www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 14:16:34

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 252 253 254 255 256 [257] 258 259 260 261 262 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3400591 alkalommal)
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12044 Dátum: 2010 November 30, 13:07:24 »

Ha tényleg annyi akkor a pontos elérhetőséget beírhatátok a hasznosba.
Kösz a tippet...  Roll Eyes
Most néztem, hogy a hegyaljánál 108 Ft-ba kerül egy darab...

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Robpanzer
« Hozzászólás #12043 Dátum: 2010 November 30, 12:42:20 »

keress egy esztergalyost talan megcsinalja neked 20 forintert

Kösz a tippet...  Roll Eyes
Most néztem, hogy a hegyaljánál 108 Ft-ba kerül egy darab...
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #12042 Dátum: 2010 November 30, 12:02:12 »

Sziasztok!
Weber DGFAV karbihoz hol lehet emberi áron fúvókákat kapni? Kerestem a Baditznál, de 2000 Ft-ot mondott egy 137-es főfúvókára...
keress egy esztergalyost talan megcsinalja neked 20 forintert

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Robpanzer
« Hozzászólás #12041 Dátum: 2010 November 29, 22:25:34 »

Sziasztok!
Weber DGFAV karbihoz hol lehet emberi áron fúvókákat kapni? Kerestem a Baditznál, de 2000 Ft-ot mondott egy 137-es főfúvókára...
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #12040 Dátum: 2010 November 29, 12:53:07 »

egyébként az f-es miért jó? mindenki az 1.2 D-re esküszik azt mondjuk értem is hogy miért.De szvsz az fe-s blokkban nincs semmi egetrengető, amitől tartósabb szebb, gyorsabb stb. lenne mint a többi. (nekemisazvan)
En ugy tudom az F motor  az mind 1300 ccm. es itt a fötengely is mas lett, vagyis nagyobb a lökete 64 helyett 69 mm

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #12039 Dátum: 2010 November 28, 21:25:43 »

Majd nehogy sírva fakadjon a sok tuningos ha elpicsázom őket a d1200-el  Evil

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12038 Dátum: 2010 November 28, 20:56:46 »

van még D1200 is  Grin
  a szerencsétlen Roll Eyes Grin

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #12037 Dátum: 2010 November 28, 20:53:46 »

nem jó, de az van neki Roll Eyes meg ct meg wasser  ahelyett hogy becserélné a hármat egy normálisra  Wink
van még D1200 is  Grin

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12036 Dátum: 2010 November 28, 20:51:16 »

egyébként az f-es miért jó? mindenki az 1.2 D-re esküszik azt mondjuk értem is hogy miért.De szvsz az fe-s blokkban nincs semmi egetrengető, amitől tartósabb szebb, gyorsabb stb. lenne mint a többi. (nekemisazvan)
nem jó, de az van neki Roll Eyes meg ct meg wasser  ahelyett hogy becserélné a hármat egy normálisra  Wink

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #12035 Dátum: 2010 November 28, 20:48:37 »

egyébként az f-es miért jó? mindenki az 1.2 D-re esküszik azt mondjuk értem is hogy miért.De szvsz az fe-s blokkban nincs semmi egetrengető, amitől tartósabb szebb, gyorsabb stb. lenne mint a többi. (nekemisazvan)
pont azt írtam hogy az F-s nem jó tuning célra   Wink

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #12034 Dátum: 2010 November 28, 20:44:00 »

nemkinlódósnak ott az F-s,  Smiley az a tartós 120-at nem hiszem hogy bírná  Wink meg így alvázfelújítás szüneteiben sem unatkozok
egyébként az f-es miért jó? mindenki az 1.2 D-re esküszik azt mondjuk értem is hogy miért.De szvsz az fe-s blokkban nincs semmi egetrengető, amitől tartósabb szebb, gyorsabb stb. lenne mint a többi. (nekemisazvan)

