www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 08, 11:02:50

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921204 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 300 301 302 303 304 [305] 306 307 308 309 310 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27666448 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #129621 Dátum: 2014 Július 04, 18:32:20 »

Akkor mégegy adalék a belemagyarázóknak.
7 topic is van ami nagyságrendekkel tönn HSZ-t tartalmaz, mint a "köpködő".

Szóljatok ide                     3507425
Alkatrészek                        3421223
SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...      2284926
Komplett autók                     1735337
Találkozók, események                  1537044
Ami otthon már nem kell                  1472073
Öreg, vizes VW-k                     1104365
Makettek                        895673
Buszos topic !                     754628
Anyázás                        695217
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #129620 Dátum: 2014 Július 04, 18:26:21 »

Kb az amiről már évek óta beszélek.

Mi is az?

Tóth Zoltán
1303LS
« Hozzászólás #129619 Dátum: 2014 Július 04, 18:23:30 »

A mennyiseg helyett johet a minoseg idoszaka.

Megnevettetsz, Te fijjú!  Grin
1303LS
« Hozzászólás #129618 Dátum: 2014 Július 04, 18:22:40 »

bezárt a köpködő
A május tök hasonló.
Vagy takard el az utolsó sort és 2008vs2013. ???
Mellesleg a június a 6. legtöbbet letöltött hónap.
Tehát nem a köpködő, hanem valami más lesz ez. Kb az amiről már évek óta beszélek.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #129617 Dátum: 2014 Július 04, 18:17:15 »

június 2014      2329!! Shocked
A mennyiseg helyett johet a minoseg idoszaka.
Errol jut eszembe, irok is egy Tudasbazis cikket!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #129616 Dátum: 2014 Július 04, 18:15:06 »

bezárt a köpködő

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #129615 Dátum: 2014 Július 04, 18:06:25 »

június 2008      9350
 június 2009      9688
 június 2010      8850
 június 2011      6906
 június 2012      4422
 június 2013      3799
 június 2014      2329!! Shocked
Erröl beszéltem kb. 3 napja.

Tóth Zoltán
1303LS
« Hozzászólás #129614 Dátum: 2014 Július 04, 17:38:25 »

 június 2008      9350
 június 2009      9688
 június 2010      8850
 június 2011      6906
 június 2012      4422
 június 2013      3799
 június 2014      2329!! Shocked
Nem elérhető Trau
Hozzászólások: 321


A firkász

« Hozzászólás #129613 Dátum: 2014 Július 04, 17:06:41 »

Napsugarast!

Ez a leírás melyik biztosító ÁSZF-ben szerepel?
Vagy esetleg melyik jogszabályon alapul a leírásod?


Erre én is kíváncsi lennék, bármiféle rosszindulat nélkül mondom.

Üdv!

Trau
1303LS
« Hozzászólás #129612 Dátum: 2014 Július 04, 17:00:07 »

Igen, engem is itt ertett felre Vili :-/
Lehet, hogy figyelmetlenül olvastam. Írtál kötelezőről is és valóban cascoról is.
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #129611 Dátum: 2014 Július 04, 16:54:52 »

Félre van itt értve pár dolog. Nem Casco-ról írtam, hanem kötelezőre történő kárkifizetésről.
Igen, engem is itt ertett felre Vili :-/

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #129610 Dátum: 2014 Július 04, 16:29:51 »

Félre van itt értve pár dolog. Nem Casco-ról írtam, hanem kötelezőre történő kárkifizetésről.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
1303LS
« Hozzászólás #129609 Dátum: 2014 Július 04, 15:36:41 »

a DAS alapvetően havidíjas jelleggel működik.
ha utólag szaladsz oda hozzájuk, akkor természetesen beköhögik ezt a zord összeget.
Ilyenre én azt mondanám, hogy OK, de legyen úgy, hogy a kihajtott kártérítési netto összeg X% legyen a DAS-é. Hol írjam alá a megbízási szerződés. Himihumi 20-30ezrekkel felesleges zaklatni bárkit is. Párszázerzes tételnél el fognak gondolkodni rajta, sőt ha kell és olyan a helyzet peres úton még a saját díjukat is behajtják.
Csak az a baj, hogy sokan leköcsögözik ha nem segítenek nekik ingyen. havi pár doboz cigi árat persze nem szánnak rá a nyugalomra.
« Utoljára szerkesztve: 2014 Július 04, 15:38:14 írta 1303LS »
RNIE
« Hozzászólás #129608 Dátum: 2014 Július 04, 15:27:48 »

