www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 29, 21:37:38

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1906 1907 1908 1909 1910 [1911] 1912 1913 1914 1915 1916 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14763487 alkalommal)
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #4211 Dátum: 2006 Június 02, 19:35:59 »

Cserélt már valaki első futóműben belső csapágyat?
nagy szivás Evil most van folyamatban

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4210 Dátum: 2006 Június 02, 19:33:59 »

Cserélt már valaki első futóműben belső csapágyat?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #4209 Dátum: 2006 Június 02, 17:29:29 »

akkor cask a tanktól jöhet. lehet ideje lenne tömítést cserélni a szintmérő alatt ? Smiley és a fém cső hol megy? bent az alagútban, nem?

nálam is benzinszag volt néha (főleg bal kanyarban) és kiderült hogy egyrészt még lehetett picit húzni a beöntő bilincsének csavarján a csomitartóban és a kulcsos tanksapkámon "ömlött" ki a benzin! de vettem szép zártat, és már nincsen benzinszag :-)
matchbox
« Hozzászólás #4208 Dátum: 2006 Június 02, 15:14:22 »

az a helyzet,hoyg néha benzinszagot érzek az utastérben. szerintem 2 irányból jöhet: vagy a szintjelző műszer csatlakozásától a tenk tetején, vagy a benzinvezeték sérült valahol az uztastér alatt. ez utóbbit esetleg hoyg lehet kicserélni, vagy csak leellenőrizni,hogy jó e?
Abbol a szempontbol jo, hogy szinte az ember oleben van 42 L benzin, hogy a legaprobb szivargasra is dol a szag a kocsiba. Nekem a problemat az eloregedett flexibilis csovek (legzok,tank alatt, de meg a motorterben is) kicserelese megoldotta a gondot: erdemes raszanni egy kis idot, mert szinte fillerekbol megoldhato a gond. Ja, es ne sajnald a penzt bilincsekre!
 Smiley
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4207 Dátum: 2006 Június 02, 14:04:24 »

másfél év alatt nem mászott arréb a fém cső sem, amire anno az összekötőt tetted Wink

remélhetőleg Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #4206 Dátum: 2006 Június 02, 14:03:18 »

73 ?Smiley tudom, azt az összekötőt kb 1,5 éve cseréltem , mikor tankpucolás volt, de azért megnézem , majd , ha ithton lesz az autó ( az a francia ipari hulladék megint szervízben van, ez nem is lenne gond, de mutterom , aki hatalmas környezetvédő, nem képes 3 lépést  sem tenni autó nélkül.... )
másfél év alatt nem mászott arréb a fém cső sem, amire anno az összekötőt tetted Wink

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4205 Dátum: 2006 Június 02, 13:48:03 »

Ott. De a tank aljától a fémcsőig gumi! Az enyémen 73 lyuk volt...

73 ?Smiley tudom, azt az összekötőt kb 1,5 éve cseréltem , mikor tankpucolás volt, de azért megnézem , majd , ha ithton lesz az autó ( az a francia ipari hulladék megint szervízben van, ez nem is lenne gond, de mutterom , aki hatalmas környezetvédő, nem képes 3 lépést  sem tenni autó nélkül.... )

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #4204 Dátum: 2006 Június 02, 13:38:42 »

akkor cask a tanktól jöhet. lehet ideje lenne tömítést cserélni a szintmérő alatt ? Smiley és a fém cső hol megy? bent az alagútban, nem?
én még sosem szedtem szét a benzincsövet, de ha a benézel alá, megmarkoölod a benzincsövet és elkezded kitapogatni, akkor vagy a tanknál likadsz ki, vagy a fém csőnél Wink
de egy laza szimatolással is kiderítheted hol ereszt. én tippelnék még a kasztni és a tank közötti összekötőcső elöregedésére, ez is elég jellemző, persze ha kívül van a tanknyílásod Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #4203 Dátum: 2006 Június 02, 13:38:00 »

akkor cask a tanktól jöhet. lehet ideje lenne tömítést cserélni a szintmérő alatt ? Smiley és a fém cső hol megy? bent az alagútban, nem?
Ott. De a tank aljától a fémcsőig gumi! Az enyémen 73 lyuk volt...

