www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 12, 19:59:40

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 519 520 521 522 523 [524] 525 526 527 528 529 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3348840 alkalommal)
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #1364 Dátum: 2008 Június 06, 07:45:35 »

Ha még nem adta el a szívócsövet, arra pont felmegy az egyik Smiley

   És adjátok nekem a központit,akkor legalább egy boldog ember lesz. Cool
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #1363 Dátum: 2008 Június 06, 07:43:44 »

Ha gondolod, a jövő hétvégén leviszek két Dell'Orto-t. Felpróbáljuk?


   És adjátok nekem a központit,akkor legalább egy boldog ember lesz. Cool
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #1362 Dátum: 2008 Június 06, 07:41:40 »

Ha gondolod, a jövő hétvégén leviszek két Dell'Orto-t. Felpróbáljuk?

Azt írták egy külföldi oldalon hogy a bekarikázott nyílásokon keresztül kapja az alapjátrati levegőt, és ennek a furatnak 1,2-1,5 mm között kell lennie. Egyes modelleknél 2 mm. Lehet hogy választ kaptam az elszegényedésre.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #1361 Dátum: 2008 Június 06, 01:10:12 »

Azt írták egy külföldi oldalon hogy a bekarikázott nyílásokon keresztül kapja az alapjátrati levegőt, és ennek a furatnak 1,2-1,5 mm között kell lennie. Egyes modelleknél 2 mm. Lehet hogy választ kaptam az elszegényedésre.

[a csatolmányt egy admin törölte]


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #1360 Dátum: 2008 Június 05, 23:14:40 »

azt nézd meg hogy nincse kikerülve az alapjárati rendszer ugy ahogy Zo motorján volt (rudazatal volt alapjárat álitva rá
nem, le volt akasztva
Nem is alapjáraton durrog, hanem amikor leáll a főfúvóka rendszer és visszalép az alapjárati motorféknél olyan 2000 és 1600 közt.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Június 05, 23:17:41 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #1359 Dátum: 2008 Június 05, 23:03:24 »

vagy elszegényedik a keverék
azt nézd meg hogy nincse kikerülve az alapjárati rendszer ugy ahogy Zo motorján volt (rudazatal volt alapjárat álitva rá

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #1358 Dátum: 2008 Június 05, 22:56:29 »

attol nem durog csak ha becsöpög vagy szar a gyujtás
vagy elszegényedik a keverék


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #1357 Dátum: 2008 Június 05, 22:55:57 »

amatőr kérdés, de a pillangószelepeid nyitnak˛zárnak teljesen?? nekem is durrogott tavaj és ez volt a baj az egyik karbi sosem zárt teljesen..
teljesen jól működnek. Itt az alapjárati keverékkel van gond.(na meg a többi) Huh


                             GNX-967
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #1356 Dátum: 2008 Június 05, 22:53:14 »

Azért itthon is csak a teljesítmánypadtól messze hallhatóak a nagy szájlóerők. A pad közeléban azok is összemennek...

Volt valahol egy cikk egyszer egy VW-s újságban (Scene-ben?). Ott voltak a tuning verdák, a tulajok bemondták a lóerőket majd lemérték fékpadon. Emlékeim szerint a többség olyan bő 30 pacival túlbecsülte a saját gépét, de volt aki 150-et becsült majd 90-et mértek... (Golfokról volt szó a cikkben, nem bogarakról.)

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Robpanzer
« Hozzászólás #1355 Dátum: 2008 Június 05, 22:17:30 »

Én is mértem már "tuning" 1.6-os motort 48 lóerővel....  Wink
Azon milyen tuning volt? Grin Hiszen elméletileg egy gyári duplaszívós tud 50 lovat, ha minden oké.
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #1354 Dátum: 2008 Június 05, 21:41:09 »

amatőr kérdés, de a pillangószelepeid nyitnak˛zárnak teljesen?? nekem is durrogott tavaj és ez volt a baj az egyik karbi sosem zárt teljesen..
attol nem durog csak ha becsöpög vagy szar a gyujtás

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #1353 Dátum: 2008 Június 05, 21:28:04 »

jövő héten még kibővítettem a venturikat 30-asra és meglátom mi lesz. De már tényleg nem tudom mi van.

amatőr kérdés, de a pillangószelepeid nyitnak˛zárnak teljesen?? nekem is durrogott tavaj és ez volt a baj az egyik karbi sosem zárt teljesen..

