www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 06, 20:35:59

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 2867 2868 2869 2870 2871 [2872] 2873 2874 2875 2876 2877 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30833408 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #27001 Dátum: 2007 április 18, 16:37:02 »

keresztapám már csak műanyaggal dolgozik, rézzel sztem nem forrasztott. én tuti nem emléxem rá
Most olvasom ezt a szétvágom/behegesztem/összehegesztem ötletet megint.
Hát az a jóember ha befoltozta a tankot és nekiáll ugye összerakni akkor hegeszt ugye vagy másfál méter varratot KÍVÜLRŐL, akkor a lukat miért nem tudja behegeszteni KÍVÜLRŐL.
Vagy belülről hegeszti össze a tankot és kibújik a lukon?  Grin
Vagy ha kifér a lukon akkor miért nem fér be?  Grin

Néha fárasztó tud lenni az, hogy az embernek nem is a bajára kell koncentrálnia hanem arra, hogy ne huzzák le úton útfélen.  
Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #27000 Dátum: 2007 április 18, 16:36:07 »

mondjatok valamit   

Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #26999 Dátum: 2007 április 18, 16:34:44 »

segitseeeg


a tutm epp most van muszakizason, szabo miki vitte
es aszongyak at van utva az alvazszam varjon turelemmel...
felhivott es kerdeztwe mit tok. es mondtam h. miko vettuk a csavo aki adta csinalt neki.
azt el is vettek tolem miko irattam a nevemre


 Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry


most mi a f@szom van/lesz??????????????????????

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #26998 Dátum: 2007 április 18, 16:24:39 »

Ez nem 35ezer és direkt erre való, sztem egy próbát megér!  Wink
http://www.oldtimerperfekt.hu/bolt/product_info.php?cPath=32&products_id=75
hű, ez fasza, mosndjuk a hasznáklata nem teljesen világos számomra még Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #26997 Dátum: 2007 április 18, 16:20:32 »

keresztapám már csak műanyaggal dolgozik, rézzel sztem nem forrasztott. én tuti nem emléxem rá
ha hegesztésre/rézzel forrasztásra adjátok a fejeteket, akkor mindenképpen töltsétek fel vízzel a tankot teljesen, utána a lyukat felfelé fordítva javítsátok (javítsa a lakatos). Egyébként csúnya dolgokra képes, akár pár liternyi benzingőzös levegő a tankon belül... Mi már hegesztettünk bogár üzemanyagtartályt, és megjártuk (szerencsére csak az ijedtséggel). Ha nem látom nem hiszem el a mutatványt!
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #26996 Dátum: 2007 április 18, 15:54:53 »

inkább ötletet adj Smiley ragasztás játszhat kívülről? az van, hogy kiderült, hogy az új bringán lyukas a tank. bár én nem láttam, de legyen. állítólag a befoltozáshoz ketté kell vágni a tankot, megcsinálni a foltot és összetenni a tankot, ez lenne 35ezer pénz. és még nincs lefestve. van egy fekete bontott tank(a motor piros), ami ugyancsak 35ezer pénzért máris az enyém lehetne. namost ezt kurávra lehúzásnak érzem,főleg, hogy a bontott tankhoz nagykegyesen adna egy kulcsos tanksapit plusz 20ezerért az ember.

az én tervem: lyuk megkeres, a legdurvább fémragasztóval beragaszt(persze olyannal, ami benzinálló) és örülök, hogy 5 rugóból vettem ragasztót max és maradt egy fél tubussal.

járható az én utam eltekintve attól, hogy esetleg ronda lesz?

van ilyen ragasztó?

Ez nem 35ezer és direkt erre való, sztem egy próbát megér!  Wink
http://www.oldtimerperfekt.hu/bolt/product_info.php?cPath=32&products_id=75
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #26995 Dátum: 2007 április 18, 15:17:19 »

Fűtésszerelők is remekül forrasztanak még rézzel.  Wink
keresztapám már csak műanyaggal dolgozik, rézzel sztem nem forrasztott. én tuti nem emléxem rá

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #26994 Dátum: 2007 április 18, 15:09:59 »

fémig tisztítás, zsírtalanítás, precíz ragasztófelvitel(ha lehet ennél, nemtudom mennyire híg) és talán nincs gond. bár ez a forrasztás tetszik a legjobban nekem is.
Fűtésszerelők is remekül forrasztanak még rézzel.  Wink
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #26993 Dátum: 2007 április 18, 14:55:46 »

