www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Augusztus 21, 18:19:54

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921261 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 533 534 535 536 537 [538] 539 540 541 542 543 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3465604 alkalommal)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #804 Dátum: 2008 április 15, 19:51:55 »

Sajnos ez a tipus már nem rendelhető.Van helyette zavarszűrős,de az drágább.
én ma rendeltem 8db

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14981

« Hozzászólás #803 Dátum: 2008 április 15, 19:44:18 »

bosch platin W8AP kb 1400-1900.-/db helye válogatja

Köszi.

Sajnos ez a tipus már nem rendelhető.Van helyette zavarszűrős,de az drágább.
És annak a típusa?
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #802 Dátum: 2008 április 15, 15:48:52 »

Szerintem is ez a legjobb megoldás. Van ház ami védi, és van benne ventillátor. Valami jó helyet kell neki keresni hátul oldalt.


igen, én is ebbe az irányba hajlok, csak a ventillátor minek rá?? hátsó keréknél olyan menetszelet kap hogy ihajj nemde?

süsü, köszi de alakítani nem akarok sima olajhűtőt vadászok majd, csak ezért is ki kéne találnom hogy mekkorát...valami bontottat lövök sztem

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #801 Dátum: 2008 április 15, 15:27:28 »

Sajnos ez a tipus már nem rendelhető.Van helyette zavarszűrős,de az drágább.
bosch platin W8AP kb 1400-1900.-/db helye válogatja

VW 1200.1963.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #800 Dátum: 2008 április 15, 15:02:22 »

Szerintem is ez a legjobb megoldás. Van ház ami védi, és van benne ventillátor. Valami jó helyet kell neki keresni hátul oldalt.

valaki már tett be olyan képet ahol zsiguli fűtőradiátor volt olajhűtőnek alakítva valahol a hátsó részen.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #799 Dátum: 2008 április 15, 13:55:35 »

ismét az olajhűtővel küdzök..van olyan klépetek ahol a hátsó keréknél van a hűtő??? jelenleg ez szimpatikus, mert elöl félek hogy leütném, illetve ide nem is kélne annyi madzag.....én iylet eddig csak wbx-nél láttam, de biztos használnak sokan. ha van képetek ne kíméljetek
valaki már tett be olyan képet ahol zsiguli fűtőradiátor volt olajhűtőnek alakítva valahol a hátsó részen.


                             GNX-967
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #798 Dátum: 2008 április 15, 13:43:03 »

ismét az olajhűtővel küdzök..van olyan klépetek ahol a hátsó keréknél van a hűtő??? jelenleg ez szimpatikus, mert elöl félek hogy leütném, illetve ide nem is kélne annyi madzag.....én iylet eddig csak wbx-nél láttam, de biztos használnak sokan. ha van képetek ne kíméljetek

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #797 Dátum: 2008 április 15, 09:55:57 »

Pontos típusa?
bosch platin W8AP kb 1400-1900.-/db helye válogatja

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14981

« Hozzászólás #796 Dátum: 2008 április 14, 22:20:44 »

-uj 4db bosch platin kerámia elektrodás gyertya
Pontos típusa?
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #795 Dátum: 2008 április 14, 21:29:57 »

az nem megszkitós!
1,2es be mi répának görcsölni nagyobb szikrán???????
1,6az.
De csak a gyujto trafot akkartam cserelni. hogy legyen megfelelo szikra intenzitas a 4polushoz

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #794 Dátum: 2008 április 14, 21:16:25 »

ezt hogy erted?
pont azert akkarom hogy nagyobb legyen a sikra erosege!
vagy ez mar tul durva lenne?
az nem megszkitós!
1,2es be mi répának görcsölni nagyobb szikrán???????

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #793 Dátum: 2008 április 14, 21:12:22 »

elosztófedél is kiolvadna Grin
ezt hogy erted?
pont azert akkarom hogy nagyobb legyen a sikra erosege!
vagy ez mar tul durva lenne?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #792 Dátum: 2008 április 14, 21:07:11 »

En meg olyat vettem ami ugyan ugy porcelanos csak 4polusú. ja es bosch.
Lehet huje kerdes de mi lenne ha golf3as gyujto trafojat tenem a bogarba.?
elosztófedél is kiolvadna Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #791 Dátum: 2008 április 14, 21:03:49 »

csak bevonata(ezért nem rakodik rá semmi)és nem köpi be
amugy porcelánon belül platina
En meg olyat vettem ami ugyan ugy porcelanos csak 4polusú. ja es bosch.
Lehet huje kerdes de mi lenne ha golf3as gyujto trafojat tenem a bogarba.?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #790 Dátum: 2008 április 14, 21:00:03 »

nekem is már sok tipikus 3hengerezös motoroknál bevált

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #789 Dátum: 2008 április 14, 20:56:03 »

csak bevonata(ezért nem rakodik rá semmi)és nem köpi be
amugy porcelánon belül platina

olyan van nekem is,nagyon jo

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #788 Dátum: 2008 április 14, 20:45:32 »

