www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Augusztus 21, 17:49:56

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921261 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 546 547 548 549 550 [551] 552 553 554 555 556 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3465523 alkalommal)
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #284 Dátum: 2008 Február 07, 17:02:57 »

mekkora a 34 solex karbinak a torok mérete ahova a légszürő megy ??? 34?? Grin

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #283 Dátum: 2008 Február 07, 15:12:01 »

Valamelyik aircooledtech' oldalon volt róla cikk, de most nem találom, ugyhogy egyenlőre visszavonom.
A 044 előnyei röviden:
erősebb anyag
nagyobb 'csatornák'
nagyobb hűtőfelület
nagyobb szelepek

egy kis összehasonlítás: http://www.aircooledtech.com/044_upgrade/


A kipufogócsatorna más ívben fordul, más sugáron, így a szelepek közötti gát vastagabb nem hajlamos a repedésre...legalábbis nem annyira, mint a gyári geometriájú fejen.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #282 Dátum: 2008 Február 06, 22:53:39 »

"ha tudod mérd meg a csapok távolságát"
"Ez még elvileg elfér. A nagyobbaknál már faragni kell a blokkot belül, mert nem tud elforogni a hajtókar. Meg ezeknél már a veztengelyhez is majdnem hozzáér."
jó, mert kezd leesni a különbség, mert mértem ilyet a suliban, ugyan ladán, de az is valami  Grin
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #281 Dátum: 2008 Február 06, 22:47:55 »

Ez még elvileg elfér. A nagyobbaknál már faragni kell a blokkot belül, mert nem tud elforogni a hajtókar. Meg ezeknél már a veztengelyhez is majdnem hozzáér.
Ez konkrétan egy 2.1 wbx főtengelye (ami nem jó egyből a typ1 blokkba), de lehet venni újban mindenféle méretben a jobb alkatrészeseknél. 


de ha ennyivel nagyobb, akkor ezt a 7 mm-t ki kell faragni a blokkból? vagy mi a teendő ilyenkor? és hol lehet ilyet beszerezni?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #280 Dátum: 2008 Február 06, 22:45:29 »

ezekszerint annyi olaj lenne a motorban hogy a főtengely beleér?
múltkor hiába kérdeztem..

meddig kell tölteni ezen a rajzon?
http://index.hu/cikkepek/totalcar/magazin/hirek/vw/plus/vwboxer_ani.gif
szerintem a vez.t. körül lehet a szint, de ha kihúzod a nívópálcát és mellé teszed a blokknak látni fogod, hogy meddig kell lenni az olajnak

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #279 Dátum: 2008 Február 06, 22:39:35 »

Azért ha nagyon nem is, de kissé talán tulzás a polírozása. Igen amikor az olajba csapódik a főtengely akkor kisebb lesz a felületi ellenállása, örvényeket meg iyleneket csökkenti ugyebár.
ezekszerint annyi olaj lenne a motorban hogy a főtengely beleér?
múltkor hiába kérdeztem..

meddig kell tölteni ezen a rajzon?
http://index.hu/cikkepek/totalcar/magazin/hirek/vw/plus/vwboxer_ani.gif
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #278 Dátum: 2008 Február 06, 22:31:16 »

ez egy 76mm löketű ft. ránézésre nem különbözik a 69mm-től. talán ha egymás mellet vannak, akkor igen.
de ha ennyivel nagyobb, akkor ezt a 7 mm-t ki kell faragni a blokkból? vagy mi a teendő ilyenkor? és hol lehet ilyet beszerezni?
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #277 Dátum: 2008 Február 06, 21:16:52 »

ez egy 76mm löketű ft. ránézésre nem különbözik a 69mm-től. talán ha egymás mellet vannak, akkor igen.



köszönöm a tartalmas információkat  Roll Eyes, kép valakinek esetleg?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #276 Dátum: 2008 Február 06, 20:48:13 »

köszönöm a tartalmas információkat  Roll Eyes, kép valakinek esetleg?
nem hiszem, hogy kegy kép alapján avatatlan szem nem látja a löket beli különbséget egy gyári és egy adott esetben hosszabb löketű ft között, ha tudod mérd meg a csapok távolságát (pont most nem találok képet róla  )

