www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 25, 04:41:37

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 232 233 234 235 236 [237] 238 239 240 241 242 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3394790 alkalommal)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12844 Dátum: 2011 Január 30, 11:32:49 »

Ma is járt 1 órát mi elött berakom majd olajcsere szelepállitás

http://www.youtube.com/watch?v=TpUNoqhwsm0

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #12843 Dátum: 2011 Január 30, 10:55:31 »

http://www.youtube.com/watch?v=8VOH33LesFY&feature=player_embedded

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12842 Dátum: 2011 Január 29, 17:32:55 »

jó lesz ez Evil
http://www.youtube.com/watch?v=rzlPrywWRXk

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #12841 Dátum: 2011 Január 29, 17:27:32 »

kép meg hang elvan csuszva ........nemtom miért


http://www.youtube.com/watch?v=yRy-hA63VBE

jó lesz ez Evil

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12840 Dátum: 2011 Január 29, 17:23:46 »

kép meg hang elvan csuszva ........nemtom miért


http://www.youtube.com/watch?v=yRy-hA63VBE

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12839 Dátum: 2011 Január 29, 17:18:41 »

jár a motor szép hangja van semmi rendellenes dolog,
olajnyomás alapjáraton nagyon jó
kb 1órát járt


[a csatolmányt egy admin törölte]

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #12838 Dátum: 2011 Január 29, 07:29:48 »

lehet bár 17es kerrékkel nem hiszem Grin
gyorsulásra teszel fel kisebbet, aztán jólvan :-PP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12837 Dátum: 2011 Január 28, 19:00:24 »

akkor mégsem eladó?
nem

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #12836 Dátum: 2011 Január 28, 18:29:55 »

nem még szét berhelem valószinű Grin

akkor mégsem eladó?

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12835 Dátum: 2011 Január 28, 18:29:24 »




Tuning 1.6 kategória egyik esélyese?




lehet bár 17es kerrékkel nem hiszem Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12834 Dátum: 2011 Január 28, 18:29:03 »

a német 009-ed eladtad már amit árultál?
nem még szét berhelem valószinű Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #12833 Dátum: 2011 Január 28, 18:28:26 »

holnap start

a német 009-ed eladtad már amit árultál?

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12832 Dátum: 2011 Január 28, 18:27:19 »

 


Tuning 1.6 kategória egyik esélyese?




holnap start

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #12831 Dátum: 2011 Január 28, 18:20:25 »

Avi, a legkisebb fokozaton.
Meg nem én csinálom. hanem akinek ez a szakmája.
 Wink
még a túlmelegedett motortól is el tud deformálódni és utána rakosgathatod a tömítéseket egymás után, mindig szar lesz
de nyilván meg lehet heftölni
javaslom utána valami sík felületen kuksold meg (ne az ikeás konyhaasztalon ! mondjuk valami marógép vagy köszörű vagy hasonló gép asztalán ami többnyire sík )

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12830 Dátum: 2011 Január 28, 18:18:34 »

holnap start

[a csatolmányt egy admin törölte]

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12829 Dátum: 2011 Január 28, 18:17:45 »

Szerintem kicsit sántít a logika, a GT2-t sem egy lomha szar. Mindenesetre összességében egyetértek Smiley



A GT2 erősebb és legalább ilyen gyors, de a koncepciója nem tetszik annyira, mint a GT3 RS. Ez utóbbiban pont a puritánsága nyerő.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető aates
Hozzászólások: 3024


« Hozzászólás #12828 Dátum: 2011 Január 28, 18:10:28 »

hát azért az 1400 kiló nem könnyű autó és azt hiszem pl a 430as Ferrari sem nehezebb. (bár fogalmam sincs egy kategóriában vannak-e) persze ettől függetlenül sokkal jobban tetszik a 911

Szélesség   1923 mm
Magasság   1214 mm
Tömeg   1450 kg
Tengelytáv   2600 mm


ezt bebuktad Cheesy

Farkas Attila Balázs
Az optimisták angolul tanulnak. A pesszimisták héberül. A realisták - lőni
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12827 Dátum: 2011 Január 28, 18:01:31 »

hát azért az 1400 kiló nem könnyű autó és azt hiszem pl a 430as Ferrari sem nehezebb. (bár fogalmam sincs egy kategóriában vannak-e) persze ettől függetlenül sokkal jobban tetszik a 911

Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #12826 Dátum: 2011 Január 28, 17:21:42 »

Szerintem kicsit sántít a logika, a GT2-t sem egy lomha szar. Mindenesetre összességében egyetértek Smiley

Ez a GT3 RS egy vagyon, de viszi tovább a sportosságot.

 nem összkerék, hanem szívómotor, brutál fékek, hátsókerékhajtás.

