www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Augusztus 21, 19:24:21
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921261
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
531
532
533
534
535
[
536
]
537
538
539
540
541
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3465749 alkalommal)
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #884 Dátum:
2008 április 24, 22:03:08 »
Idézetet írta: Bill - 2008 április 24, 20:04:35
szerintem annyi elég lett volna, hogy: VAN és kész
de akkor van olyan olaj pumpa fedel ami ki es vissza is lehet vezetni?
valaszt csak igen-el vagy nem-el.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
bitus76
Hozzászólások: 2024
06 30 460 2831
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #883 Dátum:
2008 április 24, 21:43:48 »
Úgy látom hogy Melus mellett kezdesz kupálódni.
Idézetet írta: bogara_zo - 2008 április 24, 21:38:06
csinálj a blokkra egy kiállást és nem kell baszkurálnod a pumpát
VW 1200.1963.
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #882 Dátum:
2008 április 24, 21:38:06 »
Idézetet írta: maxi - 2008 április 24, 14:30:48
Van olyan olajpumpa fedel ami ki tudnam vezetni meg vissza is az olajat?
csinálj a blokkra egy kiállást és nem kell baszkurálnod a pumpát
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Bill
Hozzászólások: 8608
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #881 Dátum:
2008 április 24, 20:04:35 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 április 24, 17:26:24
van de akkor a faszért vettél külső szűrőset bazmeg!
nemhogy gondolkodnál előre
veszel egy nagypumpát magában, veszel egy kivezetős fedelet, meg egy külön szűrő talpat, oszt csók!
Idézetet írta: Maresz - 2008 április 24, 19:58:53
1,6hoz?minek?
szerintem annyi elég lett volna, hogy: VAN és kész
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #880 Dátum:
2008 április 24, 19:58:53 »
Idézetet írta: maxi - 2008 április 24, 14:30:48
Van olyan olajpumpa fedel ami ki tudnam vezetni meg vissza is az olajat?
1,6hoz?minek?
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #879 Dátum:
2008 április 24, 17:26:24 »
Idézetet írta: maxi - 2008 április 24, 14:30:48
Van olyan olajpumpa fedel ami ki tudnam vezetni meg vissza is az olajat?
van de akkor a faszért vettél külső szűrőset bazmeg!
nemhogy gondolkodnál előre
veszel egy nagypumpát magában, veszel egy kivezetős fedelet, meg egy külön szűrő talpat, oszt csók!
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #878 Dátum:
2008 április 24, 14:30:48 »
Van olyan olajpumpa fedel ami ki tudnam vezetni meg vissza is az olajat?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #877 Dátum:
2008 április 24, 00:55:07 »
Idézetet írta: bugmaster - 2008 április 23, 20:28:51
Még nem.....
Majd kiálts ha kell segítség a weberhez.
Keverőcsöveim lehet lesznek eladóba f11-esek ha kell, meg központi szívócsövem rudazattal (ami most van fent)....
Ha minden igaz átalakítom kétoldalira a nyáron, azaz felkerül a másik is.
GNX-967
bugmaster
Hozzászólások: 459
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #876 Dátum:
2008 április 23, 20:28:51 »
Idézetet írta: Normogo - 2008 április 22, 07:32:09
Mi vihette rá szegény tulajt, hogy 2007-ben full rendbeszedi a gépét, 2008-ban meg nevetséges áron eladja
Amúgy annak a motorja is felpiszkált?
Még nem.....
Vw 1300
Audi 80 Avant 1.9TDI Rs2 style
Vw Polo 6n colour concept 1.9TDI faltdach
Normogo
Hozzászólások: 2982
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #875 Dátum:
2008 április 22, 07:32:09 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2008 április 22, 01:45:31
az vadabb hogy ott van bugmaster narancs gépe a 2007-s munkák között...azon mit bukhatott szerencsétlen ember, aki eladta végül
Mi vihette rá szegény tulajt, hogy 2007-ben full rendbeszedi a gépét, 2008-ban meg nevetséges áron eladja
Amúgy annak a motorja is felpiszkált?
