www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 13, 22:14:36
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
297
298
299
300
301
[
302
]
303
304
305
306
307
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3516765 alkalommal)
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10244 Dátum:
2010 Július 30, 10:10:36 »
Idézetet írta: picichris - 2010 Július 30, 10:06:14
lehet, mint írtam fogalmam sincs hány kilók ezek a verdák ha úgy számolom hogy csak 800 akkor az a 260 ló már 11 közepe...súly nagy úr
Ezek a konvencionális számolások azért nem jók a bogárra, mert a rajtnál, az első hatvan lábon sokkal jobbat megy, és nyer sok időt.
Egy 260 lovas bogár megy 10 végét.
12-13 között mennek a 200 alattiak, ez nagyjából egy kicsit okosított Sti idő, ami van 350-370 ló.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
picichris
Hozzászólások: 80
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10243 Dátum:
2010 Július 30, 10:06:14 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Július 30, 10:02:25
Keveseb is elég.
Egy teljesen utcai, 174 lóerős 1974-es bogár tud 12.75-öt, nincs könnyítés, nincs semmi. Van 2180-as motor.
www.glenn-ring.com
lehet, mint írtam fogalmam sincs hány kilók ezek a verdák ha úgy számolom hogy csak 800 akkor az a 260 ló már 11 közepe...súly nagy úr
picichris
Hozzászólások: 80
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10242 Dátum:
2010 Július 30, 10:04:38 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Július 30, 10:00:03
http://www.youtube.com/watch?v=XH-FSmxdzZE
Itt egy jobb rajt.
nagyon állat, ezek miatt döntöttem a mellet hogy bogárral kellene kezdeni valami
...meg persze ezekben az autókban van valami kis plusz, egy kultusz, egy réteg...remélem mihamarabb sikerül beszerzni és elkezdeni bütykülni egyett...
xoyox
Hozzászólások: 1178
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10241 Dátum:
2010 Július 30, 10:04:28 »
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
KIZS
Hozzászólások: 7984
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10240 Dátum:
2010 Július 30, 10:04:20 »
Ahogy olvasgatom Stunt cikkeit a Totalcar-on, egyre jobban örülök, hogy nincs hova raknom egy új autót.
Egy csomó kiadástól megkímélem magam
Pedig egy jó kis kabrió bogár, valami 90 lovas motorral, alacsonyra vágott szélvédővel
A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10239 Dátum:
2010 Július 30, 10:02:25 »
Idézetet írta: picichris - 2010 Július 30, 09:57:08
elvileg minimum olyan 260-270 lóerőre (keréken) lenne szükség egy 11 tetejéhez(900 kilóval számoltam a versenykész verdát soförrel együtt)...meg persze egy fasza gumira ill futóműre...rutinra (lehet meg van neki, nem ismerem) mákra, tapadásra, megfelelő pályára, váltóra meg persze megfelelő hőmérsékletre...
Keveseb is elég.
Egy teljesen utcai, 174 lóerős 1974-es bogár tud 12.75-öt, nincs könnyítés, nincs semmi. Van 2180-as motor.
www.glenn-ring.com
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10238 Dátum:
2010 Július 30, 10:00:03 »
http://www.youtube.com/watch?v=XH-FSmxdzZE
Itt egy jobb rajt.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10237 Dátum:
2010 Július 30, 09:58:21 »
http://www.youtube.com/watch?v=p8MSVkjRktk
Mondjuk ez extrém, de nagyjából érződik miről van szó...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
picichris
Hozzászólások: 80
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10236 Dátum:
2010 Július 30, 09:57:08 »
Idézetet írta: Süni - 2010 Július 30, 09:40:25
Megvan a módja.
(egy ideig nem sikerült, aztán valami angol mérnök gyerek számolgatott, meg futóműveket gyártott, és itt a végeredmény. Nézd a videot!)
eddig is tudta csak végre el merte rúgni neki
egyébként ne akarjunk összehozni egy FWD-t egy RWD-vel, ráadásul egy farmotorossal, ezért olyan gyorsak ezeke a kis szörnyetegek mert hátul van a súly és nagyon jó a súlyelosztás...de persze annyira azért nem
elvileg minimum olyan 260-270 lóerőre (keréken) lenne szükség egy 11 tetejéhez(900 kilóval számoltam a versenykész verdát soförrel együtt)...meg persze egy fasza gumira ill futóműre...rutinra (lehet meg van neki, nem ismerem) mákra, tapadásra, megfelelő pályára, váltóra meg persze megfelelő hőmérsékletre...