még annyi sem, mert a hűtőben nem kell csavarozni.
a másik esetre céloztam az előbb, amit szombaton meséltél.
Jahh.Az nem izgat,mert ott én hibáztam.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #129607 Dátum: 2014 Július 04, 15:27:01 »

Hát ha gyökerek.Olyan,mintha nálam egy bringára kéne áttenni egy kormányt egy másikról,és azt mondom nem
még annyi sem, mert a hűtőben nem kell csavarozni.
a másik esetre céloztam az előbb, amit szombaton meséltél.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #129606 Dátum: 2014 Július 04, 15:25:44 »

Multkor egy ismerosomnek azzal kezdte a DAS, hogy "szivesen segitunk, kerjuk utaljon at a szamlankra 300.000 forintot" :-)))
a DAS alapvetően havidíjas jelleggel működik.
ha utólag szaladsz oda hozzájuk, akkor természetesen beköhögik ezt a zord összeget.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
RNIE
« Hozzászólás #129605 Dátum: 2014 Július 04, 15:25:26 »

ezzel a hűtő-sagával elég sokat szopsz mostanság
Hát ha gyökerek.Olyan,mintha nálam egy bringára kéne áttenni egy kormányt egy másikról,és azt mondom nem
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #129604 Dátum: 2014 Július 04, 15:21:24 »

Kereskedő rulez.Elmentem hűtőt venni,100e+.2db ucsó volt,egy inox és egy fekete.Inoxból valamiért hiányzott egy tartozék üvegtartó,a feketében benne volt.Mondom vinném,csak tegyük át.Azt nem lehet,az a feketéé.Ok,akkor keressük meg a másikét.Nem tudják hol van.Esetleg átrakjuk és majd ha meglesz beteszik a feketébe?Azt nem lehet...
ezzel a hűtő-sagával elég sokat szopsz mostanság



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #129603 Dátum: 2014 Július 04, 15:03:22 »

Úgy tudom a DAS biztosítás is sokat segít kárbecslésnél
Így van.
Sőt sajátszakállra is sokat lehet javítani, csak határozottan kell fellépni. Természetesen szakemberekkel egészen másként beszélnek a biztosítók, mint a rövidujjaspólós, hasitasis, kisbogarassal.
Sajnos tudom, mert az előző bogaram elvesztésekor (nem OT) nagyon sokat birkoztam velük mire egy -számomra is meglepő összeget ajánlottak be.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #129602 Dátum: 2014 Július 04, 15:02:29 »

Úgy tudom a DAS biztosítás is sokat segít kárbecslésnél
Multkor egy ismerosomnek azzal kezdte a DAS, hogy "szivesen segitunk, kerjuk utaljon at a szamlankra 300.000 forintot" :-)))


Buzi, aki fékez! :-)))
RNIE
« Hozzászólás #129601 Dátum: 2014 Július 04, 14:58:02 »

Úgy tudom a DAS biztosítás is sokat segít kárbecslésnél
1303LS
« Hozzászólás #129600 Dátum: 2014 Július 04, 14:57:26 »

Már ott bukik a gondolatsor, hogy nem annak a biztosítónak fizeted a díjadat aki majd össze fog törni. Lakásbiztosítással ellentétben.
Egyébként meg káresetkor mavamsz, klub, mindenki segít, de sose kerüljön rá sor.
RNIE
« Hozzászólás #129599 Dátum: 2014 Július 04, 14:48:13 »

Mi lett a végeredmény? Belealkudtál egy nagyon és elhoztad az inoxot?

Nem.Sok sikert kívántam az eladáshoz.Keresek máshol.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #129598 Dátum: 2014 Július 04, 14:45:08 »

Mi lett a végeredmény? Belealkudtál egy nagyon és elhoztad az inoxot?

