www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 14:22:01
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
252
253
254
255
256
[
257
]
258
259
260
261
262
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3400612 alkalommal)
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12044 Dátum:
2010 November 30, 13:07:24 »
Ha tényleg annyi akkor a pontos elérhetőséget beírhatátok a hasznosba.
Idézetet írta: Robpanzer - 2010 November 30, 12:42:20
Kösz a tippet...
Most néztem, hogy a hegyaljánál 108 Ft-ba kerül egy darab...
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12043 Dátum:
2010 November 30, 12:42:20 »
Idézetet írta: xoyox - 2010 November 30, 12:02:12
keress egy esztergalyost talan megcsinalja neked 20 forintert
Kösz a tippet...
Most néztem, hogy a hegyaljánál 108 Ft-ba kerül egy darab...
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12042 Dátum:
2010 November 30, 12:02:12 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2010 November 29, 22:25:34
Sziasztok!
Weber DGFAV karbihoz hol lehet emberi áron fúvókákat kapni? Kerestem a Baditznál, de 2000 Ft-ot mondott egy 137-es főfúvókára...
keress egy esztergalyost talan megcsinalja neked 20 forintert
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12041 Dátum:
2010 November 29, 22:25:34 »
Sziasztok!
Weber DGFAV karbihoz hol lehet emberi áron fúvókákat kapni? Kerestem a Baditznál, de 2000 Ft-ot mondott egy 137-es főfúvókára...
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12040 Dátum:
2010 November 29, 12:53:07 »
Idézetet írta: slavia919 - 2010 November 28, 20:44:00
egyébként az f-es miért jó? mindenki az 1.2 D-re esküszik azt mondjuk értem is hogy miért.De szvsz az fe-s blokkban nincs semmi egetrengető, amitől tartósabb szebb, gyorsabb stb. lenne mint a többi. (nekemisazvan)
En ugy tudom az F motor az mind 1300 ccm. es itt a fötengely is mas lett, vagyis nagyobb a lökete 64 helyett 69 mm
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12039 Dátum:
2010 November 28, 21:25:43 »
Majd nehogy sírva fakadjon a sok tuningos ha elpicsázom őket a d1200-el
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12038 Dátum:
2010 November 28, 20:56:46 »
Idézetet írta: ESZ-764 - 2010 November 28, 20:53:46
van még D1200 is
a szerencsétlen
www.tatinson.hu
www.kck.hu
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12037 Dátum:
2010 November 28, 20:53:46 »
Idézetet írta: tati - 2010 November 28, 20:51:16
nem jó, de az van neki
meg ct meg wasser ahelyett hogy becserélné a hármat egy normálisra
van még D1200 is
www.talizmansport.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12036 Dátum:
2010 November 28, 20:51:16 »
Idézetet írta: slavia919 - 2010 November 28, 20:44:00
egyébként az f-es miért jó? mindenki az 1.2 D-re esküszik azt mondjuk értem is hogy miért.De szvsz az fe-s blokkban nincs semmi egetrengető, amitől tartósabb szebb, gyorsabb stb. lenne mint a többi. (nekemisazvan)
nem jó, de az van neki
meg ct meg wasser ahelyett hogy becserélné a hármat egy normálisra
www.tatinson.hu
www.kck.hu
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12035 Dátum:
2010 November 28, 20:48:37 »
Idézetet írta: slavia919 - 2010 November 28, 20:44:00
egyébként az f-es miért jó? mindenki az 1.2 D-re esküszik azt mondjuk értem is hogy miért.De szvsz az fe-s blokkban nincs semmi egetrengető, amitől tartósabb szebb, gyorsabb stb. lenne mint a többi. (nekemisazvan)
pont azt írtam hogy az F-s nem jó tuning célra
www.talizmansport.hu
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12034 Dátum:
2010 November 28, 20:44:00 »
Idézetet írta: ESZ-764 - 2010 November 28, 20:39:31
nemkinlódósnak ott az F-s,
az a tartós 120-at nem hiszem hogy bírná
meg így alvázfelújítás szüneteiben sem unatkozok
egyébként az f-es miért jó? mindenki az 1.2 D-re esküszik azt mondjuk értem is hogy miért.De szvsz az fe-s blokkban nincs semmi egetrengető, amitől tartósabb szebb, gyorsabb stb. lenne mint a többi. (nekemisazvan)
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12033 Dátum:
2010 November 28, 20:39:31 »
Idézetet írta: tati - 2010 November 28, 19:55:15
hát ha semmi nagy igénybevétel, akkor semmi értelme kínlódni vele bádogok ,olajhűtő....
