www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 25, 17:57:05

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921416 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 2868 2869 2870 2871 2872 [2873] 2874 2875 2876 2877 2878 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 32014587 alkalommal)
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27180


« Hozzászólás #26973 Dátum: 2007 április 18, 12:53:17 »

SOS!

motorom tankját kéne hegeszteni, megoldható ez? mennyiért? eddig olyan ajánlatom van, hogy hátravágódtam tőle

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #26972 Dátum: 2007 április 18, 12:03:44 »

150 lóerőig a typ1-es motor jobb, mert minden olcsó és beszerezhető hozzá. Egy wbx-hez vagy typ4-eshez nem veszel ilyen olcsón alkatrészeket.

Sajnos a tuning csökkenti az élettartamot, ez nem vitás, de egy nem kiélezett 1915-ös az amerikai tapasztalatok szerint simán túlmegy a 70-100e mérföldön, szerintem az korrekt, nekem ha megy 60e km-t az majdnem 10 év.
Egy 60-70 lóerős 1.6-os repít egy bogarat, (ami könnyű), de élettartama nem rövidül jelentősen.
azt hiszem az 1.6 erősítése lesz a járható út, mivel szeretném majdnem napi szinten használni,
és hosszú távon
köszönöm az értékes iformávciókat

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #26971 Dátum: 2007 április 18, 11:42:37 »

elsődleges cél a napi szinten jól használhatóság,
másodlagos, hogy egy kicsit azért lehetne erősebb,rugalmasabb,gyorsabb

gondolkodom a wbx-en is , mivel az gyári állapotában erősebb,ez által hosszabb élet tartamú, de ott(is) az egyedi alkatrészek ill. átalakítások
költsége nem kevés

150 lóerőig a typ1-es motor jobb, mert minden olcsó és beszerezhető hozzá. Egy wbx-hez vagy typ4-eshez nem veszel ilyen olcsón alkatrészeket.

Sajnos a tuning csökkenti az élettartamot, ez nem vitás, de egy nem kiélezett 1915-ös az amerikai tapasztalatok szerint simán túlmegy a 70-100e mérföldön, szerintem az korrekt, nekem ha megy 60e km-t az majdnem 10 év.
Egy 60-70 lóerős 1.6-os repít egy bogarat, (ami könnyű), de élettartama nem rövidül jelentősen.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #26970 Dátum: 2007 április 18, 11:36:58 »

Van az alkatrész költség és van a munkadíj. Az alkatrész elég pontosan megválaszolható, de tudni kell a célt, mennyi lóerőt akarunk.
A munkadíj problémásabb, mert én pl. egy napot köböltem a hengerfejet, egy napot állítgattam a dugattyúkiállást, mégtöbbet grammoltam és faragtam az alkatrészeket. Ha valaki ebből akar élni, akkor ezt nem tudja megcsinálni, mert nem lesz ember aki kifizeti a rezsi óradíját.

Az én 1.6-osom olyan 300e Ft alkatrész és felújítás szinten. De gondolj bele, Szeki mennyiért adte el a 1915-ösét... nekem az 1915-öshöz két hengerfejem drágább volt...úgyhogy nem egy jó befektetés.
elsődleges cél a napi szinten jól használhatóság,
másodlagos, hogy egy kicsit azért lehetne erősebb,rugalmasabb,gyorsabb

gondolkodom a wbx-en is , mivel az gyári állapotában erősebb,ez által hosszabb élet tartamú, de ott(is) az egyedi alkatrészek ill. átalakítások
költsége nem kevés

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #26969 Dátum: 2007 április 18, 11:17:21 »

Cheesy majd szolsz kerlek ha meglesz?  Wink

Igen. Természetesen. Felküldöm pestre, és tudtok biztonsági másolatot késziteni. Ezek XVID-esek, de nagyon jó a minősége
Képek a filmből a közösségiben a képeslapok topicban.
Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #26968 Dátum: 2007 április 18, 11:13:57 »

Multkor emlitettem a Dudu filmeket, na ugynézki mind meglesz, eddig 3 megvan, a maradék 2 is jönni fog.

