www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 30, 20:58:59

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 302 303 304 305 306 [307] 308 309 310 311 312 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3408910 alkalommal)
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #10044 Dátum: 2010 Július 11, 21:06:15 »

4.125-ös difi 0.82-es negyedikkel. 3000-nél 106-ot megy CSP szerint.
Elég hosszú, 140-et simán utazok.
gondolom nem 145/50R13 kerekekkel Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10043 Dátum: 2010 Július 11, 19:27:43 »

Milyen hosszú a váltód?

4.125-ös difi 0.82-es negyedikkel. 3000-nél 106-ot megy CSP szerint.
Elég hosszú, 140-et simán utazok.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #10042 Dátum: 2010 Július 11, 19:15:37 »

Tetszik ahogy kúszik felfele a mutató!
Sőt a végén már lefele! Wink
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #10041 Dátum: 2010 Július 11, 19:04:41 »


Ma voltam nézőként szlalomversenyen és életemben először vezettem Trabantot. Egy utcai, kicsit átalakított szlalom trabi volt.


Ezt meg hazafelé csináltam:
http://www.youtube.com/watch?v=T5GIucQimjM

Milyen hosszú a váltód?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #10040 Dátum: 2010 Július 11, 18:57:06 »


Ma voltam nézőként szlalomversenyen és életemben először vezettem Trabantot. Egy utcai, kicsit átalakított szlalom trabi volt.


Ezt meg hazafelé csináltam:
http://www.youtube.com/watch?v=T5GIucQimjM

Tetszik ahogy kúszik felfele a mutató!

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10039 Dátum: 2010 Július 11, 18:54:23 »

Pénteken az én motorom is átesett az első teljesítménymérésen. (....)


Nagyon szép és használható karakterisztikájú a motor, tipikusan az a görbe, amit érzésre többnek érez az ember, mert nagyon lapos. Az ilyen görbékkel rendelkező motor jól gyorsul, jól megy emelkedőre, mert ha a fordulatszám esik is egy kicsit, a nyomaték nem csökken, tol szépen.
És nagyon jól használható. A széles(ebb) fordulatszám tartomány miatt kicsit irigykedem, de ahhoz nekem hengerfejet kellene cserélnem.
Akkor én is 100 ló környékére csúsznék. Karácsony?  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10038 Dátum: 2010 Július 11, 18:49:15 »



Ma voltam nézőként szlalomversenyen és életemben először vezettem Trabantot. Egy utcai, kicsit átalakított szlalom trabi volt.


Ezt meg hazafelé csináltam:
http://www.youtube.com/watch?v=T5GIucQimjM

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #10037 Dátum: 2010 Július 11, 18:30:45 »

ez nagyon szép teljesítmény !
gratulálok neked is és a Zsoltinak is ,de vigyázz mert a Zsolt nem fogja ezt annyiban hagyni  Grin Grin Grin Grin

ui: Maresznak is gratula  Wink
Kiss Kiss Kiss Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #10036 Dátum: 2010 Július 11, 18:28:04 »

Pénteken az én motorom is átesett az első teljesítménymérésen. A mérést nekem is az Istvánkó műhelyben végezték, akárcsak Stunt és Maresz autójánál.
A csúcsteljesítmény nincs az egekben, 102,5 LE, viszont olyan 4300 és 6000 között végig 100 LE-n dolgozik a motor! Nem egy magas csúcsteljesítmény van egy fordulaton, hanem egy mérsékeltebb teljesítményt tart ki széles tartományban.
A forgatónyomatékkal is hasonló a helyzet, ami 156 Nm, viszont már 2600-nál megvan a 130 Nm és csak 5200-nál esik be 130 Nm alá, ebben a 2600-5200 intervallumban szinte vízszintes a görbe és 145-150 Nm körül van a nyomaték.
A felső tartománynál szerintem nyerhető még 10-20 LE, de akkor egy magas csúcsteljesítményért be kéne áldozni az alsó tartományt... Én pedig pont azért raktam végül 30-as venturit a 32 helyett, hogy használhatóbb legyen a motor... Szóval, marad így, nekem tetszik.
Képeim nincsenek, Maresznak van kép is, video is.
ez nagyon szép teljesítmény !
gratulálok neked is és a Zsoltinak is ,de vigyázz mert a Zsolt nem fogja ezt annyiban hagyni  Grin Grin Grin Grin

ui: Maresznak is gratula  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #10035 Dátum: 2010 Július 11, 18:25:57 »

