www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 02, 14:25:22

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 301 302 303 304 305 [306] 307 308 309 310 311 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30692100 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #129641 Dátum: 2014 Július 04, 19:34:36 »

Két okból van kevesebb hozzászólás véleményem szerint:
1. Megváltozott az online közösségi média - a fórumok szerepét átvették a közösségi oldalak, leginkább a fészbúk. Természetesen vannak egymást erősítő-gyengítő tendenciák is, amelyek párhuzamosan hatnak: ilyen az iwiw tönkremenetele a fészbúk javára. Én nem látok más, jobban pörgő Bogaras fórumot - így inkább az első variánst érzem erősebbnek.
2. Természetes fogyás is van - sokan már nem Bogaraznak, esetleg inkább autót vezetnek, mint billentyűzetet püfölnek - ugyanakkor a fiatalabb korosztály számára a fórumozás - mint közösségi kommunikáció - fel sem merül. Úgy gondolom, hogy a fórum közönsége tovább fog szűkülni és csak egy kis csoport marad hosszútávon - leginkább olyanok, akik nem vagy alig használnak más közösségi médiát, de mégis meg szeretnék osztani a dolgaikat másokkal.
3. Valóban más a hangnem, mint régen. Nem tudom, hogy ez minek köszönhető, de innen kívülről nézve úgy látom, hogy erősebb az acsarkodás, mint 6-8 éve. Ennek az okait nem vizsgálnám, mert messze vezet.
Igazából szerintem senkinek nem célja, hogy a fórum növekedjen. Ha lennének "célszámaink", akkor aktívan propagálnánk magunkat, de mivel ez hobbi, akkor sem fakadunk sírva, ha végül csak páran maradunk. Mellesleg más VW-s, Bogaras médium is vergődik, ahol lehetőség nincs az acsarkodásra, pl nyomtatott sajtó.
Objektív SZVSZ jó felsorolás. Ellenben ezzel szemben én érzem még a 4. okot is.
Erre lehetne itt hatni pozitívan, a többi -általad sorolt- inkább külső és törvényszerű.
1303LS
« Hozzászólás #129640 Dátum: 2014 Július 04, 19:32:56 »

És ez igy korrekt?
Ezzel a hozzáállással Te kötsz szalagot a fekáliára.
Ha beszólsz egy adott témában,akkor csináld végig,ne az legyen a "menetrend",hogy leosztasz egy adag észt,aztán elegánsan elvonulsz sörözni.
Pl. Nem igazán emlékszem,hogy a Bogar Blues Band topikban aktivan ott lettél volna,de,ha be kell szólni,akkor beszólsz.
Szenyor kérdezte is mi a gond,persze választ nem kapott.
Ha azért szólsz be,mert adminként "kötelezönek" érzed,akkor csináld végig,aztán sörözzél.
Bocs az öszinte szavakért,de ezt tisztázni kellene.
Teljesen egyet értünk.
1303LS
« Hozzászólás #129639 Dátum: 2014 Július 04, 19:32:24 »


Dátumokat-számokat bárki tud egymás mellé illeszteni és mondjuk a Fülesben publikálni.
A fórum saját statisztikája.
Ha az hazudik akkor én is, ezt Proti tudná ellenőrizni.
Azért pussz.  Cheesy
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #129638 Dátum: 2014 Július 04, 19:28:38 »

Ez a leírás melyik biztosító ÁSZF-ben szerepel?
Vagy esetleg melyik jogszabályon alapul a leírásod?

Kötelező biztosítás esetén nem kell, hogy szerepeljen a szerződési feltételekben, hogy konkrétan milyen tárgyakat érint. De pl. volt pár éve egy eset, amikor teherautó összetört egy hidat, sokmilliós kár lett. A gépjármű kötelezője térítette a kárt az út kezelőjének.
Az OT-s kocsi "újnak" számít, ezért is kell 5 évente újraminősíttetni, ill. köteles vagy ebben az állapotban megőrizni, ami nyilván sok költséggel jár. Tehát az autó mindig azonos, "új" állapotban létezik. Ezért új értéken térítik a kárt. És mivel "muzeális minősített", vagyis egyfajta műtárgy, ezért az értéke nehezen meghatározható, és (majdnem) mindig javítható, nem számít, mennyibe kerül.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #129637 Dátum: 2014 Július 04, 19:27:48 »