Épp most fejtegettem, hogy már csak azért sem adom el, mert nemhogy azt az árat nem adják meg érte, amibe került, hanem egy megközelítő árat sem, egyszerűen nem érdemes egy olyan motort eladnom, amiben minden új, és az utoló csavarig mindent a tőlem telhető legnagyobb precizitással raktam össze. Adnának érte 100-at? ha szerencsém van 150-et?  Grin Grin Szerencsére nem vagyok rászorulva, hogy eladjam.
Jólmondod! Helyes!  Wink
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #26992 Dátum: 2007 április 18, 14:52:05 »

Szerintem a ragasztó alatt semmi nem védi a csupasz lemezt az oxidációtól.
A benzinnek meg elég pár századnyi rés és már jön is.
fémig tisztítás, zsírtalanítás, precíz ragasztófelvitel(ha lehet ennél, nemtudom mennyire híg) és talán nincs gond. bár ez a forrasztás tetszik a legjobban nekem is.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #26991 Dátum: 2007 április 18, 14:50:49 »

volt egy veter puchom, elrpedtt a tank ,két komponensű epoxival megragasztottam,két hónap után eresz tett,bár lehet, hogy az anyag sem volt már fiatal
a vége a forrasztás lett
Szerintem a ragasztó alatt semmi nem védi a csupasz lemezt az oxidációtól.
A benzinnek meg elég pár századnyi rés és már jön is.
Na a fémragasztók biztos másként dolgoznak.
« Utoljára szerkesztve: 2007 április 18, 14:52:50 írta 1303LS »
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #26990 Dátum: 2007 április 18, 14:49:14 »

dejó dóga van  Grin
terv? csak úgy...

Épp most fejtegettem, hogy már csak azért sem adom el, mert nemhogy azt az árat nem adják meg érte, amibe került, hanem egy megközelítő árat sem, egyszerűen nem érdemes egy olyan motort eladnom, amiben minden új, és az utoló csavarig mindent a tőlem telhető legnagyobb precizitással raktam össze. Adnának érte 100-at? ha szerencsém van 150-et?  Grin Grin Szerencsére nem vagyok rászorulva, hogy eladjam.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #26989 Dátum: 2007 április 18, 14:45:52 »

és az csak ragasztás, vagy egy foltot tettél rá? megnézem mi lesz a ragasztás vége, ha nem találok olyan lakatost, aki nem a vesém áráért dolgozik  Cool
csak ragasztóztam, mert a két féltank találkozásánál repedt el

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #26988 Dátum: 2007 április 18, 14:41:53 »

volt egy veter puchom, elrpedtt a tank ,két komponensű epoxival megragasztottam,két hónap után eresz tett,bár lehet, hogy az anyag sem volt már fiatal
a vége a forrasztás lett
és az csak ragasztás, vagy egy foltot tettél rá? megnézem mi lesz a ragasztás vége, ha nem találok olyan lakatost, aki nem a vesém áráért dolgozik  Cool

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #26987 Dátum: 2007 április 18, 14:40:55 »

Bogarat pl ki lakatolta mikor lezúztad?  Tongue
hát a sárvédők újak voltak, azt én tettem fel, nem volt javítgatás, a motorháztető használt, jó állapotú  Grin, egyedül a hátsó köténylemezt cserélték, én elvittem a Mareszhoz, ő meg tovább, szal nemtom. más szerencsére nem sérült, amit lehetett sk csináltam, amit nem, azt meg nemtom ki. ja, a fényezőt tudom

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #26986 Dátum: 2007 április 18, 14:38:48 »

inkább ötletet adj Smiley ragasztás játszhat kívülről? az van, hogy kiderült, hogy az új bringán lyukas a tank. bár én nem láttam, de legyen. állítólag a befoltozáshoz ketté kell vágni a tankot, megcsinálni a foltot és összetenni a tankot, ez lenne 35ezer pénz. és még nincs lefestve. van egy fekete bontott tank(a motor piros), ami ugyancsak 35ezer pénzért máris az enyém lehetne. namost ezt kurávra lehúzásnak érzem,főleg, hogy a bontott tankhoz nagykegyesen adna egy kulcsos tanksapit plusz 20ezerért az ember.

az én tervem: lyuk megkeres, a legdurvább fémragasztóval beragaszt(persze olyannal, ami benzinálló) és örülök, hogy 5 rugóból vettem ragasztót max és maradt egy fél tubussal.

járható az én utam eltekintve attól, hogy esetleg ronda lesz?

