www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 25, 04:54:04
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
234
235
236
237
238
[
239
]
240
241
242
243
244
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3394821 alkalommal)
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12764 Dátum:
2011 Január 27, 17:31:05 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Január 27, 16:05:06
link?
http://www.csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=37006346218&rub1=Engine&rub2=Oil%20System,Breather%20Boxes&artnr=13189c&pn=0&sort=0&all=
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12763 Dátum:
2011 Január 27, 17:28:55 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Január 27, 15:31:45
A szelepdekniket hogyan csövezted be?
lehet kapni olyat amin van csonk? vagy te tették rá?
Ott a kis csöcs, ki van fúrva, rá van csavarozva.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12762 Dátum:
2011 Január 27, 17:27:38 »
Idézetet írta: Typ117 - 2011 Január 27, 15:22:11
hogy erős kanyarban ne szívjon levegőt, arra ugye van egy lemez is, amit valahogy a blokkba tesznek be? mintha ilyenre emlékeznék. annak van értelme? meg van valami hátránya?
Igen, van egy lemez, amit be kell építeni, valamint vannak olyan szelep nyomórúd harmonika csövek, amelyek a blokkba jobban benyúlnak, így akadályozva meg, hogy olyan könnyen kanyarban a hengerfejbe folyjon az olaj.
A lemez jó megoldás, de nem gyógyír a kevés olajra, a mély karter pedig mindkettőt megoldja.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12761 Dátum:
2011 Január 27, 16:54:22 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Január 27, 16:05:06
link?
legyél már kreativ egy kicsit
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12760 Dátum:
2011 Január 27, 16:05:06 »
Idézetet írta: xoyox - 2011 Január 27, 15:58:03
lehet kapni csavarokkal komplett 2db
link?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12759 Dátum:
2011 Január 27, 15:58:03 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Január 27, 15:31:45
A szelepdekniket hogyan csövezted be?
lehet kapni olyat amin van csonk? vagy te tették rá?
lehet kapni csavarokkal komplett 2db
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12758 Dátum:
2011 Január 27, 15:43:55 »
Szép "gyári" felújított motor
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 27, 14:12:38
Így néz ki most a motortér.
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12757 Dátum:
2011 Január 27, 15:31:45 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 27, 15:04:59
Köszi!
A szelepdeknik is be vannak vezetve, így jön ki a 4 bevezetés és a két légszűrő, összesen 6.
Az extra teknő azért kell, mert a hűtő nem teljesen elöl van, hanem a váltó mellett és így csak 3 liter olaj van benne.
Kell még az a másfél liter, plusz nagy karterrel nem tud erős kanyarban levegőt szívni a pumpa.
A szelepdekniket hogyan csövezted be?
lehet kapni olyat amin van csonk? vagy te tették rá?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12756 Dátum:
2011 Január 27, 15:22:11 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 27, 15:04:59
plusz nagy karterrel nem tud erős kanyarban levegőt szívni a pumpa.
hogy erős kanyarban ne szívjon levegőt, arra ugye van egy lemez is, amit valahogy a blokkba tesznek be? mintha ilyenre emlékeznék. annak van értelme? meg van valami hátránya?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12755 Dátum:
2011 Január 27, 15:04:59 »
Idézetet írta: xoyox - 2011 Január 27, 14:59:14
nagyon jonak nez ki, irto jo erzes hogy sikerült, minden a kocsin szep, es jo. valahogy igazan örülök. Ez a siker es nem a tengerbe logatni a labat . . . na ja örülök, hogy össze tudtad hozni
Extra olajteknöt semmi esetre se vegyel, ha elöl van hütö az olajad 85-max 90-en fog allni
Szelepdeklit en meg lecsöveznem ! Ott is van nyomas !, es azt is be kell vezetni a hatso NIRO dobozba !
nagyon spezi az egesz fasza !
Köszi!
A szelepdeknik is be vannak vezetve, így jön ki a 4 bevezetés és a két légszűrő, összesen 6.
Az extra teknő azért kell, mert a hűtő nem teljesen elöl van, hanem a váltó mellett és így csak 3 liter olaj van benne.
