www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Augusztus 21, 18:13:51

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921261 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 538 539 540 541 542 [543] 544 545 546 547 548 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3465575 alkalommal)
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8608


« Hozzászólás #604 Dátum: 2008 Március 12, 20:00:22 »

Gratulálok Leonnak és Meláknak az (helyesírási hibákkal teletűzdelt) OFFoláshoz!
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #603 Dátum: 2008 Március 12, 19:08:59 »

Grin Grin ok ehez hülye vagyok csak aszitem én olvastam roszul
a érdekel valakit  Grin
http://www.terebess.hu/tiszaorveny/zoldseg/olajtok.html

Na tuningoljátok a bogaraitokat tovább  Wink
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #602 Dátum: 2008 Március 12, 19:03:11 »

hát olajtök  Grin
tök, aminek a magját hasznosítják csak  Wink

 Grin Grin ok ehez hülye vagyok csak aszitem én olvastam roszul

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #601 Dátum: 2008 Március 12, 19:01:26 »

mi az az olajtök?
hát olajtök  Grin
tök, aminek a magját hasznosítják csak  Wink
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #600 Dátum: 2008 Március 12, 18:56:40 »

az egész motort leszarom, van pár ötletem.
az idényt simán kibírja, karbit eladtam, most visszarakom a 31-es solexet,
azt ősszel ha bejött az olajtökből a pízem, akkor csere  Wink
kacsintgatok már pár lehetőség felé, de akkor sztem most lehet hagyom a dupla weber vevést,
pedig már a pénzem is megvan rá... hát elteszem őszig
sztem kibírok még egy félévet, aztán  Cool
ezzel a blokkal kár már foglalkozni  Undecided
mi az az olajtök?

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #599 Dátum: 2008 Március 12, 18:54:26 »

amugy csak jo tanásc a töcsavart ne szard le 
az egész motort leszarom, van pár ötletem.
az idényt simán kibírja, karbit eladtam, most visszarakom a 31-es solexet,
azt ősszel ha bejött az olajtökből a pízem, akkor csere  Wink
kacsintgatok már pár lehetőség felé, de akkor sztem most lehet hagyom a dupla weber vevést,
pedig már a pénzem is megvan rá... hát elteszem őszig
sztem kibírok még egy félévet, aztán  Cool
ezzel a blokkal kár már foglalkozni  Undecided
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #598 Dátum: 2008 Március 12, 18:50:43 »

vájjá van két bilincsem, majd jól ráteszem
vagy visszakötöm a fűtést  Grin haggyuk már ezt a témáááát....

amugy csak jo tanásc a töcsavart ne szard le 

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #597 Dátum: 2008 Március 12, 18:48:34 »

edig a küszöbödbe nyomta szoval jelentéktelen ilyenkor hidd el 17 fok van kit tehát a motorodra kb a turbina 10fokkal kevesebet fuj  rá (hasraütés volt ) szoval megfözni nem fogod (amugy a melegtöl meg ugyis lejön a szigszalagod
vájjá van két bilincsem, majd jól ráteszem
vagy visszakötöm a fűtést  Grin haggyuk már ezt a témáááát....
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #596 Dátum: 2008 Március 12, 18:47:27 »

na majd írok mit produkált este  Grin
persze nem fogok versenyezni  Wink
majd csinálok képeket, hogy mekkora banzáj van itt,
főleg ha a zsaruk nem csinálnak őrjáratot,
de multhéten is a piac utcán folytatódott, mert metrónál megint megjelent a jard  Lips Sealed
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #595 Dátum: 2008 Március 12, 18:46:55 »

80km
soook...
kúrva sokat kinyom a két csonkon...

edig a küszöbödbe nyomta szoval jelentéktelen ilyenkor hidd el 17 fok van kit tehát a motorodra kb a turbina 10fokkal kevesebet fuj  rá (hasraütés volt ) szoval megfözni nem fogod (amugy a melegtöl meg ugyis lejön a szigszalagod

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #594 Dátum: 2008 Március 12, 18:44:49 »

ne basztasátok ez csak a hobilya nem ez az ö mestersége  Wink
ííígy van  Wink
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #593 Dátum: 2008 Március 12, 18:44:23 »

szerintem kár szenvedni nincs olyan meleg hogy egy utat ne birna ki ,szerintem ne szenvegy
80km
soook...
kúrva sokat kinyom a két csonkon...
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #592 Dátum: 2008 Március 12, 18:43:31 »

Kéne nyitni egy "Leon aranyköpései" topikot.

