www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 24, 06:24:01
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
380
381
382
383
384
[
385
]
386
387
388
389
390
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3391828 alkalommal)
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6924 Dátum:
2009 Szeptember 12, 18:47:08 »
A szívócső polírozás nem haszontalan, azonban azoknál a motoroknál lényeges, ahol a teljesítményt fordulatból nyerik, nem pedig a nyomatékra épített és hangolt motoroknál. Pl. egy 6000 felett forgó 1.6-osnak nagyon sokat számít, egy 5500-at forgó, 286-os tenmgelyes 1915-nek nem annyira...de annak is számít valamit, amikor üveghangig kiforgatod.
Semmiképpen nem volt hasztalan Leon munkája.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6923 Dátum:
2009 Szeptember 12, 18:16:53 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Szeptember 11, 21:56:27
Kibaszott fáradt vagyok, előre bocsánatot kérek.
Utálom, hogy bármit csinálok, belepofáznak, és mindig én vagyok a hülye.
Nincs egy hete, hogy direkt megkérdeztem, és mondtam, hogy fel fogom polírozni a szívócsövet, mert véleményem szerint rossz a felülete.
Mivel kell, hogy kell csinálni megkérdeztem stb. Kaptam is rá választ. Megcsinálom, és most valaki azt mondja, hogy nem jó.
Kapja be mindenki, kurvára elegem van már az ilyenekből. Ebből a kibaszott fórumozásból semmi öröme nincs az embernek, mindenki azt lesi, hol tudja basztatni a másiknak. Hát neeem érdekeeeeel. Saját magam miatt csinálom, mert szeretek vele foglalkozni. Megcsinálom és jó lesz. Aki mást mond meg bekaphatja. Joccakát.
Nyugsi buksi, jobb lesz sokkal.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6922 Dátum:
2009 Szeptember 12, 18:15:51 »
Idézetet írta: vw1966 - 2009 Szeptember 11, 20:43:28
akkor feleslegesen csiszatolta?
Nem, mert a gyári nagyon durva.
Az optimálisat nehéz elérni, de a csiszolt, polírozott sokkal jobb, mint a seggdurva gyári.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6921 Dátum:
2009 Szeptember 11, 23:36:05 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Szeptember 11, 21:56:27
Kibaszott fáradt vagyok, előre bocsánatot kérek.
Utálom, hogy bármit csinálok, belepofáznak, és mindig én vagyok a hülye.
Nincs egy hete, hogy direkt megkérdeztem, és mondtam, hogy fel fogom polírozni a szívócsövet, mert véleményem szerint rossz a felülete.
Mivel kell, hogy kell csinálni megkérdeztem stb. Kaptam is rá választ. Megcsinálom, és most valaki azt mondja, hogy nem jó.
Kapja be mindenki, kurvára elegem van már az ilyenekből. Ebből a kibaszott fórumozásból semmi öröme nincs az embernek, mindenki azt lesi, hol tudja basztatni a másiknak. Hát neeem érdekeeeeel. Saját magam miatt csinálom, mert szeretek vele foglalkozni. Megcsinálom és jó lesz. Aki mást mond meg bekaphatja. Joccakát.
Két dolgot fűznék hozzá:
1. Szerintem nagyon sok esetben nem lehet innen fórumról műszaki dolgokban jó információt kapni, főleg hogy az itteni tagok nagy részének"dudukocsija" van és nem olyan szintű motor mint neked.
2. Bármit tanácsolnak neked, és az nem egyezik a te elgondolásoddal bevágod a durcást! Magadnak csinálod olyanra amilyen neked tetszik, de ha véleményeket vársz egy kérdésedre és az nem erősít meg abban az irányban amit követsz akkor felesleges megsértődni. Vagy azt várod hogy ha pl. hülyeséget csinálsz akkor erősítsenek meg abban is?