van ilyen ragasztó?
volt egy veter puchom, elrpedtt a tank ,két komponensű epoxival megragasztottam,két hónap után eresz tett,bár lehet, hogy az anyag sem volt már fiatal
a vége a forrasztás lett

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
1303LS
« Hozzászólás #26985 Dátum: 2007 április 18, 14:37:32 »



hol találok bármelyik lakatost? nem volt még dolgom velük szerencsére
Bogarat pl ki lakatolta mikor lezúztad?  Tongue
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #26984 Dátum: 2007 április 18, 14:31:29 »

68-ban CS volt.
66-ban CN

enyém CM-59-24 volt úgy tudom
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #26983 Dátum: 2007 április 18, 14:30:02 »

Otthon van, letakarva hófehér lepedővel, ledugaszolva, friss olajjal feltöltve, tisztán.
dejó dóga van  Grin
terv? csak úgy...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #26982 Dátum: 2007 április 18, 14:24:40 »

Stunt!
És az 1.6 most pihen?
Vagy azt meg beleficcentetted a bogárba?

Otthon van, letakarva hófehér lepedővel, ledugaszolva, friss olajjal feltöltve, tisztán.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #26981 Dátum: 2007 április 18, 14:19:03 »

Stunt!
És az 1.6 most pihen?
Vagy azt meg beleficcentetted a bogárba?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #26980 Dátum: 2007 április 18, 14:18:18 »

Ezt úgy szokták megoldani, hogy beforrasztják, mondjuk rézzel. Mert az nem nagy hő, nem deformálódik, de nem lesz probléma, ami ragasztóval lehet. Nehéz zsírtalanítani, tisztítani, az erős ragasztók pedig merevek...én nem javasolnám. Valami kétkomponensű epoxival, de a forrasztás már bevált.
én is az epoxira gondoltam, boltot már fel is hívtam, az ember azt mondta, hogy az benzinálló. nemtudom a tankot mekkora erőhatások érik, a deformálódás miatt kérdezem, az olyan fix pontnak tűnik. mindenesetre nekem fel sem tűnt a lyuk, szóval ha le is esik a patkolás, nem olyan nagy gáz.

hol találok bármelyik lakatost? nem volt még dolgom velük szerencsére

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #26979 Dátum: 2007 április 18, 14:15:19 »

SOS!

motorom tankját kéne hegeszteni, megoldható ez? mennyiért? eddig olyan ajánlatom van, hogy hátravágódtam tőle
Bármelyik lakatos megforrasztja rézzel.
Kicsit beüti hogy lehessen utána gittelni oszt rezez.
De lehet hogy valami csatorna szerelő is megcsinálja neked.  Wink
Ne hagyd magad lehúzni, gondolom az eladó tank is azé aki hegeszteni akar 35-ért.  Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #26978 Dátum: 2007 április 18, 14:09:38 »

inkább ötletet adj Smiley ragasztás játszhat kívülről? az van, hogy kiderült, hogy az új bringán lyukas a tank. bár én nem láttam, de legyen. állítólag a befoltozáshoz ketté kell vágni a tankot, megcsinálni a foltot és összetenni a tankot, ez lenne 35ezer pénz. és még nincs lefestve. van egy fekete bontott tank(a motor piros), ami ugyancsak 35ezer pénzért máris az enyém lehetne. namost ezt kurávra lehúzásnak érzem,főleg, hogy a bontott tankhoz nagykegyesen adna egy kulcsos tanksapit plusz 20ezerért az ember.

az én tervem: lyuk megkeres, a legdurvább fémragasztóval beragaszt(persze olyannal, ami benzinálló) és örülök, hogy 5 rugóból vettem ragasztót max és maradt egy fél tubussal.

járható az én utam eltekintve attól, hogy esetleg ronda lesz?

van ilyen ragasztó?

