www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 30, 20:55:38

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 303 304 305 306 307 [308] 309 310 311 312 313 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3408893 alkalommal)
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #10004 Dátum: 2010 Július 08, 13:04:15 »

Azóta még bontódott picit, mert szerencsére főnököm 10-kor haza zavart, hogy csináljam már meg a motoromat...  Smiley
Már megy össze, holnap a Cruise-on ott leszek!


Helyes Evil


[a csatolmányt egy admin törölte]

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10003 Dátum: 2010 Július 08, 13:01:31 »



Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #10002 Dátum: 2010 Július 08, 12:48:21 »

Azóta még bontódott picit, mert szerencsére főnököm 10-kor haza zavart, hogy csináljam már meg a motoromat...  Smiley
Már megy össze, holnap a Cruise-on ott leszek!

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10001 Dátum: 2010 Július 08, 12:46:36 »

Azóta még bontódott picit, mert szerencsére főnököm 10-kor haza zavart, hogy csináljam már meg a motoromat...  Smiley
Már megy össze, holnap a Cruise-on ott leszek!

tegnapi kép

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10000 Dátum: 2010 Július 08, 12:05:14 »

tegnapi kép
Az off-ra: Jelenleg az oxyboxer üzemen kívül...  Cry Megyek is, csinálom, mert holnap Pest... 2 körül bejövök ebédelni, addig csinálok képet is a jelenlegi elég rémisztő állapotról... Ha valaki fel tudja tolni, annak átküldöm majd e-mailben, nekem most se időm, se energiám a képpel való ügyködést megtanulni...


[a csatolmányt egy admin törölte]

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #9999 Dátum: 2010 Július 08, 11:52:25 »

Van egy eladó, ami nem lyuggatott Smiley

Köszi jó ez  Wink
Neked is 03-ra való van?
Mert az 1300-ra való kisebb!
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #9998 Dátum: 2010 Július 08, 11:50:44 »

Van egy eladó, ami nem lyuggatott Smiley

hát az nincs  Grin de megvettem már ezer éve, meg ugye a kamei is ki van lyuggatva... kicsit bazári hűtő nélkül.
csak szélesebben van kilyukasztgatva, mint amilyen széles a hűtő, de hát így vettem.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #9997 Dátum: 2010 Július 08, 11:38:17 »

nem a vérdet akarom szívni, de vannak olajhőfok problémáid? vagy minek rá külső hűtő? Ha mindenképp felrakod, akkor csakis a kamei mögé, legalább rá lehet fogni, hogy van értelme  Cheesy
hát az nincs  Grin de megvettem már ezer éve, meg ugye a kamei is ki van lyuggatva... kicsit bazári hűtő nélkül.
csak szélesebben van kilyukasztgatva, mint amilyen széles a hűtő, de hát így vettem.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #9996 Dátum: 2010 Július 08, 11:36:44 »

vagy így
http://freeportal.hu/vidajozsef/album_pic/big/254640_DSC00258.JPG

vagy úgy
http://freeportal.hu/vidajozsef/album_pic/big/254641_DSC00260.JPG
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #9995 Dátum: 2010 Július 08, 11:34:14 »

Az enyém ilyen. De hogy mikor fog végre felkerülni... Egyelőre a pumpám nem nagyon ad rá lehetőséget.
A lyuggatott Kamei elé vagy mögé tenném majd.

nem a vérdet akarom szívni, de vannak olajhőfok problémáid? vagy minek rá külső hűtő? Ha mindenképp felrakod, akkor csakis a kamei mögé, legalább rá lehet fogni, hogy van értelme  Cheesy

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #9994 Dátum: 2010 Július 08, 11:34:09 »

igen, valahol én is láttam ilyet a küszöbnél, ahogy a kasztni csavarok vannak, ott van egy egy mélyedés, ami végig fut, és abban volt, méghozzá a kasztni csavarokhoz tettek egy fület, ami rögzítette a csövet
ni
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #9993 Dátum: 2010 Július 08, 11:30:44 »

Szélen a küszöb alatt magasabban és védettebb helyen futna a cső nem?
igen, valahol én is láttam ilyet a küszöbnél, ahogy a kasztni csavarok vannak, ott van egy egy mélyedés, ami végig fut, és abban volt, méghozzá a kasztni csavarokhoz tettek egy fület, ami rögzítette a csövet
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #9992 Dátum: 2010 Július 08, 11:30:41 »