Pl. Nem igazán emlékszem,hogy a Bogar Blues Band topikban aktivan ott lettél volna,de,ha be kell szólni,akkor beszólsz.
Szenyor kérdezte is mi a gond,persze választ nem kapott.
Szenyor (is) nagyon jol tudja, hogy mi a gond. En mar erveltem, kifejtettem, hogy mi a kulonbseg a "zene estere" ("nesze, itt egy jo zene, hallgassatok meg!") meg a "bogar blues band" ("mi zenelunk, ezt nezzetek!") kozott. Akkor mi volt a valasz? En emlekszem: nem, nem, nem erdekel, mi ide irunk, jusztis!

:-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #129636 Dátum: 2014 Július 04, 19:23:07 »

Miért van egyre kevesebb hozzászólás.


Milyen hozzászólás és mihez és hol?

Miért nem lehet egy vitaindító táblázathoz valamilyen értelmes fejlécet is biggyeszteni?

Dátumokat-számokat bárki tud egymás mellé illeszteni és mondjuk a Fülesben publikálni. Igaz, emlékeim szerint abban a rejtvényújságban néha lehetett nyerni is valamit a helyes megfejtésért cserében. Időnként még a helyes megfejtést is közölték.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #129635 Dátum: 2014 Július 04, 19:16:52 »

június 2008      9350
 június 2009      9688
 június 2010      8850
 június 2011      6906
 június 2012      4422
 június 2013      3799
 június 2014      2329!! Shocked
Ebből az látszik, hogy 2010-től zuhan a hsz-ok száma. Mert a zemberek, beleértve a bogarasokat, egyre apatikusabbak a világ dolgai iránt, szociális, társadalmi és habituális válság van.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #129634 Dátum: 2014 Július 04, 19:15:07 »

Miért van egyre kevesebb hozzászólás.

felvilágosítana valaki, miről is folyik itt a diszkurzus... Huh
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #129633 Dátum: 2014 Július 04, 19:14:34 »

Két okból van kevesebb hozzászólás véleményem szerint:
1. Megváltozott az online közösségi média - a fórumok szerepét átvették a közösségi oldalak, leginkább a fészbúk. Természetesen vannak egymást erősítő-gyengítő tendenciák is, amelyek párhuzamosan hatnak: ilyen az iwiw tönkremenetele a fészbúk javára. Én nem látok más, jobban pörgő Bogaras fórumot - így inkább az első variánst érzem erősebbnek.
2. Természetes fogyás is van - sokan már nem Bogaraznak, esetleg inkább autót vezetnek, mint billentyűzetet püfölnek - ugyanakkor a fiatalabb korosztály számára a fórumozás - mint közösségi kommunikáció - fel sem merül. Úgy gondolom, hogy a fórum közönsége tovább fog szűkülni és csak egy kis csoport marad hosszútávon - leginkább olyanok, akik nem vagy alig használnak más közösségi médiát, de mégis meg szeretnék osztani a dolgaikat másokkal.
3. Valóban más a hangnem, mint régen. Nem tudom, hogy ez minek köszönhető, de innen kívülről nézve úgy látom, hogy erősebb az acsarkodás, mint 6-8 éve. Ennek az okait nem vizsgálnám, mert messze vezet.
Igazából szerintem senkinek nem célja, hogy a fórum növekedjen. Ha lennének "célszámaink", akkor aktívan propagálnánk magunkat, de mivel ez hobbi, akkor sem fakadunk sírva, ha végül csak páran maradunk. Mellesleg más VW-s, Bogaras médium is vergődik, ahol lehetőség nincs az acsarkodásra, pl nyomtatott sajtó.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #129632 Dátum: 2014 Július 04, 19:14:17 »



