www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 03:12:43
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
242
243
244
245
246
[
247
]
248
249
250
251
252
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3399286 alkalommal)
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12444 Dátum:
2011 Január 06, 09:12:07 »
Idézetet írta: stonemen - 2011 Január 06, 06:01:56
Mivel a preferenciarendszerem megegyezik a Szűr Gabi céljaival, lehet, hogy megvárom, mit választ. Persze azért a Stuntét meghallgatom.
ernst?
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12443 Dátum:
2011 Január 06, 06:01:56 »
Mivel a preferenciarendszerem megegyezik a Szűr Gabi céljaival, lehet, hogy megvárom, mit választ. Persze azért a Stuntét meghallgatom.
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12442 Dátum:
2011 Január 05, 21:26:37 »
Idézetet írta: brez - 2011 Január 05, 20:39:15
Én sem ajánlom ezt a dual dobot.... abszolút alátámasztom Stunt véleményét, pontatlan az egész konstrukció, nincs középen és fordulaton ordít mint egy oroszlán, alapjáraton szép hangja van. Nekem még nem nyílt szét a peremezés, de inkább meg is előzöm ezt a problémát...
És mindenhol leér!! Mindig attól félek, hogy valahol letépem és nekem még kicsit feljebb is áll, mert ugye az eleje nagyon ül...
Hangja a videó elején:
http://www.youtube.com/watch?v=P5VVr67rrko
Ha belegondolok én biztos letépném mert a mi utcánk kb 500 méter olyan szakasz hogy ültetett autó ne járjon erre
Maresz amit mutatott dobot hyde out annak a hangja viszont tetszik youtube-s videókon nézve
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
vwakos
Hozzászólások: 1704
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12441 Dátum:
2011 Január 05, 20:59:54 »
Ma én hallottam a Baja bugot Szekiéknél!
Na az hangos!
jeans bug 1200 1974 airrider
www.kep.tar.hu/vwakos
http://71garage.blogspot.com
https://picasaweb.google.com/balassaakos
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12440 Dátum:
2011 Január 05, 20:53:10 »
Idézetet írta: péter - 2011 Január 05, 20:01:00
Ez talán nem annyira hangos
<beszúrt kép törölve>
kicsi a dob biztos hangos
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12439 Dátum:
2011 Január 05, 20:45:20 »
Én még ennek a hangjára lennék kiváncsi...
http://www2.cip1.com/ProductDetails.asp?ProductCode=C23-35171
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12438 Dátum:
2011 Január 05, 20:39:15 »
Én sem ajánlom ezt a dual dobot.... abszolút alátámasztom Stunt véleményét, pontatlan az egész konstrukció, nincs középen és fordulaton ordít mint egy oroszlán, alapjáraton szép hangja van. Nekem még nem nyílt szét a peremezés, de inkább meg is előzöm ezt a problémát...
És mindenhol leér!! Mindig attól félek, hogy valahol letépem és nekem még kicsit feljebb is áll, mert ugye az eleje nagyon ül...
Hangja a videó elején:
http://www.youtube.com/watch?v=P5VVr67rrko
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12437 Dátum:
2011 Január 05, 20:16:47 »
Idézetet írta: MatroX - 2011 Január 05, 20:11:42
Mi a pontos tipusa ennek a dobnak?? Kép alapján akár még a fűtésdobot is rálehetne rakni???
Euro tip vagy euro tuck-nak is hívják.
Fűtésdob rárakható.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12436 Dátum:
2011 Január 05, 20:15:56 »
én nagyon szertem hyde out dobot nem látszik és hallkabb mint egy single out kipuff
szelepállitásnál le kell venni
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
péter
Hozzászólások: 1227
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12435 Dátum:
2011 Január 05, 20:15:39 »
Idézetet írta: MatroX - 2011 Január 05, 20:11:42
Mi a pontos tipusa ennek a dobnak?? Kép alapján akár még a fűtésdobot is rálehetne rakni???
http://www.socalautoparts.com/product_info.php?cPath=1259_1329&products_id=12553&osCsid=8c61f09aa7e118a4df42beb501d3b3ef
Stunt majd mond rá valami szakmait is. Ha nem bánja.
