www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 29, 18:12:07

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 296 297 298 299 300 [301] 302 303 304 305 306 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3406730 alkalommal)
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10284 Dátum: 2010 Július 31, 07:37:14 »

Apropó, milyen kipufogód van? Tudsz hengerenként CO-t mérni?

Karbi szinkron jó? Csak utána érdemes a CO-t állítani.


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10283 Dátum: 2010 Július 30, 20:22:19 »

Karbi szinkron jó? Csak utána érdemes a CO-t állítani.

A jobb oldalim co-ja 2,5,a bal nem megy négy alá. Mi a bránert csináljak,és milyen módon.Sorrend,etc..Köszönném.Kerék levéve,hozzáférni szar.Üdv.

Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #10282 Dátum: 2010 Július 30, 19:57:25 »

A jobb oldalim co-ja 2,5,a bal nem megy négy alá. Mi a bránert csináljak,és milyen módon.Sorrend,etc..Köszönném.Kerék levéve,hozzáférni szar.Üdv.

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2010 Július 30, 20:06:56 írta Funk »
Nem elérhető szricsi
Hozzászólások: 324


« Hozzászólás #10281 Dátum: 2010 Július 30, 19:27:39 »

Ő sem szarral gurigázik Roll Eyes

 Cheesy Hát nem
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #10280 Dátum: 2010 Július 30, 19:25:16 »

Roll Eyes Roll Eyes
Ő sem szarral gurigázik Roll Eyes
Nem elérhető szricsi
Hozzászólások: 324


« Hozzászólás #10279 Dátum: 2010 Július 30, 18:24:45 »

 Roll Eyes Roll Eyes
Nem elérhető picichris
Hozzászólások: 80


« Hozzászólás #10278 Dátum: 2010 Július 30, 16:33:26 »

Nem elérhető picichris
Hozzászólások: 80


« Hozzászólás #10277 Dátum: 2010 Július 30, 15:53:41 »

Nem elérhető picichris
Hozzászólások: 80


« Hozzászólás #10276 Dátum: 2010 Július 30, 15:51:59 »

A sárgának a motorját csinálta a Shaun...
http://www.youtube.com/watch?v=AA1fddSlV90&feature=player_embedded

hát egy ilyen elég is lenne  Cheesy
Süni
« Hozzászólás #10275 Dátum: 2010 Július 30, 15:27:22 »

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #10274 Dátum: 2010 Július 30, 14:21:33 »


Egy 13-as utcai autó jobban lázba hoz, mint ezek a ProStock gépek.
Ennek ellenére persze nagyon király. Biztos az ováljában is ütni fog a motor.
jaja, az sem pro stock lesz, super street, de mégis durvát fog menni Evil

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10273 Dátum: 2010 Július 30, 14:19:13 »

A sárgának a motorját csinálta a Shaun...
http://www.youtube.com/watch?v=AA1fddSlV90&feature=player_embedded


Egy 13-as utcai autó jobban lázba hoz, mint ezek a ProStock gépek.
Ennek ellenére persze nagyon király. Biztos az ováljában is ütni fog a motor.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #10272 Dátum: 2010 Július 30, 14:16:02 »

A sárgának a motorját csinálta a Shaun...
http://www.youtube.com/watch?v=AA1fddSlV90&feature=player_embedded

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #10271 Dátum: 2010 Július 30, 14:08:43 »

hány kiló lehet (lesz) - csak kb. - a verda az új mocival és az emberrel?

passz, gyári utcai autó lesz...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #10270 Dátum: 2010 Július 30, 14:08:06 »


hát pedig SS(Super Street) kategóriában (no nitro, no turbo) épített már 10.67-es motort...
Nem szokott hülyeséget beszélni Cool

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető szricsi
Hozzászólások: 324