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #12033 Dátum: 2010 November 28, 20:39:31 »

hát ha semmi nagy igénybevétel, akkor semmi értelme kínlódni vele bádogok ,olajhűtő.... Roll Eyes
nemkinlódósnak ott az F-s,  Smiley az a tartós 120-at nem hiszem hogy bírná  Wink meg így alvázfelújítás szüneteiben sem unatkozok

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12032 Dátum: 2010 November 28, 19:55:15 »

Nagyon plafon 5000fordulatig akarok vele felmenni, túrázni való moci lesz apróbb okosságokkal. Wink
hát ha semmi nagy igénybevétel, akkor semmi értelme kínlódni vele bádogok ,olajhűtő.... Roll Eyes

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #12031 Dátum: 2010 November 28, 17:03:43 »

vadász-vadász Roll Eyes forgós motort ne tervezz belőle vagy költhetsz egy valag lóvét könnyített szelepemelő tőkére Undecided
Nagyon plafon 5000fordulatig akarok vele felmenni, túrázni való moci lesz apróbb okosságokkal. Wink

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #12030 Dátum: 2010 November 28, 14:41:52 »

csak építeni valami motorérdekességet mert ilyet még nem csináltam
vadász, vadász.... :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #12029 Dátum: 2010 November 28, 13:33:51 »

honnan tudod, tán leselkedtél mikor csináltam a szívócsöveket  Roll Eyes
Jaaa tényleg, neked egyedik vannak. Akko nem szóttam  Wink
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12028 Dátum: 2010 November 28, 09:50:28 »

tegyél bele subaru motort, nincs gond :-)

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #12027 Dátum: 2010 November 28, 08:16:36 »

mi a nagyobb szopóág typ1/76mm vagy oxyboxer?
tegyél bele subaru motort, nincs gond :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12026 Dátum: 2010 November 27, 23:13:28 »

oxy

mi a nagyobb szopóág typ1/76mm vagy oxyboxer?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12025 Dátum: 2010 November 27, 23:03:38 »

Ahogy Maresz írja, ki kell jönnie... WBX-nél nehezen ment, akkor picit melegítettem...

mi a nagyobb szopóág typ1/76mm vagy oxyboxer?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12024 Dátum: 2010 November 27, 22:59:47 »

Jó kis CT-s moci  Wink az oxy-val fehagytam ,és belekezdtem egy CT-s blokkba én is , de marad 1,6-os .
vadász-vadász Roll Eyes forgós motort ne tervezz belőle vagy költhetsz egy valag lóvét könnyített szelepemelő tőkére Undecided

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #12023 Dátum: 2010 November 27, 22:05:21 »

nem, hanem a blokkot  Grin de ezt így szokták mondani  Wink
megnyugodtam  Wink Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #12022 Dátum: 2010 November 27, 21:53:28 »

CT ... a CU az Typ4
francba igazad van CT köszi javítok

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #12021 Dátum: 2010 November 27, 21:52:41 »

remélem te sem a csavarokat  Wink
nem, hanem a blokkot  Grin de ezt így szokták mondani  Wink

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #12020 Dátum: 2010 November 27, 21:49:47 »

1981évi t3 kockabusz 1.6  A typ1 blokk csúcsa! Roll Eyes  bal: papiros olajszűró  jobb: olajbetöltő nyílás olyan van a typ3 mocikon is aszem egy vastag lemezcső lett leszedve
Jó kis CT-s moci  Wink az oxy-val fehagytam ,és belekezdtem egy CT-s blokkba én is , de marad 1,6-os .
« Utoljára szerkesztve: 2010 November 27, 21:53:50 írta ESZ-764 »

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #12019 Dátum: 2010 November 27, 21:48:38 »

WBX-nél én a henger tőcsavarokkal szoptam, be vannak állva állat módjára, törnek mint a ropi, pedig melegíteni is próbáltam  Cry
remélem te sem a csavarokat  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #12018 Dátum: 2010 November 27, 21:40:39 »

Ahogy Maresz írja, ki kell jönnie... WBX-nél nehezen ment, akkor picit melegítettem...