Bácsi Győző
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4202 Dátum: 2006 Június 02, 13:36:44 »

tudtommal az utastér alatt fém cső megy, nemhinném, hogy az megsérül, hacsak nem vered oda az alját

akkor cask a tanktól jöhet. lehet ideje lenne tömítést cserélni a szintmérő alatt ? Smiley és a fém cső hol megy? bent az alagútban, nem?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4201 Dátum: 2006 Június 02, 13:35:46 »

de ha tapasztalat szerint jobban megy tőle és/vagy kevesebbet fogyaszt, és valószínüleg nem árt, akkor miért ne "borítsanak"?

bizony.  mondjuk ez a karburátor, meg a befecskendező is elég halott technológia, abszolút gazdaságtalan, kilométeres cseppekben juttatjűk a benzint az égéstérbe. mondjuk amíg van olaj, addig nag yméretekben úgysem fog elterjedni semmiylen hatékonyabb porlasztási megoldás, sem egyéb alternetív tüzelőanyagok.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #4200 Dátum: 2006 Június 02, 13:34:56 »

az a helyzet,hoyg néha benzinszagot érzek az utastérben. szerintem 2 irányból jöhet: vagy a szintjelző műszer csatlakozásától a tenk tetején, vagy a benzinvezeték sérült valahol az uztastér alatt. ez utóbbit esetleg hoyg lehet kicserélni, vagy csak leellenőrizni,hogy jó e?
tudtommal az utastér alatt fém cső megy, nemhinném, hogy az megsérül, hacsak nem vered oda az alját

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4199 Dátum: 2006 Június 02, 13:33:08 »

az a helyzet,hoyg néha benzinszagot érzek az utastérben. szerintem 2 irányból jöhet: vagy a szintjelző műszer csatlakozásától a tenk tetején, vagy a benzinvezeték sérült valahol az uztastér alatt. ez utóbbit esetleg hoyg lehet kicserélni, vagy csak leellenőrizni,hogy jó e?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #4198 Dátum: 2006 Június 02, 13:05:35 »

Ja, a 70-es években is használtak ilyeneket.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #4197 Dátum: 2006 Június 02, 13:02:58 »

Te most azért sarkítasz, ugye tudod?
Egy karbin van egy csomó olyan kisegítő elem, ami ezeket segít kompenzálni. Ha az egy pár lyuk lenne, a Solex is rájött volna. Meg akkor nem tettek volna pl. gyerekfej méretű ezer vákuumcsöves karbikat a hathengeres Mercikbe.
A Bogár karbija egészen egyszerű, de mondjuk már egy Pict-3 -ban is van külön alapjárati rendszer, két segéd-furat az átmeneti rendszerhez (ezért sem jó ezeken már a fojtószeleppel alapjáratot állítani), gyorsítóspricni, levegő-kompenzációs rendszer (kehelycső). (Nem tudom ezeknek a pontos nevét mindig, a lényeg kb. ez).
Ezen borítotok most plusz állandó levegővel.

de ha tapasztalat szerint jobban megy tőle és/vagy kevesebbet fogyaszt, és valószínüleg nem árt, akkor miért ne "borítsanak"?
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #4196 Dátum: 2006 Június 02, 13:00:08 »

Egy karburátor nem működhet ideálisan fordulaton és alapjáraton is. Valamelyik esetben mindig vagy túldúsul, (gyakoribb) vagy elszegényedik a keverék fordulaton (gyakoribb) vagy alapjáraton.

Te most azért sarkítasz, ugye tudod?
Egy karbin van egy csomó olyan kisegítő elem, ami ezeket segít kompenzálni. Ha az egy pár lyuk lenne, a Solex is rájött volna. Meg akkor nem tettek volna pl. gyerekfej méretű ezer vákuumcsöves karbikat a hathengeres Mercikbe.
A Bogár karbija egészen egyszerű, de mondjuk már egy Pict-3 -ban is van külön alapjárati rendszer, két segéd-furat az átmeneti rendszerhez (ezért sem jó ezeken már a fojtószeleppel alapjáratot állítani), gyorsítóspricni, levegő-kompenzációs rendszer (kehelycső). (Nem tudom ezeknek a pontos nevét mindig, a lényeg kb. ez).
Ezen borítotok most plusz állandó levegővel.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #4195 Dátum: 2006 Június 02, 12:49:20 »

mert a karburátor be lett állítva valahogy, kitalálták az okosok, hogy honnan kapjon és mennyi levegőt, aztán ezt a beállítást egy utána lökött lyukkal tacsrateszed, persze irányított lukak, meg minden, de ha a karburátor után valahol levegőt szív, az bizony fals levegő...ettől függetlenül egy próbát megér
Egy karburátor nem működhet ideálisan fordulaton és alapjáraton is. Valamelyik esetben mindig vagy túldúsul, (gyakoribb) vagy elszegényedik a keverék fordulaton (gyakoribb) vagy alapjáraton.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #4194 Dátum: 2006 Június 02, 12:46:59 »

Ja, de attól hogy fals, még nem biztos hogy rossz!
Csak akkor jelentene biztosan rosszat, ha a kraburátor+stb teljesen IDEÁLISAn működne műszakilag, persze ilyen nincs, és nem is lehet, pláne nem egy régi konstrukciónál! Evil

