www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 November 06, 23:00:36
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356
Hozzaszólás
218
Témában írta
1615
Felhasználó
Legújabb tag:
August
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Szóljatok ide
Oldalak:
1
...
2867
2868
2869
2870
2871
[
2872
]
2873
2874
2875
2876
2877
...
3547
Szerző
Téma: Szóljatok ide (Megtekintve 30837182 alkalommal)
1303LS
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #27001 Dátum:
2007 április 18, 16:37:02 »
Idézetet írta: BlackP - 2007 április 18, 15:17:19
keresztapám már csak műanyaggal dolgozik, rézzel sztem nem forrasztott. én tuti nem emléxem rá
Most olvasom ezt a szétvágom/behegesztem/összehegesztem ötletet megint.
Hát az a jóember ha befoltozta a tankot és nekiáll ugye összerakni akkor hegeszt ugye vagy másfál méter varratot KÍVÜLRŐL, akkor a lukat miért nem tudja behegeszteni KÍVÜLRŐL.
Vagy belülről hegeszti össze a tankot és kibújik a lukon?
Vagy ha kifér a lukon akkor miért nem fér be?
Néha fárasztó tud lenni az, hogy az embernek nem is a bajára kell koncentrálnia hanem arra, hogy ne huzzák le úton útfélen.
aaggoottaa
Hozzászólások: 2949
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #27000 Dátum:
2007 április 18, 16:36:07 »
mondjatok valamit
http://www.aaggoottaa.fw.hu
aaggoottaa
Hozzászólások: 2949
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26999 Dátum:
2007 április 18, 16:34:44 »
segitseeeg
a tutm epp most van muszakizason, szabo miki vitte
es aszongyak at van utva az alvazszam varjon turelemmel...
felhivott es kerdeztwe mit tok. es mondtam h. miko vettuk a csavo aki adta csinalt neki.
azt el is vettek tolem miko irattam a nevemre
most mi a f@szom van/lesz??????????????????????
http://www.aaggoottaa.fw.hu
BlackP
Hozzászólások: 27170
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26998 Dátum:
2007 április 18, 16:24:39 »
Idézetet írta: vw1970 - 2007 április 18, 15:54:53
Ez nem 35ezer és direkt erre való, sztem egy próbát megér!
http://www.oldtimerperfekt.hu/bolt/product_info.php?cPath=32&products_id=75
hű, ez fasza, mosndjuk a hasznáklata nem teljesen világos számomra még
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
luftsick
Hozzászólások: 1047
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26997 Dátum:
2007 április 18, 16:20:32 »
Idézetet írta: BlackP - 2007 április 18, 15:17:19
keresztapám már csak műanyaggal dolgozik, rézzel sztem nem forrasztott. én tuti nem emléxem rá
ha hegesztésre/rézzel forrasztásra adjátok a fejeteket, akkor mindenképpen töltsétek fel vízzel a tankot teljesen, utána a lyukat felfelé fordítva javítsátok (javítsa a lakatos). Egyébként csúnya dolgokra képes, akár pár liternyi benzingőzös levegő a tankon belül... Mi már hegesztettünk bogár üzemanyagtartályt, és megjártuk (szerencsére csak az ijedtséggel). Ha nem látom nem hiszem el a mutatványt!
vw1970
Hozzászólások: 604
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26996 Dátum:
2007 április 18, 15:54:53 »
Idézetet írta: BlackP - 2007 április 18, 13:58:36
inkább ötletet adj
ragasztás játszhat kívülről? az van, hogy kiderült, hogy az új bringán lyukas a tank. bár én nem láttam, de legyen. állítólag a befoltozáshoz ketté kell vágni a tankot, megcsinálni a foltot és összetenni a tankot, ez lenne 35ezer pénz. és még nincs lefestve. van egy fekete bontott tank(a motor piros), ami ugyancsak 35ezer pénzért máris az enyém lehetne. namost ezt kurávra lehúzásnak érzem,főleg, hogy a bontott tankhoz nagykegyesen adna egy kulcsos tanksapit plusz 20ezerért az ember.
az én tervem: lyuk megkeres, a legdurvább fémragasztóval beragaszt(persze olyannal, ami benzinálló) és örülök, hogy 5 rugóból vettem ragasztót max és maradt egy fél tubussal.
járható az én utam eltekintve attól, hogy esetleg ronda lesz?
van ilyen ragasztó?
