www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 08:28:15
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
245
246
247
248
249
[
250
]
251
252
253
254
255
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3400069 alkalommal)
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12324 Dátum:
2010 December 23, 20:04:23 »
Idézetet írta: tati - 2010 December 23, 19:34:18
de mitől ? látott már valaki rugófészket tönkremenni?
Majd Stunt megmondja. Megnézzük az ország tesztmotorján a legközelebbi szétszedéskor.
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12323 Dátum:
2010 December 23, 20:01:38 »
Idézetet írta: tati - 2010 December 23, 19:34:18
de mitől ? látott már valaki rugófészket tönkremenni?
Több méretben van, tehát a fő funkciója az állítgatás, a védelem csak másodlagos.
Gondolom én józan paraszti eszemmel.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12322 Dátum:
2010 December 23, 19:34:18 »
Idézetet írta: gsattila - 2010 December 23, 19:00:28
Védi a hengerfejben a rugó fészket.
de mitől ? látott már valaki rugófészket tönkremenni?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12321 Dátum:
2010 December 23, 19:07:28 »
Idézetet írta: tati - 2010 December 23, 18:06:36
sajnos az én anyukámnak nem volt pénze hogy idegen nyelveket taníttasson nekem
lovári az nem idegen :-))
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12320 Dátum:
2010 December 23, 19:00:28 »
Védi a hengerfejben a rugó fészket.
Idézetet írta: tati - 2010 December 23, 18:06:36
sajnos az én anyukámnak nem volt pénze hogy idegen nyelveket taníttasson nekem
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12319 Dátum:
2010 December 23, 18:07:31 »
Idézetet írta: tati - 2010 December 23, 18:01:12
a kérdés nem az volt hogy hova való
Idézetet írta: 1303LS - 2010 December 23, 17:59:18
előfeszítést beállítani.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12318 Dátum:
2010 December 23, 18:06:36 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 December 23, 18:02:22
These shims are used to adjust the required install height and protect the cylinder head against excessive wear.
inner diameter 22.2mm
outer diameter 31.8mm
sajnos az én anyukámnak nem volt pénze hogy idegen nyelveket taníttasson nekem
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12317 Dátum:
2010 December 23, 18:02:22 »
Idézetet írta: tati - 2010 December 23, 18:01:12
a kérdés nem az volt hogy hova való
These shims are used to adjust the required install height and protect the cylinder head against excessive wear.
inner diameter 22.2mm
outer diameter 31.8mm
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12316 Dátum:
2010 December 23, 18:01:12 »
Idézetet írta: 1303LS - 2010 December 23, 17:59:18
Asszem alátét a szeleprugók alá, hogy ki tudd hézagolni. Illetve az előfeszítést beállítani. Tuningcucc, teljesen szükségtelen bogármotorba.
a kérdés nem az volt hogy hova való
www.tatinson.hu
www.kck.hu
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12315 Dátum:
2010 December 23, 17:59:18 »
Idézetet írta: tati - 2010 December 23, 17:45:47
ez konkrétan mi célt szolgál ?
http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=44289283318&rub1=Motor&rub2=Ventiltrieb%20%2F%20Zylinderkopf%2CVentilfedern&artnr=13790a&pn=0&sort=0&all=
Asszem alátét a szeleprugók alá, hogy ki tudd hézagolni. Illetve az előfeszítést beállítani. Tuningcucc, teljesen szükségtelen bogármotorba.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12314 Dátum:
2010 December 23, 17:45:47 »
ez konkrétan mi célt szolgál ?
http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=44289283318&rub1=Motor&rub2=Ventiltrieb%20%2F%20Zylinderkopf%2CVentilfedern&artnr=13790a&pn=0&sort=0&all=
www.tatinson.hu
www.kck.hu
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12313 Dátum:
2010 December 21, 21:54:47 »
A sárvédő meg sem kottyan.
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2010 December 21, 19:24:52
Neked elég a sárvédő.Extraként a normál rendes futómű, illetve a bubiszélvédő.
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12312 Dátum:
2010 December 21, 19:24:52 »
Idézetet írta: gsattila - 2010 December 21, 18:44:18
Azért én bevállalnám, hogy fikázzatok
Neked elég a sárvédő.Extraként a normál rendes futómű, illetve a bubiszélvédő.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12311 Dátum:
2010 December 21, 18:44:18 »
Azért én bevállalnám, hogy fikázzatok
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 December 21, 18:18:14
A beletett munka becsülendő, meg tisztességesen meg is van csinálva, de én nem élem ezt.
Én nem csinálnám, akkor inkább egy typ4-es turbo motor.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12310 Dátum:
2010 December 21, 18:18:14 »
Idézetet írta: MatroX - 2010 December 20, 23:47:27
A beletett munka becsülendő, meg tisztességesen meg is van csinálva, de én nem élem ezt.
