www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 29, 16:35:11

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 294 295 296 297 298 [299] 300 301 302 303 304 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3406559 alkalommal)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #10364 Dátum: 2010 Augusztus 05, 12:07:42 »

Tankol itt valaki bogárba bioetanolt, vagy vannak tapasztalatok?érdekelne hogy vajon milyen hatással van egy ilyen típusú motorra.

Üdv, jano
igen Grin
Ha csak simán beleöntöd  az úgy nem lesz jó. Be kell dúsítani a karburátort jól. PL nekem széria karbiban 150-es főfúvóka van. Na meg cserélj berzilszűrőt. Amúgy bírja, de nagyon kemény hidegekben némi benzint azér igényel mellé. Én 3 éve járok vele.
« Utoljára szerkesztve: 2010 Augusztus 05, 12:09:59 írta slavia919 »

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Jano
Hozzászólások: 29


« Hozzászólás #10363 Dátum: 2010 Augusztus 05, 12:07:04 »

Tankol itt valaki bogárba bioetanolt, vagy vannak tapasztalatok?érdekelne hogy vajon milyen hatással van egy ilyen típusú motorra.

Üdv, jano
Süni
« Hozzászólás #10362 Dátum: 2010 Augusztus 05, 10:04:58 »

Tudtommal a DIN segédberendezésekkel (generátor, vízpumpa, stb), az SAE pedig nélküle értendő.
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #10361 Dátum: 2010 Augusztus 05, 10:01:24 »

http://hu.wikipedia.org/wiki/L%C3%B3er%C5%91

Ezek alapján nekem úgy tűnik, hogy nem alkalmazható rá egységes váltószám, hanem autótípusonként változó, hiszen más és más mérési módszer eredménye, másképp alakulnak a veszteségek egyes típusoknál.

Vagy ez rossz következtetés?Smiley
Szerintem ennél nagyobb a különbség. A Liener autótípusok könyvben van olyan autó, ahol mindkettőt megadják. Múltkor régi Volvokat nézegettem, és nem értettem, hogy miért írják az egyik helyen 68, a másikon 75 lovasnak. Aztán meglett, hogy 68 DIN lóerős az autó, ami megfelel 75 SAE lóerőnek. Ezek szerint kb. 1,1 a váltószám.
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #10360 Dátum: 2010 Augusztus 05, 09:42:01 »

No utánnanéztem ennek az SAE lóerőnek. Röviden, annyira kicsi a különbség a két mérték között hogy nem is nagyon váltják át , hanem egy kalap alá veszik őket.
SAE x 1.0139=DIN 


Szerintem ennél nagyobb a különbség. A Liener autótípusok könyvben van olyan autó, ahol mindkettőt megadják. Múltkor régi Volvokat nézegettem, és nem értettem, hogy miért írják az egyik helyen 68, a másikon 75 lovasnak. Aztán meglett, hogy 68 DIN lóerős az autó, ami megfelel 75 SAE lóerőnek. Ezek szerint kb. 1,1 a váltószám.

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #10359 Dátum: 2010 Augusztus 05, 08:40:49 »

Őőőő, mennyi 1 SAE lóerő?  Roll Eyes
No utánnanéztem ennek az SAE lóerőnek. Röviden, annyira kicsi a különbség a két mérték között hogy nem is nagyon váltják át , hanem egy kalap alá veszik őket.
SAE x 1.0139=DIN 

1303LS
« Hozzászólás #10358 Dátum: 2010 Augusztus 05, 07:35:06 »


Nekem az a tanulság, hogy ha a hengerfej optimális, vagy közel optimális a motorhoz, akkor a szelepemelés egy ideig hoz jobb töltési hatásfokot, azonban elér egy optimumot és hiába emelsz nagyobbat, csak a veszteség és az ébredő erők nőnek, a teljesítmény nem.
Az 1.4-es himba nem hozott semmi mérhető eredményt.

