www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 08, 20:59:45

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921205 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 530 531 532 533 534 [535] 536 537 538 539 540 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3338122 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #924 Dátum: 2008 április 26, 15:54:02 »

www.tafel-tuning.de

Ez is érdekes, 293-as tengely, 1.6-os 40-es IDF-fel, 32/35-ös szelepekkel 5300-as fordulaton 90 lóerő...

Nem akarok okostojás lenni, de hogy a f@szba ér el olyan töltöttségi fokot a kis szelepeken keresztül, hogy 5300-on van neki 90 lóerő, ráadásul minek a 293-as tengely, ha 5300-at forog???

Kicsit kamunak érzem. 

Hoffer jut eszembe az 1.6-os 130 lóerőssel.... Cool

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #923 Dátum: 2008 április 26, 15:50:45 »

Innen olvashatsz ki dolgokat, de az okosságok szerintem csak kevés helyen vannak publikálva. http://www.vw-1303.de/pictures/AMS_Oettinger4g.jpg
jah szedtem össze több ilyen cikket,tesztet is, de nem sok derülki belőle.
1303LS
« Hozzászólás #922 Dátum: 2008 április 26, 15:48:17 »

Tudod az 1.8-as Oettinger belső paramétereit?
Nem találok róla sehol sem adatot!
Érdemes vele foglalkozni?
Innen olvashatsz ki dolgokat, de az okosságok szerintem csak kevés helyen vannak publikálva. http://www.vw-1303.de/pictures/AMS_Oettinger4g.jpg
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #921 Dátum: 2008 április 26, 15:47:57 »

Tudod az 1.8-as Oettinger belső paramétereit?
Nem találok róla sehol sem adatot!
Érdemes vele foglalkozni?

Nagy általánosságban semmi különös nincs benne, a részletekben van az okosság.  Volt olyan is amin két typ3-as karburátor volt, 78 lóerősre írták.
Olyan 286 körüli tengely, 35/40 szelepek...egyszer valahol láttam leírva, semmi különös nem volt benne.


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #920 Dátum: 2008 április 26, 15:45:13 »

de ezek levannak írva valahol pontosan, hogy milyenek???
tesztek alapján egy sima 1800 ccm-es Oettinger, egy központi 34-es karbival 70 lovat teljesített.
duplával nem találtam adatot.
Ez akkor egy megbízható (tartós) tuning kialakítás igaz?


Egyszer fogtam a kezemben egy Oettinger hengerfejet, ott a szívó és kipufogócsatorna is meg volt munkálva, nem kicsit.
Az öreg értett a bogarakhoz, sok okosságot kitalált, lehet, hogy amit azok a motorok tudtak 1.8-ból azt mi nem tudjuk reprodukálni.

A teljesítménymérő pad megmondja, a tények makacs dolgok.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #919 Dátum: 2008 április 26, 15:43:28 »

A 34-es karbi elég kicsi, nem fog a motor forogni rendesen és ezért nem lesz a teljesítmény magas. Azért 70 lóerős reális lehet.

Viszont a 80-120 LE egy 1.8-as motornak csak akkor lehetséges, ha erősen 5000 fölé forog, akkor pedig a jelszó Weber, nem Solex... és okos hengerfej, hegyes tengely. Különben 80 alatt lesz...és ha nagy a tengely még nyomatékos sem lesz.
Tudod az 1.8-as Oettinger belső paramétereit?
Nem találok róla sehol sem adatot!
Érdemes vele foglalkozni?
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #918 Dátum: 2008 április 26, 15:41:55 »





 Smiley
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #917 Dátum: 2008 április 26, 15:41:23 »

Hát egy 34-es karbival egy sima 1.8 sztem nem ad ki 70 pacit...

A 34-es karbi elég kicsi, nem fog a motor forogni rendesen és ezért nem lesz a teljesítmény magas. Azért 70 lóerős reális lehet.

Viszont a 80-120 LE egy 1.8-as motornak csak akkor lehetséges, ha erősen 5000 fölé forog, akkor pedig a jelszó Weber, nem Solex... és okos hengerfej, hegyes tengely. Különben 80 alatt lesz...és ha nagy a tengely még nyomatékos sem lesz.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #916 Dátum: 2008 április 26, 15:36:55 »


Sose tudom, de a Stunt gépe mennyit telejsített padon?