« Hozzászólás #10269 Dátum: 2010 Július 30, 12:25:45 »

igyekszik az ember   Wink


Én is emiatt szerettem meg azeket az autókat. Na meg azért mert megláttam a tuningstereoban a heb rodot. Cheesy Csak jó volt valamire az a magazin is Evil
Mondjuk mostmár inkább Typ 3 limo a szenvedélyem, meg a bajszos ghia... meg a tuning motorok Evil Evil
Majd stuntbácsitól tanulok Smiley
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #10268 Dátum: 2010 Július 30, 12:12:17 »

keresem a kedvenc videomat, de még nem találtam..csak ezt

<a href="http://video.google.nl/googleplayer.swf?docId=-4846394074581094894" target="_blank">http://video.google.nl/googleplayer.swf?docId=-4846394074581094894</a>

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10267 Dátum: 2010 Július 30, 11:43:33 »

az komoly, ember biztos nem volt boldog hazafelé Smiley aminek van realitása a mi autóinkkal, az amit Te is írsz, hogy út közben meglepjünk ezt-azt..többen gyúrunk erre Grin csak ne jöjjön kanyar


Ez úgy ment, hogy odaállt, durrogott meg lángot szórt, mellé állt egy szép 66-os callooker, mentek egyet a bogár győzött, a tömeg meg tapsolt, ujjongott.
Szerinted ment többet az Imreza?  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10266 Dátum: 2010 Július 30, 11:41:54 »

ja pedig fix 80 al lehet menni Grin


Lehet többel is, csak nem szabad. 

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető picichris
Hozzászólások: 80


« Hozzászólás #10265 Dátum: 2010 Július 30, 11:34:36 »

minden esetre üdvw itt, úgy látom egy újabb "hülyével" bővültünk Wink


igyekszik az ember   Wink

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #10264 Dátum: 2010 Július 30, 11:17:55 »


minden esetre üdvw itt, úgy látom egy újabb "hülyével" bővültünk Wink


http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető picichris
Hozzászólások: 80


« Hozzászólás #10263 Dátum: 2010 Július 30, 11:14:52 »

Süni
« Hozzászólás #10262 Dátum: 2010 Július 30, 11:12:18 »

Nem elérhető picichris
Hozzászólások: 80


« Hozzászólás #10261 Dátum: 2010 Július 30, 11:09:54 »


Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #10260 Dátum: 2010 Július 30, 11:03:03 »


Igen, azért írtam én is. Ennyit ért a tuning.

az komoly, ember biztos nem volt boldog hazafelé Smiley aminek van realitása a mi autóinkkal, az amit Te is írsz, hogy út közben meglepjünk ezt-azt..többen gyúrunk erre Grin csak ne jöjjön kanyar

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #10259 Dátum: 2010 Július 30, 10:59:43 »


Itt az igazaság. Ezért imádok az enyémmel is menni.

Múltkor is néztek a félrefordított baseball sapkás csávók a Scirocco 2-esben.  Grin Nem sikerült jobbról megelőzni, aztán egyáltalán nem sikerült megelőzni a teljes Megyeri hídon.  Wink
ja pedig fix 80 al lehet menni Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #10258 Dátum: 2010 Július 30, 10:58:47 »

Soma fiat X1/9-ére gondolunk az is mekkorákat ment..


http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10257 Dátum: 2010 Július 30, 10:58:34 »

Elég rossznak érzem a 12.8-at a subarutól, 13-14 között van gyárilag az összes sti és evo Roll Eyes


Igen, azért írtam én is. Ennyit ért a tuning.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10256 Dátum: 2010 Július 30, 10:57:55 »

állat lehet az érzés mikor győztesként kjössz ki egy helyzetből ahol érezhetően alábecsültek, legyen az akár csak egy autópálya gyorsítósávjában balról próbálkozó...igazi sleeper


Itt az igazaság. Ezért imádok az enyémmel is menni.

