www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 01:09:06
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Szóljatok ide
Oldalak:
1
...
2866
2867
2868
2869
2870
[
2871
]
2872
2873
2874
2875
2876
...
3545
Szerző
Téma: Szóljatok ide (Megtekintve 27955335 alkalommal)
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26981 Dátum:
2007 április 18, 14:19:03 »
Stunt!
És az 1.6 most pihen?
Vagy azt meg beleficcentetted a bogárba?
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26980 Dátum:
2007 április 18, 14:18:18 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2007 április 18, 14:09:38
Ezt úgy szokták megoldani, hogy beforrasztják, mondjuk rézzel. Mert az nem nagy hő, nem deformálódik, de nem lesz probléma, ami ragasztóval lehet. Nehéz zsírtalanítani, tisztítani, az erős ragasztók pedig merevek...én nem javasolnám. Valami kétkomponensű epoxival, de a forrasztás már bevált.
én is az epoxira gondoltam, boltot már fel is hívtam, az ember azt mondta, hogy az benzinálló. nemtudom a tankot mekkora erőhatások érik, a deformálódás miatt kérdezem, az olyan fix pontnak tűnik. mindenesetre nekem fel sem tűnt a lyuk, szóval ha le is esik a patkolás, nem olyan nagy gáz.
hol találok bármelyik lakatost? nem volt még dolgom velük szerencsére
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26979 Dátum:
2007 április 18, 14:15:19 »
Idézetet írta: BlackP - 2007 április 18, 12:53:17
SOS!
motorom tankját kéne hegeszteni, megoldható ez? mennyiért? eddig olyan ajánlatom van, hogy hátravágódtam tőle
Bármelyik lakatos megforrasztja rézzel.
Kicsit beüti hogy lehessen utána gittelni oszt rezez.
De lehet hogy valami csatorna szerelő is megcsinálja neked.
Ne hagyd magad lehúzni, gondolom az eladó tank is azé aki hegeszteni akar 35-ért.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26978 Dátum:
2007 április 18, 14:09:38 »
Idézetet írta: BlackP - 2007 április 18, 13:58:36
inkább ötletet adj
ragasztás játszhat kívülről? az van, hogy kiderült, hogy az új bringán lyukas a tank. bár én nem láttam, de legyen. állítólag a befoltozáshoz ketté kell vágni a tankot, megcsinálni a foltot és összetenni a tankot, ez lenne 35ezer pénz. és még nincs lefestve. van egy fekete bontott tank(a motor piros), ami ugyancsak 35ezer pénzért máris az enyém lehetne. namost ezt kurávra lehúzásnak érzem,főleg, hogy a bontott tankhoz nagykegyesen adna egy kulcsos tanksapit plusz 20ezerért az ember.
az én tervem: lyuk megkeres, a legdurvább fémragasztóval beragaszt(persze olyannal, ami benzinálló) és örülök, hogy 5 rugóból vettem ragasztót max és maradt egy fél tubussal.
járható az én utam eltekintve attól, hogy esetleg ronda lesz?
van ilyen ragasztó?
Ezt úgy szokták megoldani, hogy beforrasztják, mondjuk rézzel. Mert az nem nagy hő, nem deformálódik, de nem lesz probléma, ami ragasztóval lehet. Nehéz zsírtalanítani, tisztítani, az erős ragasztók pedig merevek...én nem javasolnám. Valami kétkomponensű epoxival, de a forrasztás már bevált.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26977 Dátum:
2007 április 18, 13:58:36 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2007 április 18, 13:48:25
Megtudta a fater, már készíti a nadrágszíjat.
inkább ötletet adj
ragasztás játszhat kívülről? az van, hogy kiderült, hogy az új bringán lyukas a tank. bár én nem láttam, de legyen. állítólag a befoltozáshoz ketté kell vágni a tankot, megcsinálni a foltot és összetenni a tankot, ez lenne 35ezer pénz. és még nincs lefestve. van egy fekete bontott tank(a motor piros), ami ugyancsak 35ezer pénzért máris az enyém lehetne. namost ezt kurávra lehúzásnak érzem,főleg, hogy a bontott tankhoz nagykegyesen adna egy kulcsos tanksapit plusz 20ezerért az ember.
az én tervem: lyuk megkeres, a legdurvább fémragasztóval beragaszt(persze olyannal, ami benzinálló) és örülök, hogy 5 rugóból vettem ragasztót max és maradt egy fél tubussal.
járható az én utam eltekintve attól, hogy esetleg ronda lesz?
van ilyen ragasztó?