Ez nem 35ezer és direkt erre való, sztem egy próbát megér!
http://www.oldtimerperfekt.hu/bolt/product_info.php?cPath=32&products_id=75
BlackP
Hozzászólások: 27170
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26995 Dátum:
2007 április 18, 15:17:19 »
Idézetet írta: 1303LS - 2007 április 18, 15:09:59
Fűtésszerelők is remekül forrasztanak még rézzel.
keresztapám már csak műanyaggal dolgozik, rézzel sztem nem forrasztott. én tuti nem emléxem rá
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26994 Dátum:
2007 április 18, 15:09:59 »
Idézetet írta: BlackP - 2007 április 18, 14:52:05
fémig tisztítás, zsírtalanítás, precíz ragasztófelvitel(ha lehet ennél, nemtudom mennyire híg) és talán nincs gond. bár ez a forrasztás tetszik a legjobban nekem is.
Fűtésszerelők is remekül forrasztanak még rézzel.
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26993 Dátum:
2007 április 18, 14:55:46 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2007 április 18, 14:49:14
Épp most fejtegettem, hogy már csak azért sem adom el, mert nemhogy azt az árat nem adják meg érte, amibe került, hanem egy megközelítő árat sem, egyszerűen nem érdemes egy olyan motort eladnom, amiben minden új, és az utoló csavarig mindent a tőlem telhető legnagyobb precizitással raktam össze. Adnának érte 100-at? ha szerencsém van 150-et?
Szerencsére nem vagyok rászorulva, hogy eladjam.
Jólmondod! Helyes!
BlackP
Hozzászólások: 27170
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26992 Dátum:
2007 április 18, 14:52:05 »
Idézetet írta: 1303LS - 2007 április 18, 14:50:49
Szerintem a ragasztó alatt semmi nem védi a csupasz lemezt az oxidációtól.
A benzinnek meg elég pár századnyi rés és már jön is.
fémig tisztítás, zsírtalanítás, precíz ragasztófelvitel(ha lehet ennél, nemtudom mennyire híg) és talán nincs gond. bár ez a forrasztás tetszik a legjobban nekem is.
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26991 Dátum:
2007 április 18, 14:50:49 »
Idézetet írta: gas - 2007 április 18, 14:38:48
volt egy veter puchom, elrpedtt a tank ,két komponensű epoxival megragasztottam,két hónap után eresz tett,bár lehet, hogy az anyag sem volt már fiatal
a vége a forrasztás lett
Szerintem a ragasztó alatt semmi nem védi a csupasz lemezt az oxidációtól.
A benzinnek meg elég pár századnyi rés és már jön is.
Na a fémragasztók biztos másként dolgoznak.
«
Utoljára szerkesztve: 2007 április 18, 14:52:50 írta 1303LS
»
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26990 Dátum:
2007 április 18, 14:49:14 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2007 április 18, 14:30:02
dejó dóga van
terv? csak úgy...
Épp most fejtegettem, hogy már csak azért sem adom el, mert nemhogy azt az árat nem adják meg érte, amibe került, hanem egy megközelítő árat sem, egyszerűen nem érdemes egy olyan motort eladnom, amiben minden új, és az utoló csavarig mindent a tőlem telhető legnagyobb precizitással raktam össze. Adnának érte 100-at? ha szerencsém van 150-et?
Szerencsére nem vagyok rászorulva, hogy eladjam.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26989 Dátum:
2007 április 18, 14:45:52 »
Idézetet írta: BlackP - 2007 április 18, 14:41:53
és az csak ragasztás, vagy egy foltot tettél rá? megnézem mi lesz a ragasztás vége, ha nem találok olyan lakatost, aki nem a vesém áráért dolgozik
csak ragasztóztam, mert a két féltank találkozásánál repedt el
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
BlackP
Hozzászólások: 27170
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26988 Dátum:
2007 április 18, 14:41:53 »
Idézetet írta: gas - 2007 április 18, 14:38:48
volt egy veter puchom, elrpedtt a tank ,két komponensű epoxival megragasztottam,két hónap után eresz tett,bár lehet, hogy az anyag sem volt már fiatal
a vége a forrasztás lett
és az csak ragasztás, vagy egy foltot tettél rá? megnézem mi lesz a ragasztás vége, ha nem találok olyan lakatost, aki nem a vesém áráért dolgozik
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
BlackP
Hozzászólások: 27170
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26987 Dátum:
2007 április 18, 14:40:55 »
Idézetet írta: 1303LS - 2007 április 18, 14:37:32
Bogarat pl ki lakatolta mikor lezúztad?
