www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 25, 04:54:04

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 234 235 236 237 238 [239] 240 241 242 243 244 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3394821 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12764 Dátum: 2011 Január 27, 17:31:05 »

link?
http://www.csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=37006346218&rub1=Engine&rub2=Oil%20System,Breather%20Boxes&artnr=13189c&pn=0&sort=0&all=




Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12763 Dátum: 2011 Január 27, 17:28:55 »

A szelepdekniket hogyan csövezted be?
lehet kapni olyat amin van csonk? vagy te tették rá?





Ott a kis csöcs, ki van fúrva, rá van csavarozva.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12762 Dátum: 2011 Január 27, 17:27:38 »

hogy erős kanyarban ne szívjon levegőt, arra ugye van egy lemez is, amit valahogy a blokkba tesznek be? mintha ilyenre emlékeznék. annak van értelme? meg van valami hátránya?


Igen, van egy lemez, amit be kell építeni, valamint vannak olyan szelep nyomórúd harmonika csövek, amelyek a blokkba jobban benyúlnak, így akadályozva meg, hogy olyan könnyen kanyarban a hengerfejbe folyjon az olaj.

A lemez jó megoldás, de nem gyógyír a kevés olajra, a mély karter pedig mindkettőt megoldja.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12761 Dátum: 2011 Január 27, 16:54:22 »

link?
legyél már kreativ  egy kicsit

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #12760 Dátum: 2011 Január 27, 16:05:06 »

lehet kapni csavarokkal komplett 2db
link?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #12759 Dátum: 2011 Január 27, 15:58:03 »

A szelepdekniket hogyan csövezted be?
lehet kapni olyat amin van csonk? vagy te tették rá?
lehet kapni csavarokkal komplett 2db

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #12758 Dátum: 2011 Január 27, 15:43:55 »

Szép "gyári" felújított motor Smiley

Így néz ki most a motortér.

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #12757 Dátum: 2011 Január 27, 15:31:45 »

Köszi!

A szelepdeknik is be vannak vezetve, így jön ki a 4 bevezetés és a két légszűrő, összesen 6.

Az extra teknő azért kell, mert a hűtő nem teljesen elöl van, hanem a váltó mellett és így csak 3 liter olaj van benne.
Kell még az a másfél liter, plusz nagy karterrel nem tud erős kanyarban levegőt szívni a pumpa.
A szelepdekniket hogyan csövezted be?
lehet kapni olyat amin van csonk? vagy te tették rá?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #12756 Dátum: 2011 Január 27, 15:22:11 »

plusz nagy karterrel nem tud erős kanyarban levegőt szívni a pumpa.
hogy erős kanyarban ne szívjon levegőt, arra ugye van egy lemez is, amit valahogy a blokkba tesznek be? mintha ilyenre emlékeznék. annak van értelme? meg van valami hátránya?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12755 Dátum: 2011 Január 27, 15:04:59 »

nagyon jonak nez ki, irto jo erzes hogy sikerült, minden  a kocsin szep, es jo. valahogy igazan örülök. Ez a siker es nem a tengerbe logatni a labat  . . . na ja örülök, hogy össze tudtad hozni
Extra olajteknöt semmi esetre se vegyel, ha elöl van hütö az olajad 85-max 90-en fog allni
Szelepdeklit en meg lecsöveznem ! Ott is van nyomas !, es azt is be kell vezetni a hatso NIRO dobozba !
nagyon spezi az egesz fasza !


Köszi!

A szelepdeknik is be vannak vezetve, így jön ki a 4 bevezetés és a két légszűrő, összesen 6.

Az extra teknő azért kell, mert a hűtő nem teljesen elöl van, hanem a váltó mellett és így csak 3 liter olaj van benne.
Kell még az a másfél liter, plusz nagy karterrel nem tud erős kanyarban levegőt szívni a pumpa.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #12754 Dátum: 2011 Január 27, 14:59:14 »

Így néz ki most a motortér.

nagyon jonak nez ki, irto jo erzes hogy sikerült, minden  a kocsin szep, es jo. valahogy igazan örülök. Ez a siker es nem a tengerbe logatni a labat  . . . na ja örülök, hogy össze tudtad hozni
Extra olajteknöt semmi esetre se vegyel, ha elöl van hütö az olajad 85-max 90-en fog allni
Szelepdeklit en meg lecsöveznem ! Ott is van nyomas !, es azt is be kell vezetni a hatso NIRO dobozba !
nagyon spezi az egesz fasza !