nemkinlódósnak ott az F-s,
az a tartós 120-at nem hiszem hogy bírná
meg így alvázfelújítás szüneteiben sem unatkozok
www.talizmansport.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12032 Dátum:
2010 November 28, 19:55:15 »
Idézetet írta: ESZ-764 - 2010 November 28, 17:03:43
Nagyon plafon 5000fordulatig akarok vele felmenni, túrázni való moci lesz apróbb okosságokkal.
hát ha semmi nagy igénybevétel, akkor semmi értelme kínlódni vele bádogok ,olajhűtő....
www.tatinson.hu
www.kck.hu
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12031 Dátum:
2010 November 28, 17:03:43 »
Idézetet írta: tati - 2010 November 27, 22:59:47
vadász-vadász
forgós motort ne tervezz belőle vagy költhetsz egy valag lóvét könnyített szelepemelő tőkére
Nagyon plafon 5000fordulatig akarok vele felmenni, túrázni való moci lesz apróbb okosságokkal.
www.talizmansport.hu
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12030 Dátum:
2010 November 28, 14:41:52 »
Idézetet írta: tati - 2010 November 28, 09:50:28
csak építeni valami motorérdekességet mert ilyet még nem csináltam
vadász, vadász.... :-))
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12029 Dátum:
2010 November 28, 13:33:51 »
Idézetet írta: tati - 2010 November 27, 12:59:47
honnan tudod, tán leselkedtél mikor csináltam a szívócsöveket
Jaaa tényleg, neked egyedik vannak. Akko nem szóttam
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12028 Dátum:
2010 November 28, 09:50:28 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2010 November 28, 08:16:36
tegyél bele subaru motort, nincs gond :-)
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12027 Dátum:
2010 November 28, 08:16:36 »
Idézetet írta: tati - 2010 November 27, 23:03:38
mi a nagyobb szopóág typ1/76mm vagy oxyboxer?
tegyél bele subaru motort, nincs gond :-)
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12026 Dátum:
2010 November 27, 23:13:28 »
oxy
Idézetet írta: tati - 2010 November 27, 23:03:38
mi a nagyobb szopóág typ1/76mm vagy oxyboxer?
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12025 Dátum:
2010 November 27, 23:03:38 »
Idézetet írta: callook - 2010 November 27, 16:22:54
Ahogy Maresz írja, ki kell jönnie... WBX-nél nehezen ment, akkor picit melegítettem...
mi a nagyobb szopóág typ1/76mm vagy oxyboxer?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12024 Dátum:
2010 November 27, 22:59:47 »
Idézetet írta: ESZ-764 - 2010 November 27, 21:49:47
Jó kis CT-s moci
az oxy-val fehagytam ,és belekezdtem egy CT-s blokkba én is , de marad 1,6-os .
vadász-vadász
forgós motort ne tervezz belőle vagy költhetsz egy valag lóvét könnyített szelepemelő tőkére
www.tatinson.hu
www.kck.hu
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12023 Dátum:
2010 November 27, 22:05:21 »
Idézetet írta: ESZ-764 - 2010 November 27, 21:52:41
nem, hanem a blokkot
de ezt így szokták mondani
megnyugodtam
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12022 Dátum:
2010 November 27, 21:53:28 »
Idézetet írta: vw1966 - 2010 November 27, 21:50:47
CT ... a CU az Typ4
francba igazad van CT köszi javítok
www.talizmansport.hu
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12021 Dátum:
2010 November 27, 21:52:41 »
Idézetet írta: BigBug - 2010 November 27, 21:48:38
remélem te sem a csavarokat
nem, hanem a blokkot
de ezt így szokták mondani
www.talizmansport.hu
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12020 Dátum:
2010 November 27, 21:49:47 »
Idézetet írta: tati - 2010 November 27, 14:24:23
1981évi t3 kockabusz 1.6 A typ1 blokk csúcsa!
bal: papiros olajszűró jobb: olajbetöltő nyílás olyan van a typ3 mocikon is aszem egy vastag lemezcső lett leszedve
Jó kis CT-s moci
az oxy-val fehagytam ,és belekezdtem egy CT-s blokkba én is , de marad 1,6-os .
«
Utoljára szerkesztve: 2010 November 27, 21:53:50 írta ESZ-764
»
www.talizmansport.hu
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12019 Dátum:
2010 November 27, 21:48:38 »
Idézetet írta: ESZ-764 - 2010 November 27, 21:40:39
WBX-nél én a henger tőcsavarokkal szoptam, be vannak állva állat módjára, törnek mint a ropi, pedig melegíteni is próbáltam
remélem te sem a csavarokat
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12018 Dátum:
2010 November 27, 21:40:39 »
Idézetet írta: callook - 2010 November 27, 16:22:54
Ahogy Maresz írja, ki kell jönnie... WBX-nél nehezen ment, akkor picit melegítettem...