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6920 Dátum:
2009 Szeptember 11, 23:35:35 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2009 Szeptember 11, 20:35:09
ne bíztassátok már ennyire szegényt..hosszú a tél, tavaszra csak összeáll
petoki
Hozzászólások: 137
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6919 Dátum:
2009 Szeptember 11, 22:12:16 »
Idézetet írta: Protheus - 2009 Szeptember 11, 22:05:50
Mivel nagyon durvan volt megmunkalva, biztos, hogy jot csinaltal vele. Most tolsz ra egy finom homokolast (Karcagon megcsinaljak arra a 4 kis csore 2 sorer') es akkor maris legkiralytutibb. Mit rinyakolsz? :-)))
ez igy van ne azzal foglalkozz ki mit mond a te autod nem nekik csinálod ganem magyadnak ha neked igy tetszik akkor igy lessz a legjobb és büszkén fogod mesélni hogy mennyit dolgoztál vele és milyen jó lett.
"Ebben a garázsban csak egy bogárnak van hely" felkiáltással lecsaptam a legyet!
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6918 Dátum:
2009 Szeptember 11, 22:05:50 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Szeptember 11, 21:56:27
Joccakát.
Mivel nagyon durvan volt megmunkalva, biztos, hogy jot csinaltal vele. Most tolsz ra egy finom homokolast (Karcagon megcsinaljak arra a 4 kis csore 2 sorer') es akkor maris legkiralytutibb. Mit rinyakolsz? :-)))
Buzi, aki fékez! :-)))
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6917 Dátum:
2009 Szeptember 11, 21:56:27 »
Kibaszott fáradt vagyok, előre bocsánatot kérek.
Utálom, hogy bármit csinálok, belepofáznak, és mindig én vagyok a hülye.
Nincs egy hete, hogy direkt megkérdeztem, és mondtam, hogy fel fogom polírozni a szívócsövet, mert véleményem szerint rossz a felülete.
Mivel kell, hogy kell csinálni megkérdeztem stb. Kaptam is rá választ. Megcsinálom, és most valaki azt mondja, hogy nem jó.
Kapja be mindenki, kurvára elegem van már az ilyenekből. Ebből a kibaszott fórumozásból semmi öröme nincs az embernek, mindenki azt lesi, hol tudja basztatni a másiknak. Hát neeem érdekeeeeel. Saját magam miatt csinálom, mert szeretek vele foglalkozni. Megcsinálom és jó lesz. Aki mást mond meg bekaphatja. Joccakát.
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6916 Dátum:
2009 Szeptember 11, 21:19:41 »
Idézetet írta: stonemen - 2009 Szeptember 11, 20:50:01
Kicsit szakmázzunk is:
http://www.yunis.de/klaus5/en/zwo_sechs_en.asp
jo kis Typ-4
Remmele csinál még jokis kopakokat
csak 4000Euro a pár
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6915 Dátum:
2009 Szeptember 11, 20:50:01 »
Kicsit szakmázzunk is:
http://www.yunis.de/klaus5/en/zwo_sechs_en.asp
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6914 Dátum:
2009 Szeptember 11, 20:43:28 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Szeptember 11, 20:22:04
Van egy bizonyos felületi érdesség, ahol optimális, ha simább vagy ha érdesebb, akkor áramlástanilag rosszabb. Egy finom homokszórt felület kb. a legjobb.
akkor feleslegesen csiszatolta?
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6913 Dátum:
2009 Szeptember 11, 20:41:47 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2009 Szeptember 11, 20:35:09
ne bíztassátok már ennyire szegényt..hosszú a tél, tavaszra csak összeáll
Na, de ez össze volt már állva, nem?
Most meg látom, hogy szétfele alakul.
Vagy bontódik?
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6912 Dátum:
2009 Szeptember 11, 20:35:09 »
Idézetet írta: ratro - 2009 Szeptember 11, 20:25:18
És Debrecen, a 2010-es Rajzás, Kisköre, Gyoma is...
ne bíztassátok már ennyire szegényt..hosszú a tél, tavaszra csak összeáll
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
ratro
Hozzászólások: 4513
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6911 Dátum:
2009 Szeptember 11, 20:25:18 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Szeptember 11, 19:56:15
Jóóó hosszú este lesz... Tbánya elúszott...
És Debrecen, a 2010-es Rajzás, Kisköre, Gyoma is...
