www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 19, 13:10:23

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921394 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3221 3222 3223 3224 3225 [3226] 3227 3228 3229 3230 3231 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 31799802 alkalommal)
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #12847 Dátum: 2006 Szeptember 04, 15:07:11 »

12787
Ott van jobb kép Wink

Hol???
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #12846 Dátum: 2006 Szeptember 04, 15:05:20 »

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #12845 Dátum: 2006 Szeptember 04, 15:04:25 »


A menyasszonyi kocsi...

12787
Ott van jobb kép Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #12844 Dátum: 2006 Szeptember 04, 15:03:26 »

Sziasztok!

Először szeretném megköszönni azoknak akiknek eszébe jutottunk!
Álítólag egy igazán jó bulit sikerült csinálnunk. Ízlett az embereknek a kaja, jó volt az idő, csak kevesen táncoltak (a zenész szerint).
Szerintem fasza volt minden.
És nászajándékba kaptunk egy T3 Westfalia-t.Smiley

Képet a T3ról Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #12843 Dátum: 2006 Szeptember 04, 15:00:38 »


A menyasszonyi kocsi...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12842 Dátum: 2006 Szeptember 04, 14:54:28 »

Akkor ezek után mi a véleményed AUTÓ-PRIMA BT-ről? (Már csak azért mert ők ajánlották ezt az összeállítást...)

Fején találtad a szöget, mentségükre legyen mondva, hogy könyvből nézték...

Viszont azt mondták, (telefonba), hogy a féklevegő túl nagy, tegyek bele kisebbet és akkor jó lesz. Ez is megkérdőjelezhető, mert a féklevegő (air correction jet) minél nagyobb annál több emulziót képez a keverőcsőben és annál többet tud a motor beszívni... legalábbis az általam eddig tapasztaltak szerint. Tegyél a PICT-be 150-es féklevegőt és azonnal bedúsul, mint az állat. Nekem nincs tapasztalatom ezekkel a weberekkel, de szerintem itt is ez a helyzet. Sajnos nem tudok a 220-as fúvókákból 180-asokat csinálni... Beforrasztanám, de nincs ilyen kis fúróm, meg pisztolyfúróval ilyet fúrni... Dörzsár az van.

Úgyis kitalálom, csak idő és türelem kérdése.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29098


Road Force One

« Hozzászólás #12841 Dátum: 2006 Szeptember 04, 14:33:51 »

..........És nászajándékba kaptunk egy T3 Westfalia-t.Smiley

Minden szépet, s jót Nektek!!  Wink
Akkó én is megnősülök!! De T2-vel is kiegyezem....  Tongue Grin Evil

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #12840 Dátum: 2006 Szeptember 04, 14:32:44 »

Sziasztok!

Először szeretném megköszönni azoknak akiknek eszébe jutottunk!
Álítólag egy igazán jó bulit sikerült csinálnunk. Ízlett az embereknek a kaja, jó volt az idő, csak kevesen táncoltak (a zenész szerint).
Szerintem fasza volt minden.
És nászajándékba kaptunk egy T3 Westfalia-t.Smiley
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #12839 Dátum: 2006 Szeptember 04, 13:54:13 »

ez nagyon megtetszett...
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #12838 Dátum: 2006 Szeptember 04, 13:38:39 »

A hétvégén minden szabadidőm a karbik ( 40 DCNF) állítgatásával telt, csak hogy képben legyetek, több, mint negyed tank benzin püfögött el, szinte állóhelyben.
Jelenleg úgy áll, hogy príma az alapjárat, fordulaton is megyeget, közte meg egy nagy lyuk van. Sajnos ezt csak nagyon nagy fúvókákkal (65 alapjárati, 150-es fő) sikerült elérnem, ami azt bizonyítja, hogy a torokban kicsi a légsebesség -> nagy a 32-es venturi ehhez a motorhoz.
..


Akkor ezek után mi a véleményed AUTÓ-PRIMA BT-ről? (Már csak azért mert ők ajánlották ezt az összeállítást...)

'81 Hecho en México
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12837 Dátum: 2006 Szeptember 04, 13:28:13 »

Itt pécsen a Tschokker-ék pont ezt szokták csinálni padon. És akkor nem megy el annyi benzin, meg idő sem.

Itt is van műhely, el is vállalnák, de akkor nem ÉN gűjtöm a tapasztalatot, hanem ŐK.  Néha jó megnézni azt, hogy reagál a karbi a beavatkozásokra.


