www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 28, 01:32:03
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
268
269
270
271
272
[
273
]
274
275
276
277
278
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3402387 alkalommal)
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11404 Dátum:
2010 Október 17, 17:04:09 »
na ilyenek az általunk anyaghibásnak vélt tőkék
és ami még furább, az az oldala:
szarul néz ki, nemde?
Ha a rugóval lenne a gond, akkor a teteje lenne kopva és félre, nem így pöttyökben (szerintem)
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11403 Dátum:
2010 Október 17, 12:41:50 »
Idézetet írta: korben - 2010 Október 17, 12:12:03
az nem kadmiumoztatva akar lenni?
Gondolom Bill is erre célzott.
de a legfincsibb ha kandírozva van
www.tatinson.hu
www.kck.hu
korben
Hozzászólások: 1662
Korben Dallas
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11402 Dátum:
2010 Október 17, 12:12:03 »
Idézetet írta: maxi - 2010 Október 16, 13:05:21
burkolatok festve csavarok kandiumoztattva, stb
az nem kadmiumoztatva akar lenni?
Gondolom Bill is erre célzott.
Fényes bogarak hullanak, a doktor szedi össze mind, Hozzányúlni nem szabad, nyilvántartja szám szerint
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11401 Dátum:
2010 Október 17, 09:46:12 »
Idézetet írta: Bill - 2010 Október 16, 22:06:20
ezzel 320 lóerő!
Nem azzal csak kinéz valahogy
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11400 Dátum:
2010 Október 16, 22:06:20 »
Idézetet írta: maxi - 2010 Október 16, 13:05:21
...
kandiumoztattva
, stb
ezzel 320 lóerő!
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11399 Dátum:
2010 Október 16, 15:19:30 »
Idézetet írta: somci - 2010 Október 16, 14:17:18
Duplakarbi? Megcélzott lóerő?
dupla karbi majd tavasszal.
34nél csak nem lesz kevesebb
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11398 Dátum:
2010 Október 16, 14:25:01 »
Idézetet írta: callook - 2010 Október 12, 08:08:01
Mert a gyári tőke alkalmatlan egy 300-as tengelyhez, sőt nem hiába perselyezik át typ1 tőkére a blokkot, mert typ1-ből még a gyári is csak 102 g, míg typ4-ből egy Webcam könnyű tőke is 114 g...
enyém nincs 100g (mérleg szerint 98)
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11397 Dátum:
2010 Október 16, 14:17:18 »
Idézetet írta: maxi - 2010 Október 16, 13:05:21
egy jó kis 1200-es moci.
Már alig bírom, hogy milyen lesz
Duplakarbi? Megcélzott lóerő?
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11396 Dátum:
2010 Október 16, 13:05:21 »
Idézetet írta: somci - 2010 Október 16, 12:24:30
Mi a műtét?
egy jó kis 1200-es moci.
Már alig bírom, hogy milyen lesz
Amúgy:
-hibátlan alapméretes blokk, főtengely, és csapágyak.
-scat c25 vezérmű tengely.
-30mm-es szűrős olajpumpa
-empi 1:25 himbasor.
-felújított hengerfej.
-009 gyújtás
-bosch platina gyertyák.
-NGK gyújtókábel szett.
És minden tömítés és kopó alkatrészből új.
burkolatok festve csavarok kandiumoztattva, stb
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11395 Dátum:
2010 Október 16, 12:59:26 »
Idézetet írta: maxi - 2010 Október 15, 20:00:42
motoromat kipakoltam a mesternél
Még 1hét
Akkor bejöhettél volna útközben a hifiért.
http://sparkafer.blogspot.hu/
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11394 Dátum:
2010 Október 16, 12:24:30 »
Idézetet írta: maxi - 2010 Október 15, 20:00:42
motoromat kipakoltam a mesternél
Még 1hét
Mi a műtét?
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11393 Dátum:
2010 Október 15, 22:11:39 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Október 15, 21:53:42
Nem mondtam biztosra az egy hetet, de szeretném befejezni az alkatrészeim megérkezéséig.
Mert utána már nincs semmi csak az én motorom....
hajrá
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11392 Dátum:
2010 Október 15, 21:53:42 »
Idézetet írta: maxi - 2010 Október 15, 20:00:42
motoromat kipakoltam a mesternél
Még 1hét
Nem mondtam biztosra az egy hetet, de szeretném befejezni az alkatrészeim megérkezéséig.
Mert utána már nincs semmi csak az én motorom....
