www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 29, 14:12:17

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 293 294 295 296 297 [298] 299 300 301 302 303 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3406312 alkalommal)
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #10404 Dátum: 2010 Augusztus 06, 19:31:45 »


Nem akarom a Kacsáriékat védeni, de ez most mit jelent? Nem értenek a 48-as DGS-hez? És valóban van olyan karbi, ahol a kis vákum kiállást 200-as fúvókával (néha a csőben is van) kell a szabadba vezetni. (40 DCNF)

Ezek beállítanak egy csomó féle karbit, DCOE-ben az országban legjobbak, erre jön a haverod, aki nem érti ezeket a "szaktekintélyeket". Én is szeretnék olyan okos lenni, mint a haverod, aki:
1, soha nem hibázik
2, mindig mindent tökéletesre csinál
3, biztos még olcsó is.


Egyébként meg várjunk egy kicsit, mennyit fog fogyasztani, hogy megy és mennyi a CO-ja. Az alapjárat oké.

mondjuk azt sem tudtuk meg hogy milyen motorra került az új karbi....
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #10403 Dátum: 2010 Augusztus 06, 18:19:58 »

Bogárba nem, de egy kis ismertető, hogy mire lehet hatással a mai rendszerekben: http://www.vezess.hu/magazin/miben_mas_gyari_flexfuel/20409/ 
Emellett az etanolt a gumitömítések és membránok sem mindig szeretik, persze ez erősen anyagfüggő.




Nekem még nem kellett membráncs cserélnem az ac-ben, benzincsövet is csak azért mert elöregedett. Az etanol meg nem eszi, legalábbis 3 év alatt nem. A benyaszűrő időbeni cseréjére viszont oda kell figyelni. Meg főleg hidegebb időben a szívőcsőelőmelegítőre, meg a torokfűtésre, meg a termosztátra, hogy jó legyen, mert az etanoltól kevésbé melegszi, ellenben illékonyabb is könnyen ledermeszti a karbut meg a szívócsövet, ellenben ha nincs bent a csappantyú akkor mész 30km-t mire nagyjából bemelegszik a motor. Ha minden bent van akkor viszont elég hamar be tud melegedni azért nagy hidegekben is.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10402 Dátum: 2010 Augusztus 06, 17:27:21 »

Martonvásár, karbi szervíz.
Barátom vett náluk ÚJ Weber 48DGS karbit





nem ertem ezeket a szaktekintelyeket"




Nem akarom a Kacsáriékat védeni, de ez most mit jelent? Nem értenek a 48-as DGS-hez? És valóban van olyan karbi, ahol a kis vákum kiállást 200-as fúvókával (néha a csőben is van) kell a szabadba vezetni. (40 DCNF)

Ezek beállítanak egy csomó féle karbit, DCOE-ben az országban legjobbak, erre jön a haverod, aki nem érti ezeket a "szaktekintélyeket". Én is szeretnék olyan okos lenni, mint a haverod, aki:
1, soha nem hibázik
2, mindig mindent tökéletesre csinál
3, biztos még olcsó is.


Egyébként meg várjunk egy kicsit, mennyit fog fogyasztani, hogy megy és mennyi a CO-ja. Az alapjárat oké.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető amato
Hozzászólások: 167


Results are all that matters.

« Hozzászólás #10401 Dátum: 2010 Augusztus 06, 14:42:14 »

Tankol itt valaki bogárba bioetanolt, vagy vannak tapasztalatok?érdekelne hogy vajon milyen hatással van egy ilyen típusú motorra.

Üdv, jano

Bogárba nem, de egy kis ismertető, hogy mire lehet hatással a mai rendszerekben: http://www.vezess.hu/magazin/miben_mas_gyari_flexfuel/20409/ 
Emellett az etanolt a gumitömítések és membránok sem mindig szeretik, persze ez erősen anyagfüggő.




Üdv,
amato
 
ELMO
1968 ELM220 VW1300
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #10400 Dátum: 2010 Augusztus 06, 09:50:00 »

nincs valami videó a neten róla?

asszem senki nem csinált

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #10399 Dátum: 2010 Augusztus 06, 09:48:07 »

Nem, mert ez a főtengelyen mért szám. Igen, jó kocsira gondolsz, makulátlan járgány és nagoyn tetszik a hangja (most hallottam először járni)
nincs valami videó a neten róla?
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #10398 Dátum: 2010 Augusztus 06, 09:24:53 »

Nem lehet, hogy az egyik főtengelyen, a másik meg keréken mért teljesítmény?

