www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 24, 06:24:01

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 380 381 382 383 384 [385] 386 387 388 389 390 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3391828 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6924 Dátum: 2009 Szeptember 12, 18:47:08 »

A szívócső polírozás nem haszontalan, azonban azoknál a motoroknál lényeges, ahol a teljesítményt fordulatból nyerik, nem pedig a nyomatékra épített és hangolt motoroknál. Pl. egy 6000 felett forgó 1.6-osnak nagyon sokat számít, egy 5500-at forgó, 286-os tenmgelyes 1915-nek nem annyira...de annak is számít valamit, amikor üveghangig kiforgatod.

Semmiképpen nem volt hasztalan Leon munkája.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6923 Dátum: 2009 Szeptember 12, 18:16:53 »

Kibaszott fáradt vagyok, előre bocsánatot kérek.
Utálom, hogy bármit csinálok, belepofáznak, és mindig én vagyok a hülye.
Nincs egy hete, hogy direkt megkérdeztem, és mondtam, hogy fel fogom polírozni a szívócsövet, mert véleményem szerint rossz a felülete.
Mivel kell, hogy kell csinálni megkérdeztem stb. Kaptam is rá választ. Megcsinálom, és most valaki azt mondja, hogy nem jó.
Kapja be mindenki, kurvára elegem van már az ilyenekből. Ebből a kibaszott fórumozásból semmi öröme nincs az embernek, mindenki azt lesi, hol tudja basztatni a másiknak. Hát neeem érdekeeeeel. Saját magam miatt csinálom, mert szeretek vele foglalkozni. Megcsinálom és jó lesz. Aki mást mond meg bekaphatja. Joccakát.


Nyugsi buksi, jobb lesz sokkal.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6922 Dátum: 2009 Szeptember 12, 18:15:51 »

akkor feleslegesen csiszatolta?
Nem, mert a gyári nagyon durva.

Az optimálisat nehéz elérni, de a csiszolt, polírozott sokkal jobb, mint a seggdurva gyári.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #6921 Dátum: 2009 Szeptember 11, 23:36:05 »

Kibaszott fáradt vagyok, előre bocsánatot kérek.
Utálom, hogy bármit csinálok, belepofáznak, és mindig én vagyok a hülye.
Nincs egy hete, hogy direkt megkérdeztem, és mondtam, hogy fel fogom polírozni a szívócsövet, mert véleményem szerint rossz a felülete.
Mivel kell, hogy kell csinálni megkérdeztem stb. Kaptam is rá választ. Megcsinálom, és most valaki azt mondja, hogy nem jó.
Kapja be mindenki, kurvára elegem van már az ilyenekből. Ebből a kibaszott fórumozásból semmi öröme nincs az embernek, mindenki azt lesi, hol tudja basztatni a másiknak. Hát neeem érdekeeeeel. Saját magam miatt csinálom, mert szeretek vele foglalkozni. Megcsinálom és jó lesz. Aki mást mond meg bekaphatja. Joccakát.


Két dolgot fűznék hozzá:
1. Szerintem nagyon sok esetben nem lehet innen fórumról műszaki dolgokban jó információt kapni, főleg hogy az itteni tagok nagy részének"dudukocsija" van és nem olyan szintű motor mint neked.
2. Bármit tanácsolnak neked, és az nem egyezik a te elgondolásoddal bevágod a durcást! Magadnak csinálod olyanra amilyen neked tetszik, de ha véleményeket vársz egy kérdésedre és az nem erősít meg abban az irányban amit követsz akkor felesleges megsértődni. Vagy azt várod hogy ha pl. hülyeséget csinálsz akkor erősítsenek meg abban is?
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #6920 Dátum: 2009 Szeptember 11, 23:35:35 »

ne bíztassátok már ennyire szegényt..hosszú a tél, tavaszra csak összeáll

Nem elérhető petoki
Hozzászólások: 137


« Hozzászólás #6919 Dátum: 2009 Szeptember 11, 22:12:16 »

Mivel nagyon durvan volt megmunkalva, biztos, hogy jot csinaltal vele. Most tolsz ra egy finom homokolast (Karcagon megcsinaljak arra a 4 kis csore 2 sorer') es akkor maris legkiralytutibb. Mit rinyakolsz? :-)))

ez igy van ne azzal foglalkozz ki mit mond a te autod nem nekik csinálod ganem magyadnak ha neked igy tetszik akkor igy lessz a legjobb és büszkén fogod mesélni hogy mennyit dolgoztál vele és milyen jó lett.