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11391 Dátum:
2010 Október 15, 20:00:42 »
motoromat kipakoltam a mesternél
Még 1hét
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11390 Dátum:
2010 Október 15, 15:11:10 »
Nekem a Günther kihozta a Drag Dayre a Stunt motyóival együtt...
Idézetet írta: reitim - 2010 Október 15, 14:57:46
Köszönöm!
Neked mennyi idő alatt hozták meg a rugókat cspről?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
reitim
Hozzászólások: 196
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11389 Dátum:
2010 Október 15, 14:57:46 »
Idézetet írta: callook - 2010 Október 15, 14:40:35
Pontosan. A szelepvezető körüli felöntést meg 17 mm átmérőre kell ledolgozni, akkor már rá tudod húzni a belső rugót.
Köszönöm!
Neked mennyi idő alatt hozták meg a rugókat cspről?
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11388 Dátum:
2010 Október 15, 14:40:35 »
Pontosan. A szelepvezető körüli felöntést meg 17 mm átmérőre kell ledolgozni, akkor már rá tudod húzni a belső rugót.
Idézetet írta: reitim - 2010 Október 15, 14:24:25
Tehát a szelepvezető körül addig kell lemarni hogy a külső rugó alapja egybe essen a belső rugó alapjával! jól gondolom?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11387 Dátum:
2010 Október 15, 14:39:03 »
Elvileg elfér. Főleg ha a szivatót leszereled a karbiról és fedelet raksz helyette. Néhány esetben a turbinaház szélére rá kell koppintani, mert éppen eléri a karbi. (A sűrítési viszony növelésével, ha kiszedetsz a hengerhejekből, akkor azok közelebb kerülnek egymáshoz, akkor elérheti a turbinaházat, de csak éppen.)
Idézetet írta: MatroX - 2010 Október 15, 12:56:31
Turbinaházon kell valamit alakítani vagy valamelyik burkolaton hogy a dupla karbi elférjen??? (Szinterezés szempontjából lenne fontos mert akkor elvinnék szinterezni)
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11386 Dátum:
2010 Október 15, 14:37:01 »
Idézetet írta: MatroX - 2010 Október 15, 12:56:31
Turbinaházon kell valamit alakítani vagy valamelyik burkolaton hogy a dupla karbi elférjen??? (Szinterezés szempontjából lenne fontos mert akkor elvinnék szinterezni)
A burkolatokon nem kell. A doblemezen érdemes viszont egy szerelőablakot vágni.
reitim
Hozzászólások: 196
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11385 Dátum:
2010 Október 15, 14:24:25 »
Idézetet írta: callook - 2010 Október 15, 12:21:48
Azt megadja a hozzá való rugótányér. A hengerfejen a szelepvezető körül le kell dolgozni simára a felületet, úgy, hogy olyan mély legyen, hogy ha beszereled a rugót, akkor a külső rugó 39,6 mm-re legyen összenyomva. A szeleptányér meg lépcsős, az megadja a belső rugó beépítési magasságát.
Tehát a szelepvezető körül addig kell lemarni hogy a külső rugó alapja egybe essen a belső rugó alapjával! jól gondolom?
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11384 Dátum:
2010 Október 15, 13:03:18 »
Idézetet írta: MatroX - 2010 Október 15, 12:56:31
Turbinaházon kell valamit alakítani vagy valamelyik burkolaton hogy a dupla karbi elférjen??? (Szinterezés szempontjából lenne fontos mert akkor elvinnék szinterezni)
Mikor WildDaemonét csináltuk, mi nem alakítottunk semmit.
http://sparkafer.blogspot.hu/
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11383 Dátum:
2010 Október 15, 12:56:31 »
Turbinaházon kell valamit alakítani vagy valamelyik burkolaton hogy a dupla karbi elférjen??? (Szinterezés szempontjából lenne fontos mert akkor elvinnék szinterezni)
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11382 Dátum:
2010 Október 15, 12:21:48 »
Azt megadja a hozzá való rugótányér. A hengerfejen a szelepvezető körül le kell dolgozni simára a felületet, úgy, hogy olyan mély legyen, hogy ha beszereled a rugót, akkor a külső rugó 39,6 mm-re legyen összenyomva. A szeleptányér meg lépcsős, az megadja a belső rugó beépítési magasságát.
Idézetet írta: reitim - 2010 Október 14, 17:09:32
A SCAT dupla rugónál a beépítés magasság az oké 39.6mm de ehhez milyen beépítési magasság tartozik a belső rugóhoz?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
reitim
Hozzászólások: 196
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11381 Dátum:
2010 Október 14, 17:09:32 »
A SCAT dupla rugónál a beépítés magasság az oké 39.6mm de ehhez milyen beépítési magasság tartozik a belső rugóhoz?