nehéz ez, és erre pont jó példa a Szabyk, több mint 1 éve benne van ez az idő de ez a sok apróság mire összeállt, az most sikerült... és nézzétek meg hogy a fenti pontokból mennyit simán ki tudunk húzni hogy neki meg volt, és mégsem jött össze eddig....nem egyszerű
ennek ellenére drukkolok neki mint állat hogy meglegyen a 11 teteje, ne ismerem őt lehet hogy vérprofi és akkor sima sika ...nekem is nem titkolt célom hogy gyorsulásra szeretnék épitkezni ....de persze az még évek mire annyi infóm lesz hogy ütőképes léghűtésessel pályára lehessen állni....ha egyáltalán...
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10235 Dátum:
2010 Július 30, 09:54:48 »
Idézetet írta: Süni - 2010 Július 30, 09:34:37
Azért tudja megcsinálni a 11 végét, 12 alját, mert rajtnál a Bogár a dinamikus súlypont áthelyeződés miatt nagyon megtapad (megfelelő gumival) és könnyű, így jobbat tud indulni, mint egy Subaru. Tudom, hogy nagyon hihetetlen, de valóban így van, láttuk Bitburgban. Az első 60 láb-on akkora előnyre tesz szert egy STI-vel szemben is, hogy nem tudja befogni, hiába 340 LE a bogár meg 180-220 között.
Ezen a videon a Viper és a Fiesta is nagyon lassan indul el egy bogárhoz képest. Azért van a bogár relatíve jobb ideje.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10234 Dátum:
2010 Július 30, 09:40:25 »
Idézetet írta: tati - 2010 Július 30, 09:38:09
afiesta hogy teszi le a 650le-t az aszfaltra?
Megvan a módja.
(egy ideig nem sikerült, aztán valami angol mérnök gyerek számolgatott, meg futóműveket gyártott, és itt a végeredmény. Nézd a videot!)
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10233 Dátum:
2010 Július 30, 09:38:09 »
Idézetet írta: Süni - 2010 Július 30, 09:34:37
11?????
Szabyk barátom Fiestája 650+LE-vel (keréken) megy 9.7-et, 240-es átlépővel....
Hogy lesz ebből 200+Le-vel 11?
afiesta hogy teszi le a 650le-t az aszfaltra?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10232 Dátum:
2010 Július 30, 09:34:37 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 Július 29, 15:32:56
.. 11-es időt vár tőle,
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Július 30, 09:37:26 írta Süni
»
picichris
Hozzászólások: 80
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10231 Dátum:
2010 Július 30, 09:31:03 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 Július 29, 16:06:30
a bogarába...
<beszúrt kép törölve>
hány kiló lehet (lesz) - csak kb. - a verda az új mocival és az emberrel?
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10230 Dátum:
2010 Július 29, 21:19:24 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 Július 29, 15:32:56
Kár a gőzért fiúk..
Shaun megvette ezt a motort, aminek ő csinálta a hengerfejét a HOT VW motorépítő versenyre (Bugpack)
<beszúrt kép törölve>
Akkor 214 lóerőt mértek, most mégtöbb lesz
A különbség annyi, hogy még jobban meg fogja turkálni a hengerfejeket, már megrendelte a Rancho váltóját is hozzá, készül a jövő évi Volks&Roll-ra... 11-es időt vár tőle, de ha túl jól sikerül a hengerfej móka, akkor mégjobb lesz
hehe
cukor lesz, majd kap külön kategóriát
11 sec alatt azért az már... de sikerüljön neki
WildDaemon
Hozzászólások: 1086
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10229 Dátum:
2010 Július 29, 18:09:03 »
Idézetet írta: vw1966 - 2010 Július 29, 18:04:51
szerintem a GT dob felfér
Kinek van olyan? képet pls...
Csőkígyót lehet alakítani, hogy feljebb kerüljön?
Levettem azóta nem itthon van így nem látom....
