www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 28, 21:47:03

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 322 323 324 325 326 [327] 328 329 330 331 332 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3404804 alkalommal)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9244 Dátum: 2010 április 22, 12:28:04 »


stunttal és tatival is vitatkoznék - illetve még csak remélem, hogy lesz alapom vitatkozni - de sztem okosan és némi szerencsével össze lehet vadászni typ4-et is fogyasztható áron. én azt gondolom hogy 110 ló körnéyke, amég a typ1 versenyképesebb, onnan felfelé gyorsan közelednek a számok.. A megbízhatósága legendásan jobb, remélem alá tudom majd támasztani ezt is Roll Eyes


milyen vita nincs itt semmi vita typ1 és kész

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #9243 Dátum: 2010 április 22, 12:23:38 »


Az tény, hogy a typ4-esnek minden alkatrésze erősebb, azonban a typ1-es is nagyon tartós tud lenni 150 lóerőig. 100-140 lovas motorokkal sokan vannak 100.000 mérföld felett, és ez nagyon elég egy ilyen jellegű hobbiautónak.

A szarul összerakott motort pedig soha nem lehet hasonlítani a jól összerakotthoz.

150 lóerőig nincs nagy különbség az élettartamban, legfeljebb akkor, ha nagyon gyilkolják a gépet, akkor nyilvánvalóan a typ4-es jobban bírja.

persze, én sem a kukából épített motorokról beszélek, úh ebben tökre egyetértünk, ahogy abban is, hogy 100-140LE a használható/megbízható intervallum. Viszont rengeteg olyasmit olvasok, hogy az erősebb szerkezeti felépítésen túl a typ4 legnagyobb előnye a hengerfejek jóval hatékonyabb hűtése, ami nálunk, túrázni-vágyóknál is nagy szempont tartós használat esetén. És, ahogy a nagy vízen túl mondják:"Power is in the heads"

Amúgy szerintetek mennyi egy valóban 150LE-s typ1 összerakása? Mert a Leon-kategóriás motor részleteit ismerjük, az szerintem teljesítmény/ár arányban a legjobb, de ugye ~110 LE. Azért a +40 LE-ért már kell küzdeni rendesen, de jó, hogy ezt pont Neked mondom Cheesy


http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #9242 Dátum: 2010 április 22, 12:18:40 »

sztem okosan és némi szerencsével össze lehet vadászni typ4-et is fogyasztható áron.

de hány év alatt?  Evil
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9241 Dátum: 2010 április 22, 12:10:13 »

A megbízhatósága legendásan jobb, remélem alá tudom majd támasztani ezt is Roll Eyes




Az tény, hogy a typ4-esnek minden alkatrésze erősebb, azonban a typ1-es is nagyon tartós tud lenni 150 lóerőig. 100-140 lovas motorokkal sokan vannak 100.000 mérföld felett, és ez nagyon elég egy ilyen jellegű hobbiautónak.

A szarul összerakott motort pedig soha nem lehet hasonlítani a jól összerakotthoz.

150 lóerőig nincs nagy különbség az élettartamban, legfeljebb akkor, ha nagyon gyilkolják a gépet, akkor nyilvánvalóan a typ4-es jobban bírja.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #9240 Dátum: 2010 április 22, 11:43:58 »

próbáltam beszélni a sráccal, semmit nem tud a motorról. hoffer csinálta, de elég "macerás" volt, úh már más berheli. annyit mondott, hogy 48 ida van rajta, de kisebbre lesz cserélve, és hogy már 2 váltót eltört vele (gondolom gumi bakon, minden lefogatás nélkül)

stunttal és tatival is eszmét cserélnék - illetve még csak remélem, hogy lesz alapom ezt mondani - de sztem okosan és némi szerencsével össze lehet vadászni typ4-et is fogyasztható áron. én azt gondolom hogy 110 ló körnéyke, amég a typ1 versenyképesebb, onnan felfelé gyorsan közelednek a számok.. A megbízhatósága legendásan jobb, remélem alá tudom majd támasztani ezt is Roll Eyes

« Utoljára szerkesztve: 2010 április 22, 12:34:33 írta bogara_zo »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #9239 Dátum: 2010 április 21, 21:54:10 »

főleg,hogy az ember adatlapján 1,8 van...
a 2,4 meg a 180 ló csak egy képaláírás, röhögő jellel..
igen 1.8 buggy a bogár a másik kedvenc 2.4
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #9238 Dátum: 2010 április 21, 21:46:18 »

főleg,hogy az ember adatlapján 1,8 van...
a 2,4 meg a 180 ló csak egy képaláírás, röhögő jellel..