Az is tanulság, hogy a jobb karbik felfelé nyomták a max teljesítményhez tartozó fordulatot is.
Nagyon jó ez a lenti lista.
Én is egy picike erőtöbbletet akarok kicsikarni a készülő motoromból, minden komolyabb (drága) változtatás nélkül. Lehet, hogy pici kompressziónövelés lesz csak. Alul akarok inkább többet kihozni belőle. Azon töröm a fejem, hogy kell-e nekem majd a hosszú váltó, ha lakókocsit is akarok vele húzni. Asszem majd a gyakorlat megmondja.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10357 Dátum: 2010 Augusztus 04, 22:06:37 »

Amcsiknál mérésnél levonják a hűtés, kenés


Nekem az a tanulság, hogy ha a hengerfej optimális, vagy közel optimális a motorhoz, akkor a szelepemelés egy ideig hoz jobb töltési hatásfokot, azonban elér egy optimumot és hiába emelsz nagyobbat, csak a veszteség és az ébredő erők nőnek, a teljesítmény nem.
Az 1.4-es himba nem hozott semmi mérhető eredményt.

Az is tanulság, hogy a jobb karbik felfelé nyomták a max teljesítményhez tartozó fordulatot is.
« Utoljára szerkesztve: 2010 Augusztus 04, 22:08:37 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #10356 Dátum: 2010 Augusztus 04, 20:46:24 »

Ma csak 2 órám volt a kocsira, de van némi haladás, az önindító műxik. már csak  az AC kell és elvileg indulhat ( a trafó helye ideiglenes) valami ilyesmi lesz

<beszúrt kép törölve>

Új kormány, pedálok, váltókar
<beszúrt kép törölve>
taposnék már egyet neki az ördögárkon  Wink Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
1303LS
« Hozzászólás #10355 Dátum: 2010 Augusztus 04, 20:39:39 »

Amcsiknál mérésnél levonják a hűtés, kenés stb. által felvett teljesítményt és tisztán a motor teljesítményét nézik.

Így tökre érthető.
Legalább van egy támpont a tuningolást kezdőknek, mert a nagykutyák úgy is benne vannak a fogásokban.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10354 Dátum: 2010 Augusztus 04, 20:35:15 »

Amcsiknál mérésnél levonják a hűtés, kenés stb. által felvett teljesítményt és tisztán a motor teljesítményét nézik. Továbbá a cikkben írják, hogy lehet egyéb eltérés a hivatalos gyári adatokhoz képest, de a teszthez egy új Scat motort használtak, amin pl. írták, hogy a Cb-performance szívócső azért más mint a gyári.
A leírást igazándiból azért tettem be, hogy az arányokat lehessen érezni, hogy mi mennyit hoz. De ha ez nem érdekes, akkor lehet rugózni azon, hogy a tesztben miért 64 LE a széria motor teljesítménye... Aki meg akarja az tanulhat belőle, hiszen a következő sorokban van a lényeg. Nem én találtam ki, hanem közösen készítette a tesztet a Gene Berg Enterprises, a cb performance, a Scat enterprises, a So Cal lab, a Wik's Racing Engines és a Hot Vw's.

Őőőő, mennyi 1 SAE lóerő?  Roll Eyes

1303LS
« Hozzászólás #10353 Dátum: 2010 Augusztus 04, 19:47:11 »

(A lóerők SAE-ben értendőek!)

1. Széria 1.6-os duplaszívos motor 009 elosztóval, 34 pict-3 karbival, ami cb-performance szívócsonkon van. Főfúvóka: 130, fordulaton max előgyújtás: 30 fok.