Kell még az a másfél liter, plusz nagy karterrel nem tud erős kanyarban levegőt szívni a pumpa.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12754 Dátum:
2011 Január 27, 14:59:14 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 27, 14:12:38
Így néz ki most a motortér.
nagyon jonak nez ki, irto jo erzes hogy sikerült, minden a kocsin szep, es jo. valahogy igazan örülök. Ez a siker es nem a tengerbe logatni a labat . . . na ja örülök, hogy össze tudtad hozni
Extra olajteknöt semmi esetre se vegyel, ha elöl van hütö az olajad 85-max 90-en fog allni
Szelepdeklit en meg lecsöveznem ! Ott is van nyomas !, es azt is be kell vezetni a hatso NIRO dobozba !
nagyon spezi az egesz fasza !
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12753 Dátum:
2011 Január 27, 14:27:52 »
Idézetet írta: somci - 2011 Január 27, 14:24:02
Gondolom alig várod, hogy kerülhess vele egy kört
Ja, egyetlen dolog van hátra, a nagy karter felszerelése. Lehet, hogy holnap megcsinálom, új olaj és a hétvégén, ha kicsit felszárad akkor megyek is vele egyet.
Nagyon kíváncsi vagyok.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12752 Dátum:
2011 Január 27, 14:24:02 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 27, 14:12:38
Így néz ki most a motortér.
Gondolom alig várod, hogy kerülhess vele egy kört
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12751 Dátum:
2011 Január 27, 14:12:38 »
Így néz ki most a motortér.
[a csatolmányt egy admin törölte]
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12750 Dátum:
2011 Január 27, 13:17:42 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 27, 13:03:59
Sorjás.
Egyébként a talpak vannak csak cnc-zve, a többi öntvény.
A TheSamba-n is volt vita, hpogy jó vagy nem jó, ha a 40-es karbi alatt 48-as a szívócső. Azért rossz, mert a lépcső miatt esik az áramlási sebesség és azért jó, mert a szívócső fala nem kavar be ármalástanilag, mert nagyobb légsebességnél csak kb. a közepe felé érintkezik a fallal. Ez pl. hidegindításkor és hideg időben nagyon jó...és talán nagy teljesítménynél is. De mindenki csak találgatott, nem volt semmi mérés.
Abban megegyeztek, hogy sok jelentősége nincs és nem kell 40-es karbit használni, hanem 48-as IDA-t.
Ahha. Mind1, a mostanit is felpolíroztam belülről.
Soká lesz még olyan motorom, amire akkora karbik kellenének, szóval a 40-es szettet kell "továbbfejleszteni".
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12749 Dátum:
2011 Január 27, 13:05:54 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 27, 12:59:54
Miért, mi lesz Kklacházán? Esetleg ott lesz az autód? Beindul, önerőből jár?
nakabbe :-PPP
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12748 Dátum:
2011 Január 27, 13:03:59 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2011 Január 27, 12:59:59
Bár ezen a képen a 40 és 44-es sorlyásnak (ez milyen jÉ?) látszik belülről. Az hogy jön össze a cnc marással?
<beszúrt kép törölve>
Sorjás.
Egyébként a talpak vannak csak cnc-zve, a többi öntvény.
A TheSamba-n is volt vita, hpogy jó vagy nem jó, ha a 40-es karbi alatt 48-as a szívócső. Azért rossz, mert a lépcső miatt esik az áramlási sebesség és azért jó, mert a szívócső fala nem kavar be ármalástanilag, mert nagyobb légsebességnél csak kb. a közepe felé érintkezik a fallal. Ez pl. hidegindításkor és hideg időben nagyon jó...és talán nagy teljesítménynél is. De mindenki csak találgatott, nem volt semmi mérés.
Abban megegyeztek, hogy sok jelentősége nincs és nem kell 40-es karbit használni, hanem 48-as IDA-t.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12747 Dátum:
2011 Január 27, 12:59:59 »
Bár ezen a képen a 40 és 44-es sorlyásnak (ez milyen jÉ?) látszik belülről. Az hogy jön össze a cnc marással?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12746 Dátum:
2011 Január 27, 12:59:54 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Január 27, 12:33:19
majd lacházán kiderül. :-PP
Miért, mi lesz Kklacházán? Esetleg ott lesz az autód? Beindul, önerőből jár?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12745 Dátum:
2011 Január 27, 12:57:23 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 27, 12:15:19
Mi az, hogy jobb szívócső legyártása? Kurvára nem egyszerű jó szívócsövet gyártatni, mert nagyon pontosnak kell lenni és az sem baj, ha még jól is néz ki.