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9237 Dátum: 2010 április 21, 21:31:27 »

Én azt mondom, hogy ha valaki nagyot akar sütni, akkor kell a typ4-as blokk, de 150-180 lóerőig feleslegesen nagy pénz hozzá minden, ráadásul véleményem szerint egy 150 lovas typ1-es feleannyiba kerül, mint egy 150 lovas typ4-es....és a tartóssága sem sokban különbözik, feltéve, ha a typ1-est nem bontott alkatrészekből kukáztuk össze.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9236 Dátum: 2010 április 21, 21:27:30 »

Maradjunk annyiban, hogy senki nem látott a 180 lóerős bogárról egy mérést, bemondani meg mindent lehet.

Egy 48-as IDA szett és a 2400-as typ4 motor nem garancia semmire.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9235 Dátum: 2010 április 21, 20:54:01 »

Teljesen más.

Értem. Smiley Maga a motor blokk mennyibe különbözik a typ1-től? Vagy az teljesen ugyan az csak a hengerek meg a vezérlés más?

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9234 Dátum: 2010 április 21, 20:52:33 »

Nem konkrétan arra gondoltam, hanem a Hoffer oldalán lévő fotókra értettem... Illetve úgy tudom jött ki a műhelyéből "nagymotor" adonyi dobbal... (Félreértés ne essen, nincs bajom a hazai kipuffal, nekünk is van raktáron belőle mindig, sőt egy laza tuningmotorra megfelelő.)

én ezen valami sárvédő alatti dobot látok

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9233 Dátum: 2010 április 21, 20:49:26 »

Nekem azzal vannak erős fenntartásaim, ha egy 48-as Weberekkel szerelt motorra adonyi dobot raknak... Nekem nincs összhangban a nyitott szívóoldal a folytott kipufogóoldallal... Mi lehet még az efféle jól átgondolt motorokban? 324-es vezérműtengely 35,5/32 szelepekkel?

az álltalad említett kombináció valóban abszolút kizárja önmagának létjogosultság tehát ugy mint egy kardfogú rettenetesnagyonnagy tigris egy kisegér bélcsatornájával valószínű nemfog 400méteren nagyot futni Roll Eyes

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #9232 Dátum: 2010 április 21, 20:49:11 »

...
Megéri belerakni bogárba typ4 mocit? Nagyon körülményes vagy megoldható? Smiley
meg:
-éri
-oldható
 Wink
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #9231 Dátum: 2010 április 21, 20:46:42 »

Nekem azzal vannak erős fenntartásaim, ha egy 48-as Weberekkel szerelt motorra adonyi dobot raknak... Nekem nincs összhangban a nyitott szívóoldal a folytott kipufogóoldallal... Mi lehet még az efféle jól átgondolt motorokban? 324-es vezérműtengely 35,5/32 szelepekkel?

én ezen valami sárvédő alatti dobot látok
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #9230 Dátum: 2010 április 21, 20:45:23 »

ez egy nagyon jó kérdés még senki nem kérdezte ! egy leharcolt 30eft-ost nincs értelme felújítva annyiba van mint egy nagyon pöpec enyhén piszkált typ1 motor de  1,5-2milliósan már megéri beletenni. és a hozászólásom  második fele nem vicc Undecided

Értem. Smiley Maga a motor blokk mennyibe különbözik a typ1-től? Vagy az teljesen ugyan az csak a hengerek meg a vezérlés más?

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9229 Dátum: 2010 április 21, 20:43:42 »

korrekt válaszok Wink

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9228 Dátum: 2010 április 21, 20:43:12 »

Lehet hogy sokan felrakták már ezt a kérdést és unalmas de megkérdezem, mert nem tudok semmit erről mint még sok másról sem Smiley Megéri belerakni bogárba typ4 mocit? Nagyon körülményes vagy megoldható? Smiley
ez egy nagyon jó kérdés még senki nem kérdezte ! egy leharcolt 30eft-ost nincs értelme felújítva annyiba van mint egy nagyon pöpec enyhén piszkált typ1 motor de  1,5-2milliósan már megéri beletenni. és a hozászólásom  második fele nem vicc Undecided

Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #9227 Dátum: 2010 április 21, 20:40:09 »

Lehet hogy sokan felrakták már ezt a kérdést és unalmas de megkérdezem, mert nem tudok semmit erről mint még sok másról sem Smiley Megéri belerakni bogárba typ4 mocit? Nagyon körülményes vagy megoldható? Smiley
Szerintem gyári typ4-et nem éri meg, elvégre mégis teherautó motor Grin
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9226 Dátum: 2010 április 21, 20:39:45 »

Megéri.
Nem kell hozzá más csak sok pénz.

