www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 25, 04:41:37
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
232
233
234
235
236
[
237
]
238
239
240
241
242
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3394790 alkalommal)
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12844 Dátum:
2011 Január 30, 11:32:49 »
Ma is járt 1 órát mi elött berakom majd olajcsere szelepállitás
http://www.youtube.com/watch?v=TpUNoqhwsm0
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12843 Dátum:
2011 Január 30, 10:55:31 »
http://www.youtube.com/watch?v=8VOH33LesFY&feature=player_embedded
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12842 Dátum:
2011 Január 29, 17:32:55 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Január 29, 17:27:32
jó lesz ez
http://www.youtube.com/watch?v=rzlPrywWRXk
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12841 Dátum:
2011 Január 29, 17:27:32 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Január 29, 17:23:46
kép meg hang elvan csuszva ........nemtom miért
http://www.youtube.com/watch?v=yRy-hA63VBE
jó lesz ez
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12840 Dátum:
2011 Január 29, 17:23:46 »
kép meg hang elvan csuszva ........nemtom miért
http://www.youtube.com/watch?v=yRy-hA63VBE
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12839 Dátum:
2011 Január 29, 17:18:41 »
jár a motor szép hangja van semmi rendellenes dolog,
olajnyomás alapjáraton nagyon jó
kb 1órát járt
[a csatolmányt egy admin törölte]
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12838 Dátum:
2011 Január 29, 07:29:48 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Január 28, 18:29:24
lehet bár 17es kerrékkel nem hiszem
gyorsulásra teszel fel kisebbet, aztán jólvan :-PP
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12837 Dátum:
2011 Január 28, 19:00:24 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Január 28, 18:29:55
akkor mégsem eladó?
nem
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12836 Dátum:
2011 Január 28, 18:29:55 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Január 28, 18:29:03
nem még szét berhelem valószinű
akkor mégsem eladó?
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12835 Dátum:
2011 Január 28, 18:29:24 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 28, 18:27:19
Tuning 1.6 kategória egyik esélyese?
lehet bár 17es kerrékkel nem hiszem
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12834 Dátum:
2011 Január 28, 18:29:03 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Január 28, 18:28:26
a német 009-ed eladtad már amit árultál?
nem még szét berhelem valószinű
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12833 Dátum:
2011 Január 28, 18:28:26 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Január 28, 18:18:34
holnap start
a német 009-ed eladtad már amit árultál?
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12832 Dátum:
2011 Január 28, 18:27:19 »
Tuning 1.6 kategória egyik esélyese?
Idézetet írta: Maresz - 2011 Január 28, 18:18:34
holnap start
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12831 Dátum:
2011 Január 28, 18:20:25 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Január 28, 09:37:19
Avi, a legkisebb fokozaton.
Meg nem én csinálom. hanem akinek ez a szakmája.
még a túlmelegedett motortól is el tud deformálódni és utána rakosgathatod a tömítéseket egymás után, mindig szar lesz
de nyilván meg lehet heftölni
javaslom utána valami sík felületen kuksold meg (ne az ikeás konyhaasztalon ! mondjuk valami marógép vagy köszörű vagy hasonló gép asztalán ami többnyire sík )
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12830 Dátum:
2011 Január 28, 18:18:34 »
holnap start
[a csatolmányt egy admin törölte]
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12829 Dátum:
2011 Január 28, 18:17:45 »
Idézetet írta: noel-68 - 2011 Január 28, 17:21:42
Szerintem kicsit sántít a logika, a GT2-t sem egy lomha szar. Mindenesetre összességében egyetértek
A GT2 erősebb és legalább ilyen gyors, de a koncepciója nem tetszik annyira, mint a GT3 RS. Ez utóbbiban pont a puritánsága nyerő.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
aates
Hozzászólások: 3024
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12828 Dátum:
2011 Január 28, 18:10:28 »
Idézetet írta: Typ117 - 2011 Január 28, 15:39:37
hát azért az 1400 kiló nem könnyű autó és azt hiszem pl a 430as Ferrari sem nehezebb. (bár fogalmam sincs egy kategóriában vannak-e) persze ettől függetlenül sokkal jobban tetszik a 911
Szélesség 1923 mm
Magasság 1214 mm
Tömeg 1450 kg
Tengelytáv 2600 mm
ezt bebuktad
Farkas Attila Balázs
Az optimisták angolul tanulnak. A pesszimisták héberül. A realisták - lőni
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12827 Dátum:
2011 Január 28, 18:01:31 »
Idézetet írta: Typ117 - 2011 Január 28, 15:39:37
hát azért az 1400 kiló nem könnyű autó és azt hiszem pl a 430as Ferrari sem nehezebb. (bár fogalmam sincs egy kategóriában vannak-e) persze ettől függetlenül sokkal jobban tetszik a 911
www.tatinson.hu
www.kck.hu
noel-68
Hozzászólások: 1227
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12826 Dátum:
2011 Január 28, 17:21:42 »
Szerintem kicsit sántít a logika, a GT2-t sem egy lomha szar. Mindenesetre összességében egyetértek
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 28, 15:31:14
Ez a GT3 RS egy vagyon, de viszi tovább a sportosságot.
nem összkerék, hanem szívómotor, brutál fékek, hátsókerékhajtás.