1.6-os motor, 276-os Scat C20 tengellyel, 2db weber DCNF40 30-as venturikkal volt 72 lóerő 5300-as fordulaton. 32/35-ös hengerfej, Empi single quiet cső

1.9-es motor, 286 Engle W110 tengellyel, 2 db weber DCNF40 32-es venturival volt 107 lóerő 5500-as fordulaton. 35/40-es hengerfej, Empi single quiet cső



Ezek a motorok a legjobb tudásom szerint voltak (vannak) megépítve, nem állítom, hogy nem lehet 1.6-osból többet kihozni, de szvsz 80 lóerős felett azon túl, hogy a költségek hatványozódnak, alul (város!) használhatatlan lesz a motor.


A bemondásra kb. 80 lóerős, meg kb. 140 lóerős nekem semmit nem jelent, tettem már padra "tuningolt" 1.6-os bogarat, amit 70-80 lóerősre saccoltak és 55 volt.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #915 Dátum: 2008 április 26, 15:28:15 »

KADRON gyerekek KADROOON!!
Az kipufogó  Cool a többi csak picsafüst Grin Grin Grin
Ráadásul az enyém egyedi Merki tuningos  Cool
Megremeg a föld, ha beindítom!

Az enyémnek is jó hangja volt amikor 1.6-os volt, de nagyon nem mindegy, hogy 1.6-os 276-os tengellyel 28-as venturikkal vagy 1.9-es 286-os tengellyel és 32-es venturikkal.

Ez utóbbinál van hang, amit csillapítani kell...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #914 Dátum: 2008 április 26, 15:24:41 »

mert typ4nél nincs jó helyen a gyári!!

typ4? Az milyen betegség?  Evil Evil  Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #913 Dátum: 2008 április 26, 11:54:28 »

te én néztem a te kadron szarodat, sose tennék ilyen fost fel, a két oldalról érkező csövek szembe néznek egymással, szerintem nemhogy segítené egymást a hengerek kipufogása, de egyszerűen gátolják egymást, de a kadron szerelmesei biztos nem így látják!
VAN KÖZÉPEN EGY LAMELLA (elválasztás), így nem veri szembe egymást a két ág  Grin meee vóót ám ott ísz  Smiley
Sztem a legjobb hangú kipuff  Cool
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #912 Dátum: 2008 április 26, 01:48:11 »


 Nem értem minek ez az olajhűtő mizéria, inkáb lenne tiszta a gyári hűtő....
 Evil

mert typ4nél nincs jó helyen a gyári!!

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #911 Dátum: 2008 április 25, 22:53:14 »

te én néztem a te kadron szarodat, sose tennék ilyen fost fel, a két oldalról érkező csövek szembe néznek egymással, szerintem nemhogy segítené egymást a hengerek kipufogása, de egyszerűen gátolják egymást, de a kadron szerelmesei biztos nem így látják!
Az enyémen el van választva egymástól a két oldal a közösítésnél.


                             GNX-967
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8606


« Hozzászólás #910 Dátum: 2008 április 25, 22:44:55 »

KADRON gyerekek KADROOON!!
Az kipufogó  Cool a többi csak picsafüst Grin Grin Grin
Ráadásul az enyém egyedi Merki tuningos  Cool
Megremeg a föld, ha beindítom!
te én néztem a te kadron szarodat, sose tennék ilyen fost fel, a két oldalról érkező csövek szembe néznek egymással, szerintem nemhogy segítené egymást a hengerek kipufogása, de egyszerűen gátolják egymást, de a kadron szerelmesei biztos nem így látják!
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #909 Dátum: 2008 április 25, 19:49:07 »

???
a lap alján beszéltek valami 72 lóerőről, de ott az 1,6-os motorjáról van szó, ha jól gondolom.
hátcsak nem a 1914 teljesített úgy...
Az építője azt mondta 80-120 közé kell beállnia.Ha az alsóhoz tendál,akkor igen nyomatékos lesz.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #908 Dátum: 2008 április 25, 19:05:03 »

Azt nem tudhatom.
???
a lap alján beszéltek valami 72 lóerőről, de ott az 1,6-os motorjáról van szó, ha jól gondolom.
hátcsak nem a 1914 teljesített úgy...
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #907 Dátum: 2008 április 25, 18:55:40 »

várjálmég vagy 5000-ig, ne cseszd szét egy padmérés miatt!

