www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 01:10:19

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 2866 2867 2868 2869 2870 [2871] 2872 2873 2874 2875 2876 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27955379 alkalommal)
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #26981 Dátum: 2007 április 18, 14:19:03 »

Stunt!
És az 1.6 most pihen?
Vagy azt meg beleficcentetted a bogárba?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #26980 Dátum: 2007 április 18, 14:18:18 »

Ezt úgy szokták megoldani, hogy beforrasztják, mondjuk rézzel. Mert az nem nagy hő, nem deformálódik, de nem lesz probléma, ami ragasztóval lehet. Nehéz zsírtalanítani, tisztítani, az erős ragasztók pedig merevek...én nem javasolnám. Valami kétkomponensű epoxival, de a forrasztás már bevált.
én is az epoxira gondoltam, boltot már fel is hívtam, az ember azt mondta, hogy az benzinálló. nemtudom a tankot mekkora erőhatások érik, a deformálódás miatt kérdezem, az olyan fix pontnak tűnik. mindenesetre nekem fel sem tűnt a lyuk, szóval ha le is esik a patkolás, nem olyan nagy gáz.

hol találok bármelyik lakatost? nem volt még dolgom velük szerencsére

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #26979 Dátum: 2007 április 18, 14:15:19 »

SOS!

motorom tankját kéne hegeszteni, megoldható ez? mennyiért? eddig olyan ajánlatom van, hogy hátravágódtam tőle
Bármelyik lakatos megforrasztja rézzel.
Kicsit beüti hogy lehessen utána gittelni oszt rezez.
De lehet hogy valami csatorna szerelő is megcsinálja neked.  Wink
Ne hagyd magad lehúzni, gondolom az eladó tank is azé aki hegeszteni akar 35-ért.  Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #26978 Dátum: 2007 április 18, 14:09:38 »

inkább ötletet adj Smiley ragasztás játszhat kívülről? az van, hogy kiderült, hogy az új bringán lyukas a tank. bár én nem láttam, de legyen. állítólag a befoltozáshoz ketté kell vágni a tankot, megcsinálni a foltot és összetenni a tankot, ez lenne 35ezer pénz. és még nincs lefestve. van egy fekete bontott tank(a motor piros), ami ugyancsak 35ezer pénzért máris az enyém lehetne. namost ezt kurávra lehúzásnak érzem,főleg, hogy a bontott tankhoz nagykegyesen adna egy kulcsos tanksapit plusz 20ezerért az ember.

az én tervem: lyuk megkeres, a legdurvább fémragasztóval beragaszt(persze olyannal, ami benzinálló) és örülök, hogy 5 rugóból vettem ragasztót max és maradt egy fél tubussal.

járható az én utam eltekintve attól, hogy esetleg ronda lesz?

van ilyen ragasztó?

Ezt úgy szokták megoldani, hogy beforrasztják, mondjuk rézzel. Mert az nem nagy hő, nem deformálódik, de nem lesz probléma, ami ragasztóval lehet. Nehéz zsírtalanítani, tisztítani, az erős ragasztók pedig merevek...én nem javasolnám. Valami kétkomponensű epoxival, de a forrasztás már bevált.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #26977 Dátum: 2007 április 18, 13:58:36 »

Megtudta a fater, már készíti a nadrágszíjat.   Shocked
inkább ötletet adj Smiley ragasztás játszhat kívülről? az van, hogy kiderült, hogy az új bringán lyukas a tank. bár én nem láttam, de legyen. állítólag a befoltozáshoz ketté kell vágni a tankot, megcsinálni a foltot és összetenni a tankot, ez lenne 35ezer pénz. és még nincs lefestve. van egy fekete bontott tank(a motor piros), ami ugyancsak 35ezer pénzért máris az enyém lehetne. namost ezt kurávra lehúzásnak érzem,főleg, hogy a bontott tankhoz nagykegyesen adna egy kulcsos tanksapit plusz 20ezerért az ember.

az én tervem: lyuk megkeres, a legdurvább fémragasztóval beragaszt(persze olyannal, ami benzinálló) és örülök, hogy 5 rugóból vettem ragasztót max és maradt egy fél tubussal.

járható az én utam eltekintve attól, hogy esetleg ronda lesz?

van ilyen ragasztó?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #26976 Dátum: 2007 április 18, 13:48:25 »

Huh Huh Huh

Megtudta a fater, már készíti a nadrágszíjat.   Shocked

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #26975 Dátum: 2007 április 18, 13:43:41 »

SOS!

motorom tankját kéne hegeszteni, megoldható ez? mennyiért? eddig olyan ajánlatom van, hogy hátravágódtam tőle

 Huh Huh Huh
Nem elérhető Sétáló Hold
Hozzászólások: 45


« Hozzászólás #26974 Dátum: 2007 április 18, 13:10:29 »

gáz herlyett a gázos részekre kéne figyelni Wink

Értem mire gondolsz.