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26976 Dátum:
2007 április 18, 13:48:25 »
Idézetet írta: BlackPsenior - 2007 április 18, 13:43:41
Megtudta a fater, már készíti a nadrágszíjat.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
BlackPsenior
Hozzászólások: 19077
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26975 Dátum:
2007 április 18, 13:43:41 »
Idézetet írta: BlackP - 2007 április 18, 12:53:17
SOS!
motorom tankját kéne hegeszteni, megoldható ez? mennyiért? eddig olyan ajánlatom van, hogy hátravágódtam tőle
Sétáló Hold
Hozzászólások: 45
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26974 Dátum:
2007 április 18, 13:10:29 »
Idézetet írta: BlackP - 2007 április 18, 09:42:06
gáz herlyett a gázos részekre kéne figyelni
Értem mire gondolsz.
SH
"Sétál a Hold a háztetőn, zsinóron húzza maga után a szívem"
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26973 Dátum:
2007 április 18, 12:53:17 »
SOS!
motorom tankját kéne hegeszteni, megoldható ez? mennyiért? eddig olyan ajánlatom van, hogy hátravágódtam tőle
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26972 Dátum:
2007 április 18, 12:03:44 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2007 április 18, 11:42:37
150 lóerőig a typ1-es motor jobb, mert minden olcsó és beszerezhető hozzá. Egy wbx-hez vagy typ4-eshez nem veszel ilyen olcsón alkatrészeket.
Sajnos a tuning csökkenti az élettartamot, ez nem vitás, de egy nem kiélezett 1915-ös az amerikai tapasztalatok szerint simán túlmegy a 70-100e mérföldön, szerintem az korrekt, nekem ha megy 60e km-t az majdnem 10 év.
Egy 60-70 lóerős 1.6-os repít egy bogarat, (ami könnyű), de élettartama nem rövidül jelentősen.
azt hiszem az 1.6 erősítése lesz a járható út, mivel szeretném majdnem napi szinten használni,
és hosszú távon
köszönöm az értékes iformávciókat
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26971 Dátum:
2007 április 18, 11:42:37 »
Idézetet írta: gas - 2007 április 18, 11:36:58
elsődleges cél a napi szinten jól használhatóság,
másodlagos, hogy egy kicsit azért lehetne erősebb,rugalmasabb,gyorsabb
gondolkodom a wbx-en is , mivel az gyári állapotában erősebb,ez által hosszabb élet tartamú, de ott(is) az egyedi alkatrészek ill. átalakítások
költsége nem kevés
150 lóerőig a typ1-es motor jobb, mert minden olcsó és beszerezhető hozzá. Egy wbx-hez vagy typ4-eshez nem veszel ilyen olcsón alkatrészeket.
Sajnos a tuning csökkenti az élettartamot, ez nem vitás, de egy nem kiélezett 1915-ös az amerikai tapasztalatok szerint simán túlmegy a 70-100e mérföldön, szerintem az korrekt, nekem ha megy 60e km-t az majdnem 10 év.
Egy 60-70 lóerős 1.6-os repít egy bogarat, (ami könnyű), de élettartama nem rövidül jelentősen.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26970 Dátum:
2007 április 18, 11:36:58 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2007 április 18, 10:52:17
Van az alkatrész költség és van a munkadíj. Az alkatrész elég pontosan megválaszolható, de tudni kell a célt, mennyi lóerőt akarunk.
A munkadíj problémásabb, mert én pl. egy napot köböltem a hengerfejet, egy napot állítgattam a dugattyúkiállást, mégtöbbet grammoltam és faragtam az alkatrészeket. Ha valaki ebből akar élni, akkor ezt nem tudja megcsinálni, mert nem lesz ember aki kifizeti a rezsi óradíját.