Az enyém ilyen. De hogy mikor fog végre felkerülni... Egyelőre a pumpám nem nagyon ad rá lehetőséget.
A lyuggatott Kamei elé vagy mögé tenném majd.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #9991 Dátum: 2010 Július 08, 11:29:31 »

Az off-ra: Jelenleg az oxyboxer üzemen kívül...  Cry Megyek is, csinálom, mert holnap Pest... 2 körül bejövök ebédelni, addig csinálok képet is a jelenlegi elég rémisztő állapotról... Ha valaki fel tudja tolni, annak átküldöm majd e-mailben, nekem most se időm, se energiám a képpel való ügyködést megtanulni...


Nekem csak az van, amit mms-ben küldtél,felrakjam ide? Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #9990 Dátum: 2010 Július 08, 11:27:49 »

okosan tettétek, erre anno nem gondoltam, pontosabban az egész motortuningra sem Smiley
a ventillátort rá lehet rakni utólag is, bár olyan hűtőre, ami befér a hídba (enyém kb. 10cm magas és 60 széles) elég necces a ventillátor. Meg ott álló helyben is jár a levegő a kocsi alatt

Ez viszont kultúrált megoldásnak tűnik:
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
az enyém is hasonló hűtő, igazából eltolom az anyós ülés felőli oldalra, ott kevésbé van útban és a hídtest mögé szerelek egy ventit, erre gondoltam
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9989 Dátum: 2010 Július 08, 11:27:32 »

Az off-ra: Jelenleg az oxyboxer üzemen kívül...  Cry Megyek is, csinálom, mert holnap Pest... 2 körül bejövök ebédelni, addig csinálok képet is a jelenlegi elég rémisztő állapotról... Ha valaki fel tudja tolni, annak átküldöm majd e-mailben, nekem most se időm, se energiám a képpel való ügyködést megtanulni...

bocs, mindjárt átteszem Cheesy

azok közül az oldalak közül, ahova fel szoktam töltögetni egyik sem működik most, máshova meg nincs kedvem regisztrálni

Callok, köszi, akkor marad a benzincső Wink

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #9988 Dátum: 2010 Július 08, 11:23:08 »

Egyszer akadjon fent az ember valahol......  Grin

hát ja, ezért nem tudok dönteni én sem.. bár sztem ha ott felakadsz, akkor már mindegy..meg ne felejtsétek, ezek rendes, közlekedésre alkalmas autók, nem karcrájderek Evil

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #9987 Dátum: 2010 Július 08, 11:21:14 »

okosan tettétek, erre anno nem gondoltam, pontosabban az egész motortuningra sem Smiley
a ventillátort rá lehet rakni utólag is, bár olyan hűtőre, ami befér a hídba (enyém kb. 10cm magas és 60 széles) elég necces a ventillátor. Meg ott álló helyben is jár a levegő a kocsi alatt

Ez viszont kultúrált megoldásnak tűnik:
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
Szélen a küszöb alatt magasabban és védettebb helyen futna a cső nem?
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #9986 Dátum: 2010 Július 08, 11:21:03 »

okosan tettétek, erre anno nem gondoltam, pontosabban az egész motortuningra sem Smiley
a ventillátort rá lehet rakni utólag is, bár olyan hűtőre, ami befér a hídba (enyém kb. 10cm magas és 60 széles) elég necces a ventillátor. Meg ott álló helyben is jár a levegő a kocsi alatt

Ez viszont kultúrált megoldásnak tűnik:
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

Egyszer akadjon fent az ember valahol......  Grin
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #9985 Dátum: 2010 Július 08, 11:19:10 »

amikor felújítottuk az egész kasztnit az alváz "kardán alagútjába" beletettünk két rézcsövet, megfelelő túlnyúlással, én is előre teszem a hídtesthez, gondolkodom egy motorkerékpár vízhűtő ventilátorának a felszerelésén a dugóban való araszolás miatti túlmelegedés miatt

okosan tettétek, erre anno nem gondoltam, pontosabban az egész motortuningra sem Smiley
a ventillátort rá lehet rakni utólag is, bár olyan hűtőre, ami befér a hídba (enyém kb. 10cm magas és 60 széles) elég necces a ventillátor. Meg ott álló helyben is jár a levegő a kocsi alatt

