www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 28, 01:32:03

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 268 269 270 271 272 [273] 274 275 276 277 278 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3402387 alkalommal)
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #11404 Dátum: 2010 Október 17, 17:04:09 »

na ilyenek az általunk anyaghibásnak vélt tőkék







és ami még furább, az az oldala:



szarul néz ki, nemde?

Ha a rugóval lenne a gond, akkor a teteje lenne kopva és félre, nem így pöttyökben (szerintem)

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11403 Dátum: 2010 Október 17, 12:41:50 »

az nem kadmiumoztatva akar lenni?
Gondolom Bill is erre célzott.
de a legfincsibb ha kandírozva van Roll Eyes

Nem elérhető korben
Hozzászólások: 1662


Korben Dallas

« Hozzászólás #11402 Dátum: 2010 Október 17, 12:12:03 »


burkolatok festve csavarok kandiumoztattva, stb

az nem kadmiumoztatva akar lenni?
Gondolom Bill is erre célzott.

Fényes bogarak hullanak, a doktor szedi össze mind, Hozzányúlni nem szabad, nyilvántartja szám szerint
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #11401 Dátum: 2010 Október 17, 09:46:12 »

ezzel 320 lóerő! Grin Evil
Nem azzal csak kinéz valahogy Evil

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #11400 Dátum: 2010 Október 16, 22:06:20 »

... kandiumoztattva, stb
ezzel 320 lóerő! Grin Evil
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #11399 Dátum: 2010 Október 16, 15:19:30 »

Duplakarbi? Megcélzott lóerő?
dupla karbi majd tavasszal.
34nél csak nem lesz kevesebb Evil

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #11398 Dátum: 2010 Október 16, 14:25:01 »

Mert a gyári tőke alkalmatlan egy 300-as tengelyhez, sőt nem hiába perselyezik át typ1 tőkére a blokkot, mert typ1-ből még a gyári is csak 102 g, míg typ4-ből egy Webcam könnyű tőke is 114 g...

enyém nincs 100g (mérleg szerint 98)

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #11397 Dátum: 2010 Október 16, 14:17:18 »

egy jó kis 1200-es moci. Grin
Már alig bírom, hogy milyen lesz Smiley
Duplakarbi? Megcélzott lóerő?
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #11396 Dátum: 2010 Október 16, 13:05:21 »

Mi a műtét?
egy jó kis 1200-es moci. Grin
Már alig bírom, hogy milyen lesz Smiley
Amúgy:
-hibátlan alapméretes blokk, főtengely, és csapágyak.
-scat c25 vezérmű tengely.
-30mm-es szűrős olajpumpa
-empi 1:25 himbasor.
-felújított hengerfej.
-009 gyújtás
-bosch platina gyertyák.
-NGK gyújtókábel szett.
És minden tömítés és kopó alkatrészből új.
 Smiley
burkolatok festve csavarok kandiumoztattva, stb

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #11395 Dátum: 2010 Október 16, 12:59:26 »

motoromat kipakoltam a mesternél Smiley
Még 1hét Smiley
 Smiley
Akkor bejöhettél volna útközben a hifiért. Grin

Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #11394 Dátum: 2010 Október 16, 12:24:30 »

motoromat kipakoltam a mesternél Smiley
Még 1hét Smiley
 Smiley
Mi a műtét?
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #11393 Dátum: 2010 Október 15, 22:11:39 »

Nem mondtam biztosra az egy hetet, de szeretném befejezni az alkatrészeim megérkezéséig.

Mert utána már nincs semmi csak az én motorom....  Wink
hajrá Smiley

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11392 Dátum: 2010 Október 15, 21:53:42 »

motoromat kipakoltam a mesternél Smiley
Még 1hét Smiley
 Smiley

Nem mondtam biztosra az egy hetet, de szeretném befejezni az alkatrészeim megérkezéséig.

Mert utána már nincs semmi csak az én motorom....  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #11391 Dátum: 2010 Október 15, 20:00:42 »

motoromat kipakoltam a mesternél Smiley
Még 1hét Smiley
 Smiley

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11390 Dátum: 2010 Október 15, 15:11:10 »

Nekem a Günther kihozta a Drag Dayre a Stunt motyóival együtt...