Egyébként egyszerűen fantasztikus hogy megváltoztatta a motor a két másik karbi. Még közel sincs a jóhoz, de mintha egy teljesen másik motor lenne benne. Nem csak a hangja miatt, hanem ahogy megváltozott a gázreakciója, mintha a forgó tömegek felére csökkentek volna, veszi a tüzet, 3.-ban, 80-nál, ahol már csak úgy "lendületből" forgott tovább most átviharzik, mint a szél. Szinte féltem, hogy mindjárt szétrepül a blokk.
Sajnos a közúton használt alsó-közepes fordulat tele van lyukakkal, ezen dolgozom most.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #12836 Dátum: 2006 Szeptember 04, 12:41:49 »

A hétvégén minden szabadidőm a karbik ( 40 DCNF) állítgatásával telt, csak hogy képben legyetek, több, mint negyed tank benzin püfögött el, szinte állóhelyben.

Jelenleg úgy áll, hogy príma az alapjárat, fordulaton is megyeget, közte meg egy nagy lyuk van. Sajnos ezt csak nagyon nagy fúvókákkal (65 alapjárati, 150-es fő) sikerült elérnem, ami azt bizonyítja, hogy a torokban kicsi a légsebesség -> nagy a 32-es venturi ehhez a motorhoz.


De tegnap este kigyúlt egy kis fény az alagútban, megrázta magát és olyan húzott, hogy ilyen hangja és ilyen gyorsulása még nem volt ennek az autónak soha.. 80-ról harmadikban komolyat megindult.

Egyelőre még nem forgalomképes az autó. Munka van vele még sok. Vagy 28-as vagy 30-as venturi kell, de nem tudom melyik.Talán a kisebb.

Itt pécsen a Tschokker-ék pont ezt szokták csinálni padon. És akkor nem megy el annyi benzin, meg idő sem.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12835 Dátum: 2006 Szeptember 04, 12:33:50 »

A hétvégén minden szabadidőm a karbik ( 40 DCNF) állítgatásával telt, csak hogy képben legyetek, több, mint negyed tank benzin püfögött el, szinte állóhelyben.

Jelenleg úgy áll, hogy príma az alapjárat, fordulaton is megyeget, közte meg egy nagy lyuk van. Sajnos ezt csak nagyon nagy fúvókákkal (65 alapjárati, 150-es fő) sikerült elérnem, ami azt bizonyítja, hogy a torokban kicsi a légsebesség -> nagy a 32-es venturi ehhez a motorhoz.


De tegnap este kigyúlt egy kis fény az alagútban, megrázta magát és olyan húzott, hogy ilyen hangja és ilyen gyorsulása még nem volt ennek az autónak soha.. 80-ról harmadikban komolyat megindult.

Egyelőre még nem forgalomképes az autó. Munka van vele még sok. Vagy 28-as vagy 30-as venturi kell, de nem tudom melyik.Talán a kisebb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető dr_shakter
Hozzászólások: 347


« Hozzászólás #12834 Dátum: 2006 Szeptember 04, 12:29:23 »

sámli baj én voltam a balek....
Nem elérhető dr_shakter
Hozzászólások: 347


« Hozzászólás #12833 Dátum: 2006 Szeptember 04, 12:27:03 »

bocsesz titeket is meg szokott viccelni a rendszer? mert hogy nekem válaszról küldött értesítést, de nem van válaszom Smiley
vagy én vagyok balov Grin
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29098


Road Force One

« Hozzászólás #12832 Dátum: 2006 Szeptember 04, 11:25:48 »

Nagyon sok Boldogságot az ijú párnak, Ratronak és KedVWesének!!
 

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #12831 Dátum: 2006 Szeptember 04, 09:36:34 »

jajjj!!
az ilyen oldalakat nem lehetne bezáratni???  Evil
Nem 
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #12830 Dátum: 2006 Szeptember 04, 09:23:32 »

jajajajaj!

