www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 30, 22:59:52

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 305 306 307 308 309 [310] 311 312 313 314 315 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3409073 alkalommal)
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #9924 Dátum: 2010 Június 28, 23:23:26 »

mik a paraméterei?
az ahnendorp milyen forrásból sikerült? mennyiért? full rozsdamentes?

2056 ccm (71x96), grammolt polírozott hajtókarok, könnyített, centírozott lendkerék, AA pistons sík tetejű dugók, Porsche hengerfej 44/36 acélszelepekkel polírozott bővített járatokkal, 300° tengely, önmagát olajozó (nem tudom külföldiül) szelepemelők, ChroMoly lökőrüdak, titanium dupla szeleprugók, ChroMoly szeleptányérok, gyári himbák, 30mm-es Schadek pumpa, Willibald szívócsonkok, új weber 44 IDF, porsche hűtés, 9:5 kompresszió.

Ahnendorp 2 is van nálam, egyik szarabb mint a másik, semelyiket nem lehet felrakni. A motorom széltére biztos nem változott, mert a régi kipu szó nélkül felcuppant..úh a német minőség sem 10 pont

 

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #9923 Dátum: 2010 Június 28, 23:19:55 »

Egy kis mese a mai napról:

Hajnali 5.30-kor kidobott az ágy, pedig már este sem tudtam elaludni, bosszúból megnéztem az összes motorindítós videot a youtube-on. Eljött a nagy nap, 3 év küzdelem után ma be kellene röffenteni a typ4-et. Munkába menet gondosan beraktam a hiányzó rudazatot és felírtam minden begyűjtendő alkatrészt, nehogy kimaradjon valami. Iszonyat lassan lett du. 5 óra, közben még begyűjtöttem 5 liter olajat, a hiányzó olajszűrőt és egy akksit..elvileg rendben vagyunk. Az előjelek bíztatók, a koncepció nevezhető átgondoltnak és a motor (ebben a formában) ügyes, precíz emberek keze által épült (köszönöm Stunt és P.P, valamint Melák a tanácsokért), ráadásul kézzel simán át is forgott..ha összeakad, eret vágok.

Találkozom Melákkal, indulunk a tett helyszínére. Hipp-hopp felraktuk a rudazatot (1 jó óra mérés-vágás-állítás), betöltjük az olajat, helyére megy az olajszűrő (persze amit vittem nem fért el). Jöhet az első indítás..tekeri szépen, össze már nem akad, félsiker. Az átkozott olajnyomás jelző viszont még mindig nem akar elaludni, cserébe az önindítón grillezni lehetne. Hagyjuk hűlni..10 perc múlva még egyszer nekiállunk és csodák csodájára megjön az olaj - vigyorgok. Beküzdjük a gyertyákat, mehet rá a kábel. Kihúzzuk a tető alól, nehogy a kilőtt gyertya azt is átlukassza Smiley
Szerencsére semmi ilyesmi nem történik, pár indítózás után égtelen robajjal beindul a gépezet. Egyszerre mosolygok és kicsit rémülettel nézem a dolgokat, amint a hengerfejektől minden gázelvételkor 30-50 cm-es lángok csapnak a betonra, viszont rögtön lett alapjárat (!?) ami a karbikra nézve bíztató lehet. Éppen kérdezném egyik hülyeséget a másik után, mikor vérben forgó szemekkel megjelenik a szomszéd 20.10 perckor, hogy basszuk meg , mert nyolckor az ő gyereke már alszik..úgyhogy itt a móka vége mára. Fejvakarás, tanakodás, annyit még megnéztünk, hogy a kipu jól fel volt téve, meg volt húzva, tömítés frankón alatta.. Huh