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12434 Dátum:
2011 Január 05, 20:11:42 »
Idézetet írta: péter - 2011 Január 05, 20:05:46
És a hangja is pofás.
http://www.youtube.com/watch?v=P3-4Ho0q68Y
Mi a pontos tipusa ennek a dobnak?? Kép alapján akár még a fűtésdobot is rálehetne rakni???
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
péter
Hozzászólások: 1227
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12433 Dátum:
2011 Január 05, 20:05:46 »
Idézetet írta: péter - 2011 Január 05, 20:01:00
Ez talán nem annyira hangos
<beszúrt kép törölve>
És a hangja is pofás.
http://www.youtube.com/watch?v=P3-4Ho0q68Y
péter
Hozzászólások: 1227
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12432 Dátum:
2011 Január 05, 20:01:00 »
Ez talán nem annyira hangos
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12431 Dátum:
2011 Január 05, 19:45:40 »
Idézetet írta: MatroX - 2011 Január 05, 19:39:15
így van, és ne rontsa le a tejesítményt.
Meg az a baj hogy árban is korlátozott vagyok most egy kicsit... ezért gondoltam erre az empi dual-ra.
Kész lett motor, feltettem ami olcsó volt....vagyis volt itthon....szar, városban vagány de mikor 400km-t megyek és már 100 után fáj a fejem az nem jó...de van rá vevőm...Csődör András átvenné azt mondja. Csak amit kapok érte az töredéke annak amibe CSP kerül.
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12430 Dátum:
2011 Január 05, 19:39:15 »
Idézetet írta: vw1966 - 2011 Január 05, 19:37:23
halk legyen ....
így van, és ne rontsa le a tejesítményt.
Meg az a baj hogy árban is korlátozott vagyok most egy kicsit... ezért gondoltam erre az empi dual-ra.
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12429 Dátum:
2011 Január 05, 19:37:23 »
Idézetet írta: péter - 2011 Január 05, 19:35:46
Mi a cél? Hangos legyen , jól nézzen ki vagy végezze jól a a feladatát?
halk legyen ....
péter
Hozzászólások: 1227
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12428 Dátum:
2011 Január 05, 19:35:46 »
Idézetet írta: MatroX - 2011 Január 05, 19:24:29
Igen erre gondolok.
Mi a cél? Hangos legyen , jól nézzen ki vagy végezze jól a a feladatát?
péter
Hozzászólások: 1227
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12427 Dátum:
2011 Január 05, 19:32:10 »
Idézetet írta: TBK001 - 2011 Január 05, 19:29:15
Meg WOB-nak is, ha jól emlékszem...
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12426 Dátum:
2011 Január 05, 19:29:38 »
Idézetet írta: MatroX - 2011 Január 05, 19:24:29
Igen erre gondolok.
Az a baj ezzel a kipufogóval, és a single quiet-tel is, hogy eszméletlenül szar minőségű. A dob tömése 5000 km alatt teljesen kiürül, a peremezésnél már 1000 km után kifúj, a flajsnik pontatlanul vannak ráhegesztve, belelóg a cső a gáz útjába.
Nekem a single quiet volt, a dobot szó szerint eldobtam, mert 7000 km alatt teljesen tönkrement és csináltattam egy másikat a Janóékkal.
Ez a kipufogó nem véletlenül olcsó.
Ez az én véleményem.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
TBK001
Hozzászólások: 29087
Road Force One
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12425 Dátum:
2011 Január 05, 19:29:15 »
Idézetet írta: péter - 2011 Január 05, 18:55:56
Breznek van olyan a gépén. Ha erre gondolsz:
<beszúrt kép törölve>
Nekem ez nem hangos. De hát kinek a pap ...
Meg WOB-nak is, ha jól emlékszem...