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6910 Dátum:
2009 Szeptember 11, 20:22:04 »
Idézetet írta: abes - 2009 Szeptember 11, 20:09:45
Javítsatok, de én úgy tudom, ha egyenletesen durva a felület akkor az áramlástanilag jobb.
Kb. mint a homok fújt felület azaz ideális.
Van egy bizonyos felületi érdesség, ahol optimális, ha simább vagy ha érdesebb, akkor áramlástanilag rosszabb. Egy finom homokszórt felület kb. a legjobb.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6909 Dátum:
2009 Szeptember 11, 20:19:13 »
Elvileg igen...
Idézetet írta: abes - 2009 Szeptember 11, 20:09:45
Javítsatok, de én úgy tudom, ha egyenletesen durva a felület akkor az áramlástanilag jobb.
Kb. mint a homok fújt felület azaz ideális.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6908 Dátum:
2009 Szeptember 11, 20:09:45 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Szeptember 11, 19:56:15
de most már babapopsi simaságú
Javítsatok, de én úgy tudom, ha egyenletesen durva a felület akkor az áramlástanilag jobb.
Kb. mint a homok fújt felület azaz ideális.
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6907 Dátum:
2009 Szeptember 11, 19:56:15 »
Nekiláttam felpolírozni a weber-ek szívócsövét, mert rettenetes minőségű volt a csatorna felülete.
Cirka másfél óra múlva kész is volt az első torok csatornája... de most már babapopsi simaságú
Csak még hátra van 3 torok
Jóóó hosszú este lesz... Tbánya elúszott...
[a csatolmányt egy admin törölte]
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6906 Dátum:
2009 Szeptember 09, 20:59:17 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Szeptember 09, 19:56:55
Aha.
Csak furcsa, hogy a karbi 40-es torka után, hirtelen kitágul a szívócső 48-ra.
De ha az összes ilyen, akkor ...
hátmég 36os karbi alatt
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6905 Dátum:
2009 Szeptember 09, 20:33:44 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Szeptember 09, 20:26:44
ez már szűkebbnek tűnik, mint 48
van 48ashoz is..gene bergnel van minden kulon...
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6904 Dátum:
2009 Szeptember 09, 20:26:44 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Szeptember 09, 20:23:16
<beszúrt kép törölve>
ez már szűkebbnek tűnik, mint 48
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6903 Dátum:
2009 Szeptember 09, 20:26:01 »
Van néhány dolog az univerzumban amit nem kell túl misztifikálni. És jó.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6902 Dátum:
2009 Szeptember 09, 20:24:34 »
Idézetet írta: Aircult - 2009 Szeptember 09, 20:23:16
<beszúrt kép törölve>
ja, értem
egyszerű mint a faék
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6901 Dátum:
2009 Szeptember 09, 20:23:16 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Szeptember 09, 20:18:15
akár
kíváncsi lennék egy GB csonkra, milyen.
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6900 Dátum:
2009 Szeptember 09, 20:19:41 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Szeptember 09, 20:18:15
akár
kíváncsi lennék egy GB csonkra, milyen.
linkeld, nem vágom
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6899 Dátum:
2009 Szeptember 09, 20:18:15 »
Idézetet írta: Bill - 2009 Szeptember 09, 20:15:10
ha úgy csináltatod, lehet azt szépen is
akár
kíváncsi lennék egy GB csonkra, milyen.
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6898 Dátum:
2009 Szeptember 09, 20:15:10 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Szeptember 09, 20:12:07
Az
kókány
kinézetű.
Azért kíváncsi lennék, hogy van e lényege... biztos
ha úgy csináltatod, lehet azt szépen is
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6897 Dátum:
2009 Szeptember 09, 20:12:07 »
Idézetet írta: Bill - 2009 Szeptember 09, 20:09:49
Csináltass csonkot! Miért jó ha aluból van? Sima csőből nem jó?
Az kókány kinézetű.
Azért kíváncsi lennék, hogy van e lényege... biztos
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6896 Dátum:
2009 Szeptember 09, 20:09:49 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Szeptember 09, 19:56:55
Aha.
Csak furcsa, hogy a karbi 40-es torka után, hirtelen kitágul a szívócső 48-ra.
