www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 06, 00:58:33

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921271 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 340 341 342 343 344 [345] 346 347 348 349 350 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13904483 alkalommal)
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #66842 Dátum: 2013 április 09, 22:06:22 »

Ajaj. A G60 felni nem érdekel? Smiley

Aki jártasabb a témában, letudná nekem írni, hogy az elektronikus gyújtás mennyivel jobb és rosszabb mint a gyári?
Előre is köszönöm  Cheesy
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #66841 Dátum: 2013 április 09, 21:57:57 »

Aki jártasabb a témában, letudná nekem írni, hogy az elektronikus gyújtás mennyivel jobb és rosszabb mint a gyári?
Előre is köszönöm  Cheesy
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #66840 Dátum: 2013 április 09, 20:45:16 »

Igen. Az összes bogár automata száraz féltengelyes. Az nem buflák automata bogarak alváza olyan, hogy elől szekérfutóművesek, viszont hátul száraz féltengelyesek.

ez mi ez?
száraz féltengelyes automata?

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #66839 Dátum: 2013 április 09, 20:42:55 »

Igen, ami sajnos sokkal ritkább mint a sima. Illetve ha megadja magát rajta csak a behúzó tekercs, akkor még azt a részét sem tudod áttenni a sima önindítóról. (Illetve azt sem tudom, hogy a sima bogár lendkerékkel mennyire passzol össze ez az önindító. Azért merült fel bennem, hogy esetleg nem passzol a hagyományos bogár lendkerékhez, mert ilyen önindítót kell feltenned a bogár váltóra, ha typ4 motort raksz bele a 228-as lendkerékkel, amihez nem jó a sima bogáré. Így lehet, hogy ez fordítva is igaz, és ez meg nem jó a sima bogár lendkerékhez. De ebben nem vagyok biztos.)

Ha ebből a váltóból csinálok indítóállványt, akkor spec indítómotor kell bele? Valaki hírdetett ilyet... Huh

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #66838 Dátum: 2013 április 09, 20:30:44 »

Ha ebből a váltóból csinálok indítóállványt, akkor spec indítómotor kell bele? Valaki hírdetett ilyet... Huh

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>
ez mi ez?
száraz féltengelyes automata?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #66837 Dátum: 2013 április 09, 20:14:42 »

ma megint bearanyozták az életemet Roll Eyes

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #66836 Dátum: 2013 április 09, 20:14:11 »

Ha ebből a váltóból csinálok indítóállványt, akkor spec indítómotor kell bele? Valaki hírdetett ilyet... Huh

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>
igen ótomatás öníndító kell Undecided

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #66835 Dátum: 2013 április 09, 20:03:26 »

Ha ebből a váltóból csinálok indítóállványt, akkor spec indítómotor kell bele? Valaki hírdetett ilyet... Huh

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>
Kristof.
Ez a váltó egyébként szar?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #66834 Dátum: 2013 április 09, 19:59:14 »

Ha ebből a váltóból csinálok indítóállványt, akkor spec indítómotor kell bele? Valaki hírdetett ilyet... Huh




Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #66833 Dátum: 2013 április 08, 13:15:38 »

úgy hogy fent hagytad a karbikat (mert ez még peremfeltétel volt...)? minden elismerésem  Wink
egyszer én is leszedtem a turbinaházat bent lévő motornál központi karbis megoldásnál. félúton már bántam, hogy nem vettem ki a motort inkább
Nem, nem úgy, ráadásul én központi karbissal. Bocs, ha ez volt a feltétel, akkor úgy nem tudom, de biztos nem lehet.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #66832 Dátum: 2013 április 08, 12:15:38 »

én levettem az 1,6-ról. Nekem is nagy olajhűtőm van. Nem volt egyszerű, de lejött.
úgy hogy fent hagytad a karbikat (mert ez még peremfeltétel volt...)? minden elismerésem  Wink
egyszer én is leszedtem a turbinaházat bent lévő motornál központi karbis megoldásnál. félúton már bántam, hogy nem vettem ki a motort inkább
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #66831 Dátum: 2013 április 08, 09:30:29 »

a gyári olajhűtőtől nem tudod elég magasra emelni a turbinaházat, hogy kibillentsd a motortérből. + ha nagy olajhűtős a motorod, és rendesen össze van rakva a meleg levegő kifúvásod a tűzfal felé, az is tud meglepetést okozni.
én levettem az 1,6-ról. Nekem is nagy olajhűtőm van. Nem volt egyszerű, de lejött.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #66830 Dátum: 2013 április 07, 19:31:10 »

igen.

kár érte. nyilván nem vigyáztak rá.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #66829 Dátum: 2013 április 07, 19:27:04 »

tudom jól, milyenek az ultimák. találkoztál kishazánkban szétrohadt példánnyal??
igen.

Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #66828 Dátum: 2013 április 07, 19:21:06 »

ez nem ultima  az csak világos kékbe és bézs-be van

tudom jól, milyenek az ultimák. találkoztál kishazánkban szétrohadt példánnyal??
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #66827 Dátum: 2013 április 07, 19:19:43 »

Azért mit nevezünk mostoha körülménynek... Normál esetben egy skoda fábia (vagy lehetne akrámi) nem rohad ki a szélvédőnél 10 év alatt, ha minden télen sós latyakban fürösztöd se...
hát ez az... én naponta használom télen-nyáron a sózott fővárosban a 96-os mekszikánerem, és sehol sem néz így ki.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #66826 Dátum: 2013 április 07, 19:04:33 »

Ultima Edición??? mostoha körülmények kellettek ehhez...
Azért mit nevezünk mostoha körülménynek... Normál esetben egy skoda fábia (vagy lehetne akrámi) nem rohad ki a szélvédőnél 10 év alatt, ha minden télen sós latyakban fürösztöd se...

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #66825 Dátum: 2013 április 07, 18:52:05 »

Ultima Edición??? mostoha körülmények kellettek ehhez...
ez nem ultima  az csak világos kékbe és bézs-be van

Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #66824 Dátum: 2013 április 07, 18:25:03 »

vegyetek mehikói bogarat 10évesen jobban el van rohadva mint az enyém 40 évesen volt Undecided

Ultima Edición??? mostoha körülmények kellettek ehhez...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #66823 Dátum: 2013 április 07, 18:22:55 »

de ma  betömtem gittel és farmernadrággal  Wink

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #66822 Dátum: 2013 április 07, 18:22:07 »

vegyetek mehikói bogarat 10évesen jobban el van rohadva mint az enyém 40 évesen volt Undecided

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #66821 Dátum: 2013 április 06, 23:58:59 »


Egyenes száras gátlóm van új.
Az lett volna a kérdés lényege, hogy a lengéscsillapító alul szűkített vagy teljesen egyenes szárú?
Ha szűkített, akkor kell vennem gátlókat, ha egyenes, akkor nem.
Ha emlékszel rá, nekem az is elég, ha leírod.
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #66820 Dátum: 2013 április 06, 22:59:32 »

mibe akad ell?
a gyári olajhűtőtől nem tudod elég magasra emelni a turbinaházat, hogy kibillentsd a motortérből. + ha nagy olajhűtős a motorod, és rendesen össze van rakva a meleg levegő kifúvásod a tűzfal felé, az is tud meglepetést okozni.
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #66819 Dátum: 2013 április 06, 22:20:39 »

Nem.

mibe akad ell?

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #66818 Dátum: 2013 április 06, 22:16:38 »

Kérdés, Huh

1.6os duplakarbis typ1 motorrol le lehet e vennei a turbinaházat ugy ,hogy bent van a motor akocsiba illetve ne keljen leszednia karbikat és a szivocsonkot???

Nem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #66817 Dátum: 2013 április 06, 18:49:40 »

persze.De ha lehet csak holnap.Én az egészet cseréltem gewindére.Tehát van hozzá a "hüvely"gátló rugó-5 cm

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #66816 Dátum: 2013 április 06, 17:40:08 »

Nem a karbikkal van a gond szerintem, hanem az olajhűtő miatt nem biztos, hogy ki tudod fordítani a motortérből. Illetve szívócső függő, mert van olyan szívócső amelyiken annyira közel ül a karbi a turbinaházhoz, hogy tuti elakad.
Kis olajhűtős turbinaházat szedtem már le úgy, hogy benn volt a motor. Illetve én az oxyboxernél (aminél nincs a blokkon olajhűtő) úgy tudom a leggyorsabban kikapni a motort, ha először a turbinaházat kapom le, utána nagyon könnyen le tudom akasztani a 2 dupla dellortót, aztán a lapos motort kirántom.

Kérdés, Huh

1.6os duplakarbis typ1 motorrol le lehet e vennei a turbinaházat ugy ,hogy bent van a motor akocsiba illetve ne keljen leszednia karbikat és a szivocsonkot???