WBX-nél én a henger tőcsavarokkal szoptam, be vannak állva állat módjára, törnek mint a ropi, pedig melegíteni is próbáltam  Cry
« Utoljára szerkesztve: 2010 November 27, 21:45:24 írta ESZ-764 »

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #12017 Dátum: 2010 November 27, 21:31:29 »

csak a bátorság hiányzott ! kint van! nagy csattanással megindult Roll Eyes
egy vízvezetékszer tunernek nem lehet nagy gond egy berohadt csavar :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12016 Dátum: 2010 November 27, 19:13:46 »

annak is kikéne jönni-------
csak a bátorság hiányzott ! kint van! nagy csattanással megindult Roll Eyes

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #12015 Dátum: 2010 November 27, 17:31:06 »

picit melegítettem...

de gondolom nem a csavart  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12014 Dátum: 2010 November 27, 16:22:54 »

Ahogy Maresz írja, ki kell jönnie... WBX-nél nehezen ment, akkor picit melegítettem...

Meg se mozdul, attól félek széttöröm vagy megrepesztem a blokkot ! ezek nem a henger hanem a blokk vastag csavarjai Roll Eyes

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12013 Dátum: 2010 November 27, 16:01:48 »

Meg se mozdul, attól félek széttöröm vagy megrepesztem a blokkot ! ezek nem a henger hanem a blokk vastag csavarjai Roll Eyes
annak is kikéne jönni-------

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12012 Dátum: 2010 November 27, 16:00:30 »

2anyát ráteker összekontráz majd kihajtod Wink
Meg se mozdul, attól félek széttöröm vagy megrepesztem a blokkot ! ezek nem a henger hanem a blokk vastag csavarjai Roll Eyes

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12011 Dátum: 2010 November 27, 15:55:34 »

hogy lehet kiszedni a blokk összefogató csavarokat ? nem fér be a blokk egybe a marogépbe hogy bemarják a 94mm hengereket Roll Eyes
2anyát ráteker összekontráz majd kihajtod Wink

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12010 Dátum: 2010 November 27, 14:28:15 »

hogy lehet kiszedni a blokk összefogató csavarokat ? nem fér be a blokk egybe a marogépbe hogy bemarják a 94mm hengereket Roll Eyes

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12009 Dátum: 2010 November 27, 14:24:23 »

Ez milyen blokk ? Mi az a csöcs bal oldalt ? Meg a lik jobb alul ?
1981évi t3 kockabusz 1.6  A typ1 blokk csúcsa! Roll Eyes  bal: papiros olajszűró  jobb: olajbetöltő nyílás olyan van a typ3 mocikon is aszem egy vastag lemezcső lett leszedve
« Utoljára szerkesztve: 2010 November 27, 14:26:35 írta tati »

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #12008 Dátum: 2010 November 27, 14:10:36 »

kicsit perverz de legalább van hely, oldalanként  vagy 4-5 centivel beljebb rakhatom a karbit Roll Eyes szojoksz  ne szojjá be hogy rendetlenség van az asztal alatt Tongue

Ez milyen blokk ? Mi az a csöcs bal oldalt ? Meg a lik jobb alul ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #12007 Dátum: 2010 November 27, 13:02:15 »

kicsit perverz de legalább van hely, oldalanként  vagy 4-5 centivel beljebb rakhatom a karbit Roll Eyes szojoksz  ne szojjá be hogy rendetlenség van az asztal alatt Tongue
Grin Grin

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12006 Dátum: 2010 November 27, 13:01:20 »

létezik 67mm főtengely csapágy vagy valaki mókolt egyet a blokkomba?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12005 Dátum: 2010 November 27, 12:59:47 »

A karbik a nagy turbinaházzal.
honnan tudod, tán leselkedtél mikor csináltam a szívócsöveket  Roll Eyes

Oldalak: 1 ... 252 253 254 255 256 [257] 258 259 260 261 262 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.135 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.