Sose tudom, de a Stunt gépe mennyit telejsített padon?
Azt nem tudhatom.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #906 Dátum: 2008 április 25, 18:14:18 »

  Méretni kellene valahol,nekem ilyen van.
várjálmég vagy 5000-ig, ne cseszd szét egy padmérés miatt!

Sose tudom, de a Stunt gépe mennyit telejsített padon?
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #905 Dátum: 2008 április 25, 18:05:55 »

Hát egy 34-es karbival egy sima 1.8 sztem nem ad ki 70 pacit...
  Méretni kellene valahol,nekem ilyen van.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #904 Dátum: 2008 április 25, 18:00:59 »

  Szerintem egy 1,8-as-nak ezt illik tudnia.Vagy nem?
Hát egy 34-es karbival egy sima 1.8 sztem nem ad ki 70 pacit...
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #903 Dátum: 2008 április 25, 17:58:12 »

de ezek levannak írva valahol pontosan, hogy milyenek???
tesztek alapján egy sima 1800 ccm-es Oettinger, egy központi 34-es karbival 70 lovat teljesített.
duplával nem találtam adatot.
Ez akkor egy megbízható (tartós) tuning kialakítás igaz?
  Szerintem egy 1,8-as-nak ezt illik tudnia.Vagy nem?
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #902 Dátum: 2008 április 25, 17:55:08 »

igen ezek pl!
de ezek levannak írva valahol pontosan, hogy milyenek???
tesztek alapján egy sima 1800 ccm-es Oettinger, egy központi 34-es karbival 70 lovat teljesített.
duplával nem találtam adatot.
Ez akkor egy megbízható (tartós) tuning kialakítás igaz?
Nem elérhető MobyDick
Hozzászólások: 430


« Hozzászólás #901 Dátum: 2008 április 25, 17:32:33 »

Sziasztok!
Rajzásról haza felé csatt a motorba...
Tegnap szétszedtük,egy hajtó kar csapágy nincs meg,eltünt,szemcsés por van a helyén,van egy gyűrü törésem is,plusz kapott a főtengely is..ez egy 1200mexikói blokk..
1600-ig kérnék tippeket mit tudnák belőle össze rakni,úgy hogy a saját blokkomat használom...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #900 Dátum: 2008 április 25, 17:29:28 »

Ki mit tud a sima Oettinger motorokról?
Azon mi lett átalakítva?
Hengerfej, tengelyek, karbi?
igen ezek pl!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #899 Dátum: 2008 április 25, 16:26:42 »

Ki mit tud a sima Oettinger motorokról?
Azon mi lett átalakítva?
Hengerfej, tengelyek, karbi?
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #898 Dátum: 2008 április 25, 16:13:58 »

KADRON gyerekek KADROOON!!
Az kipufogó  Cool a többi csak picsafüst Grin Grin Grin
Ráadásul az enyém egyedi Merki tuningos  Cool
Megremeg a föld, ha beindítom!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #897 Dátum: 2008 április 25, 15:44:14 »

neked nincs plusz olajteknő alul? csak a 2,5 liter, és a gyári kisebb (nem AB-s) hűtő?
nincs!sima ab olajhütö
meg annyival több olaj amit felvesz az olajszürö 3dl kb!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #896 Dátum: 2008 április 25, 13:41:28 »

wob974 zöld rettenetének (Empi dual) meg Ikarus hangja van.  Grin

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #895 Dátum: 2008 április 25, 13:32:24 »

Nekem is hasonló van fönt, csak Bugpack gyártmány. Még nem forgattam a motort rendesen, de nem is emlékeztet bogár hangra. Szóval semmi jóra ne számítsak Sad

Tegnap voltam kipufogót csináltatni a typ3-asra.
nekem egy Empi single quiet dob volt rajta, csőkígyóval, de J cső helyet a fűtésdobokkal. Ez az 1.6-os motorral jó volt, de az 1.9-essel nagy hangja volt és csattógós, rossz tónusú.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #894 Dátum: 2008 április 25, 10:13:41 »

ezt osztom én is ki van mostva gyári hütö nekem kissebb a turbina házam kicsit és hajtva is tul hideg az olajam!
eddig max tavaly40 fokba ment fell 100ig
neked nincs plusz olajteknő alul? csak a 2,5 liter, és a gyári kisebb (nem AB-s) hűtő?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #893 Dátum: 2008 április 25, 10:10:25 »

