www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 31, 00:16:37

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1888 1889 1890 1891 1892 [1893] 1894 1895 1896 1897 1898 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14781869 alkalommal)
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #4931 Dátum: 2006 Július 02, 21:22:01 »

1,6-os szimplaszovos mocira letezik duplakarbi???


igen pl Solex
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #4930 Dátum: 2006 Július 02, 21:08:34 »

1,6-os szimplaszovos mocira letezik duplakarbi???

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #4929 Dátum: 2006 Július 02, 20:43:56 »

heelo olyían kérdsésem lenne hogy honnan tudnám letölteni a t2 transporter elektromos kábelköteg rajzát.ha lehet szinesbe köszi

http://www.vintagebus.com/wiring/index.html

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #4928 Dátum: 2006 Július 02, 17:22:27 »

heelo olyían kérdsésem lenne hogy honnan tudnám letölteni a t2 transporter elektromos kábelköteg rajzát.ha lehet szinesbe köszi

itt nézd Smiley
http://www.thesamba.com/vw/archives/info/wiringt2.php
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #4927 Dátum: 2006 Július 02, 17:21:23 »

heelo olyían kérdsésem lenne hogy honnan tudnám letölteni a t2 transporter elektromos kábelköteg rajzát.ha lehet szinesbe köszi

a váci bogarasok oldalán volt biztosan. csak most nem jön be nekem az oldal.
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #4926 Dátum: 2006 Július 02, 16:35:46 »

heelo olyían kérdsésem lenne hogy honnan tudnám letölteni a t2 transporter elektromos kábelköteg rajzát.ha lehet szinesbe köszi
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #4925 Dátum: 2006 Július 02, 12:34:29 »

Ha csak annyi, nyerő is volna... H. Misinél a 3 db-os motortérbe való garnitúra 6e pénz, az még egy nm sincs, és hol van még a padló?

nekem azzal nem volt jó a tapasztalatom....mert felraktuk de nem állt meg a helyén rendesen pedig néhol még + ban megfogattuk és hőre olvadt igaz én Bakátson vettem de ugyanazt a típust árulják bogaras boltosok...majdnem beszívta a motor...éreztem hogy elfogy az erő...gyorsan megálltam és rá volt borulva motorra a hátsó....még ott az az osztrák pályán kivágtam a kukába az egészet
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #4924 Dátum: 2006 Július 02, 10:55:54 »

Ha csak annyi, nyerő is volna... H. Misinél a 3 db-os motortérbe való garnitúra 6e pénz, az még egy nm sincs, és hol van még a padló?

akkor a többször említett cicatuningos hifistákat keresd meg izibe, ahelyett, hogy rinyálsz :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #4923 Dátum: 2006 Július 02, 10:41:51 »

drága kb 3-4ezer négyeztmétere legolcsóbnak ha jol tudom
Ha csak annyi, nyerő is volna... H. Misinél a 3 db-os motortérbe való garnitúra 6e pénz, az még egy nm sincs, és hol van még a padló?

Bácsi Győző
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #4922 Dátum: 2006 Július 02, 10:11:29 »

garantáltan nem kipufogo!
Amikor még forró volt nem forgatta meg az önindító, de amikor már lehült megforgatta de nem azzal az igazi lendülettel, meg közben szuszogott is.

Helikopterhang = hajtókar csapágy
Szorulás, füstölés, büdös = főtengely csapágy

vagy a kettő kombinációja
egy motorgenerál bejátszik, gépműhellyel és mindennel együtt
gyűjtögess össze durván 200 ropit, aztán keress fel egy szerelőt

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Sompi
« Hozzászólás #4921 Dátum: 2006 Július 02, 10:06:04 »

SZMB "logó"  Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #4920 Dátum: 2006 Július 02, 08:58:04 »

garantáltan nem kipufogo!