Ez viszont kultúrált megoldásnak tűnik:


http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #9984 Dátum: 2010 Július 08, 11:18:43 »

amikor felújítottuk az egész kasztnit az alváz "kardán alagútjába" beletettünk két rézcsövet, megfelelő túlnyúlással, én is előre teszem a hídtesthez, gondolkodom egy motorkerékpár vízhűtő ventilátorának a felszerelésén a dugóban való araszolás miatti túlmelegedés miatt
Ennyi cső, meg egy ekkora plusz hűtő felülettel, sztem nem igen tud túlmelegedni dugóban sem. Persze elbír egy ventit, úgy se látszik, és nyugodtabb az ember.
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #9983 Dátum: 2010 Július 08, 11:15:06 »

óóó pedig úgy "racer"
sztem az még nem kársztájling

viszont mikor több olajat folyatsz el az Andrássyn, mint a BP a Mexikói öbölben és hívod a trélert, na az már kársztájling

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #9982 Dátum: 2010 Július 08, 11:14:25 »

de igen, az a másik alternatíva, majd meg szeretném nézni élőben. Az egyszerűsége miatt szimpatikusabb, viszont az előre rakható olajhűtőm már megvan és abban jobban bíznék városi poroszkálásnál, mert sajnos Nagyfaluban a dugó elkerülhetetlen.
amikor felújítottuk az egész kasztnit az alváz "kardán alagútjába" beletettünk két rézcsövet, megfelelő túlnyúlással, én is előre teszem a hídtesthez, gondolkodom egy motorkerékpár vízhűtő ventilátorának a felszerelésén a dugóban való araszolás miatti túlmelegedés miatt
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #9981 Dátum: 2010 Július 08, 11:10:45 »

ez sem fog, a hídtestbe raknám
óóó pedig úgy "racer"
sztem az még nem kársztájling
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #9980 Dátum: 2010 Július 08, 11:08:43 »

nem. pont azért lett ilyen, hogy legyen kontraszt. a felnim is ilyen színű + a lámpák + a carbon cuccok

jaaaa ok Smiley
jólvan, ki is megyek a garázsba, megsimogatom  Tongue
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #9979 Dátum: 2010 Július 08, 11:07:57 »

de az nem látszik  Evil

ez sem fog, a hídtestbe raknám

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #9978 Dátum: 2010 Július 08, 11:07:29 »

Stunt-Schlosser-féle olajhűtő megoldáson nem gondolkoztál? Ott legalább nem kell végigcsövezni a kocsi alját.

de igen, az a másik alternatíva, majd meg szeretném nézni élőben. Az egyszerűsége miatt szimpatikusabb, viszont az előre rakható olajhűtőm már megvan és abban jobban bíznék városi poroszkálásnál, mert sajnos Nagyfaluban a dugó elkerülhetetlen.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #9977 Dátum: 2010 Július 08, 11:06:42 »

Stunt-Schlosser-féle olajhűtő megoldáson nem gondolkoztál? Ott legalább nem kell végigcsövezni a kocsi alját.
de az nem látszik  Evil
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #9976 Dátum: 2010 Július 08, 11:04:16 »

A kasztni is át lesz festve erre a színre?

nem. pont azért lett ilyen, hogy legyen kontraszt. a felnim is ilyen színű + a lámpák + a carbon cuccok

Sunáznám, vagy mit szoktak ilyenkor mondani? Grin


http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető szricsi
Hozzászólások: 324


« Hozzászólás #9975 Dátum: 2010 Július 08, 11:03:49 »

Nagyon baba Wink Sunáznám, vagy mit szoktak ilyenkor mondani? Grin
Csak így tovább! A kasztni is át lesz festve erre a színre?

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #9974 Dátum: 2010 Július 08, 11:03:21 »

nincs valakinek elfekvöben TPY 1 hez valo duplakarbi Weber 36 szivocsö és rudazat???
Tati szívesen csinál neked is csövet Evil
Rudazatot meg Csillagtól tudsz legolcsóbban venni, ami hazai gyártmányú.
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #9973 Dátum: 2010 Július 08, 11:02:03 »

...illetve, hogy ha előre rakom az olajhűtőt, akkor végig fémhálós csövet használjak-e vagy csak az elején-végén és az autó alatt legyen-e réz (azzal jobban hűlne, viszont több a csatlakozási pont)...