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #275 Dátum: 2008 Február 06, 20:40:01 »

köszönöm a tartalmas információkat  Roll Eyes, kép valakinek esetleg?
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #274 Dátum: 2008 Február 06, 20:36:52 »

kérdés!
kinézetben miben különbözik egy hosszú löketű főtengely monjuk egy gyáritól? vagy egy rövid löketűtől?
és nehezebb is( a több anyag miatt)de ez csak tipp Wink

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #273 Dátum: 2008 Február 06, 20:30:32 »

kérdés!
kinézetben miben különbözik egy hosszú löketű főtengely monjuk egy gyáritól? vagy egy rövid löketűtől?
monnyuk hosszabb vagy rövidebb a lökete Grin

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8608


« Hozzászólás #272 Dátum: 2008 Február 06, 19:44:56 »

kérdés!
kinézetben miben különbözik egy hosszú löketű főtengely monjuk egy gyáritól? vagy egy rövid löketűtől?
pirosra van festve 
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #271 Dátum: 2008 Február 06, 18:18:54 »

kérdés!
kinézetben miben különbözik egy hosszú löketű főtengely monjuk egy gyáritól? vagy egy rövid löketűtől?
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #270 Dátum: 2008 Február 06, 14:27:06 »


1.2-be pont ideális, minden gyári cucc bírja  Grin

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #269 Dátum: 2008 Február 06, 13:57:25 »

Apró tengely. Grin
http://cgi.ebay.de/VW-Kaefer-Schleicher-Nockenwelle-316-Typ-1_W0QQitemZ220198403264QQihZ012QQcategoryZ42835QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

VW 1200.1963.
Nem elérhető bushi
Hozzászólások: 2415


-=BUS(H)MAN=-

« Hozzászólás #268 Dátum: 2008 Február 05, 15:33:50 »

Befecskendezéses nehéz pálya féláron:

http://cgi.ebay.de/VW-Kaefer-Typ-4-Porsche-914-Hilborn-mechan-Injection_W0QQitemZ330209667387QQihZ014QQcategoryZ73673QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem


Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #267 Dátum: 2008 Február 05, 08:43:52 »

hát nem tudom. majd alakul, nekem ez a távtartós nem tetszik.

ha jól megvan csinálva az illesztés akkor semmiben nem külömbözik attol , mintha a hengert az alublokkba betolod

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #266 Dátum: 2008 Február 05, 08:37:47 »

hát nem tudom. majd alakul, nekem ez a távtartós nem tetszik.

ezek sztem apró dolgog amiken utólag kell minimálisat változtatni oldalanként 4 mili a hűtés komoly átalakítását nem igényli, a kipu meg ucse gyári lesz

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #265 Dátum: 2008 Február 05, 08:18:29 »

de akkor a hűtés, kipufogó, stb mind változik.  Undecided
ezek sztem apró dolgog amiken utólag kell minimálisat változtatni oldalanként 4 mili a hűtés komoly átalakítását nem igényli, a kipu meg ucse gyári lesz

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #264 Dátum: 2008 Február 05, 08:15:03 »

meg azt nem értem, hogy miért szedik le az alsó 2-3 hűtőbordát.?

   http://www.rockyjennings.com/mickys_race_car.htm          ez egy WBX-böl csinált 1.6, godolom szélesebb a blokk és azért, meg a távtartó miatt kell leszedni a hengerböl

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #263 Dátum: 2008 Február 05, 08:12:49 »

de akkor a hűtés, kipufogó, stb mind változik.  Undecided
arra is, meg ha nagyobb löketü főtengelyt raknak bele valamivel növelni kell a henger magasságát

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #262 Dátum: 2008 Február 05, 08:11:06 »

Ezt én értem, de akkor „széles” lesz a motor. Oldalanként 4 mm egy kicsit sok szerintem.
Ezt a gyűrűt meg nem a cm3 miatt használják? Pl. hogy a 90mm hd tudjanak használni.

arra is, meg ha nagyobb löketü főtengelyt raknak bele valamivel növelni kell a henger magasságát