Köszönöm!
Neked mennyi idő alatt hozták meg a rugókat cspről?


Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #11389 Dátum: 2010 Október 15, 14:57:46 »

Pontosan. A szelepvezető körüli felöntést meg 17 mm átmérőre kell ledolgozni, akkor már rá tudod húzni a belső rugót.

Köszönöm!
Neked mennyi idő alatt hozták meg a rugókat cspről?
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11388 Dátum: 2010 Október 15, 14:40:35 »

Pontosan. A szelepvezető körüli felöntést meg 17 mm átmérőre kell ledolgozni, akkor már rá tudod húzni a belső rugót.

Tehát a szelepvezető körül addig kell lemarni hogy a külső rugó alapja egybe essen a belső rugó alapjával! jól gondolom?


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11387 Dátum: 2010 Október 15, 14:39:03 »

Elvileg elfér. Főleg ha a szivatót leszereled a karbiról és fedelet raksz helyette. Néhány esetben a turbinaház szélére rá kell koppintani, mert éppen eléri a karbi. (A sűrítési viszony növelésével, ha kiszedetsz a hengerhejekből, akkor azok közelebb kerülnek egymáshoz, akkor elérheti a turbinaházat, de csak éppen.)

Turbinaházon kell valamit alakítani vagy valamelyik burkolaton hogy a dupla karbi elférjen??? (Szinterezés szempontjából lenne fontos mert akkor elvinnék szinterezni)

Robpanzer
« Hozzászólás #11386 Dátum: 2010 Október 15, 14:37:01 »

Turbinaházon kell valamit alakítani vagy valamelyik burkolaton hogy a dupla karbi elférjen??? (Szinterezés szempontjából lenne fontos mert akkor elvinnék szinterezni)

A burkolatokon nem kell. A doblemezen érdemes viszont egy szerelőablakot vágni.
Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #11385 Dátum: 2010 Október 15, 14:24:25 »

Azt megadja a hozzá való rugótányér. A hengerfejen a szelepvezető körül le kell dolgozni simára a felületet, úgy, hogy olyan mély legyen, hogy ha beszereled a rugót, akkor a külső rugó 39,6 mm-re legyen összenyomva. A szeleptányér meg lépcsős, az megadja a belső rugó beépítési magasságát.


Tehát a szelepvezető körül addig kell lemarni hogy a külső rugó alapja egybe essen a belső rugó alapjával! jól gondolom?
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #11384 Dátum: 2010 Október 15, 13:03:18 »

Turbinaházon kell valamit alakítani vagy valamelyik burkolaton hogy a dupla karbi elférjen??? (Szinterezés szempontjából lenne fontos mert akkor elvinnék szinterezni)
Mikor WildDaemonét csináltuk, mi nem alakítottunk semmit.

Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #11383 Dátum: 2010 Október 15, 12:56:31 »

Turbinaházon kell valamit alakítani vagy valamelyik burkolaton hogy a dupla karbi elférjen??? (Szinterezés szempontjából lenne fontos mert akkor elvinnék szinterezni)

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11382 Dátum: 2010 Október 15, 12:21:48 »

Azt megadja a hozzá való rugótányér. A hengerfejen a szelepvezető körül le kell dolgozni simára a felületet, úgy, hogy olyan mély legyen, hogy ha beszereled a rugót, akkor a külső rugó 39,6 mm-re legyen összenyomva. A szeleptányér meg lépcsős, az megadja a belső rugó beépítési magasságát.

A SCAT dupla rugónál a beépítés magasság az oké 39.6mm de ehhez milyen beépítési magasság tartozik a belső rugóhoz?

Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #11381 Dátum: 2010 Október 14, 17:09:32 »

A SCAT dupla rugónál a beépítés magasság az oké 39.6mm de ehhez milyen beépítési magasság tartozik a belső rugóhoz?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11380 Dátum: 2010 Október 14, 16:03:37 »

Milyen árban mozog az ilyen alfáról bontott IDF?? Csak viszonyítás képpen hogy drága vagy olcsó amit mondtak nekem.
30tól -120ig

Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #11379 Dátum: 2010 Október 14, 16:01:52 »

Igen, jó. Egy felújítás + fúvókázás + szívócsonk + rudazat + légszűrő után.