Kereskedő rulez.Elmentem hűtőt venni,100e+.2db ucsó volt,egy inox és egy fekete.Inoxból valamiért hiányzott egy tartozék üvegtartó,a feketében benne volt.Mondom vinném,csak tegyük át.Azt nem lehet,az a feketéé.Ok,akkor keressük meg a másikét.Nem tudják hol van.Esetleg átrakjuk és majd ha meglesz beteszik a feketébe?Azt nem lehet...
RNIE
« Hozzászólás #129597 Dátum: 2014 Július 04, 14:43:11 »

Kereskedő rulez.Elmentem hűtőt venni,100e+.2db ucsó volt,egy inox és egy fekete.Inoxból valamiért hiányzott egy tartozék üvegtartó,a feketében benne volt.Mondom vinném,csak tegyük át.Azt nem lehet,az a feketéé.Ok,akkor keressük meg a másikét.Nem tudják hol van.Esetleg átrakjuk és majd ha meglesz beteszik a feketébe?Azt nem lehet...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #129596 Dátum: 2014 Július 04, 14:39:56 »


Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #129595 Dátum: 2014 Július 04, 14:37:52 »

Igen, műszaki vizsgaállomáson szemlézik, ahol elkérik az össze hivatalos papírt az átalakításról.
Viccet félretéve: egy biztosítós ember honnan fogja tudni, hogy az a motor mennyibe került? Hacsak nem a kék/piros tömlőcsatlakozókról? :-)


Swacke ( remélem jól írom) katalógus OLTIMER kiadása. És bizony IGAZA van VETARt kollégának.
Minden szempontból. ( Már volt két OT autóm.  Azn Azn

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #129594 Dátum: 2014 Július 04, 14:20:28 »

Igen, műszaki vizsgaállomáson szemlézik, ahol elkérik az össze hivatalos papírt az átalakításról.
Viccet félretéve: egy biztosítós ember honnan fogja tudni, hogy az a motor mennyibe került? Hacsak nem a kék/piros tömlőcsatlakozókról? :-)

azon ne sértődjünk már meg, hogy nem lehet csalni Wink


« Utoljára szerkesztve: 2014 Július 04, 14:25:19 írta sleepAIR »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #129593 Dátum: 2014 Július 04, 13:56:58 »

És mi akadályozza meg a baráti/hobbi/érdekvédelmi/stb. szervezeteket, hogy használható javaslatokat tegyenek le az asztalukra?
Nem tudom koveted-e, de a Varosliget atalakitasaval kapcsolatban folyamatosan demonstraltak es szolaltak fel a szakertoi es civil szervezetek (varosfejlesztessel foglalkozo szakmai szervezetek, urbanisztikai tarsasag, tajepitok szovetsege, epiteszkamara, stb) folyamatosan mondjak, hogy ez egy elhibazott, alapjaiban szar "terv" (terv, haha), nincs hatastanulmany (se), stb. Elmentek az egyeztetesekre (amik nevetseges modon zajlottak, egyeztetesnek nem voltak nevezhetoek), sok-sok ezer munkaora van abban, amit a szakertok es a civilek letettek az asztalra, majd a legutobbi hir: "A közgyűlés végül elfogadta a városligeti építési szabályzatot."

A durva szajukat!
« Utoljára szerkesztve: 2014 Július 04, 13:58:29 írta Protheus »


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29079


Road Force One

« Hozzászólás #129592 Dátum: 2014 Július 04, 12:36:41 »

És mi akadályozza meg a baráti/hobbi/érdekvédelmi/stb. szervezeteket, hogy használható javaslatokat tegyenek le az asztalukra?