 Evil

ne basztasátok ez csak a hobilya nem ez az ö mestersége  Wink

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #591 Dátum: 2008 Március 12, 18:42:50 »

nekem festéksprések  Grin
de most tényleg nincs semmi hasonlóm sem itt.
szarok rá hogy kukacoskodtok itt.
kapr á szigszalagot keresztbe hosszába körbe, oszt csók
ennyi
pff

meny majd haza asztán ted rá a dugodat és kész

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #590 Dátum: 2008 Március 12, 18:42:42 »

Kéne nyitni egy "Leon aranyköpései" topikot.

 Evil

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #589 Dátum: 2008 Március 12, 18:42:27 »

nekem festéksprések  Grin
de most tényleg nincs semmi hasonlóm sem itt.
szarok rá hogy kukacoskodtok itt.
kapr á szigszalagot keresztbe hosszába körbe, oszt csók
ennyi
pff

szerintem kár szenvedni nincs olyan meleg hogy egy utat ne birna ki ,szerintem ne szenvegy

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #588 Dátum: 2008 Március 12, 18:41:19 »

bnekem a borotvás palack dugolya van bene
nekem festéksprések  Grin
de most tényleg nincs semmi hasonlóm sem itt.
szarok rá hogy kukacoskodtok itt.
kapr á szigszalagot keresztbe hosszába körbe, oszt csók
ennyi
pff
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #587 Dátum: 2008 Március 12, 18:39:30 »

há most honnan szopjak 2 olyan kupakot ami pont ráillik?
otthon megvannak...
szükség az nagy úr
  Tongue

bnekem a borotvás palack dugolya van bene

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #586 Dátum: 2008 Március 12, 18:38:34 »

Kókány a köbön!

 Evil
há most honnan szopjak 2 olyan kupakot ami pont ráillik?
otthon megvannak...
szükség az nagy úr
  Tongue
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #585 Dátum: 2008 Március 12, 18:37:49 »

ez te se gondolod komolyan  Huh Grin
de
ezelőtt minden héten garázsban állt otthon, de hogy mostanában 1,5 hónapja visszajárk vele, feszt szabad ég alatt alszik...
a garásban otthon meg jóidő van, szóval nincs akkora hőingása, ha lehül-felmelegszik.
gondoltam lehet az , hogy mostanában sokszor kellett neki hidegben felmelegedni, visszahülni stb
de énnem értek hozzá, elméletileg ez sem használhat neki nem?
garázsból kiállva sokkal kevesebbet kell melegíteni...
« Utoljára szerkesztve: 2008 Március 12, 18:39:48 írta Leon1303 »
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #584 Dátum: 2008 Március 12, 18:17:54 »

na mamegyünk este gyorsulásira, és csapok vele előtte egy jó nagy kört,
de tegnap is miután normálisan bemelegedett, kutya baja se vót.
Lehet annyi a baja, hogy hetek óta nem állt garázsban, kinnt van utcán parkolóban, és úgy áthül mindig a blokk ebben a vacak időben, hogy nehezen melegszik fel.
Jah amúgy teljesen lekötöttem a fűtésgégecsöveit, de a kutyaház ledugózása meg otthon van.
Fene se bánnya, legalább hamarabb bemelegszik, vársoson belül most úgysem járkálok annyit,
pénteken meg mikor megyek haza, jól leragasztom szigszalaggal, aztán otthon fel a kupakok.

Kókány a köbön!

 Evil

Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #583 Dátum: 2008 Március 12, 18:12:34 »

na mamegyünk este gyorsulásira, és csapok vele előtte egy jó nagy kört,
de tegnap is miután normálisan bemelegedett, kutya baja se vót.
Lehet annyi a baja, hogy hetek óta nem állt garázsban, kinnt van utcán parkolóban, és úgy áthül mindig a blokk ebben a vacak időben, hogy nehezen melegszik fel.
Jah amúgy teljesen lekötöttem a fűtésgégecsöveit, de a kutyaház ledugózása meg otthon van.
Fene se bánnya, legalább hamarabb bemelegszik, vársoson belül most úgysem járkálok annyit,
pénteken meg mikor megyek haza, jól leragasztom szigszalaggal, aztán otthon fel a kupakok.