Pénteken az én motorom is átesett az első teljesítménymérésen. A mérést nekem is az Istvánkó műhelyben végezték, akárcsak Stunt és Maresz autójánál.
A csúcsteljesítmény nincs az egekben, 102,5 LE, viszont olyan 4300 és 6000 között végig 100 LE-n dolgozik a motor! Nem egy magas csúcsteljesítmény van egy fordulaton, hanem egy mérsékeltebb teljesítményt tart ki széles tartományban.
A forgatónyomatékkal is hasonló a helyzet, ami 156 Nm, viszont már 2600-nál megvan a 130 Nm és csak 5200-nál esik be 130 Nm alá, ebben a 2600-5200 intervallumban szinte vízszintes a görbe és 145-150 Nm körül van a nyomaték.
A felső tartománynál szerintem nyerhető még 10-20 LE, de akkor egy magas csúcsteljesítményért be kéne áldozni az alsó tartományt... Én pedig pont azért raktam végül 30-as venturit a 32 helyett, hogy használhatóbb legyen a motor... Szóval, marad így, nekem tetszik.
Képeim nincsenek, Maresznak van kép is, video is.
jaja sirnak a gecok a kocsi mellet közbe!!


lusta voltam még de intézek mindnet Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10034 Dátum: 2010 Július 11, 18:19:26 »

Pénteken az én motorom is átesett az első teljesítménymérésen. A mérést nekem is az Istvánkó műhelyben végezték, akárcsak Stunt és Maresz autójánál.
A csúcsteljesítmény nincs az egekben, 102,5 LE, viszont olyan 4300 és 6000 között végig 100 LE-n dolgozik a motor! Nem egy magas csúcsteljesítmény van egy fordulaton, hanem egy mérsékeltebb teljesítményt tart ki széles tartományban.
A forgatónyomatékkal is hasonló a helyzet, ami 156 Nm, viszont már 2600-nál megvan a 130 Nm és csak 5200-nál esik be 130 Nm alá, ebben a 2600-5200 intervallumban szinte vízszintes a görbe és 145-150 Nm körül van a nyomaték.
A felső tartománynál szerintem nyerhető még 10-20 LE, de akkor egy magas csúcsteljesítményért be kéne áldozni az alsó tartományt... Én pedig pont azért raktam végül 30-as venturit a 32 helyett, hogy használhatóbb legyen a motor... Szóval, marad így, nekem tetszik.
Képeim nincsenek, Maresznak van kép is, video is.

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #10033 Dátum: 2010 Július 10, 23:53:09 »

ÖMV 95 Carerra 4 prezident újfent. Sírni lett volna kedvem, miután MOLnál kellett tankolni utána útközben Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #10032 Dátum: 2010 Július 09, 21:10:37 »

http://hirdetotabla.duen.hu/versenyauto/amator/lada_wv_bogar_tuning_karbi_
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10031 Dátum: 2010 Július 08, 21:30:52 »




Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10030 Dátum: 2010 Július 08, 21:08:00 »





Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10029 Dátum: 2010 Július 08, 21:07:07 »

fasza!! Evil
Én is lemostam a Ghiát, holnap reggel 4:45 (!)kor irány a műszaki állomás Evil Evil Evil


Én nem csináltam semmit, csak autóztam egyet.


Mindig hallani vélek valami zajt kopogást, de inkább csak képzelődöm. Nagyon jó a gép.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10028 Dátum: 2010 Július 08, 21:05:00 »

Segítség.

Valaki meg tudná nekem mondani hogy az EMPI 34 ICT dual karbiknál van balos és jobbos vagy egyformák?Apróbb probléma lépett fel mert a leömlők nem párhuzamosan jönnek fel így a két karbi sincs vonalba, nemtudom hogy kell ilyenkor a rudazatot megoldani?

Köszönet Jano


Azonosak a karbik és bal oldali rudazatához van egy kb 5-6 cm-es vizszintes darab. A rudazat vagy keresztrudazat, vagy egy irányba toló-húzó rudazat, mint a Kadroné.  Az IDF rudazatok csak átalakítással jók.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #10027 Dátum: 2010 Július 08, 21:03:45 »


Bogarazo kb 1 km-re lakik a cruise helyszínétől ,én pedig tőle kb kettőre
ha valamiért nem jön össze akkor szívesen segítek

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10026 Dátum: 2010 Július 08, 21:00:26 »



Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10025 Dátum: 2010 Július 08, 20:59:11 »


a Gabit te hozod ?
csak ,hogy siessek e én is hétre
vagy estéről van szó ?

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #10024 Dátum: 2010 Július 08, 20:44:24 »

Vagy nem ez a problémád?

a Gabit te hozod ?
csak ,hogy siessek e én is hétre
vagy estéről van szó ?

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #10023 Dátum: 2010 Július 08, 20:43:52 »




www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10022 Dátum: 2010 Július 08, 20:41:00 »

Vagy nem ez a problémád?

Stunt tudja, neki volt ilyen. De rudazatnál hol a probléma? IDF, DRLA karbiknál is van olyan csonk ami egyvonalba hozza a karbikat (kiküszöböli, hogy a jobbos és balos hengerpárok eltoltak egymáshoz képest), illetve van olyan is aminél nincs benne csavar és a jobb-bal oldal nincs egy vonalban. Attól még lehet jó a rudazat...