Ezt úgy szokták megoldani, hogy beforrasztják, mondjuk rézzel. Mert az nem nagy hő, nem deformálódik, de nem lesz probléma, ami ragasztóval lehet. Nehéz zsírtalanítani, tisztítani, az erős ragasztók pedig merevek...én nem javasolnám. Valami kétkomponensű epoxival, de a forrasztás már bevált.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #26977 Dátum: 2007 április 18, 13:58:36 »

Megtudta a fater, már készíti a nadrágszíjat.   Shocked
inkább ötletet adj Smiley ragasztás játszhat kívülről? az van, hogy kiderült, hogy az új bringán lyukas a tank. bár én nem láttam, de legyen. állítólag a befoltozáshoz ketté kell vágni a tankot, megcsinálni a foltot és összetenni a tankot, ez lenne 35ezer pénz. és még nincs lefestve. van egy fekete bontott tank(a motor piros), ami ugyancsak 35ezer pénzért máris az enyém lehetne. namost ezt kurávra lehúzásnak érzem,főleg, hogy a bontott tankhoz nagykegyesen adna egy kulcsos tanksapit plusz 20ezerért az ember.

az én tervem: lyuk megkeres, a legdurvább fémragasztóval beragaszt(persze olyannal, ami benzinálló) és örülök, hogy 5 rugóból vettem ragasztót max és maradt egy fél tubussal.

járható az én utam eltekintve attól, hogy esetleg ronda lesz?

van ilyen ragasztó?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #26976 Dátum: 2007 április 18, 13:48:25 »

Huh Huh Huh

Megtudta a fater, már készíti a nadrágszíjat.   Shocked

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #26975 Dátum: 2007 április 18, 13:43:41 »

SOS!

motorom tankját kéne hegeszteni, megoldható ez? mennyiért? eddig olyan ajánlatom van, hogy hátravágódtam tőle

 Huh Huh Huh
Nem elérhető Sétáló Hold
Hozzászólások: 45


« Hozzászólás #26974 Dátum: 2007 április 18, 13:10:29 »

gáz herlyett a gázos részekre kéne figyelni Wink

Értem mire gondolsz.

SH

"Sétál a Hold a háztetőn, zsinóron húzza maga után a szívem"
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #26973 Dátum: 2007 április 18, 12:53:17 »

SOS!

motorom tankját kéne hegeszteni, megoldható ez? mennyiért? eddig olyan ajánlatom van, hogy hátravágódtam tőle

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #26972 Dátum: 2007 április 18, 12:03:44 »

150 lóerőig a typ1-es motor jobb, mert minden olcsó és beszerezhető hozzá. Egy wbx-hez vagy typ4-eshez nem veszel ilyen olcsón alkatrészeket.

Sajnos a tuning csökkenti az élettartamot, ez nem vitás, de egy nem kiélezett 1915-ös az amerikai tapasztalatok szerint simán túlmegy a 70-100e mérföldön, szerintem az korrekt, nekem ha megy 60e km-t az majdnem 10 év.
Egy 60-70 lóerős 1.6-os repít egy bogarat, (ami könnyű), de élettartama nem rövidül jelentősen.
azt hiszem az 1.6 erősítése lesz a járható út, mivel szeretném majdnem napi szinten használni,
és hosszú távon
köszönöm az értékes iformávciókat

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #26971 Dátum: 2007 április 18, 11:42:37 »

elsődleges cél a napi szinten jól használhatóság,
másodlagos, hogy egy kicsit azért lehetne erősebb,rugalmasabb,gyorsabb

gondolkodom a wbx-en is , mivel az gyári állapotában erősebb,ez által hosszabb élet tartamú, de ott(is) az egyedi alkatrészek ill. átalakítások
költsége nem kevés

150 lóerőig a typ1-es motor jobb, mert minden olcsó és beszerezhető hozzá. Egy wbx-hez vagy typ4-eshez nem veszel ilyen olcsón alkatrészeket.

Sajnos a tuning csökkenti az élettartamot, ez nem vitás, de egy nem kiélezett 1915-ös az amerikai tapasztalatok szerint simán túlmegy a 70-100e mérföldön, szerintem az korrekt, nekem ha megy 60e km-t az majdnem 10 év.
Egy 60-70 lóerős 1.6-os repít egy bogarat, (ami könnyű), de élettartama nem rövidül jelentősen.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #26970 Dátum: 2007 április 18, 11:36:58 »

Van az alkatrész költség és van a munkadíj. Az alkatrész elég pontosan megválaszolható, de tudni kell a célt, mennyi lóerőt akarunk.
A munkadíj problémásabb, mert én pl. egy napot köböltem a hengerfejet, egy napot állítgattam a dugattyúkiállást, mégtöbbet grammoltam és faragtam az alkatrészeket. Ha valaki ebből akar élni, akkor ezt nem tudja megcsinálni, mert nem lesz ember aki kifizeti a rezsi óradíját.