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11380 Dátum:
2010 Október 14, 16:03:37 »
Idézetet írta: MatroX - 2010 Október 14, 16:01:52
Milyen árban mozog az ilyen alfáról bontott IDF?? Csak viszonyítás képpen hogy drága vagy olcsó amit mondtak nekem.
30tól -120ig
www.tatinson.hu
www.kck.hu
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11379 Dátum:
2010 Október 14, 16:01:52 »
Idézetet írta: callook - 2010 Október 14, 12:08:15
Igen, jó. Egy felújítás + fúvókázás + szívócsonk + rudazat + légszűrő után.
Milyen árban mozog az ilyen alfáról bontott IDF?? Csak viszonyítás képpen hogy drága vagy olcsó amit mondtak nekem.
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11378 Dátum:
2010 Október 14, 12:08:15 »
Igen, jó. Egy felújítás + fúvókázás + szívócsonk + rudazat + légszűrő után.
Idézetet írta: MatroX - 2010 Október 14, 06:38:36
Weber IDF karbit ha szerzek alfáról az akár még jó is lehetne? (Felújítani gondolom mindenféleképpen kell)
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11377 Dátum:
2010 Október 14, 06:38:36 »
Weber IDF karbit ha szerzek alfáról az akár még jó is lehetne? (Felújítani gondolom mindenféleképpen kell)
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11376 Dátum:
2010 Október 13, 14:46:50 »
Pedig a simára is van elég jó biztosítás alapban.
Esetleg úgy lehetne sporólni, hogy a vevő bizza meg a DPD-t, hogy vegye fel a csomagot az eladótól.
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Október 13, 14:42:01
A DPD-nek van különböző csomagküldési szolgáltatása. Ez egyrészt időgarantált, másrészt pedig biztosított. Ez a legdrágább.
De simával nem küldik.
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11375 Dátum:
2010 Október 13, 14:42:01 »
Idézetet írta: Balage - 2010 Október 13, 12:06:13
A DPD-nek van különböző csomagküldési szolgáltatása. Ez egyrészt időgarantált, másrészt pedig biztosított. Ez a legdrágább.
De simával nem küldik.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11374 Dátum:
2010 Október 13, 12:19:09 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Október 13, 11:16:34
DPD Track and trace csomaggal küldik és feladástól számítva kb. 3-5 nap. Amikor a számlájukra beérkezik a pénz, onnan egy nap múlva adják fel.
Ha még soha nem rendeltél tőlük, akkor kicsit problémásabb a dolog, mert nincs ügyfélszámod, akkor számíts rá még két napot.
Tehát összesen kb 7 nap. Elég gyorsak és korrektek, szvsz. Sajnos a DPD díjszabása nagyon magas. A dupla rugóknál is számíts 25-28 euróra.
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Október 13, 12:25:12 írta Mákos
»
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11373 Dátum:
2010 Október 13, 12:06:13 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Október 13, 11:16:34
Sajnos a DPD díjszabása nagyon magas. A dupla rugóknál is számíts 25-28 euróra.
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
reitim
Hozzászólások: 196
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11372 Dátum:
2010 Október 13, 11:29:01 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Október 13, 11:25:33
Sokan meg tudják csinálni, mert nem a megcsinálás a nehéz, azt egy sima gépműhely megcsinálja.
Azt nem szokták tudni, hogy milyen mélyre marják a rugó alsó támaszkodó felületét. Ezt meg úgy lehet kitalálni, hogy meg kell nézni, hogy a tengely mennyit emel és eldönteni, hogy milyen himbával akarod használni. Amikor maximális összenyomás alatt van a rugó, akkor a rugó menetk között kell egy biztonsági résnek lenni, hogy soha, véletlenül se érjenek össze a rugó menetek.
Általában lehet erre infókat találni, és akkor nem kell számolgatni, összerakni, stb.
Maresz embere biztos meg tudja csinálni.
1:1,25 ös himba van a motorhoz és W120as engle vezmű!
Köszönöm a segítséget!
«
Utoljára szerkesztve: 2010 Október 13, 11:43:09 írta reitim
»
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11371 Dátum:
2010 Október 13, 11:25:33 »
Idézetet írta: reitim - 2010 Október 13, 11:21:33
Köszönöm!
Stunt ki tudja megcsinálni hogy a dupla rugókat korrektül felrakja a hengerfejemre? Van erre valaki jó szaki? mit kell kimarni a hengerfejből? azt kinél érdemes megcsinálni?
Sokan meg tudják csinálni, mert nem a megcsinálás a nehéz, azt egy sima gépműhely megcsinálja.