Múltkor is néztek a félrefordított baseball sapkás csávók a Scirocco 2-esben.  Grin Nem sikerült jobbról megelőzni, aztán egyáltalán nem sikerült megelőzni a teljes Megyeri hídon.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető picichris
Hozzászólások: 80


« Hozzászólás #10255 Dátum: 2010 Július 30, 10:57:42 »


Jól bekérdeztél. 
Ezt nem tudjuk, elméletileg az AS41-es újabb, az AS21-est csak 2-3 évig gyártották vékonypálcás AS motorkódú motorkban, főleg. Van aki azt mondja, hogy az AS21-es jobb, mert nem verődik be olyan könnyen a csapágya, azonban repedésre hajlamosabb. Az AS41-es kicsit puhább, rugalmasabb blokk, így beverődik, de nem reped.
Gene Berg szerint az AS41.

phu..akkor nincs más, mérlegelni kell..amiket olvasgattam abból az jön le hogy as41 mint új blokk, nagyon jó, jobb hőtűréssel mint az as21, de nem ajánlják a felújítását mert hogy puha és hamar megfárad, utánna jön amit írtál..csapágybeverődés stb.

lehet ilyeneket újonnan szerezni elérhető áron???  asszem úgy mondják NOS -new old stock..
Süni
« Hozzászólás #10254 Dátum: 2010 Július 30, 10:57:28 »

kívánom, hogy tartsd meg az optimizmusod, de amennyiből mi építünk egy 80 LE-s motort, annyiból más 400LE-re húz egy subyt, vagy nagyjából bármit, amin van legalább egy turbo Cool
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #10253 Dátum: 2010 Július 30, 10:53:51 »

erre gondoltam én is....annyira jó hogy végre emberi ésszel is felfogható lóerő adatokról beszélünk, a timeslip-en már nem hallani rendes autóról 500 Le alatt akik meg komolyan gondlják már 1000 Le körül gondolkodank...pont ezt tetszik a bogárban, emberi ésszel felfogható lóerővel is tud meglepetéseket okozni...állat lehet az érzés mikor győztesként kjössz ki egy helyzetből ahol érezhetően alábecsültek, legyen az akár csak egy autópálya gyorsítósávjában balról próbálkozó...igazi sleeper

kívánom, hogy tartsd meg az optimizmusod, de amennyiből mi építünk egy 80 LE-s motort, annyiból más 400LE-re húz egy subyt, vagy nagyjából bármit, amin van legalább egy turbo Cool

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #10252 Dátum: 2010 Július 30, 10:52:11 »

Amikor először olvastam Gene Berg gyorsulásairól, akkor azt gondoltam, hogy biztos a V8-asok ott Californiában nagyon nehezek voltak, meg rosszak, stb.
De amikor Bitburgban a Motec-es, nagy cooleres, ALS-es és rajtprogramos STI-t elpicsázta egy rendszámos belga bogár (Das Autobahn Scrapers autója), ami nem is volt feltöltős és utcai bogár volt, akkor nagyot néztem.

Mondjuk minden trükk ellenére a Subaru csak 12.8-at ment a Calloker meg úgy emlékszem 12.4-et.

Elég rossznak érzem a 12.8-at a subarutól, 13-14 között van gyárilag az összes sti és evo Roll Eyes

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető picichris
Hozzászólások: 80


« Hozzászólás #10251 Dátum: 2010 Július 30, 10:47:11 »

Amikor először olvastam Gene Berg gyorsulásairól, akkor azt gondoltam, hogy biztos a V8-asok ott Californiában nagyon nehezek voltak, meg rosszak, stb.
De amikor Bitburgban a Motec-es, nagy cooleres, ALS-es és rajtprogramos STI-t elpicsázta egy rendszámos belga bogár (Das Autobahn Scrapers autója), ami nem is volt feltöltős és utcai bogár volt, akkor nagyot néztem.