45LE@2500,   53,4LE@3000,   61,6LE@3500,   64LE@4000,   62,1LE@4500


Őőőő, mennyi 1 SAE lóerő?  Roll Eyes
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #10352 Dátum: 2010 Augusztus 04, 19:36:03 »

Nem ze a bogár volt benne valamikor a depóban? talán valami 747 rendszámmal:
de.volt.valamikor  Smiley

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10351 Dátum: 2010 Augusztus 04, 19:32:34 »

A Hégráth Peti érdeklődött nálam a minap, hogy hogyan lehet izmozni egy széria 1,6 motort bontás nélkül, csak kívülről cserélgetve az alkatrészeket. Mikor ezt beszéltük eszembe jutott, hogy a Bill Fischer könyvben van egy olyan teszt, amikor egy 1,6 motoron cserélgetnek ezt-azt és minden módosítás után padra teszik, hogy lássuk mi mennyit hoz. Ebben a tesztben viszont nem csak kívülről nyúlnak hozzá a motorhoz, hanem a hengerfejeket is leszerelik. De a Hot VW's 1998 márciusi számában van egy cikk, amiben ugyanezt a tesztet csinálják meg, de ott tényleg csak olyan változtatásokat végeznek, amikhez nem kell a motort kivenni az autóból. Gondoltam hátha itt is érdekel valakit ez a teszt, ezért bepötyögtem. (A lóerők SAE-ben értendőek!) Az egyes lépéseket pontokba szedtem, alatta pedig a teljesítmények olvashatóak 4 fordulaton:

1. Széria 1.6-os duplaszívos motor 009 elosztóval, 34 pict-3 karbival, ami cb-performance szívócsonkon van. Főfúvóka: 130, fordulaton max előgyújtás: 30 fok.

45LE@2500,   53,4LE@3000,   61,6LE@3500,   64LE@4000,   62,1LE@4500

2. Maximális előgyújtást visszavették 26 fokra.

44LE@2500,   51,6LE@3000,   58,8LE@3500,   62,4LE@4000,   61,65LE@4500

3. Maximális előgyújtást 28 fokra tették, és felszereltek egy csőkígyót 1 dobbal.

45,5LE@2500,   53,4LE@3000,   61,6LE@3500,   67,2LE@4000,   66,6LE@4500

4. A főfúvókát 140-esre cserélték.

48LE@2500,   54,6LE@3000,   63,7LE@3500,   68LE@4000,   68,4LE@4500

5. A maximális előgyújtást 30 fokra állították.

47,5LE@2500,   54LE@3000,   63LE@3500,   68,4LE@4000,   68,4LE@4500

6. Kicserélték a nyomórudakat chro-moly-ra és felszereltek egy Scat 1.25:1 himbasort.

49LE@2500,   55,2LE@3000,   63,7LE@3500,   71,2LE@4000,   72LE@4500

7. A főfúvókát 145-ösre cserélték.

48,5LE@2500,   54LE@3000,   63LE@3500,   70,4LE@4000,   70,2LE@4500

8. Az 1,25:1 himbasort 1,4:1-re cserélték.

47,75LE@2500,   54,3LE@3000,   63,7LE@3500,   71,2,4LE@4000,   72LE@4500

9. A karburátort egy kéttorkú központi regiszter karburátorra cserélték.

48,5LE@2500,   52,2LE@3000,   64,4LE@3500,   75,2LE@4000,   79,2LE@4500

10. A karburátort lecserélték 2 db egytorkú Kadron karburátorra.

47LE@2500,   56,4LE@3000,   66,5LE@3500,   75,2LE@4000,   79,2LE@4500

11. A karburátorokat kicserélték 2 db Dellorto DRLA40 duplakarbira.

--LE@2500,   55,8LE@3000,   66,85LE@3500,   76LE@4000,   81,9LE@4500

12. Végül kísérleti jelleggel visszatették a gyári himbasort és nyomórudakat.

--LE@2500,   55,2LE@3000,   64,75LE@3500,   71,2LE@4000,   73,8LE@4500

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10350 Dátum: 2010 Augusztus 04, 19:23:41 »

Alakul! Gratula!