A porcelán vezeti az áramot?  Huh
csak bevonata(ezért nem rakodik rá semmi)és nem köpi be
amugy porcelánon belül platina

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #787 Dátum: 2008 április 14, 20:43:38 »

nem maga az elektroda rész is porcelán bevonatós!
A porcelán vezeti az áramot?  Huh

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #786 Dátum: 2008 április 14, 20:29:50 »

Platina az az elektróda nem?
Illetve valami platina ötvözet, valami szinterezett lószar, a kerámia az a szigetelés.  Roll Eyes
nem maga az elektroda rész is porcelán bevonatós!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #785 Dátum: 2008 április 14, 20:25:55 »

drága Grin
nem köppi be gyertyát(webernél szivató nélkül néha gond,állás után persze)
Platina az az elektróda nem?
Illetve valami platina ötvözet, valami szinterezett lószar, a kerámia az a szigetelés.  Roll Eyes
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #784 Dátum: 2008 április 14, 20:21:01 »

Az meg milyen?  Shocked
drága Grin
nem köppi be gyertyát(webernél szivató nélkül néha gond,állás után persze)

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #783 Dátum: 2008 április 14, 20:19:36 »

kerámia elektrodás gyertya

Az meg milyen?  Shocked
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #782 Dátum: 2008 április 14, 20:17:27 »

na azért ez Evil
<beszúrt kép törölve>
kicsit foglalkozok motorommal már 1éve nem nyultam hozzá!
-uj olaj castrol magnetic
-uj olajszürő
-uj 4db bosch platin kerámia elektrodás gyertya
-szelep állitás
 Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #781 Dátum: 2008 április 14, 19:57:19 »

na azért ez Evil

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14981

« Hozzászólás #780 Dátum: 2008 április 10, 20:32:55 »

Én a múlkor tankoltam, vagy 30 lityi e85-öt, pár lityi benyára, kicsit utánacsavartam a gyujtásnak fülre, és vígan jöttem vele hazafele. Talán annyira nem ment, de simán jó volt. Sajna felénk még nincs... Embarrassed
AVIA
XIV.ker Budapest, Gvadányi út 67.

AVIA
XVIII.ker Budapest (Vecsés), Üllői út 812.

TESCO
1204 Budapest (Pesterzsébet), Mártírok útja 281.
   
AVIA
2030 Érd, Szent László tér 1.

Oil benzinkút
2943 Bábolna, Ácsi út 2.

Oil benzinkút
6000 Kecskemét, Jókai u. 44.

Oil benzinkút
8000 Székesfehérvár, Zámolyi út (Metro mellett)

Benzinklub
8200 Veszprém, Pápai út

Oil benzinkút
9000 Győr, Régi Veszprémi út 4.

AVIA
9400 Sopron, Somfalvi út 16.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #779 Dátum: 2008 április 10, 17:42:17 »

No elövettem Zöld Rettenetet
Kapott 15L benzint (95)
meg 15L bioetanolt (E85)
Tehát felesbe van keverve.
Meghajtottam az M5ön.
Menni megy, alapjárat jó, egyenlőre semmi extra.
Szerintem viszont rosszabb a gyorsulása.


 Evil
Én a múlkor tankoltam, vagy 30 lityi e85-öt, pár lityi benyára, kicsit utánacsavartam a gyujtásnak fülre, és vígan jöttem vele hazafele. Talán annyira nem ment, de simán jó volt. Sajna felénk még nincs... Embarrassed

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Birinyi
Hozzászólások: 176


« Hozzászólás #778 Dátum: 2008 április 10, 08:03:21 »

 Wink


[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2008 április 10, 09:37:58 írta Birinyi »

Mecedes Sprinter 212CDI
Honda Shadow 50 1998
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #777 Dátum: 2008 április 10, 06:48:36 »


Amelyik dugattyú készletet úgy árulják, hogy 82mm lökethez valló, annak a méreteit meg lehet találni valahol?
Leginkább a dugattyúcsapszeg és a dugattyú tető távolsága érdekelne.
Sokan olvasnak itt külföldi oldalakat, hátha találkozott ezzel a témával valahol.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #776 Dátum: 2008 április 09, 09:15:35 »

akkor ezek szerint ezek fix nyomásúak?!

