www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 29, 14:19:05
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
293
294
295
296
297
[
298
]
299
300
301
302
303
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3406329 alkalommal)
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10404 Dátum:
2010 Augusztus 06, 19:31:45 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Augusztus 06, 17:27:21
Nem akarom a Kacsáriékat védeni, de ez most mit jelent? Nem értenek a 48-as DGS-hez? És valóban van olyan karbi, ahol a kis vákum kiállást 200-as fúvókával (néha a csőben is van) kell a szabadba vezetni. (40 DCNF)
Ezek beállítanak egy csomó féle karbit, DCOE-ben az országban legjobbak, erre jön a haverod, aki nem érti ezeket a "szaktekintélyeket". Én is szeretnék olyan okos lenni, mint a haverod, aki:
1, soha nem hibázik
2, mindig mindent tökéletesre csinál
3, biztos még olcsó is.
Egyébként meg várjunk egy kicsit, mennyit fog fogyasztani, hogy megy és mennyi a CO-ja. Az alapjárat oké.
mondjuk azt sem tudtuk meg hogy milyen motorra került az új karbi....
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10403 Dátum:
2010 Augusztus 06, 18:19:58 »
Idézetet írta: amato - 2010 Augusztus 06, 14:42:14
Bogárba nem, de egy kis ismertető, hogy mire lehet hatással a mai rendszerekben:
http://www.vezess.hu/magazin/miben_mas_gyari_flexfuel/20409/
Emellett az etanolt a gumitömítések és membránok sem mindig szeretik, persze ez erősen anyagfüggő.
Nekem még nem kellett membráncs cserélnem az ac-ben, benzincsövet is csak azért mert elöregedett. Az etanol meg nem eszi, legalábbis 3 év alatt nem. A benyaszűrő időbeni cseréjére viszont oda kell figyelni. Meg főleg hidegebb időben a szívőcsőelőmelegítőre, meg a torokfűtésre, meg a termosztátra, hogy jó legyen, mert az etanoltól kevésbé melegszi, ellenben illékonyabb is könnyen ledermeszti a karbut meg a szívócsövet, ellenben ha nincs bent a csappantyú akkor mész 30km-t mire nagyjából bemelegszik a motor. Ha minden bent van akkor viszont elég hamar be tud melegedni azért nagy hidegekben is.
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10402 Dátum:
2010 Augusztus 06, 17:27:21 »
Idézetet írta: Süni - 2010 Augusztus 06, 11:08:43
Martonvásár, karbi szervíz.
Barátom vett náluk ÚJ Weber 48DGS karbit
nem ertem ezeket a szaktekintelyeket"
Nem akarom a Kacsáriékat védeni, de ez most mit jelent? Nem értenek a 48-as DGS-hez? És valóban van olyan karbi, ahol a kis vákum kiállást 200-as fúvókával (néha a csőben is van) kell a szabadba vezetni. (40 DCNF)
Ezek beállítanak egy csomó féle karbit, DCOE-ben az országban legjobbak, erre jön a haverod, aki nem érti ezeket a "szaktekintélyeket". Én is szeretnék olyan okos lenni, mint a haverod, aki:
1, soha nem hibázik
2, mindig mindent tökéletesre csinál
3, biztos még olcsó is.
Egyébként meg várjunk egy kicsit, mennyit fog fogyasztani, hogy megy és mennyi a CO-ja. Az alapjárat oké.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
amato
Hozzászólások: 167
Results are all that matters.
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10401 Dátum:
2010 Augusztus 06, 14:42:14 »
Idézetet írta: Jano - 2010 Augusztus 05, 12:07:04
Tankol itt valaki bogárba bioetanolt, vagy vannak tapasztalatok?érdekelne hogy vajon milyen hatással van egy ilyen típusú motorra.
Üdv, jano
Bogárba nem, de egy kis ismertető, hogy mire lehet hatással a mai rendszerekben:
http://www.vezess.hu/magazin/miben_mas_gyari_flexfuel/20409/
Emellett az etanolt a gumitömítések és membránok sem mindig szeretik, persze ez erősen anyagfüggő.
Üdv,
amato
ELMO
1968 ELM220 VW1300
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10400 Dátum:
2010 Augusztus 06, 09:50:00 »
Idézetet írta: Bill - 2010 Augusztus 06, 09:48:07
nincs valami videó a neten róla?
asszem senki nem csinált
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10399 Dátum:
2010 Augusztus 06, 09:48:07 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2010 Augusztus 06, 09:24:53
Nem, mert ez a főtengelyen mért szám. Igen, jó kocsira gondolsz, makulátlan járgány és nagoyn tetszik a hangja (most hallottam először járni)
nincs valami videó a neten róla?