SH

"Sétál a Hold a háztetőn, zsinóron húzza maga után a szívem"
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #26973 Dátum: 2007 április 18, 12:53:17 »

SOS!

motorom tankját kéne hegeszteni, megoldható ez? mennyiért? eddig olyan ajánlatom van, hogy hátravágódtam tőle

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #26972 Dátum: 2007 április 18, 12:03:44 »

150 lóerőig a typ1-es motor jobb, mert minden olcsó és beszerezhető hozzá. Egy wbx-hez vagy typ4-eshez nem veszel ilyen olcsón alkatrészeket.

Sajnos a tuning csökkenti az élettartamot, ez nem vitás, de egy nem kiélezett 1915-ös az amerikai tapasztalatok szerint simán túlmegy a 70-100e mérföldön, szerintem az korrekt, nekem ha megy 60e km-t az majdnem 10 év.
Egy 60-70 lóerős 1.6-os repít egy bogarat, (ami könnyű), de élettartama nem rövidül jelentősen.
azt hiszem az 1.6 erősítése lesz a járható út, mivel szeretném majdnem napi szinten használni,
és hosszú távon
köszönöm az értékes iformávciókat

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #26971 Dátum: 2007 április 18, 11:42:37 »

elsődleges cél a napi szinten jól használhatóság,
másodlagos, hogy egy kicsit azért lehetne erősebb,rugalmasabb,gyorsabb

gondolkodom a wbx-en is , mivel az gyári állapotában erősebb,ez által hosszabb élet tartamú, de ott(is) az egyedi alkatrészek ill. átalakítások
költsége nem kevés

150 lóerőig a typ1-es motor jobb, mert minden olcsó és beszerezhető hozzá. Egy wbx-hez vagy typ4-eshez nem veszel ilyen olcsón alkatrészeket.

Sajnos a tuning csökkenti az élettartamot, ez nem vitás, de egy nem kiélezett 1915-ös az amerikai tapasztalatok szerint simán túlmegy a 70-100e mérföldön, szerintem az korrekt, nekem ha megy 60e km-t az majdnem 10 év.
Egy 60-70 lóerős 1.6-os repít egy bogarat, (ami könnyű), de élettartama nem rövidül jelentősen.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #26970 Dátum: 2007 április 18, 11:36:58 »

Van az alkatrész költség és van a munkadíj. Az alkatrész elég pontosan megválaszolható, de tudni kell a célt, mennyi lóerőt akarunk.
A munkadíj problémásabb, mert én pl. egy napot köböltem a hengerfejet, egy napot állítgattam a dugattyúkiállást, mégtöbbet grammoltam és faragtam az alkatrészeket. Ha valaki ebből akar élni, akkor ezt nem tudja megcsinálni, mert nem lesz ember aki kifizeti a rezsi óradíját.

Az én 1.6-osom olyan 300e Ft alkatrész és felújítás szinten. De gondolj bele, Szeki mennyiért adte el a 1915-ösét... nekem az 1915-öshöz két hengerfejem drágább volt...úgyhogy nem egy jó befektetés.
elsődleges cél a napi szinten jól használhatóság,
másodlagos, hogy egy kicsit azért lehetne erősebb,rugalmasabb,gyorsabb

gondolkodom a wbx-en is , mivel az gyári állapotában erősebb,ez által hosszabb élet tartamú, de ott(is) az egyedi alkatrészek ill. átalakítások
költsége nem kevés

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #26969 Dátum: 2007 április 18, 11:17:21 »

Cheesy majd szolsz kerlek ha meglesz?  Wink

Igen. Természetesen. Felküldöm pestre, és tudtok biztonsági másolatot késziteni. Ezek XVID-esek, de nagyon jó a minősége
Képek a filmből a közösségiben a képeslapok topicban.
Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #26968 Dátum: 2007 április 18, 11:13:57 »

Multkor emlitettem a Dudu filmeket, na ugynézki mind meglesz, eddig 3 megvan, a maradék 2 is jönni fog.

