www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 13, 20:49:32

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 297 298 299 300 301 [302] 303 304 305 306 307 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3516544 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10244 Dátum: 2010 Július 30, 10:10:36 »

lehet, mint írtam fogalmam sincs hány kilók ezek a verdák ha úgy számolom hogy csak 800 akkor az a 260 ló már 11 közepe...súly nagy úr

Ezek a konvencionális számolások azért nem jók a bogárra, mert a rajtnál, az első hatvan lábon sokkal jobbat megy, és nyer sok időt.
Egy 260 lovas bogár megy 10 végét.
12-13 között mennek a 200 alattiak, ez nagyjából egy kicsit okosított Sti idő, ami van 350-370 ló.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető picichris
Hozzászólások: 80


« Hozzászólás #10243 Dátum: 2010 Július 30, 10:06:14 »


Keveseb is elég.
Egy teljesen utcai, 174 lóerős 1974-es bogár tud 12.75-öt, nincs könnyítés, nincs semmi. Van 2180-as motor.
www.glenn-ring.com

lehet, mint írtam fogalmam sincs hány kilók ezek a verdák ha úgy számolom hogy csak 800 akkor az a 260 ló már 11 közepe...súly nagy úr
Nem elérhető picichris
Hozzászólások: 80


« Hozzászólás #10242 Dátum: 2010 Július 30, 10:04:38 »


nagyon állat, ezek miatt döntöttem  a mellet hogy bogárral kellene kezdeni valami Smiley...meg persze ezekben az autókban van valami kis plusz, egy kultusz, egy réteg...remélem mihamarabb sikerül beszerzni és elkezdeni bütykülni egyett...
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1178


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #10241 Dátum: 2010 Július 30, 10:04:28 »


hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #10240 Dátum: 2010 Július 30, 10:04:20 »

Ahogy olvasgatom Stunt cikkeit a Totalcar-on, egyre jobban örülök, hogy nincs hova raknom egy új autót.
Egy csomó kiadástól megkímélem magam  Grin

Pedig egy jó kis kabrió bogár, valami 90 lovas motorral, alacsonyra vágott szélvédővel  Roll Eyes

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10239 Dátum: 2010 Július 30, 10:02:25 »




elvileg minimum olyan 260-270 lóerőre (keréken) lenne szükség egy 11 tetejéhez(900 kilóval számoltam a versenykész verdát soförrel együtt)...meg persze egy fasza gumira ill futóműre...rutinra (lehet meg van neki, nem ismerem) mákra, tapadásra, megfelelő pályára, váltóra meg persze megfelelő hőmérsékletre...



Keveseb is elég.
Egy teljesen utcai, 174 lóerős 1974-es bogár tud 12.75-öt, nincs könnyítés, nincs semmi. Van 2180-as motor.
www.glenn-ring.com

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10238 Dátum: 2010 Július 30, 10:00:03 »

http://www.youtube.com/watch?v=XH-FSmxdzZE

Itt egy jobb rajt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10237 Dátum: 2010 Július 30, 09:58:21 »

http://www.youtube.com/watch?v=p8MSVkjRktk


Mondjuk ez extrém, de nagyjából érződik miről van szó...  Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető picichris
Hozzászólások: 80


« Hozzászólás #10236 Dátum: 2010 Július 30, 09:57:08 »

Megvan a módja.  Wink (egy ideig nem sikerült, aztán valami angol mérnök gyerek számolgatott, meg futóműveket gyártott, és itt a végeredmény. Nézd a videot!)

eddig is tudta csak végre el merte rúgni neki Grin Grin

egyébként ne akarjunk összehozni egy FWD-t egy RWD-vel, ráadásul egy farmotorossal, ezért olyan gyorsak ezeke a kis szörnyetegek mert hátul van a súly és nagyon jó a súlyelosztás...de persze annyira azért nem

elvileg minimum olyan 260-270 lóerőre (keréken) lenne szükség egy 11 tetejéhez(900 kilóval számoltam a versenykész verdát soförrel együtt)...meg persze egy fasza gumira ill futóműre...rutinra (lehet meg van neki, nem ismerem) mákra, tapadásra, megfelelő pályára, váltóra meg persze megfelelő hőmérsékletre...

