www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 28, 13:06:09

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3223 3224 3225 3226 3227 [3228] 3229 3230 3231 3232 3233 ... 3546
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30565525 alkalommal)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12758 Dátum: 2006 Szeptember 02, 18:14:21 »

ki mit ajánl érdemes az Xp frisssiteni?? és ha ogen honann lehet???
fontos köszi

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #12757 Dátum: 2006 Szeptember 02, 17:45:41 »

Na megvolt az idei első bogarazásom: beindítottam a sógorom 1 éve álló typ3-asát. Mókás volt, mert egy éve állt. Az AC pumpa membránja szépen kiszáradt és tűszúrás szerűen lyukacsos lett. Ezért aztán nem szívta fel a benzint. Ezt gumiragasztóval megragasztottam (jó-jó gány de mit csináljak, ha semmi nincs, egy rohadt 13-as kulcs volt a teljes műszaki háttér). A sógorom feltöltötte az akksit majd visszakötötte fordítva. aztán persze nem indult így aztán otthagyta. Szerencsére semmi sem károsodott. Feltöltöttem az akksit és bekötöttem rendesen.
Na mindegy, beindult és szépen jár. Elvittük lemosatni, kapott olajat, benzint, felpumpáltuk a kerekeit. Nagyon szépen néz ki. Az emberek megfordulnak utána az utcán meg odajönnek megnézni.
Próbálom rábeszélni, hogy jöjjön el TBányára.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #12756 Dátum: 2006 Szeptember 02, 16:15:23 »

A teljesítmény cudar dolog!  Most levelezgetek egy Samba-n hirdető motorépítővel és az 1835-ös motort elemezzük. Ő azt mondja, hogy 80-130 ló között tud belőle építeni és 100 lóig jól használható, felette nem annnnyira, ugyanis a  magas teljesítményt úgy érik el, hogy hegyes tengelyt tesznek bele, kitisztított hengerfejek, jó kipufogó, 48-as karbik és a motor teljesítménycsúcsa 6000-nél van. Viszont a 80 lóerősnek 2500-4000 fordulatig mindvégig 120 Nm felett van a nyomatéka és jól használható, rugalmas a motor. maximális fordulata meg 5000 vagy alatta. Tartós "daily driver" motor, mindössze 40-es karbi kell rá és 276-os tengely. Engle W100-ast preferálja.
És milyen kompressziót javasol? (Most keresgélek a Samba fórumán. Az egyik topikban "dinamikus kompresszióról" is szó van, hogy pl. az FK89-es tengely meg 9.5:1 CR mellett nagyon kicsi lesz,ezért javasolják nek a 10.1-10.5 CR-t. Ez mit jelent?

'81 Hecho en México
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12755 Dátum: 2006 Szeptember 02, 14:21:32 »

jajajajaj!
de izgulok!
Wink Wink Wink

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #12754 Dátum: 2006 Szeptember 02, 12:14:01 »

jajajajaj!
de izgulok!

Azt elhiszem Cheesy Wink
1 óra és indulunk

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
1303LS
« Hozzászólás #12753 Dátum: 2006 Szeptember 02, 11:50:58 »

ment az itteni címedre

Igen igen 

 Grin
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #12752 Dátum: 2006 Szeptember 02, 11:48:25 »

Megtenné valaki aki nagyon ráér, hogy ezt
http://www.mszp.hu/download/kampany/kampanydal(48kbps).mp3
letöltené és elküldené nekem emailben mert a szerver nálunk letiltja a letöltését.
Köszike. Cheesy

ment az itteni címedre
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #12751 Dátum: 2006 Szeptember 02, 11:44:51 »

Megtenné valaki aki nagyon ráér, hogy ezt
http://www.mszp.hu/download/kampany/kampanydal(48kbps).mp3
letöltené és elküldené nekem emailben mert a szerver nálunk letiltja a letöltését.
Köszike. Cheesy

perverz állat ;-)
1303LS
« Hozzászólás #12750 Dátum: 2006 Szeptember 02, 11:41:12 »

Megtenné valaki aki nagyon ráér, hogy ezt
http://www.mszp.hu/download/kampany/kampanydal(48kbps).mp3
letöltené és elküldené nekem emailben mert a szerver nálunk letiltja a letöltését.
Köszike. Cheesy
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #12749 Dátum: 2006 Szeptember 02, 11:38:18 »

jajajajaj!
de izgulok!
1303LS
« Hozzászólás #12748 Dátum: 2006 Szeptember 02, 08:46:30 »


Főleg, ha igazán ütőset akarsz csinálni, mert tudsz venni aluminium motortömböt ahová a 82-es löketű főtengely is befér, millió tengely és hajtórúd közül választhatsz, bármit ki tudsz legózni.

