www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 08, 13:36:27
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921204
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
530
531
532
533
534
[
535
]
536
537
538
539
540
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3337367 alkalommal)
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #924 Dátum:
2008 április 26, 15:54:02 »
www.tafel-tuning.de
Ez is érdekes, 293-as tengely, 1.6-os 40-es IDF-fel, 32/35-ös szelepekkel 5300-as fordulaton 90 lóerő...
Nem akarok okostojás lenni, de hogy a f@szba ér el olyan töltöttségi fokot a kis szelepeken keresztül, hogy 5300-on van neki 90 lóerő, ráadásul minek a 293-as tengely, ha 5300-at forog???
Kicsit kamunak érzem.
Hoffer jut eszembe az 1.6-os 130 lóerőssel....
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #923 Dátum:
2008 április 26, 15:50:45 »
Idézetet írta: 1303LS - 2008 április 26, 15:48:17
Innen olvashatsz ki dolgokat, de az okosságok szerintem csak kevés helyen vannak publikálva.
http://www.vw-1303.de/pictures/AMS_Oettinger4g.jpg
jah szedtem össze több ilyen cikket,tesztet is, de nem sok derülki belőle.
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #922 Dátum:
2008 április 26, 15:48:17 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 április 26, 15:43:28
Tudod az 1.8-as Oettinger belső paramétereit?
Nem találok róla sehol sem adatot!
Érdemes vele foglalkozni?
Innen olvashatsz ki dolgokat, de az okosságok szerintem csak kevés helyen vannak publikálva.
http://www.vw-1303.de/pictures/AMS_Oettinger4g.jpg
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #921 Dátum:
2008 április 26, 15:47:57 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 április 26, 15:43:28
Tudod az 1.8-as Oettinger belső paramétereit?
Nem találok róla sehol sem adatot!
Érdemes vele foglalkozni?
Nagy általánosságban semmi különös nincs benne, a részletekben van az okosság. Volt olyan is amin két typ3-as karburátor volt, 78 lóerősre írták.
Olyan 286 körüli tengely, 35/40 szelepek...egyszer valahol láttam leírva, semmi különös nem volt benne.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #920 Dátum:
2008 április 26, 15:45:13 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 április 25, 17:55:08
de ezek levannak írva valahol pontosan, hogy milyenek???
tesztek alapján egy sima 1800 ccm-es Oettinger, egy központi 34-es karbival 70 lovat teljesített.
duplával nem találtam adatot.
Ez akkor egy megbízható (tartós) tuning kialakítás igaz?
Egyszer fogtam a kezemben egy Oettinger hengerfejet, ott a szívó és kipufogócsatorna is meg volt munkálva, nem kicsit.
Az öreg értett a bogarakhoz, sok okosságot kitalált, lehet, hogy amit azok a motorok tudtak 1.8-ból azt mi nem tudjuk reprodukálni.
A teljesítménymérő pad megmondja, a tények makacs dolgok.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #919 Dátum:
2008 április 26, 15:43:28 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 április 26, 15:41:23
A 34-es karbi elég kicsi, nem fog a motor forogni rendesen és ezért nem lesz a teljesítmény magas. Azért 70 lóerős reális lehet.
Viszont a 80-120 LE egy 1.8-as motornak csak akkor lehetséges, ha erősen 5000 fölé forog, akkor pedig a jelszó Weber, nem Solex... és okos hengerfej, hegyes tengely. Különben 80 alatt lesz...és ha nagy a tengely még nyomatékos sem lesz.
Tudod az 1.8-as Oettinger belső paramétereit?
Nem találok róla sehol sem adatot!
Érdemes vele foglalkozni?
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #918 Dátum:
2008 április 26, 15:41:55 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 április 26, 15:36:55
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #917 Dátum:
2008 április 26, 15:41:23 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 április 25, 18:00:59
Hát egy 34-es karbival egy sima 1.8 sztem nem ad ki 70 pacit...
A 34-es karbi elég kicsi, nem fog a motor forogni rendesen és ezért nem lesz a teljesítmény magas. Azért 70 lóerős reális lehet.
Viszont a 80-120 LE egy 1.8-as motornak csak akkor lehetséges, ha erősen 5000 fölé forog, akkor pedig a jelszó Weber, nem Solex... és okos hengerfej, hegyes tengely. Különben 80 alatt lesz...és ha nagy a tengely még nyomatékos sem lesz.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #916 Dátum:
2008 április 26, 15:36:55 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 április 25, 18:14:18
Sose tudom, de a Stunt gépe mennyit telejsített padon?