ez te se gondolod komolyan  Huh Grin

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #582 Dátum: 2008 Március 12, 18:10:32 »

ne csügegy tesék szétkapni és elsö talira öszelapátolni amig szar az idő
na mamegyünk este gyorsulásira, és csapok vele előtte egy jó nagy kört,
de tegnap is miután normálisan bemelegedett, kutya baja se vót.
Lehet annyi a baja, hogy hetek óta nem állt garázsban, kinnt van utcán parkolóban, és úgy áthül mindig a blokk ebben a vacak időben, hogy nehezen melegszik fel.
Jah amúgy teljesen lekötöttem a fűtésgégecsöveit, de a kutyaház ledugózása meg otthon van.
Fene se bánnya, legalább hamarabb bemelegszik, vársoson belül most úgysem járkálok annyit,
pénteken meg mikor megyek haza, jól leragasztom szigszalaggal, aztán otthon fel a kupakok.
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #581 Dátum: 2008 Március 12, 17:14:29 »

Áh úgysem adnám el Grin ésnincs aza barom, aki ennyit adna érte, még ha jóval többe is van nekem...

Kösz Melák, sztem messzi (kisújszállás-debrecen)
megoldom majd magam,márbánom,hogy a multkor nem lett újraperselyezve a tőcsavar menete a blokkban...

Na majd lesz valami!
Amúgy mondom,hogy fut szépen, de mindig többre vágyok...
ez van
fiatalság-bolondság  Smiley
Kiszoktunk nézni debrecenben a gyorsulásira, de ott a legszakadtabb verda is egy 120-as skoda dupla 40-es dellortókkal  Grin
Jó gyerek a srác, hozzá kerültek a Domi kerekei, örül neki nagyon  Grin
De nem mernék odaállni mellé... pedig van avgy 1300ccm? pff...
A többi verdáról meg ne is beszéljünk, mert... a leggagyibb szuzkának is sikítanak a gumijai...
ennyi


ne csügegy tesék szétkapni és elsö talira öszelapátolni amig szar az idő

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #580 Dátum: 2008 Március 12, 15:24:21 »

A lényeg, hogy egy rövid löketű, pörgős motort lehet így csinálni. Persze megfelelő egyéb dolgokat is figyelembe véve.


nagyon titokzatos vagy! Evil
mik azok a "megfelelő egyéb dolgok"?
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #579 Dátum: 2008 Március 12, 14:12:14 »

A lényeg, hogy egy rövid löketű, pörgős motort lehet így csinálni. Persze megfelelő egyéb dolgokat is figyelembe véve.

nincs meg valakinek az a régi Depo amiben az ikrek pepitás 59-ese volt benne, 2005??
abban egy elég érdekes moci volt: 1.2es főtengely, 1.6os hengerek, AR blokk és ebből jött ki vmi 14..cm3. Ez hogy?
AB-s motorral érdemes ilyet v. felejtős. Tök hülye vagyok ehhez... Roll Eyes
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29089


Road Force One

« Hozzászólás #578 Dátum: 2008 Március 12, 13:38:09 »

köszi az jó lenne csak kiváncsiságból, mert nem emlékszem pontosan csak rémlik hogy vmi ilyesmi volt...

Akkor holnapra megnézem...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29089


Road Force One

« Hozzászólás #577 Dátum: 2008 Március 12, 13:37:02 »

én is ezt akratam írni, megelőztél

ezzel együtt úgy gondolom az sem a tartós motorok kategóriájába tartozott..persze ez leginkább használat kérdése

Háppersze! Én ismerek olyat, akinek a lábára még nem gyártottak motort... Evil

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #576 Dátum: 2008 Március 12, 13:34:54 »

Nekem otthon megvan az összes szám, lefűzve...megnézzem?
én is ezt akratam írni, megelőztél

ezzel együtt úgy gondolom az sem a tartós motorok kategóriájába tartozott..persze ez leginkább használat kérdése

köszi az jó lenne csak kiváncsiságból, mert nem emlékszem pontosan csak rémlik hogy vmi ilyesmi volt...
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #575 Dátum: 2008 Március 12, 13:29:04 »

Áh úgysem adnám el Grin ésnincs aza barom, aki ennyit adna érte, még ha jóval többe is van nekem...

Kösz Melák, sztem messzi (kisújszállás-debrecen)
megoldom majd magam,márbánom,hogy a multkor nem lett újraperselyezve a tőcsavar menete a blokkban...