Az igazsághoz tartozik, hogy ez a kipuff már volt az autóm alatt, és jártam vele egy szezont, még csont széria motorral. Az ahnendorp annyira pontatlan, hogy meg kell igazíttatnom, fel sem lehet rakni ebben a formában, úgyhogy jobb híján maradt a régi. Viszont ennek emlékszem a hangjára, nevezhető csendesnek. Az égtelen ricsajból és a lángokból arra következtek, hogy a kipuff és hengerfej találkozásánál lehet a hiba, erősen úgy viselkedett a motor, mintha kipu nélkül indítottuk volna. Jelenleg itt tartok, nem tudom, hogy van-e okom az örömre..holnap bejelntkezem Janóékhoz, megigazíttatom velük az ahnendorpot és utána újra indítunk. hűtés és karbik nélkül viszem el, ez jó alkalom arra, hogy esztétikalilag is rendbe szedjem, újra kell fényezni a turbinaházat, egységesíteni a csavarokat stb.

Azt azért lehetett hallani, hogy nem pöcsköszörű Smiley



ha felhívsz akkor holnap átmegyek és segítek amiben tudok  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #9922 Dátum: 2010 Június 28, 23:15:30 »

Az ahnendorp annyira pontatlan...
Na bazz, annyi pénzért még pontatlan is? Ezt nem gondoltam volna.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #9921 Dátum: 2010 Június 28, 23:12:48 »

Egy kis mese a mai napról:

Hajnali 5.30-kor kidobott az ágy, pedig már este sem tudtam elaludni, bosszúból megnéztem az összes motorindítós videot a youtube-on. Eljött a nagy nap, 3 év küzdelem után ma be kellene röffenteni a typ4-et. Munkába menet gondosan beraktam a hiányzó rudazatot és felírtam minden begyűjtendő alkatrészt, nehogy kimaradjon valami. Iszonyat lassan lett du. 5 óra, közben még begyűjtöttem 5 liter olajat, a hiányzó olajszűrőt és egy akksit..elvileg rendben vagyunk. Az előjelek bíztatók, a koncepció nevezhető átgondoltnak és a motor (ebben a formában) ügyes, precíz emberek keze által épült (köszönöm Stunt és P.P, valamint Melák a tanácsokért), ráadásul kézzel simán át is forgott..ha összeakad, eret vágok.

Találkozom Melákkal, indulunk a tett helyszínére. Hipp-hopp felraktuk a rudazatot (1 jó óra mérés-vágás-állítás), betöltjük az olajat, helyére megy az olajszűrő (persze amit vittem nem fért el). Jöhet az első indítás..tekeri szépen, össze már nem akad, félsiker. Az átkozott olajnyomás jelző viszont még mindig nem akar elaludni, cserébe az önindítón grillezni lehetne. Hagyjuk hűlni..10 perc múlva még egyszer nekiállunk és csodák csodájára megjön az olaj - vigyorgok. Beküzdjük a gyertyákat, mehet rá a kábel. Kihúzzuk a tető alól, nehogy a kilőtt gyertya azt is átlukassza Smiley
Szerencsére semmi ilyesmi nem történik, pár indítózás után égtelen robajjal beindul a gépezet. Egyszerre mosolygok és kicsit rémülettel nézem a dolgokat, amint a hengerfejektől minden gázelvételkor 30-50 cm-es lángok csapnak a betonra, viszont rögtön lett alapjárat (!?) ami a karbikra nézve bíztató lehet. Éppen kérdezném egyik hülyeséget a másik után, mikor vérben forgó szemekkel megjelenik a szomszéd 20.10 perckor, hogy basszuk meg , mert nyolckor az ő gyereke már alszik..úgyhogy itt a móka vége mára. Fejvakarás, tanakodás, annyit még megnéztünk, hogy a kipu jól fel volt téve, meg volt húzva, tömítés frankón alatta.. Huh