Ma csak 2 órám volt a kocsira, de van némi haladás, az önindító műxik. már csak  az AC kell és elvileg indulhat ( a trafó helye ideiglenes) valami ilyesmi lesz

<beszúrt kép törölve>

Új kormány, pedálok, váltókar
<beszúrt kép törölve>

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #10349 Dátum: 2010 Augusztus 04, 19:17:44 »

miközben füstölő gumikkal huzom 3ból 4be. Grin

vagy épp R-be, ha nem jól sikerült a hézagolás..úgy biztos a sírás Grin arra még nem vennék mérget, hogy élhető a váltó, majd menet közben kiderül

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #10348 Dátum: 2010 Augusztus 04, 19:15:35 »

közepén porke jel van, élőben jobbat mutat. de ha nem tetszik, legalább nem fogod markolászni Grin
Nem fogom. ;DBekötöm a szemem  meg se fogom a kormányt miközben füstölő gumikkal huzom 3ból 4be. Grin
Ja, és Te sírsz.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #10347 Dátum: 2010 Augusztus 04, 19:12:53 »

Ma csak 2 órám volt a kocsira, de van némi haladás, az önindító műxik. már csak  az AC kell és elvileg indulhat ( a trafó helye ideiglenes) valami ilyesmi lesz

<beszúrt kép törölve>

Új kormány, pedálok, váltókar
<beszúrt kép törölve>
Nem ze a bogár volt benne valamikor a depóban? talán valami 747 rendszámmal:

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #10346 Dátum: 2010 Augusztus 04, 19:11:33 »

Új kormány. Roll Eyes
GermanGelbRacer.  Grin

közepén porke jel van, élőben jobbat mutat. de ha nem tetszik, legalább nem fogod markolászni Grin

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #10345 Dátum: 2010 Augusztus 04, 19:10:08 »

Új kormány. Roll Eyes
GermanGelbRacer.  Grin

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #10344 Dátum: 2010 Augusztus 04, 19:04:26 »

Ma csak 2 órám volt a kocsira, de van némi haladás, az önindító műxik. már csak  az AC kell és elvileg indulhat ( a trafó helye ideiglenes) valami ilyesmi lesz



Új kormány, pedálok, váltókar
« Utoljára szerkesztve: 2010 Augusztus 04, 19:06:45 írta bogara_zo »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #10343 Dátum: 2010 Augusztus 04, 16:59:32 »

minek az órája ez egyébként ?
924 porke

Nem elérhető picichris
Hozzászólások: 80


« Hozzászólás #10342 Dátum: 2010 Augusztus 04, 16:10:36 »

az erőgépekhez nagyobb km óra is kellene Wink Smiley,
 igaz nem bogár de hátha valaki tudná használni:
<beszúrt kép törölve>
7000ft

minek az órája ez egyébként ?
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #10341 Dátum: 2010 Augusztus 04, 15:17:33 »

az erőgépekhez nagyobb km óra is kellene Wink Smiley,
 igaz nem bogár de hátha valaki tudná használni:

7000ft

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #10340 Dátum: 2010 Augusztus 03, 22:14:18 »

még férne Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #10339 Dátum: 2010 Augusztus 03, 21:33:01 »


Maresz kertjét még az űrből is lehet látni, teljesen mint a kínai nagyfal. Smiley
Nem elérhető LesL!E084
Hozzászólások: 1971

www.afkairsoft.com

« Hozzászólás #10338 Dátum: 2010 Augusztus 03, 18:13:42 »

Grin

gO LOW or gO hOmE 
 
            "Hasal a verda , karcol a padló.
            Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #10337 Dátum: 2010 Augusztus 03, 18:12:57 »

gyere most is nálam is rendvan...


dányba van ott csináltuk Zolinál
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #10336 Dátum: 2010 Augusztus 03, 18:00:04 »


Egyébként kíváncsi vagyok a padon mért eredményekre.
gyere most is nálam is rendvan...


dányba van ott csináltuk Zolinál

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #10335 Dátum: 2010 Augusztus 03, 17:51:50 »