En viszont ebbol a temabol most kiszallok.
És ez igy korrekt?
Ezzel a hozzáállással Te kötsz szalagot a fekáliára.
Ha beszólsz egy adott témában,akkor csináld végig,ne az legyen a "menetrend",hogy leosztasz egy adag észt,aztán elegánsan elvonulsz sörözni.
Pl. Nem igazán emlékszem,hogy a Bogar Blues Band topikban aktivan ott lettél volna,de,ha be kell szólni,akkor beszólsz.
Szenyor kérdezte is mi a gond,persze választ nem kapott.
Ha azért szólsz be,mert adminként "kötelezönek" érzed,akkor csináld végig,aztán sörözzél.
Bocs az öszinte szavakért,de ezt tisztázni kellene.

Tóth Zoltán
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #129631 Dátum: 2014 Július 04, 19:06:40 »

felvilágosítana valaki, miről is folyik itt a diszkurzus... Huh
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #129630 Dátum: 2014 Július 04, 18:56:24 »

Törölj és tiltsd ki aki renitens. Rég óta eszerint kellene eljárni.építő.
En azt gondolom, hogy mindenkinek magat kell(ene) moderalnia. Erre paran - ugy tunik - nem kepesek, hiaba gondoljak azt, hogy szalaggal atkotve a szar is ajandek ( = ertelmes, epito hozzaszolas). Nem az.

En viszont ebbol a temabol most kiszallok. 1. mert sehova sem vezet, 2. cseh sorfesztival van a deakon es jelensem van. ;-) Inkabb gyertek sorozni, nyar van!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #129629 Dátum: 2014 Július 04, 18:44:14 »

Ugye azert nem csinaltok ebbol a topikbol is anyazost ? Roll Eyes
Nem fogjatok egymast meggyozni, meg aztan minek is ...
Miért is csinálnék(mondom én a magam nevében)
Nekem jól áll a rózsaszin szemüveg,csak a Bácsi nelássa! Grin

Tóth Zoltán
1303LS
« Hozzászólás #129628 Dátum: 2014 Július 04, 18:43:10 »

Ugye azert nem csinaltok ebbol a topikbol is anyazost ? Roll Eyes
Nem fogjatok egymast meggyozni, meg aztan minek is ...
Törölj és tiltsd ki aki renitens. Rég óta eszerint kellene eljárni.
Persze ehhez az aláírásomból kivilágló enyhe utalásnak kellene először megfelelni.
SZóval olyan szabályokat hozni amit először a pirosbetűsök tartanak be. Vagy betartani, vagy törölni a szabályt.
Bár a saját szabályunk megszegésén röhögcsélni jópofának tűnhet, de biztos, hogy nem építő.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #129627 Dátum: 2014 Július 04, 18:41:03 »

Ugye azert nem csinaltok ebbol a topikbol is anyazost ? Roll Eyes
Nem fogjatok egymast meggyozni, meg aztan minek is ...


Buzi, aki fékez! :-)))
1303LS
« Hozzászólás #129626 Dátum: 2014 Július 04, 18:40:36 »

Neked még mindig "kinti" topik az,ami az értelmes bogarazásról szól?
Nem irigyellek.
Én viszont irigyellek a rózsaszín szemüvegedért.  Cheesy
Rég nem úgy van az már ahogy látni szeretnéd. És ez nagybetűvel SAJNOS.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #129625 Dátum: 2014 Július 04, 18:37:13 »

Az, hogy a "kinti" topicokban sokkal keményebb egymásnak feszülések szoktak lenni. (senki ne mondja, hogy nem , mert nap mint nap látom, legtöbbször még a törölteket is) Sokkal durvább stílusban.
Neked még mindig "kinti" topik az,ami az értelmes bogarazásról szól?
Nem irigyellek.