Egy 2 literes 914-esből származó motoron már nem tudsz sokat okosítani a könnyedén fellelhető alkatrészekből. Minden aranyárban van!

Én a typ1 komolyabb alkatrészeit is aranyárúnak érzem.
Én is szeretnék majd egyszer egy szintén másik blokkba egy nagyobb lökettérfogatú motort, de - mint már régebben is mondtam - alacsony fordulaton szeretnék több erőt belőle kihozni.És messze nem a tervem, hogy 100LE legyen.SZVSZ ez anyagiakban is jobban fog kijönni, mert ha nem forgatom a motort arra bőven elég lesz az AS41 és a gyári főtengely, esetleg egy 76-os, komolyabb hengerfej alakításra sem lesz szükség.
Tudom ez egy kifordult ötlet, de a csökött elméletem szerint egy kis lökettérfogat emelés tud annyi pluszt tenni a motorba mint a fordulatszám emeléssel elért töblet erő.Kisebb dinamikus és hő terheléssel, ami SZVSZ egy használhatóbb és kevesebb hibával tovább futó motort eredményezhet.
« Utoljára szerkesztve: 2006 Szeptember 02, 08:48:51 írta 1303LS »
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #12747 Dátum: 2006 Szeptember 02, 08:37:46 »

Fényképezhettél volna több motorteret a hasalós, rozsdás vasak helyett !

 Grin Grin Grin

Nézd meg rendesen a képeket,vannak ott motorterek is szép számmal Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12746 Dátum: 2006 Szeptember 02, 08:26:16 »

Kint Spaban majdnem csak typ1es motorok voltak,főleg a komolyabb autókban

Fényképezhettél volna több motorteret a hasalós, rozsdás vasak helyett !

 Grin Grin Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12745 Dátum: 2006 Szeptember 02, 08:25:21 »

Kint Spaban majdnem csak typ1es motorok voltak,főleg a komolyabb autókban


Főleg, ha igazán ütőset akarsz csinálni, mert tudsz venni aluminium motortömböt ahová a 82-es löketű főtengely is befér, millió tengely és hajtórúd közül választhatsz, bármit ki tudsz legózni.

Egy 2 literes 914-esből származó motoron már nem tudsz sokat okosítani a könnyedén fellelhető alkatrészekből. Minden aranyárban van!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #12744 Dátum: 2006 Szeptember 02, 08:17:06 »


Ez a most benne lévő ez a gyári motorom, gyári számmal. Ezt nem akarom szétfúrni, de majd építek egy nagyobb lökettérfogatút, ez tervben van.
A typ4 motort csak úgy lehetne betenni, hogy egy-két typ3 jellemvonást megszüntetek, pl. a kívülről olajszint ellenőrzést és ezt sem akarom. Meg igen, a typ4 erősebb, de ha azt még tovább akarod erősíteni az nagyon nagy pénz...és kevesebb okosság van hozzá. Typ1 motorhoz minden van relatíve olcsóért. (ja, és a typ4-es motorhoz nem értek!  Wink )


Télen szerintem lecserélem a 4.125 véglehajtást 3.88-ra, mintegy előkészülve a nagyobb, erősebb motorra.

Kint Spaban majdnem csak typ1es motorok voltak,főleg a komolyabb autókban

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12743 Dátum: 2006 Szeptember 02, 08:14:10 »

Irigyellek, én nem beszélni inglis. Az orosz tanításával kiölték belőlem a nyelvek iránti érdeklődést. Cry
Akartam már kérdezni, miért is nem vágsz bele egy kis ccm növelésbe?
Tegnap beszélgettünk valakivel aki szintén bogár mágus igaz motor téren Ő inkább a Typ4-t preferálja, viszont az övében is csak 1.6 van de a bika hosszú (asszem G50) váltót nem tudja kiforgatni.Szóval szerinte sincs más megoldás csak a köbcenti, vagy akkor oda a normál üzemi használat.


Ez a most benne lévő ez a gyári motorom, gyári számmal. Ezt nem akarom szétfúrni, de majd építek egy nagyobb lökettérfogatút, ez tervben van.
A typ4 motort csak úgy lehetne betenni, hogy egy-két typ3 jellemvonást megszüntetek, pl. a kívülről olajszint ellenőrzést és ezt sem akarom. Meg igen, a typ4 erősebb, de ha azt még tovább akarod erősíteni az nagyon nagy pénz...és kevesebb okosság van hozzá. Typ1 motorhoz minden van relatíve olcsóért. (ja, és a typ4-es motorhoz nem értek!  Wink )


Télen szerintem lecserélem a 4.125 véglehajtást 3.88-ra, mintegy előkészülve a nagyobb, erősebb motorra.