Cheesy majd szolsz kerlek ha meglesz?  Wink

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #26967 Dátum: 2007 április 18, 10:52:17 »

durva számítással mennyi lenne a számla egy 1.6-os tuning esetében,

Van az alkatrész költség és van a munkadíj. Az alkatrész elég pontosan megválaszolható, de tudni kell a célt, mennyi lóerőt akarunk.
A munkadíj problémásabb, mert én pl. egy napot köböltem a hengerfejet, egy napot állítgattam a dugattyúkiállást, mégtöbbet grammoltam és faragtam az alkatrészeket. Ha valaki ebből akar élni, akkor ezt nem tudja megcsinálni, mert nem lesz ember aki kifizeti a rezsi óradíját.

Az én 1.6-osom olyan 300e Ft alkatrész és felújítás szinten. De gondolj bele, Szeki mennyiért adte el a 1915-ösét... nekem az 1915-öshöz két hengerfejem drágább volt...úgyhogy nem egy jó befektetés.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #26966 Dátum: 2007 április 18, 10:50:22 »

egy tuning? egy milyen tuning?
Stuntmanus épített 1.6-os mocijára gondoltam Wink

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #26965 Dátum: 2007 április 18, 10:46:39 »

az épített  1.6-os mennyire lenne hsználható a hétköznapokban?
vagy oda inkább a széria motorok valóak,nem érdemes "optimalizálni",
durva számítással mennyi lenne a számla egy 1.6-os tuning esetében, ill. ehez a mocihoz elegendő-e a rövid váltó,180-as kuplung kombo



kérdés mindig akad Cheesy

Nem tudok egy ilyen komplex kérdést normálisan megválaszolni 5-6 mondatban, csak azt tudom mondani, hogy mindent lehet.


Az én 1.6-osom 9:1 kompresszió viszonyú, 276-os tengely van benne, néhány könnyített alkatrész és 40-es weber-ekkel tud 80 lóerőt (fékpadi mérés). Jó alapjárat, jó alsó nyomaték. Nem fogyaszt (túl) sokat és teljesen hibátlan. A typ3-as 160-at ment vele. (Tudom, hogy itt sok embernek a széria autója is megy 160-at, nem érdekel, nem vitázok senkivel.)

Mindennek az alapja egy jó karbi készlet. Weber IDF. Anélkül kár pénzt tenni a motorba.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #26964 Dátum: 2007 április 18, 10:41:27 »

durva számítással mennyi lenne a számla egy 1.6-os tuning esetében, ill. ehez a mocihoz elegendő-e a rövid váltó,180-as kuplung kombo
egy tuning? egy milyen tuning?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
RNIE
« Hozzászólás #26963 Dátum: 2007 április 18, 10:39:43 »

Pityubának hála,megérkeztek a felnik a dokára.Még a végén ki fog nézni valahogy...

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #26962 Dátum: 2007 április 18, 10:26:18 »


az épített  1.6-os mennyire lenne hsználható a hétköznapokban?
vagy oda inkább a széria motorok valóak,nem érdemes "optimalizálni",
durva számítással mennyi lenne a számla egy 1.6-os tuning esetében, ill. ehez a mocihoz elegendő-e a rövid váltó,180-as kuplung kombo



kérdés mindig akad Cheesy

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #26961 Dátum: 2007 április 18, 10:11:05 »

Idézet
üdvw!
mostanra már jól bejáródott a moci?jól megy,elégedett vagy a teljesítményével,
úgy értem olyan lett mint ahogy vártad?
üdvw.:gas


2000 km-t mentem vele, már viszonylag csendes, de az EMPI Single Quiet dob nem bírja, nagyon hangos vele, ez nem tetszik.
Még mindig nem voltam mérőpadon, teljesítményt nem tudok, de a typ3-es váltót elforgatja 170-175 km/h-ig, ami majdnem 5500-as fordulat. Nagyon nyomatékos, gyors, emelkedőn is meggyőző. Az M7-esen az érdi emelkedőn simán tartja a 140-et, szóval az autó erős.
Utálom a tippelgetéseket, bár én elég jól meg tudom tippelni a teljesítményt, mert már sok autót vittem fékpadra. Én úgy tippelem, hogy olyan 100-110 lóerőm van. (Az 1.6-os motorom teljesítményét is majdnem eltaláltam)
Sajnos a typ3-as zárt motortere nem túl kedvező, mert átmelegszik a karbi (hiába zárom vastag tömítéssel szívócsövön a hőhidat) ezért pl. 20-30 perc állás után szarul indul, városban, dugóban meg nem tökéletes az alapjárat, de nem áll le, nem fulladozik. Ez azonban egy olyan probléma, amit úgysem tudok megoldani.