Amikor még forró volt nem forgatta meg az önindító, de amikor már lehült megforgatta de nem azzal az igazi lendülettel, meg közben szuszogott is.

helikopter hangot a főtengelycsapágy is tud csinálni.
főleg, hogy azt mondod meg is volt ragadva melegen.
szerintem kezdd el nézni a hirdetéseket új motorért...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #4919 Dátum: 2006 Július 02, 06:54:57 »

Szerintem megfőtt. Minden motortakaró lemez megvan? A Holló pont így főzött mostanság... :-((((
Ha szerencséd van, akkor nem kell komplett generál, de mindenképpen legalább a hengerfejeket illene levenni, hogy mizu a motorban.
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #4918 Dátum: 2006 Július 02, 00:59:12 »

a traktor hangot mire érted, kopogott benne valami vagy a kipufogó volt hangosabb? inditómotor nem tudta átforgatni a motort?

garantáltan nem kipufogo!

Amikor még forró volt nem forgatta meg az önindító, de amikor már lehült megforgatta de nem azzal az igazi lendülettel, meg közben szuszogott is.


"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #4917 Dátum: 2006 Július 01, 21:33:16 »

drága kb 3-4ezer négyeztmétere legolcsóbnak ha jol tudom

4-5 négyzetméterrel a komplett belsőt kitapétázod.
és olyan kuss lesz, hogy beszarsz.
ennyit szerintem megér.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #4916 Dátum: 2006 Július 01, 20:48:24 »

autóhifista bótban.
boombastik meg ilyenek.
próbálj meg körbekukkolni. carstylingon meg talán van autohifi.lap.hu is

drága kb 3-4ezer négyeztmétere legolcsóbnak ha jol tudom
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #4915 Dátum: 2006 Július 01, 20:36:30 »

Van-e vkinek tippje, hogy hol lehet zajszigetelő lemezt venni? Huh Egyenlőre ne a Hudák Misire gondoljatok(bocs Misi), Nem ragaszkodom a gyári garn.-hoz, mert a padlóra is kell...

autóhifista bótban.
boombastik meg ilyenek.
próbálj meg körbekukkolni. carstylingon meg talán van autohifi.lap.hu is



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #4914 Dátum: 2006 Július 01, 20:25:13 »

Szerintem gyuru tores akkor van az hogy beindul de hulye hangja van.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #4913 Dátum: 2006 Július 01, 20:24:26 »



kis fordulaton, rendesen megtud izzadni a motor...


én hidegben tapasztaltam... (éreztem a fütés levegő hőmérsékletén )

hármasban gyorsítás, majd fel négyesbe alacsony fordulaton... a motor nem pörgött annyira... és melegebb lett a levegő...



bár tutti, hogy nálad nem ez a gonnd...

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #4912 Dátum: 2006 Július 01, 20:00:37 »

esetleg szétment egy dugó, de ha stunt figyel, majd mond okosakat

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #4911 Dátum: 2006 Július 01, 18:06:24 »

Hello
Gond van, helyuet a következő:
CSütörtökön leműszakizott a busz, Pénteken elindultunk vele turnéra és 40 km után elment minden ereje begurult a benzinkútra és iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiszonytosan füstölt a motor. olaj volt benne nem volt túlhajtva és túlterhelve benzintakarékos üzemmoddal haladtunk vele és mégis megállt és füstölt miután kihült olyann volt mintha szorulna a henger de tolásra beindult és traktor szerü zajokat adott ki ezek után egy 100 km keretében haza vontatuk megprobáltuk beinditani de szuszogó hangot ad megforog és be is indul végülis de szintén traktor effektus....
Miszerintünk tulmelegedett a motor , kimélve volt és semmioka nem volt hogy túlmelegedjen nem tudjuk miért tette ezt velünk. bármi vélemény vagy megoldás érdekell mert tanácstalanok vagyunk
(talán elrepedt a hengerfej de azt nem tudjuk miért meg nem is szeretnénk)
Elöre is Köszi
Gonzo
a traktor hangot mire érted, kopogott benne valami vagy a kipufogó volt hangosabb? inditómotor nem tudta átforgatni a motort?

Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #4910 Dátum: 2006 Július 01, 17:42:20 »

Hello
Gond van, helyuet a következő:
CSütörtökön leműszakizott a busz, Pénteken elindultunk vele turnéra és 40 km után elment minden ereje begurult a benzinkútra és iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiszonytosan füstölt a motor. olaj volt benne nem volt túlhajtva és túlterhelve benzintakarékos üzemmoddal haladtunk vele és mégis megállt és füstölt miután kihült olyann volt mintha szorulna a henger de tolásra beindult és traktor szerü zajokat adott ki ezek után egy 100 km keretében haza vontatuk megprobáltuk beinditani de szuszogó hangot ad megforog és be is indul végülis de szintén traktor effektus....
Miszerintünk tulmelegedett a motor , kimélve volt és semmioka nem volt hogy túlmelegedjen nem tudjuk miért tette ezt velünk. bármi vélemény vagy megoldás érdekell mert tanácstalanok vagyunk
(talán elrepedt a hengerfej de azt nem tudjuk miért meg nem is szeretnénk)
Elöre is Köszi
Gonzo

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #4909 Dátum: 2006 Július 01, 12:47:22 »


Van aaz a hangsuigetel mi is a neve talán valami doloz vagy nem is tudom. amit hővel kelll feltapasztani s auto tunning műsorokban is van.

No Az mennyi pl ?

tuning ?

akkor az csak is a sziloplaszt vagy a purhab lehet  Evil Grin Cool

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #4908 Dátum: 2006 Július 01, 12:23:27 »

a padlón kátránypapir van 0,5  cm vastagon leragasztva...  Cool

a motorteret, meg olyan tetőfedó alufóliával szokták szigetlni. de ha hangos akkor belülről is lhet szigetelni...


Van aaz a hangsuigetel mi is a neve talán valami doloz vagy nem is tudom. amit hővel kelll feltapasztani s auto tunning műsorokban is van.

No Az mennyi pl ?
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #4907 Dátum: 2006 Július 01, 09:57:02 »

Van-e vkinek tippje, hogy hol lehet zajszigetelő lemezt venni? Huh Egyenlőre ne a Hudák Misire gondoljatok(bocs Misi), Nem ragaszkodom a gyári garn.-hoz, mert a padlóra is kell...

a padlón kátránypapir van 0,5  cm vastagon leragasztva...  Cool

a motorteret, meg olyan tetőfedó alufóliával szokták szigetlni. de ha hangos akkor belülről is lhet szigetelni...

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #4906 Dátum: 2006 Július 01, 09:32:14 »

Van-e vkinek tippje, hogy hol lehet zajszigetelő lemezt venni? Huh Egyenlőre ne a Hudák Misire gondoljatok(bocs Misi), Nem ragaszkodom a gyári garn.-hoz, mert a padlóra is kell...

Bácsi Győző
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #4905 Dátum: 2006 Július 01, 06:46:29 »

Szép!! Igényes munka!

A motortér még nincs rendbe téve, ezért ma a motorocska kiköltözött.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #4904 Dátum: 2006 Június 30, 21:24:43 »

A motortér még nincs rendbe téve, ezért ma a motorocska kiköltözött.


Bácsi Győző
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #4903 Dátum: 2006 Június 30, 08:12:22 »

és a szétszedés?

Ma rendeltem gömbfejet az egyik autosboltban, holnapra itt is lesz  2200 Ft-ért.
figyu ha ezzel a megoldással be lehet préselni akkor ki is lehet nyomni a satuval, bár én durvább megoldást választottam mert már úgy is szarok voltak a talpasok ,csővel alátámasztottam és kiütöttem a lengökarbol.

Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #4902 Dátum: 2006 Június 29, 21:18:49 »

Hudákot kérdezd.
Neki sincs  Undecided
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #4901 Dátum: 2006 Június 29, 20:28:49 »

Igen. Én sem tudok jobb ragasztót. A lényeg az, hogy mindkét felületet kend le, és SEMMIKÉPPEN SE NEDVESEN RAGASZD ÖSSZE, VÁRD MEG, AMÍG MEGHÚZ, MAJDNEM MEGSZÁRAD. Erősen kell összenyomni a felületeket, de nem tart sokáig a művelet. A lényeg az, hogy a ragasztandó kárpitdarabot becsülettel, de érzéssel feszítsd ki, mert egyébként lóg, ha túlfeszíted, akkor meg visszaenged a ragasztás, és kilátszik a ragasztócsík. Ha valamit rosszul ragasztasz össze, az majdnem úgy is marad (baromi erősen fog, ahogy egymáshoz ér a két felület!)
Higítani csak Palma Tex higítóval próbáld, de csak ha muszályj, ecsetet, meg ragasztót lemosni jó a nitrohigító is (azzal vigyázz, mert bizonyos műanyagokat old!). Nitróval semmiképpen ne higíts Palma Texet, mert szar lesz, nem ragad kellőképpen!
Én személy szerint rengeteg szopással teli tapasztalat birtokában vagyok... Wink
igen, én is írtam, hogy előírás szerint kell használni, várni kell vagy 10 percet, és csak utána összenyomni, ráadásul a nyomás ereje és nem a hossza számít, persze ne kalapáccsal baszarints rá Wink nekem bevált, megragasztottam, fasza