Az igazsághoz tartozik, hogy ez a kipuff már volt az autóm alatt, és jártam vele egy szezont, még csont széria motorral. Az ahnendorp annyira pontatlan, hogy meg kell igazíttatnom, fel sem lehet rakni ebben a formában, úgyhogy jobb híján maradt a régi. Viszont ennek emlékszem a hangjára, nevezhető csendesnek. Az égtelen ricsajból és a lángokból arra következtek, hogy a kipuff és hengerfej találkozásánál lehet a hiba, erősen úgy viselkedett a motor, mintha kipu nélkül indítottuk volna. Jelenleg itt tartok, nem tudom, hogy van-e okom az örömr..holnap bejelntem Janóékhoz a motort, megigazíttatom velük az ahnendorpot és utána újra indítunk. hűtés és karbik nélkül viszem el, ez jó alkalom arra, hogy esztétikalilag is rendbe szedjem, újra kell fényezni a turbinaházat, egységesíteni a csavarokat stb.

Azt azért lehetett hallani, hogy nem pöcsköszörű Smiley



mik a paraméterei?
az ahnendorp milyen forrásból sikerült? mennyiért? full rozsdamentes?
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #9920 Dátum: 2010 Június 28, 23:07:41 »

Egy kis mese a mai napról:

Hajnali 5.30-kor kidobott az ágy, pedig már este sem tudtam elaludni, bosszúból megnéztem az összes motorindítós videot a youtube-on. Eljött a nagy nap, 3 év küzdelem után ma be kellene röffenteni a typ4-et. Munkába menet gondosan beraktam a hiányzó rudazatot és felírtam minden begyűjtendő alkatrészt, nehogy kimaradjon valami. Iszonyat lassan lett du. 5 óra, közben még begyűjtöttem 5 liter olajat, a hiányzó olajszűrőt és egy akksit..elvileg rendben vagyunk. Az előjelek bíztatók, a koncepció nevezhető átgondoltnak és a motor (ebben a formában) ügyes, precíz emberek keze által épült (köszönöm Stunt és P.P, valamint Melák a tanácsokért), ráadásul kézzel simán át is forgott..ha összeakad, eret vágok.

Találkozom Melákkal, indulunk a tett helyszínére. Hipp-hopp felraktuk a rudazatot (1 jó óra mérés-vágás-állítás), betöltjük az olajat, helyére megy az olajszűrő (persze amit vittem nem fért el). Jöhet az első indítás..tekeri szépen, össze már nem akad, félsiker. Az átkozott olajnyomás jelző viszont még mindig nem akar elaludni, cserébe az önindítón grillezni lehetne. Hagyjuk hűlni..10 perc múlva még egyszer nekiállunk és csodák csodájára megjön az olaj - vigyorgok. Beküzdjük a gyertyákat, mehet rá a kábel. Kihúzzuk a tető alól, nehogy a kilőtt gyertya azt is átlukassza Smiley
Szerencsére semmi ilyesmi nem történik, pár indítózás után égtelen robajjal beindul a gépezet. Egyszerre mosolygok és kicsit rémülettel nézem a dolgokat, amint a hengerfejektől minden gázelvételkor 30-50 cm-es lángok csapnak a betonra, viszont rögtön lett alapjárat (!?) ami a karbikra nézve bíztató lehet. Éppen kérdezném egyik hülyeséget a másik után, mikor vérben forgó szemekkel megjelenik a szomszéd 20.10 perckor, hogy basszuk meg , mert nyolckor az ő gyereke már alszik..úgyhogy itt a móka vége mára. Fejvakarás, tanakodás, annyit még megnéztünk, hogy a kipu jól fel volt téve, meg volt húzva, tömítés frankón alatta.. Huh

Az igazsághoz tartozik, hogy ez a kipuff már volt az autóm alatt, és jártam vele egy szezont, még csont széria motorral. Az ahnendorp annyira pontatlan, hogy meg kell igazíttatnom, fel sem lehet rakni ebben a formában, úgyhogy jobb híján maradt a régi. Viszont ennek emlékszem a hangjára, nevezhető csendesnek. Az égtelen ricsajból és a lángokból arra következtek, hogy a kipuff és hengerfej találkozásánál lehet a hiba, erősen úgy viselkedett a motor, mintha kipu nélkül indítottuk volna. Jelenleg itt tartok, nem tudom, hogy van-e okom az örömre..holnap bejelntkezem Janóékhoz, megigazíttatom velük az ahnendorpot és utána újra indítunk. hűtés és karbik nélkül viszem el, ez jó alkalom arra, hogy esztétikalilag is rendbe szedjem, újra kell fényezni a turbinaházat, egységesíteni a csavarokat stb.