WBX-nél én a henger tőcsavarokkal szoptam, be vannak állva állat módjára, törnek mint a ropi, pedig melegíteni is próbáltam
«
Utoljára szerkesztve: 2010 November 27, 21:45:24 írta ESZ-764
»
www.talizmansport.hu
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12017 Dátum:
2010 November 27, 21:31:29 »
Idézetet írta: tati - 2010 November 27, 19:13:46
csak a bátorság hiányzott ! kint van! nagy csattanással megindult
egy
vízvezetékszer
tunernek nem lehet nagy gond egy berohadt csavar :-))
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12016 Dátum:
2010 November 27, 19:13:46 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 November 27, 16:01:48
annak is kikéne jönni-------
csak a bátorság hiányzott ! kint van! nagy csattanással megindult
www.tatinson.hu
www.kck.hu
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12015 Dátum:
2010 November 27, 17:31:06 »
Idézetet írta: callook - 2010 November 27, 16:22:54
picit melegítettem...
de gondolom nem a csavart
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12014 Dátum:
2010 November 27, 16:22:54 »
Ahogy Maresz írja, ki kell jönnie... WBX-nél nehezen ment, akkor picit melegítettem...
Idézetet írta: tati - 2010 November 27, 16:00:30
Meg se mozdul, attól félek széttöröm vagy megrepesztem a blokkot ! ezek nem a henger hanem a blokk vastag csavarjai
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12013 Dátum:
2010 November 27, 16:01:48 »
Idézetet írta: tati - 2010 November 27, 16:00:30
Meg se mozdul, attól félek széttöröm vagy megrepesztem a blokkot ! ezek nem a henger hanem a blokk vastag csavarjai
annak is kikéne jönni-------
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12012 Dátum:
2010 November 27, 16:00:30 »
Idézetet írta: Maresz - 2010 November 27, 15:55:34
2anyát ráteker összekontráz majd kihajtod
Meg se mozdul, attól félek széttöröm vagy megrepesztem a blokkot ! ezek nem a henger hanem a blokk vastag csavarjai
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12011 Dátum:
2010 November 27, 15:55:34 »
Idézetet írta: tati - 2010 November 27, 14:28:15
hogy lehet kiszedni a blokk összefogató csavarokat ? nem fér be a blokk egybe a marogépbe hogy bemarják a 94mm hengereket
2anyát ráteker összekontráz majd kihajtod
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12010 Dátum:
2010 November 27, 14:28:15 »
hogy lehet kiszedni a blokk összefogató csavarokat ? nem fér be a blokk egybe a marogépbe hogy bemarják a 94mm hengereket
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12009 Dátum:
2010 November 27, 14:24:23 »
Idézetet írta: Mákos - 2010 November 27, 14:10:36
Ez milyen blokk ? Mi az a csöcs bal oldalt ? Meg a lik jobb alul ?
1981évi t3 kockabusz 1.6 A typ1 blokk csúcsa!
bal: papiros olajszűró jobb: olajbetöltő nyílás olyan van a typ3 mocikon is aszem egy vastag lemezcső lett leszedve
«
Utoljára szerkesztve: 2010 November 27, 14:26:35 írta tati
»
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12008 Dátum:
2010 November 27, 14:10:36 »
Idézetet írta: tati - 2010 November 26, 23:55:51
kicsit perverz de legalább van hely, oldalanként vagy 4-5 centivel beljebb rakhatom a karbit
szojoksz ne szojjá be hogy rendetlenség van az asztal alatt
Ez milyen blokk ? Mi az a csöcs bal oldalt ? Meg a lik jobb alul ?
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12007 Dátum:
2010 November 27, 13:02:15 »
Idézetet írta: tati - 2010 November 26, 23:55:51
kicsit perverz de legalább van hely, oldalanként vagy 4-5 centivel beljebb rakhatom a karbit
szojoksz ne szojjá be hogy rendetlenség van az asztal alatt
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12006 Dátum:
2010 November 27, 13:01:20 »
létezik 67mm főtengely csapágy vagy valaki mókolt egyet a blokkomba?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12005 Dátum:
2010 November 27, 12:59:47 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2010 November 27, 11:58:12
A karbik a nagy turbinaházzal.
honnan tudod, tán leselkedtél mikor csináltam a szívócsöveket
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Oldalak:
1
...
252
253
254
255
256
[
257
]
258
259
260
261
262
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...