www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Augusztus 21, 19:19:44

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921261 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 531 532 533 534 535 [536] 537 538 539 540 541 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3465731 alkalommal)
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #884 Dátum: 2008 április 24, 22:03:08 »

szerintem annyi elég lett volna, hogy: VAN  és kész
de akkor van olyan olaj pumpa fedel ami ki es vissza is lehet vezetni?
valaszt csak  igen-el vagy nem-el.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #883 Dátum: 2008 április 24, 21:43:48 »

Úgy látom hogy Melus mellett kezdesz kupálódni. Grin
csinálj a blokkra egy kiállást és nem kell baszkurálnod a pumpát

VW 1200.1963.
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #882 Dátum: 2008 április 24, 21:38:06 »

Van olyan olajpumpa fedel ami ki tudnam vezetni meg vissza is az olajat?

csinálj a blokkra egy kiállást és nem kell baszkurálnod a pumpát

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8608


« Hozzászólás #881 Dátum: 2008 április 24, 20:04:35 »

van de akkor a faszért vettél külső szűrőset bazmeg!
nemhogy gondolkodnál előre  Kiss
veszel egy nagypumpát magában, veszel egy kivezetős fedelet, meg egy külön szűrő talpat, oszt csók!

1,6hoz?minek?
szerintem annyi elég lett volna, hogy: VAN  és kész
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #880 Dátum: 2008 április 24, 19:58:53 »

Van olyan olajpumpa fedel ami ki tudnam vezetni meg vissza is az olajat?
1,6hoz?minek?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #879 Dátum: 2008 április 24, 17:26:24 »

Van olyan olajpumpa fedel ami ki tudnam vezetni meg vissza is az olajat?
van de akkor a faszért vettél külső szűrőset bazmeg!
nemhogy gondolkodnál előre  Kiss
veszel egy nagypumpát magában, veszel egy kivezetős fedelet, meg egy külön szűrő talpat, oszt csók!
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #878 Dátum: 2008 április 24, 14:30:48 »

Van olyan olajpumpa fedel ami ki tudnam vezetni meg vissza is az olajat?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #877 Dátum: 2008 április 24, 00:55:07 »

Még nem..... Roll Eyes
Majd kiálts ha kell segítség a weberhez. Wink
Keverőcsöveim lehet lesznek eladóba f11-esek ha kell, meg központi szívócsövem rudazattal (ami most van fent)....  Wink
Ha minden igaz átalakítom kétoldalira a nyáron, azaz felkerül a másik is.  Grin


                             GNX-967
Nem elérhető bugmaster
Hozzászólások: 459


« Hozzászólás #876 Dátum: 2008 április 23, 20:28:51 »

Mi vihette rá szegény tulajt, hogy 2007-ben full rendbeszedi a gépét, 2008-ban meg nevetséges áron eladja Huh
Amúgy annak a motorja is felpiszkált?
Még nem..... Roll Eyes

Vw 1300
Audi 80 Avant 1.9TDI Rs2 style
Vw Polo 6n colour concept 1.9TDI faltdach
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #875 Dátum: 2008 április 22, 07:32:09 »

az vadabb hogy ott van bugmaster narancs gépe a 2007-s munkák között...azon mit bukhatott szerencsétlen ember, aki eladta végül Huh

Mi vihette rá szegény tulajt, hogy 2007-ben full rendbeszedi a gépét, 2008-ban meg nevetséges áron eladja Huh
Amúgy annak a motorja is felpiszkált?

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #874 Dátum: 2008 április 22, 01:45:31 »

Nézzétek meg a legújabb művét, amit büszkén ki van téve a weboldalra! Egy elég jó alap 65ös, sibedás bogarat faltdach oválnak épített át!  Grin

az vadabb hogy ott van bugmaster narancs gépe a 2007-s munkák között...azon mit bukhatott szerencsétlen ember, aki eladta végül Huh

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #873 Dátum: 2008 április 22, 01:11:38 »

én viszont már nem is egyszer tapasztaltam, hogy a hoffer-féle autók a 200 métert se bírták ki ;-)

(westend, tatabánya...)

Nézzétek meg a legújabb művét, amit büszkén ki van téve a weboldalra! Egy elég jó alap 65ös, sibedás bogarat faltdach oválnak épített át!  Grin
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #872 Dátum: 2008 április 21, 20:36:02 »

a rallybugs.com-on a build your own részben találtam ezt a sort:

"85.9mm Pistons & Cylinders - anyone know where you can get this oversize???"

elég viccesek  Smiley
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #871 Dátum: 2008 április 21, 20:26:40 »

Azt az 1,6 130 pacit én se hiszem el, az már egy 2,0-tól is szép teljesítmény!
Nanáhogy, főleg Typ1-től. Sok is. Így nem lesz tartós a blokk. Akkor meg minek? Roll Eyes

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #870 Dátum: 2008 április 21, 20:25:39 »

muhaha, na a 130LE-s 1.6-ra már én is fizetek egy rekesz sört

Azt az 1,6 130 pacit én se hiszem el, az már egy 2,0-tól is szép teljesítmény!