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12825 Dátum:
2011 Január 28, 15:39:37 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 28, 15:31:14
Bocsánat a részben off-ért.
hát azért az 1400 kiló nem könnyű autó és azt hiszem pl a 430as Ferrari sem nehezebb. (bár fogalmam sincs egy kategóriában vannak-e) persze ettől függetlenül sokkal jobban tetszik a 911
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12824 Dátum:
2011 Január 28, 15:31:14 »
http://www.youtube.com/watch?v=9zy8A_vb4uU&feature=channel
Nagyon kevés olyan gyártó van, aki gyártja azokat a modelleket, ami valóban sportkocsi és valóban közúton is használható, de pályanapokon is eredményes gép.
Régen a BMW-nek is volt L (Leichtbau) könnyített modellje, valamint az E30-as M3-as evoII modellje is hasonló volt, azonban a mai sportkocsik, beleértve a Ferrari újabb modelljeit is légkondicionált, túlzsúfolt nehéz gépek, amelyekből elveszett a régmúlt sportos feelingje.
Persze nem lassúak, de azért gyorsak, mert 4-500 lóerősek, valójában nagy nehéz romok.
Persze a Porsche nem ilyen. Ez a GT3 RS egy vagyon, de viszi tovább a sportosságot. Nem navi, nem légkondi, nem bluetooth, nem összkerék, hanem szívómotor, brutál fékek, hátsókerékhajtás.
Powerdrift.
Bocsánat a részben off-ért.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12823 Dátum:
2011 Január 28, 15:31:06 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 28, 14:58:23
Tudom, hogy sokaknak csak a számok számítanak, minél nagyobb, annál jobb, azonban én is látok rációt az 1200-es tuningban.
Már többször írtam és most is fenntartom, hogy az 1200-es motor a rövid löketével, a könnyű dugattyúival, a könnyű csapszegeivel nagyon fordulatszám barát. Persze nem erre tervezték, azért a lapos tengely, a buta hengerfej, a kis karbi, stb.
Viszont, ha valaki fordít rá időt nergiát (pénzt) akkor egy nagyon izgalmas kis motorocska jöhetne ki belőle. Ugyanis a könnyű kis hajtórudak azért erősen túlméretezettek, a nagyobb hengereket is bírják, de mi most maradjuk 1200-nél, könnyűek, nagyon bírnak forogni, ahogy kicsi és könnyű dugó is.
A szimplaszívós fejeket sokan túrták 1967 előtt is, és jobb áramlástani számokat (flow numbers, cmf) csináltak vele, mint az enyhén túrt 35/32-es duplaszívóssal és jobbakat, mint a nem túrt 40/35-ösnek (!) (lásd Bill Fischer könyv)
Ha kap a motor egy tengelyt (276-284 körülit, nem kell elszállni, mert 1200 ccm-ről beszélünk) és egy iylen túrt hengerfejet, valamint vagy bébi dellortókat vagy 34-es weber ict-t, akkor a motor 6000 körül forog és ha csak azonos töltöttségi fokot feltételezünk, mint a gyári motor esetében (de nem lesz azonos, sokkal jobb lesz, meg kicsit magasabb súrlódási veszteség) akkor 6000/3800 * 34 = 53.6...én azt mondom a 60 lóerő nem álom.
Ehhez azonban kell két jó fej, amit a legnehezebb megcsinálni, beszerezni az egészben.
És akkor van egy selymes járású kis morcos erőgéped, ami forog, mint a fúrógép és alul is megy (azért 1200-es marad, ne tévedjünk, nem lesz egy nyomatékgyár) és nem eszi le a fejed. Egy igazi különlegesség.
Ez az én véleményem.
Az a kár hogy nekem ezek a könyvek nincsenek meg, és nem elérhetőek digitális formában sem
A terv ahogy írtad is egy dupla szívós hengerfej pár. Más csak azért is mert arra egyszerűbb dupla karbit venni, és nem kell barkálcsolni.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
kormányzoo
Hozzászólások: 5802
redgear.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12822 Dátum:
2011 Január 28, 15:23:19 »
Idézetet írta: Protheus - 2011 Január 28, 15:14:21
Koszonjuk hozzaerto velemenyedet! :-)
ja mint egy jó szakácsműsorban.....