És mi akadályozza meg a "döntéshozókat", hogy ugyanazzal a lendülettel ne söpörjék le az asztalról ezeket a használható javaslatokat? Roll Eyes

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #129591 Dátum: 2014 Július 04, 12:29:26 »

És mi akadályozza meg a baráti/hobbi/érdekvédelmi/stb. szervezeteket, hogy használható javaslatokat tegyenek le az asztalukra?

jajj ne add már elő magad ,melyik országban élsz te ! szerinted érdekel bárkit is a politikában hogy mi az ésszerű használható, úgy baszzák be a kukába a javaslatot mint a szél ,egyik tárcánál sincsenek hozzáértő emberek mert azokat kinyírták ha voltak is futva sírva menekültek ... Undecided

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #129590 Dátum: 2014 Július 04, 12:14:16 »

Igen, műszaki vizsgaállomáson szemlézik, ahol elkérik az össze hivatalos papírt az átalakításról.
Viccet félretéve: egy biztosítós ember honnan fogja tudni, hogy az a motor mennyibe került? Hacsak nem a kék/piros tömlőcsatlakozókról? :-)

Ez kétség kívül vonzó az OT-ban + az OT-s fazonok zöme nem nepperkedik, hanem saját használatra szánja az autót. Létezett(/zik?) olyan biztosítás, ahol nem piaci érték a mérvadó, hanem szemlével becsültetheted az értékét a szerződés megkötésekor. Nyilván a díja sem 5e/év, de szívesen választanék ilyet, majd utána járok, ha aktuális. Nagy félelmem, hogy egy figyelmes toyota megtámad hátulról, ha ügyes, a tűzfalig tud csinálni -2 millát Undecided
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #129589 Dátum: 2014 Július 04, 12:07:53 »

Ez kétség kívül vonzó az OT-ban + az OT-s fazonok zöme nem nepperkedik, hanem saját használatra szánja az autót. Létezett(/zik?) olyan biztosítás, ahol nem piaci érték a mérvadó, hanem szemlével becsültetheted az értékét a szerződés megkötésekor. Nyilván a díja sem 5e/év, de szívesen választanék ilyet, majd utána járok, ha aktuális. Nagy félelmem, hogy egy figyelmes toyota megtámad hátulról, ha ügyes, a tűzfalig tud csinálni -2 millát Undecided

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #129588 Dátum: 2014 Július 04, 11:14:39 »

És mi akadályozza meg a baráti/hobbi/érdekvédelmi/stb. szervezeteket, hogy használható javaslatokat tegyenek le az asztalukra?



pont ez jutott nekem is az eszembe erről,  nem fogjuk megúszni és valahol kell is ez (…)
A szomorú tapasztalat azonban az, hogy vezéreink  megnézik hogy csinálják ezt külföldön (egyébként ott kint jól működő rendszereket vizsgálnak) összemazsolázzák belőle a nekik tetsző részleteket, és egybegyúrják egy új maszlaggá ami kiad egy használhatatlan bürokratikus sz@rt ami drága és csak egy lehúzós szívatás, aztán amikor hőbörgés van ellene falhasználói oldalról, akkor ártatlan szemekkel a pofánkba mondják, – dehát ez külföldön, az EU-ba is így megy  Undecided
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18491


1969

« Hozzászólás #129587 Dátum: 2014 Július 04, 11:13:24 »

Ez a leírás melyik biztosító ÁSZF-ben szerepel?
Vagy esetleg melyik jogszabályon alapul a leírásod?

és ki fogja eldönteni hogy kifizeti-e a NOS cuccot a biztosító és egyáltalán az volt-e a kocsin. mert simán átmehet utángyártott lökőssel is ha szép, gondolom
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #129586 Dátum: 2014 Július 04, 11:08:44 »

A muzeális minősített autó műtárgy, nincs konkrét piaci értéke, nem avul, magyarul számlára megcsináltatod X millióért, és a biztosító kénytelen téríteni, teljes áron. Nincs totálkár, gazdasági totálkár sincs, csak akkor kell alkudozni a kocsi értékéről, ha konkrétan fizikailag megsemmisül és