Fogadjátok őszinte gratulációmat... 
Nem elérhető dr_shakter
Hozzászólások: 347


« Hozzászólás #12829 Dátum: 2006 Szeptember 03, 22:45:02 »

Alapkőletételes kitűző: Sajnos rengeteg a gagyi utánzat belőle. Erre iparág alakult. Mint a vaskeresztre. A 28e Ft-os ár igencsak magas érte. A Vaterán levő is hamisitvány, eléggé gagyi is. Sajna rengeteg ilyen van a piacon. Ha esetleg 2VH-s relikvia kell, azzal tele van a pécsi vásár, de 70%-a hamis.
háli gáli!
köszesz az infót bár egy barátom aki bank of izrael névre hallgat és némileg ért ezen dolgokhoz azt nyilatkozta, hogy valószínű(80%) valódi...
nem tom mindenkinek szívesen fogadom az ötleteit, ami ilyen iránultságú...
Nem elérhető IQ23
Hozzászólások: 3366

« Hozzászólás #12828 Dátum: 2006 Szeptember 03, 22:38:36 »

Ratro! Hogy sikerült az esküvő?!

nem tudom mi történt de eltünt innen az avatar képem, meg a beírt szövegem is... Sad
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #12827 Dátum: 2006 Szeptember 03, 22:07:03 »

dánka fűr lípling az informácijónent
inkább csak amolyan érdeklődés volt, de természetesen érdekel a dolog , inkább vásárolnék, mert árválkodik nálam egy unka frontos tányér(bár ez igaz nagyapá, de nem bogaras) és nem szeretném ha unalmában levetné magát valamely magas asztali részről...
bár most kaptam ajánlatot egy kdf-s kitűzőre, de nemet mondtmrá (a córesz közepén nem volt rá 100 euróm)

Alapkőletételes kitűző: Sajnos rengeteg a gagyi utánzat belőle. Erre iparág alakult. Mint a vaskeresztre. A 28e Ft-os ár igencsak magas érte. A Vaterán levő is hamisitvány, eléggé gagyi is. Sajna rengeteg ilyen van a piacon. Ha esetleg 2VH-s relikvia kell, azzal tele van a pécsi vásár, de 70%-a hamis.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #12826 Dátum: 2006 Szeptember 03, 21:58:10 »

Jabocs kihagytam:
http://www.vw-1303.com/

jajjj!!
az ilyen oldalakat nem lehetne bezáratni???  Evil



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #12825 Dátum: 2006 Szeptember 03, 20:54:54 »

kukkenzí bitte nocheinmal
Basszus 5 perce nézem majd kifojt a szemem , de csak a frissítést nem nyomtam meg én hülye.
Már látom.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #12824 Dátum: 2006 Szeptember 03, 20:47:39 »

Jabocs kihagytam:

http://www.vw-1303.com/

kukkenzí bitte nocheinmal
1303LS
« Hozzászólás #12823 Dátum: 2006 Szeptember 03, 20:39:54 »

melyiket?
Jabocs kihagytam:

http://www.vw-1303.com/
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #12822 Dátum: 2006 Szeptember 03, 20:38:40 »

AZS jelentkezz!!

Ezt a nagyon meghatározó, lapot nem találtam a vwbogar.lap-on.

melyiket?
1303LS
« Hozzászólás #12821 Dátum: 2006 Szeptember 03, 20:17:57 »

Majdnem elfelejtettem, ma bepattintottam a motort, és amitől féltem, hogy nagyon ülni fog a segge, nem úgy lett.
Űl de SZVSZ nem túlságosan. Grin
1303LS
« Hozzászólás #12820 Dátum: 2006 Szeptember 03, 20:16:12 »

ok,kösz mindenkinek, akkor első körben veszek egy jó v féket, azt teszem előre,a mostanit meg hátra (elhagytam belőle pár alkatrészt,és nem lehet sehol kapni Cheesy). váltani nme nagyon szoktam, tlaáltam 1 kényelmes fokozatot,szeritnem egy éve ki sem vettem onnan.
A csukló fájás lehet a rossz geometria eredménye is.
Ha alacsonyan van a kormány vagy túl messze a nyeregtől akkor jó szolgálatot tehet egy állítható kormánystucni.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #12819 Dátum: 2006 Szeptember 03, 20:11:50 »

hát, nekem első teló nincs, gyári gagyo váltóval, amit le fogok cserélni, ha lesz kedvem, a pedált én is kicseréltem egy erősebbre, bár nem nyúzom, nem érdekel, a hátsó kereket újra kellene fűzni, kis 8as van benne. V fék tudtommal is precíz és olcsóbb, mint a tárcsa, ez kijön 3ezerből talán. nyereg télleg fontosabb a hátsó telónál szerintem, meg olcsóbb és nem kell vázat cserélni hozzá Smiley jah, a puha szivacs markolat is csodákra képes. a kellő helyeken az olajozás és zsírzás is jobbá teszi a bringát.
én mondjuk gyorskioldós csavaroat használok, ez volt gyárilag és úgysem hagyom ott sehol Smiley