Cheesy majd szolsz kerlek ha meglesz?  Wink

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #26967 Dátum: 2007 április 18, 10:52:17 »

durva számítással mennyi lenne a számla egy 1.6-os tuning esetében,

Van az alkatrész költség és van a munkadíj. Az alkatrész elég pontosan megválaszolható, de tudni kell a célt, mennyi lóerőt akarunk.
A munkadíj problémásabb, mert én pl. egy napot köböltem a hengerfejet, egy napot állítgattam a dugattyúkiállást, mégtöbbet grammoltam és faragtam az alkatrészeket. Ha valaki ebből akar élni, akkor ezt nem tudja megcsinálni, mert nem lesz ember aki kifizeti a rezsi óradíját.

Az én 1.6-osom olyan 300e Ft alkatrész és felújítás szinten. De gondolj bele, Szeki mennyiért adte el a 1915-ösét... nekem az 1915-öshöz két hengerfejem drágább volt...úgyhogy nem egy jó befektetés.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #26966 Dátum: 2007 április 18, 10:50:22 »

egy tuning? egy milyen tuning?
Stuntmanus épített 1.6-os mocijára gondoltam Wink

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #26965 Dátum: 2007 április 18, 10:46:39 »

az épített  1.6-os mennyire lenne hsználható a hétköznapokban?
vagy oda inkább a széria motorok valóak,nem érdemes "optimalizálni",
durva számítással mennyi lenne a számla egy 1.6-os tuning esetében, ill. ehez a mocihoz elegendő-e a rövid váltó,180-as kuplung kombo



kérdés mindig akad Cheesy

Nem tudok egy ilyen komplex kérdést normálisan megválaszolni 5-6 mondatban, csak azt tudom mondani, hogy mindent lehet.


Az én 1.6-osom 9:1 kompresszió viszonyú, 276-os tengely van benne, néhány könnyített alkatrész és 40-es weber-ekkel tud 80 lóerőt (fékpadi mérés). Jó alapjárat, jó alsó nyomaték. Nem fogyaszt (túl) sokat és teljesen hibátlan. A typ3-as 160-at ment vele. (Tudom, hogy itt sok embernek a széria autója is megy 160-at, nem érdekel, nem vitázok senkivel.)

Mindennek az alapja egy jó karbi készlet. Weber IDF. Anélkül kár pénzt tenni a motorba.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27180


« Hozzászólás #26964 Dátum: 2007 április 18, 10:41:27 »

durva számítással mennyi lenne a számla egy 1.6-os tuning esetében, ill. ehez a mocihoz elegendő-e a rövid váltó,180-as kuplung kombo
egy tuning? egy milyen tuning?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
RNIE
« Hozzászólás #26963 Dátum: 2007 április 18, 10:39:43 »

Pityubának hála,megérkeztek a felnik a dokára.Még a végén ki fog nézni valahogy...

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #26962 Dátum: 2007 április 18, 10:26:18 »


az épített  1.6-os mennyire lenne hsználható a hétköznapokban?
vagy oda inkább a széria motorok valóak,nem érdemes "optimalizálni",
durva számítással mennyi lenne a számla egy 1.6-os tuning esetében, ill. ehez a mocihoz elegendő-e a rövid váltó,180-as kuplung kombo



kérdés mindig akad Cheesy

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #26961 Dátum: 2007 április 18, 10:11:05 »

Idézet
üdvw!
mostanra már jól bejáródott a moci?jól megy,elégedett vagy a teljesítményével,
úgy értem olyan lett mint ahogy vártad?
üdvw.:gas


2000 km-t mentem vele, már viszonylag csendes, de az EMPI Single Quiet dob nem bírja, nagyon hangos vele, ez nem tetszik.
Még mindig nem voltam mérőpadon, teljesítményt nem tudok, de a typ3-es váltót elforgatja 170-175 km/h-ig, ami majdnem 5500-as fordulat. Nagyon nyomatékos, gyors, emelkedőn is meggyőző. Az M7-esen az érdi emelkedőn simán tartja a 140-et, szóval az autó erős.
Utálom a tippelgetéseket, bár én elég jól meg tudom tippelni a teljesítményt, mert már sok autót vittem fékpadra. Én úgy tippelem, hogy olyan 100-110 lóerőm van. (Az 1.6-os motorom teljesítményét is majdnem eltaláltam)
Sajnos a typ3-as zárt motortere nem túl kedvező, mert átmelegszik a karbi (hiába zárom vastag tömítéssel szívócsövön a hőhidat) ezért pl. 20-30 perc állás után szarul indul, városban, dugóban meg nem tökéletes az alapjárat, de nem áll le, nem fulladozik. Ez azonban egy olyan probléma, amit úgysem tudok megoldani.