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #12825 Dátum: 2011 Január 28, 15:39:37 »


Bocsánat a részben off-ért.
hát azért az 1400 kiló nem könnyű autó és azt hiszem pl a 430as Ferrari sem nehezebb. (bár fogalmam sincs egy kategóriában vannak-e) persze ettől függetlenül sokkal jobban tetszik a 911
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12824 Dátum: 2011 Január 28, 15:31:14 »

http://www.youtube.com/watch?v=9zy8A_vb4uU&feature=channel


Nagyon kevés olyan gyártó van, aki gyártja azokat a modelleket, ami valóban sportkocsi és valóban közúton is használható, de pályanapokon is eredményes gép.

Régen a BMW-nek is volt L (Leichtbau) könnyített modellje, valamint az E30-as M3-as evoII modellje is hasonló volt, azonban a mai sportkocsik, beleértve a Ferrari újabb modelljeit is légkondicionált, túlzsúfolt nehéz gépek, amelyekből elveszett a régmúlt sportos feelingje.

Persze nem lassúak, de azért gyorsak, mert 4-500 lóerősek, valójában nagy nehéz romok.

Persze a Porsche nem ilyen. Ez a GT3 RS egy vagyon, de viszi tovább a sportosságot. Nem navi, nem légkondi, nem bluetooth, nem összkerék, hanem szívómotor, brutál fékek, hátsókerékhajtás.

Powerdrift.  Wink

Bocsánat a részben off-ért.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #12823 Dátum: 2011 Január 28, 15:31:06 »

Tudom, hogy sokaknak csak a számok számítanak, minél nagyobb, annál jobb, azonban én is látok rációt az 1200-es tuningban.
Már többször írtam és most is fenntartom, hogy az 1200-es motor a rövid löketével, a könnyű dugattyúival, a könnyű csapszegeivel nagyon fordulatszám barát. Persze nem erre tervezték, azért a lapos tengely, a buta hengerfej, a kis karbi, stb.
Viszont, ha valaki fordít rá időt nergiát (pénzt) akkor egy nagyon izgalmas kis motorocska jöhetne ki belőle. Ugyanis a könnyű kis hajtórudak azért erősen túlméretezettek, a nagyobb hengereket is bírják, de mi most maradjuk 1200-nél, könnyűek, nagyon bírnak forogni, ahogy kicsi és könnyű dugó is.
A szimplaszívós fejeket sokan túrták 1967 előtt is, és jobb áramlástani számokat (flow numbers, cmf) csináltak vele, mint az enyhén túrt 35/32-es duplaszívóssal és jobbakat, mint a nem túrt 40/35-ösnek (!) (lásd Bill Fischer könyv)
Ha kap a motor egy tengelyt (276-284 körülit, nem kell elszállni, mert 1200 ccm-ről beszélünk) és egy iylen túrt hengerfejet, valamint vagy bébi dellortókat vagy 34-es weber ict-t, akkor a motor 6000 körül forog és ha csak azonos töltöttségi fokot feltételezünk, mint a gyári motor esetében (de nem lesz azonos, sokkal jobb lesz, meg kicsit magasabb súrlódási veszteség) akkor 6000/3800 * 34 = 53.6...én azt mondom a 60 lóerő nem álom.
Ehhez azonban kell két jó fej, amit a legnehezebb megcsinálni, beszerezni az egészben.

És akkor van egy selymes járású kis morcos erőgéped, ami forog, mint a fúrógép és alul is megy (azért 1200-es marad, ne tévedjünk, nem lesz egy nyomatékgyár) és nem eszi le a fejed. Egy igazi különlegesség.

Ez az én véleményem.
Az a kár hogy nekem ezek a könyvek nincsenek meg, és nem elérhetőek digitális formában sem Embarrassed
A terv ahogy írtad is egy dupla szívós hengerfej pár. Más csak azért is mert arra egyszerűbb dupla karbit venni, és nem kell barkálcsolni.
 Wink

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #12822 Dátum: 2011 Január 28, 15:23:19 »

Koszonjuk hozzaerto velemenyedet! :-)
ja mint egy jó szakácsműsorban.....
összefut az ember szályában a nyál Grin
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #12821 Dátum: 2011 Január 28, 15:14:21 »

Egy igazi különlegesség.