Azt azért lehetett hallani, hogy nem pöcsköszörű Smiley Ja, és egy nagy pozitívum azért van: egy csepp olajat sem találtunk a blokkon kívül!!


« Utoljára szerkesztve: 2010 Június 28, 23:29:21 írta bogara_zo »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9919 Dátum: 2010 Június 28, 21:12:35 »

egy kis info

www.retroautoklub.hu



WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9918 Dátum: 2010 Június 28, 18:14:41 »

Ha már karbik:
Tegnap a 360 km-es köröm végén (úgy 20 km-re Soprontól) úgy viselkedett az autóm, hogy ha lakott területen belül mentem kis fordulaton, akkor utána gyorsításkor picit berángatott. Ma kivizsgáltam a dolgot és a hiba ismét az volt, mint amikor bekerült a motorom az autóba: Akkor a jobb oldali karbiban lévő zsír új tűszelep adta meg magát és túlfolyt az 1,2 henger. Akkor ott cseréltem a tűszelepet. Most a baloldalinál nyekkent meg a tűszelep és a 3,4 henger folyt túl amikor tötyörögtem... Csak fordulaton tudta eldolgozni a benzint... Holnap javítom...

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9917 Dátum: 2010 Június 28, 18:08:30 »

Pontosan mire gondolsz? Típus, fúvókák?

Hamár karbi. Amit töled vettem nem tudod milyen paraméterekkel bir?

Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #9916 Dátum: 2010 Június 28, 17:54:24 »

A 36-os és a 40-es IDF-nél is a méret a "háznak" a méretét jelenti......
....nem kell a 40-es.

Ezt a segítőkészséget, apám!
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #9915 Dátum: 2010 Június 28, 16:43:45 »

Hamár karbi. Amit töled vettem nem tudod milyen paraméterekkel bir?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9914 Dátum: 2010 Június 28, 16:32:01 »

A 36-os és a 40-es IDF-nél is a méret a "háznak" a méretét jelenti. A torokban van a venturi, ami csökkent az átmérőn. Ez a venturi cserélhető. Lehet egy 36-os karbiban is 32-es venturi, de egy 40-esben is 28-as... Ha egy duplakarbit a motorhoz igazítassz, akkor a venturi méretének megválasztásával kezded. Minél nagyobb, illetve pörgősebb motorod van, annál nagyobb venturi kell.
Ezért nem mond el sokmindent a karbi mérete, mert lehet egy 36-os IDF-et is hegyezni, meg egy 40-est is finomra fúvókázni.
Nyilván azért kell nagyobb motorhoz már nagyobb karbi, mert ha csiálsz egy pörgős 2000-es motort, amihez kell 34-es venturi, azt már nem nagyon tudod a 36-os karbiba beletenni (abba max 32-est lehet), akkor már meg kell venned a 40-44-es karbit.
1,6-nál a 28, 30, kihegyezett motornál a 32-es venturit használunk, ez mind vállalható 36-os Weberben is, nem kell a 40-es.

Köszönöm, most már ezt is tudom!

Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #9913 Dátum: 2010 Június 28, 15:56:20 »

ez elég konyha nyelv volt de érthető:)

Köszönöm, most már ezt is tudom!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9912 Dátum: 2010 Június 28, 15:51:22 »

Én igazat adok a tapasztaltaknak, de mégis sok helyen látni, itt a fórumon is, hogy 40-esek vannak 1600-as motorokon, 'oszt mégsem ilyen erősek, mint a tied. Akkor ők túl lőttek a célon? Undecided
36 os meg 40 es között semmi kölümbség..........szinte


tehát egy 36odbol simán tudsz venturival fuvokákkal 40 est csinálni

amugy másik ugyan  ilyen motorom in 40 es van de azt vissza kell butitani kicsit


ez elég konyha nyelv volt de érthető:)

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #9911 Dátum: 2010 Június 28, 15:03:13 »

36 os is pont elég
Én igazat adok a tapasztaltaknak, de mégis sok helyen látni, itt a fórumon is, hogy 40-esek vannak 1600-as motorokon, 'oszt mégsem ilyen erősek, mint a tied. Akkor ők túl lőttek a célon? Undecided
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9910 Dátum: 2010 Június 28, 13:56:05 »

Szép!
Egy pár nem hozzáértő, de érdeklődő kérdés: Miért nem 40-es Weberjeid vannak, és mitől van az a kis bezuhanás, amit magyarázott a szaki?
36 os is pont elég

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9909 Dátum: 2010 Június 28, 12:03:10 »

Szép!
Egy pár nem hozzáértő, de érdeklődő kérdés: Miért nem 40-es Weberjeid vannak, és mitől van az a kis bezuhanás, amit magyarázott a szaki?


A görbe esése a karburálás pontatlansága miatt van, kicsit elszáll a CO, csökken a teljesítmény. Játszadozni kellene a fúvókákal, keverőcsővel, stb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #9908 Dátum: 2010 Június 28, 11:19:30 »


Szép!
Egy pár nem hozzáértő, de érdeklődő kérdés: Miért nem 40-es Weberjeid vannak, és mitől van az a kis bezuhanás, amit magyarázott a szaki?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9907 Dátum: 2010 Június 28, 09:15:59 »

a mérés videon



http://www.youtube.com/watch?v=UjSM6NLkJf4&feature=player_embedded

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #9906 Dátum: 2010 Június 27, 22:49:22 »

Ma járatás gyanánt délelőtt lementem Keszthelyre.  Az olajtermosztátom nagyon szépen dolgozik, felmegy az olajhőfok 80 fokra és ott megáll a mutató... Városban és országúton is...
okos találmány
nekem is stabil 80-90 fokon áll
kivéve egyszer pest dugo 40fokba 1-2ora araszolás a végén már 130 fok volt Huh

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9905 Dátum: 2010 Június 27, 22:44:12 »

Ma járatás gyanánt délelőtt lementem Keszthelyre. Most értem haza Kőszeg érintésével.
360 km-t tettem meg pontosan 36 Liter benzinnel és 100 km/h-ás tempóval. Egy előzés után kicsit megforgattam. 168 volt a legnagyobb tempo GPS-szel, de ott a szekérfutómű már nem volt a helyzet magaslatán, a motor még forgott folna... Az olajtermosztátom nagyon szépen dolgozik, felmegy az olajhőfok 80 fokra és ott megáll a mutató... Városban és országúton is...
zsir

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9904 Dátum: 2010 Június 27, 22:30:35 »

Ma járatás gyanánt délelőtt lementem Keszthelyre. Most értem haza Kőszeg érintésével.
360 km-t tettem meg pontosan 36 Liter benzinnel és 100 km/h-ás tempóval. Egy előzés után kicsit megforgattam. 168 volt a legnagyobb tempo GPS-szel, de ott a szekérfutómű már nem volt a helyzet magaslatán, a motor még forgott folna... Az olajtermosztátom nagyon szépen dolgozik, felmegy az olajhőfok 80 fokra és ott megáll a mutató... Városban és országúton is...

Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #9903 Dátum: 2010 Június 27, 21:45:25 »

1.6 tuning motor AS 21 vékony pálcás blokkos
294-es tengely nagyszeles hengerfejek
központi karbi
kb. 1000km futott
kipufogo nincs/küblibe van Grin/
400000Ft
csak a motor minden nélkül 300000Ft

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #9902 Dátum: 2010 Június 27, 17:58:04 »

haveromé DFAV nem DGAV mi a különbség? melyik csavarral mit állítasz?
enyém is DFAV....most néztem meg....és kedden megyek martonv-ba beállitatni Smiley

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #9901 Dátum: 2010 Június 27, 16:25:41 »

Itt megtalálsz hozzá sok mindent, pl melyik alkatrész mi, melyik csavar mi.
http://vw.zenseeker.net/WeberProgressive.htm
Találtam egy fórumot, ahol bogár motorhoz ugyan azokat a méreteket ajánlották, mint amik az először belinkelt képen alul vannak. 
(gondolom 1.6-hoz)
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #9900 Dátum: 2010 Június 27, 16:15:08 »

haveromé DFAV nem DGAV mi a különbség? melyik csavarral mit állítasz?
ja tényleg... na ezt nem tom
Nekem is DFAV (EV) volt, az adatok nagyon ismerősök, sztem ua. benne a méretek.
de a EV/AV között a szívató a különbség, az első az az elektromos, a másik meg vizes aktiválású.
Neten van vagy 10 féle robbantott ábra, van amihez van mellékelve leírás, hogy mi mi.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #9899 Dátum: 2010 Június 27, 16:06:25 »

Megvan...
Ha jó lesz, jössz egy sörrel  Wink
nagyítva=> http://www.jtoutfitters.com/images/92323705inst.jpg
<beszúrt kép törölve>
haveromé DFAV nem DGAV mi a különbség? melyik csavarral mit állítasz?
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #9898 Dátum: 2010 Június 27, 04:59:59 »

Megvan...
Ha jó lesz, jössz egy sörrel  Wink
nagyítva=> http://www.jtoutfitters.com/images/92323705inst.jpg
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #9897 Dátum: 2010 Június 27, 04:47:49 »

kösz. sokat segítettél  Grin
Mit vártál? Megmondják, hogy kettő jobbra, hármat balra tekerj rajta?
Kerestem, de hirtelen nem találtam azt a robbantott ábrát, nekem megvolt kinyomtatva is, de sztem azzal együtt adtam el.
Keresgéljetek, nekem jók voltak a gyári fúvókaméretek, lehet azért nem akar összeállni, mert mindenféle van már benne.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #9896 Dátum: 2010 Június 27, 04:01:15 »

Ha eddig nem sikerült neki... vigye el szakemberhez.
Nekem Merki májsztró állította be a "progresszív/regiszter" karbim, egy elektromos CO mérő értékei által hangolva. Jó is lett!
Minden fúvóka gyári volt benne, azok méreteit megtaláljátok valamelyik dfav robbantott ábra alján egy táblázatban (google).
 
kösz. sokat segítettél  Grin
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #9895 Dátum: 2010 Június 27, 03:57:59 »

Weber 32/36 DFAV beállításáról kéne leírás a haverom kabriójában ilyen és sehogy se jó. // Valamennyire ért a motorokhoz nem én fogok bele nyúlni, ezt xoyox kedvéért fontosnak tartottam megjegyezni //
Ha eddig nem sikerült neki... vigye el szakemberhez.
Nekem Merki májsztró állította be a "progresszív/regiszter" karbim, egy elektromos CO mérő értékei által hangolva. Jó is lett!
Minden fúvóka gyári volt benne, azok méreteit megtaláljátok valamelyik dfav robbantott ábra alján egy táblázatban (google).
 
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #9894 Dátum: 2010 Június 26, 20:48:47 »

Weber 32/36 DFAV beállításáról kéne leírás a haverom kabriójában ilyen és sehogy se jó. // Valamennyire ért a motorokhoz nem én fogok bele nyúlni, ezt xoyox kedvéért fontosnak tartottam megjegyezni //
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9893 Dátum: 2010 Június 26, 19:30:20 »

Nagy sürgősséggel kellene nekem 4 db 5-ös szárra való Faudi fej. (jobbosok, nem kell balos)

Minden megoldás érdekel.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9892 Dátum: 2010 Június 26, 16:04:41 »

persze, meg hat az oveben tudtommal semmi sem oettinger csak az elkepzeles..