1.6-os motor, 276-os Scat C20 tengellyel, 2db weber DCNF40 30-as venturikkal volt 72 lóerő 5300-as fordulaton. 32/35-ös hengerfej, Empi single quiet cső
1.9-es motor, 286 Engle W110 tengellyel, 2 db weber DCNF40 32-es venturival volt 107 lóerő 5500-as fordulaton. 35/40-es hengerfej, Empi single quiet cső
Ezek a motorok a legjobb tudásom szerint voltak (vannak) megépítve, nem állítom, hogy nem lehet 1.6-osból többet kihozni, de szvsz 80 lóerős felett azon túl, hogy a költségek hatványozódnak, alul (város!) használhatatlan lesz a motor.
A bemondásra kb. 80 lóerős, meg kb. 140 lóerős nekem semmit nem jelent, tettem már padra "tuningolt" 1.6-os bogarat, amit 70-80 lóerősre saccoltak és 55 volt.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #915 Dátum:
2008 április 26, 15:28:15 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 április 25, 16:13:58
KADRON gyerekek KADROOON!!
Az kipufogó
a többi csak picsafüst
Ráadásul az enyém egyedi Merki tuningos
Megremeg a föld, ha beindítom!
Az enyémnek is jó hangja volt amikor 1.6-os volt, de nagyon nem mindegy, hogy 1.6-os 276-os tengellyel 28-as venturikkal vagy 1.9-es 286-os tengellyel és 32-es venturikkal.
Ez utóbbinál van hang, amit csillapítani kell...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #914 Dátum:
2008 április 26, 15:24:41 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2008 április 26, 01:48:11
mert typ4nél nincs jó helyen a gyári!!
typ4? Az milyen betegség?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #913 Dátum:
2008 április 26, 11:54:28 »
Idézetet írta: Bill - 2008 április 25, 22:44:55
te én néztem a te kadron szarodat, sose tennék ilyen fost fel, a két oldalról érkező csövek szembe néznek egymással, szerintem nemhogy segítené egymást a hengerek kipufogása, de egyszerűen gátolják egymást, de a kadron szerelmesei biztos nem így látják!
VAN KÖZÉPEN EGY LAMELLA (elválasztás), így nem veri szembe egymást a két ág
meee vóót ám ott ísz
Sztem a legjobb hangú kipuff
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #912 Dátum:
2008 április 26, 01:48:11 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 április 25, 08:43:57
Nem értem minek ez az olajhűtő mizéria, inkáb lenne tiszta a gyári hűtő....
mert typ4nél nincs jó helyen a gyári!!
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #911 Dátum:
2008 április 25, 22:53:14 »
Idézetet írta: Bill - 2008 április 25, 22:44:55
te én néztem a te kadron szarodat, sose tennék ilyen fost fel, a két oldalról érkező csövek szembe néznek egymással, szerintem nemhogy segítené egymást a hengerek kipufogása, de egyszerűen gátolják egymást, de a kadron szerelmesei biztos nem így látják!
Az enyémen el van választva egymástól a két oldal a közösítésnél.
GNX-967
Bill
Hozzászólások: 8606
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #910 Dátum:
2008 április 25, 22:44:55 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 április 25, 16:13:58
KADRON gyerekek KADROOON!!
Az kipufogó
a többi csak picsafüst
Ráadásul az enyém egyedi Merki tuningos
Megremeg a föld, ha beindítom!
te én néztem a te kadron szarodat, sose tennék ilyen fost fel, a két oldalról érkező csövek szembe néznek egymással, szerintem nemhogy segítené egymást a hengerek kipufogása, de egyszerűen gátolják egymást, de a kadron szerelmesei biztos nem így látják!
Funk
Hozzászólások: 2451
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #909 Dátum:
2008 április 25, 19:49:07 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 április 25, 19:05:03
???
a lap alján beszéltek valami 72 lóerőről, de ott az 1,6-os motorjáról van szó, ha jól gondolom.
hátcsak nem a 1914 teljesített úgy...
Az építője azt mondta 80-120 közé kell beállnia.Ha az alsóhoz tendál,akkor igen nyomatékos lesz.
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #908 Dátum:
2008 április 25, 19:05:03 »
Idézetet írta: Funk - 2008 április 25, 18:55:40
Azt nem tudhatom.
???
a lap alján beszéltek valami 72 lóerőről, de ott az 1,6-os motorjáról van szó, ha jól gondolom.
hátcsak nem a 1914 teljesített úgy...
Funk
Hozzászólások: 2451
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #907 Dátum:
2008 április 25, 18:55:40 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 április 25, 18:14:18
várjálmég vagy 5000-ig, ne cseszd szét egy padmérés miatt!
Sose tudom, de a Stunt gépe mennyit telejsített padon?
Azt nem tudhatom.