Én nem csinálnám, akkor inkább egy typ4-es turbo motor.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12309 Dátum:
2010 December 20, 23:47:27 »
Idézetet írta: Patrone - 2010 December 20, 23:43:45
Ja ma még csak egy kis recaro, meg egy kis racing, holnap meg jöhet a subaru motor meg a szárny, nesze neked bogarazás.
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
Patrone
Hozzászólások: 485
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12308 Dátum:
2010 December 20, 23:43:45 »
Idézetet írta: tati - 2010 December 18, 21:28:15
nah, elindult a leejtőn
Ja ma még csak egy kis recaro, meg egy kis racing, holnap meg jöhet a subaru motor meg a szárny, nesze neked bogarazás.
«
Utoljára szerkesztve: 2010 December 20, 23:47:02 írta Patrone
»
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12307 Dátum:
2010 December 20, 10:55:38 »
"gently put into a safe racing trim"
http://www.youtube.com/watch?v=3M7xemQM61o
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12306 Dátum:
2010 December 18, 21:40:02 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 December 18, 19:32:49
http://www.youtube.com/watch?v=Du59JXG-gIU
Azt gondolom, hogy egy kicsit el fogok menni a "racing" irányba az autómmal.
Mindig kell valamin agyalni, callook, majd Oettinger után ez.
Ötleteket szivesen várok!
Addig nézzétek ezt a csodálatos klipet és úgy tudom, hogy ebben az autóban egy 1800-as (? 2000-es?) 150 lóerős motor van.
Megértelek. Egy ilyenre én is beneveznék.
De csak akkor van esélyem egy ilyenre, ha ajándékba kapok egyet. Esetleg valaki?
http://sparkafer.blogspot.hu/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12305 Dátum:
2010 December 18, 21:28:15 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 December 18, 19:32:49
http://www.youtube.com/watch?v=Du59JXG-gIU
Azt gondolom, hogy egy kicsit el fogok menni a "racing" irányba az autómmal.
Mindig kell valamin agyalni, callook, majd Oettinger után ez.
Ötleteket szivesen várok!
nah, elindult a leejtőn
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12304 Dátum:
2010 December 18, 19:55:41 »
Idézetet írta: Aircult - 2010 December 18, 19:54:52
ne vigyorogj, főpozőr :-)))
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12303 Dátum:
2010 December 18, 19:54:52 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2010 December 18, 19:46:35
egy kibaszott sleeper kell és pont.
a többi csak pozőrködés.
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12302 Dátum:
2010 December 18, 19:50:51 »
Idézetet írta: stonemen - 2010 December 18, 19:34:30
Szeretném, ha pont ilyen lenne a csomagtértetőd. :-)))
Talán a honlapon fent van, de ezt egy "művész" csinálta, valaminek a reprójaként. Egyszer egy osztrák autós lap foglalkozott vele hosszan. Majd xoyox megmondja.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12301 Dátum:
2010 December 18, 19:46:35 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 December 18, 19:32:49
Mindig kell valamin agyalni, callook, majd Oettinger után ez.
egy kibaszott sleeper kell és pont.
a többi csak pozőrködés.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12300 Dátum:
2010 December 18, 19:34:30 »
Szeretném, ha pont ilyen lenne a csomagtértetőd. :-)))
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 December 18, 19:32:49
http://www.youtube.com/watch?v=Du59JXG-gIU
Ötleteket szivesen várok!
Addig nézzétek ezt a csodálatos klipet és úgy tudom, hogy ebben az autóban egy 1800-as (? 2000-es?) 150 lóerős motor van.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12299 Dátum:
2010 December 18, 19:32:49 »
http://www.youtube.com/watch?v=Du59JXG-gIU
Azt gondolom, hogy egy kicsit el fogok menni a "racing" irányba az autómmal.
A Recaro-k már megvannak (újra kárpitozás lesz tavasszal, sőt előbb)
ködlámpát előre már tervezgetem és egy ideje nagyon tetszenek a 60-as évek rally stílusában készült autók. A rally akkor nem az űrhajók csatája volt, mint a WRC-k és a társaik korában, hanem hűen a "megbízhatósági túraverseny" elnevezéshez kicsit felkészített utcai autók versenyeztek. Szinte utcai kinézettel, acél felnikkel, stb.
Mindig kell valamin agyalni, callook, majd Oettinger után ez.
Ötleteket szivesen várok!
Addig nézzétek ezt a csodálatos klipet és úgy tudom, hogy ebben az autóban egy 1800-as (? 2000-es?) 150 lóerős motor van.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12298 Dátum:
2010 December 17, 22:18:07 »
http://www.youtube.com/watch?v=0nv3T-lAxtM&feature=player_embedded
hajrá fiúk
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12297 Dátum:
2010 December 17, 18:11:49 »
Idézetet írta: somci - 2010 December 17, 16:20:19
És akkor most mi a terv? Milyen tőke lesz?