Az én 1.6-osom olyan 300e Ft alkatrész és felújítás szinten. De gondolj bele, Szeki mennyiért adte el a 1915-ösét... nekem az 1915-öshöz két hengerfejem drágább volt...úgyhogy nem egy jó befektetés.
elsődleges cél a napi szinten jól használhatóság,
másodlagos, hogy egy kicsit azért lehetne erősebb,rugalmasabb,gyorsabb
gondolkodom a wbx-en is , mivel az gyári állapotában erősebb,ez által hosszabb élet tartamú, de ott(is) az egyedi alkatrészek ill. átalakítások
költsége nem kevés
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
NGA
Hozzászólások: 10935
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26969 Dátum:
2007 április 18, 11:17:21 »
Idézetet írta: aaggoottaa - 2007 április 18, 11:13:57
majd szolsz kerlek ha meglesz?
Igen. Természetesen. Felküldöm pestre, és tudtok biztonsági másolatot késziteni. Ezek XVID-esek, de nagyon jó a minősége
Képek a filmből a közösségiben a képeslapok topicban.
aaggoottaa
Hozzászólások: 2949
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26968 Dátum:
2007 április 18, 11:13:57 »
Idézetet írta: NGA - 2007 április 17, 21:41:30
Multkor emlitettem a Dudu filmeket, na ugynézki mind meglesz, eddig 3 megvan, a maradék 2 is jönni fog.
majd szolsz kerlek ha meglesz?
http://www.aaggoottaa.fw.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26967 Dátum:
2007 április 18, 10:52:17 »
Idézetet írta: gas - 2007 április 18, 10:26:18
durva számítással mennyi lenne a számla egy 1.6-os tuning esetében,
Van az alkatrész költség és van a munkadíj. Az alkatrész elég pontosan megválaszolható, de tudni kell a célt, mennyi lóerőt akarunk.
A munkadíj problémásabb, mert én pl. egy napot köböltem a hengerfejet, egy napot állítgattam a dugattyúkiállást, mégtöbbet grammoltam és faragtam az alkatrészeket. Ha valaki ebből akar élni, akkor ezt nem tudja megcsinálni, mert nem lesz ember aki kifizeti a rezsi óradíját.
Az én 1.6-osom olyan 300e Ft alkatrész és felújítás szinten. De gondolj bele, Szeki mennyiért adte el a 1915-ösét... nekem az 1915-öshöz két hengerfejem drágább volt...úgyhogy nem egy jó befektetés.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26966 Dátum:
2007 április 18, 10:50:22 »
Idézetet írta: BlackP - 2007 április 18, 10:41:27
egy tuning? egy milyen tuning?
Stuntmanus épített 1.6-os mocijára gondoltam
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26965 Dátum:
2007 április 18, 10:46:39 »
Idézetet írta: gas - 2007 április 18, 10:26:18
az épített 1.6-os mennyire lenne hsználható a hétköznapokban?
vagy oda inkább a széria motorok valóak,nem érdemes "optimalizálni",
durva számítással mennyi lenne a számla egy 1.6-os tuning esetében, ill. ehez a mocihoz elegendő-e a rövid váltó,180-as kuplung kombo
kérdés mind
i
g akad
Nem tudok egy ilyen komplex kérdést normálisan megválaszolni 5-6 mondatban, csak azt tudom mondani, hogy mindent lehet.
Az én 1.6-osom 9:1 kompresszió viszonyú, 276-os tengely van benne, néhány könnyített alkatrész és 40-es weber-ekkel tud 80 lóerőt (fékpadi mérés). Jó alapjárat, jó alsó nyomaték. Nem fogyaszt (túl) sokat és teljesen hibátlan. A typ3-as 160-at ment vele. (Tudom, hogy itt sok embernek a széria autója is megy 160-at, nem érdekel, nem vitázok senkivel.)
Mindennek az alapja egy jó karbi készlet. Weber IDF. Anélkül kár pénzt tenni a motorba.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26964 Dátum:
2007 április 18, 10:41:27 »
Idézetet írta: gas - 2007 április 18, 10:26:18
durva számítással mennyi lenne a számla egy 1.6-os tuning esetében, ill. ehez a mocihoz elegendő-e a rövid váltó,180-as kuplung kombo
egy tuning? egy milyen tuning?