Nem, mert ez a főtengelyen mért szám. Igen, jó kocsira gondolsz, makulátlan járgány és nagoyn tetszik a hangja (most hallottam először járni)

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Süni
« Hozzászólás #10397 Dátum: 2010 Augusztus 06, 08:53:45 »

Nagyon komoly szörnyeteg. Roll Eyes
Ez az az (asszem) bronzmetál Cabrio, amit Martonvásárban láttam?
Süni
« Hozzászólás #10396 Dátum: 2010 Augusztus 06, 08:50:54 »

és a maradék 30ló? Grin
Nem lehet, hogy az egyik főtengelyen, a másik meg keréken mért teljesítmény?
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10395 Dátum: 2010 Augusztus 06, 08:41:17 »

Bele sem merek gondolni.
a főtengelyét vajon hogyan hozták össze?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #10394 Dátum: 2010 Augusztus 06, 01:04:33 »

a főtengelyét vajon hogyan hozták össze?
Meg minden mást, mondjuk Huh
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #10393 Dátum: 2010 Augusztus 05, 23:35:14 »

ez már tényleg beteges

a főtengelyét vajon hogyan hozták össze?


                             GNX-967
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #10392 Dátum: 2010 Augusztus 05, 23:13:45 »


És ahogy ránézel, nagyon egyben van. Mindene szép, noha nem minden az én ízlésemnek van  Wink, de nem is az enyém.
A motortér is meggyőző, a motor hangja is és 147 lóerő azért mozgatja a gépet... 5 gangos váltó, Porsche fékek, gyönyörű utastér. Szép ez az autó.
Az.noha nem minden az én ízlésemnek van  .Ezért tökéletes a bogár, mert mindenki megvalosithatja kicsit önmagát.
« Utoljára szerkesztve: 2010 Augusztus 05, 23:21:39 írta Mr.Horsepower »

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10391 Dátum: 2010 Augusztus 05, 22:17:16 »

Nagyon komoly szörnyeteg. Roll Eyes


És ahogy ránézel, nagyon egyben van. Mindene szép, noha nem minden az én ízlésemnek van  Wink, de nem is az enyém.
A motortér is meggyőző, a motor hangja is és 147 lóerő azért mozgatja a gépet... 5 gangos váltó, Porsche fékek, gyönyörű utastér. Szép ez az autó.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #10390 Dátum: 2010 Augusztus 05, 21:36:41 »

Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked
Nagyon komoly szörnyeteg. Roll Eyes

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #10389 Dátum: 2010 Augusztus 05, 21:35:28 »

[offtopic]eleve az 1303 a legnehezebb bogár, abból a cabrio meg még nehezebb. Ehhez jön az elektromos Porsche ülés, amit mikor vittem be a garázsba, akkor félúton meg kellett állnom pihenni. Plussz van benne egy profi hi-fi (2 Rockford Fosgate mélynyomó, 2 erösítő, 2középmély, 2közép stb 2 akksi) Ehhez jön még a 4 elektromos ablak. Illetve a typ4 motor is dög nehéz, meg az 5-ös Porsche váltó beépítése is kívánt plusszt. Aztán a hátsó futóműnél a térhálós merevítés, illetve hátul is gewinde.
Sok kicsi sokra megy...[/offtopicjavascript:void(0);]

Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #10388 Dátum: 2010 Augusztus 05, 20:44:11 »

Ma itthon a 4. bogár is felkerült az Istvánko szervíz teljesítmény-padjára.
A 2,4-es Boxer Shop által épített typ4 motor 147 LE-t teljesített.
Stunt talán tud bővebbet. Jó, hogy egyre több mért adat van. Lehet viszonyítani.
Fú, de tudnék én ennyinek örülni. Grin
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10387 Dátum: 2010 Augusztus 05, 20:34:44 »


mitől ilyen nehéz???  Shocked

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10386 Dátum: 2010 Augusztus 05, 20:33:18 »