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #4193 Dátum: 2006 Június 02, 09:08:44 »

de miért fals levegő?
mert a karburátor be lett állítva valahogy, kitalálták az okosok, hogy honnan kapjon és mennyi levegőt, aztán ezt a beállítást egy utána lökött lyukkal tacsrateszed, persze irányított lukak, meg minden, de ha a karburátor után valahol levegőt szív, az bizony fals levegő...ettől függetlenül egy próbát megér

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #4192 Dátum: 2006 Június 02, 08:04:56 »

Hi All!

valaki tud arra valamilyen megoldás, hogy ne kelljen évente kicserélnem a brazil-mexikóí fékgombát? nekem már ez a 3. és sehol nincs német, vagy csak én nem találok Sad
vegyél rá I Golfét ,ha jól emlékszem jó bele

Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #4191 Dátum: 2006 Június 01, 21:43:38 »

Hi All!

valaki tud arra valamilyen megoldás, hogy ne kelljen évente kicserélnem a brazil-mexikóí fékgombát? nekem már ez a 3. és sehol nincs német, vagy csak én nem találok Sad
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #4190 Dátum: 2006 Június 01, 16:41:59 »

KIZS ne itt rendetlenkedj, hanem inkább tegyél be pár kellemes hölgyet :-)
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #4189 Dátum: 2006 Június 01, 16:35:17 »

Nekem Rovinj odavissza 100-110-es (néha 130-as) tempónál 2 személlyel evett 7 litert. Ebben benne volt város+autópálya+országút. Tehát olyan vegyes menet. És volt hegyvidék is padlógázzal.

Hegyvidék itt is volt rendesen, megtömött kocsi és kb. másfél személy (én voltam a fél személy természetesen).

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #4188 Dátum: 2006 Június 01, 16:34:16 »

GSAttila, ez lehet segít a problémádon:

http://www.duen.hu/hirdetes.php?o=hir_resz&hirkod=d721a441c1873104e444f380738bcdbd&s=2052

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #4187 Dátum: 2006 Június 01, 15:44:05 »

Az ukrajnai kiránduláson az Eszter bogara valami 6.2 -t evett (országúton persze, de máshol ugye nem is mentünk). Mondjuk ez egyenletes 80-as tempó mellett történt.

Nekem Rovinj odavissza 100-110-es (néha 130-as) tempónál 2 személlyel evett 7 litert. Ebben benne volt város+autópálya+országút. Tehát olyan vegyes menet. És volt hegyvidék is padlógázzal.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4186 Dátum: 2006 Június 01, 15:24:02 »

OK! Rendelek egyet! Mennyiért is adod? Hanyadik megrendelésnél tartasz? Smiley


te vagy asszem az 5. mennyi....4400-4500 körül jön ki.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4185 Dátum: 2006 Június 01, 15:23:22 »

Őszintén szólva érdekes a dolog szerintem, egyetlen problémáját látom csak Bogár motornál: hiába ad perdületet a keveréknek, segítve ezzel a jobb porlasztást, a szívócső, hengerfejek kiképzése miatt még ezerszer fog megtörni a légáram, így nem sok értelme van azon kívül, hogy fal s levegőt kever hozzá, ami fordulaton kevés, alapjáraton sok lesz (arányaiban persze).
De kíváncsi vagyok a tapasztalatokra. Az biztos, hogy miután betettétek, újra be kell lőni (valószínűleg kicsit dúsabb keverékre).

igen,  én is féltem a kanyargós szívócső miatt, de valamennyivel csak jobban megy az autó, tehát használ valamit a szerkezet, igaz fogyasztásról még enm tudok érdemben nyilatkozni. de miért fals levegő?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #4184 Dátum: 2006 Június 01, 15:18:23 »

OK! Rendelek egyet! Mennyiért is adod? Hanyadik megrendelésnél tartasz? Smiley

Őszintén szólva érdekes a dolog szerintem, egyetlen problémáját látom csak Bogár motornál: hiába ad perdületet a keveréknek, segítve ezzel a jobb porlasztást, a szívócső, hengerfejek kiképzése miatt még ezerszer fog megtörni a légáram, így nem sok értelme van azon kívül, hogy fal s levegőt kever hozzá, ami fordulaton kevés, alapjáraton sok lesz (arányaiban persze).
De kíváncsi vagyok a tapasztalatokra. Az biztos, hogy miután betettétek, újra be kell lőni (valószínűleg kicsit dúsabb keverékre).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #4183 Dátum: 2006 Június 01, 15:03:00 »

OK! Rendelek egyet! Mennyiért is adod? Hanyadik megrendelésnél tartasz? Smiley

mióta betettem a szerekezetemet atomstabil az alapjáratom. a megoldás: rendelsz tőlem te is, így hamarabb elérjük a bűvös 10 es számot, és mindenki boldog lesz Smiley
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4182 Dátum: 2006 Június 01, 14:45:43 »