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12753 Dátum: 2011 Január 27, 14:27:52 »

Gondolom alig várod, hogy kerülhess vele egy kört Wink


Ja, egyetlen dolog van hátra, a nagy karter felszerelése. Lehet, hogy holnap megcsinálom, új olaj és a hétvégén, ha kicsit felszárad akkor megyek is vele egyet.
Nagyon kíváncsi vagyok.  Cheesy

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #12752 Dátum: 2011 Január 27, 14:24:02 »

Így néz ki most a motortér.
Gondolom alig várod, hogy kerülhess vele egy kört Wink
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12751 Dátum: 2011 Január 27, 14:12:38 »

Így néz ki most a motortér.


[a csatolmányt egy admin törölte]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #12750 Dátum: 2011 Január 27, 13:17:42 »

Sorjás.

Egyébként a talpak vannak csak cnc-zve, a többi öntvény.

A TheSamba-n is volt vita, hpogy jó vagy nem jó, ha a 40-es karbi alatt 48-as a szívócső. Azért rossz, mert a lépcső miatt esik az áramlási sebesség és azért jó, mert a szívócső fala nem kavar be ármalástanilag, mert nagyobb légsebességnél csak kb. a közepe felé érintkezik a fallal. Ez pl. hidegindításkor és hideg időben nagyon jó...és talán nagy teljesítménynél is. De mindenki csak találgatott, nem volt semmi mérés.

Abban megegyeztek, hogy sok jelentősége nincs és nem kell 40-es karbit használni, hanem 48-as IDA-t.  Roll Eyes
Ahha. Mind1, a mostanit is felpolíroztam belülről.
Soká lesz még olyan motorom, amire akkora karbik kellenének, szóval a 40-es szettet kell "továbbfejleszteni".
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #12749 Dátum: 2011 Január 27, 13:05:54 »

Miért, mi lesz Kklacházán? Esetleg ott lesz az autód? Beindul, önerőből jár?
nakabbe :-PPP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12748 Dátum: 2011 Január 27, 13:03:59 »

Bár ezen a képen a 40 és 44-es sorlyásnak (ez milyen jÉ?) látszik belülről. Az hogy jön össze a cnc marással?  Roll Eyes
<beszúrt kép törölve>

Sorjás.

Egyébként a talpak vannak csak cnc-zve, a többi öntvény.

A TheSamba-n is volt vita, hpogy jó vagy nem jó, ha a 40-es karbi alatt 48-as a szívócső. Azért rossz, mert a lépcső miatt esik az áramlási sebesség és azért jó, mert a szívócső fala nem kavar be ármalástanilag, mert nagyobb légsebességnél csak kb. a közepe felé érintkezik a fallal. Ez pl. hidegindításkor és hideg időben nagyon jó...és talán nagy teljesítménynél is. De mindenki csak találgatott, nem volt semmi mérés.

Abban megegyeztek, hogy sok jelentősége nincs és nem kell 40-es karbit használni, hanem 48-as IDA-t.  Roll Eyes

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #12747 Dátum: 2011 Január 27, 12:59:59 »

Bár ezen a képen a 40 és 44-es sorlyásnak (ez milyen jÉ?) látszik belülről. Az hogy jön össze a cnc marással?  Roll Eyes
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12746 Dátum: 2011 Január 27, 12:59:54 »

majd lacházán kiderül. :-PP

Miért, mi lesz Kklacházán? Esetleg ott lesz az autód? Beindul, önerőből jár?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #12745 Dátum: 2011 Január 27, 12:57:23 »