De ha az összes ilyen, akkor ...
Csináltass csonkot! Miért jó ha aluból van? Sima csőből nem jó?
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6895 Dátum:
2009 Szeptember 09, 19:56:55 »
Idézetet írta: callook - 2009 Szeptember 09, 19:28:22
Jaja, nekem volt valaha olyan beteg gondolatom, hogy beszűkítem a 40-es karbihoz, de aztán rájöttem, hogy akkora meló lenne, hogy annyit nem ér az egész...
Aha.
Csak furcsa, hogy a karbi 40-es torka után, hirtelen kitágul a szívócső 48-ra.
De ha az összes ilyen, akkor ...
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6894 Dátum:
2009 Szeptember 09, 19:28:22 »
Jaja, nekem volt valaha olyan beteg gondolatom, hogy beszűkítem a 40-es karbihoz, de aztán rájöttem, hogy akkora meló lenne, hogy annyit nem ér az egész...
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Szeptember 09, 18:42:52
ok
csak furcsáltam
köszi
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6893 Dátum:
2009 Szeptember 09, 18:42:52 »
Idézetet írta: callook - 2009 Szeptember 09, 16:53:53
A ma kapható szívócsövek 99 %-ban 48-asok... Univezális... Havernak van egy 15-20 éves szívótorok párosa, na azon 40-es a felső átmérő.
ok
csak furcsáltam
köszi
Sompi
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6892 Dátum:
2009 Szeptember 09, 18:27:12 »
Idézetet írta: slavia919 - 2009 Szeptember 09, 16:16:11
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6891 Dátum:
2009 Szeptember 09, 16:53:53 »
A ma kapható szívócsövek 99 %-ban 48-asok... Univezális... Havernak van egy 15-20 éves szívótorok párosa, na azon 40-es a felső átmérő.
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Szeptember 09, 13:36:02
Az összes duplakarbi szívócsőnek 48-as a felső torokátmérője?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6890 Dátum:
2009 Szeptember 09, 16:16:11 »
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6889 Dátum:
2009 Szeptember 09, 16:06:33 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2009 Szeptember 09, 16:03:43
Én nem hoztam szóba a fehér911es felnijeit, ami valóban más mint a bugster-é...
jó, csak én azt kérdeztem, de most mit szivatjátok egymást
A 911-en meg a racetaxin BBS E88 felni van, a bugsteren meg BBS LeMans és pumtum
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6888 Dátum:
2009 Szeptember 09, 16:03:43 »
Én nem hoztam szóba a fehér911es felnijeit, ami valóban más mint a bugster-é...
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6887 Dátum:
2009 Szeptember 09, 15:55:13 »
Bocsika, arra a szövegre idéztél rá amit én írtam... Te állítottad h nem BBS LM, vegyek
közben mégis megtaláltam Bugster felni típusát, ott a képen aláhúzva h szem.nélkül is megtaláld
[a csatolmányt egy admin törölte]
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6886 Dátum:
2009 Szeptember 09, 15:48:57 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2009 Szeptember 09, 15:45:09
Ha az lenne akkor min. odaírták volna technikai adatok közé/Dreiteilige BBS Rennsportfelgen mint a Race-taxi oldalán/.... de sehol nincs feltüntetve felni típusa
nekem kiköpött egyforma a 2, de ha szerinted nem akkor biz.be az ellenkezőjét(ez nem póker..)
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
rajtad kívül mindenki a fehér porschéról beszél
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6885 Dátum:
2009 Szeptember 09, 15:45:09 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2009 Szeptember 09, 15:18:15
ember, vegyél egy szemüveget, ez rohadtul nem LM!! BBS versenykerék és olyan 1300 USD körültől már lehet is kapni darabját
Ha az lenne akkor min. odaírták volna technikai adatok közé/Dreiteilige BBS Rennsportfelgen mint a Race-taxi oldalán/.... de sehol nincs feltüntetve felni típusa
nekem kiköpött egyforma a 2, de ha szerinted nem akkor biz.be az ellenkezőjét(ez nem póker..)
Oldalak:
1
...
380
381
382
383
384
[
385
]
386
387
388
389
390
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...