nehéz ez, és erre pont jó példa a Szabyk, több mint 1 éve benne van ez az idő de ez a sok apróság mire összeállt, az most sikerült... és nézzétek meg hogy a fenti pontokból mennyit simán ki tudunk húzni hogy neki meg volt, és mégsem jött össze eddig....nem egyszerű

ennek ellenére drukkolok neki mint állat hogy meglegyen a 11 teteje, ne ismerem őt lehet hogy vérprofi és akkor sima sika ...nekem is nem titkolt célom hogy gyorsulásra szeretnék épitkezni ....de persze az még évek mire annyi infóm lesz hogy ütőképes léghűtésessel pályára lehessen állni....ha egyáltalán...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10235 Dátum: 2010 Július 30, 09:54:48 »



Azért tudja megcsinálni a 11 végét, 12 alját, mert rajtnál a Bogár a dinamikus súlypont áthelyeződés miatt nagyon megtapad (megfelelő gumival) és könnyű, így jobbat tud indulni, mint egy Subaru. Tudom, hogy nagyon hihetetlen, de valóban így van, láttuk Bitburgban. Az első 60 láb-on akkora előnyre tesz szert egy STI-vel szemben is, hogy nem tudja befogni, hiába 340 LE a bogár meg 180-220 között.


Ezen a videon a Viper és a Fiesta is nagyon lassan indul el egy bogárhoz képest. Azért van a bogár relatíve jobb ideje.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
« Hozzászólás #10234 Dátum: 2010 Július 30, 09:40:25 »

afiesta hogy teszi le a 650le-t az aszfaltra? Roll Eyes
Megvan a módja.  Wink (egy ideig nem sikerült, aztán valami angol mérnök gyerek számolgatott, meg futóműveket gyártott, és itt a végeredmény. Nézd a videot!)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #10233 Dátum: 2010 Július 30, 09:38:09 »

11?????  Shocked
Szabyk barátom Fiestája 650+LE-vel (keréken) megy 9.7-et, 240-es átlépővel....  Shocked Shocked Shocked Hogy lesz ebből 200+Le-vel 11?
afiesta hogy teszi le a 650le-t az aszfaltra? Roll Eyes

Süni
« Hozzászólás #10232 Dátum: 2010 Július 30, 09:34:37 »

.. 11-es időt vár tőle,
« Utoljára szerkesztve: 2010 Július 30, 09:37:26 írta Süni »
Nem elérhető picichris
Hozzászólások: 80


« Hozzászólás #10231 Dátum: 2010 Július 30, 09:31:03 »

a bogarába...
<beszúrt kép törölve>

hány kiló lehet (lesz) - csak kb. - a verda az új mocival és az emberrel?
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #10230 Dátum: 2010 Július 29, 21:19:24 »

Kár a gőzért fiúk.. Grin Wink
Shaun megvette ezt a motort, aminek ő csinálta a hengerfejét a HOT VW motorépítő versenyre (Bugpack) Evil
<beszúrt kép törölve>

Akkor 214 lóerőt mértek, most mégtöbb lesz

A különbség annyi, hogy még jobban meg fogja turkálni a hengerfejeket, már megrendelte a Rancho váltóját is hozzá, készül a jövő évi Volks&Roll-ra... 11-es időt vár tőle, de ha túl jól sikerül a hengerfej móka, akkor mégjobb lesz Evil Evil Evil
hehe
cukor lesz, majd kap külön kategóriát  Evil
11 sec alatt azért az már... de sikerüljön neki  Wink
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #10229 Dátum: 2010 Július 29, 18:09:03 »

szerintem a GT dob felfér

Kinek van olyan? képet pls...
Csőkígyót lehet alakítani, hogy feljebb kerüljön?
 Levettem azóta nem itthon van így nem látom....
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #10228 Dátum: 2010 Július 29, 18:04:51 »