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #906 Dátum:
2008 április 25, 18:14:18 »
Idézetet írta: Funk - 2008 április 25, 18:05:55
Méretni kellene valahol,nekem ilyen van.
várjálmég vagy 5000-ig, ne cseszd szét egy padmérés miatt!
Sose tudom, de a Stunt gépe mennyit telejsített padon?
Funk
Hozzászólások: 2451
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #905 Dátum:
2008 április 25, 18:05:55 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 április 25, 18:00:59
Hát egy 34-es karbival egy sima 1.8 sztem nem ad ki 70 pacit...
Méretni kellene valahol,nekem ilyen van.
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #904 Dátum:
2008 április 25, 18:00:59 »
Idézetet írta: Funk - 2008 április 25, 17:58:12
Szerintem egy 1,8-as-nak ezt illik tudnia.Vagy nem?
Hát egy 34-es karbival egy sima 1.8 sztem nem ad ki 70 pacit...
Funk
Hozzászólások: 2451
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #903 Dátum:
2008 április 25, 17:58:12 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 április 25, 17:55:08
de ezek levannak írva valahol pontosan, hogy milyenek???
tesztek alapján egy sima 1800 ccm-es Oettinger, egy központi 34-es karbival 70 lovat teljesített.
duplával nem találtam adatot.
Ez akkor egy megbízható (tartós) tuning kialakítás igaz?
Szerintem egy 1,8-as-nak ezt illik tudnia.Vagy nem?
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #902 Dátum:
2008 április 25, 17:55:08 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 április 25, 17:29:28
igen ezek pl!
de ezek levannak írva valahol pontosan, hogy milyenek???
tesztek alapján egy sima 1800 ccm-es Oettinger, egy központi 34-es karbival 70 lovat teljesített.
duplával nem találtam adatot.
Ez akkor egy megbízható (tartós) tuning kialakítás igaz?
MobyDick
Hozzászólások: 430
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #901 Dátum:
2008 április 25, 17:32:33 »
Sziasztok!
Rajzásról haza felé csatt a motorba...
Tegnap szétszedtük,egy hajtó kar csapágy nincs meg,eltünt,szemcsés por van a helyén,van egy gyűrü törésem is,plusz kapott a főtengely is..ez egy 1200mexikói blokk..
1600-ig kérnék tippeket mit tudnák belőle össze rakni,úgy hogy a saját blokkomat használom...
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #900 Dátum:
2008 április 25, 17:29:28 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2008 április 25, 16:26:42
Ki mit tud a sima Oettinger motorokról?
Azon mi lett átalakítva?
Hengerfej, tengelyek, karbi?
igen ezek pl!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #899 Dátum:
2008 április 25, 16:26:42 »
Ki mit tud a sima Oettinger motorokról?
Azon mi lett átalakítva?
Hengerfej, tengelyek, karbi?
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #898 Dátum:
2008 április 25, 16:13:58 »
KADRON gyerekek KADROOON!!
Az kipufogó
a többi csak picsafüst
Ráadásul az enyém egyedi Merki tuningos
Megremeg a föld, ha beindítom!
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #897 Dátum:
2008 április 25, 15:44:14 »
Idézetet írta: Typ117 - 2008 április 25, 10:13:41
neked nincs plusz olajteknő alul? csak a 2,5 liter, és a gyári kisebb (nem AB-s) hűtő?
nincs!sima ab olajhütö
meg annyival több olaj amit felvesz az olajszürö 3dl kb!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #896 Dátum:
2008 április 25, 13:41:28 »
wob974 zöld rettenetének (Empi dual) meg Ikarus hangja van.
1963 VW1200 DeLuxe
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #895 Dátum:
2008 április 25, 13:32:24 »
Nekem is hasonló van fönt, csak Bugpack gyártmány. Még nem forgattam a motort rendesen, de nem is emlékeztet bogár hangra. Szóval semmi jóra ne számítsak
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 április 25, 10:10:25
Tegnap voltam kipufogót csináltatni a typ3-asra.
nekem egy Empi single quiet dob volt rajta, csőkígyóval, de J cső helyet a fűtésdobokkal. Ez az 1.6-os motorral jó volt, de az 1.9-essel nagy hangja volt és csattógós, rossz tónusú.
Typ117
Hozzászólások: 18491
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #894 Dátum:
2008 április 25, 10:13:41 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 április 25, 09:16:51
ezt osztom én is ki van mostva gyári hütö nekem kissebb a turbina házam kicsit és hajtva is tul hideg az olajam!
eddig max tavaly40 fokba ment fell 100ig
neked nincs plusz olajteknő alul? csak a 2,5 liter, és a gyári kisebb (nem AB-s) hűtő?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #893 Dátum:
2008 április 25, 10:10:25 »
Tegnap voltam kipufogót csináltatni a typ3-asra.
nekem egy Empi single quiet dob volt rajta, csőkígyóval, de J cső helyet a fűtésdobokkal. Ez az 1.6-os motorral jó volt, de az 1.9-essel nagy hangja volt és csattógós, rossz tónusú.