Tóth Zoltán
1303LS
« Hozzászólás #129624 Dátum: 2014 Július 04, 18:36:53 »

Hat, nem.
Örülök, hogy Te így látod csak kár.   Undecided
A köpködőben egymással társalgók rendre beszélnek segítik egymást máshol is, sőt többen össze is járnak néha. Persze szerinted nem de mindegy.
Míg láttam én már olyan fél napos lerongyolást új regelttel szemben, hogy csodálom, hogy fél napig is bírta.
« Utoljára szerkesztve: 2014 Július 04, 18:39:28 írta 1303LS »
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #129623 Dátum: 2014 Július 04, 18:34:40 »

Az, hogy a "kinti" topicokban sokkal keményebb egymásnak feszülések szoktak lenni. (senki ne mondja, hogy nem , mert nap mint nap látom, legtöbbször még a törölteket is) Sokkal durvább stílusban.
Hat, nem.


Buzi, aki fékez! :-)))
1303LS
« Hozzászólás #129622 Dátum: 2014 Július 04, 18:33:45 »

Mi is az?
Az, hogy a "kinti" topicokban sokkal keményebb egymásnak feszülések szoktak lenni. (senki ne mondja, hogy nem , mert nap mint nap látom, legtöbbször még a törölteket is) Sokkal durvább stílusban.
1303LS
« Hozzászólás #129621 Dátum: 2014 Július 04, 18:32:20 »

Akkor mégegy adalék a belemagyarázóknak.
7 topic is van ami nagyságrendekkel tönn HSZ-t tartalmaz, mint a "köpködő".

Szóljatok ide                     3507425
Alkatrészek                        3421223
SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...      2284926
Komplett autók                     1735337
Találkozók, események                  1537044
Ami otthon már nem kell                  1472073
Öreg, vizes VW-k                     1104365
Makettek                        895673
Buszos topic !                     754628
Anyázás                        695217
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #129620 Dátum: 2014 Július 04, 18:26:21 »

Kb az amiről már évek óta beszélek.

Mi is az?

Tóth Zoltán
1303LS
« Hozzászólás #129619 Dátum: 2014 Július 04, 18:23:30 »

A mennyiseg helyett johet a minoseg idoszaka.

Megnevettetsz, Te fijjú!  Grin
1303LS
« Hozzászólás #129618 Dátum: 2014 Július 04, 18:22:40 »

bezárt a köpködő
A május tök hasonló.
Vagy takard el az utolsó sort és 2008vs2013. ???
Mellesleg a június a 6. legtöbbet letöltött hónap.
Tehát nem a köpködő, hanem valami más lesz ez. Kb az amiről már évek óta beszélek.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #129617 Dátum: 2014 Július 04, 18:17:15 »

június 2014      2329!! Shocked
A mennyiseg helyett johet a minoseg idoszaka.
Errol jut eszembe, irok is egy Tudasbazis cikket!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #129616 Dátum: 2014 Július 04, 18:15:06 »

bezárt a köpködő

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #129615 Dátum: 2014 Július 04, 18:06:25 »

június 2008      9350
 június 2009      9688
 június 2010      8850
 június 2011      6906
 június 2012      4422
 június 2013      3799
 június 2014      2329!! Shocked
Erröl beszéltem kb. 3 napja.

Tóth Zoltán
1303LS
« Hozzászólás #129614 Dátum: 2014 Július 04, 17:38:25 »

 június 2008      9350
 június 2009      9688
 június 2010      8850
 június 2011      6906
 június 2012      4422
 június 2013      3799
 június 2014      2329!! Shocked
Nem elérhető Trau
Hozzászólások: 321


A firkász

« Hozzászólás #129613 Dátum: 2014 Július 04, 17:06:41 »

Napsugarast!

Ez a leírás melyik biztosító ÁSZF-ben szerepel?
Vagy esetleg melyik jogszabályon alapul a leírásod?


Erre én is kíváncsi lennék, bármiféle rosszindulat nélkül mondom.

Üdv!