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10021 Dátum: 2010 Július 08, 20:39:37 »




Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #10020 Dátum: 2010 Július 08, 20:37:41 »



www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #10019 Dátum: 2010 Július 08, 20:36:25 »

meg az a 2.4 teherautó motor, meg tulajdonképpen az egész autó (mondjuk a belsejével nem vagyok kibékülve), de főleg a rudazat. Nagy vízen túl most ez a menő..

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>
hehe a gyújtás jóféle rajta  Grin
azért lehetne fésülni a benne a dolgokat... az az olajnyomás jeladó nagyon tré helyen van, na meg a gyújtáskábelek is...
« Utoljára szerkesztve: 2010 Július 08, 20:39:37 írta Leon1303 »
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10018 Dátum: 2010 Július 08, 20:30:07 »

Stunt tudja, neki volt ilyen. De rudazatnál hol a probléma? IDF, DRLA karbiknál is van olyan csonk ami egyvonalba hozza a karbikat (kiküszöböli, hogy a jobbos és balos hengerpárok eltoltak egymáshoz képest), illetve van olyan is aminél nincs benne csavar és a jobb-bal oldal nincs egy vonalban. Attól még lehet jó a rudazat...

Segítség.

Valaki meg tudná nekem mondani hogy az EMPI 34 ICT dual karbiknál van balos és jobbos vagy egyformák?Apróbb probléma lépett fel mert a leömlők nem párhuzamosan jönnek fel így a két karbi sincs vonalba, nemtudom hogy kell ilyenkor a rudazatot megoldani?

Köszönet Jano

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10017 Dátum: 2010 Július 08, 20:26:40 »


fasza!! Evil
Én is lemostam a Ghiát, holnap reggel 4:45 (!)kor irány a műszaki állomás Evil Evil Evil

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10016 Dátum: 2010 Július 08, 20:24:38 »

Nem!

de folyik e?

Nem elérhető Jano
Hozzászólások: 29


« Hozzászólás #10015 Dátum: 2010 Július 08, 19:54:49 »

Segítség.

Valaki meg tudná nekem mondani hogy az EMPI 34 ICT dual karbiknál van balos és jobbos vagy egyformák?Apróbb probléma lépett fel mert a leömlők nem párhuzamosan jönnek fel így a két karbi sincs vonalba, nemtudom hogy kell ilyenkor a rudazatot megoldani?

Köszönet Jano
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #10014 Dátum: 2010 Július 08, 19:40:03 »

nincs valakinek elfekvöben TPY 1 hez valo duplakarbi Weber 36 szivocsö és rudazat???
írtam privit

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #10013 Dátum: 2010 Július 08, 19:36:50 »

Már jár.

fasza!! Evil
Én is lemostam a Ghiát, holnap reggel 4:45 (!)kor irány a műszaki állomás Evil Evil Evil

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #10012 Dátum: 2010 Július 08, 18:41:59 »

Már jár.

de folyik e?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10011 Dátum: 2010 Július 08, 18:37:23 »

Már jár.

Helyes Evil


Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #10010 Dátum: 2010 Július 08, 14:07:35 »


A váltó kereszttartó itt a királyság.  Wink

meg az a 2.4 teherautó motor, meg tulajdonképpen az egész autó (mondjuk a belsejével nem vagyok kibékülve), de főleg a rudazat. Nagy vízen túl most ez a menő..






http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10009 Dátum: 2010 Július 08, 14:00:32 »



Fogyatékosokat nem alkalmazok!   Evil Evil Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10008 Dátum: 2010 Július 08, 13:55:46 »

Ez viszont kultúrált megoldásnak tűnik:
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>


A váltó kereszttartó itt a királyság.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10007 Dátum: 2010 Július 08, 13:53:20 »

de igen, az a másik alternatíva, majd meg szeretném nézni élőben. Az egyszerűsége miatt szimpatikusabb, viszont az előre rakható olajhűtőm már megvan és abban jobban bíznék városi poroszkálásnál, mert sajnos Nagyfaluban a dugó elkerülhetetlen.


Városban, ha nem forgatod, tehát dugóban állsz, akkor a sima blokkfelület hőleadása is elegendő, 100 fok fölé nem megy az olaj.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10006 Dátum: 2010 Július 08, 13:51:12 »

de az nem látszik  Evil


Ellenben jól működik.

Nem kell, hogy látszon, legyen jó. Sleeper bogár rulez!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #10005 Dátum: 2010 Július 08, 13:21:17 »

Igen, 03-as. Szinte újszerű.

Köszi jó ez  Wink
Neked is 03-ra való van?
Mert az 1300-ra való kisebb!
Oldalak: 1 ... 302 303 304 305 306 [307] 308 309 310 311 312 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.134 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.