összefut az ember szályában a nyál
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12821 Dátum:
2011 Január 28, 15:14:21 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 28, 14:58:23
Egy igazi különlegesség.
Ez az én véleményem.
Koszonjuk hozzaerto velemenyedet! :-)
Buzi, aki fékez! :-)))
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12820 Dátum:
2011 Január 28, 14:58:23 »
Idézetet írta: Protheus - 2011 Január 28, 14:05:10
Mert minden 1200-es tulaj tudja, hogy "minek?!" :-)
De majd lehet, hogy en is veszek ra par ledet, meg kipuffsipot, hogy az enyem is sokkal jobban menjen ... :-)))
Tudom, hogy sokaknak csak a számok számítanak, minél nagyobb, annál jobb, azonban én is látok rációt az 1200-es tuningban.
Már többször írtam és most is fenntartom, hogy az 1200-es motor a rövid löketével, a könnyű dugattyúival, a könnyű csapszegeivel nagyon fordulatszám barát. Persze nem erre tervezték, azért a lapos tengely, a buta hengerfej, a kis karbi, stb.
Viszont, ha valaki fordít rá időt nergiát (pénzt) akkor egy nagyon izgalmas kis motorocska jöhetne ki belőle. Ugyanis a könnyű kis hajtórudak azért erősen túlméretezettek, a nagyobb hengereket is bírják, de mi most maradjuk 1200-nél, könnyűek, nagyon bírnak forogni, ahogy kicsi és könnyű dugó is.
A szimplaszívós fejeket sokan túrták 1967 előtt is, és jobb áramlástani számokat (flow numbers, cmf) csináltak vele, mint az enyhén túrt 35/32-es duplaszívóssal és jobbakat, mint a nem túrt 40/35-ösnek (!) (lásd Bill Fischer könyv)
Ha kap a motor egy tengelyt (276-284 körülit, nem kell elszállni, mert 1200 ccm-ről beszélünk) és egy iylen túrt hengerfejet, valamint vagy bébi dellortókat vagy 34-es weber ict-t, akkor a motor 6000 körül forog és ha csak azonos töltöttségi fokot feltételezünk, mint a gyári motor esetében (de nem lesz azonos, sokkal jobb lesz, meg kicsit magasabb súrlódási veszteség) akkor 6000/3800 * 34 = 53.6...én azt mondom a 60 lóerő nem álom.
Ehhez azonban kell két jó fej, amit a legnehezebb megcsinálni, beszerezni az egészben.
És akkor van egy selymes járású kis morcos erőgéped, ami forog, mint a fúrógép és alul is megy (azért 1200-es marad, ne tévedjünk, nem lesz egy nyomatékgyár) és nem eszi le a fejed. Egy igazi különlegesség.
Ez az én véleményem.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12819 Dátum:
2011 Január 28, 14:53:34 »
Idézetet írta: somci - 2011 Január 28, 14:53:06
Fel sem merült bennem, hogy valaki elkötné egy karikára
Karikára?
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12818 Dátum:
2011 Január 28, 14:53:06 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2011 Január 28, 14:44:30
Ki mondta hogy vigyen?
Fel sem merült bennem, hogy valaki elkötné egy karikára
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12817 Dátum:
2011 Január 28, 14:44:30 »
Idézetet írta: somci - 2011 Január 28, 12:25:15
Jó, de nem vihet el mindenkit egy körre...
Stunt!
fuel stand-off:
http://www.youtube.com/watch?v=d2frvQNmuS8&feature=related
erre gondolsz?
Ki mondta hogy vigyen?
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12816 Dátum:
2011 Január 28, 14:05:10 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Január 27, 22:07:53
2 kezemen nem tudom megszámolni, hogy csak itt a fórumon mennyi db 1600ccm+ tuning motor van.
Viszont hogy mennyi 1200-es amibe azért van okosítás azt könnyen.
Mert minden 1200-es tulaj tudja, hogy "minek?!" :-)
De majd lehet, hogy en is veszek ra par ledet, meg kipuffsipot, hogy az enyem is sokkal jobban menjen ... :-)))
Buzi, aki fékez! :-)))
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12815 Dátum:
2011 Január 28, 13:30:57 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 28, 13:00:21
A lemez szelepfedelet akarja hegeszteni.
nem látok már elég jól
nah mindegy akkó Matroxnak.: 100 euróért lehetne bohóckodni rajta de szerintem ennyiért
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12814 Dátum:
2011 Január 28, 13:01:13 »
Idézetet írta: somci - 2011 Január 28, 12:25:15
Jó, de nem vihet el mindenkit egy körre...