Milyen árban mozog az ilyen alfáról bontott IDF?? Csak viszonyítás képpen hogy drága vagy olcsó amit mondtak nekem.

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11378 Dátum: 2010 Október 14, 12:08:15 »

Igen, jó. Egy felújítás + fúvókázás + szívócsonk + rudazat + légszűrő után.

Weber IDF karbit ha szerzek alfáról az akár még jó is lehetne? (Felújítani gondolom mindenféleképpen kell)

Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #11377 Dátum: 2010 Október 14, 06:38:36 »

Weber IDF karbit ha szerzek alfáról az akár még jó is lehetne? (Felújítani gondolom mindenféleképpen kell)

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11376 Dátum: 2010 Október 13, 14:46:50 »

Pedig a simára is van elég jó biztosítás alapban.

Esetleg úgy lehetne sporólni, hogy a vevő bizza meg a DPD-t, hogy vegye fel a csomagot az eladótól.


A DPD-nek van különböző csomagküldési szolgáltatása. Ez egyrészt időgarantált, másrészt pedig biztosított. Ez a legdrágább.
De simával nem küldik.  Undecided

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11375 Dátum: 2010 Október 13, 14:42:01 »




A DPD-nek van különböző csomagküldési szolgáltatása. Ez egyrészt időgarantált, másrészt pedig biztosított. Ez a legdrágább.
De simával nem küldik.  Undecided

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #11374 Dátum: 2010 Október 13, 12:19:09 »


DPD Track and trace csomaggal küldik és feladástól számítva kb. 3-5 nap. Amikor a számlájukra beérkezik a pénz, onnan egy nap múlva adják fel.

Ha még soha nem rendeltél tőlük, akkor kicsit problémásabb a dolog, mert nincs ügyfélszámod, akkor számíts rá még két napot.
Tehát összesen kb 7 nap. Elég gyorsak és korrektek, szvsz. Sajnos a DPD díjszabása nagyon magas. A dupla rugóknál is számíts 25-28 euróra.



« Utoljára szerkesztve: 2010 Október 13, 12:25:12 írta Mákos »

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11373 Dátum: 2010 Október 13, 12:06:13 »

 

 Sajnos a DPD díjszabása nagyon magas. A dupla rugóknál is számíts 25-28 euróra.



1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #11372 Dátum: 2010 Október 13, 11:29:01 »


Sokan meg tudják csinálni, mert nem a megcsinálás a nehéz, azt egy sima gépműhely megcsinálja.

Azt nem szokták tudni, hogy milyen mélyre marják a rugó alsó támaszkodó felületét. Ezt meg úgy lehet kitalálni, hogy meg kell nézni, hogy a tengely mennyit emel és eldönteni, hogy milyen himbával akarod használni. Amikor maximális összenyomás alatt van a rugó, akkor a rugó menetk között kell egy biztonsági résnek lenni, hogy soha, véletlenül se érjenek össze a rugó menetek.
Általában lehet erre infókat találni, és akkor nem kell számolgatni, összerakni, stb.

Maresz embere biztos meg tudja csinálni.
1:1,25 ös himba van a motorhoz és W120as engle vezmű!
Köszönöm a segítséget!
« Utoljára szerkesztve: 2010 Október 13, 11:43:09 írta reitim »
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11371 Dátum: 2010 Október 13, 11:25:33 »

Köszönöm!
Stunt ki tudja megcsinálni hogy a dupla rugókat korrektül felrakja a hengerfejemre? Van erre valaki jó szaki? mit kell kimarni a hengerfejből? azt kinél érdemes megcsinálni?


Sokan meg tudják csinálni, mert nem a megcsinálás a nehéz, azt egy sima gépműhely megcsinálja.