Trau
1303LS
« Hozzászólás #129612 Dátum: 2014 Július 04, 17:00:07 »

Igen, engem is itt ertett felre Vili :-/
Lehet, hogy figyelmetlenül olvastam. Írtál kötelezőről is és valóban cascoról is.
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #129611 Dátum: 2014 Július 04, 16:54:52 »

Félre van itt értve pár dolog. Nem Casco-ról írtam, hanem kötelezőre történő kárkifizetésről.
Igen, engem is itt ertett felre Vili :-/

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #129610 Dátum: 2014 Július 04, 16:29:51 »

Félre van itt értve pár dolog. Nem Casco-ról írtam, hanem kötelezőre történő kárkifizetésről.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
1303LS
« Hozzászólás #129609 Dátum: 2014 Július 04, 15:36:41 »

a DAS alapvetően havidíjas jelleggel működik.
ha utólag szaladsz oda hozzájuk, akkor természetesen beköhögik ezt a zord összeget.
Ilyenre én azt mondanám, hogy OK, de legyen úgy, hogy a kihajtott kártérítési netto összeg X% legyen a DAS-é. Hol írjam alá a megbízási szerződés. Himihumi 20-30ezrekkel felesleges zaklatni bárkit is. Párszázerzes tételnél el fognak gondolkodni rajta, sőt ha kell és olyan a helyzet peres úton még a saját díjukat is behajtják.
Csak az a baj, hogy sokan leköcsögözik ha nem segítenek nekik ingyen. havi pár doboz cigi árat persze nem szánnak rá a nyugalomra.
« Utoljára szerkesztve: 2014 Július 04, 15:38:14 írta 1303LS »
RNIE
« Hozzászólás #129608 Dátum: 2014 Július 04, 15:27:48 »

még annyi sem, mert a hűtőben nem kell csavarozni.
a másik esetre céloztam az előbb, amit szombaton meséltél.
Jahh.Az nem izgat,mert ott én hibáztam.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #129607 Dátum: 2014 Július 04, 15:27:01 »

Hát ha gyökerek.Olyan,mintha nálam egy bringára kéne áttenni egy kormányt egy másikról,és azt mondom nem
még annyi sem, mert a hűtőben nem kell csavarozni.
a másik esetre céloztam az előbb, amit szombaton meséltél.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #129606 Dátum: 2014 Július 04, 15:25:44 »

Multkor egy ismerosomnek azzal kezdte a DAS, hogy "szivesen segitunk, kerjuk utaljon at a szamlankra 300.000 forintot" :-)))
a DAS alapvetően havidíjas jelleggel működik.
ha utólag szaladsz oda hozzájuk, akkor természetesen beköhögik ezt a zord összeget.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
RNIE
« Hozzászólás #129605 Dátum: 2014 Július 04, 15:25:26 »

ezzel a hűtő-sagával elég sokat szopsz mostanság
Hát ha gyökerek.Olyan,mintha nálam egy bringára kéne áttenni egy kormányt egy másikról,és azt mondom nem
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #129604 Dátum: 2014 Július 04, 15:21:24 »

Kereskedő rulez.Elmentem hűtőt venni,100e+.2db ucsó volt,egy inox és egy fekete.Inoxból valamiért hiányzott egy tartozék üvegtartó,a feketében benne volt.Mondom vinném,csak tegyük át.Azt nem lehet,az a feketéé.Ok,akkor keressük meg a másikét.Nem tudják hol van.Esetleg átrakjuk és majd ha meglesz beteszik a feketébe?Azt nem lehet...
ezzel a hűtő-sagával elég sokat szopsz mostanság



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #129603 Dátum: 2014 Július 04, 15:03:22 »

Úgy tudom a DAS biztosítás is sokat segít kárbecslésnél
Így van.
Sőt sajátszakállra is sokat lehet javítani, csak határozottan kell fellépni. Természetesen szakemberekkel egészen másként beszélnek a biztosítók, mint a rövidujjaspólós, hasitasis, kisbogarassal.
Sajnos tudom, mert az előző bogaram elvesztésekor (nem OT) nagyon sokat birkoztam velük mire egy -számomra is meglepő összeget ajánlottak be.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #129602 Dátum: 2014 Július 04, 15:02:29 »

Úgy tudom a DAS biztosítás is sokat segít kárbecslésnél
Multkor egy ismerosomnek azzal kezdte a DAS, hogy "szivesen segitunk, kerjuk utaljon at a szamlankra 300.000 forintot" :-)))


Buzi, aki fékez! :-)))
Oldalak: 1 ... 301 302 303 304 305 [306] 307 308 309 310 311 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.151 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.