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10228 Dátum:
2010 Július 29, 18:04:51 »
Idézetet írta: WildDaemon - 2010 Július 29, 16:50:09
A berhelt gyári kipufogón kívül mi van ami elfér a vonóhorog alatt és nem folyt meg 1,6-ot valamelyest módosított égéstérrel és DRLA 40-ekkel? A gyári dob érezhetően folytja.
szerintem a GT dob felfér
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10227 Dátum:
2010 Július 29, 17:38:18 »
Idézetet írta: WildDaemon - 2010 Július 29, 16:50:09
folyt
A hegesztett cső alakú dobnak kisebb a fojtása, méretre meg ugyanolyan, ha jól tudom.
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
WildDaemon
Hozzászólások: 1086
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10226 Dátum:
2010 Július 29, 16:50:09 »
A berhelt gyári kipufogón kívül mi van ami elfér a vonóhorog alatt és nem folyt meg 1,6-ot valamelyest módosított égéstérrel és DRLA 40-ekkel? A gyári dob érezhetően folytja.
szricsi
Hozzászólások: 324
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10225 Dátum:
2010 Július 29, 16:12:41 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 Július 29, 16:06:30
a bogarába...
<beszúrt kép törölve>
Rendben, köszi
Azt hittem valami műanyagkasztnis, slickes, segédsugárhajtóműves, szupertitkos valamibe
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10224 Dátum:
2010 Július 29, 16:06:30 »
Idézetet írta: szricsi - 2010 Július 29, 16:05:20
És ezt mibe fogja belerakni? Nem vagyok épp egy motorguru, de ez sejtet valamit.
a bogarába...
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
szricsi
Hozzászólások: 324
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10223 Dátum:
2010 Július 29, 16:05:20 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 Július 29, 15:32:56
Kár a gőzért fiúk..
Shaun megvette ezt a motort, aminek ő csinálta a hengerfejét a HOT VW motorépítő versenyre (Bugpack)
<beszúrt kép törölve>
Akkor 214 lóerőt mértek, most mégtöbb lesz
A különbség annyi, hogy még jobban meg fogja turkálni a hengerfejeket, már megrendelte a Rancho váltóját is hozzá, készül a jövő évi Volks&Roll-ra... 11-es időt vár tőle, de ha túl jól sikerül a hengerfej móka, akkor mégjobb lesz
És ezt mibe fogja belerakni? Nem vagyok épp egy motorguru, de ez sejtet valamit.
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10222 Dátum:
2010 Július 29, 15:53:00 »
Bocs fiúk.... :-)
Más dimenzió....
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10221 Dátum:
2010 Július 29, 15:32:56 »
Kár a gőzért fiúk..
Shaun megvette ezt a motort, aminek ő csinálta a hengerfejét a HOT VW motorépítő versenyre (Bugpack)
Akkor 214 lóerőt mértek, most mégtöbb lesz
A különbség annyi, hogy még jobban meg fogja turkálni a hengerfejeket, már megrendelte a Rancho váltóját is hozzá, készül a jövő évi Volks&Roll-ra... 11-es időt vár tőle, de ha túl jól sikerül a hengerfej móka, akkor mégjobb lesz
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Július 29, 15:58:33 írta Aircult
»
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10220 Dátum:
2010 Július 29, 10:29:14 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 Július 29, 10:18:47
régi 44 es let megcsinálva nagyobb szelepesre stb...
Az király. Nekem is olyan kellene...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10219 Dátum:
2010 Július 29, 10:18:47 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Július 29, 10:08:54
nagyobb tengely = alul nyomaték kevesebb
dupla rugó = alul nyomaték kevesebb + nagyobb zaj és kopás a vezérlésen
agyontúrt hengerfej - miből csinálták? Ha 044-esből, akkor oké, ha 040 vagy 041-es akkor repedni fog.
Én is kíváncsi vagyok az eredményre.
Leonét is jó lenne megméretni az IDF-ekkel.
régi 44 es let megcsinálva nagyobb szelepesre stb...
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10218 Dátum:
2010 Július 29, 10:08:54 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 Július 29, 09:49:43
nagyobb tengely,könyitett lenkerék,hajtókar,dupla rugos agyonturt hengerfej....
nagyobb tengely = alul nyomaték kevesebb
dupla rugó = alul nyomaték kevesebb + nagyobb zaj és kopás a vezérlésen
agyontúrt hengerfej - miből csinálták? Ha 044-esből, akkor oké, ha 040 vagy 041-es akkor repedni fog.
Én is kíváncsi vagyok az eredményre.