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #869 Dátum: 2008 április 21, 20:24:33 »

és tényleg

Nem ez volt a kérdés. Grin
Hanem hogy 040ben vannak ezek a szelepek

 Evil

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #868 Dátum: 2008 április 21, 20:16:34 »

Nem ez volt a kérdés. Grin
Hanem hogy 040ben vannak ezek a szelepek

 Evil

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #867 Dátum: 2008 április 21, 20:14:46 »

A 044-es hengerfejben van 40/35,5 ,de van 42/39 is.
040 hengerfejben normál szelepek vannak.
041 hengerfejben vannak 39/35,5 szelepek.
kivétel ha nem orig.


 Evil

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #866 Dátum: 2008 április 21, 20:14:41 »

Én meg hajtom még sem hagyott ott sehol.

 Evil
De én nem is szeretek gyorsan menni! Arra ott a moci! Tongue Cool

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #865 Dátum: 2008 április 21, 20:14:10 »

Én meg hajtom még sem hagyott ott sehol.

 Evil

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #864 Dátum: 2008 április 21, 20:10:12 »

Nálam is ritka.
De ennyivel max a körúton megyek.


 Evil
Naugyi. Én meg finoman hajtok, vigyázok rá, karban tartom, és ő is vigyáz rám nehogy ottmaradjunk valahol az út szélén. Tiszta szimbiózis. Cool

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #863 Dátum: 2008 április 21, 20:07:29 »

De széria motorral, 80-90-el haladva, nem pörgetve azért ritka az ilyesmi, legalábbis én 96e km mentem az enyémmel, és sosem volt ilyen gondom. Evil Azn

Nálam is ritka.
De ennyivel max a körúton megyek.


 Evil

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #862 Dátum: 2008 április 21, 20:06:17 »

cipésznek cipője
lakatosnak ótója
stb


 Evil

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #861 Dátum: 2008 április 21, 20:05:40 »

Helyes jó szerszámmal pillanatok alatt lehet csapágyat cserélni
vagy befoltozni a blokk oldalát miután kiütötte a hajtókar
Azért másik dugókat meg karbit vigyél ha elolvadna valamelyik.
Grin

 Evil
De széria motorral, 80-90-el haladva, nem pörgetve azért ritka az ilyesmi, legalábbis én 96e km mentem az enyémmel, és sosem volt ilyen gondom. Evil Azn

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #860 Dátum: 2008 április 21, 20:02:19 »

azért szerelőtől függetlenül már sok autót láttunk meghalni valami találkozón...sajnos Undecided

na de a szerelő SAJÁT autója? ;-)
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #859 Dátum: 2008 április 21, 20:01:40 »

Helyes jó szerszámmal pillanatok alatt lehet csapágyat cserélni
vagy befoltozni a blokk oldalát miután kiütötte a hajtókar
Azért másik dugókat meg karbit vigyél ha elolvadna valamelyik.
Grin

 Evil

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #858 Dátum: 2008 április 21, 19:57:40 »

azért szerelőtől függetlenül már sok autót láttunk meghalni valami találkozón...sajnos Undecided
Jellemzően "csak találkotózókra" használt bogiknál. Alltag bogiknál hamarabb kihozza a bajait a gép. Én pl. simán elindulok bárhova a bogival minden e gond nélkül, mégcsak nem is izgulok, mert tudom, hogy milyen állapotban van, évi 15-20e km megyek vele, szerszám/alkatrész van nálam, nagy gond nem lehet.koppkopp

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #857 Dátum: 2008 április 21, 19:53:58 »

Nanana. Azért gondoljunk már bele. Az 1.6 Typ1 34-es karbival 50Le gyárilag. Na ha erre akármilyen kipuffot teszel, szériáűban sosem lesz senem 60, méginkább nem 67 Le.... Pff. Azn

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #856 Dátum: 2008 április 21, 19:53:21 »

nem szeretnék beleszólni, de akkor a Hoffer féle oldal adatai tévesek? és nem lesz annyi LE mint amennyit az alábbiakban vázolnak?
Motorépítési tippek
TYP I.
1600ccm PICT 34Karb. + sportkip. ca 60-67Le
1600ccm 1szívás 1500 Hengerfejjel 30mm Karb. + sportkip. ca 58-62Le
1600ccm 2X40 IDF Weber + sportkip. ca 75-85Le
1600ccm 2X46 IDA Weber 040 Hengerfejek 40X35,5 szelepekkel, könnyített lendkerékkel ca 130Le

040 hengerfejben normál szelepek vannak.
041 hengerfejben vannak 39/35,5 szelepek.
kivétel ha nem orig.