Mindenesetre jó érzés 130-cal utazni, utolérni egy akármilyen alsó-középkategóriás autót (1.4-es, 1.6-os Astrák, Golfok, stb.) lehúzódik, nyomok egy gázt és határozottan elgyorsulok mellőle. Vagy az érdi emelkedőn elmegyek mellette, szoktak nézni....

Ami pedig a fogyasztást illeti, 110-nél 10 liter, ami egy kis őrültködéssel simán felmegy 13-ra, óvatos vezetéssel (80-100) pedig le lehet menni 9-ig, az alá nem, ez a tapasztalatom. Átlagban 10.5-öt eszik.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #26960 Dátum: 2007 április 18, 10:04:55 »

nagypapám bogara 69-ben IF rendszámot kapott. akkor ez most ellentmondás?
68-ban CS volt.
66-ban CN
Nem elérhető Tremor
Hozzászólások: 201


1970

« Hozzászólás #26959 Dátum: 2007 április 18, 09:56:28 »

Átméreteztem a képeket a debreceni Autóshowról. Így mostmár élvezhetően nézhetőek a www.bogszi.fw.hu  Képcsarnok/Autoshow alatt.
Némi ízelítő:

[melléklet törölve az admin által]

NO ABS, NO AIRBAG, NO PARA!!   www.bogszi.fw.hu
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #26958 Dátum: 2007 április 18, 09:51:28 »

71-72. A C rendszámok olyan 1970 végéig (asszem...) mentek. Az I rendszámok vége 73, onnan U kábé 74-75-ig, aztán Z olyan 77-78-ig, majd P olyan 80-81-i, aztán K, G, és jöttek a J, majd duplabetűsek. Ezek után jött a három betű három szám.
nagypapám bogara 69-ben IF rendszámot kapott. akkor ez most ellentmondás?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #26957 Dátum: 2007 április 18, 09:48:11 »

aha
igen Ő az és a bácsi akié a Bogi nagyon dícsérte, hogy jól megy a gázzal

Benzinnel se megy jól, gázzal miért menne?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #26956 Dátum: 2007 április 18, 09:42:36 »

A sorrendet tudtam, csak az éveket nem. Egy apró észrevétel: kihagytad a P és a K közül a T-t (TJ,TK 1981-ben).
Köszönöm mindenkinek a rendszámos hozzászólásokat! Kaptam egy pár IE-s rendszámot (köszi, Toma!), és ezt próbáltam időben betájolni.
Szüleim első autója, egy '74-es Skoda 100 az UC-87-33 rendszámmal közlekedett.


Így van, T 80 környékén, 80 -as (május) Zsiga TE.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #26955 Dátum: 2007 április 18, 09:42:06 »

Amikor kérdeztem a beszerelőszervizt telefonon, meglepődött a mester hogy Bogarat szeretnék, mert régen alakítottak át, de említette, hogy az egyik szerelője is tizenpár éve gázos Bogárral jár (kérdezte is, hogy megadja e a számát, persze mivel csak érdeklődtem, ezért nem kértem el), és úgy számolt, hogy említett valamilyen hütőt is (bocs, néha rövid a műszaki memóriám).

(http://www.kovacsautogaz.hu/ itt kérdeztem meg egyelőre csak telefonos érdeklődés szintjén. Budapesti céget kerestem.)

SH

gáz herlyett a gázos részekre kéne figyelni Wink

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #26954 Dátum: 2007 április 18, 09:41:08 »

Jó reggelit!
IE rendszámot anno mikor adhatták ki? '70-es évek elejére tippelek...

Bogaram IN volt, 72 elején.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #26953 Dátum: 2007 április 18, 09:40:30 »

71-72. A C rendszámok olyan 1970 végéig (asszem...) mentek. Az I rendszámok vége 73, onnan U kábé 74-75-ig, aztán Z olyan 77-78-ig, majd P olyan 80-81-i, aztán K, G, és jöttek a J, majd duplabetűsek. Ezek után jött a három betű három szám.

A sorrendet tudtam, csak az éveket nem. Egy apró észrevétel: kihagytad a P és a K közül a T-t (TJ,TK 1981-ben).
Köszönöm mindenkinek a rendszámos hozzászólásokat! Kaptam egy pár IE-s rendszámot (köszi, Toma!), és ezt próbáltam időben betájolni.
Szüleim első autója, egy '74-es Skoda 100 az UC-87-33 rendszámmal közlekedett.
1303LS
« Hozzászólás #26952 Dátum: 2007 április 18, 09:38:00 »

Ott a két pont.