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #4900 Dátum: 2006 Június 29, 18:37:13 »

ezzel azért kétségeim vannak. de majd tesztelek elötte.
az képes a fémre felragadni egyáltalán?


Igen. Én sem tudok jobb ragasztót. A lényeg az, hogy mindkét felületet kend le, és SEMMIKÉPPEN SE NEDVESEN RAGASZD ÖSSZE, VÁRD MEG, AMÍG MEGHÚZ, MAJDNEM MEGSZÁRAD. Erősen kell összenyomni a felületeket, de nem tart sokáig a művelet. A lényeg az, hogy a ragasztandó kárpitdarabot becsülettel, de érzéssel feszítsd ki, mert egyébként lóg, ha túlfeszíted, akkor meg visszaenged a ragasztás, és kilátszik a ragasztócsík. Ha valamit rosszul ragasztasz össze, az majdnem úgy is marad (baromi erősen fog, ahogy egymáshoz ér a két felület!)
Higítani csak Palma Tex higítóval próbáld, de csak ha muszályj, ecsetet, meg ragasztót lemosni jó a nitrohigító is (azzal vigyázz, mert bizonyos műanyagokat old!). Nitróval semmiképpen ne higíts Palma Texet, mert szar lesz, nem ragad kellőképpen!
Én személy szerint rengeteg szopással teli tapasztalat birtokában vagyok... Wink
« Utoljára szerkesztve: 2006 Június 29, 18:40:36 írta gyuszkó »

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #4899 Dátum: 2006 Június 29, 18:15:48 »

hát nálam sajna nem ilyen egyszerű 2 oldalt van alapjárat és 4 helyen van levegő benzin keverék szabályozás :-((
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #4898 Dátum: 2006 Június 29, 17:59:03 »

Ahoj!

Karbiállítás. Malacgazda oldalán találtam leírást, csak azt nem tudom, hogy az gázbovdennél lévő alapjárat állító csavart kell csavargatni vagy senem?
1303LS
« Hozzászólás #4897 Dátum: 2006 Június 29, 17:47:17 »

de lefelé menet megáll

Tudom, de egy ilyen duplakarbis megoldásnál( amit én személy szerint tök fölöslegesnek tartok sok esetben) egy kis csavargatás csak árthat.Ott egy komplettebb sokminden mást figyelembevevő szervíznek van értelme.
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #4896 Dátum: 2006 Június 29, 17:41:43 »

Ne csavargasd! 

 Evil

de lefelé menet megáll
1303LS
« Hozzászólás #4895 Dátum: 2006 Június 29, 17:36:12 »

Hogy is van a karbikon ha befelé csavarom akkor több levegőt kap???

Ne csavargasd! 

 Evil
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #4894 Dátum: 2006 Június 29, 17:32:51 »

Hogy is van a karbikon ha befelé csavarom akkor több levegőt kap???
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #4893 Dátum: 2006 Június 29, 17:20:11 »

Először nézd meg a rudazatot, hogy nem csúszott-e szét. A hátsó ülés alatt középen leveszed a szerelőablakot, aztán megnézed, mizu. Ha ott minden okés, jó eséllyel jöhet a váltócsere, vagy elöl csúszott szét a kulisszánál valami.



Elől minden rendben tudom vele mozgatni hátrafelé a rudat (hátul a rossz idő miatt nem tudtam megnézni , de majd szombaton
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #4892 Dátum: 2006 Június 29, 16:12:08 »

Partizán egyébként tud egy olcsó szerelőt. 1500 -é megcsinálja, bármiből. Csak messze van. Smiley

Viszont visszafelé hozhat ócsó benyát is........  Evil Grin Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Oldalak: 1 ... 1888 1889 1890 1891 1892 [1893] 1894 1895 1896 1897 1898 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.115 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.