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10398 Dátum:
2010 Augusztus 06, 09:24:53 »
Idézetet írta: Süni - 2010 Augusztus 06, 08:50:54
Nem lehet, hogy az egyik főtengelyen, a másik meg keréken mért teljesítmény?
Nem, mert ez a főtengelyen mért szám. Igen, jó kocsira gondolsz, makulátlan járgány és nagoyn tetszik a hangja (most hallottam először járni)
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10397 Dátum:
2010 Augusztus 06, 08:53:45 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2010 Augusztus 05, 21:36:41
Nagyon komoly szörnyeteg.
Ez az az (asszem) bronzmetál Cabrio, amit Martonvásárban láttam?
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10396 Dátum:
2010 Augusztus 06, 08:50:54 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 Augusztus 05, 19:47:42
és a maradék 30ló?
Nem lehet, hogy az egyik főtengelyen, a másik meg keréken mért teljesítmény?
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10395 Dátum:
2010 Augusztus 06, 08:41:17 »
Bele sem merek gondolni.
Idézetet írta: Süsü - 2010 Augusztus 05, 23:35:14
a főtengelyét vajon hogyan hozták össze?
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10394 Dátum:
2010 Augusztus 06, 01:04:33 »
Idézetet írta: Süsü - 2010 Augusztus 05, 23:35:14
a főtengelyét vajon hogyan hozták össze?
Meg minden mást, mondjuk
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10393 Dátum:
2010 Augusztus 05, 23:35:14 »
Idézetet írta: Balage - 2010 Augusztus 05, 18:40:31
ez már tényleg beteges
a főtengelyét vajon hogyan hozták össze?
GNX-967
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10392 Dátum:
2010 Augusztus 05, 23:13:45 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Augusztus 05, 22:17:16
És ahogy ránézel, nagyon egyben van. Mindene szép, noha nem minden az én ízlésemnek van
, de nem is az enyém.
A motortér is meggyőző, a motor hangja is és 147 lóerő azért mozgatja a gépet... 5 gangos váltó, Porsche fékek, gyönyörű utastér. Szép ez az autó.
Az.noha nem minden az én ízlésemnek van .Ezért tökéletes a bogár, mert mindenki megvalosithatja kicsit önmagát.
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Augusztus 05, 23:21:39 írta Mr.Horsepower
»
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10391 Dátum:
2010 Augusztus 05, 22:17:16 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2010 Augusztus 05, 21:36:41
Nagyon komoly szörnyeteg.
És ahogy ránézel, nagyon egyben van. Mindene szép, noha nem minden az én ízlésemnek van
, de nem is az enyém.
A motortér is meggyőző, a motor hangja is és 147 lóerő azért mozgatja a gépet... 5 gangos váltó, Porsche fékek, gyönyörű utastér. Szép ez az autó.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10390 Dátum:
2010 Augusztus 05, 21:36:41 »
Idézetet írta: BigBug - 2010 Augusztus 05, 21:35:28
Nagyon komoly szörnyeteg.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10389 Dátum:
2010 Augusztus 05, 21:35:28 »
Idézetet írta: callook - 2010 Augusztus 05, 20:34:44
[offtopic]eleve az 1303 a legnehezebb bogár, abból a cabrio meg még nehezebb. Ehhez jön az elektromos Porsche ülés, amit mikor vittem be a garázsba, akkor félúton meg kellett állnom pihenni. Plussz van benne egy profi hi-fi (2 Rockford Fosgate mélynyomó, 2 erösítő, 2középmély, 2közép stb 2 akksi) Ehhez jön még a 4 elektromos ablak. Illetve a typ4 motor is dög nehéz, meg az 5-ös Porsche váltó beépítése is kívánt plusszt. Aztán a hátsó futóműnél a térhálós merevítés, illetve hátul is gewinde.
Sok kicsi sokra megy...[/offtopicjavascript:void(0);]
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10388 Dátum:
2010 Augusztus 05, 20:44:11 »
Idézetet írta: callook - 2010 Augusztus 05, 19:25:54
Ma itthon a 4. bogár is felkerült az Istvánko szervíz teljesítmény-padjára.
A 2,4-es Boxer Shop által épített typ4 motor 147 LE-t teljesített.
Stunt talán tud bővebbet. Jó, hogy egyre több mért adat van. Lehet viszonyítani.
Fú, de tudnék én ennyinek örülni.
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10387 Dátum:
2010 Augusztus 05, 20:34:44 »
Idézetet írta: SiD - 2010 Augusztus 05, 20:24:28
mitől ilyen nehéz???
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10386 Dátum:
2010 Augusztus 05, 20:33:18 »
Egyébként nagyon szép hangja van, nagyon kultúr. Niincs halálhörgés, siralom, csendes és szépen forog.