Igen, a sokak által használt Pierburg átfolyós elektromos szivattyú belső nyomásbeállítással rendelkezik, pontosan 0.35 bar-ra állítja a nyomást, nem állítható, igazán nem is szedhető szét...illetve szétszedhető, de össze nem rakható utána... Wink
Nekem a dupla weber esetében semmiylen üzemállapotban nem okoz problémát, ezt a tápszivattyút sokan használják így.
Persze be lehet kötni egy nyomásszabályzót, de minek? Több csatlakozás, több bilincs, több szivárgási lehetőség.
Ha jó a tűszelep, fogja a nyomást.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #775 Dátum: 2008 április 05, 21:55:04 »

előgyújtást, meg karbit állítottál?

Nem.
Minek.
Akkor állandóan állitgatni kéne ha nem ezt tankolok.
Karbin mit? irások alapján  nagyobb fuvókák kellenének mivel több üanyag kellene.


 Evil

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #774 Dátum: 2008 április 05, 21:52:55 »

Várjuk a további fejleményeket.
Fogyasztás, miegymás.

Hivatalosan bioból többet eszik
De aki nem száguld annak jó.


 Evil

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #773 Dátum: 2008 április 05, 21:43:45 »

No elövettem Zöld Rettenetet
Kapott 15L benzint (95)
meg 15L bioetanolt (E85)
Tehát felesbe van keverve.
Meghajtottam az M5ön.
Menni megy, alapjárat jó, egyenlőre semmi extra.
Szerintem viszont rosszabb a gyorsulása.


 Evil

előgyújtást, meg karbit állítottál?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
1303LS
« Hozzászólás #772 Dátum: 2008 április 05, 19:55:03 »

No elövettem Zöld Rettenetet
Kapott 15L benzint (95)
meg 15L bioetanolt (E85)
Tehát felesbe van keverve.
Meghajtottam az M5ön.
Menni megy, alapjárat jó, egyenlőre semmi extra.
Szerintem viszont rosszabb a gyorsulása.


 Evil
Várjuk a további fejleményeket.
Fogyasztás, miegymás.
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #771 Dátum: 2008 április 05, 19:35:48 »

No elövettem Zöld Rettenetet
Kapott 15L benzint (95)
meg 15L bioetanolt (E85)
Tehát felesbe van keverve.
Meghajtottam az M5ön.
Menni megy, alapjárat jó, egyenlőre semmi extra.
Szerintem viszont rosszabb a gyorsulása.


 Evil

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #770 Dátum: 2008 április 04, 19:50:52 »

vízhűtéses meg nem is bogár, na de bammeg!  Evil

http://www.germancarblog.com/2007/12/vw-transporter-coolest-mod-ever-comes.html

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #769 Dátum: 2008 április 03, 20:40:31 »

van nagynyomásó meg kicsi!weberhez speckó kicsi kell
akkor ezek szerint ezek fix nyomásúak?!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #768 Dátum: 2008 április 03, 20:37:13 »

Ehhh, komoly értekezés...

Callook hírdet alkatrészes topicban egyet és gondoltam bővítem a felszínes tudást, másik kérdésem a duplakarbi-eAC lett volna, de erre is kiterjedt a válasz...

eAC-n hogy tudod nyomást állítani-szabályozni??? fesz.nagyságával? mert azon ált. nincs külső állító kütyű..
van nagynyomásó meg kicsi!weberhez speckó kicsi kell

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #767 Dátum: 2008 április 03, 20:28:10 »

Ha kisnyomásúra gondolsz, akkor a leglényegesebb dolga az, hogy nem fordulatszámfüggő a szállítási mennyiség.

Ford-klub, Geree :


Ehhh, komoly értekezés...

Callook hírdet alkatrészes topicban egyet és gondoltam bővítem a felszínes tudást, másik kérdésem a duplakarbi-eAC lett volna, de erre is kiterjedt a válasz...

eAC-n hogy tudod nyomást állítani-szabályozni??? fesz.nagyságával? mert azon ált. nincs külső állító kütyű..
Süni
« Hozzászólás #766 Dátum: 2008 április 03, 20:10:41 »

Ha kisnyomásúra gondolsz, akkor a leglényegesebb dolga az, hogy nem fordulatszámfüggő a szállítási mennyiség.

Ford-klub, Geree :

[quote author
Idézetet írta: Geree
Egy karbi tápnyomásigénye max. 0.35bar, ez is a Dellorto-knál, a Weber-ek max. 0.3bar-t írnak elő, de ha belegondolunk
a motorok és a trabi megoldásaiba, amik ejtőtankosak, akkor világos, hogy még ez is túl nagy nyomás lehet. A karbi elötti
tápnyomás maximuma az az érték, ami még nem képes akkora erővel hatni a tűszelepre, hogy az az úszón keresztül
megváltoztathassa a gyári benzinszint értékét. Ha egy injektoros AC-ját használnánk, akkor a több bar-os tápnyomás
egyszerűen lenyomná a tűszelepet és vele együtt az úszót is, és szabályzatlanül ömlene a benzin a motorba.