2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #874 Dátum:
2008 április 22, 01:45:31 »
Idézetet írta: vw1966 - 2008 április 22, 01:11:38
Nézzétek meg a legújabb művét, amit büszkén ki van téve a weboldalra! Egy elég jó alap 65ös, sibedás bogarat faltdach oválnak épített át!
az vadabb hogy ott van bugmaster narancs gépe a 2007-s munkák között...azon mit bukhatott szerencsétlen ember, aki eladta végül
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #873 Dátum:
2008 április 22, 01:11:38 »
Idézetet írta: AZS - 2008 április 21, 19:32:30
én viszont már nem is egyszer tapasztaltam, hogy a hoffer-féle autók a 200 métert se bírták ki ;-)
(westend, tatabánya...)
Nézzétek meg a legújabb művét, amit büszkén ki van téve a weboldalra! Egy elég jó alap 65ös, sibedás bogarat faltdach oválnak épített át!
martonmany
Hozzászólások: 887
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #872 Dátum:
2008 április 21, 20:36:02 »
a rallybugs.com-on a build your own részben találtam ezt a sort:
"85.9mm Pistons & Cylinders - anyone know where you can get this oversize???"
elég viccesek
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #871 Dátum:
2008 április 21, 20:26:40 »
Idézetet írta: Normogo - 2008 április 21, 20:25:39
Azt az 1,6 130 pacit én se hiszem el, az már egy 2,0-tól is szép teljesítmény!
Nanáhogy, főleg Typ1-től. Sok is. Így nem lesz tartós a blokk. Akkor meg minek?
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Normogo
Hozzászólások: 2982
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #870 Dátum:
2008 április 21, 20:25:39 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2008 április 21, 19:26:27
muhaha, na a 130LE-s 1.6-ra már én is fizetek egy rekesz sört
Azt az 1,6 130 pacit én se hiszem el, az már egy 2,0-tól is szép teljesítmény!
2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #869 Dátum:
2008 április 21, 20:24:33 »
és tényleg
Idézetet írta: wob974 - 2008 április 21, 20:16:34
Nem ez volt a kérdés.
Hanem hogy 040ben vannak ezek a szelepek
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #868 Dátum:
2008 április 21, 20:16:34 »
Nem ez volt a kérdés.
Hanem hogy 040ben vannak ezek a szelepek
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #867 Dátum:
2008 április 21, 20:14:46 »
A 044-es hengerfejben van 40/35,5 ,de van 42/39 is.
Idézetet írta: wob974 - 2008 április 21, 19:53:21
040 hengerfejben normál szelepek vannak.
041 hengerfejben vannak 39/35,5 szelepek.
kivétel ha nem orig.
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #866 Dátum:
2008 április 21, 20:14:41 »
Idézetet írta: wob974 - 2008 április 21, 20:14:10
Én meg hajtom még sem hagyott ott sehol.
De én nem is szeretek gyorsan menni! Arra ott a moci!
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #865 Dátum:
2008 április 21, 20:14:10 »
Én meg hajtom még sem hagyott ott sehol.
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #864 Dátum:
2008 április 21, 20:10:12 »
Idézetet írta: wob974 - 2008 április 21, 20:07:29
Nálam is ritka.
De ennyivel max a körúton megyek.
Naugyi. Én meg finoman hajtok, vigyázok rá, karban tartom, és ő is vigyáz rám nehogy ottmaradjunk valahol az út szélén. Tiszta szimbiózis.
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #863 Dátum:
2008 április 21, 20:07:29 »
Idézetet írta: slavia919 - 2008 április 21, 20:05:40
De széria motorral, 80-90-el haladva, nem pörgetve azért ritka az ilyesmi, legalábbis én 96e km mentem az enyémmel, és sosem volt ilyen gondom.
Nálam is ritka.
De ennyivel max a körúton megyek.
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #862 Dátum:
2008 április 21, 20:06:17 »
cipésznek cipője
lakatosnak ótója
stb
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #861 Dátum:
2008 április 21, 20:05:40 »
Idézetet írta: wob974 - 2008 április 21, 20:01:40
Helyes jó szerszámmal pillanatok alatt lehet csapágyat cserélni
vagy befoltozni a blokk oldalát miután kiütötte a hajtókar
Azért másik dugókat meg karbit vigyél ha elolvadna valamelyik.