Én azt mondom, hogy a CSP-től kell rendelni oylat, ami nekem is van. Halál pontos, a gyári kutyaházzal is jól elfér, pontosan kompenzálja a hengereltolásokat (ez fontos, hogy ne legyen a középen fordítós rudazat sem szöghibás), nagyon szép a belseje, nem ragyás, nem érdes és adnak hozzá 8-as csavarokat, amelyek 10-es kulccsal foghatók (nem pedig 13-assal, mint a 8-as csavar általában), valamint tömítéseket, és töcsavarokat is a karbihoz.
http://www.csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=49551341434&rub1=Engine&rub2=Fuel%20System,Intake%20Manifolds,Intake%20Manifolds%20Type-1&artnr=13821a&pn=0&sort=0&all=
Jajjj de jóóó!
Ilyet akarok, de nem nagyon találni, azt hittem nincs is 40-eshez.
Mert általában amit lehet kapni, az 48-as torokkal van... szóval a 40-es karbi alatt hirtelen lesz egy jó nagy tágulat a csőben... (most ilyenem van)
Én laikus vagyok hozzá, de ez tuti, hogy nem egészséges...
Olyan kell, ami 40mm-es torokkal rendelkezik és pont.
Köszi a linket
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12744 Dátum:
2011 Január 27, 12:33:19 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 27, 12:23:09
A tiédnél jobban meghajtja, az biztos.
majd lacházán kiderül. :-PP
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12743 Dátum:
2011 Január 27, 12:23:09 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Január 27, 12:10:27
csak ki ne akassza a műszert :-PPP
A tiédnél jobban meghajtja, az biztos.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12742 Dátum:
2011 Január 27, 12:22:04 »
Ami pedig a tütéket illeti, ezek az alacsony tüték, amik nekem vannak a 9 cm magas légszűrőben csak dísznek jók és csak az ellen védenek, hogy a leesett csavarokat nem kapja be a motor olyan könnyen.
Azt ökölszabályként szokás emlegetni, hogy akkora tüte kell, mint a karbi magasságának a 70%-a, mert nagy fordulaton a "fuel stand-off" aminek sem a magyar nevét sem tudom, sem azt, hogy mitől keletkezik, kb olyan magasságban van a karbi felett, ekkor még a tüte belsejében alakul ki, illetve nem alakul ki, nem dúsul túl a karbi.
Ez a fuel stand-off egy olyan benzin gőzfelhő, ami nekem is megfigyelhető volt, amikor jól megforgattam a motort, de nekem a tüte felett kb. 2-3 cm-rel és ez nem jó.
Az IDF-re kellene kb. 80 mm-es tüte, nem ilyen kis 40-es.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12741 Dátum:
2011 Január 27, 12:15:19 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2011 Január 27, 11:41:18
Á nem. Csak az SS1915-öt kell továbbfejleszteni, mert pár dolgot elspóroltam (kipuff, légszűrők, tüték... aztán egy jobb szívócső legyártása... legalább a hátsó két váltótartó bak cseréje uretánra, és még néhány apróság, meg van még pár dolog ami meg van véve, csak még nem lett beépítve.)
Mi az, hogy jobb szívócső legyártása? Kurvára nem egyszerű jó szívócsövet gyártatni, mert nagyon pontosnak kell lenni és az sem baj, ha még jól is néz ki.
Én azt mondom, hogy a CSP-től kell rendelni oylat, ami nekem is van. Halál pontos, a gyári kutyaházzal is jól elfér, pontosan kompenzálja a hengereltolásokat (ez fontos, hogy ne legyen a középen fordítós rudazat sem szöghibás), nagyon szép a belseje, nem ragyás, nem érdes és adnak hozzá 8-as csavarokat, amelyek 10-es kulccsal foghatók (nem pedig 13-assal, mint a 8-as csavar általában), valamint tömítéseket, és töcsavarokat is a karbihoz.
http://www.csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=49551341434&rub1=Engine&rub2=Fuel%20System,Intake%20Manifolds,Intake%20Manifolds%20Type-1&artnr=13821a&pn=0&sort=0&all=
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12740 Dátum:
2011 Január 27, 12:10:27 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Január 27, 11:44:37
megyünk rögtön. ahogy üzemel.
csak ki ne akassza a műszert :-PPP
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12739 Dátum:
2011 Január 27, 11:44:37 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2011 Január 27, 11:43:41
Jó lesz az!