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #261 Dátum: 2008 Február 05, 08:10:55 »

meg azt nem értem, hogy miért szedik le az alsó 2-3 hűtőbordát.?

na én erre a távtartó gyűrűre gondoltam a löketbeni eltérések kiküszöbölésére, gyakorlatilag a hengert fentebb tolod, és elfér a dugó is

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #260 Dátum: 2008 Február 05, 08:08:46 »

a gyári hf projekt megdőlt?

a hűtési megoldás dugába dőlt ,  Cry pedig jobb lett volna, bár még semmi nem biztos

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #259 Dátum: 2008 Február 05, 08:04:39 »

a gyári hf projekt megdőlt?

hát a WBX-hez mihez is máshoz Cheesy

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #258 Dátum: 2008 Február 05, 08:03:48 »

Ezt én értem, de akkor „széles” lesz a motor. Oldalanként 4 mm egy kicsit sok szerintem.
Ezt a gyűrűt meg nem a cm3 miatt használják? Pl. hogy a 90mm hd tudjanak használni.

na én erre a távtartó gyűrűre gondoltam a löketbeni eltérések kiküszöbölésére, gyakorlatilag a hengert fentebb tolod, és elfér a dugó is

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #257 Dátum: 2008 Február 05, 07:58:38 »

na én erre a távtartó gyűrűre gondoltam a löketbeni eltérések kiküszöbölésére, gyakorlatilag a hengert fentebb tolod, és elfér a dugó is

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #256 Dátum: 2008 Február 05, 07:52:16 »

ezt mihez lesz?
hát a WBX-hez mihez is máshoz Cheesy

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #255 Dátum: 2008 Február 05, 07:51:25 »

ezt mihez lesz?
ez meg neked a tartórol Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #254 Dátum: 2008 Február 05, 07:49:19 »

ezt mihez lesz?
előkészületek a (40-es) nagyszelepességhez Grin

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #253 Dátum: 2008 Február 05, 07:49:07 »

és így van összefogatva Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #252 Dátum: 2008 Február 05, 07:48:09 »

akarsz nagyobb külsős olajhűtőt ?  egyszerüen óccsón? tessék Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #251 Dátum: 2008 Február 05, 07:45:51 »

előkészületek a (40-es) nagyszelepességhez Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #250 Dátum: 2008 Február 05, 06:05:50 »

3000km
Trw szelepekkel  és nem olompotlozom
pedig sztem nem rossz dolog az ólompótló adalék, nekem egy sima 1.3-asom volt (amíg le nem égett), de az ólomadaléktól hallhatóan szebben járt a motor pedig semmi tuning nem volt rajta
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #249 Dátum: 2008 Február 05, 00:29:52 »

tartós motornak kiváló

http://cgi.ebay.de/VW-Kaefer-Motor-doppel-vergaser-1-6l-1-678ccm-ca-80PS_W0QQitemZ170191400201QQihZ007QQcategoryZ42835QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #248 Dátum: 2008 Február 05, 00:27:53 »

kezdjük pl így a tuningot  Tongue

http://cgi.ebay.de/Kaefer-Typ-4-Motor-2-9-L_W0QQitemZ220198607146QQihZ012QQcategoryZ61283QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Robpanzer
« Hozzászólás #247 Dátum: 2008 Február 04, 22:20:52 »

Ne rontsd el a hangulatát! Az apró örömöknek is tudni kell örülni!

Pontosan Grin
Robpanzer
« Hozzászólás #246 Dátum: 2008 Február 04, 22:19:31 »

amennyiben azok ötödikben indulnak
ne kergessünk álmokat, gyakorlatilag nincs olyan mai autó ami ne hagyná le akármikor és kényelmesen a bogarat
talán a leggyengébb 1.2-es Skoda Fabia az ami fej-fej mellett gyorsulna egy jó állapotban levő 1.6-os bogárral

Dacia Logan Diesel? Grin
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #245 Dátum: 2008 Február 04, 22:14:43 »

és eddig mennyit mentél vele? (km)
3000km
Trw szelepekkel  és nem olompotlozom

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 546 547 548 549 550 [551] 552 553 554 555 556 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.332 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.