 Evil
Ezt nem vártam tőled.  Tongue
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #26951 Dátum: 2007 április 18, 09:01:37 »

Jó reggelit!
IE rendszámot anno mikor adhatták ki? '70-es évek elejére tippelek...
71-72. A C rendszámok olyan 1970 végéig (asszem...) mentek. Az I rendszámok vége 73, onnan U kábé 74-75-ig, aztán Z olyan 77-78-ig, majd P olyan 80-81-i, aztán K, G, és jöttek a J, majd duplabetűsek. Ezek után jött a három betű három szám.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #26950 Dátum: 2007 április 18, 09:00:48 »

üdvw!
bz elérhetőségeit ismeri valaki, ill. hol találhatom meg
köszi

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #26949 Dátum: 2007 április 18, 08:27:08 »

Jó reggelit!
IE rendszámot anno mikor adhatták ki? '70-es évek elejére tippelek...
Ha jól emlékszem IC 1971 volt
Nem elérhető Zsovács
Hozzászólások: 166


« Hozzászólás #26948 Dátum: 2007 április 18, 08:16:48 »

Jó reggelit!
IE rendszámot anno mikor adhatták ki? '70-es évek elejére tippelek...
Az első zsigánknak IM volt a rendszáma és 73-ban kaptuk meg
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #26947 Dátum: 2007 április 18, 08:12:34 »

Jó reggelit!
IE rendszámot anno mikor adhatták ki? '70-es évek elejére tippelek...
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #26946 Dátum: 2007 április 18, 06:47:16 »

A mai nap lényeges történése Bogaram ügyében, amint látszik matrica, és motor méretben popázik:

Gratula!! 

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #26945 Dátum: 2007 április 17, 23:02:43 »

Ott a két pont.

 Evil
Meg nálad. Wink

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #26944 Dátum: 2007 április 17, 23:01:37 »

Pedig úgy van ahogy a WOB mondja.
KELL egy melegítés neki amit bogárnál jobb híján a kipufogóból tudsz megoldani, asszem erre van kiegészítő cucc vagy a reduktór eleve más mint a vizes és ezért drágább de drágább.
Plusz a nemmindennapi ( mivel kevés bogarat alakítanak gázossá ) mondhatni egyedi szerelés miatt SZVSZ a munkadíj is több lesz.
Meg lehetne oldani még a dolgot a motorolajról is de asszem erre nincs kialakult gyakorlat meg alkatrész sem, szóval nulláról kellene kezdeni, zsákutca.
SZVSZ a kipufogóról melegített reduktor még jobb is kellene hogy legyen mint a vizes mert sokkal előbb lehet a meleget varázsolni így mint ha a vízre várunk.
Persze ehhez az kell hogy elfogadd hogy egy gázos szerkezetedbe bele van vezetve a kipufogó gázod a lángocskáival együtt.
Állítólag ezek a dolgok teljesen biztonságosak meg minden, de....
Ezekután még lehetne beszélni arról hogy a motor hogy tolerálja a gázüzemet.
Talán elég csak a legkomolyabb problémát említeni a hengerfej melegedését, mivel a gázos üzemnél sokkal kisebb az üzemanyag hűtő hatása mint a benzinnél. Mint tudjuk a bogár motor hengerfejének gyárilag is labilis a hőháztartása (repedező gátak) ezért szerintem már itt fel is adhatjuk a műszaki megbizhatóság kérdését. Vizes motorok is nehezen viselik a hosszabb gázüzemet, annak ellenére hogy ott a víz elég hatékonyan hűt.
Mindezeket összevetve szerintem haygni kell a picsába a gázos témát.
A gázszett árából vegyél egy dízel golfot oszt hajtsd minden nap azt, a bogár meg maradjon ciripelős hobbiautónak.

Ott a két pont.

 Evil

Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #26943 Dátum: 2007 április 17, 21:41:30 »

Multkor emlitettem a Dudu filmeket, na ugynézki mind meglesz, eddig 3 megvan, a maradék 2 is jönni fog.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #26942 Dátum: 2007 április 17, 21:10:57 »

Nem vagyok benne biztos, de úgy rémlik, hogy Budaörsöt emlegette, amikor beszélgettünk
Majd elkapom,oszt megmondja!
Lehet Budaörs is,ott is van reptér,ugy tudom valami repüléssel kapcsolatos szaki! Grin

Tóth Zoltán
Oldalak: 1 ... 2866 2867 2868 2869 2870 [2871] 2872 2873 2874 2875 2876 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.148 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.