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
RNIE
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26963 Dátum:
2007 április 18, 10:39:43 »
Pityubának hála,megérkeztek a felnik a dokára.Még a végén ki fog nézni valahogy...
[melléklet törölve az admin által]
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26962 Dátum:
2007 április 18, 10:26:18 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2007 április 18, 10:11:05
az épített 1.6-os mennyire lenne hsználható a hétköznapokban?
vagy oda inkább a széria motorok valóak,nem érdemes "optimalizálni",
durva számítással mennyi lenne a számla egy 1.6-os tuning esetében, ill. ehez a mocihoz elegendő-e a rövid váltó,180-as kuplung kombo
kérdés mind
i
g akad
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26961 Dátum:
2007 április 18, 10:11:05 »
Idézet
üdvw!
mostanra már jól bejáródott a moci?jól megy,elégedett vagy a teljesítményével,
úgy értem olyan lett mint ahogy vártad?
üdvw.:gas
2000 km-t mentem vele, már viszonylag csendes, de az EMPI Single Quiet dob nem bírja, nagyon hangos vele, ez nem tetszik.
Még mindig nem voltam mérőpadon, teljesítményt nem tudok, de a typ3-es váltót elforgatja 170-175 km/h-ig, ami majdnem 5500-as fordulat. Nagyon nyomatékos, gyors, emelkedőn is meggyőző. Az M7-esen az érdi emelkedőn simán tartja a 140-et, szóval az autó erős.
Utálom a tippelgetéseket, bár én elég jól meg tudom tippelni a teljesítményt, mert már sok autót vittem fékpadra. Én úgy tippelem, hogy olyan 100-110 lóerőm van. (Az 1.6-os motorom teljesítményét is majdnem eltaláltam)
Sajnos a typ3-as zárt motortere nem túl kedvező, mert átmelegszik a karbi (hiába zárom vastag tömítéssel szívócsövön a hőhidat) ezért pl. 20-30 perc állás után szarul indul, városban, dugóban meg nem tökéletes az alapjárat, de nem áll le, nem fulladozik. Ez azonban egy olyan probléma, amit úgysem tudok megoldani.
Mindenesetre jó érzés 130-cal utazni, utolérni egy akármilyen alsó-középkategóriás autót (1.4-es, 1.6-os Astrák, Golfok, stb.) lehúzódik, nyomok egy gázt és határozottan elgyorsulok mellőle. Vagy az érdi emelkedőn elmegyek mellette, szoktak nézni....
Ami pedig a fogyasztást illeti, 110-nél 10 liter, ami egy kis őrültködéssel simán felmegy 13-ra, óvatos vezetéssel (80-100) pedig le lehet menni 9-ig, az alá nem, ez a tapasztalatom. Átlagban 10.5-öt eszik.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
NGA
Hozzászólások: 10935
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26960 Dátum:
2007 április 18, 10:04:55 »
Idézetet írta: Typ117 - 2007 április 18, 09:51:28
nagypapám bogara 69-ben IF rendszámot kapott. akkor ez most ellentmondás?
68-ban CS volt.
66-ban CN
Tremor
Hozzászólások: 201
1970
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26959 Dátum:
2007 április 18, 09:56:28 »
Átméreteztem a képeket a debreceni Autóshowról. Így mostmár élvezhetően nézhetőek a
www.bogszi.fw.hu
Képcsarnok/Autoshow alatt.
Némi ízelítő:
[melléklet törölve az admin által]
NO ABS, NO AIRBAG, NO PARA!!
www.bogszi.fw.hu
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26958 Dátum:
2007 április 18, 09:51:28 »
Idézetet írta: gyuszkó - 2007 április 18, 09:01:37
71-72. A C rendszámok olyan 1970 végéig (asszem...) mentek. Az I rendszámok vége 73, onnan U kábé 74-75-ig, aztán Z olyan 77-78-ig, majd P olyan 80-81-i, aztán K, G, és jöttek a J, majd duplabetűsek. Ezek után jött a három betű három szám.
nagypapám bogara 69-ben IF rendszámot kapott. akkor ez most ellentmondás?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26957 Dátum:
2007 április 18, 09:48:11 »
Idézetet írta: Gambo - 2007 április 17, 20:48:27
aha
igen Ő az és a bácsi akié a Bogi nagyon dícsérte, hogy jól megy a gázzal
Benzinnel se megy jól, gázzal miért menne?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26956 Dátum:
2007 április 18, 09:42:36 »
Idézetet írta: b_sanyi - 2007 április 18, 09:40:30
A sorrendet tudtam, csak az éveket nem. Egy apró észrevétel: kihagytad a P és a K közül a T-t (TJ,TK 1981-ben).