Tegnap voltam kipufogót csináltatni a typ3-asra.
nekem egy Empi single quiet dob volt rajta, csőkígyóval, de J cső helyet a fűtésdobokkal. Ez az 1.6-os motorral jó volt, de az 1.9-essel nagy hangja volt és csattógós, rossz tónusú.
A dinamit kipufogósok ( www.dinamit-dob.hu) régi embereim, nem ismerenek lehetetlent. Csináltattam egy hátsódobot, három fordítós és gyapottal tömött, hogy halk legyen ( az Empi kétszer fordít és üres), de nem sokkal lett jobb. Ehhez az 1.9-es motorhoz, ilyen kompresszióval kellene két dob, mert ez is kicsit hangos.
De legalább mostmár nem dobozos Barkas hangja van, hanem Zuk....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #892 Dátum: 2008 április 25, 09:45:45 »

Gyári DC "középhosszú" váltó (4.125 difi és 0.89 negyedik) és 170-nél forog 5300-at, végsebessége olyan 5500 fordulatnál 175-180.
Ezt elég hamar eléri, mert ez a váltó kicsit rövid neki, leforgatja végig.



  Köszike.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #891 Dátum: 2008 április 25, 09:16:51 »


Tegnap kicsit siettem haza, autópálya, 140-170-es tempó kb. 30 km-en keresztül, olaj az 1.9-esben 90 fokos volt.
Nyáron néha van 100 felett, de az sem sűrűn. Nem értem minek ez az olajhűtő mizéria, inkáb lenne tiszta a gyári hűtő....
 Evil
ezt osztom én is ki van mostva gyári hütö nekem kissebb a turbina házam kicsit és hajtva is tul hideg az olajam!
eddig max tavaly40 fokba ment fell 100ig

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #890 Dátum: 2008 április 25, 09:15:23 »


Tegnap kicsit siettem haza, autópálya, 140-170-es tempó kb. 30 km-en keresztül, olaj az 1.9-esben 90 fokos volt.
Nyáron néha van 100 felett, de az sem sűrűn. Nem értem minek ez az olajhűtő mizéria, inkáb lenne tiszta a gyári hűtő....
 Evil
Smiley

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #889 Dátum: 2008 április 25, 08:55:18 »

170-nél mennyit pörög?És milyen váltó van benne?Üdv.
Gyári DC "középhosszú" váltó (4.125 difi és 0.89 negyedik) és 170-nél forog 5300-at, végsebessége olyan 5500 fordulatnál 175-180.
Ezt elég hamar eléri, mert ez a váltó kicsit rövid neki, leforgatja végig.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #888 Dátum: 2008 április 25, 08:48:44 »


Tegnap kicsit siettem haza, autópálya, 140-170-es tempó kb. 30 km-en keresztül, olaj az 1.9-esben 90 fokos volt.
Nyáron néha van 100 felett, de az sem sűrűn. Nem értem minek ez az olajhűtő mizéria, inkáb lenne tiszta a gyári hűtő....
 Evil
170-nél mennyit pörög?És milyen váltó van benne?Üdv.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #887 Dátum: 2008 április 25, 08:45:52 »

de akkor van olyan olaj pumpa fedel ami ki es vissza is lehet vezetni?
valaszt csak  igen-el vagy nem-el.

Igen.

Egyébként igen-nel, vagy nem-mel, mert -val, -vel rag teljes hasonulással.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #886 Dátum: 2008 április 25, 08:43:57 »

1,6hoz?minek?

Tegnap kicsit siettem haza, autópálya, 140-170-es tempó kb. 30 km-en keresztül, olaj az 1.9-esben 90 fokos volt.
Nyáron néha van 100 felett, de az sem sűrűn. Nem értem minek ez az olajhűtő mizéria, inkáb lenne tiszta a gyári hűtő....
 Evil

[a csatolmányt egy admin törölte]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #885 Dátum: 2008 április 25, 08:40:16 »

Van olyan olajpumpa fedel ami ki tudnam vezetni meg vissza is az olajat?

Van, de nem jó.

A kivezetős fedél a jó és a blokk olajcsatornájában a visszavezetés. A pumpa nyomóágát a blokk felé ki le kell dugózni.
Ezerszer volt róla szó, neten is van sok kép, keress rá: "full flow"

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 530 531 532 533 534 [535] 536 537 538 539 540 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.13 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.