Mi az, hogy jobb szívócső legyártása? Kurvára nem egyszerű jó szívócsövet gyártatni, mert nagyon pontosnak kell lenni és az sem baj, ha még jól is néz ki.
Én azt mondom, hogy a CSP-től kell rendelni oylat, ami nekem is van. Halál pontos, a gyári kutyaházzal is jól elfér, pontosan kompenzálja a hengereltolásokat (ez fontos, hogy ne legyen a középen fordítós rudazat sem szöghibás), nagyon szép a belseje, nem ragyás, nem érdes és adnak hozzá 8-as csavarokat, amelyek 10-es kulccsal foghatók (nem pedig 13-assal, mint a 8-as csavar általában), valamint tömítéseket, és töcsavarokat is a karbihoz.

http://www.csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=49551341434&rub1=Engine&rub2=Fuel%20System,Intake%20Manifolds,Intake%20Manifolds%20Type-1&artnr=13821a&pn=0&sort=0&all=
Jajjj de jóóó!
Ilyet akarok, de nem nagyon találni, azt hittem nincs is 40-eshez.
Mert általában amit lehet kapni, az 48-as torokkal van... szóval a 40-es karbi alatt hirtelen lesz egy jó nagy tágulat a csőben... (most ilyenem van)
Én laikus vagyok hozzá, de ez tuti, hogy nem egészséges...
Olyan kell, ami 40mm-es torokkal rendelkezik és pont.
Köszi a linket  Wink
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #12744 Dátum: 2011 Január 27, 12:33:19 »

A tiédnél jobban meghajtja, az biztos.  Evil
majd lacházán kiderül. :-PP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12743 Dátum: 2011 Január 27, 12:23:09 »

csak ki ne akassza a műszert :-PPP

A tiédnél jobban meghajtja, az biztos.  Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12742 Dátum: 2011 Január 27, 12:22:04 »

Ami pedig a tütéket illeti, ezek az alacsony tüték, amik nekem vannak a 9 cm magas légszűrőben csak dísznek jók és csak az ellen védenek, hogy a leesett csavarokat nem kapja be a motor olyan könnyen.

Azt ökölszabályként szokás emlegetni, hogy akkora tüte kell, mint a karbi magasságának a 70%-a, mert nagy fordulaton a "fuel stand-off" aminek sem a magyar nevét sem tudom, sem azt, hogy mitől keletkezik, kb olyan magasságban van a karbi felett, ekkor még a tüte belsejében alakul ki, illetve nem alakul ki, nem dúsul túl a karbi.
Ez a fuel stand-off egy olyan benzin gőzfelhő, ami nekem is megfigyelhető volt, amikor jól megforgattam a motort, de nekem a tüte felett kb. 2-3 cm-rel és ez nem jó.

Az IDF-re kellene kb. 80 mm-es tüte, nem ilyen kis 40-es.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12741 Dátum: 2011 Január 27, 12:15:19 »

Á nem. Csak az SS1915-öt kell továbbfejleszteni, mert pár dolgot elspóroltam (kipuff, légszűrők, tüték... aztán egy jobb szívócső legyártása... legalább a hátsó két váltótartó bak cseréje uretánra, és még néhány apróság, meg van még pár dolog ami meg van véve, csak még nem lett beépítve.)

Mi az, hogy jobb szívócső legyártása? Kurvára nem egyszerű jó szívócsövet gyártatni, mert nagyon pontosnak kell lenni és az sem baj, ha még jól is néz ki.
Én azt mondom, hogy a CSP-től kell rendelni oylat, ami nekem is van. Halál pontos, a gyári kutyaházzal is jól elfér, pontosan kompenzálja a hengereltolásokat (ez fontos, hogy ne legyen a középen fordítós rudazat sem szöghibás), nagyon szép a belseje, nem ragyás, nem érdes és adnak hozzá 8-as csavarokat, amelyek 10-es kulccsal foghatók (nem pedig 13-assal, mint a 8-as csavar általában), valamint tömítéseket, és töcsavarokat is a karbihoz.

http://www.csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=49551341434&rub1=Engine&rub2=Fuel%20System,Intake%20Manifolds,Intake%20Manifolds%20Type-1&artnr=13821a&pn=0&sort=0&all=

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #12740 Dátum: 2011 Január 27, 12:10:27 »

megyünk rögtön. ahogy üzemel.
 

csak ki ne akassza a műszert :-PPP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #12739 Dátum: 2011 Január 27, 11:44:37 »

Jó lesz az!
Lassan üzembe áll Debrecenbe a Rototest,aztán lehet mérni  Wink 
megyünk rögtön. ahogy üzemel.
 