"Ebben a garázsban csak egy bogárnak van hely" felkiáltással lecsaptam a legyet!
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #6918 Dátum: 2009 Szeptember 11, 22:05:50 »

Joccakát.
Mivel nagyon durvan volt megmunkalva, biztos, hogy jot csinaltal vele. Most tolsz ra egy finom homokolast (Karcagon megcsinaljak arra a 4 kis csore 2 sorer') es akkor maris legkiralytutibb. Mit rinyakolsz? :-)))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6917 Dátum: 2009 Szeptember 11, 21:56:27 »

Kibaszott fáradt vagyok, előre bocsánatot kérek.
Utálom, hogy bármit csinálok, belepofáznak, és mindig én vagyok a hülye.
Nincs egy hete, hogy direkt megkérdeztem, és mondtam, hogy fel fogom polírozni a szívócsövet, mert véleményem szerint rossz a felülete.
Mivel kell, hogy kell csinálni megkérdeztem stb. Kaptam is rá választ. Megcsinálom, és most valaki azt mondja, hogy nem jó.
Kapja be mindenki, kurvára elegem van már az ilyenekből. Ebből a kibaszott fórumozásból semmi öröme nincs az embernek, mindenki azt lesi, hol tudja basztatni a másiknak. Hát neeem érdekeeeeel. Saját magam miatt csinálom, mert szeretek vele foglalkozni. Megcsinálom és jó lesz. Aki mást mond meg bekaphatja. Joccakát.
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #6916 Dátum: 2009 Szeptember 11, 21:19:41 »

jo kis Typ-4
Remmele csinál még jokis kopakokat
csak 4000Euro a pár Grin

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #6915 Dátum: 2009 Szeptember 11, 20:50:01 »

Kicsit szakmázzunk is:
http://www.yunis.de/klaus5/en/zwo_sechs_en.asp
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #6914 Dátum: 2009 Szeptember 11, 20:43:28 »

Van egy bizonyos felületi érdesség, ahol optimális, ha simább vagy ha érdesebb, akkor áramlástanilag rosszabb. Egy finom homokszórt felület kb. a legjobb.
akkor feleslegesen csiszatolta?
1303LS
« Hozzászólás #6913 Dátum: 2009 Szeptember 11, 20:41:47 »

ne bíztassátok már ennyire szegényt..hosszú a tél, tavaszra csak összeáll
Na, de ez össze volt már állva, nem?
Most meg látom, hogy szétfele alakul.
Vagy bontódik?  Evil
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #6912 Dátum: 2009 Szeptember 11, 20:35:09 »

És Debrecen, a 2010-es Rajzás, Kisköre, Gyoma is...

ne bíztassátok már ennyire szegényt..hosszú a tél, tavaszra csak összeáll

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #6911 Dátum: 2009 Szeptember 11, 20:25:18 »


Jóóó hosszú este lesz... Tbánya elúszott...

És Debrecen, a 2010-es Rajzás, Kisköre, Gyoma is...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6910 Dátum: 2009 Szeptember 11, 20:22:04 »

Javítsatok, de én úgy tudom, ha egyenletesen durva a felület akkor az áramlástanilag jobb.

Kb. mint a homok fújt felület azaz ideális.


Van egy bizonyos felületi érdesség, ahol optimális, ha simább vagy ha érdesebb, akkor áramlástanilag rosszabb. Egy finom homokszórt felület kb. a legjobb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6909 Dátum: 2009 Szeptember 11, 20:19:13 »

Elvileg igen...

Javítsatok, de én úgy tudom, ha egyenletesen durva a felület akkor az áramlástanilag jobb.

Kb. mint a homok fújt felület azaz ideális.


Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #6908 Dátum: 2009 Szeptember 11, 20:09:45 »

de most már babapopsi simaságú  Grin
Javítsatok, de én úgy tudom, ha egyenletesen durva a felület akkor az áramlástanilag jobb.

Kb. mint a homok fújt felület azaz ideális.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6907 Dátum: 2009 Szeptember 11, 19:56:15 »

Nekiláttam felpolírozni a weber-ek szívócsövét, mert rettenetes minőségű volt a csatorna felülete.
Cirka másfél óra múlva kész is volt az első torok csatornája... de most már babapopsi simaságú  Grin
Csak még hátra van 3 torok  Undecided
Jóóó hosszú este lesz... Tbánya elúszott...


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #6906 Dátum: 2009 Szeptember 09, 20:59:17 »

Aha.
Csak furcsa, hogy a karbi 40-es torka után, hirtelen kitágul a szívócső 48-ra.
De ha az összes ilyen, akkor ...
hátmég 36os karbi alatt  Roll Eyes

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #6905 Dátum: 2009 Szeptember 09, 20:33:44 »

ez már szűkebbnek tűnik, mint 48

van 48ashoz is..gene bergnel van minden kulon...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6904 Dátum: 2009 Szeptember 09, 20:26:44 »

<beszúrt kép törölve>

ez már szűkebbnek tűnik, mint 48
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #6903 Dátum: 2009 Szeptember 09, 20:26:01 »

Van néhány dolog az univerzumban amit nem kell túl misztifikálni. És jó. Wink

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #6902 Dátum: 2009 Szeptember 09, 20:24:34 »