Egyébként nagyon szép hangja van, nagyon kultúr. Niincs halálhörgés, siralom, csendes és szépen forog.
Szelephang sincs.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #10385 Dátum: 2010 Augusztus 05, 20:31:25 »

láttad aza hátsó futómüvet? Grin

zene sok sallang van...
ja, el is felejtettem, hogy kabrió... akkor nem szóltam.  Roll Eyes

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10384 Dátum: 2010 Augusztus 05, 20:30:43 »

mitől ilyen nehéz???  Shocked

Kabrio eleve nehezebb. Már amelyik nincs szétrohadva.  Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #10383 Dátum: 2010 Augusztus 05, 20:27:06 »

mitől ilyen nehéz???  Shocked
láttad aza hátsó futómüvet? Grin

zene sok sallang van...

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #10382 Dátum: 2010 Augusztus 05, 20:24:28 »

...mert ez az autó 1,2 tonna...
mitől ilyen nehéz???  Shocked

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10381 Dátum: 2010 Augusztus 05, 20:12:59 »

Ma itthon a 4. bogár is felkerült az Istvánko szervíz teljesítmény-padjára.
A 2,4-es Boxer Shop által épített typ4 motor 147 LE-t teljesített.
Stunt talán tud bővebbet. Jó, hogy egyre több mért adat van. Lehet viszonyítani.

A karakterisztika hasonló az enyémhez, elindul jó meredekséggel, majd szépen csökken a görbék felfelé ívelése, a typ4 még csúnyán be is szakad, majd kisebb meredekséggel megy fel és 5500 körül betetőz.
A különbség az, hogy nekem áramlási hibák (szűk keresztmetszetek) miatt, itt meg véleményem szerint egyszerű karburálási gond, ez látszik a lambda és CO értéken.
Először elszegényedett a typ4, utána 4000-nél meg olyan füstöt nyomott, mint egy dízel. Ez is csökkentette a teljesítményét, tehát belaposította a görbét, a felfelé ívelését csökkentette.

Az is érdekes, hogy a mérésen felmet 110 fokig az olaj, én egy kicsit ezt sokallom, bár kettő mérés volt, én a második után néztem meg.


Azt mondom, hogy ahogy a Te motordban még benne van valahol (nem túl mélyen Wink, tehát nem kell a fél motort kicserélni, csak venturit (?) )) még +20 lóerő, ebben a motorban még a + 30 ott van valahol. Az enyémben csak hengerfej cserével lehet tovább lépni.

Ez a mérés nagy tanulsággal szolgál a nagy száj lóerősöknek, akik simán bemondják az 1.6-osra a 90 lovat mega  135-öt.
150 ló felett nehéz motort csinálni, akár typ1-es, akár typ4-es.

Ez a typ4-es autó, ezzel a "gyenge" motorral kifújná az orrát sok magyar 160 szájlóerősnek, erre mérget merek venni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10380 Dátum: 2010 Augusztus 05, 20:00:11 »

Én láttam a BS-nak mérési jegyzőkönyvét a 2,4 typ4 motorjáról ami 180 lovat tudott. Valószínűleg Az Anton gyerek nem hülye és precíz munkával valamikor megcsinálta a csúcs motorját. Ennek a motornak valószínűleg nagyon komolyan átdolgozta a fejeit, dugattyúkiállásokat és sűrítést nagyon precízen kimérte és még a karburálással is pöcsölhetett rendesen. Ezután volt egy jó recept. Elkezdte sorozatban nyomatni, de biztos vagyok benne, hogy a 100. vagy 500. motor után már nem pöcsölt annyit. (Illetve az emberei nem pöcsöltek annyit). Valószínűleg gyorsabban csinálják a fejeket, stb. Ilyen teljesítménynél már 1-2 mm marás a hengerfejben kapásból 15 LE különbséget hozhat... Szerintem érdekes lehet a többi motorépítő katalógusadatait megmérni...
Egyébként csúnya karburálási problémákról hallottam, de majd holnap látom a jegyzőkönyvet.

és a maradék 30ló? Grin

Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #10379 Dátum: 2010 Augusztus 05, 19:49:56 »

és a maradék 30ló? Grin

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #10378 Dátum: 2010 Augusztus 05, 19:47:42 »

Ezért érdekesek a mérési eredmények, mert ez az autó 1,2 tonna (Ezt is megmértük) És gecire megy...