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #1352 Dátum: 2008 Június 05, 21:01:59 »

jövő héten még kibővítettem a venturikat 30-asra és meglátom mi lesz. De már tényleg nem tudom mi van.


                             GNX-967
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1351 Dátum: 2008 Június 05, 20:36:22 »

tudom hova tenni. Egyik ismerősöm (Kiss Atilla ha mond valakinek valamit) is csinál minden féle bogár motort, ő is azt mondja hogy 135/200 meg 50 v 55ös alapjáratival jónak kell lennie. Huh Huh Huh Én meg már ott vagyok hogy
ezzel járok én is és jó elsöre

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #1350 Dátum: 2008 Június 05, 19:56:56 »

én enyit nem szoktam szopni
elhiszem. Én is azon vagyok kiakadva a legjobban hogy sokan felteszik egy az egybe ahogy leveszik az alfáról és jó. Én meg már 4 napja szopok vele mint a torkosborz és nem tudok rájönni hogy mi a baj. Központit felraktam és 2.-3. beállítással nagyon fasza volt. Ez meg egyszerűen nem jön össze, most én vagyok ennyire balfasz vagy valami nagy kurvaság van a dolgokban. Kipróbáltam már minden fúvókázást 125,135, 145 fő és 200,220-as levegő. Betettem már a 32es venturit is és jelentős változást nem találtam egyik variációban sem. A durrogást sem tudom hova tenni. Egyik ismerősöm (Kiss Atilla ha mond valakinek valamit) is csinál minden féle bogár motort, ő is azt mondja hogy 135/200 meg 50 v 55ös alapjáratival jónak kell lennie. Huh Huh Huh Én meg már ott vagyok hogy beleteszem a 60asokat is hogy a durrogás elmúljon. De azt is miért kéri??? Meg úgy egyáltalában abszolút nem vagyok megelégedve az egésszel. Pedig mint elviekben mint gyakorlatban sokkal jobbnak kéne lennie. 4 torok, 4 fúvókarendszer, rövid szívócső stb...
« Utoljára szerkesztve: 2008 Június 05, 20:00:03 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #1349 Dátum: 2008 Június 05, 19:49:27 »

pedig a tengely kéne bele nagyon.

És figyu álithatok akarbik egymáshoz képest?szoval reagál ha tekergeted ?
tudom, de már késő bánat, széthúzni nem akarom.
Igen a karbik és a torkok is reagálnak egymáshoz képest.


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #1348 Dátum: 2008 Június 05, 19:48:08 »

neked mik vannak tuningolva?
hengerfejek?
kipuff?
1,6os egyáltalán?
hengerfejek már gyáriak, a másikat szelepvezetőzni kellett volna, meg átszelepezni. Vettem egy gyárit és újraszelepeztem ez kijött összvissz 25ből.
kipuf: kadron dob, csőkígyó
lendkerék könnyítve, 200as kuplung
1625 cm3 (túlméretes 1,6) ks dugókkal


                             GNX-967
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1347 Dátum: 2008 Június 05, 19:40:07 »

Nekem széria tengelyem van sajnos. Amikor csináltuk a motort még a weberek gondolatban sem voltak. A Baditz meg azt mondta hogy szerinte ne tegyünk bele. Mi meg megfogadtuk Cry. Na mindegy. Lényeg a lényeg: Központi IDF-el még mindig jobb volt. Most 1500as fordulat alatt meg van halva, központival 4-be közel alapjátraton (1200 1/min) felmentem szinte a legnagyobb emelkedőn is. Motorféknél 2500-3000 között durrog, pedig már 3 fordulatnyira vannak kitekerve a keverék állítók 55ös alapjárati fúvókákkal. ÉS tuti hogy elszegényedik, mert ha beljebb tekerem nagyobbakat durrog és többet. Elméletben és tapasztalatban is jónak kell lenni a fúvókázásomnak. 130 fő 200 levegő 55 alapjárati 28as venturik, F50-es keverőcső. A gyorsító anyája ki van tekerve a végére mert különben alacsony fordulaton be 3 hengeresedik. Hozzáteszem a központival 4.ben 5200ig lazán forgott, ha gyötörtem akkor 5400ig is. Most meg örülök ha 4800-5000 elforog. Valami nem jó. És nem is ugrik akkorát ha 4.be letalpalom.
Már 4 napja szívok vele. Gondoltam hogy elsőre nem lesz 100%-os. Nem tervezek 100 lovat kihozni belőle, meg nem is nagyon lehet. De érezhető különbséget szeretnék elérni a központihoz képest.
én enyit nem szoktam szopni

