www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 08:16:38

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 245 246 247 248 249 [250] 251 252 253 254 255 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3399982 alkalommal)
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #12324 Dátum: 2010 December 23, 20:04:23 »

de mitől ? látott már valaki rugófészket tönkremenni?
Majd Stunt megmondja. Megnézzük az ország tesztmotorján a legközelebbi szétszedéskor. Evil

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
1303LS
« Hozzászólás #12323 Dátum: 2010 December 23, 20:01:38 »

de mitől ? látott már valaki rugófészket tönkremenni?
Több méretben van, tehát a fő funkciója az állítgatás, a védelem csak másodlagos.
Gondolom én józan paraszti eszemmel.  Roll Eyes
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12322 Dátum: 2010 December 23, 19:34:18 »

Védi a hengerfejben a rugó fészket.

de mitől ? látott már valaki rugófészket tönkremenni?

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #12321 Dátum: 2010 December 23, 19:07:28 »

sajnos az én anyukámnak nem volt pénze hogy idegen nyelveket taníttasson nekem  Kiss
lovári az nem idegen :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #12320 Dátum: 2010 December 23, 19:00:28 »

Védi a hengerfejben a rugó fészket.

sajnos az én anyukámnak nem volt pénze hogy idegen nyelveket taníttasson nekem  Kiss
1303LS
« Hozzászólás #12319 Dátum: 2010 December 23, 18:07:31 »

a kérdés nem az volt hogy hova való Undecided
előfeszítést beállítani.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12318 Dátum: 2010 December 23, 18:06:36 »

These shims are used to adjust the required install height and protect the cylinder head against excessive wear.

inner diameter 22.2mm
outer diameter 31.8mm
sajnos az én anyukámnak nem volt pénze hogy idegen nyelveket taníttasson nekem  Kiss

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #12317 Dátum: 2010 December 23, 18:02:22 »

a kérdés nem az volt hogy hova való Undecided

These shims are used to adjust the required install height and protect the cylinder head against excessive wear.

inner diameter 22.2mm
outer diameter 31.8mm

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12316 Dátum: 2010 December 23, 18:01:12 »

Asszem alátét a szeleprugók alá, hogy ki tudd hézagolni. Illetve az előfeszítést beállítani. Tuningcucc, teljesen szükségtelen bogármotorba.  Evil
a kérdés nem az volt hogy hova való Undecided

1303LS
« Hozzászólás #12315 Dátum: 2010 December 23, 17:59:18 »

Asszem alátét a szeleprugók alá, hogy ki tudd hézagolni. Illetve az előfeszítést beállítani. Tuningcucc, teljesen szükségtelen bogármotorba.  Evil
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12314 Dátum: 2010 December 23, 17:45:47 »

ez konkrétan mi célt szolgál ? http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=44289283318&rub1=Motor&rub2=Ventiltrieb%20%2F%20Zylinderkopf%2CVentilfedern&artnr=13790a&pn=0&sort=0&all=

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #12313 Dátum: 2010 December 21, 21:54:47 »

A sárvédő meg sem kottyan.  Cool

Neked elég a sárvédő.Extraként a normál rendes futómű, illetve a bubiszélvédő. Wink
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #12312 Dátum: 2010 December 21, 19:24:52 »

Azért én bevállalnám, hogy fikázzatok Smiley

Neked elég a sárvédő.Extraként a normál rendes futómű, illetve a bubiszélvédő. Wink

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #12311 Dátum: 2010 December 21, 18:44:18 »

Azért én bevállalnám, hogy fikázzatok Smiley


A beletett munka becsülendő, meg tisztességesen meg is van csinálva, de én nem élem ezt.
Én nem csinálnám, akkor inkább egy typ4-es turbo motor.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12310 Dátum: 2010 December 21, 18:18:14 »




A beletett munka becsülendő, meg tisztességesen meg is van csinálva, de én nem élem ezt.
Én nem csinálnám, akkor inkább egy typ4-es turbo motor.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #12309 Dátum: 2010 December 20, 23:47:27 »

Ja ma még csak egy kis recaro, meg egy kis racing, holnap meg jöhet a subaru motor meg a szárny, nesze neked bogarazás. Smiley




Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #12308 Dátum: 2010 December 20, 23:43:45 »

nah, elindult a leejtőn Roll Eyes
Ja ma még csak egy kis recaro, meg egy kis racing, holnap meg jöhet a subaru motor meg a szárny, nesze neked bogarazás. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2010 December 20, 23:47:02 írta Patrone »
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12307 Dátum: 2010 December 20, 10:55:38 »

"gently put into a safe racing trim"


http://www.youtube.com/watch?v=3M7xemQM61o

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #12306 Dátum: 2010 December 18, 21:40:02 »

http://www.youtube.com/watch?v=Du59JXG-gIU
Azt gondolom, hogy egy kicsit el fogok menni a "racing" irányba az autómmal.
Mindig kell valamin agyalni, callook, majd Oettinger után ez.
Ötleteket szivesen várok!  Cheesy 
Addig nézzétek ezt a csodálatos klipet és úgy tudom, hogy ebben az autóban egy 1800-as (? 2000-es?) 150 lóerős motor van.
Megértelek. Egy ilyenre én is beneveznék.
De csak akkor van esélyem egy ilyenre, ha ajándékba kapok egyet. Esetleg valaki? Grin Grin Grin

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12305 Dátum: 2010 December 18, 21:28:15 »

http://www.youtube.com/watch?v=Du59JXG-gIU


Azt gondolom, hogy egy kicsit el fogok menni a "racing" irányba az autómmal.

Mindig kell valamin agyalni, callook, majd Oettinger után ez.

Ötleteket szivesen várok!  Cheesy 


nah, elindult a leejtőn Roll Eyes

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #12304 Dátum: 2010 December 18, 19:55:41 »

Grin Grin Grin

ne vigyorogj, főpozőr :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #12303 Dátum: 2010 December 18, 19:54:52 »

egy kibaszott sleeper kell és pont.
a többi csak pozőrködés.
Grin Grin Grin

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12302 Dátum: 2010 December 18, 19:50:51 »

Szeretném, ha pont ilyen lenne a csomagtértetőd. :-)))



Talán a honlapon fent van, de ezt egy "művész" csinálta, valaminek a reprójaként. Egyszer egy osztrák autós lap foglalkozott vele hosszan. Majd xoyox megmondja.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #12301 Dátum: 2010 December 18, 19:46:35 »

Mindig kell valamin agyalni, callook, majd Oettinger után ez.

egy kibaszott sleeper kell és pont.
a többi csak pozőrködés.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #12300 Dátum: 2010 December 18, 19:34:30 »

Szeretném, ha pont ilyen lenne a csomagtértetőd. :-)))

http://www.youtube.com/watch?v=Du59JXG-gIU
Ötleteket szivesen várok!  Cheesy 

Addig nézzétek ezt a csodálatos klipet és úgy tudom, hogy ebben az autóban egy 1800-as (? 2000-es?) 150 lóerős motor van.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12299 Dátum: 2010 December 18, 19:32:49 »

http://www.youtube.com/watch?v=Du59JXG-gIU


Azt gondolom, hogy egy kicsit el fogok menni a "racing" irányba az autómmal.

A Recaro-k már megvannak (újra kárpitozás lesz tavasszal, sőt előbb)
ködlámpát előre már tervezgetem és egy ideje nagyon tetszenek a 60-as évek rally stílusában készült autók. A rally akkor nem az űrhajók csatája volt, mint a WRC-k és a társaik korában, hanem hűen a "megbízhatósági túraverseny" elnevezéshez kicsit felkészített utcai autók versenyeztek. Szinte utcai kinézettel, acél felnikkel, stb.

Mindig kell valamin agyalni, callook, majd Oettinger után ez.

Ötleteket szivesen várok!  Cheesy 


Addig nézzétek ezt a csodálatos klipet és úgy tudom, hogy ebben az autóban egy 1800-as (? 2000-es?) 150 lóerős motor van.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #12298 Dátum: 2010 December 17, 22:18:07 »

http://www.youtube.com/watch?v=0nv3T-lAxtM&feature=player_embedded

hajrá fiúk  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #12297 Dátum: 2010 December 17, 18:11:49 »

És akkor most mi a terv? Milyen tőke lesz?
Mi garantálja, hogy nem fog megint szétkopni?
fatőke+szappan

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12296 Dátum: 2010 December 17, 17:55:24 »

És akkor most mi a terv? Milyen tőke lesz?
Mi garantálja, hogy nem fog megint szétkopni?