Na majd lesz valami!
Amúgy mondom,hogy fut szépen, de mindig többre vágyok...
ez van
fiatalság-bolondság  Smiley
Kiszoktunk nézni debrecenben a gyorsulásira, de ott a legszakadtabb verda is egy 120-as skoda dupla 40-es dellortókkal  Grin
Jó gyerek a srác, hozzá kerültek a Domi kerekei, örül neki nagyon  Grin
De nem mernék odaállni mellé... pedig van avgy 1300ccm? pff...
A többi verdáról meg ne is beszéljünk, mert... a leggagyibb szuzkának is sikítanak a gumijai...
ennyi
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #574 Dátum: 2008 Március 12, 13:11:11 »

Nekem otthon megvan az összes szám, lefűzve...megnézzem?

én is ezt akratam írni, megelőztél

ezzel együtt úgy gondolom az sem a tartós motorok kategóriájába tartozott..persze ez leginkább használat kérdése

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29089


Road Force One

« Hozzászólás #573 Dátum: 2008 Március 12, 13:07:26 »

nincs meg valakinek az a régi Depo amiben az ikrek pepitás 59-ese volt benne, 2005??
abban egy elég érdekes moci volt: 1.2es főtengely, 1.6os hengerek, AR blokk és ebből jött ki vmi 14..cm3. Ez hogy?
AB-s motorral érdemes ilyet v. felejtős. Tök hülye vagyok ehhez... Roll Eyes

Nekem otthon megvan az összes szám, lefűzve...megnézzem?

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #572 Dátum: 2008 Március 12, 12:30:03 »

nincs meg valakinek az a régi Depo amiben az ikrek pepitás 59-ese volt benne, 2005??
abban egy elég érdekes moci volt: 1.2es főtengely, 1.6os hengerek, AR blokk és ebből jött ki vmi 14..cm3. Ez hogy?
AB-s motorral érdemes ilyet v. felejtős. Tök hülye vagyok ehhez... Roll Eyes
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #571 Dátum: 2008 Március 12, 11:50:00 »

Hát a blokkban a menete megvan, csak nem a legjobb, igazából nincs konkrétan kiszakadva, mert csak csavarva lehet ki-betenni azt a tőcsavart, de nem akar fixenmegszorulni benne jól!! Direkt ehez való titan epoxy-val ragasztottam be, de csak engedett szép lassan anynit, hogy lelazuljon az anyája.
Ugyanez az anya volt a jómultkor már teljesen leesve, a hengerfej alján  Undecided
szóval csak egyidőre oldotta meg a problémát a ragasztás.
óófákk... nem vagyok autószerelő, sem műszaki mérnök, nem értek én ezekhez...
milyen jó is lenne egy minden ízében 0km-es moci  Roll Eyes
de mi a fasznak verjek rá megint sokszázezret... pfff

Amúgy sztem elég jó kompresszió van benne, mert először kézzel akartam, de hamar feladtam...

a fasznak vagy elkeseredve velem is ez volt ki kel szedni a mocádat mig ilyen szar idö van és szét kel huzni és ujra kel töcsavaroztatni perselyel nekem is ez van utána jol beálitani és go (persze nem észnélkül)ha gondolod segitek neked benne hol laksz???

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #570 Dátum: 2008 Március 12, 11:43:01 »

(én 100 alatt nemis közlekedek  Grin  de tényleg!)

Nah elég jó lett a beállítás!  Grin
Bár mire végigállítgattam agyonszidtam szegény német mérnököket  Grin a biztonság kedvéért mégegyszer átellenőriztem, egynél mégállítottam ekkor.
Ha bemelegszik, akkor mostmár szépen húz, de hidegen csiga, és csattog, ha nagy gázt adok neki.
De ha bemelegszik, lehet akár padlózni is.

Amirossz hír, hogy a jobb oldalon, annak a tőcsavarnak az anyája amit beleragasztottam annyira lelazult, hogy újjammal tudtam csavargatni.
Így úgy döntöttem, hogy lekapom a himbatengelyt és ráhúzom.
Ezt is tettem, és rálehetett húzni még a kifelé mellettelevőre is, de nem sokat!
A többi beton módon áll benne. Már ez is valami  Undecided

Nah szóval szerintem érdemes volt megcsinálni, majd kint országúton kiderül, városon belül csak 110-ig húzattam, utánna piroslámpa jött... de egyértelműen jobban húz!