Stunt-Schlosser-féle olajhűtő megoldáson nem gondolkoztál? Ott legalább nem kell végigcsövezni a kocsi alját.
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #9972 Dátum: 2010 Július 08, 11:00:04 »

nincs valakinek elfekvöben TPY 1 hez valo duplakarbi Weber 36 szivocsö és rudazat???

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #9971 Dátum: 2010 Július 08, 10:57:58 »

nem tudom feltölteni sehova


Nagyon baba Wink Sunáznám, vagy mit szoktak ilyenkor mondani? Grin
Csak így tovább! A kasztni is át lesz festve erre a színre?
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #9970 Dátum: 2010 Július 08, 10:53:29 »

typ4 motornak a teherautós topicban a helye ! tessék kimoderálni fuj!

bocs, mindjárt átteszem Cheesy

azok közül az oldalak közül, ahova fel szoktam töltögetni egyik sem működik most, máshova meg nincs kedvem regisztrálni

Callok, köszi, akkor marad a benzincső Wink

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #9969 Dátum: 2010 Július 08, 10:46:04 »

nem tudom feltölteni sehova

Picasa? Videó? Szép? Igen!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9968 Dátum: 2010 Július 08, 10:40:41 »

nem tudom feltölteni sehova


typ4 motornak a teherautós topicban a helye ! tessék kimoderálni fuj!

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #9967 Dátum: 2010 Július 08, 10:36:44 »

nem tudom feltölteni sehova


Shocked
szép

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9966 Dátum: 2010 Július 08, 10:22:18 »

Elég lesz a benzincső! Nekem már régi is volt, viseltes is volt, meg így mindenhol 8-as csövem van... De nem kell kicserélni, meg szopó, meg drága...

van Cool

Tegnap végre összeállt a motorom, felvette majdnem végleges formáját...mit ne mondjak nekem tetszik Smiley

Minden különösebb előjáték nélkül beindult..idővel megjött a 4-ik henger is (egyik alapjárati fuvóka teljesen ki volt tekerve)..nagyon meggyőző a hangja (csőkígyó rajta van, meg rátoltunk 1 dobot, ami az eredeti BOSAL koppintása, de kitömettem..és annyira halk volt már így is, hogy lehet a másodikat nem is rakom föl). A rudazat legapróbb mozdítására is azonnal reagál, úgy tűnik nem esik nehezére forogni Evil Kb. 2x15 percet járt, amint megmelegedett lett alapjárat, olajfolyás egy szál se, úh összeségében bíztató. Még egyszer beröffentjük majd (lehet hogy csak jövő héten), nézünk szelephézagot, kap új olajat+szűrőt, aztán lehet bepaszírozni az autóba. Képek (és az indítási video)  Melák fényképezőjén, gondolom majd rak fel képet, ha net közelben lesz.

Azért van még teendő, vennem kell derékszögű gyertyapipákat, mert a rudazat dörzsöli a hátsó kettőt, meg kell fésülni a gyertyakábeleket, kell szereznem egy hosszabbat (szürke gyertyakábelt hol kapok 1 db-ot??) a trafonak, mert így max. a hűtés tetejére rakhatnám, ami nem tetszik. Aztán még benzincső és persze az egész olajhűtő rendszer kiépítése.

Most azon agyalok, hogy elég-e egy ilyennek a gyári keresztmetszetű benzincső, vagy kérjem el Schlosser Zoli szopóálarcát Roll Eyes illetve, hogy ha előre rakom az olajhűtőt, akkor végig fémhálós csövet használjak-e vagy csak az elején-végén és az autó alatt legyen-e réz (azzal jobban hűlne, viszont több a csatlakozási pont)..

Ha ezek megvannak, jöhet a rendszámtábla kiemelése, a találgatás, hogy elfér-e a csőkígyó a sima hátfal alatt...na meg hát most se belső se futómű nincs az autó alatt, úh nem holnap lesz az első cruise..de megy a lego rendesen

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9965 Dátum: 2010 Július 08, 10:20:53 »

Na, ez fasza!!  Smiley

nem tudom feltölteni sehova



Oldalak: 1 ... 303 304 305 306 307 [308] 309 310 311 312 313 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.133 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.