Azt nem szokták tudni, hogy milyen mélyre marják a rugó alsó támaszkodó felületét. Ezt meg úgy lehet kitalálni, hogy meg kell nézni, hogy a tengely mennyit emel és eldönteni, hogy milyen himbával akarod használni. Amikor maximális összenyomás alatt van a rugó, akkor a rugó menetk között kell egy biztonsági résnek lenni, hogy soha, véletlenül se érjenek össze a rugó menetek.
Általában lehet erre infókat találni, és akkor nem kell számolgatni, összerakni, stb.
Maresz embere biztos meg tudja csinálni.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
reitim
Hozzászólások: 196
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11370 Dátum:
2010 Október 13, 11:21:33 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 Október 13, 11:16:34
DPD Track and trace csomaggal küldik és feladástól számítva kb. 3-5 nap. Amikor a számlájukra beérkezik a pénz, onnan egy nap múlva adják fel.
Ha még soha nem rendeltél tőlük, akkor kicsit problémásabb a dolog, mert nincs ügyfélszámod, akkor számíts rá még két napot.
Tehát összesen kb 7 nap. Elég gyorsak és korrektek, szvsz. Sajnos a DPD díjszabása nagyon magas. A dupla rugóknál is számíts 25-28 euróra.
Köszönöm!
Stunt ki tudja megcsinálni hogy a dupla rugókat korrektül felrakja a hengerfejemre? Van erre valaki jó szaki? mit kell kimarni a hengerfejből? azt kinél érdemes megcsinálni?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11369 Dátum:
2010 Október 13, 11:16:34 »
Idézetet írta: reitim - 2010 Október 13, 10:26:08
CSP-ről ha rendelek mennyi idő alatt hozzák meg a cuccot? (callook menyi idő volt míg meghozták a rugókat neked?)
DPD Track and trace csomaggal küldik és feladástól számítva kb. 3-5 nap. Amikor a számlájukra beérkezik a pénz, onnan egy nap múlva adják fel.
Ha még soha nem rendeltél tőlük, akkor kicsit problémásabb a dolog, mert nincs ügyfélszámod, akkor számíts rá még két napot.
Tehát összesen kb 7 nap. Elég gyorsak és korrektek, szvsz. Sajnos a DPD díjszabása nagyon magas. A dupla rugóknál is számíts 25-28 euróra.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
reitim
Hozzászólások: 196
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11368 Dátum:
2010 Október 13, 10:26:08 »
CSP-ről ha rendelek mennyi idő alatt hozzák meg a cuccot? (callook menyi idő volt míg meghozták a rugókat neked?)
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11367 Dátum:
2010 Október 12, 21:44:37 »
Idézetet írta: MatroX - 2010 Október 12, 21:07:57
De ha kiléptetem valahol a blokkból az olajat és vissza akkor nem az egész mennyiség folyik át a szűrőn vagy rossz írányba gondolkodom??? Vagy a pumpa után a furatot lezárom és oda léptetem vissza majd ??? Illetve olajhűtő szükséges egy 1914-es motornak??
miért nem jó a sima fedeles verzio?
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11366 Dátum:
2010 Október 12, 21:37:25 »
Idézetet írta: MatroX - 2010 Október 12, 21:07:57
De ha kiléptetem valahol a blokkból az olajat és vissza akkor nem az egész mennyiség folyik át a szűrőn vagy rossz írányba gondolkodom??? Vagy a pumpa után a furatot lezárom és oda léptetem vissza majd ??? Illetve olajhűtő szükséges egy 1914-es motornak??
Az olajpumpa fedélen kell kiléptetni, lezárni a másik kivezetést és az olaj főcsatornánál vissza. Mindenki így csinálja, így van nekem is.
Így a szűrő a nyomóágban lesz, teljes mennyiséget szűr.
1915-ös motorból van 80 lovas is meg 170 lovas is, a teljesítménytől függ a hőleadás, csak kisebb mértékben a hengerűrtartalomtól.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #11365 Dátum:
2010 Október 12, 21:07:57 »
Idézetet írta: callook - 2010 Október 12, 21:00:55
Van
Külső olajszűrőkonzol + az olajat valahol ki- és visszavezeted a blokkba.
De ha kiléptetem valahol a blokkból az olajat és vissza akkor nem az egész mennyiség folyik át a szűrőn vagy rossz írányba gondolkodom??? Vagy a pumpa után a furatot lezárom és oda léptetem vissza majd ??? Illetve olajhűtő szükséges egy 1914-es motornak??
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
Oldalak:
1
...
268
269
270
271
272
[
273
]
274
275
276
277
278
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...