ok,kösz mindenkinek, akkor első körben veszek egy jó v féket, azt teszem előre,a mostanit meg hátra (elhagytam belőle pár alkatrészt,és nem lehet sehol kapni Cheesy). váltani nme nagyon szoktam, tlaáltam 1 kényelmes fokozatot,szeritnem egy éve ki sem vettem onnan.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
1303LS
« Hozzászólás #12818 Dátum: 2006 Szeptember 03, 20:04:08 »

AZS jelentkezz!!

Ezt a nagyon meghatározó, lapot nem találtam a vwbogar.lap-on.
Nem elérhető Eszter
Hozzászólások: 754


« Hozzászólás #12817 Dátum: 2006 Szeptember 03, 19:15:41 »

Hortobágy mikor is???
Szept. 22-23-24.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27173


« Hozzászólás #12816 Dátum: 2006 Szeptember 03, 19:15:21 »

hát, nekem első teló nincs, gyári gagyo váltóval, amit le fogok cserélni, ha lesz kedvem, a pedált én is kicseréltem egy erősebbre, bár nem nyúzom, nem érdekel, a hátsó kereket újra kellene fűzni, kis 8as van benne. V fék tudtommal is precíz és olcsóbb, mint a tárcsa, ez kijön 3ezerből talán. nyereg télleg fontosabb a hátsó telónál szerintem, meg olcsóbb és nem kell vázat cserélni hozzá Smiley jah, a puha szivacs markolat is csodákra képes. a kellő helyeken az olajozás és zsírzás is jobbá teszi a bringát.
én mondjuk gyorskioldós csavaroat használok, ez volt gyárilag és úgysem hagyom ott sehol Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #12815 Dátum: 2006 Szeptember 03, 19:06:51 »

Ma Érden találkoztam két sráccal, épp a Pirire vigyáztak. Ott parkoltuk le, amíg esküvőn voltunk pécsen (totojával mentünk). Kiderült, hogy voltak Orfűn, ők a kék buggysok, most épp egy T2b doka volt a placcon. Van pár vasuk... :-)
A fórumot olvassák, megígérték, hogy regisztrálnak is, na meg hogy jönnek Hortobágyra!


Hortobágy mikor is???

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #12814 Dátum: 2006 Szeptember 03, 19:06:07 »

helo!

tudom vannak itt, akik értenek a biciklikhez, az lenne a kérdésem,hogy vane gy jó régi mtb m , egész jól bírja, megvan 8 éve Cheesy kicsit fel szeretném majd tuningolni, tehát előre teleszkópvillát, meg tárcsaféket rá. szóval mennyiből jönne ez így ki ? meg milyet érdemes venni?
kösz!

Teleszkópot én elfelejteném, a tárcsafék baromi felesleges extra, akkor már inkább egy finoman kidolgozott V-fék a BlackP által emlegetett hosszú fékpofákkal. Duplafalú felgennek több értelmét látom városban (fekvőrendőr, padka...), de ebből is keress minőségit, ha teheted.
Én a haverom feleségének a bringájára alupedált is raktam, (nem kengyeles, de nem is túl ricnis, ha ne adj' Isten mezítláb tekersz...), ez nem hullik szét nem törik le (öntvény), és szétszedhető.
Középre jó minőségű kazettás hajtómű, bika hajtókarokkal.
Váltó: hát, nálunk csak Shimano-t kapni, abból az SIS tűrhető árú, nem gány. Elöl fokozatmentes a váltókar, hátul fokozatonként léptet. Láckerékcsoport hátra városba egy kurva lassú 1 lánckerék (lépésben krúzolni...), de egy aránylag kis fogszámú 6. (7.) fokozat, hogy lehessen tépni. Gumik terén szerintem teljesen felesleges a mély fogazású terepgumi, a streetgumi városban sokkal jobb, de én normál (nem tzerep) gumit tennék fel (ebből a cseh gyártmányok jók, és nem túl drágák...)
És borítás az összes bowdenre lehetőség szerint. Mielőtt befűzöd, futtasd meg olajjal.
Gyorskioldós kereket, ülést ne rakj fel, csak könnyebben lophatók...
Ja, és kényelmes ülés!!
Hát, mifelénk, gumicsizmás vidéken, ahol egy komolyabb bringásboltig 50 km-t kell menni, így néz ki egy kis tyúnying for bájk... Én hasonlókra törekedtem egy tanyabájk átalakításakor, 4. éve nyúzom, még télen is használom,  volt rajta gyerekülés, mentem vele bicajtúrára, baromi jól bírja. Pedig a fent leírt cuccok egy részével lett feljavítva egy Csepel City 26-os bringa, amivel apósom járt minden nap a szőlőbe  Grin
Kőccségek olyan 20-25 ropi körül, nekem akkor 12 ezer volt a vége, de megérte (ennyi igénybevétellel már a harmadik csájníz bájkot amortizálnám le...)