hát a sárvédők újak voltak, azt én tettem fel, nem volt javítgatás, a motorháztető használt, jó állapotú
, egyedül a hátsó köténylemezt cserélték, én elvittem a Mareszhoz, ő meg tovább, szal nemtom. más szerencsére nem sérült, amit lehetett sk csináltam, amit nem, azt meg nemtom ki. ja, a fényezőt tudom
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26986 Dátum:
2007 április 18, 14:38:48 »
Idézetet írta: BlackP - 2007 április 18, 13:58:36
inkább ötletet adj
ragasztás játszhat kívülről? az van, hogy kiderült, hogy az új bringán lyukas a tank. bár én nem láttam, de legyen. állítólag a befoltozáshoz ketté kell vágni a tankot, megcsinálni a foltot és összetenni a tankot, ez lenne 35ezer pénz. és még nincs lefestve. van egy fekete bontott tank(a motor piros), ami ugyancsak 35ezer pénzért máris az enyém lehetne. namost ezt kurávra lehúzásnak érzem,főleg, hogy a bontott tankhoz nagykegyesen adna egy kulcsos tanksapit plusz 20ezerért az ember.
az én tervem: lyuk megkeres, a legdurvább fémragasztóval beragaszt(persze olyannal, ami benzinálló) és örülök, hogy 5 rugóból vettem ragasztót max és maradt egy fél tubussal.
járható az én utam eltekintve attól, hogy esetleg ronda lesz?
van ilyen ragasztó?
volt egy veter puchom, elrpedtt a tank ,két komponensű epoxival megragasztottam,két hónap után eresz tett,bár lehet, hogy az anyag sem volt már fiatal
a vége a forrasztás lett
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
1303LS
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26985 Dátum:
2007 április 18, 14:37:32 »
Idézetet írta: BlackP - 2007 április 18, 14:18:18
hol találok bármelyik lakatost? nem volt még dolgom velük szerencsére
Bogarat pl ki lakatolta mikor lezúztad?
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26984 Dátum:
2007 április 18, 14:31:29 »
Idézetet írta: NGA - 2007 április 18, 10:04:55
68-ban CS volt.
66-ban CN
enyém CM-59-24 volt úgy tudom
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26983 Dátum:
2007 április 18, 14:30:02 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2007 április 18, 14:24:40
Otthon van, letakarva hófehér lepedővel, ledugaszolva, friss olajjal feltöltve, tisztán.
dejó dóga van
terv? csak úgy...
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26982 Dátum:
2007 április 18, 14:24:40 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2007 április 18, 14:19:03
Stunt!
És az 1.6 most pihen?
Vagy azt meg beleficcentetted a bogárba?
Otthon van, letakarva hófehér lepedővel, ledugaszolva, friss olajjal feltöltve, tisztán.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26981 Dátum:
2007 április 18, 14:19:03 »
Stunt!
És az 1.6 most pihen?
Vagy azt meg beleficcentetted a bogárba?
BlackP
Hozzászólások: 27170
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26980 Dátum:
2007 április 18, 14:18:18 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2007 április 18, 14:09:38
Ezt úgy szokták megoldani, hogy beforrasztják, mondjuk rézzel. Mert az nem nagy hő, nem deformálódik, de nem lesz probléma, ami ragasztóval lehet. Nehéz zsírtalanítani, tisztítani, az erős ragasztók pedig merevek...én nem javasolnám. Valami kétkomponensű epoxival, de a forrasztás már bevált.