De széria motorral, 80-90-el haladva, nem pörgetve azért ritka az ilyesmi, legalábbis én 96e km mentem az enyémmel, és sosem volt ilyen gondom.
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
AZS
Hozzászólások: 11742
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #860 Dátum:
2008 április 21, 20:02:19 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2008 április 21, 19:42:21
azért szerelőtől függetlenül már sok autót láttunk meghalni valami találkozón...sajnos
na de a szerelő SAJÁT autója? ;-)
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #859 Dátum:
2008 április 21, 20:01:40 »
Helyes jó szerszámmal pillanatok alatt lehet csapágyat cserélni
vagy befoltozni a blokk oldalát miután kiütötte a hajtókar
Azért másik dugókat meg karbit vigyél ha elolvadna valamelyik.
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #858 Dátum:
2008 április 21, 19:57:40 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2008 április 21, 19:42:21
azért szerelőtől függetlenül már sok autót láttunk meghalni valami találkozón...sajnos
Jellemzően "csak találkotózókra" használt bogiknál. Alltag bogiknál hamarabb kihozza a bajait a gép. Én pl. simán elindulok bárhova a bogival minden e gond nélkül, mégcsak nem is izgulok, mert tudom, hogy milyen állapotban van, évi 15-20e km megyek vele, szerszám/alkatrész van nálam, nagy gond nem lehet.koppkopp
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #857 Dátum:
2008 április 21, 19:53:58 »
Nanana. Azért gondoljunk már bele. Az 1.6 Typ1 34-es karbival 50Le gyárilag. Na ha erre akármilyen kipuffot teszel, szériáűban sosem lesz senem 60, méginkább nem 67 Le.... Pff.
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #856 Dátum:
2008 április 21, 19:53:21 »
Idézetet írta: martonmany - 2008 április 21, 19:22:33
nem szeretnék beleszólni, de akkor a Hoffer féle oldal adatai tévesek? és nem lesz annyi LE mint amennyit az alábbiakban vázolnak?
Motorépítési tippek
TYP I.
1600ccm PICT 34Karb. + sportkip. ca 60-67Le
1600ccm 1szívás 1500 Hengerfejjel 30mm Karb. + sportkip. ca 58-62Le
1600ccm 2X40 IDF Weber + sportkip. ca 75-85Le
1600ccm 2X46 IDA Weber 040 Hengerfejek 40X35,5 szelepekkel, könnyített lendkerékkel ca 130Le
040 hengerfejben normál szelepek vannak.
041 hengerfejben vannak 39/35,5 szelepek.
kivétel ha nem orig.
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #855 Dátum:
2008 április 21, 19:42:21 »
Idézetet írta: AZS - 2008 április 21, 19:32:30
én viszont már nem is egyszer tapasztaltam, hogy a hoffer-féle autók a 200 métert se bírták ki ;-)
(westend, tatabánya...)
azért szerelőtől függetlenül már sok autót láttunk meghalni valami találkozón...sajnos
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
AZS
Hozzászólások: 11742
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #854 Dátum:
2008 április 21, 19:32:30 »
Idézetet írta: martonmany - 2008 április 21, 19:28:23
konkrétan az első verzió kamu, még úgy is, hogy én nem értek hozzá, a második azzal az 58LE vel talán, a harmadikhoz nem tudok hozzászólni, az utolsó vagyis a kb 126LE kivitelezhető volt egy porsche salzburg szintű csapatnál, de ezek a motorok sokszor még azt az egy versenyt sem bírták ki (kb 500km)amire tervezték őket.(saját gyártású hengerfejjel)
én viszont már nem is egyszer tapasztaltam, hogy a hoffer-féle autók a 200 métert se bírták ki ;-)
(westend, tatabánya...)