Lehet hogy sokan felrakták már ezt a kérdést és unalmas de megkérdezem, mert nem tudok semmit erről mint még sok másról sem Smiley Megéri belerakni bogárba typ4 mocit? Nagyon körülményes vagy megoldható? Smiley

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9225 Dátum: 2010 április 21, 20:39:18 »

Nekem azzal vannak erős fenntartásaim, ha egy 48-as Weberekkel szerelt motorra adonyi dobot raknak... Nekem nincs összhangban a nyitott szívóoldal a folytott kipufogóoldallal... Mi lehet még az efféle jól átgondolt motorokban? 324-es vezérműtengely 35,5/32 szelepekkel?


Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #9224 Dátum: 2010 április 21, 20:37:45 »

Lehet hogy sokan felrakták már ezt a kérdést és unalmas de megkérdezem, mert nem tudok semmit erről mint még sok másról sem Smiley Megéri belerakni bogárba typ4 mocit? Nagyon körülményes vagy megoldható? Smiley

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9223 Dátum: 2010 április 21, 20:05:42 »

Hoffer tuning oldalán is fenn van a kocsi.

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #9222 Dátum: 2010 április 21, 19:59:11 »

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

2400ccm 180Le  Shocked Shocked Shocked
48-as Weberrel van ellátva a typ4 moci

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #9221 Dátum: 2010 április 21, 18:06:28 »

tényleg vannak ilyenek? Roll Eyes demostkomolyan  Undecided
Hoffer tuning oldalán is fenn van a kocsi.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9220 Dátum: 2010 április 21, 18:06:22 »


Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9219 Dátum: 2010 április 21, 17:57:24 »

tényleg vannak ilyenek? Roll Eyes demostkomolyan  Undecided

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #9218 Dátum: 2010 április 21, 17:46:48 »

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

2400ccm 180Le  Shocked Shocked Shocked

http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=68527
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #9217 Dátum: 2010 április 21, 17:46:29 »





2400ccm 180Le  Shocked Shocked Shocked
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #9216 Dátum: 2010 április 21, 15:38:18 »

  Wink és ugye te sem gondolod hogy megveszik az autóm 20ezer euróért? Wink


www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9215 Dátum: 2010 április 21, 13:26:17 »

strandkorlát kék az a 03?
ja!

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #9214 Dátum: 2010 április 21, 13:18:49 »

1.6 110tengely  progr.weber

strandkorlát kék az a 03?

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9213 Dátum: 2010 április 21, 12:24:21 »

mekkora motor épült? csak hogy ne offoljunk
1.6 110tengely  progr.weber

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #9212 Dátum: 2010 április 21, 12:07:38 »

 Wink és ugye te sem gondolod hogy megveszik az autóm 20ezer euróért? Wink
mekkora motor épült? csak hogy ne offoljunk
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9211 Dátum: 2010 április 21, 12:01:09 »

Beszélgettem az emberrel Rajzáson / kinn volt a kocsin az Eladó tábla is/. Azt mondta imádja szereti, de anyagilag úgy áll a helyzete most hogy nem tudja megtartani.
 Wink és ugye te sem gondolod hogy megveszik az autóm 20ezer euróért? Wink

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #9210 Dátum: 2010 április 21, 11:45:16 »

Beszélgettem az emberrel Rajzáson / kinn volt a kocsin az Eladó tábla is/. Azt mondta imádja szereti, de anyagilag úgy áll a helyzete most hogy nem tudja megtartani.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9209 Dátum: 2010 április 21, 09:12:03 »


Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #9208 Dátum: 2010 április 21, 08:58:32 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9207 Dátum: 2010 április 20, 17:01:51 »


Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #9206 Dátum: 2010 április 20, 14:42:11 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9205 Dátum: 2010 április 19, 10:43:18 »

es milyen indexrol vetted ezt a sablont??
Mert a formaja nem KG:(
Roll Eyes

Oldalak: 1 ... 322 323 324 325 326 [327] 328 329 330 331 332 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.129 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.