<beszúrt kép törölve>
fekete bogár összerakás közbe



Egyébként kíváncsi vagyok a padon mért eredményekre.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #10334 Dátum: 2010 Augusztus 03, 17:42:47 »


fekete bogár összerakás közbe


WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #10333 Dátum: 2010 Augusztus 03, 17:11:39 »

2 szorgos nap után (köszönet Meláknak és Hégráth Petinek) ismét van némi fejlemény.
[nyissz]
Szeretem mikor valaki maximalista.
« Utoljára szerkesztve: 2010 Augusztus 19, 14:38:05 írta Protheus »

Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #10332 Dátum: 2010 Augusztus 03, 15:38:52 »

Asztem csak idén maradt el a Bug in.
Ez valami megállapodás? Tavaly volt mind2. 

Én Így tudom amikor bejelentették, hogy az ebi az kétévente lesz akkor a spái szervezők ezzel ellensúlyozták(?) de lehet hogy ettől függetlenül mindekettő lesz jövőre...

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #10331 Dátum: 2010 Augusztus 03, 15:25:28 »

Bug-in lesz páratlan években párosban Spa

Azt nem is hallottam, hogy jövőre nem lesz Spa... Roll Eyes

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #10330 Dátum: 2010 Augusztus 03, 15:22:34 »

Bug-in lesz páratlan években párosban Spa
Asztem csak idén maradt el a Bug in.
Ez valami megállapodás? Tavaly volt mind2. 
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #10329 Dátum: 2010 Augusztus 03, 15:17:13 »

tán jövőre nem lesz?  Shocked

Bug-in lesz páratlan években párosban Spa

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #10328 Dátum: 2010 Augusztus 03, 15:14:02 »

12 ben?
tán jövőre nem lesz?  Shocked
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #10327 Dátum: 2010 Augusztus 03, 15:13:04 »

na és hol van még a 2011-es Spa  Wink

12 ben?

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #10326 Dátum: 2010 Augusztus 03, 15:09:52 »

2 szorgos nap után (köszönet Meláknak és Hégráth Petinek) ismét van némi fejlemény.

Örülök:

1, Az autóm újra dobfékes (Grin)
2, motor a helyén
3, hátul már a saját kerekein áll a jószág (előre még várom a módosítót, hátra a nyomtávszélesítőt, addig marad Andris Cup2-jén - nagyobb baj sose legyen).

Nem örülök:

1, Motor nem indul -> a gyújtáskapcsoló álló helyzetben is el tud romlani Roll Eyes
2, A második napon - jobb híján - elkezdtük rendezgetni a motor és a motortér kinézetét (gyertyapipák, kábelek stb), aminek az lett a vége, hogy az eddigiek zömét kiírtottuk, így rosszabbul állunk, mint eddig..
3, nem fér el a csőkígyóm sima hátfallal

Ami az első gurulásig még biztosan hátra van:

1, nyomtávszélesítők
2, fékek légtelenítése
3, futómű beállítása
4, motorhiszti kinyomozása, indítás
5, motortér újrakábelezése
6, kipuffogó összerakása (kell a végső nyomtáv, hogy mennyi hely van a doboknak)
7, géptető alakítása (rendszám kiemelése)
8, domború hátfal (megvenni, fényezni, felrakni)
9, az olajhűtő rendszer kialakítása

Amin idén még szeretnék:

1, előre a nagyfék
2, oaljműszerek bekötése, helyének kitalálása
3, 1000-2000 km-t beletekerni az autóba Roll Eyes
Fotózz is! Jó látni,mikor nem én szívok  Evil
De csak így tovább, össze fog az állni, na és hol van még a 2011-es Spa  Wink
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #10325 Dátum: 2010 Augusztus 03, 15:07:50 »

készülget na

nem azért írtam..de így se rossz  Grin

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Oldalak: 1 ... 294 295 296 297 298 [299] 300 301 302 303 304 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.158 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.