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #12738 Dátum: 2011 Január 27, 11:43:41 »


Azért még várjunk.
Az előjelek jók, de még nem ment egy métert sem...nem is beszélve a mérőpadról, ahol az igazság előbukkan...  Wink


A te autódat is le kellene mérni, nagyon kíváncsi lennék rá, ugyanis amikor én mérettem azt a motort, akkor nem volt jól beállítva. Utána sokkal erősebb volt.
Jó lesz az!
Lassan üzembe áll Debrecenbe a Rototest,aztán lehet mérni  Wink 
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #12737 Dátum: 2011 Január 27, 11:41:18 »

Csak nem valami új projektbe kezdesz?  Wink
Á nem. Csak az SS1915-öt kell továbbfejleszteni, mert pár dolgot elspóroltam (kipuff, légszűrők, tüték... aztán egy jobb szívócső legyártása... legalább a hátsó két váltótartó bak cseréje uretánra, és még néhány apróság, meg van még pár dolog ami meg van véve, csak még nem lett beépítve.)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12736 Dátum: 2011 Január 26, 21:49:18 »

Wowww...
Khmm Undecided basszus... hát grat májsztró
Így már nem hajaz varrógépre a hangja.
Nem semmi, ahogy pörög...  Shocked
Asszem le vagyok maradva mint a borravaló.



Azért még várjunk.
Az előjelek jók, de még nem ment egy métert sem...nem is beszélve a mérőpadról, ahol az igazság előbukkan...  Wink


A te autódat is le kellene mérni, nagyon kíváncsi lennék rá, ugyanis amikor én mérettem azt a motort, akkor nem volt jól beállítva. Utána sokkal erősebb volt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #12735 Dátum: 2011 Január 26, 21:31:11 »

Wowww...
Khmm Undecided basszus... hát grat májsztró
Így már nem hajaz varrógépre a hangja.
Nem semmi, ahogy pörög...  Shocked
Asszem le vagyok maradva mint a borravaló.


Csak nem valami új projektbe kezdesz?  Wink

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #12734 Dátum: 2011 Január 26, 21:05:12 »

Ma megvolt az első indítás az autóba lévő motorral. Az elektromos AC hatására nagyobb a benzinnyomás, a durrogás (kevés benzin) is megszűnt, a motor úgy veszi a tüzet, hogy nekem még ilyen motorom soha nem volt. Az Oettinger eredeti koncepciója az olyan volt, mint egy nagyon nyomatékos széria bogármotor, teljesen más jellegű, de ez, hihetetlen. A video nem is adja annyira jól vissza, hogy nem lehet a gázpedált úgy megnyoni, hogy ne ugorjon fela  fordulatszámmérő mutatója. Olyan pillanatok alatt beleugrik a 6000-be, hogy talán egy fordulatkorlátozós rotor is fog kelleni...  Wink

A motortér még csak hevenyészet, rendet kell rakni, de az már csak puccoskodás. Olvadjon a hó és kimegyek kipróbálni.

http://www.youtube.com/watch?v=IXbxXl_PQpY&feature=mfu_in_order&list=UL


http://www.youtube.com/watch?v=HsOiTLwLJuI&feature=BF&list=ULU79x-TBuvcE&index=20

Wowww...
Khmm Undecided basszus... hát grat májsztró
Így már nem hajaz varrógépre a hangja.
Nem semmi, ahogy pörög...  Shocked
Asszem le vagyok maradva mint a borravaló.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12733 Dátum: 2011 Január 26, 19:24:03 »

Kuvva jól veszi a fordulatot!! Állat!

Nagyon sokat várok ettől a motortól teljesítményileg is, azonban még fontosabb a használhatóság és a megbízhatóság.