Mindenesetre jó érzés 130-cal utazni, utolérni egy akármilyen alsó-középkategóriás autót (1.4-es, 1.6-os Astrák, Golfok, stb.) lehúzódik, nyomok egy gázt és határozottan elgyorsulok mellőle. Vagy az érdi emelkedőn elmegyek mellette, szoktak nézni....

Ami pedig a fogyasztást illeti, 110-nél 10 liter, ami egy kis őrültködéssel simán felmegy 13-ra, óvatos vezetéssel (80-100) pedig le lehet menni 9-ig, az alá nem, ez a tapasztalatom. Átlagban 10.5-öt eszik.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #26960 Dátum: 2007 április 18, 10:04:55 »

nagypapám bogara 69-ben IF rendszámot kapott. akkor ez most ellentmondás?
68-ban CS volt.
66-ban CN
Nem elérhető Tremor
Hozzászólások: 201


1970

« Hozzászólás #26959 Dátum: 2007 április 18, 09:56:28 »

Átméreteztem a képeket a debreceni Autóshowról. Így mostmár élvezhetően nézhetőek a www.bogszi.fw.hu  Képcsarnok/Autoshow alatt.
Némi ízelítő:

[melléklet törölve az admin által]

NO ABS, NO AIRBAG, NO PARA!!   www.bogszi.fw.hu
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18510


1969

« Hozzászólás #26958 Dátum: 2007 április 18, 09:51:28 »

71-72. A C rendszámok olyan 1970 végéig (asszem...) mentek. Az I rendszámok vége 73, onnan U kábé 74-75-ig, aztán Z olyan 77-78-ig, majd P olyan 80-81-i, aztán K, G, és jöttek a J, majd duplabetűsek. Ezek után jött a három betű három szám.
nagypapám bogara 69-ben IF rendszámot kapott. akkor ez most ellentmondás?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #26957 Dátum: 2007 április 18, 09:48:11 »

aha
igen Ő az és a bácsi akié a Bogi nagyon dícsérte, hogy jól megy a gázzal

Benzinnel se megy jól, gázzal miért menne?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #26956 Dátum: 2007 április 18, 09:42:36 »

A sorrendet tudtam, csak az éveket nem. Egy apró észrevétel: kihagytad a P és a K közül a T-t (TJ,TK 1981-ben).
Köszönöm mindenkinek a rendszámos hozzászólásokat! Kaptam egy pár IE-s rendszámot (köszi, Toma!), és ezt próbáltam időben betájolni.
Szüleim első autója, egy '74-es Skoda 100 az UC-87-33 rendszámmal közlekedett.


Így van, T 80 környékén, 80 -as (május) Zsiga TE.

VW Beetle - the original since 1938
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27180


« Hozzászólás #26955 Dátum: 2007 április 18, 09:42:06 »

Amikor kérdeztem a beszerelőszervizt telefonon, meglepődött a mester hogy Bogarat szeretnék, mert régen alakítottak át, de említette, hogy az egyik szerelője is tizenpár éve gázos Bogárral jár (kérdezte is, hogy megadja e a számát, persze mivel csak érdeklődtem, ezért nem kértem el), és úgy számolt, hogy említett valamilyen hütőt is (bocs, néha rövid a műszaki memóriám).

(http://www.kovacsautogaz.hu/ itt kérdeztem meg egyelőre csak telefonos érdeklődés szintjén. Budapesti céget kerestem.)

SH

gáz herlyett a gázos részekre kéne figyelni Wink

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #26954 Dátum: 2007 április 18, 09:41:08 »

Jó reggelit!
IE rendszámot anno mikor adhatták ki? '70-es évek elejére tippelek...