1303LS
« Hozzászólás #66815 Dátum: 2013 április 06, 16:09:57 »

Kérdés, Huh

1.6os duplakarbis typ1 motorrol le lehet e vennei a turbinaházat ugy ,hogy bent van a motor akocsiba illetve ne keljen leszednia karbikat és a szivocsonkot???
Szerintem nem.
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #66814 Dátum: 2013 április 06, 15:47:10 »

Kérdés, Huh

1.6os duplakarbis typ1 motorrol le lehet e vennei a turbinaházat ugy ,hogy bent van a motor akocsiba illetve ne keljen leszednia karbikat és a szivocsonkot???

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #66813 Dátum: 2013 április 05, 22:36:52 »

persze.De ha lehet csak holnap.Én az egészet cseréltem gewindére.Tehát van hozzá a "hüvely"gátló rugó-5 cm

Nekem meg van hozzá tárcsafékes gólyalábam, komplett.
A féknyergek nincsenek berohadva, a tárcsa vastag, de kicsit rozsdás.

20e Ft

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #66812 Dátum: 2013 április 05, 22:26:21 »

Le tudnád fényképezni?
persze.De ha lehet csak holnap.Én az egészet cseréltem gewindére.Tehát van hozzá a "hüvely"gátló rugó-5 cm
« Utoljára szerkesztve: 2013 április 05, 22:30:00 írta Mr.Horsepower »

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #66811 Dátum: 2013 április 05, 22:24:29 »

van  hozzá gátlom.

Le tudnád fényképezni?
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #66810 Dátum: 2013 április 05, 22:21:45 »

Nagy nehézségek árán kiderítettem, hogy az én 1303-asom még a 3 pontos felfüggesztésű futóművel készült.
Az a kérdésem, hogy ebbe a típusba melyik fajta gátló megy bele, a végig  egyenes szárú, vagy pedig az, amelyiknek az alsó része kb. 10 - 15 cm hosszban szűkebb.
 
van  hozzá gátlom.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #66809 Dátum: 2013 április 05, 22:20:00 »

Nagy nehézségek árán kiderítettem, hogy az én 1303-asom még a 3 pontos felfüggesztésű futóművel készült.
Az a kérdésem, hogy ebbe a típusba melyik fajta gátló megy bele, a végig  egyenes szárú, vagy pedig az, amelyiknek az alsó része kb. 10 - 15 cm hosszban szűkebb.
 

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #66808 Dátum: 2013 április 04, 22:20:46 »

Ja. Mihóczáék jól csinálják, csak az árat mostanában elég érdekesen kalkulálják.

ujpest elem utca
t1,bogár,kübel....
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #66807 Dátum: 2013 április 04, 22:19:38 »

 Grin Grin

ja csak eltünt Grin
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #66806 Dátum: 2013 április 04, 22:17:22 »

a sajátomat én szórtam a tetőlemez sem nyúlt meg  Grin <beszúrt kép törölve>

ja csak eltünt Grin

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #66805 Dátum: 2013 április 04, 22:09:53 »

igen óvatosan kell bánni ezzel a szórogatással mert néha sokkal többet ártanak vele mint használnak....
a sajátomat én szórtam a tetőlemez sem nyúlt meg  Grin

Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #66804 Dátum: 2013 április 04, 22:04:05 »

hát a tőled vett két ajtó úgy szétvolt nyújtva (különösen a hangszórólukaknál ) hogy azon gondolkodtam kibaszom a picsába sokkal nagyobb munka volt vissza zsugorítani és kiegyengetni mint a rohadt ajtó alját kicserélni Undecided

igen óvatosan kell bánni ezzel a szórogatással mert néha sokkal többet ártanak vele mint használnak....

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #66803 Dátum: 2013 április 04, 22:00:41 »

Én is Nagytarcsán szoktam homokszóratni a dolgaimat, jól dolgoznak, nem veretik szét a lemezt, a határidőkkel szokott lenni egy kis csúszás. 7 ezer/ óra a rezsióradíj, egész autó 70-120 között, alvázvédőt leégetik, lekaparják. Én eddig meg voltam velük elégedve.
hát a tőled vett két ajtó úgy szétvolt nyújtva (különösen a hangszórólukaknál ) hogy azon gondolkodtam kibaszom a picsába sokkal nagyobb munka volt vissza zsugorítani és kiegyengetni mint a rohadt ajtó alját kicserélni Undecided

Oldalak: 1 ... 340 341 342 343 344 [345] 346 347 348 349 350 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.178 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.