Ez a leírás melyik biztosító ÁSZF-ben szerepel?
Vagy esetleg melyik jogszabályon alapul a leírásod?
1303LS
« Hozzászólás #129585 Dátum: 2014 Július 04, 10:51:53 »



pont ez jutott nekem is az eszembe erről,  nem fogjuk megúszni és valahol kell is ez (…)
A szomorú tapasztalat azonban az, hogy vezéreink  megnézik hogy csinálják ezt külföldön (egyébként ott kint jól működő rendszereket vizsgálnak) összemazsolázzák belőle a nekik tetsző részleteket, és egybegyúrják egy új maszlaggá ami kiad egy használhatatlan bürokratikus sz@rt ami drága és csak egy lehúzós szívatás, aztán amikor hőbörgés van ellene falhasználói oldalról, akkor ártatlan szemekkel a pofánkba mondják, – dehát ez külföldön, az EU-ba is így megy  Undecided
A cikk is írja (meg tudjuk is), hogy amopedautómintára lesz megcsinálva. Valamint eddig DRÁGA volt, ezért húzták, majd most olcsósítják.
Kíváncsi leszek rá.
Egyébként meg örülök neki én is.
Nem elérhető kipe
Hozzászólások: 4100


« Hozzászólás #129584 Dátum: 2014 Július 04, 10:49:12 »

alapvetően a kezdeményezés jó.
csak ahogy a srácokat ismerem, ezt is el fogják baszni.
kurvadrága lesz és sok macerával fog járni.


pont ez jutott nekem is az eszembe erről,  nem fogjuk megúszni és valahol kell is ez (…)
A szomorú tapasztalat azonban az, hogy vezéreink  megnézik hogy csinálják ezt külföldön (egyébként ott kint jól működő rendszereket vizsgálnak) összemazsolázzák belőle a nekik tetsző részleteket, és egybegyúrják egy új maszlaggá ami kiad egy használhatatlan bürokratikus sz@rt ami drága és csak egy lehúzós szívatás, aztán amikor hőbörgés van ellene falhasználói oldalról, akkor ártatlan szemekkel a pofánkba mondják, – dehát ez külföldön, az EU-ba is így megy  Undecided

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #129583 Dátum: 2014 Július 04, 10:20:01 »

Sankó kocsijával nincs baj, csak azzal, hogy mint új tulaj, kezdheti elölről az összes macerát az OT miatt. Ilyen értelemben számomra nem az OT lesz egy esetleges vételnél a mérvadó, hanem az, hogy mi van az első és a hátsó rendszám között.
Egy valóban OT minőségű autó simán át is megy az újbóli minősítésen. Az OT minősítés és az evvel járó előnyök a tulajdonoshoz kötődnek, ezért kell tulajdonosváltáskor újra elvinni az autót. Az okosság ebben nem az olcsó kötelező, meg a teljesítményadó hiánya, ahogy itt elhangzott, az nem tétel. Hanem az, hogy ha a sok léért felújított kocsidat rommá töri valaki, akkor a biztosító szépen avultatva a 30+-os autódat letotálozza, és ad 120 ezer forintot. A muzeális minősített autó műtárgy, nincs konkrét piaci értéke, nem avul, magyarul számlára megcsináltatod X millióért, és a biztosító kénytelen téríteni, teljes áron. Nincs totálkár, gazdasági totálkár sincs, csak akkor kell alkudozni a kocsi értékéről, ha konkrétan fizikailag megsemmisül és nem állítható helyre, ez pedig nagyon ritka.
Csak példaként:
A Karmannomhoz egy gyári NOS első sárvédő kb. 2-3 ezer Euró. Lökös 1 ezer. Doblemez, egyebek, még vagy 1-2 ezer. +lakatos munkadíj, fényezés, stb. Összejön 2-3 milla javítási ktség. Na, ez azért nem mindegy.
Köszönöm a lehetőséget, hogy ezt az itt, OT-s kocsit egyáltalán nem birtokló észt osztók tudtára adhattam. Ja, és ezt nem további viták generálása végett írtam le, hanem az igazság kedvéért.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #129582 Dátum: 2014 Július 04, 05:29:31 »

Sankó kocsijával nincs baj, csak azzal, hogy mint új tulaj, kezdheti elölről az összes macerát az OT miatt. Ilyen értelemben számomra nem az OT lesz egy esetleges vételnél a mérvadó, hanem az, hogy mi van az első és a hátsó rendszám között.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Oldalak: 1 ... 300 301 302 303 304 [305] 306 307 308 309 310 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.507 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.