Karbi, rudazat, szívócső és kicsit a hangolás, lökettérfogat.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #9891 Dátum: 2010 Június 26, 11:42:56 »

meg ha jól látom injektoros, és a löket sem 82-es

persze, meg hat az oveben tudtommal semmi sem oettinger csak az elkepzeles..

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9890 Dátum: 2010 Június 26, 10:19:26 »

Egyébként Stunt motorja nem szar, egyszerűen túlságosan belebuzult a retro motor, meg a nyomatékgyár dolgokba, most meg rájött, hogy ezidáig hazudott magának és valójában fordulatra, 300 feletti tengelyre meg 48IDA-ra van szüksége...

A viccet félretéve, az alap jó, finomítani kell a mocin, amit Zsolti meg is tesz majd. Egyszerűen arról van szó, hogy egy 2,1-es motormegépítése már egész más történet, mint egy 1,6 motoré... Ami ott bevált, ami ott működik, az a hosszú löketnél nem biztos... Itthon a tapasztalat hiányzik, majd most lesz...
Az én 1,6 motorom a gépmunka után 1 nap alatt összeállt és nem volt szar. A mostani 1967-es 1,5 évig készült, és nem csak az anyagiak miatt, hanem az információgyűjtés és az agyalás miatt...

Egyébként nekem közben csupán beállításokkal sikerült rendbe raknom az alsó tartományt... Most tetszik a motor nagyon...

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #9889 Dátum: 2010 Június 26, 10:10:23 »

duplaszívós hengerfeje van
meg ha jól látom injektoros, és a löket sem 82-es
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9888 Dátum: 2010 Június 26, 10:02:07 »

Mi is szoktunk tőcsavarokat perselyezni, de itt nem a blokkban lévő tőcsavar helye, hanem a hengerfejben lévő tőcsavarról ment el a menet... Az, amire ráhúzod az anyát, ami a himbasort rögzítí... Mindez úgy, hogy a meghúzási nyomaték alatt voltam 5 Nm-rel... Egyszerűen szar anyagból volt...
A persely meg amiről beszéltem, az a tuning hengerfejben van gyárilag, hogy ne az alumíniumot gyötörd a csavarral, csak a gyártó úgy néz ki, hogy nem volt a helyzet magaslatán, mert nem vállas perselyt tett a fejbe, hanem csak valami szart...
De ettől kezdek kiakadni... Lehet, hogy még himbatengely-tőcsavarokat is vinnem kell magammal SPA-ba!?  Huh
Na, lépek. Hoztak egy 356 motort... Neki kell állni...

Nekem a tuninghoz nem sok közöm van, de:
Egyszer nekem is megszakadt a hengerfej tartó tőcsavar. Legyártattam a nagyobb menettel, megfúrtam a nagyobb menetet, de persze nem lehetett nyomítékra húzni, mert nem volt mihez.
Majd legyártattam egy vállas verziót. Avval már nem volt gondom.

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #9887 Dátum: 2010 Június 26, 09:58:03 »

Persze, az összes TSV-nek az volt... Így Stuntnak is az van.

mintha az rémlett volna, hogy valami szimpla...
ja a karbi... az egy torkú mi? jolvan leesett
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #9886 Dátum: 2010 Június 26, 09:56:19 »

duplaszívós hengerfeje van

stuntnak is Roll Eyes

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9885 Dátum: 2010 Június 26, 09:56:01 »

Persze, az összes TSV-nek az volt... Így Stuntnak is az van.

duplaszívós hengerfeje van

Oldalak: 1 ... 305 306 307 308 309 [310] 311 312 313 314 315 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.126 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.