én is az epoxira gondoltam, boltot már fel is hívtam, az ember azt mondta, hogy az benzinálló. nemtudom a tankot mekkora erőhatások érik, a deformálódás miatt kérdezem, az olyan fix pontnak tűnik. mindenesetre nekem fel sem tűnt a lyuk, szóval ha le is esik a patkolás, nem olyan nagy gáz.
hol találok bármelyik lakatost? nem volt még dolgom velük szerencsére
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26979 Dátum:
2007 április 18, 14:15:19 »
Idézetet írta: BlackP - 2007 április 18, 12:53:17
SOS!
motorom tankját kéne hegeszteni, megoldható ez? mennyiért? eddig olyan ajánlatom van, hogy hátravágódtam tőle
Bármelyik lakatos megforrasztja rézzel.
Kicsit beüti hogy lehessen utána gittelni oszt rezez.
De lehet hogy valami csatorna szerelő is megcsinálja neked.
Ne hagyd magad lehúzni, gondolom az eladó tank is azé aki hegeszteni akar 35-ért.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26978 Dátum:
2007 április 18, 14:09:38 »
Idézetet írta: BlackP - 2007 április 18, 13:58:36
inkább ötletet adj
ragasztás játszhat kívülről? az van, hogy kiderült, hogy az új bringán lyukas a tank. bár én nem láttam, de legyen. állítólag a befoltozáshoz ketté kell vágni a tankot, megcsinálni a foltot és összetenni a tankot, ez lenne 35ezer pénz. és még nincs lefestve. van egy fekete bontott tank(a motor piros), ami ugyancsak 35ezer pénzért máris az enyém lehetne. namost ezt kurávra lehúzásnak érzem,főleg, hogy a bontott tankhoz nagykegyesen adna egy kulcsos tanksapit plusz 20ezerért az ember.
az én tervem: lyuk megkeres, a legdurvább fémragasztóval beragaszt(persze olyannal, ami benzinálló) és örülök, hogy 5 rugóból vettem ragasztót max és maradt egy fél tubussal.
járható az én utam eltekintve attól, hogy esetleg ronda lesz?
van ilyen ragasztó?
Ezt úgy szokták megoldani, hogy beforrasztják, mondjuk rézzel. Mert az nem nagy hő, nem deformálódik, de nem lesz probléma, ami ragasztóval lehet. Nehéz zsírtalanítani, tisztítani, az erős ragasztók pedig merevek...én nem javasolnám. Valami kétkomponensű epoxival, de a forrasztás már bevált.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
BlackP
Hozzászólások: 27170
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26977 Dátum:
2007 április 18, 13:58:36 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2007 április 18, 13:48:25
Megtudta a fater, már készíti a nadrágszíjat.
inkább ötletet adj
ragasztás játszhat kívülről? az van, hogy kiderült, hogy az új bringán lyukas a tank. bár én nem láttam, de legyen. állítólag a befoltozáshoz ketté kell vágni a tankot, megcsinálni a foltot és összetenni a tankot, ez lenne 35ezer pénz. és még nincs lefestve. van egy fekete bontott tank(a motor piros), ami ugyancsak 35ezer pénzért máris az enyém lehetne. namost ezt kurávra lehúzásnak érzem,főleg, hogy a bontott tankhoz nagykegyesen adna egy kulcsos tanksapit plusz 20ezerért az ember.
az én tervem: lyuk megkeres, a legdurvább fémragasztóval beragaszt(persze olyannal, ami benzinálló) és örülök, hogy 5 rugóból vettem ragasztót max és maradt egy fél tubussal.
járható az én utam eltekintve attól, hogy esetleg ronda lesz?
van ilyen ragasztó?
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26976 Dátum:
2007 április 18, 13:48:25 »
Idézetet írta: BlackPsenior - 2007 április 18, 13:43:41
Megtudta a fater, már készíti a nadrágszíjat.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
BlackPsenior
Hozzászólások: 19078
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26975 Dátum:
2007 április 18, 13:43:41 »
Idézetet írta: BlackP - 2007 április 18, 12:53:17
SOS!
motorom tankját kéne hegeszteni, megoldható ez? mennyiért? eddig olyan ajánlatom van, hogy hátravágódtam tőle
Sétáló Hold
Hozzászólások: 45
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26974 Dátum:
2007 április 18, 13:10:29 »
Idézetet írta: BlackP - 2007 április 18, 09:42:06
gáz herlyett a gázos részekre kéne figyelni
Értem mire gondolsz.