 Evil

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #855 Dátum: 2008 április 21, 19:42:21 »

én viszont már nem is egyszer tapasztaltam, hogy a hoffer-féle autók a 200 métert se bírták ki ;-)

(westend, tatabánya...)

azért szerelőtől függetlenül már sok autót láttunk meghalni valami találkozón...sajnos Undecided

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #854 Dátum: 2008 április 21, 19:32:30 »

konkrétan az első verzió kamu, még úgy is, hogy én nem értek hozzá, a második azzal az 58LE vel talán, a harmadikhoz nem tudok hozzászólni, az utolsó vagyis a kb 126LE kivitelezhető volt egy porsche salzburg szintű csapatnál, de ezek a motorok sokszor még azt az egy versenyt sem bírták ki (kb 500km)amire tervezték őket.(saját gyártású hengerfejjel)

én viszont már nem is egyszer tapasztaltam, hogy a hoffer-féle autók a 200 métert se bírták ki ;-)

(westend, tatabánya...)
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #853 Dátum: 2008 április 21, 19:28:23 »

ezt ugye nem komolyan kérdezted ;-)
konkrétan az első verzió kamu, még úgy is, hogy én nem értek hozzá, a második azzal az 58LE vel talán, a harmadikhoz nem tudok hozzászólni, az utolsó vagyis a kb 126LE kivitelezhető volt egy porsche salzburg szintű csapatnál, de ezek a motorok sokszor még azt az egy versenyt sem bírták ki (kb 500km)amire tervezték őket.(saját gyártású hengerfejjel)
« Utoljára szerkesztve: 2008 április 21, 19:30:20 írta martonmany »
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #852 Dátum: 2008 április 21, 19:26:27 »

nem szeretnék beleszólni, de akkor a Hoffer féle oldal adatai tévesek? és nem lesz annyi LE mint amennyit az alábbiakban vázolnak?

Motorépítési tippek

TYP I.

1600ccm PICT 34Karb. + sportkip. ca 60-67Le

1600ccm 1szívás 1500 Hengerfejjel 30mm Karb. + sportkip. ca 58-62Le

1600ccm 2X40 IDF Weber + sportkip. ca 75-85Le

1600ccm 2X46 IDA Weber 040 Hengerfejek 40X35,5 szelepekkel, könnyített lendkerékkel ca 130Le

muhaha, na a 130LE-s 1.6-ra már én is fizetek egy rekesz sört

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #851 Dátum: 2008 április 21, 19:24:01 »

nem szeretnék beleszólni, de akkor a Hoffer féle oldal adatai tévesek? és nem lesz annyi LE mint amennyit az alábbiakban vázolnak?



ezt ugye nem komolyan kérdezted ;-)
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #850 Dátum: 2008 április 21, 19:22:33 »

nem szeretnék beleszólni, de akkor a Hoffer féle oldal adatai tévesek? és nem lesz annyi LE mint amennyit az alábbiakban vázolnak?

Motorépítési tippek

TYP I.

1600ccm PICT 34Karb. + sportkip. ca 60-67Le

1600ccm 1szívás 1500 Hengerfejjel 30mm Karb. + sportkip. ca 58-62Le

1600ccm 2X40 IDF Weber + sportkip. ca 75-85Le

1600ccm 2X46 IDA Weber 040 Hengerfejek 40X35,5 szelepekkel, könnyített lendkerékkel ca 130Le
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #849 Dátum: 2008 április 21, 19:18:18 »

az porsche az nem mérv Grin

majdnem typ1  Cheesy

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #848 Dátum: 2008 április 21, 19:14:03 »

nekem is lenne 2 autóra tippem ami megütheti a 80+t és 1.6-os na + ott a doxa kocsija is
az porsche az nem mérv Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #847 Dátum: 2008 április 21, 18:37:10 »

stunté 72 volt 9 körülikompresszióval. 1,8 mm lett leszedve ehangerfejekből, ami nem kevés. szóval aki szívó 1,6 os typ 1 es motort mutat nekem, ami 80+ lóerős, fizetek neki egy sört. vagy ilyesmit Cheesy
rakj ra felre. mert a draga sort szeretem Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #846 Dátum: 2008 április 21, 18:30:47 »

sört szeressük Grin



még nem mértem amugy

nekem is lenne 2 autóra tippem ami megütheti a 80+t és 1.6-os na + ott a doxa kocsija is
« Utoljára szerkesztve: 2008 április 21, 18:40:35 írta bogara_zo »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #845 Dátum: 2008 április 21, 17:44:53 »

stunté 72 volt 9 körülikompresszióval. 1,8 mm lett leszedve ehangerfejekből, ami nem kevés. szóval aki szívó 1,6 os typ 1 es motort mutat nekem, ami 80+ lóerős, fizetek neki egy sört. vagy ilyesmit Cheesy
sört szeressük Grin



még nem mértem amugy

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 531 532 533 534 535 [536] 537 538 539 540 541 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.13 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.