Szelephang sincs.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10385 Dátum:
2010 Augusztus 05, 20:31:25 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 Augusztus 05, 20:27:06
láttad aza hátsó futómüvet?
zene sok sallang van...
ja, el is felejtettem, hogy kabrió... akkor nem szóltam.
1963 VW1200 DeLuxe
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10384 Dátum:
2010 Augusztus 05, 20:30:43 »
Idézetet írta: SiD - 2010 Augusztus 05, 20:24:28
mitől ilyen nehéz???
Kabrio eleve nehezebb. Már amelyik nincs szétrohadva.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10383 Dátum:
2010 Augusztus 05, 20:27:06 »
Idézetet írta: SiD - 2010 Augusztus 05, 20:24:28
mitől ilyen nehéz???
láttad aza hátsó futómüvet?
zene sok sallang van...
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10382 Dátum:
2010 Augusztus 05, 20:24:28 »
Idézetet írta: callook - 2010 Augusztus 05, 19:42:01
...mert ez az autó 1,2 tonna...
mitől ilyen nehéz???
1963 VW1200 DeLuxe
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10381 Dátum:
2010 Augusztus 05, 20:12:59 »
Idézetet írta: callook - 2010 Augusztus 05, 19:25:54
Ma itthon a 4. bogár is felkerült az Istvánko szervíz teljesítmény-padjára.
A 2,4-es Boxer Shop által épített typ4 motor 147 LE-t teljesített.
Stunt talán tud bővebbet. Jó, hogy egyre több mért adat van. Lehet viszonyítani.
A karakterisztika hasonló az enyémhez, elindul jó meredekséggel, majd szépen csökken a görbék felfelé ívelése, a typ4 még csúnyán be is szakad, majd kisebb meredekséggel megy fel és 5500 körül betetőz.
A különbség az, hogy nekem áramlási hibák (szűk keresztmetszetek) miatt, itt meg véleményem szerint egyszerű karburálási gond, ez látszik a lambda és CO értéken.
Először elszegényedett a typ4, utána 4000-nél meg olyan füstöt nyomott, mint egy dízel. Ez is csökkentette a teljesítményét, tehát belaposította a görbét, a felfelé ívelését csökkentette.
Az is érdekes, hogy a mérésen felmet 110 fokig az olaj, én egy kicsit ezt sokallom, bár kettő mérés volt, én a második után néztem meg.
Azt mondom, hogy ahogy a Te motordban még benne van valahol (nem túl mélyen
, tehát nem kell a fél motort kicserélni, csak venturit (?) )) még +20 lóerő, ebben a motorban még a + 30 ott van valahol. Az enyémben csak hengerfej cserével lehet tovább lépni.
Ez a mérés nagy tanulsággal szolgál a nagy száj lóerősöknek, akik simán bemondják az 1.6-osra a 90 lovat mega 135-öt.
150 ló felett nehéz motort csinálni, akár typ1-es, akár typ4-es.
Ez a typ4-es autó, ezzel a "gyenge" motorral kifújná az orrát sok magyar 160 szájlóerősnek, erre mérget merek venni.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10380 Dátum:
2010 Augusztus 05, 20:00:11 »
Én láttam a BS-nak mérési jegyzőkönyvét a 2,4 typ4 motorjáról ami 180 lovat tudott. Valószínűleg Az Anton gyerek nem hülye és precíz munkával valamikor megcsinálta a csúcs motorját. Ennek a motornak valószínűleg nagyon komolyan átdolgozta a fejeit, dugattyúkiállásokat és sűrítést nagyon precízen kimérte és még a karburálással is pöcsölhetett rendesen. Ezután volt egy jó recept. Elkezdte sorozatban nyomatni, de biztos vagyok benne, hogy a 100. vagy 500. motor után már nem pöcsölt annyit. (Illetve az emberei nem pöcsöltek annyit). Valószínűleg gyorsabban csinálják a fejeket, stb. Ilyen teljesítménynél már 1-2 mm marás a hengerfejben kapásból 15 LE különbséget hozhat... Szerintem érdekes lehet a többi motorépítő katalógusadatait megmérni...
Egyébként csúnya karburálási problémákról hallottam, de majd holnap látom a jegyzőkönyvet.
Idézetet írta: Maresz - 2010 Augusztus 05, 19:47:42
és a maradék 30ló?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
tazoli49
Hozzászólások: 3840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10379 Dátum:
2010 Augusztus 05, 19:49:56 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 Augusztus 05, 19:47:42
és a maradék 30ló?
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10378 Dátum:
2010 Augusztus 05, 19:47:42 »
Idézetet írta: callook - 2010 Augusztus 05, 19:42:01
Ezért érdekesek a mérési eredmények, mert ez az autó 1,2 tonna (Ezt is megmértük) És gecire megy...
és a maradék 30ló?