Scat C45 + Scat ProStreet


Semmmi nem garantálja, de ez nem fog szétkopni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #12295 Dátum: 2010 December 17, 17:01:09 »

És akkor most mi a terv? Milyen tőke lesz?
Mi garantálja, hogy nem fog megint szétkopni?

Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #12294 Dátum: 2010 December 17, 16:20:19 »

http://oettingertsv.blogspot.com/2010/12/kenoolaj-es-jaratas.html
Pár gondolat a bejáratásról, kopásról, tőkékről és vezérműtengelyről.
És akkor most mi a terv? Milyen tőke lesz?
Mi garantálja, hogy nem fog megint szétkopni?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12293 Dátum: 2010 December 17, 14:07:08 »

Nem kötözködés, csak tudtmmal a febi jelentése Ferdinand Bilstein. Wink


Igazad van, de a dobozokon is úgy van, hogy febi alatta meg hogy bilstein, de kisebb betűkkel, vagy hogy, nem emlékszem.
Febi Bilstein-nek hívja mindenki azokat a tőkéket.

Egyébként nem tudtam, de valóban.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
« Hozzászólás #12292 Dátum: 2010 December 17, 14:04:02 »

Febi Bilstein

Igy jobb? Nem gondolnám, hogy a lényeget tekintve ekkora jelentősége lenne, de ha akarod kijavítom.
Nem kötözködés, csak tudtmmal a febi jelentése Ferdinand Bilstein. Wink
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12291 Dátum: 2010 December 17, 13:59:08 »


Febi Bilstein

Igy jobb? Nem gondolnám, hogy a lényeget tekintve ekkora jelentősége lenne, de ha akarod kijavítom.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
« Hozzászólás #12290 Dátum: 2010 December 17, 13:39:37 »

http://oettingertsv.blogspot.com/2010/12/kenoolaj-es-jaratas.html


Pár gondolat a bejáratásról, kopásról, tőkékről és vezérműtengelyről.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12289 Dátum: 2010 December 17, 13:34:00 »

http://oettingertsv.blogspot.com/2010/12/kenoolaj-es-jaratas.html


Pár gondolat a bejáratásról, kopásról, tőkékről és vezérműtengelyről.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12288 Dátum: 2010 December 16, 09:22:48 »



A széria amotornál ez nem nagyon tud megtörténni, a rugó gyengesége és a nyomórudak, himbák, stb. geometriája (és mérete) miatt. Az a kopogás valami más lesz, lehet csapszeg is, de azt is kétlem egy 1200-es motorban...

Ha néha kopog, néha nem, akkor az vezérléssel összefüggő valószínűleg forgó alkatrész, tőke, de akár szelep is lehet.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12287 Dátum: 2010 December 16, 08:50:16 »

Én nem szeretem a sűrítési viszonyt utcai motornál, de amit írtál, az még elmegy... Szerintem nem lesz gond, mert elég "nagy" a tengelyed. (Minél nagyobb a tengely összenyitása, a mért (valós) kompresszió annál alacsonyabb, a W125 meg azért egy 301 fokos tengely, ezért nem annyira kritikus a dolog, mint pl. egy 284 fokos W110-nél)
Nem titok, a télen én is emelem a sűrítési viszonyt 9,2:1-re...
A gyújtás meg a karburálás legyen tökéletes!

Grin
Én egy kicsit soknak tartottam de megnyugtattál!

1303LS
« Hozzászólás #12286 Dátum: 2010 December 16, 06:57:49 »


vagy nem ült be egyik nyomórúd (CroMo rudak, nagyobb szögben tudnak mozdulni, de nagyobb "válla van") rendesen a helyére és amikor a dupla szeleprugó megnyomta beugrott és odab*szott,
Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #12285 Dátum: 2010 December 16, 00:03:15 »

Mondom, ezt is meg fogom nézni. Addig csinálom, amíg jó nem lesz, ha nem most, akkor a következő szétesésnél...

Minden hiba egy tapasztalat, azért akarom ezt is jól megvizsgálni, körüljárni.
Sok sikert! Cheesy
Oldalak: 1 ... 245 246 247 248 249 [250] 251 252 253 254 255 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.14 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.