Lassan üzembe áll Debrecenbe a Rototest,aztán lehet mérni
megyünk rögtön. ahogy üzemel.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12738 Dátum:
2011 Január 27, 11:43:41 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 26, 21:49:18
Azért még várjunk.
Az előjelek jók, de még nem ment egy métert sem...nem is beszélve a mérőpadról, ahol az igazság előbukkan...
A te autódat is le kellene mérni, nagyon kíváncsi lennék rá, ugyanis amikor én mérettem azt a motort, akkor nem volt jól beállítva. Utána sokkal erősebb volt.
Jó lesz az!
Lassan üzembe áll Debrecenbe a Rototest,aztán lehet mérni
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12737 Dátum:
2011 Január 27, 11:41:18 »
Idézetet írta: MatroX - 2011 Január 26, 21:31:11
Csak nem valami új projektbe kezdesz?
Á nem. Csak az SS1915-öt kell továbbfejleszteni, mert pár dolgot elspóroltam (kipuff, légszűrők, tüték... aztán egy jobb szívócső legyártása... legalább a hátsó két váltótartó bak cseréje uretánra, és még néhány apróság, meg van még pár dolog ami meg van véve, csak még nem lett beépítve.)
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12736 Dátum:
2011 Január 26, 21:49:18 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2011 Január 26, 21:05:12
Wowww...
Khmm
basszus... hát grat májsztró
Így már nem hajaz varrógépre a hangja.
Nem semmi, ahogy pörög...
Asszem le vagyok maradva mint a borravaló.
Azért még várjunk.
Az előjelek jók, de még nem ment egy métert sem...nem is beszélve a mérőpadról, ahol az igazság előbukkan...
A te autódat is le kellene mérni, nagyon kíváncsi lennék rá, ugyanis amikor én mérettem azt a motort, akkor nem volt jól beállítva. Utána sokkal erősebb volt.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12735 Dátum:
2011 Január 26, 21:31:11 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2011 Január 26, 21:05:12
Wowww...
Khmm
basszus... hát grat májsztró
Így már nem hajaz varrógépre a hangja.
Nem semmi, ahogy pörög...
Asszem le vagyok maradva mint a borravaló.
Csak nem valami új projektbe kezdesz?
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12734 Dátum:
2011 Január 26, 21:05:12 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 26, 13:11:34
Ma megvolt az első indítás az autóba lévő motorral. Az elektromos AC hatására nagyobb a benzinnyomás, a durrogás (kevés benzin) is megszűnt, a motor úgy veszi a tüzet, hogy nekem még ilyen motorom soha nem volt. Az Oettinger eredeti koncepciója az olyan volt, mint egy nagyon nyomatékos széria bogármotor, teljesen más jellegű, de ez, hihetetlen. A video nem is adja annyira jól vissza, hogy nem lehet a gázpedált úgy megnyoni, hogy ne ugorjon fela fordulatszámmérő mutatója. Olyan pillanatok alatt beleugrik a 6000-be, hogy talán egy fordulatkorlátozós rotor is fog kelleni...
A motortér még csak hevenyészet, rendet kell rakni, de az már csak puccoskodás. Olvadjon a hó és kimegyek kipróbálni.
http://www.youtube.com/watch?v=IXbxXl_PQpY&feature=mfu_in_order&list=UL
http://www.youtube.com/watch?v=HsOiTLwLJuI&feature=BF&list=ULU79x-TBuvcE&index=20
Wowww...
Khmm
basszus... hát grat májsztró
Így már nem hajaz varrógépre a hangja.
Nem semmi, ahogy pörög...
Asszem le vagyok maradva mint a borravaló.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12733 Dátum:
2011 Január 26, 19:24:03 »
Idézetet írta: Süni - 2011 Január 26, 18:29:27
Kuvva jól veszi a fordulatot!! Állat!
Nagyon sokat várok ettől a motortól teljesítményileg is, azonban még fontosabb a használhatóság és a megbízhatóság.