Köszönöm mindenkinek a rendszámos hozzászólásokat! Kaptam egy pár IE-s rendszámot (köszi, Toma!), és ezt próbáltam időben betájolni.
Szüleim első autója, egy '74-es Skoda 100 az UC-87-33 rendszámmal közlekedett.
Így van, T 80 környékén, 80 -as (május) Zsiga TE.
VW Beetle - the original since 1938
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26955 Dátum:
2007 április 18, 09:42:06 »
Idézetet írta: Sétáló Hold - 2007 április 17, 17:53:38
Amikor kérdeztem a beszerelőszervizt telefonon, meglepődött a mester hogy Bogarat szeretnék, mert régen alakítottak át, de említette, hogy az egyik szerelője is tizenpár éve gázos Bogárral jár (kérdezte is, hogy megadja e a számát, persze mivel csak érdeklődtem, ezért nem kértem el), és úgy számolt, hogy említett valamilyen hütőt is (bocs, néha rövid a műszaki memóriám).
(
http://www.kovacsautogaz.hu/
itt kérdeztem meg egyelőre csak telefonos érdeklődés szintjén. Budapesti céget kerestem.)
SH
gáz herlyett a gázos részekre kéne figyelni
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26954 Dátum:
2007 április 18, 09:41:08 »
Idézetet írta: b_sanyi - 2007 április 18, 08:12:34
Jó reggelit!
IE rendszámot anno mikor adhatták ki? '70-es évek elejére tippelek...
Bogaram IN volt, 72 elején.
VW Beetle - the original since 1938
b_sanyi
Hozzászólások: 2008
Ex-Mex...
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26953 Dátum:
2007 április 18, 09:40:30 »
Idézetet írta: gyuszkó - 2007 április 18, 09:01:37
71-72. A C rendszámok olyan 1970 végéig (asszem...) mentek. Az I rendszámok vége 73, onnan U kábé 74-75-ig, aztán Z olyan 77-78-ig, majd P olyan 80-81-i, aztán K, G, és jöttek a J, majd duplabetűsek. Ezek után jött a három betű három szám.
A sorrendet tudtam, csak az éveket nem. Egy apró észrevétel: kihagytad a P és a K közül a T-t (TJ,TK 1981-ben).
Köszönöm mindenkinek a rendszámos hozzászólásokat! Kaptam egy pár IE-s rendszámot (köszi, Toma!), és ezt próbáltam időben betájolni.
Szüleim első autója, egy '74-es Skoda 100 az UC-87-33 rendszámmal közlekedett.
1303LS
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26952 Dátum:
2007 április 18, 09:38:00 »
Idézetet írta: wob974 - 2007 április 17, 23:01:37
Ott a két pont.
Ezt nem vártam tőled.
gyuszkó
Hozzászólások: 13814
ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26951 Dátum:
2007 április 18, 09:01:37 »
Idézetet írta: b_sanyi - 2007 április 18, 08:12:34
Jó reggelit!
IE rendszámot anno mikor adhatták ki? '70-es évek elejére tippelek...
71-72. A C rendszámok olyan 1970 végéig (asszem...) mentek. Az I rendszámok vége 73, onnan U kábé 74-75-ig, aztán Z olyan 77-78-ig, majd P olyan 80-81-i, aztán K, G, és jöttek a J, majd duplabetűsek. Ezek után jött a három betű három szám.
Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26950 Dátum:
2007 április 18, 09:00:48 »
üdvw!
bz elérhetőségeit ismeri valaki, ill. hol találhatom meg
köszi
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
NGA
Hozzászólások: 10935
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26949 Dátum:
2007 április 18, 08:27:08 »
Idézetet írta: b_sanyi - 2007 április 18, 08:12:34
Jó reggelit!
IE rendszámot anno mikor adhatták ki? '70-es évek elejére tippelek...