Ez az én véleményem.
Koszonjuk hozzaerto velemenyedet! :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12820 Dátum: 2011 Január 28, 14:58:23 »

Mert minden 1200-es tulaj tudja, hogy "minek?!" :-)
De majd lehet, hogy en is veszek ra par ledet, meg kipuffsipot, hogy az enyem is sokkal jobban menjen ... :-)))

Tudom, hogy sokaknak csak a számok számítanak, minél nagyobb, annál jobb, azonban én is látok rációt az 1200-es tuningban.
Már többször írtam és most is fenntartom, hogy az 1200-es motor a rövid löketével, a könnyű dugattyúival, a könnyű csapszegeivel nagyon fordulatszám barát. Persze nem erre tervezték, azért a lapos tengely, a buta hengerfej, a kis karbi, stb.
Viszont, ha valaki fordít rá időt nergiát (pénzt) akkor egy nagyon izgalmas kis motorocska jöhetne ki belőle. Ugyanis a könnyű kis hajtórudak azért erősen túlméretezettek, a nagyobb hengereket is bírják, de mi most maradjuk 1200-nél, könnyűek, nagyon bírnak forogni, ahogy kicsi és könnyű dugó is.
A szimplaszívós fejeket sokan túrták 1967 előtt is, és jobb áramlástani számokat (flow numbers, cmf) csináltak vele, mint az enyhén túrt 35/32-es duplaszívóssal és jobbakat, mint a nem túrt 40/35-ösnek (!) (lásd Bill Fischer könyv)
Ha kap a motor egy tengelyt (276-284 körülit, nem kell elszállni, mert 1200 ccm-ről beszélünk) és egy iylen túrt hengerfejet, valamint vagy bébi dellortókat vagy 34-es weber ict-t, akkor a motor 6000 körül forog és ha csak azonos töltöttségi fokot feltételezünk, mint a gyári motor esetében (de nem lesz azonos, sokkal jobb lesz, meg kicsit magasabb súrlódási veszteség) akkor 6000/3800 * 34 = 53.6...én azt mondom a 60 lóerő nem álom.
Ehhez azonban kell két jó fej, amit a legnehezebb megcsinálni, beszerezni az egészben.

És akkor van egy selymes járású kis morcos erőgéped, ami forog, mint a fúrógép és alul is megy (azért 1200-es marad, ne tévedjünk, nem lesz egy nyomatékgyár) és nem eszi le a fejed. Egy igazi különlegesség.

Ez az én véleményem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #12819 Dátum: 2011 Január 28, 14:53:34 »

Fel sem merült bennem, hogy valaki elkötné egy karikára Evil
Karikára? Roll Eyes

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #12818 Dátum: 2011 Január 28, 14:53:06 »

Ki mondta hogy vigyen? Grin Evil
Fel sem merült bennem, hogy valaki elkötné egy karikára Evil
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #12817 Dátum: 2011 Január 28, 14:44:30 »

Jó, de nem vihet el mindenkit egy körre... Kiss


Stunt!
fuel stand-off:
http://www.youtube.com/watch?v=d2frvQNmuS8&feature=related
erre gondolsz?
Ki mondta hogy vigyen? Grin Evil

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #12816 Dátum: 2011 Január 28, 14:05:10 »

2 kezemen nem tudom megszámolni, hogy csak itt a fórumon mennyi db 1600ccm+ tuning motor van.
Viszont hogy mennyi 1200-es amibe azért van okosítás azt könnyen.
Mert minden 1200-es tulaj tudja, hogy "minek?!" :-)
De majd lehet, hogy en is veszek ra par ledet, meg kipuffsipot, hogy az enyem is sokkal jobban menjen ... :-)))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12815 Dátum: 2011 Január 28, 13:30:57 »

A lemez szelepfedelet akarja hegeszteni.
nem látok már elég jól Roll Eyes
 nah mindegy akkó Matroxnak.:   100 euróért lehetne bohóckodni rajta de szerintem ennyiért  Undecided

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12814 Dátum: 2011 Január 28, 13:01:13 »

Jó, de nem vihet el mindenkit egy körre... Kiss


Stunt!
fuel stand-off:
http://www.youtube.com/watch?v=d2frvQNmuS8&feature=related
erre gondolsz?