A dinamit kipufogósok (
www.dinamit-dob.hu
) régi embereim, nem ismerenek lehetetlent. Csináltattam egy hátsódobot, három fordítós és gyapottal tömött, hogy halk legyen ( az Empi kétszer fordít és üres), de nem sokkal lett jobb. Ehhez az 1.9-es motorhoz, ilyen kompresszióval kellene két dob, mert ez is kicsit hangos.
De legalább mostmár nem dobozos Barkas hangja van, hanem Zuk....
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Funk
Hozzászólások: 2451
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #892 Dátum:
2008 április 25, 09:45:45 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 április 25, 08:55:18
Gyári DC "középhosszú" váltó (4.125 difi és 0.89 negyedik) és 170-nél forog 5300-at, végsebessége olyan 5500 fordulatnál 175-180.
Ezt elég hamar eléri, mert ez a váltó kicsit rövid neki, leforgatja végig.
Köszike.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #891 Dátum:
2008 április 25, 09:16:51 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 április 25, 08:43:57
Tegnap kicsit siettem haza, autópálya, 140-170-es tempó kb. 30 km-en keresztül, olaj az 1.9-esben 90 fokos volt.
Nyáron néha van 100 felett, de az sem sűrűn. Nem értem minek ez az olajhűtő mizéria, inkáb lenne tiszta a gyári hűtő....
ezt osztom én is ki van mostva gyári hütö nekem kissebb a turbina házam kicsit és hajtva is tul hideg az olajam!
eddig max tavaly40 fokba ment fell 100ig
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #890 Dátum:
2008 április 25, 09:15:23 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 április 25, 08:43:57
Tegnap kicsit siettem haza, autópálya, 140-170-es tempó kb. 30 km-en keresztül, olaj az 1.9-esben 90 fokos volt.
Nyáron néha van 100 felett, de az sem sűrűn. Nem értem minek ez az olajhűtő mizéria, inkáb lenne tiszta a gyári hűtő....
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #889 Dátum:
2008 április 25, 08:55:18 »
Idézetet írta: Funk - 2008 április 25, 08:48:44
170-nél mennyit pörög?És milyen váltó van benne?Üdv.
Gyári DC "középhosszú" váltó (4.125 difi és 0.89 negyedik) és 170-nél forog 5300-at, végsebessége olyan 5500 fordulatnál 175-180.
Ezt elég hamar eléri, mert ez a váltó kicsit rövid neki, leforgatja végig.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Funk
Hozzászólások: 2451
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #888 Dátum:
2008 április 25, 08:48:44 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2008 április 25, 08:43:57
Tegnap kicsit siettem haza, autópálya, 140-170-es tempó kb. 30 km-en keresztül, olaj az 1.9-esben 90 fokos volt.
Nyáron néha van 100 felett, de az sem sűrűn. Nem értem minek ez az olajhűtő mizéria, inkáb lenne tiszta a gyári hűtő....
170-nél mennyit pörög?És milyen váltó van benne?Üdv.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #887 Dátum:
2008 április 25, 08:45:52 »
Idézetet írta: maxi - 2008 április 24, 22:03:08
de akkor van olyan olaj pumpa fedel ami ki es vissza is lehet vezetni?
valaszt csak igen-el vagy nem-el.
Igen.
Egyébként igen-nel, vagy nem-mel, mert -val, -vel rag teljes hasonulással.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #886 Dátum:
2008 április 25, 08:43:57 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 április 24, 19:58:53
1,6hoz?minek?
Tegnap kicsit siettem haza, autópálya, 140-170-es tempó kb. 30 km-en keresztül, olaj az 1.9-esben 90 fokos volt.
Nyáron néha van 100 felett, de az sem sűrűn. Nem értem minek ez az olajhűtő mizéria, inkáb lenne tiszta a gyári hűtő....
[a csatolmányt egy admin törölte]
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #885 Dátum:
2008 április 25, 08:40:16 »
Idézetet írta: maxi - 2008 április 24, 14:30:48
Van olyan olajpumpa fedel ami ki tudnam vezetni meg vissza is az olajat?
Van, de nem jó.
A kivezetős fedél a jó és a blokk olajcsatornájában a visszavezetés. A pumpa nyomóágát a blokk felé ki le kell dugózni.
Ezerszer volt róla szó, neten is van sok kép, keress rá: "full flow"
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak:
1
...
530
531
532
533
534
[
535
]
536
537
538
539
540
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...