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #1346 Dátum: 2008 Június 05, 17:38:32 »

Nekem széria tengelyem van sajnos. Amikor csináltuk a motort még a weberek gondolatban sem voltak. A Baditz meg azt mondta hogy szerinte ne tegyünk bele. Mi meg megfogadtuk Cry. Na mindegy. Lényeg a lényeg: Központi IDF-el még mindig jobb volt. Most 1500as fordulat alatt meg van halva, központival 4-be közel alapjátraton (1200 1/min) felmentem szinte a legnagyobb emelkedőn is. Motorféknél 2500-3000 között durrog, pedig már 3 fordulatnyira vannak kitekerve a keverék állítók 55ös alapjárati fúvókákkal. ÉS tuti hogy elszegényedik, mert ha beljebb tekerem nagyobbakat durrog és többet. Elméletben és tapasztalatban is jónak kell lenni a fúvókázásomnak. 130 fő 200 levegő 55 alapjárati 28as venturik, F50-es keverőcső. A gyorsító anyája ki van tekerve a végére mert különben alacsony fordulaton be 3 hengeresedik. Hozzáteszem a központival 4.ben 5200ig lazán forgott, ha gyötörtem akkor 5400ig is. Most meg örülök ha 4800-5000 elforog. Valami nem jó. És nem is ugrik akkorát ha 4.be letalpalom.
Már 4 napja szívok vele. Gondoltam hogy elsőre nem lesz 100%-os. Nem tervezek 100 lovat kihozni belőle, meg nem is nagyon lehet. De érezhető különbséget szeretnék elérni a központihoz képest.

pedig a tengely kéne bele nagyon.

És figyu álithatok akarbik egymáshoz képest?szoval reagál ha tekergeted ?

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #1345 Dátum: 2008 Június 05, 17:26:51 »

Nekem széria tengelyem van sajnos.
neked mik vannak tuningolva?
hengerfejek?
kipuff?
1,6os egyáltalán?
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #1344 Dátum: 2008 Június 05, 17:23:27 »

Nekem széria tengelyem van sajnos. Amikor csináltuk a motort még a weberek gondolatban sem voltak. A Baditz meg azt mondta hogy szerinte ne tegyünk bele. Mi meg megfogadtuk Cry. Na mindegy. Lényeg a lényeg: Központi IDF-el még mindig jobb volt. Most 1500as fordulat alatt meg van halva, központival 4-be közel alapjátraton (1200 1/min) felmentem szinte a legnagyobb emelkedőn is. Motorféknél 2500-3000 között durrog, pedig már 3 fordulatnyira vannak kitekerve a keverék állítók 55ös alapjárati fúvókákkal. ÉS tuti hogy elszegényedik, mert ha beljebb tekerem nagyobbakat durrog és többet. Elméletben és tapasztalatban is jónak kell lenni a fúvókázásomnak. 130 fő 200 levegő 55 alapjárati 28as venturik, F50-es keverőcső. A gyorsító anyája ki van tekerve a végére mert különben alacsony fordulaton be 3 hengeresedik. Hozzáteszem a központival 4.ben 5200ig lazán forgott, ha gyötörtem akkor 5400ig is. Most meg örülök ha 4800-5000 elforog. Valami nem jó. És nem is ugrik akkorát ha 4.be letalpalom.
Már 4 napja szívok vele. Gondoltam hogy elsőre nem lesz 100%-os. Nem tervezek 100 lovat kihozni belőle, meg nem is nagyon lehet. De érezhető különbséget szeretnék elérni a központihoz képest.