<beszúrt kép törölve>

ja, értem
egyszerű mint a faék
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #6901 Dátum: 2009 Szeptember 09, 20:23:16 »

akár
kíváncsi lennék egy GB csonkra, milyen.


www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #6900 Dátum: 2009 Szeptember 09, 20:19:41 »

akár
kíváncsi lennék egy GB csonkra, milyen.
linkeld, nem vágom  Undecided
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6899 Dátum: 2009 Szeptember 09, 20:18:15 »

ha úgy csináltatod, lehet azt szépen is
akár
kíváncsi lennék egy GB csonkra, milyen.
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #6898 Dátum: 2009 Szeptember 09, 20:15:10 »

Az kókány kinézetű.
Azért kíváncsi lennék, hogy van e lényege... biztos
ha úgy csináltatod, lehet azt szépen is
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6897 Dátum: 2009 Szeptember 09, 20:12:07 »

Csináltass csonkot! Miért jó ha aluból van? Sima csőből nem jó?
Az kókány kinézetű.
Azért kíváncsi lennék, hogy van e lényege... biztos
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #6896 Dátum: 2009 Szeptember 09, 20:09:49 »

Aha.
Csak furcsa, hogy a karbi 40-es torka után, hirtelen kitágul a szívócső 48-ra.
De ha az összes ilyen, akkor ...
Csináltass csonkot! Miért jó ha aluból van? Sima csőből nem jó?
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6895 Dátum: 2009 Szeptember 09, 19:56:55 »

Jaja, nekem volt valaha olyan beteg gondolatom, hogy beszűkítem a 40-es karbihoz, de aztán rájöttem, hogy akkora meló lenne, hogy annyit nem ér az egész...

Aha.
Csak furcsa, hogy a karbi 40-es torka után, hirtelen kitágul a szívócső 48-ra.
De ha az összes ilyen, akkor ...
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6894 Dátum: 2009 Szeptember 09, 19:28:22 »

Jaja, nekem volt valaha olyan beteg gondolatom, hogy beszűkítem a 40-es karbihoz, de aztán rájöttem, hogy akkora meló lenne, hogy annyit nem ér az egész...

ok
csak furcsáltam
köszi  Smiley

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6893 Dátum: 2009 Szeptember 09, 18:42:52 »

A ma kapható szívócsövek 99 %-ban 48-asok... Univezális... Havernak van egy 15-20 éves szívótorok párosa, na azon 40-es a felső átmérő.

ok
csak furcsáltam
köszi  Smiley
Sompi
« Hozzászólás #6892 Dátum: 2009 Szeptember 09, 18:27:12 »

Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6891 Dátum: 2009 Szeptember 09, 16:53:53 »

A ma kapható szívócsövek 99 %-ban 48-asok... Univezális... Havernak van egy 15-20 éves szívótorok párosa, na azon 40-es a felső átmérő.

Az összes duplakarbi szívócsőnek 48-as a felső torokátmérője?

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #6890 Dátum: 2009 Szeptember 09, 16:16:11 »


Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6889 Dátum: 2009 Szeptember 09, 16:06:33 »

Én nem hoztam szóba a fehér911es felnijeit, ami valóban más mint a bugster-é...
jó, csak én azt kérdeztem, de most mit szivatjátok egymást  Grin
A 911-en meg a racetaxin BBS E88 felni van, a bugsteren meg BBS LeMans és pumtum  Wink
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #6888 Dátum: 2009 Szeptember 09, 16:03:43 »

Én nem hoztam szóba a fehér911es felnijeit, ami valóban más mint a bugster-é...
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #6887 Dátum: 2009 Szeptember 09, 15:55:13 »

Bocsika, arra a szövegre idéztél rá amit én írtam... Te állítottad h nem BBS LM, vegyek 

közben mégis megtaláltam Bugster felni típusát, ott a képen aláhúzva h szem.nélkül is megtaláld Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #6886 Dátum: 2009 Szeptember 09, 15:48:57 »

Ha az lenne akkor min. odaírták volna technikai adatok közé/Dreiteilige BBS Rennsportfelgen mint a Race-taxi oldalán/.... de sehol nincs feltüntetve felni típusa  Evil
nekem kiköpött egyforma a 2, de ha szerinted nem akkor biz.be az ellenkezőjét(ez nem póker..)

<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

rajtad kívül mindenki a fehér porschéról beszél

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #6885 Dátum: 2009 Szeptember 09, 15:45:09 »

ember, vegyél egy szemüveget, ez rohadtul nem LM!! BBS versenykerék és olyan 1300 USD körültől már lehet is kapni darabját
Ha az lenne akkor min. odaírták volna technikai adatok közé/Dreiteilige BBS Rennsportfelgen mint a Race-taxi oldalán/.... de sehol nincs feltüntetve felni típusa  Evil
nekem kiköpött egyforma a 2, de ha szerinted nem akkor biz.be az ellenkezőjét(ez nem póker..)


Oldalak: 1 ... 380 381 382 383 384 [385] 386 387 388 389 390 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.172 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.