(Az angollal meg szerencsém is volt, mert már középiskolában megvolt a középfokúm, aztán olyan cégnél dolgoztam, ahol Angliában gyakorolhattam a nyelvet és kiegészíttettem a tudásomat, meg a papírjaimat is szakmai vizsgákkal. )
« Utoljára szerkesztve: 2006 Szeptember 02, 08:22:15 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #12742 Dátum: 2006 Szeptember 01, 17:46:45 »

Mi az a G50 váltó?
3 féle van:
rövid, félhosszú, hosszú.

Porke szuperhosszú.  Grin
5 gang
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #12741 Dátum: 2006 Szeptember 01, 16:49:05 »

Irigyellek, én nem beszélni inglis. Az orosz tanításával kiölték belőlem a nyelvek iránti érdeklődést. Cry
Akartam már kérdezni, miért is nem vágsz bele egy kis ccm növelésbe?
Tegnap beszélgettünk valakivel aki szintén bogár mágus igaz motor téren Ő inkább a Typ4-t preferálja, viszont az övében is csak 1.6 van de a bika hosszú (asszem G50) váltót nem tudja kiforgatni.Szóval szerinte sincs más megoldás csak a köbcenti, vagy akkor oda a normál üzemi használat.

Mi az a G50 váltó?
3 féle van:
rövid, félhosszú, hosszú.
Süni
« Hozzászólás #12740 Dátum: 2006 Szeptember 01, 16:29:06 »

Ha minden jól megy, hétfőn Maresznél a 64-65-ösöm.... Smiley
1303LS
« Hozzászólás #12739 Dátum: 2006 Szeptember 01, 15:52:59 »

Most levelezgetek egy Samba-n hirdető motorépítővel és az 1835-ös motort elemezzük.

Irigyellek, én nem beszélni inglis. Az orosz tanításával kiölték belőlem a nyelvek iránti érdeklődést. Cry
Akartam már kérdezni, miért is nem vágsz bele egy kis ccm növelésbe?
Tegnap beszélgettünk valakivel aki szintén bogár mágus igaz motor téren Ő inkább a Typ4-t preferálja, viszont az övében is csak 1.6 van de a bika hosszú (asszem G50) váltót nem tudja kiforgatni.Szóval szerinte sincs más megoldás csak a köbcenti, vagy akkor oda a normál üzemi használat.
Nem elérhető péter
Hozzászólások: 1227


« Hozzászólás #12738 Dátum: 2006 Szeptember 01, 13:09:10 »

A nagy varázsló(néni)

http://www.chilloutzone.de/files/06080707.html Grin Grin Grin Shocked Shocked
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #12737 Dátum: 2006 Szeptember 01, 11:14:16 »

tarcsad  Grin nekem jövőhét elejéig lécci
tartom, illetve leteszem a raktárba ,
mert nem vagyok olyan jó eröben ;Dhogy jövő 7elejéig...............  Wink

jövő 7 en ugyis mennénk hozzád valamikor szerda magasságában ha jó .de elötte beszélünk.
köszke.

Holló
« Hozzászólás #12736 Dátum: 2006 Szeptember 01, 11:11:23 »

nekem van hozzá gumám.
205/55-16os, 6.000.-/db
2 pirelli+2dunlop.
kellene a lové buszjavra........ Tongue
üdvw
tarcsad  Grin nekem jövőhét elejéig lécci
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #12735 Dátum: 2006 Szeptember 01, 10:57:47 »

gumi van rajta?
nekem van hozzá gumám.
205/55-16os, 6.000.-/db
2 pirelli+2dunlop.
kellene a lové buszjavra........ Tongue
üdvw

Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #12734 Dátum: 2006 Szeptember 01, 10:44:34 »

Shocked
a 7"ra pont ideális Cheesy

kicsit volt rá a gumi, alig bírták rárakni
6"-os lett volna neki a mérete


ha a gyárival megegyező méretű gumit akarsz rárakni, akkor a 225/55R16 vagy a 205/60R16 a jó választás. Ha bátor vagy, akkor meg a 245/50R16, de az már nagyon úthenger hatás lenne.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #12733 Dátum: 2006 Szeptember 01, 10:39:06 »

nincs
én 235/85R16-os gumikat raktam rá, de azokat már eladtam


 Shocked
a 7"ra pont ideális Cheesy

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #12732 Dátum: 2006 Szeptember 01, 10:37:53 »

gumi van rajta?

nincs
én 235/85R16-os gumikat raktam rá, de azokat már eladtam

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12731 Dátum: 2006 Szeptember 01, 10:36:53 »

Asszem igazad lesz.
A SAE kb 15-20 % plusszot tartalmaz ami nem jelenik meg a hajtás végén.
Dereng a homály. Cheesy

Ja és akkor bocs mert a 75 DIN az valóban dícséretes egy 1.6-os typ1-től feltéve ha alkalmas még normális használatra.