                             GNX-967
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #1343 Dátum: 2008 Június 05, 17:04:48 »

Én is mértem már "tuning" 1.6-os motort 48 lóerővel....  Wink
amint ma keresgéltem a neten, ezt találtam(alapjáraton Oettinger-t kerestem): http://www.kaeferfriseure.de/index.php?pageid=17
itt van mindenféle régebbi bogár tuninggal foglalkozó társaság, és általában 1-1 motor konstrukciójuk is le van írva, van egy két hihető eredmény, mint pl 1.6 70-80 LE, viszont vannak a földtől elrugaszkodott motorok is, amik elvileg 140-160LE-k, ez egy dolog, de az érdekelne igazából, hogy némely 1.6nél nagyjából ugyan olyan mértékű átalakítások vannak, karbi, veztengely, hengerfejek terén, az eltérés mégis kb 20LE a két motor között, ez miért van?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1342 Dátum: 2008 Június 05, 16:39:28 »

Azért itthon is csak a teljesítmánypadtól messze hallhatóak a nagy szájlóerők. A pad közeléban azok is összemennek...

Én is mértem már "tuning" 1.6-os motort 48 lóerővel....  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1341 Dátum: 2008 Június 05, 16:37:57 »

sok szívás után kiderült hogy, a 28as venturik a 40-es weberekhez kellenek. A 36oshoz 30asok kellenek. Jövő héten átalakítja az esztergályosom. Aztán már nagyon kiváncsi vagyok.

Ezt így kicsit furcsának találom, nekem a 40-esben volt 32-es is, de van aki a 40-est valóban 28-asokkal használja. Mindez attól függ, hogy milyen a motor, forgós, vagy nyomatékos, ezt pedig a hengerfej és az alkalmazott vezérműtengely határozza meg elsősorban, másodsorban a kipufogó is beleszól...

A tapasztalatom az, hogy be lehet állítani kisebbel is, nagyobbal is, de igazán optimális csak az egyikkel lesz.
Nekem pl. amikor 32-esekkel használtam, akkor 60-as alapjárati kellett, mert különben alul durrogott, torpant, nem ment. De akkor meg az alapjárati rendszer túl sokat "adott" és középtartományban túldúsult, mert a teljesítmény rendszer és az alapjárati is ment, ekkor középen volt egy beszakadás a teljesítmény görbén, de azért a max 72 lóerő volt az 1.6-osból, nem szájlóerő, hanem fékpadi. Tudom, hogy ez a bemondásosok mellett kevéske, de mutassatok fékpadon mért 70+ lóerős 1.6-ost...

Én azt mondanám, hogy a 36-os weberekhez a 28-as venturik 1.6-os motornál jónak tűnnek...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #1340 Dátum: 2008 Június 05, 15:43:14 »

Ez a lóerő kérdés olyan, mint a farokcentizés.


De a lóerőket könnyebb növelni. Wink

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #1339 Dátum: 2008 Június 05, 15:42:41 »

Najó de Judsonnal 30 le? És hogy mutat az az1.2-n?

Szerintem jól mutat , hiszen annak idején a 30/34 LE motorokra tervezték. A teljesítmény a feltöltővel megfelelt egy 1.6 szimplaszívósénak.

http://vwjudsonregister.tripod.com/road_and_track_test.htm
http://vwjudsonregister.tripod.com/wheels_road_test.htm

'81 Hecho en México
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #1338 Dátum: 2008 Június 05, 15:21:01 »

Nekem negyven centi! De meg nem mertem meg ... ;-)
Protheus első hozzászólása Motortuning, azaz... topic-ba! Köszönjük Emese
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #1337 Dátum: 2008 Június 05, 15:10:12 »

Ez a lóerő kérdés olyan, mint a farokcentizés.
Nekem negyven centi! De meg nem mertem meg ... ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #1336 Dátum: 2008 Június 05, 14:56:20 »

Ez a lóerő kérdés olyan, mint a farokcentizés.

Azért itthon is csak a teljesítmánypadtól messze hallhatóak a nagy szájlóerők. A pad közeléban azok is összemennek...
Süni
« Hozzászólás #1335 Dátum: 2008 Június 05, 14:50:46 »

hát nem egy rácsing autó de nézd meg még 414e km után is hozza a gyárilag mondott 30LE-t. tulaj is annyit modnott előtte és igaza is lett, szal az mindig is ezt tudta ezek szerint. amúgy a többiek rendszerint ALUL becsülték a teljesítményt ami fura, főleg ha az itthoni megközelítésből indulunk ki  Roll Eyes

Azért itthon is csak a teljesítmánypadtól messze hallhatóak a nagy szájlóerők. A pad közeléban azok is összemennek...
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #1334 Dátum: 2008 Június 05, 14:34:11 »

hát nem egy rácsing autó de nézd meg még 414e km után is hozza a gyárilag mondott 30LE-t. tulaj is annyit modnott előtte és igaza is lett, szal az mindig is ezt tudta ezek szerint. amúgy a többiek rendszerint ALUL becsülték a teljesítményt ami fura, főleg ha az itthoni megközelítésből indulunk ki  Roll Eyes
Najó de Judsonnal 30 le? És hogy mutat az az1.2-n?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #1333 Dátum: 2008 Június 05, 14:05:53 »

sok szívás után kiderült hogy, a 28as venturik a 40-es weberekhez kellenek. A 36oshoz 30asok kellenek. Jövő héten átalakítja az esztergályosom. Aztán már nagyon kiváncsi vagyok.