Nem szeretek pénzről beszélni, de ma azt számoltam össze, hogy az olajhűtő a csövezéssel, a fittingekkel, szűrővel, valamint a karter szellőző a csövekkel, fittingekkel csak ez több, mint 100e Ft.  Roll Eyes Undecided

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
« Hozzászólás #12732 Dátum: 2011 Január 26, 18:29:27 »

Ma megvolt az első indítás az autóba lévő motorral.
Kuvva jól veszi a fordulatot!! Állat!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12731 Dátum: 2011 Január 26, 17:53:49 »

mondtam én h 294 Grin


A kulcs a hengerfej, nem a tengely.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12730 Dátum: 2011 Január 26, 17:17:50 »

Ma megvolt az első indítás az autóba lévő motorral. Az elektromos AC hatására nagyobb a benzinnyomás, a durrogás (kevés benzin) is megszűnt, a motor úgy veszi a tüzet, hogy nekem még ilyen motorom soha nem volt. Az Oettinger eredeti koncepciója az olyan volt, mint egy nagyon nyomatékos széria bogármotor, teljesen más jellegű, de ez, hihetetlen. A video nem is adja annyira jól vissza, hogy nem lehet a gázpedált úgy megnyoni, hogy ne ugorjon fela  fordulatszámmérő mutatója. Olyan pillanatok alatt beleugrik a 6000-be, hogy talán egy fordulatkorlátozós rotor is fog kelleni...  Wink

A motortér még csak hevenyészet, rendet kell rakni, de az már csak puccoskodás. Olvadjon a hó és kimegyek kipróbálni.

http://www.youtube.com/watch?v=IXbxXl_PQpY&feature=mfu_in_order&list=UL


http://www.youtube.com/watch?v=HsOiTLwLJuI&feature=BF&list=ULU79x-TBuvcE&index=20
mondtam én h 294 Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #12729 Dátum: 2011 Január 26, 14:46:58 »

Ma megvolt az első indítás az autóba lévő motorral.
höhö, gecó, végre összeállt!

rohadj meg, megdolgoztál érte. :-))
mikor tolsz vele egy 50 méteres gumicsíkot az aszfaltra?

A CroMo nyomórúd kopácsol. Nincs baj, hidegen csendes, melegen van szelephézag 0.15-0.18 mm
izé.... nem úgy kéne lenni, hogy melegen 0 (nulla) legyen a hézag?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #12728 Dátum: 2011 Január 26, 14:36:23 »

1200es nagyon igényli Grin
Grin Grin Grin.....bocs Tongue

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12727 Dátum: 2011 Január 26, 13:29:59 »


A CroMo nyomórúd kopácsol. Nincs baj, hidegen csendes, melegen van szelephézag 0.15-0.18 mm

Egyébként "élőben" nem ennyire gáz, a felvételen átkozott szar hangja van, ezt én is hallom.
  dolgozik a sárga irigység (szerintem soproni rádió is bemondja hogy láttak ott is egy kis sárga embert)  Wink

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12726 Dátum: 2011 Január 26, 13:25:16 »

kicsit kopácsol ,készítem a trélert Roll Eyes


A CroMo nyomórúd kopácsol. Nincs baj, hidegen csendes, melegen van szelephézag 0.15-0.18 mm

Egyébként "élőben" nem ennyire gáz, a felvételen átkozott szar hangja van, ezt én is hallom.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12725 Dátum: 2011 Január 26, 13:21:52 »

Ma megvolt az első indítás az autóba lévő motorral. Az elektromos AC hatására nagyobb a benzinnyomás, a durrogás (kevés benzin) is megszűnt, a motor úgy veszi a tüzet, hogy nekem még ilyen motorom soha nem volt.

http://www.youtube.com/watch?v=IXbxXl_PQpY&feature=mfu_in_order&list=UL


http://www.youtube.com/watch?v=HsOiTLwLJuI&feature=BF&list=ULU79x-TBuvcE&index=20
kicsit kopácsol ,készítem a trélert Roll Eyes

Oldalak: 1 ... 234 235 236 237 238 [239] 240 241 242 243 244 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.171 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.