A teljesítmény cudar dolog!  Most levelezgetek egy Samba-n hirdető motorépítővel és az 1835-ös motort elemezzük. Ő azt mondja, hogy 80-130 ló között tud belőle építeni és 100 lóig jól használható, felette nem annnnyira, ugyanis a  magas teljesítményt úgy érik el, hogy hegyes tengelyt tesznek bele, kitisztított hengerfejek, jó kipufogó, 48-as karbik és a motor teljesítménycsúcsa 6000-nél van. Viszont a 80 lóerősnek 2500-4000 fordulatig mindvégig 120 Nm felett van a nyomatéka és jól használható, rugalmas a motor. maximális fordulata meg 5000 vagy alatta. Tartós "daily driver" motor, mindössze 40-es karbi kell rá és 276-os tengely. Engle W100-ast preferálja.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Holló
« Hozzászólás #12730 Dátum: 2006 Szeptember 01, 10:31:50 »

Mercié, de felmegy a buszra, én már raktam fel.
7x16"-os. A kockán kényelmesen elfér, de szerintem a gömbölyűn is.
32 ropi. De bartelben is benne vagyok, nem kell feltétlenül pénzben fizetni.

Fel lehet próbálni, ha nem vagy biztos a dolgodban.
gumi van rajta?
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #12729 Dátum: 2006 Szeptember 01, 10:30:49 »

érdekes lehet, milyen otóé?
mennyi?
és hány "?

Mercié, de felmegy a buszra, én már raktam fel.
7x16"-os. A kockán kényelmesen elfér, de szerintem a gömbölyűn is.
32 ropi. De bartelben is benne vagyok, nem kell feltétlenül pénzben fizetni.

Fel lehet próbálni, ha nem vagy biztos a dolgodban.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Holló
« Hozzászólás #12728 Dátum: 2006 Szeptember 01, 10:26:29 »

nekem van 4db 16"-os
érdekes lehet, milyen otóé?
mennyi?
és hány "?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #12727 Dátum: 2006 Szeptember 01, 09:40:03 »

pizybá: milyen színű a golfod? kivágtam a GULF matrinyát és tudnom kéne, hogy kell-e fehéret is vágnom bele-e?

ja, alul szürke, felül fekete lesz.
szóval kő bele fehér is.
tenksz.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #12726 Dátum: 2006 Szeptember 01, 09:25:59 »

változott a felállás
kéne 4 darab 15-ös lemezfelni is, aminek az osztóköre stimmel a buszra

nekem van 4db 16"-os

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Holló
« Hozzászólás #12725 Dátum: 2006 Szeptember 01, 09:23:19 »

BRA (bürke a busz elejére)
A fergéket gumástúl úgy kéne elpaszítani, hogy meglegyen a 4 moondisc a 14"-os felnire + használható gumik legyenek a gyári felnin



változott a felállás
kéne 4 darab 15-ös lemezfelni is, aminek az osztóköre stimmel a buszra
Holló
« Hozzászólás #12724 Dátum: 2006 Szeptember 01, 09:16:38 »


BRÉ????? Tongue

mennyi-é eladó a diszkófelnieggyüttes?

üdvw

BRA (bürke a busz elejére)
A fergéket gumástúl úgy kéne elpaszítani, hogy meglegyen a 4 moondisc a 14"-os felnire + használható gumik legyenek a gyári felnin

Holló
« Hozzászólás #12723 Dátum: 2006 Szeptember 01, 09:12:58 »

most fogja festeni. mintha felül fekete, alul szütke lenne a cél(a balfasz, hogy miért nem fordítva...  Grin)
gondolom szeret autót mosni
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #12722 Dátum: 2006 Szeptember 01, 09:09:49 »

pizybá: milyen színű a golfod? kivágtam a GULF matrinyát és tudnom kéne, hogy kell-e fehéret is vágnom bele-e?
most fogja festeni. mintha felül fekete, alul szütke lenne a cél(a balfasz, hogy miért nem fordítva...  Grin)

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Holló
« Hozzászólás #12721 Dátum: 2006 Szeptember 01, 09:08:34 »

pizybá: milyen színű a golfod? kivágtam a GULF matrinyát és tudnom kéne, hogy kell-e fehéret is vágnom bele-e?
Holló
« Hozzászólás #12720 Dátum: 2006 Szeptember 01, 08:44:43 »

legutóbb még dupla kipufogó volt rajta ,nem?
igen.a legutóbbi 1,6-os motoron Grin
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #12719 Dátum: 2006 Szeptember 01, 08:00:04 »

gumibá!
feri bátyánk behajigálta hozzád a pöcsköszörű hengerét?
még nem Tongue

Oldalak: 1 ... 3223 3224 3225 3226 3227 [3228] 3229 3230 3231 3232 3233 ... 3546
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.135 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.