SH
"Sétál a Hold a háztetőn, zsinóron húzza maga után a szívem"
BlackP
Hozzászólások: 27170
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26973 Dátum:
2007 április 18, 12:53:17 »
SOS!
motorom tankját kéne hegeszteni, megoldható ez? mennyiért? eddig olyan ajánlatom van, hogy hátravágódtam tőle
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26972 Dátum:
2007 április 18, 12:03:44 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2007 április 18, 11:42:37
150 lóerőig a typ1-es motor jobb, mert minden olcsó és beszerezhető hozzá. Egy wbx-hez vagy typ4-eshez nem veszel ilyen olcsón alkatrészeket.
Sajnos a tuning csökkenti az élettartamot, ez nem vitás, de egy nem kiélezett 1915-ös az amerikai tapasztalatok szerint simán túlmegy a 70-100e mérföldön, szerintem az korrekt, nekem ha megy 60e km-t az majdnem 10 év.
Egy 60-70 lóerős 1.6-os repít egy bogarat, (ami könnyű), de élettartama nem rövidül jelentősen.
azt hiszem az 1.6 erősítése lesz a járható út, mivel szeretném majdnem napi szinten használni,
és hosszú távon
köszönöm az értékes iformávciókat
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26971 Dátum:
2007 április 18, 11:42:37 »
Idézetet írta: gas - 2007 április 18, 11:36:58
elsődleges cél a napi szinten jól használhatóság,
másodlagos, hogy egy kicsit azért lehetne erősebb,rugalmasabb,gyorsabb
gondolkodom a wbx-en is , mivel az gyári állapotában erősebb,ez által hosszabb élet tartamú, de ott(is) az egyedi alkatrészek ill. átalakítások
költsége nem kevés
150 lóerőig a typ1-es motor jobb, mert minden olcsó és beszerezhető hozzá. Egy wbx-hez vagy typ4-eshez nem veszel ilyen olcsón alkatrészeket.
Sajnos a tuning csökkenti az élettartamot, ez nem vitás, de egy nem kiélezett 1915-ös az amerikai tapasztalatok szerint simán túlmegy a 70-100e mérföldön, szerintem az korrekt, nekem ha megy 60e km-t az majdnem 10 év.
Egy 60-70 lóerős 1.6-os repít egy bogarat, (ami könnyű), de élettartama nem rövidül jelentősen.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26970 Dátum:
2007 április 18, 11:36:58 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2007 április 18, 10:52:17
Van az alkatrész költség és van a munkadíj. Az alkatrész elég pontosan megválaszolható, de tudni kell a célt, mennyi lóerőt akarunk.
A munkadíj problémásabb, mert én pl. egy napot köböltem a hengerfejet, egy napot állítgattam a dugattyúkiállást, mégtöbbet grammoltam és faragtam az alkatrészeket. Ha valaki ebből akar élni, akkor ezt nem tudja megcsinálni, mert nem lesz ember aki kifizeti a rezsi óradíját.
Az én 1.6-osom olyan 300e Ft alkatrész és felújítás szinten. De gondolj bele, Szeki mennyiért adte el a 1915-ösét... nekem az 1915-öshöz két hengerfejem drágább volt...úgyhogy nem egy jó befektetés.
elsődleges cél a napi szinten jól használhatóság,
másodlagos, hogy egy kicsit azért lehetne erősebb,rugalmasabb,gyorsabb
gondolkodom a wbx-en is , mivel az gyári állapotában erősebb,ez által hosszabb élet tartamú, de ott(is) az egyedi alkatrészek ill. átalakítások
költsége nem kevés
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
NGA
Hozzászólások: 10935
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26969 Dátum:
2007 április 18, 11:17:21 »
Idézetet írta: aaggoottaa - 2007 április 18, 11:13:57
majd szolsz kerlek ha meglesz?