SzVSz egy karbis autó tápnyomását akár az 0.1bar is bőven kielégíti, amennyiben az minden üzemállapotban stabilan
rendelkezésre áll. A mechanikus AC-k óriási hátránya, hogy a szállítás fordulatszámfüggő. Tehát a következő két állapot
lehet kritikus:
1. A lehető legalacsonyabb fordulat melletti padlógáz, hiszen itt alig szállít a pumpa, ellenben a körülményekhez képest
a legnagyobb a motor benzinfelhasználása. Tehát itt is elegendő mennyiségű benzint kell szállítania.
2. A maximális fordulathoz tartozó motorfék, hiszen itt gyakorlatilag nincs benzinfogyaszatás, ellenben a szállítási
mennyiség pedig a maximális, tehát ebben az üzemi tartományban sem jöhet létre akkora nyomás, ami megnyitná a
tűszelepet.
Ezeken felül a mechanikus AC működési elvéből adódik még a probléma, hogy a benzin nyomása pulzál.

Ezeket a problémákat egy sima, gyári karbi még tudja kezelni, hiszen ha elég távolság van a maximális benzinszint és
a benzin kilépőnyílása között, akkor még van hova mozognia az úszónak, hogy a benzin ne csorduljon túl. Viszont egy
ikerkarbi esetén, ahol jó nagyok a keresztmetszetek, tehát lassú a légáramalás, ott kénytelenül elég magas benzinszintet
kell beállítani, hogy ne jöhessen létre "lyuk" az átmeneti és a főfúvókarendszer között, viszont ezáltal - beépítéstől
függően - egy erős gázadásra, erős fékezésre, vagy épp egy sportosabb kanyarban túlcsordulhat a benzin. Sőőőt, ami
nálam is van, hogy ha egy erősebb kanyart veszek, akkor a keresztben elhelyzett karbiknál a benzinszint a külső ív felé
dől, így a karbipárokban a külső íven lévő hengerek felé dől a benzin, emiatt a belső íven lévők hajlamosak a kihagyásig
menő elszegényedésre. Tehát pl. egy erős jobos kanyarban a 2-4 hengerek több benzint kapnak, míg az 1-3 kevesebbet,
és hajlamosak a ki-kihagyásra.

Visszakanyarodva az előző kérdéshez, a villany AC óriási előnye a fordulatfüggetlen tápnyomás, habár a szállítási
mennyiségtől azért függ egy kis mértékben. Ezért célszerű egy relatív erősen túlméretezett villany AC-t feltenni, hiszen
ott a kihasználtság elég csekény mértékű, így a kicsi a tápnyomásingadozás is. Az én AC-m max. 0.3 bar-t és maximum
95 liter/h-t tud 0.1 bar nyomás mellett, amit értelemszerűen soha nem fogok elérni még egy egyórán át tartó közel
200-as tempó mellett sem, hiszen ha egy itteni 20 literes fogyasztással számolok, még az is csak 40 liter/h-t jelent.
De ettől függetlenül úgy vagyok a dologgal, hogy be szeretnék építeni egy állítható tápnyomásszabályzót, amit valószínűleg
valahová 0.1-0.15 bar közé fogok belőni, és akkor az tuti minden körülmények között annyi lesz, tehát még azt a minimális
hibát is kiszedem belőle, amit mondjuk egy 0.3 bar okozhat - szemben az ejtőtankos megoldások gyakorlatilagos
nyomásnélküliségéhez képest.

És akkor megint visszakanyarodok az eredeti kérdéshez. A karbis motorok utólagos turbosításakor nagyon fontos a
töltőnyomásfüggő tápnyomás, hiszen legyen csak egy-két pillanatig rajta a benzinágon egy 1 baros nyomás, rögtön
mindenhol ömleni fog a benzin. Tehát ha nincs egy tuti jó szabályzásunk, az az üzemképtelenségen kívül még erősen
tűzveszélyes is lehet. És én ide már nem használnék nyugodt lelkiismerettel egy mechanikus AC-t a fentebb említett
okok miatt sem.

Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #765 Dátum: 2008 április 03, 19:58:27 »

Mennyivel jobb(tud többet) egy elektromos AC egy hagyományosnál???
Oldalak: 1 ... 533 534 535 536 537 [538] 539 540 541 542 543 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.429 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.