Nem szeretek pénzről beszélni, de ma azt számoltam össze, hogy az olajhűtő a csövezéssel, a fittingekkel, szűrővel, valamint a karter szellőző a csövekkel, fittingekkel csak ez több, mint 100e Ft.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12732 Dátum:
2011 Január 26, 18:29:27 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 26, 13:11:34
Ma megvolt az első indítás az autóba lévő motorral.
Kuvva jól veszi a fordulatot!! Állat!
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12731 Dátum:
2011 Január 26, 17:53:49 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Január 26, 17:17:50
mondtam én h 294
A kulcs a hengerfej, nem a tengely.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12730 Dátum:
2011 Január 26, 17:17:50 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 26, 13:11:34
Ma megvolt az első indítás az autóba lévő motorral. Az elektromos AC hatására nagyobb a benzinnyomás, a durrogás (kevés benzin) is megszűnt, a motor úgy veszi a tüzet, hogy nekem még ilyen motorom soha nem volt. Az Oettinger eredeti koncepciója az olyan volt, mint egy nagyon nyomatékos széria bogármotor, teljesen más jellegű, de ez, hihetetlen. A video nem is adja annyira jól vissza, hogy nem lehet a gázpedált úgy megnyoni, hogy ne ugorjon fela fordulatszámmérő mutatója. Olyan pillanatok alatt beleugrik a 6000-be, hogy talán egy fordulatkorlátozós rotor is fog kelleni...
A motortér még csak hevenyészet, rendet kell rakni, de az már csak puccoskodás. Olvadjon a hó és kimegyek kipróbálni.
http://www.youtube.com/watch?v=IXbxXl_PQpY&feature=mfu_in_order&list=UL
http://www.youtube.com/watch?v=HsOiTLwLJuI&feature=BF&list=ULU79x-TBuvcE&index=20
mondtam én h 294
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12729 Dátum:
2011 Január 26, 14:46:58 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 26, 13:11:34
Ma megvolt az első indítás az autóba lévő motorral.
höhö, gecó, végre összeállt!
rohadj meg, megdolgoztál érte. :-))
mikor tolsz vele egy 50 méteres gumicsíkot az aszfaltra?
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 26, 13:25:16
A CroMo nyomórúd kopácsol. Nincs baj, hidegen csendes, melegen van szelephézag 0.15-0.18 mm
izé.... nem úgy kéne lenni, hogy melegen 0 (nulla) legyen a hézag?
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
gumibogi
Hozzászólások: 13424
20-9111-661 www.ftgumi.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12728 Dátum:
2011 Január 26, 14:36:23 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Január 26, 10:15:59
1200es nagyon igényli
.....bocs
zengőgumi
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12727 Dátum:
2011 Január 26, 13:29:59 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 26, 13:25:16
A CroMo nyomórúd kopácsol. Nincs baj, hidegen csendes, melegen van szelephézag 0.15-0.18 mm
Egyébként "élőben" nem ennyire gáz, a felvételen átkozott szar hangja van, ezt én is hallom.
dolgozik a sárga irigység (szerintem soproni rádió is bemondja hogy láttak ott is egy kis sárga embert)
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12726 Dátum:
2011 Január 26, 13:25:16 »
Idézetet írta: tati - 2011 Január 26, 13:21:52
kicsit kopácsol ,készítem a trélert
A CroMo nyomórúd kopácsol. Nincs baj, hidegen csendes, melegen van szelephézag 0.15-0.18 mm
Egyébként "élőben" nem ennyire gáz, a felvételen átkozott szar hangja van, ezt én is hallom.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12725 Dátum:
2011 Január 26, 13:21:52 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 26, 13:11:34
Ma megvolt az első indítás az autóba lévő motorral. Az elektromos AC hatására nagyobb a benzinnyomás, a durrogás (kevés benzin) is megszűnt, a motor úgy veszi a tüzet, hogy nekem még ilyen motorom soha nem volt.
http://www.youtube.com/watch?v=IXbxXl_PQpY&feature=mfu_in_order&list=UL
http://www.youtube.com/watch?v=HsOiTLwLJuI&feature=BF&list=ULU79x-TBuvcE&index=20
kicsit kopácsol ,készítem a trélert
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Oldalak:
1
...
234
235
236
237
238
[
239
]
240
241
242
243
244
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...