Mi garantálja, hogy nem fog megint szétkopni?
fatőke+szappan
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12296 Dátum:
2010 December 17, 17:55:24 »
Idézetet írta: somci - 2010 December 17, 16:20:19
És akkor most mi a terv? Milyen tőke lesz?
Mi garantálja, hogy nem fog megint szétkopni?
Scat C45 + Scat ProStreet
Semmmi nem garantálja, de ez nem fog szétkopni.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12295 Dátum:
2010 December 17, 17:01:09 »
Idézetet írta: somci - 2010 December 17, 16:20:19
És akkor most mi a terv? Milyen tőke lesz?
Mi garantálja, hogy nem fog megint szétkopni?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12294 Dátum:
2010 December 17, 16:20:19 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 December 17, 13:34:00
http://oettingertsv.blogspot.com/2010/12/kenoolaj-es-jaratas.html
Pár gondolat a bejáratásról, kopásról, tőkékről és vezérműtengelyről.
És akkor most mi a terv? Milyen tőke lesz?
Mi garantálja, hogy nem fog megint szétkopni?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12293 Dátum:
2010 December 17, 14:07:08 »
Idézetet írta: Süni - 2010 December 17, 14:04:02
Nem kötözködés, csak tudtmmal a febi jelentése
Fe
rdinand
Bi
lstein.
Igazad van, de a dobozokon is úgy van, hogy febi alatta meg hogy bilstein, de kisebb betűkkel, vagy hogy, nem emlékszem.
Febi Bilstein-nek hívja mindenki azokat a tőkéket.
Egyébként nem tudtam, de valóban.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12292 Dátum:
2010 December 17, 14:04:02 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 December 17, 13:59:08
Febi Bilstein
Igy jobb? Nem gondolnám, hogy a lényeget tekintve ekkora jelentősége lenne, de ha akarod kijavítom.
Nem kötözködés, csak tudtmmal a febi jelentése
Fe
rdinand
Bi
lstein.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12291 Dátum:
2010 December 17, 13:59:08 »
Idézetet írta: Süni - 2010 December 17, 13:39:37
Febi Bilstein
Igy jobb? Nem gondolnám, hogy a lényeget tekintve ekkora jelentősége lenne, de ha akarod kijavítom.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12290 Dátum:
2010 December 17, 13:39:37 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 December 17, 13:34:00
http://oettingertsv.blogspot.com/2010/12/kenoolaj-es-jaratas.html
Pár gondolat a bejáratásról, kopásról, tőkékről és vezérműtengelyről.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12289 Dátum:
2010 December 17, 13:34:00 »
http://oettingertsv.blogspot.com/2010/12/kenoolaj-es-jaratas.html
Pár gondolat a bejáratásról, kopásról, tőkékről és vezérműtengelyről.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12288 Dátum:
2010 December 16, 09:22:48 »
Idézetet írta: 1303LS - 2010 December 16, 06:57:49
A széria amotornál ez nem nagyon tud megtörténni, a rugó gyengesége és a nyomórudak, himbák, stb. geometriája (és mérete) miatt. Az a kopogás valami más lesz, lehet csapszeg is, de azt is kétlem egy 1200-es motorban...
Ha néha kopog, néha nem, akkor az vezérléssel összefüggő valószínűleg forgó alkatrész, tőke, de akár szelep is lehet.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12287 Dátum:
2010 December 16, 08:50:16 »
Én nem szeretem a sűrítési viszonyt utcai motornál, de amit írtál, az még elmegy... Szerintem nem lesz gond, mert elég "nagy" a tengelyed. (Minél nagyobb a tengely összenyitása, a mért (valós) kompresszió annál alacsonyabb, a W125 meg azért egy 301 fokos tengely, ezért nem annyira kritikus a dolog, mint pl. egy 284 fokos W110-nél)
Nem titok, a télen én is emelem a sűrítési viszonyt 9,2:1-re...
A gyújtás meg a karburálás legyen tökéletes!
Idézetet írta: reitim - 2010 December 15, 23:46:13
Én egy kicsit soknak tartottam de megnyugtattál!
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12286 Dátum:
2010 December 16, 06:57:49 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 December 15, 23:53:27
vagy nem ült be egyik nyomórúd (CroMo rudak, nagyobb szögben tudnak mozdulni, de nagyobb "válla van") rendesen a helyére és amikor a dupla szeleprugó megnyomta beugrott és odab*szott,
reitim
Hozzászólások: 196
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12285 Dátum:
2010 December 16, 00:03:15 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2010 December 15, 23:59:21
Mondom, ezt is meg fogom nézni. Addig csinálom, amíg jó nem lesz, ha nem most, akkor a következő szétesésnél...
Minden hiba egy tapasztalat, azért akarom ezt is jól megvizsgálni, körüljárni.
Sok sikert!
Oldalak:
1
...
245
246
247
248
249
[
250
]
251
252
253
254
255
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...