Azt nem szokták tudni, hogy milyen mélyre marják a rugó alsó támaszkodó felületét. Ezt meg úgy lehet kitalálni, hogy meg kell nézni, hogy a tengely mennyit emel és eldönteni, hogy milyen himbával akarod használni. Amikor maximális összenyomás alatt van a rugó, akkor a rugó menetk között kell egy biztonsági résnek lenni, hogy soha, véletlenül se érjenek össze a rugó menetek.
Általában lehet erre infókat találni, és akkor nem kell számolgatni, összerakni, stb.

Maresz embere biztos meg tudja csinálni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #11370 Dátum: 2010 Október 13, 11:21:33 »


DPD Track and trace csomaggal küldik és feladástól számítva kb. 3-5 nap. Amikor a számlájukra beérkezik a pénz, onnan egy nap múlva adják fel.

Ha még soha nem rendeltél tőlük, akkor kicsit problémásabb a dolog, mert nincs ügyfélszámod, akkor számíts rá még két napot.
Tehát összesen kb 7 nap. Elég gyorsak és korrektek, szvsz. Sajnos a DPD díjszabása nagyon magas. A dupla rugóknál is számíts 25-28 euróra.


Köszönöm!
Stunt ki tudja megcsinálni hogy a dupla rugókat korrektül felrakja a hengerfejemre? Van erre valaki jó szaki? mit kell kimarni a hengerfejből? azt kinél érdemes megcsinálni?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11369 Dátum: 2010 Október 13, 11:16:34 »

CSP-ről ha rendelek mennyi idő alatt hozzák meg a cuccot? (callook menyi idő volt míg meghozták a rugókat neked?)


DPD Track and trace csomaggal küldik és feladástól számítva kb. 3-5 nap. Amikor a számlájukra beérkezik a pénz, onnan egy nap múlva adják fel.

Ha még soha nem rendeltél tőlük, akkor kicsit problémásabb a dolog, mert nincs ügyfélszámod, akkor számíts rá még két napot.
Tehát összesen kb 7 nap. Elég gyorsak és korrektek, szvsz. Sajnos a DPD díjszabása nagyon magas. A dupla rugóknál is számíts 25-28 euróra.


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #11368 Dátum: 2010 Október 13, 10:26:08 »

CSP-ről ha rendelek mennyi idő alatt hozzák meg a cuccot? (callook menyi idő volt míg meghozták a rugókat neked?)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11367 Dátum: 2010 Október 12, 21:44:37 »

De ha kiléptetem valahol a blokkból az olajat és vissza akkor nem az egész mennyiség folyik át a szűrőn vagy rossz írányba gondolkodom??? Vagy a pumpa után a furatot lezárom és oda léptetem vissza majd ??? Illetve olajhűtő szükséges egy 1914-es motornak??
miért nem jó a sima fedeles verzio?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11366 Dátum: 2010 Október 12, 21:37:25 »

De ha kiléptetem valahol a blokkból az olajat és vissza akkor nem az egész mennyiség folyik át a szűrőn vagy rossz írányba gondolkodom??? Vagy a pumpa után a furatot lezárom és oda léptetem vissza majd ??? Illetve olajhűtő szükséges egy 1914-es motornak??

Az olajpumpa fedélen kell kiléptetni, lezárni a másik kivezetést és az olaj főcsatornánál vissza. Mindenki így csinálja, így van nekem is.
Így a szűrő a nyomóágban lesz, teljes mennyiséget szűr.

1915-ös motorból van 80 lovas is meg 170 lovas is, a teljesítménytől függ a hőleadás, csak kisebb mértékben a hengerűrtartalomtól.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #11365 Dátum: 2010 Október 12, 21:07:57 »

Van
Külső olajszűrőkonzol + az olajat valahol ki- és visszavezeted a blokkba.


De ha kiléptetem valahol a blokkból az olajat és vissza akkor nem az egész mennyiség folyik át a szűrőn vagy rossz írányba gondolkodom??? Vagy a pumpa után a furatot lezárom és oda léptetem vissza majd ??? Illetve olajhűtő szükséges egy 1914-es motornak??

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Oldalak: 1 ... 268 269 270 271 272 [273] 274 275 276 277 278 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.426 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.