Mondjuk minden trükk ellenére a Subaru csak 12.8-at ment a Calloker meg úgy emlékszem 12.4-et.

erre gondoltam én is....annyira jó hogy végre emberi ésszel is felfogható lóerő adatokról beszélünk, a timeslip-en már nem hallani rendes autóról 500 Le alatt akik meg komolyan gondlják már 1000 Le körül gondolkodank...pont ezt tetszik a bogárban, emberi ésszel felfogható lóerővel is tud meglepetéseket okozni...állat lehet az érzés mikor győztesként kjössz ki egy helyzetből ahol érezhetően alábecsültek, legyen az akár csak egy autópálya gyorsítósávjában balról próbálkozó...igazi sleeper
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10250 Dátum: 2010 Július 30, 10:26:55 »

olvasok minden amit lehet a bogarakról és bogár motor építésről... egy kérdés felmerült

ha halandók számára is elérhető blokkról beszélünk, mint átépítési alap erőnövelési célzattal, melyik a jobb választás az AS21 vagy az AS41?


Jól bekérdeztél. 
Ezt nem tudjuk, elméletileg az AS41-es újabb, az AS21-est csak 2-3 évig gyártották vékonypálcás AS motorkódú motorkban, főleg. Van aki azt mondja, hogy az AS21-es jobb, mert nem verődik be olyan könnyen a csapágya, azonban repedésre hajlamosabb. Az AS41-es kicsit puhább, rugalmasabb blokk, így beverődik, de nem reped.
Gene Berg szerint az AS41.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10249 Dátum: 2010 Július 30, 10:24:40 »

visszaszívtam.....az X 1/9 nem far hanem közép motor...  de szerintem mindketten értjük mire gondolunk ..

Amikor először olvastam Gene Berg gyorsulásairól, akkor azt gondoltam, hogy biztos a V8-asok ott Californiában nagyon nehezek voltak, meg rosszak, stb.
De amikor Bitburgban a Motec-es, nagy cooleres, ALS-es és rajtprogramos STI-t elpicsázta egy rendszámos belga bogár (Das Autobahn Scrapers autója), ami nem is volt feltöltős és utcai bogár volt, akkor nagyot néztem.

Mondjuk minden trükk ellenére a Subaru csak 12.8-at ment a Calloker meg úgy emlékszem 12.4-et.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető picichris
Hozzászólások: 80


« Hozzászólás #10248 Dátum: 2010 Július 30, 10:22:49 »

olvasok minden amit lehet a bogarakról és bogár motor építésről... egy kérdés felmerült

ha halandók számára is elérhető blokkról beszélünk, mint átépítési alap erőnövelési célzattal, melyik a jobb választás az AS21 vagy az AS41?
Nem elérhető picichris
Hozzászólások: 80


« Hozzászólás #10247 Dátum: 2010 Július 30, 10:17:37 »

tudom ill. sejtem, mint írtam nagyon nagy előny a farmotor, ha csak Soma fiat X1/9-ére gondolunk az is mekkorákat ment..

visszaszívtam.....az X 1/9 nem far hanem közép motor...  de szerintem mindketten értjük mire gondolunk ..
Nem elérhető picichris
Hozzászólások: 80


« Hozzászólás #10246 Dátum: 2010 Július 30, 10:15:03 »

Ezek a konvencionális számolások azért nem jók a bogárra, mert a rajtnál, az első hatvan lábon sokkal jobbat megy, és nyer sok időt.
Egy 260 lovas bogár megy 10 végét.
12-13 között mennek a 200 alattiak, ez nagyjából egy kicsit okosított Sti idő, ami van 350-370 ló.

tudom ill. sejtem, mint írtam nagyon nagy előny a farmotor, ha csak Soma fiat X1/9-ére gondolunk az is mekkorákat ment..
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #10245 Dátum: 2010 Július 30, 10:12:02 »

három perce miközben a gyorsulós videokat néztem amit Stunt berakott, jelölt be a fészbukon





Christophe Janssens
« Utoljára szerkesztve: 2010 Július 30, 10:13:40 írta BigBug »

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Oldalak: 1 ... 296 297 298 299 300 [301] 302 303 304 305 306 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.416 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.