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10377 Dátum:
2010 Augusztus 05, 19:42:01 »
Ezért érdekesek a mérési eredmények, mert ez az autó 1,2 tonna (Ezt is megmértük) És gecire megy...
Idézetet írta: callook - 2010 Augusztus 05, 19:40:28
Ez BS katalógusában 180 LE
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10376 Dátum:
2010 Augusztus 05, 19:40:28 »
Ez BS katalógusában 180 LE
Idézetet írta: Maresz - 2010 Augusztus 05, 19:36:08
kint ezt mennyinek irták?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10375 Dátum:
2010 Augusztus 05, 19:36:08 »
Idézetet írta: callook - 2010 Augusztus 05, 19:25:54
Ma itthon a 4. bogár is felkerült az Istvánko szervíz teljesítmény-padjára.
A 2,4-es Boxer Shop által épített typ4 motor 147 LE-t teljesített.
Stunt talán tud bővebbet. Jó, hogy egyre több mért adat van. Lehet viszonyítani.
kint ezt mennyinek irták?
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10374 Dátum:
2010 Augusztus 05, 19:25:54 »
Ma itthon a 4. bogár is felkerült az Istvánko szervíz teljesítmény-padjára.
A 2,4-es Boxer Shop által épített typ4 motor 147 LE-t teljesített.
Stunt talán tud bővebbet. Jó, hogy egyre több mért adat van. Lehet viszonyítani.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10373 Dátum:
2010 Augusztus 05, 18:40:31 »
ez már tényleg beteges
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10372 Dátum:
2010 Augusztus 05, 17:24:32 »
Idézetet írta: Bill - 2010 Augusztus 05, 16:42:36
Na paráztass még!
Sz@rni kell a váltóra, egy jó motor bármilyen (jó) váltóval ütős.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
vwboxer
Hozzászólások: 1723
06 70 38 98 619
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10371 Dátum:
2010 Augusztus 05, 16:50:29 »
Idézetet írta: Bill - 2010 Augusztus 05, 14:40:27
Na most paráztattál be! AO-s váltóm van, 205/70R15 méretű gumival...
akinek egy 2.4 typ 4-ese van nincs mitöl palázni
http://www.motorvalto.hu/
1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ
1994 VW T4
1989 GOLF 2 94000km.................................ELADÓ
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10370 Dátum:
2010 Augusztus 05, 16:42:36 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Augusztus 05, 16:21:13
Kérdés még az is, hogy igazi aós vagy pedig anullás az a váltó...
Na paráztass még!
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10369 Dátum:
2010 Augusztus 05, 16:21:13 »
Idézetet írta: Bill - 2010 Augusztus 05, 14:40:27
Na most paráztattál be! AO-s váltóm van, 205/70R15 méretű gumival...
Kérdés még az is, hogy igazi aós vagy pedig anullás az a váltó...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10368 Dátum:
2010 Augusztus 05, 14:40:27 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Augusztus 05, 12:32:56
Érdekes, hogy a tuning autók elég nagy részében nem hosszú váltó van, hanem sima 4.375-ös. Ennek két oka van (szerintem), hogy sokszor gyorsulnak vele, valamint nincs rá szükségük, mert a motor forog 7000-et és van elég nagy végsebesség a rövid váltóval is.
Ráadásul amikor mennek 100-130 között van fordulat és van hűtés is.
Egyébként a hátsó gumi mérete is nagyon sokat változtat a végáttételen.
Na most paráztattál be! AO-s váltóm van, 205/70R15 méretű gumival...
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10367 Dátum:
2010 Augusztus 05, 12:32:56 »
Idézetet írta: 1303LS - 2010 Augusztus 05, 12:14:05
Érdekes, hogy a tuning autók elég nagy részében nem hosszú váltó van, hanem sima 4.375-ös. Ennek két oka van (szerintem), hogy sokszor gyorsulnak vele, valamint nincs rá szükségük, mert a motor forog 7000-et és van elég nagy végsebesség a rövid váltóval is.
Ráadásul amikor mennek 100-130 között van fordulat és van hűtés is.
Egyébként a hátsó gumi mérete is nagyon sokat változtat a végáttételen.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10366 Dátum:
2010 Augusztus 05, 12:14:05 »
Idézetet írta: gsattila - 2010 Augusztus 05, 12:08:34
Szerintem nem kell.
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #10365 Dátum:
2010 Augusztus 05, 12:08:34 »
Szerintem nem kell.
Idézetet írta: 1303LS - 2010 Augusztus 05, 07:35:06
Azon töröm a fejem, hogy kell-e nekem majd a hosszú váltó, ha lakókocsit is akarok vele húzni. Asszem majd a gyakorlat megmondja.
Oldalak:
1
...
293
294
295
296
297
[
298
]
299
300
301
302
303
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...