Igen. Természetesen. Felküldöm pestre, és tudtok biztonsági másolatot késziteni. Ezek XVID-esek, de nagyon jó a minősége
Képek a filmből a közösségiben a képeslapok topicban.
aaggoottaa
Hozzászólások: 2949
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26968 Dátum:
2007 április 18, 11:13:57 »
Idézetet írta: NGA - 2007 április 17, 21:41:30
Multkor emlitettem a Dudu filmeket, na ugynézki mind meglesz, eddig 3 megvan, a maradék 2 is jönni fog.
majd szolsz kerlek ha meglesz?
http://www.aaggoottaa.fw.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26967 Dátum:
2007 április 18, 10:52:17 »
Idézetet írta: gas - 2007 április 18, 10:26:18
durva számítással mennyi lenne a számla egy 1.6-os tuning esetében,
Van az alkatrész költség és van a munkadíj. Az alkatrész elég pontosan megválaszolható, de tudni kell a célt, mennyi lóerőt akarunk.
A munkadíj problémásabb, mert én pl. egy napot köböltem a hengerfejet, egy napot állítgattam a dugattyúkiállást, mégtöbbet grammoltam és faragtam az alkatrészeket. Ha valaki ebből akar élni, akkor ezt nem tudja megcsinálni, mert nem lesz ember aki kifizeti a rezsi óradíját.
Az én 1.6-osom olyan 300e Ft alkatrész és felújítás szinten. De gondolj bele, Szeki mennyiért adte el a 1915-ösét... nekem az 1915-öshöz két hengerfejem drágább volt...úgyhogy nem egy jó befektetés.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26966 Dátum:
2007 április 18, 10:50:22 »
Idézetet írta: BlackP - 2007 április 18, 10:41:27
egy tuning? egy milyen tuning?
Stuntmanus épített 1.6-os mocijára gondoltam
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26965 Dátum:
2007 április 18, 10:46:39 »
Idézetet írta: gas - 2007 április 18, 10:26:18
az épített 1.6-os mennyire lenne hsználható a hétköznapokban?
vagy oda inkább a széria motorok valóak,nem érdemes "optimalizálni",
durva számítással mennyi lenne a számla egy 1.6-os tuning esetében, ill. ehez a mocihoz elegendő-e a rövid váltó,180-as kuplung kombo
kérdés mind
i
g akad
Nem tudok egy ilyen komplex kérdést normálisan megválaszolni 5-6 mondatban, csak azt tudom mondani, hogy mindent lehet.
Az én 1.6-osom 9:1 kompresszió viszonyú, 276-os tengely van benne, néhány könnyített alkatrész és 40-es weber-ekkel tud 80 lóerőt (fékpadi mérés). Jó alapjárat, jó alsó nyomaték. Nem fogyaszt (túl) sokat és teljesen hibátlan. A typ3-as 160-at ment vele. (Tudom, hogy itt sok embernek a széria autója is megy 160-at, nem érdekel, nem vitázok senkivel.)
Mindennek az alapja egy jó karbi készlet. Weber IDF. Anélkül kár pénzt tenni a motorba.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
BlackP
Hozzászólások: 27170
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26964 Dátum:
2007 április 18, 10:41:27 »
Idézetet írta: gas - 2007 április 18, 10:26:18
durva számítással mennyi lenne a számla egy 1.6-os tuning esetében, ill. ehez a mocihoz elegendő-e a rövid váltó,180-as kuplung kombo
egy tuning? egy milyen tuning?
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
RNIE
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26963 Dátum:
2007 április 18, 10:39:43 »
Pityubának hála,megérkeztek a felnik a dokára.Még a végén ki fog nézni valahogy...
[melléklet törölve az admin által]
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26962 Dátum:
2007 április 18, 10:26:18 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2007 április 18, 10:11:05
az épített 1.6-os mennyire lenne hsználható a hétköznapokban?
vagy oda inkább a széria motorok valóak,nem érdemes "optimalizálni",
durva számítással mennyi lenne a számla egy 1.6-os tuning esetében, ill. ehez a mocihoz elegendő-e a rövid váltó,180-as kuplung kombo
kérdés mind
i
g akad
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Oldalak:
1
...
2867
2868
2869
2870
2871
[
2872
]
2873
2874
2875
2876
2877
...
3547
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Szóljatok ide
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...