Leonét is jó lenne megméretni az IDF-ekkel.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10217 Dátum:
2010 Július 29, 09:49:43 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 Július 29, 01:14:30
Naaa! Kíváncsi vagyok
az is 1915, hasonló paraméterekkel
nagyobb tengely,könyitett lenkerék,hajtókar,dupla rugos agyonturt hengerfej....
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
WildDaemon
Hozzászólások: 1086
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10216 Dátum:
2010 Július 29, 08:55:48 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Július 28, 21:41:18
Ma készült egy újabb tuningmotor.
W100-as tengely, kicsit megúrt hengerfej, kadron karbik (28-as venturival).
Kipuff mi van rajta?
A berhelt gyárin kívül mit van ami elfér a vonóhorog alatt és nem folyt meg 1,6-ot valamelyest módosított égéstérrel és DRLA 40-ekkel?
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10215 Dátum:
2010 Július 29, 08:01:30 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Július 28, 21:41:18
Ma készült egy újabb tuningmotor.
W100-as tengely, kicsit megúrt hengerfej, kadron karbik (28-as venturival).
Maresz ! te vagy ?
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10214 Dátum:
2010 Július 29, 07:42:16 »
Idézetet írta: Süsü - 2010 Július 28, 23:25:39
dellortonál a főfúvókát tedd 112-re. A többi ok.
36os webernél 30as venturit ajánlanak alapnak bogárhoz, busznál 28ast.
Egy hasznos kis oldal weberekhez és dellortokhoz:
http://cgi3.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewUserPage&userid=alfa1750
huh dekirály
ezt jól elmentem !köszi!
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10213 Dátum:
2010 Július 29, 01:14:30 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 Július 28, 22:09:10
amugy kb 2hét mulva megyünk mérteni a a feket brm es bogarat amit mi csináltunk
Naaa! Kíváncsi vagyok
az is 1915, hasonló paraméterekkel
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10212 Dátum:
2010 Július 28, 23:25:39 »
Idézetet írta: tati - 2010 Július 28, 21:36:46
ha gyári közeli 1.6 motoron a 36weber idf -ben a fúvóka kombo 125-180 28mm venturival az ideális, akkor ez jó a 36-os dellortóban is?
dellortonál a főfúvókát tedd 112-re. A többi ok.
36os webernél 30as venturit ajánlanak alapnak bogárhoz, busznál 28ast.
Egy hasznos kis oldal weberekhez és dellortokhoz:
http://cgi3.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewUserPage&userid=alfa1750
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Július 28, 23:34:23 írta Süsü
»
GNX-967
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10211 Dátum:
2010 Július 28, 22:30:11 »
Idézetet írta: Balage - 2010 Július 28, 22:24:48
www.tatinson.hu
www.kck.hu
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10210 Dátum:
2010 Július 28, 22:26:25 »
Idézetet írta: Balage - 2010 Július 28, 22:24:48
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10209 Dátum:
2010 Július 28, 22:24:48 »
Idézetet írta: tati - 2010 Július 28, 22:02:00
gene berg nek meg hiába írok a szerencsétlen nem tud magyrul
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10208 Dátum:
2010 Július 28, 22:12:25 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 Július 28, 22:11:14
akkor még kell 40lovat kaparnod
Két hengerfejet kell.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10207 Dátum:
2010 Július 28, 22:11:14 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Július 28, 22:10:32
A karbi marad és lesz 120 lóerő felett, ezzel a tengellyel.
akkor még kell 40lovat kaparnod
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10206 Dátum:
2010 Július 28, 22:10:32 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 Július 28, 22:09:10
azt a 2 szivószálat elkell dobni
amugy kb 2hét mulva megyünk mérteni a a feket brm es bogarat amit mi csináltunk
A karbi marad és lesz 120 lóerő felett, ezzel a tengellyel.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10205 Dátum:
2010 Július 28, 22:09:10 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Július 28, 22:06:40
Ne feledd, hogy az 1915-ösöm 107 lovat tudott 5500-on, és azután még jobb is lett, de már nem mérettem le.
Mutass egy másikat, ami ennyi mért és nem száj lóerőt tudott. Bemondani én is be tudok százhatvanat.
Egyelőre az erősebb volt, mint a mostani 2110-es.
azt a 2 szivószálat elkell dobni
amugy kb 2hét mulva megyünk mérteni a a feket brm es bogarat amit mi csináltunk
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak:
1
...
297
298
299
300
301
[
302
]
303
304
305
306
307
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...