Bogaram IN volt, 72 elején.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2009


Ex-Mex...

« Hozzászólás #26953 Dátum: 2007 április 18, 09:40:30 »

71-72. A C rendszámok olyan 1970 végéig (asszem...) mentek. Az I rendszámok vége 73, onnan U kábé 74-75-ig, aztán Z olyan 77-78-ig, majd P olyan 80-81-i, aztán K, G, és jöttek a J, majd duplabetűsek. Ezek után jött a három betű három szám.

A sorrendet tudtam, csak az éveket nem. Egy apró észrevétel: kihagytad a P és a K közül a T-t (TJ,TK 1981-ben).
Köszönöm mindenkinek a rendszámos hozzászólásokat! Kaptam egy pár IE-s rendszámot (köszi, Toma!), és ezt próbáltam időben betájolni.
Szüleim első autója, egy '74-es Skoda 100 az UC-87-33 rendszámmal közlekedett.
1303LS
« Hozzászólás #26952 Dátum: 2007 április 18, 09:38:00 »

Ott a két pont.

 Evil
Ezt nem vártam tőled.  Tongue
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #26951 Dátum: 2007 április 18, 09:01:37 »

Jó reggelit!
IE rendszámot anno mikor adhatták ki? '70-es évek elejére tippelek...
71-72. A C rendszámok olyan 1970 végéig (asszem...) mentek. Az I rendszámok vége 73, onnan U kábé 74-75-ig, aztán Z olyan 77-78-ig, majd P olyan 80-81-i, aztán K, G, és jöttek a J, majd duplabetűsek. Ezek után jött a három betű három szám.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #26950 Dátum: 2007 április 18, 09:00:48 »

üdvw!
bz elérhetőségeit ismeri valaki, ill. hol találhatom meg
köszi

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #26949 Dátum: 2007 április 18, 08:27:08 »

Jó reggelit!
IE rendszámot anno mikor adhatták ki? '70-es évek elejére tippelek...
Ha jól emlékszem IC 1971 volt
Nem elérhető Zsovács
Hozzászólások: 166


« Hozzászólás #26948 Dátum: 2007 április 18, 08:16:48 »

Jó reggelit!
IE rendszámot anno mikor adhatták ki? '70-es évek elejére tippelek...
Az első zsigánknak IM volt a rendszáma és 73-ban kaptuk meg
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2009


Ex-Mex...

« Hozzászólás #26947 Dátum: 2007 április 18, 08:12:34 »

Jó reggelit!
IE rendszámot anno mikor adhatták ki? '70-es évek elejére tippelek...
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29098


Road Force One

« Hozzászólás #26946 Dátum: 2007 április 18, 06:47:16 »

A mai nap lényeges történése Bogaram ügyében, amint látszik matrica, és motor méretben popázik:

Gratula!! 

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #26945 Dátum: 2007 április 17, 23:02:43 »

Ott a két pont.

 Evil
Meg nálad. Wink

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #26944 Dátum: 2007 április 17, 23:01:37 »

Pedig úgy van ahogy a WOB mondja.
KELL egy melegítés neki amit bogárnál jobb híján a kipufogóból tudsz megoldani, asszem erre van kiegészítő cucc vagy a reduktór eleve más mint a vizes és ezért drágább de drágább.
Plusz a nemmindennapi ( mivel kevés bogarat alakítanak gázossá ) mondhatni egyedi szerelés miatt SZVSZ a munkadíj is több lesz.
Meg lehetne oldani még a dolgot a motorolajról is de asszem erre nincs kialakult gyakorlat meg alkatrész sem, szóval nulláról kellene kezdeni, zsákutca.
SZVSZ a kipufogóról melegített reduktor még jobb is kellene hogy legyen mint a vizes mert sokkal előbb lehet a meleget varázsolni így mint ha a vízre várunk.
Persze ehhez az kell hogy elfogadd hogy egy gázos szerkezetedbe bele van vezetve a kipufogó gázod a lángocskáival együtt.
Állítólag ezek a dolgok teljesen biztonságosak meg minden, de....
Ezekután még lehetne beszélni arról hogy a motor hogy tolerálja a gázüzemet.
Talán elég csak a legkomolyabb problémát említeni a hengerfej melegedését, mivel a gázos üzemnél sokkal kisebb az üzemanyag hűtő hatása mint a benzinnél. Mint tudjuk a bogár motor hengerfejének gyárilag is labilis a hőháztartása (repedező gátak) ezért szerintem már itt fel is adhatjuk a műszaki megbizhatóság kérdését. Vizes motorok is nehezen viselik a hosszabb gázüzemet, annak ellenére hogy ott a víz elég hatékonyan hűt.
Mindezeket összevetve szerintem haygni kell a picsába a gázos témát.
A gázszett árából vegyél egy dízel golfot oszt hajtsd minden nap azt, a bogár meg maradjon ciripelős hobbiautónak.