Igen, pontosan erre. Nekem ez 3 cm-rel a tüték felett van!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12813 Dátum: 2011 Január 28, 13:00:21 »

na ez nem fog menni ! az aluheggesztés az más világ ráadásul az hogy a repedés tetejét össze kendácsolják semmit nem ér a hengerfej belsejét 250A felett birom csak melegíteni  és ha nem melegítem át akkor ahogy kialudt az ív már törik is szét lehüléskor  , a repedés meg úgyis a szelep fészek alatt van ......

A lemez szelepfedelet akarja hegeszteni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #12812 Dátum: 2011 Január 28, 12:53:20 »

Emberek, voltam kint egy tesztkörre.

olyan az utastérben, hogy beszarsz, mintha egy sportkocsiban mennél.

Nagyon tetszik!!  Cool
örülök, de azert ez meg mindig egy bogarka marad !
Sportkocsi maskepp nez ki Smiley))

Ami a hengerfejet illeti megjegyzem, az en 1700-as Typ-4 es motoromon is egy 2000-es hengerfej volt , persze nagyobb szelepekkel stb es e-miatt ment mint az ördög !
(174-ig mertem nyomni, teljesen dugig megpakolva )
Az olajteknödet illetöen tartom a velemenyem a  fölöslegesröl !

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12811 Dátum: 2011 Január 28, 12:31:59 »

Avi, a legkisebb fokozaton.
Meg nem én csinálom. hanem akinek ez a szakmája.
 Wink
na ez nem fog menni ! az aluheggesztés az más világ ráadásul az hogy a repedés tetejét össze kendácsolják semmit nem ér a hengerfej belsejét 250A felett birom csak melegíteni  és ha nem melegítem át akkor ahogy kialudt az ív már törik is szét lehüléskor  , a repedés meg úgyis a szelep fészek alatt van ......

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #12810 Dátum: 2011 Január 28, 12:25:15 »

Ezt én inkább megélném, megtapasztalnám (mint video, saját bevallásod szerint sem adja vissza) Evil hogy újra pezsegjen a vérem! Grin
Jó, de nem vihet el mindenkit egy körre... Kiss


Stunt!
fuel stand-off:
http://www.youtube.com/watch?v=d2frvQNmuS8&feature=related
erre gondolsz?
« Utoljára szerkesztve: 2011 Január 28, 12:27:38 írta somci »
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12809 Dátum: 2011 Január 28, 12:24:54 »

Emberek, voltam kint egy tesztkörre.


Nagyon tetszik!!  Cool
gratula

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #12808 Dátum: 2011 Január 28, 12:08:00 »


Mivel most akarom feltenni a nagy kartert, azt letömítem, így legfeljebb a hétvégén megyek vele, mert kell neki 24 óra száradni.
És akkor sem rúgom, csak cruise.  Cool  De azért csinálok videót.
Azt hiszem van egy harmadik fokozatos gyorsulós videóm, azt megcsinálom megint, összehasonlításnak.  Wink
Ezt én inkább megélném, megtapasztalnám (mint video, saját bevallásod szerint sem adja vissza) Evil hogy újra pezsegjen a vérem! Grin
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #12807 Dátum: 2011 Január 28, 12:03:30 »

De komolyan, ez minek ? Én a közel gyári 1,6 AB-vel mentem nyáron 200kilométeket óra szerint 120-140-el  minden gond nélkül.
hogy odabaszam, a csatorna fedlaphoz, valami isten háta mögötti kis faluban, hogy elmaradjon az olaj. Evil
 

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #12806 Dátum: 2011 Január 28, 11:54:50 »


-nagyobb olajteknő
  

De komolyan, ez minek ? Én a közel gyári 1,6 AB-vel mentem nyáron 200kilométeket óra szerint 120-140-el  minden gond nélkül.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12805 Dátum: 2011 Január 28, 11:43:59 »

Alig várom a videót Cool


Mivel most akarom feltenni a nagy kartert, azt letömítem, így legfeljebb a hétvégén megyek vele, mert kell neki 24 óra száradni.
És akkor sem rúgom, csak cruise.  Cool  De azért csinálok videót.
Azt hiszem van egy harmadik fokozatos gyorsulós videóm, azt megcsinálom megint, összehasonlításnak.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 232 233 234 235 236 [237] 238 239 240 241 242 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.167 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.