Stunt!
fuel stand-off:
http://www.youtube.com/watch?v=d2frvQNmuS8&feature=related
erre gondolsz?
Igen, pontosan erre. Nekem ez 3 cm-rel a tüték felett van!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12813 Dátum:
2011 Január 28, 13:00:21 »
Idézetet írta: tati - 2011 Január 28, 12:31:59
na ez nem fog menni ! az aluheggesztés az más világ ráadásul az hogy a repedés tetejét össze kendácsolják semmit nem ér a hengerfej belsejét 250A felett birom csak melegíteni és ha nem melegítem át akkor ahogy kialudt az ív már törik is szét lehüléskor , a repedés meg úgyis a szelep fészek alatt van ......
A lemez szelepfedelet akarja hegeszteni.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12812 Dátum:
2011 Január 28, 12:53:20 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 28, 10:47:14
Emberek, voltam kint egy tesztkörre.
olyan az utastérben, hogy beszarsz, mintha egy sportkocsiban mennél.
Nagyon tetszik!!
örülök, de azert ez meg mindig egy b
ogarka
marad !
Sportkocsi maskepp nez ki
))
Ami a hengerfejet illeti megjegyzem, az en 1700-as Typ-4 es motoromon is egy 2000-es hengerfej volt , persze nagyobb szelepekkel stb es e-miatt ment mint az ördög !
(174-ig mertem nyomni, teljesen dugig megpakolva )
Az olajteknödet illetöen tartom a velemenyem a
fölöslegesröl
!
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12811 Dátum:
2011 Január 28, 12:31:59 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Január 28, 09:37:19
Avi, a legkisebb fokozaton.
Meg nem én csinálom. hanem akinek ez a szakmája.
na ez nem fog menni ! az aluheggesztés az más világ ráadásul az hogy a repedés tetejét össze kendácsolják semmit nem ér a hengerfej belsejét 250A felett birom csak melegíteni és ha nem melegítem át akkor ahogy kialudt az ív már törik is szét lehüléskor , a repedés meg úgyis a szelep fészek alatt van ......
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12810 Dátum:
2011 Január 28, 12:25:15 »
Idézetet írta: Bill - 2011 Január 28, 12:08:00
Ezt én inkább megélném, megtapasztalnám (mint video, saját bevallásod szerint sem adja vissza)
hogy újra pezsegjen a vérem!
Jó, de nem vihet el mindenkit egy körre...
Stunt!
fuel stand-off:
http://www.youtube.com/watch?v=d2frvQNmuS8&feature=related
erre gondolsz?
«
Utoljára szerkesztve: 2011 Január 28, 12:27:38 írta somci
»
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12809 Dátum:
2011 Január 28, 12:24:54 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 28, 10:47:14
Emberek, voltam kint egy tesztkörre.
Nagyon tetszik!!
gratula
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12808 Dátum:
2011 Január 28, 12:08:00 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 28, 11:43:59
Mivel most akarom feltenni a nagy kartert, azt letömítem, így legfeljebb a hétvégén megyek vele, mert kell neki 24 óra száradni.
És akkor sem rúgom, csak cruise.
De azért csinálok videót.
Azt hiszem van egy harmadik fokozatos gyorsulós videóm, azt megcsinálom megint, összehasonlításnak.
Ezt én inkább megélném, megtapasztalnám (mint video, saját bevallásod szerint sem adja vissza)
hogy újra pezsegjen a vérem!
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12807 Dátum:
2011 Január 28, 12:03:30 »
Idézetet írta: Mákos - 2011 Január 28, 11:54:50
De komolyan, ez minek ? Én a közel gyári 1,6 AB-vel mentem nyáron 200kilométeket óra szerint 120-140-el minden gond nélkül.
hogy odabaszam, a csatorna fedlaphoz, valami isten háta mögötti kis faluban, hogy elmaradjon az olaj.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12806 Dátum:
2011 Január 28, 11:54:50 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Január 28, 09:51:12
-nagyobb olajteknő
De komolyan, ez minek ? Én a közel gyári 1,6 AB-vel mentem nyáron 200kilométeket óra szerint 120-140-el minden gond nélkül.
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12805 Dátum:
2011 Január 28, 11:43:59 »
Idézetet írta: somci - 2011 Január 28, 11:19:47
Alig várom a videót
Mivel most akarom feltenni a nagy kartert, azt letömítem, így legfeljebb a hétvégén megyek vele, mert kell neki 24 óra száradni.
És akkor sem rúgom, csak cruise.
De azért csinálok videót.
Azt hiszem van egy harmadik fokozatos gyorsulós videóm, azt megcsinálom megint, összehasonlításnak.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak:
1
...
232
233
234
235
236
[
237
]
238
239
240
241
242
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...