Csak nem vetted észre Smiley Most is csinálja..... Illetve most nem, mert nem ülök benne  Grin


mióta betettem a szerekezetemet atomstabil az alapjáratom. a megoldás: rendelsz tőlem te is, így hamarabb elérjük a bűvös 10 es számot, és mindenki boldog lesz Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #4181 Dátum: 2006 Június 01, 14:37:48 »

nekem zabál mint az állat az 1.2, viszont megy is

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #4180 Dátum: 2006 Június 01, 14:09:54 »

1.2-es az is
elég kultúráltan ment 80-90 -el, de sokkal többet nem is tud
ha nem zavar, hogy messze te vagy a leglassabb a közlekedésben, akkor hű társ lehet egy ilyen kisautó

Én nagyon meg voltam elégedve vele, csak a kasznis cseszte el a fényezés előtt a javítást, és beleuntam, cseréltem....
Egyébként a 90-100-as utazót is nagyon jól bírta, semmi gond nem volt vele. 2-3 fokozatig meg nagyon jól gyorsult is...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #4179 Dátum: 2006 Június 01, 14:08:01 »

A kis régi, 1,2-esem is kb 6-7 lityi kööztt evett, ha hosszabb úton mentem vele. Városban meg úgy 7-8 között....
Az 1,6-os meg 8-9 között, ha vékonyan fog a talpam.... Grin

1.2-es az is
elég kultúráltan ment 80-90 -el, de sokkal többet nem is tud
ha nem zavar, hogy messze te vagy a leglassabb a közlekedésben, akkor hű társ lehet egy ilyen kisautó

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #4178 Dátum: 2006 Június 01, 14:05:45 »

Az ukrajnai kiránduláson az Eszter bogara valami 6.2 -t evett (országúton persze, de máshol ugye nem is mentünk). Mondjuk ez egyenletes 80-as tempó mellett történt.

Ja, mások is ilyesmiről számoltak be (Partizán régi mocija, Qzmáéké, enyém is hasonlóan evett).

Apropó, Eszternek lassan meg kell nézetnie a váltótartó bakjait. Gázadásra mozogtak a furulyák.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #4177 Dátum: 2006 Június 01, 14:05:32 »

Az ukrajnai kiránduláson az Eszter bogara valami 6.2 -t evett (országúton persze, de máshol ugye nem is mentünk). Mondjuk ez egyenletes 80-as tempó mellett történt.

A kis régi, 1,2-esem is kb 6-7 lityi kööztt evett, ha hosszabb úton mentem vele. Városban meg úgy 7-8 között....
Az 1,6-os meg 8-9 között, ha vékonyan fog a talpam.... Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #4176 Dátum: 2006 Június 01, 14:04:17 »

Te tudsz valamit Smiley Egyébként igazad van, de szemre nem kopott, illetve nem lötyög semmi. Valami tipus tehetetlenségem van ezzel a pict-4-gyel, mert a másik is ilyen.


Elvileg a PICT-4 -esek valami csökkentett emissziójú karbik: http://www.vw-resource.com/jets.html

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #4175 Dátum: 2006 Június 01, 14:02:27 »

Úgy tudom sokaknak eszik itt az autójuk 6-7 litert és szépen megy, viszont vannak akik ezt utópiának gondolják vagy esetleg nagyzolásnak.

Az ukrajnai kiránduláson az Eszter bogara valami 6.2 -t evett (országúton persze, de máshol ugye nem is mentünk). Mondjuk ez egyenletes 80-as tempó mellett történt.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #4174 Dátum: 2006 Június 01, 14:00:30 »

Általában véve igazad van, de itt inkább kifúj, és azt elég hamar észre lehet venni!

Az én véleményem az, hogy egy karburátor beállítást a hengerfej hengeren illeszkedésétől kell kezdeni.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #4173 Dátum: 2006 Június 01, 13:59:04 »

Csak nem vetted észre Smiley Most is csinálja..... Illetve most nem, mert nem ülök benne  Grin

gsattila:
Melegen is csinálta? Arra nem emlékszem.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #4172 Dátum: 2006 Június 01, 13:28:38 »

Te tudsz valamit Smiley Egyébként igazad van, de szemre nem kopott, illetve nem lötyög semmi. Valami tipus tehetetlenségem van ezzel a pict-4-gyel, mert a másik is ilyen.


gsattila:
Melegen is csinálta? Arra nem emlékszem.

VW Beetle - the original since 1938
Oldalak: 1 ... 1906 1907 1908 1909 1910 [1911] 1912 1913 1914 1915 1916 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.109 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.