A berhelt gyári kipufogón kívül mi van ami elfér a vonóhorog alatt és nem folyt meg 1,6-ot valamelyest módosított égéstérrel és DRLA 40-ekkel? A gyári dob érezhetően folytja.
 Huh
szerintem a GT dob felfér
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #10227 Dátum: 2010 Július 29, 17:38:18 »

folyt


A hegesztett cső alakú dobnak kisebb a fojtása, méretre meg ugyanolyan, ha jól tudom.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #10226 Dátum: 2010 Július 29, 16:50:09 »


A berhelt gyári kipufogón kívül mi van ami elfér a vonóhorog alatt és nem folyt meg 1,6-ot valamelyest módosított égéstérrel és DRLA 40-ekkel? A gyári dob érezhetően folytja.
 Huh
Nem elérhető szricsi
Hozzászólások: 324


« Hozzászólás #10225 Dátum: 2010 Július 29, 16:12:41 »

a bogarába...
<beszúrt kép törölve>

Rendben, köszi Wink Azt hittem valami műanyagkasztnis, slickes, segédsugárhajtóműves, szupertitkos valamibe Cool
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #10224 Dátum: 2010 Július 29, 16:06:30 »

És ezt mibe fogja belerakni? Nem vagyok épp egy motorguru, de ez sejtet valamit. Evil

a bogarába...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető szricsi
Hozzászólások: 324


« Hozzászólás #10223 Dátum: 2010 Július 29, 16:05:20 »

Kár a gőzért fiúk.. Grin Wink
Shaun megvette ezt a motort, aminek ő csinálta a hengerfejét a HOT VW motorépítő versenyre (Bugpack) Evil
<beszúrt kép törölve>

Akkor 214 lóerőt mértek, most mégtöbb lesz

A különbség annyi, hogy még jobban meg fogja turkálni a hengerfejeket, már megrendelte a Rancho váltóját is hozzá, készül a jövő évi Volks&Roll-ra... 11-es időt vár tőle, de ha túl jól sikerül a hengerfej móka, akkor mégjobb lesz Evil Evil Evil

És ezt mibe fogja belerakni? Nem vagyok épp egy motorguru, de ez sejtet valamit. Evil
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #10222 Dátum: 2010 Július 29, 15:53:00 »

Bocs fiúk.... :-)
Más dimenzió....
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #10221 Dátum: 2010 Július 29, 15:32:56 »

Kár a gőzért fiúk.. Grin Wink
Shaun megvette ezt a motort, aminek ő csinálta a hengerfejét a HOT VW motorépítő versenyre (Bugpack) Evil


Akkor 214 lóerőt mértek, most mégtöbb lesz

A különbség annyi, hogy még jobban meg fogja turkálni a hengerfejeket, már megrendelte a Rancho váltóját is hozzá, készül a jövő évi Volks&Roll-ra... 11-es időt vár tőle, de ha túl jól sikerül a hengerfej móka, akkor mégjobb lesz Evil Evil Evil
« Utoljára szerkesztve: 2010 Július 29, 15:58:33 írta Aircult »

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10220 Dátum: 2010 Július 29, 10:29:14 »

régi 44 es let megcsinálva nagyobb szelepesre stb...

Az király. Nekem is olyan kellene...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #10219 Dátum: 2010 Július 29, 10:18:47 »


nagyobb tengely = alul nyomaték kevesebb
dupla rugó = alul nyomaték kevesebb + nagyobb zaj és kopás a vezérlésen
agyontúrt hengerfej - miből csinálták? Ha 044-esből, akkor oké, ha 040 vagy 041-es akkor repedni fog.


Én is kíváncsi vagyok az eredményre.

Leonét is jó lenne megméretni az IDF-ekkel.
régi 44 es let megcsinálva nagyobb szelepesre stb...

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10218 Dátum: 2010 Július 29, 10:08:54 »

nagyobb tengely,könyitett lenkerék,hajtókar,dupla rugos agyonturt  hengerfej....






nagyobb tengely = alul nyomaték kevesebb
dupla rugó = alul nyomaték kevesebb + nagyobb zaj és kopás a vezérlésen
agyontúrt hengerfej - miből csinálták? Ha 044-esből, akkor oké, ha 040 vagy 041-es akkor repedni fog.