martonmany
Hozzászólások: 887
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #853 Dátum:
2008 április 21, 19:28:23 »
Idézetet írta: AZS - 2008 április 21, 19:24:01
ezt ugye nem komolyan kérdezted ;-)
konkrétan az első verzió kamu, még úgy is, hogy én nem értek hozzá, a második azzal az 58LE vel talán, a harmadikhoz nem tudok hozzászólni, az utolsó vagyis a kb 126LE kivitelezhető volt egy porsche salzburg szintű csapatnál, de ezek a motorok sokszor még azt az egy versenyt sem bírták ki (kb 500km)amire tervezték őket.(saját gyártású hengerfejjel)
«
Utoljára szerkesztve: 2008 április 21, 19:30:20 írta martonmany
»
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #852 Dátum:
2008 április 21, 19:26:27 »
Idézetet írta: martonmany - 2008 április 21, 19:22:33
nem szeretnék beleszólni, de akkor a Hoffer féle oldal adatai tévesek? és nem lesz annyi LE mint amennyit az alábbiakban vázolnak?
Motorépítési tippek
TYP I.
1600ccm PICT 34Karb. + sportkip. ca 60-67Le
1600ccm 1szívás 1500 Hengerfejjel 30mm Karb. + sportkip. ca 58-62Le
1600ccm 2X40 IDF Weber + sportkip. ca 75-85Le
1600ccm 2X46 IDA Weber 040 Hengerfejek 40X35,5 szelepekkel, könnyített lendkerékkel ca 130Le
muhaha, na a 130LE-s 1.6-ra már én is fizetek egy rekesz sört
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
AZS
Hozzászólások: 11742
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #851 Dátum:
2008 április 21, 19:24:01 »
Idézetet írta: martonmany - 2008 április 21, 19:22:33
nem szeretnék beleszólni, de akkor a Hoffer féle oldal adatai tévesek? és nem lesz annyi LE mint amennyit az alábbiakban vázolnak?
ezt ugye nem komolyan kérdezted ;-)
martonmany
Hozzászólások: 887
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #850 Dátum:
2008 április 21, 19:22:33 »
nem szeretnék beleszólni, de akkor a Hoffer féle oldal adatai tévesek? és nem lesz annyi LE mint amennyit az alábbiakban vázolnak?
Motorépítési tippek
TYP I.
1600ccm PICT 34Karb. + sportkip. ca 60-67Le
1600ccm 1szívás 1500 Hengerfejjel 30mm Karb. + sportkip. ca 58-62Le
1600ccm 2X40 IDF Weber + sportkip. ca 75-85Le
1600ccm 2X46 IDA Weber 040 Hengerfejek 40X35,5 szelepekkel, könnyített lendkerékkel ca 130Le
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #849 Dátum:
2008 április 21, 19:18:18 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 április 21, 19:14:03
az porsche az nem mérv
majdnem typ1
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #848 Dátum:
2008 április 21, 19:14:03 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2008 április 21, 18:30:47
nekem is lenne 2 autóra tippem ami megütheti a 80+t és 1.6-os na + ott a doxa kocsija is
az porsche az nem mérv
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #847 Dátum:
2008 április 21, 18:37:10 »
Idézetet írta: Mákos - 2008 április 21, 14:45:15
stunté 72 volt 9 körülikompresszióval. 1,8 mm lett leszedve ehangerfejekből, ami nem kevés. szóval aki szívó 1,6 os typ 1 es motort mutat nekem, ami 80+ lóerős, fizetek neki egy sört. vagy ilyesmit
rakj ra felre. mert a draga sort szeretem
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #846 Dátum:
2008 április 21, 18:30:47 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 április 21, 17:44:53
sört szeressük
még nem mértem amugy
nekem is lenne 2 autóra tippem ami megütheti a 80+t és 1.6-os na + ott a doxa kocsija is
«
Utoljára szerkesztve: 2008 április 21, 18:40:35 írta bogara_zo
»
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #845 Dátum:
2008 április 21, 17:44:53 »
Idézetet írta: Mákos - 2008 április 21, 14:45:15
stunté 72 volt 9 körülikompresszióval. 1,8 mm lett leszedve ehangerfejekből, ami nem kevés. szóval aki szívó 1,6 os typ 1 es motort mutat nekem, ami 80+ lóerős, fizetek neki egy sört. vagy ilyesmit
sört szeressük
még nem mértem amugy
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak:
1
...
531
532
533
534
535
[
536
]
537
538
539
540
541
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...