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #12813 Dátum: 2006 Szeptember 03, 18:57:52 »

Ma Érden találkoztam két sráccal, épp a Pirire vigyáztak. Ott parkoltuk le, amíg esküvőn voltunk pécsen (totojával mentünk). Kiderült, hogy voltak Orfűn, ők a kék buggysok, most épp egy T2b doka volt a placcon. Van pár vasuk... :-)
A fórumot olvassák, megígérték, hogy regisztrálnak is, na meg hogy jönnek Hortobágyra!
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #12812 Dátum: 2006 Szeptember 03, 18:57:16 »

aki jártas a számitógépek terén attól kérdem!
sokszor van hogy az Xp hiba üzenetez küld win32 general csomag leáll! ez miért lhet???
-xp-t frisssitem
-virusirto+kémprogi irtó megvolt!
de akkor ios csinálja de csak az internet csatlkozást szakitja meg illetve belassula gép!!
na   tud valaki valami tanácsot  adni hogy lehet ezt orvosolni!!???
ja ha lehet gyépésen irja le valaki mert segg vagyok ehhez
Üdvw!
nekem is hiba üz.-ben küldte win32,sys 32....stb ja és 5 percenként le állított minden futó programot ,maj újra indította a gépet
a megoldás az újra telepítés

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27173


« Hozzászólás #12811 Dátum: 2006 Szeptember 03, 18:46:42 »

matrica, naptár, csecse-becse topic

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető dr_shakter
Hozzászólások: 347


« Hozzászólás #12810 Dátum: 2006 Szeptember 03, 18:33:48 »

Ahoy.

Jöhet minden ami valamilyen szintem kapcsolodik a bogárhoz-bogarazáshoz.
Külön topik is van Lost&Found fedönévvel,de sok tag is vadássza a régi erekjéket.
Nem irok neveket,mert ha kihagyok valakit,balhé lesz,de tegyél fel valami"finomság"-rol fényképet,és várd a hatást!! Cheesy
dánka fűr lípling az informácijónent
inkább csak amolyan érdeklődés volt, de természetesen érdekel a dolog , inkább vásárolnék, mert árválkodik nálam egy unka frontos tányér(bár ez igaz nagyapá, de nem bogaras) és nem szeretném ha unalmában levetné magát valamely magas asztali részről...
bár most kaptam ajánlatot egy kdf-s kitűzőre, de nemet mondtmrá (a córesz közepén nem volt rá 100 euróm)
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #12809 Dátum: 2006 Szeptember 03, 18:28:50 »

bogár zajos szép jó napot!!

érdeklődnék (mint friss hús(természetesen szigorúan kóser)) hogy KDF-es cuccokkal(kitüző, sparkarte...) foglalkozik-e valaki, vagy bármely nagyapás erekjével???

Ahoy.

Jöhet minden ami valamilyen szintem kapcsolodik a bogárhoz-bogarazáshoz.
Külön topik is van Lost&Found fedönévvel,de sok tag is vadássza a régi erekjéket.
Nem irok neveket,mert ha kihagyok valakit,balhé lesz,de tegyél fel valami"finomság"-rol fényképet,és várd a hatást!! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető dr_shakter
Hozzászólások: 347


« Hozzászólás #12808 Dátum: 2006 Szeptember 03, 18:20:21 »

bogár zajos szép jó napot!!

érdeklődnék (mint friss hús(természetesen szigorúan kóser)) hogy KDF-es cuccokkal(kitüző, sparkarte...) foglalkozik-e valaki, vagy bármely nagyapás erekjével???
Oldalak: 1 ... 3221 3222 3223 3224 3225 [3226] 3227 3228 3229 3230 3231 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.109 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.