Én is kíváncsi vagyok az eredményre.

Leonét is jó lenne megméretni az IDF-ekkel.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #10217 Dátum: 2010 Július 29, 09:49:43 »

Naaa! Kíváncsi vagyok  Smiley az is 1915, hasonló paraméterekkel
nagyobb tengely,könyitett lenkerék,hajtókar,dupla rugos agyonturt  hengerfej....




WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #10216 Dátum: 2010 Július 29, 08:55:48 »

Ma készült egy újabb tuningmotor.

W100-as tengely, kicsit megúrt hengerfej, kadron karbik (28-as venturival).

 Wink

Kipuff mi van rajta?

A berhelt gyárin kívül mit van ami elfér a vonóhorog alatt és nem folyt meg 1,6-ot valamelyest módosított égéstérrel és DRLA 40-ekkel?
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #10215 Dátum: 2010 Július 29, 08:01:30 »

Ma készült egy újabb tuningmotor.

W100-as tengely, kicsit megúrt hengerfej, kadron karbik (28-as venturival).

 Wink
Maresz !  te vagy ?  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #10214 Dátum: 2010 Július 29, 07:42:16 »

dellortonál a főfúvókát tedd 112-re. A többi ok.
36os webernél 30as venturit ajánlanak alapnak bogárhoz, busznál 28ast.
Egy hasznos kis oldal weberekhez és dellortokhoz: http://cgi3.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewUserPage&userid=alfa1750
huh dekirály Shocked ezt jól elmentem !köszi!

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #10213 Dátum: 2010 Július 29, 01:14:30 »

amugy kb 2hét mulva megyünk mérteni a a feket brm es bogarat amit mi csináltunk
Naaa! Kíváncsi vagyok  Smiley az is 1915, hasonló paraméterekkel
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #10212 Dátum: 2010 Július 28, 23:25:39 »

ha gyári közeli 1.6 motoron  a 36weber idf -ben  a fúvóka kombo 125-180 28mm venturival az ideális, akkor ez jó a 36-os dellortóban is? Paraszt
dellortonál a főfúvókát tedd 112-re. A többi ok.
36os webernél 30as venturit ajánlanak alapnak bogárhoz, busznál 28ast.
Egy hasznos kis oldal weberekhez és dellortokhoz: http://cgi3.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewUserPage&userid=alfa1750
« Utoljára szerkesztve: 2010 Július 28, 23:34:23 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #10211 Dátum: 2010 Július 28, 22:30:11 »



Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #10210 Dátum: 2010 Július 28, 22:26:25 »


Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10209 Dátum: 2010 Július 28, 22:24:48 »


gene berg nek meg hiába írok a szerencsétlen nem tud magyrul Undecided

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10208 Dátum: 2010 Július 28, 22:12:25 »

Grin akkor még kell 40lovat kaparnod Grin

Két hengerfejet kell.  Undecided

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #10207 Dátum: 2010 Július 28, 22:11:14 »


A karbi marad és lesz 120 lóerő felett, ezzel a tengellyel.
Grin akkor még kell 40lovat kaparnod Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10206 Dátum: 2010 Július 28, 22:10:32 »

azt a 2 szivószálat elkell dobni


amugy kb 2hét mulva megyünk mérteni a a feket brm es bogarat amit mi csináltunk


A karbi marad és lesz 120 lóerő felett, ezzel a tengellyel.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #10205 Dátum: 2010 Július 28, 22:09:10 »

Ne feledd, hogy az 1915-ösöm 107 lovat tudott 5500-on, és azután még jobb is lett, de már nem mérettem le.
Mutass egy másikat, ami ennyi mért és nem száj lóerőt tudott.  Bemondani én is be tudok százhatvanat.


Egyelőre az erősebb volt, mint a mostani 2110-es.

azt a 2 szivószálat elkell dobni


amugy kb 2hét mulva megyünk mérteni a a feket brm es bogarat amit mi csináltunk

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 297 298 299 300 301 [302] 303 304 305 306 307 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.136 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.