Az én 1.6-osom olyan 300e Ft alkatrész és felújítás szinten. De gondolj bele, Szeki mennyiért adte el a 1915-ösét... nekem az 1915-öshöz két hengerfejem drágább volt...úgyhogy nem egy jó befektetés.
elsődleges cél a napi szinten jól használhatóság,
másodlagos, hogy egy kicsit azért lehetne erősebb,rugalmasabb,gyorsabb

gondolkodom a wbx-en is , mivel az gyári állapotában erősebb,ez által hosszabb élet tartamú, de ott(is) az egyedi alkatrészek ill. átalakítások
költsége nem kevés

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #26969 Dátum: 2007 április 18, 11:17:21 »

Cheesy majd szolsz kerlek ha meglesz?  Wink

Igen. Természetesen. Felküldöm pestre, és tudtok biztonsági másolatot késziteni. Ezek XVID-esek, de nagyon jó a minősége
Képek a filmből a közösségiben a képeslapok topicban.
Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #26968 Dátum: 2007 április 18, 11:13:57 »

Multkor emlitettem a Dudu filmeket, na ugynézki mind meglesz, eddig 3 megvan, a maradék 2 is jönni fog.

Cheesy majd szolsz kerlek ha meglesz?  Wink

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #26967 Dátum: 2007 április 18, 10:52:17 »

durva számítással mennyi lenne a számla egy 1.6-os tuning esetében,

Van az alkatrész költség és van a munkadíj. Az alkatrész elég pontosan megválaszolható, de tudni kell a célt, mennyi lóerőt akarunk.
A munkadíj problémásabb, mert én pl. egy napot köböltem a hengerfejet, egy napot állítgattam a dugattyúkiállást, mégtöbbet grammoltam és faragtam az alkatrészeket. Ha valaki ebből akar élni, akkor ezt nem tudja megcsinálni, mert nem lesz ember aki kifizeti a rezsi óradíját.

Az én 1.6-osom olyan 300e Ft alkatrész és felújítás szinten. De gondolj bele, Szeki mennyiért adte el a 1915-ösét... nekem az 1915-öshöz két hengerfejem drágább volt...úgyhogy nem egy jó befektetés.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #26966 Dátum: 2007 április 18, 10:50:22 »

egy tuning? egy milyen tuning?
Stuntmanus épített 1.6-os mocijára gondoltam Wink

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #26965 Dátum: 2007 április 18, 10:46:39 »

az épített  1.6-os mennyire lenne hsználható a hétköznapokban?
vagy oda inkább a széria motorok valóak,nem érdemes "optimalizálni",
durva számítással mennyi lenne a számla egy 1.6-os tuning esetében, ill. ehez a mocihoz elegendő-e a rövid váltó,180-as kuplung kombo



kérdés mindig akad Cheesy

Nem tudok egy ilyen komplex kérdést normálisan megválaszolni 5-6 mondatban, csak azt tudom mondani, hogy mindent lehet.


Az én 1.6-osom 9:1 kompresszió viszonyú, 276-os tengely van benne, néhány könnyített alkatrész és 40-es weber-ekkel tud 80 lóerőt (fékpadi mérés). Jó alapjárat, jó alsó nyomaték. Nem fogyaszt (túl) sokat és teljesen hibátlan. A typ3-as 160-at ment vele. (Tudom, hogy itt sok embernek a széria autója is megy 160-at, nem érdekel, nem vitázok senkivel.)

Mindennek az alapja egy jó karbi készlet. Weber IDF. Anélkül kár pénzt tenni a motorba.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #26964 Dátum: 2007 április 18, 10:41:27 »

durva számítással mennyi lenne a számla egy 1.6-os tuning esetében, ill. ehez a mocihoz elegendő-e a rövid váltó,180-as kuplung kombo
egy tuning? egy milyen tuning?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
RNIE
« Hozzászólás #26963 Dátum: 2007 április 18, 10:39:43 »

Pityubának hála,megérkeztek a felnik a dokára.Még a végén ki fog nézni valahogy...

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #26962 Dátum: 2007 április 18, 10:26:18 »


az épített  1.6-os mennyire lenne hsználható a hétköznapokban?
vagy oda inkább a széria motorok valóak,nem érdemes "optimalizálni",
durva számítással mennyi lenne a számla egy 1.6-os tuning esetében, ill. ehez a mocihoz elegendő-e a rövid váltó,180-as kuplung kombo



kérdés mindig akad Cheesy

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Oldalak: 1 ... 2867 2868 2869 2870 2871 [2872] 2873 2874 2875 2876 2877 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.131 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.