és a maradék 30ló? Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10377 Dátum: 2010 Augusztus 05, 19:42:01 »

Ezért érdekesek a mérési eredmények, mert ez az autó 1,2 tonna (Ezt is megmértük) És gecire megy...

Ez BS katalógusában 180 LE


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10376 Dátum: 2010 Augusztus 05, 19:40:28 »

Ez BS katalógusában 180 LE

kint ezt mennyinek irták?

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #10375 Dátum: 2010 Augusztus 05, 19:36:08 »

Ma itthon a 4. bogár is felkerült az Istvánko szervíz teljesítmény-padjára.
A 2,4-es Boxer Shop által épített typ4 motor 147 LE-t teljesített.
Stunt talán tud bővebbet. Jó, hogy egyre több mért adat van. Lehet viszonyítani.
kint ezt mennyinek irták?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10374 Dátum: 2010 Augusztus 05, 19:25:54 »

Ma itthon a 4. bogár is felkerült az Istvánko szervíz teljesítmény-padjára.
A 2,4-es Boxer Shop által épített typ4 motor 147 LE-t teljesített.
Stunt talán tud bővebbet. Jó, hogy egyre több mért adat van. Lehet viszonyítani.

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10373 Dátum: 2010 Augusztus 05, 18:40:31 »

ez már tényleg beteges



1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10372 Dátum: 2010 Augusztus 05, 17:24:32 »

Na paráztass még! Grin


Sz@rni kell a váltóra, egy jó motor bármilyen (jó) váltóval ütős.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vwboxer
Hozzászólások: 1723


06 70 38 98 619

« Hozzászólás #10371 Dátum: 2010 Augusztus 05, 16:50:29 »

Na most paráztattál be! AO-s váltóm van, 205/70R15 méretű gumival...
akinek egy 2.4 typ 4-ese van nincs mitöl palázni Grin

http://www.motorvalto.hu/

1971 VW 1302S
1988 VW T3 syncro...........+2db...................ELADÓ 
1994 VW T4
1989 GOLF 2  94000km.................................ELADÓ
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #10370 Dátum: 2010 Augusztus 05, 16:42:36 »


Kérdés még az is, hogy igazi aós vagy pedig anullás az a váltó...
Na paráztass még! Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10369 Dátum: 2010 Augusztus 05, 16:21:13 »

Na most paráztattál be! AO-s váltóm van, 205/70R15 méretű gumival...


Kérdés még az is, hogy igazi aós vagy pedig anullás az a váltó...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #10368 Dátum: 2010 Augusztus 05, 14:40:27 »


Érdekes, hogy a tuning autók elég nagy részében nem hosszú váltó van, hanem sima 4.375-ös. Ennek két oka van (szerintem), hogy sokszor gyorsulnak vele, valamint nincs rá szükségük, mert a motor forog 7000-et és van elég nagy végsebesség a rövid váltóval is.
Ráadásul amikor mennek 100-130 között van fordulat és van hűtés is.

Egyébként a hátsó gumi mérete is nagyon sokat változtat a végáttételen.
Na most paráztattál be! AO-s váltóm van, 205/70R15 méretű gumival...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10367 Dátum: 2010 Augusztus 05, 12:32:56 »



Érdekes, hogy a tuning autók elég nagy részében nem hosszú váltó van, hanem sima 4.375-ös. Ennek két oka van (szerintem), hogy sokszor gyorsulnak vele, valamint nincs rá szükségük, mert a motor forog 7000-et és van elég nagy végsebesség a rövid váltóval is.
Ráadásul amikor mennek 100-130 között van fordulat és van hűtés is.

Egyébként a hátsó gumi mérete is nagyon sokat változtat a végáttételen.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #10366 Dátum: 2010 Augusztus 05, 12:14:05 »

Szerintem nem kell.

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #10365 Dátum: 2010 Augusztus 05, 12:08:34 »

Szerintem nem kell.

Azon töröm a fejem, hogy kell-e nekem majd a hosszú váltó, ha lakókocsit is akarok vele húzni. Asszem majd a gyakorlat megmondja.

Oldalak: 1 ... 293 294 295 296 297 [298] 299 300 301 302 303 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.391 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.