Ha jól emlékszem IC 1971 volt
Zsovács
Hozzászólások: 166
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26948 Dátum:
2007 április 18, 08:16:48 »
Idézetet írta: b_sanyi - 2007 április 18, 08:12:34
Jó reggelit!
IE rendszámot anno mikor adhatták ki? '70-es évek elejére tippelek...
Az első zsigánknak IM volt a rendszáma és 73-ban kaptuk meg
b_sanyi
Hozzászólások: 2008
Ex-Mex...
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26947 Dátum:
2007 április 18, 08:12:34 »
Jó reggelit!
IE rendszámot anno mikor adhatták ki? '70-es évek elejére tippelek...
TBK001
Hozzászólások: 29084
Road Force One
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26946 Dátum:
2007 április 18, 06:47:16 »
Idézetet írta: SixtusAngel - 2007 április 17, 20:18:43
A mai nap lényeges történése Bogaram ügyében, amint látszik matrica, és motor méretben popázik:
Gratula!!
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
gyuszkó
Hozzászólások: 13814
ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26945 Dátum:
2007 április 17, 23:02:43 »
Idézetet írta: wob974 - 2007 április 17, 23:01:37
Ott a két pont.
Meg nálad.
Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26944 Dátum:
2007 április 17, 23:01:37 »
Idézetet írta: 1303LS - 2007 április 17, 20:05:24
Pedig úgy van ahogy a WOB mondja.
KELL egy melegítés neki amit bogárnál jobb híján a kipufogóból tudsz megoldani, asszem erre van kiegészítő cucc vagy a reduktór eleve más mint a vizes és ezért drágább de drágább.
Plusz a nemmindennapi ( mivel kevés bogarat alakítanak gázossá ) mondhatni egyedi szerelés miatt SZVSZ a munkadíj is több lesz.
Meg lehetne oldani még a dolgot a motorolajról is de asszem erre nincs kialakult gyakorlat meg alkatrész sem, szóval nulláról kellene kezdeni, zsákutca.
SZVSZ a kipufogóról melegített reduktor még jobb is kellene hogy legyen mint a vizes mert sokkal előbb lehet a meleget varázsolni így mint ha a vízre várunk.
Persze ehhez az kell hogy elfogadd hogy egy gázos szerkezetedbe bele van vezetve a kipufogó gázod a lángocskáival együtt.
Állítólag ezek a dolgok teljesen biztonságosak meg minden, de....
Ezekután még lehetne beszélni arról hogy a motor hogy tolerálja a gázüzemet.
Talán elég csak a legkomolyabb problémát említeni a hengerfej melegedését, mivel a gázos üzemnél sokkal kisebb az üzemanyag hűtő hatása mint a benzinnél. Mint tudjuk a bogár motor hengerfejének gyárilag is labilis a hőháztartása (repedező gátak) ezért szerintem már itt fel is adhatjuk a műszaki megbizhatóság kérdését. Vizes motorok is nehezen viselik a hosszabb gázüzemet, annak ellenére hogy ott a víz elég hatékonyan hűt.
Mindezeket összevetve szerintem haygni kell a picsába a gázos témát.
A gázszett árából vegyél egy dízel golfot oszt hajtsd minden nap azt, a bogár meg maradjon ciripelős hobbiautónak.
Ott a két pont.
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
NGA
Hozzászólások: 10935
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26943 Dátum:
2007 április 17, 21:41:30 »
Multkor emlitettem a Dudu filmeket, na ugynézki mind meglesz, eddig 3 megvan, a maradék 2 is jönni fog.
Vagabond
Hozzászólások: 24281
A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #26942 Dátum:
2007 április 17, 21:10:57 »
Idézetet írta: Gambo - 2007 április 17, 21:04:16
Nem vagyok benne biztos, de úgy rémlik, hogy Budaörsöt emlegette, amikor beszélgettünk
Majd elkapom,oszt megmondja!
Lehet Budaörs is,ott is van reptér,ugy tudom valami repüléssel kapcsolatos szaki!
Tóth Zoltán
Oldalak:
1
...
2866
2867
2868
2869
2870
[
2871
]
2872
2873
2874
2875
2876
...
3545
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Szóljatok ide
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...