Jah mikor levettem a himbasort, megnéztem az állítócsavarokat, hát mocsok sokat vannak már kopva, még ferdén is talán.
Jah és a csavar bevágása is elég sz@r, szóval nemsokáig marad ez, ha minden összejön jön az új  Grin

Még annyit nem értek, hogy mi a frnacért kellett a főtengely szíjtárcsája előtti lemezt oylanra csinálni, hogy csak villáskulcsal lehessen forgatni a főtengelyt???? áááá....
fogtam és leszedtem... mérgemben vissza se tettem, főleg mert rám is sötétedett.
De hogy ajó ég áldja meg azokat! Akkor még nem volt dugókulcs???? jah persze készletemben csak 22-ig van villás... főleg ez volt a baj, de ugye egy dugókulccsal+hajtószár sokkal kényelmesebb!

Nah ennyi Smiley
páá
Ez egy szép történet, de mi köze van a tuninghoz??? A gyári értéken felül plusz lóerőt nyertél, mert meghúztad a tőcsavarokat vagy mi???
Akkor egy kicsit a témába:
Amit Spike mondott az mennyire valósítható meg és alkalmazható tuning célra? (egy nagyolajfuratos blokk tőcsvarjait perselyezni...)
A Helicoilt nem szokták ragasztani - mintha egy szakitól ilyet hallottam volna?

Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #569 Dátum: 2008 Március 12, 11:22:11 »

igazad van
ennyi

most olyan passzban vagyok, hogy ha valki adna érte 1,8 millát, lehet odaadnám....  Undecided sose lesz ez tökéletes...
1,8 milla   Roll Eyes , huhh elgondolkodtam, megnézem a számlám  Evil
ontopic: egy teljesen gyári 1,6ost építgetek (inkább a megyó építi én meg vödörrel hordom a pínzt  Undecided Cry )
milyen kipuff-ot érdemes rátenni? egyenlőre egy gyárit kap, megyek vele lightosan 2-3 ezer km-t és utána gondoltam hogy lecserélném a szimpla karbit egy duplára, nem tudom érdemes e kipuffot is cserélni vagy lényegi változást nem okoz ilyen kis tyunying esetében

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #568 Dátum: 2008 Március 12, 11:09:37 »

igazad van
ennyi

most olyan passzban vagyok, hogy ha valki adna érte 1,8 millát, lehet odaadnám....  Undecided sose lesz ez tökéletes...
Rakjál bele össze egy stabil 1.6-ost, tök szériát, oszt annyi.
Ha igazán a tuningra gerjednél minden porcikáddal, akkor azt mondanád, hogy ez benne volt a pakliban (mármint a ragasztós ideiglenes megoldás nem áll meg...), de akkor a pénzt sem sajnálnád.
Én sem így vagyok ezzel. Egy stabil gyári cucc azért még nagyon jó. Egy 1.6-os (azért kis szoft tuning elmegy rá, az nem olyan kurva drága...) azért kiszolgál téged 100 km/h utazó felett is, és bírja a nagyfelniszélesgumi mániádat is.


S Z E R I N T E M

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8608


« Hozzászólás #567 Dátum: 2008 Március 12, 11:05:32 »

igazad van
ennyi

most olyan passzban vagyok, hogy ha valki adna érte 1,8 millát, lehet odaadnám....  Undecided sose lesz ez tökéletes...
mennyit? mire? a buflákorró bogárért?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #566 Dátum: 2008 Március 12, 11:05:18 »

igazad van
ennyi

most olyan passzban vagyok, hogy ha valki adna érte 1,8 millát, lehet odaadnám....  Undecided sose lesz ez tökéletes...

1.8 millát?  Adtak el valaha 1967 utáni bogarat, ami nem volt kabrió 1.5 felett?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #565 Dátum: 2008 Március 12, 10:58:14 »

Te hiszel ezekben a "direkt erre a célra van epoxy ragasztó"-kban??? A blokk hőfoka a mínuszoktól egészem 100 fok fölé tud melegedni, gondolod, hogy a hőtágulása a kétkomponensű epoxy bázisú ragasztónak kicsit is hasonlít a magnézium ötvözött alumínium öntvény motorblokkra? Ugyanmár! Aztán a hengerfej csavart is azért kell csak 30 Nm körül meghúzni, mert amikor megmelegszik, akkor nem kicsit feszül be...

Nem sokszázezret kell "ráverni", hanem amikor szét volt szedve akkor megoldani a problémákat tisztességesen, nem bekenni ökörnyállal, szög odahúzza, festék eltakarja, oszt jóvan, bírja az még!
igazad van
ennyi

most olyan passzban vagyok, hogy ha valki adna érte 1,8 millát, lehet odaadnám....  Undecided sose lesz ez tökéletes...
Oldalak: 1 ... 538 539 540 541 542 [543] 544 545 546 547 548 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.128 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.