Ott a két pont.

 Evil

Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #26943 Dátum: 2007 április 17, 21:41:30 »

Multkor emlitettem a Dudu filmeket, na ugynézki mind meglesz, eddig 3 megvan, a maradék 2 is jönni fog.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #26942 Dátum: 2007 április 17, 21:10:57 »

Nem vagyok benne biztos, de úgy rémlik, hogy Budaörsöt emlegette, amikor beszélgettünk
Majd elkapom,oszt megmondja!
Lehet Budaörs is,ott is van reptér,ugy tudom valami repüléssel kapcsolatos szaki! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető Gambo
Hozzászólások: 1161


+ 36 30 424 06 78

« Hozzászólás #26941 Dátum: 2007 április 17, 21:04:16 »

Szigetszentmiklosi az ember,és a tököli reptéren is gyakran megfordul,soxor látom!
Majd jol letámadom oszt kikérdezem,ha kell valami info!! Grin

Nem vagyok benne biztos, de úgy rémlik, hogy Budaörsöt emlegette, amikor beszélgettünk
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #26940 Dátum: 2007 április 17, 20:51:14 »

aha
igen Ő az és a bácsi akié a Bogi nagyon dícsérte, hogy jól megy a gázzal
Szigetszentmiklosi az ember,és a tököli reptéren is gyakran megfordul,soxor látom!
Majd jol letámadom oszt kikérdezem,ha kell valami info!! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető Gambo
Hozzászólások: 1161


+ 36 30 424 06 78

« Hozzászólás #26939 Dátum: 2007 április 17, 20:49:27 »

ott látszik is jobb oldalt a reduktor
Nem elérhető Gambo
Hozzászólások: 1161


+ 36 30 424 06 78

« Hozzászólás #26938 Dátum: 2007 április 17, 20:48:27 »

Erre gondoltál?
<beszúrt kép törölve>

aha
igen Ő az és a bácsi akié a Bogi nagyon dícsérte, hogy jól megy a gázzal
Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #26937 Dátum: 2007 április 17, 20:46:32 »

Gratulálok! Figyusz most mennyibe kerűl ez a játék?

Nekem még a 72 volt, de emelés van vagy volt kilátásban, és a végeredménye 87 lett, lesz.

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #26936 Dátum: 2007 április 17, 20:39:30 »

http://kep.tar.hu/gambo01/50461044#2

nem tudtam becsatolni a képet, de itt a linken megtalálod a motort
Erre gondoltál?

Tóth Zoltán
Nem elérhető Gambo
Hozzászólások: 1161


+ 36 30 424 06 78

« Hozzászólás #26935 Dátum: 2007 április 17, 20:37:00 »

http://kep.tar.hu/gambo01/50461044#2

nem tudtam becsatolni a képet, de itt a linken megtalálod a motort
Nem elérhető Gambo
Hozzászólások: 1161


+ 36 30 424 06 78

« Hozzászólás #26934 Dátum: 2007 április 17, 20:34:07 »

Hello!

Én a gézhoz nem értek, de volt a rajzáson egy klubtag akinek gázas bogara volt. AZ a kék-sárga. Neki már két éve benne van és nagyon meg van vele elégedve.Ő a Szepestől kért segítséget. Lehet, hogy tudna segíteni!
Ez a moci. le is fényképeztem
Oldalak: 1 ... 2868 2869 2870 2871 2872 [2873] 2874 2875 2876 2877 2878 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.125 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.