                             GNX-967
Süni
« Hozzászólás #1332 Dátum: 2008 Június 05, 08:42:35 »

most láttam- olvastam Szepes oldalán...
1,5 Alfa Boxer 105 LE -as 2 dupla Dellortoval (36/40)generátor + öninditó + kuplung szerkezet + kipufogó leömlők, full komplett, 80.e!

nagy átalakítással szerelhető ez be bogárba Huh
K... drága ! 25e-ért vettem komplett ilyen autót tavaly !
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #1331 Dátum: 2008 Június 04, 22:00:33 »

ez azert eleg szar Sad

hát nem egy rácsing autó de nézd meg még 414e km után is hozza a gyárilag mondott 30LE-t. tulaj is annyit modnott előtte és igaza is lett, szal az mindig is ezt tudta ezek szerint. amúgy a többiek rendszerint ALUL becsülték a teljesítményt ami fura, főleg ha az itthoni megközelítésből indulunk ki  Roll Eyes

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #1330 Dátum: 2008 Június 04, 21:59:15 »

most láttam- olvastam Szepes oldalán...
1,5 Alfa Boxer 105 LE -as 2 dupla Dellortoval (36/40)generátor + öninditó + kuplung szerkezet + kipufogó leömlők, full komplett, 80.e!

nagy átalakítással szerelhető ez be bogárba Huh

VIZES!! Az meg a lehető legnagyobb átalakítást jelenti

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #1329 Dátum: 2008 Június 04, 21:39:32 »

Ma kezembe akdt egy 2000-es Vw Scene, következőket találtam dyno day alkalmával:

typ1:
- 1200ccm + porsche 356 gyújtás + Riechert kipu + Judson kompresszor 414.000km-el kerek 30 LE/3380rpm

ez azert eleg szar Sad

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #1328 Dátum: 2008 Június 04, 21:35:12 »

most láttam- olvastam Szepes oldalán...
1,5 Alfa Boxer 105 LE -as 2 dupla Dellortoval (36/40)generátor + öninditó + kuplung szerkezet + kipufogó leömlők, full komplett, 80.e!

nagy átalakítással szerelhető ez be bogárba Huh
« Utoljára szerkesztve: 2008 Június 04, 21:37:40 írta vwoodoo »
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #1327 Dátum: 2008 Június 04, 20:42:45 »

Ma kezembe akdt egy 2000-es Vw Scene, következőket találtam dyno day alkalmával:

typ1:
- 1200ccm + porsche 356 gyújtás + Riechert kipu + Judson kompresszor 414.000km-el kerek 30 LE/3380rpm
- 1,8L + 40es dupla weber + GWD kipuff + 198000 km = 98 LE/4620rpm
- 1,6L + 296 tengely + 40es weberek + Ahnendorp kipu + 50000 km = 78 LE/4900rpm
- 1,6L + 40 weberek + ahnendorp kipu + 108000 km = 63 LE/4700rpm

typ4:
- 2.0L 136000km = 97 LE/4660rpm
- ?? ccm + kis tengely + vmi kipu + apróbb mókolások (milyen szakszerű  Grin) 128 LE/5800rpm

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #1326 Dátum: 2008 Június 03, 22:42:19 »

nekem ez van meg

[a csatolmányt egy admin törölte]


                             GNX-967
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1325 Dátum: 2008 Június 03, 19:29:57 »

Nyugdíjasan, hosszútávon énis vittem már 6.5 alá a fogyimat, de megkockáztatom 6 alá is, ha nem megyek be minden városba az F-es mocimat. És senki se hiszi el.
én tengelyes 1,6 motorrol beszélek!2wberrel!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 519 520 521 522 523 [524] 525 526 527 528 529 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.145 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.