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12424 Dátum:
2011 Január 05, 19:24:29 »
Idézetet írta: péter - 2011 Január 05, 18:55:56
Breznek van olyan a gépén. Ha erre gondolsz:
<beszúrt kép törölve>
Nekem ez nem hangos. De hát kinek a pap ...
Igen erre gondolok.
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
péter
Hozzászólások: 1227
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12423 Dátum:
2011 Január 05, 18:55:56 »
Idézetet írta: MatroX - 2011 Január 05, 18:36:36
Hamár ennyire a kipufok a téma akkor kérdés lenne nekem is empi dual dob mennyire zajos? Használt már valaki ilyet? Illetve nem fogja vissza fogni az 1.9-es mocit?
Breznek van olyan a gépén. Ha erre gondolsz:
Nekem ez nem hangos. De hát kinek a pap ...
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12422 Dátum:
2011 Január 05, 18:42:21 »
Idézetet írta: Bripery - 2011 Január 05, 18:37:23
te hallottál vintage dobot élőben? vagy csak a videót láttad?
Hallottam Spa-ban, de sajnos nem tudom mekkora volt a motor.
Videón az enyémnek is szar hangja van, élőben meg nagyon fasza.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12421 Dátum:
2011 Január 05, 18:37:40 »
Akkor az kilőve. A gyári sokat fojt?
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 05, 18:34:42
Egyébként a vintage dob hangos,
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12420 Dátum:
2011 Január 05, 18:37:23 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 05, 18:34:42
Egy-két nap és jár a motor.
Egyébként a vintage dob hangos, hasonlóan hangos, mint a GT vagy mint a Sebring
A CSP dupla dobos Supercompetition (enyém) sokkal halkabb.
te hallottál vintage dobot élőben? vagy csak a videót láttad?
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12419 Dátum:
2011 Január 05, 18:36:36 »
Hamár ennyire a kipufok a téma akkor kérdés lenne nekem is empi dual dob mennyire zajos? Használt már valaki ilyet? Illetve nem fogja vissza fogni az 1.9-es mocit?
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12418 Dátum:
2011 Január 05, 18:34:42 »
Idézetet írta: tati - 2011 Január 05, 14:25:35
bocsi
Egy-két nap és jár a motor.
Egyébként a vintage dob hangos, hasonlóan hangos, mint a GT vagy mint a Sebring
A CSP dupla dobos Supercompetition (enyém) sokkal halkabb.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
péter
Hozzászólások: 1227
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12417 Dátum:
2011 Január 05, 14:34:53 »
Idézetet írta: tati - 2011 Január 05, 14:25:35
bocsi
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12416 Dátum:
2011 Január 05, 14:25:35 »
Idézetet írta: stonemen - 2011 Január 05, 13:32:46
Jó lenne meghallgatni, milyen a hangja mondjuk a Stunt CSP-je mellett.
Ez mivel jobb, mint a gyári? Kisebb fojtás - hasonlóan halk?
bocsi
www.tatinson.hu
www.kck.hu
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12415 Dátum:
2011 Január 05, 13:32:46 »
Jó lenne meghallgatni, milyen a hangja mondjuk a Stunt CSP-je mellett.
Ez mivel jobb, mint a gyári? Kisebb fojtás - hasonlóan halk?
Idézetet írta: vgd - 2011 Január 05, 13:22:09
http://store.vintagespeed.com.tw/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=7&Itemid=80&vmcchk=1&Itemid=80
vgd
Hozzászólások: 420
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12414 Dátum:
2011 Január 05, 13:22:09 »
Idézetet írta: stonemen - 2011 Január 05, 12:31:05
Kérhetek egy linket?
http://store.vintagespeed.com.tw/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=7&Itemid=80&vmcchk=1&Itemid=80
Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12413 Dátum:
2011 Január 05, 12:36:31 »
Idézetet írta: vgd - 2011 Január 05, 12:21:36
Kb egy hónap múlva, de lehet hogy még annyi se. Áprilisra be akarom üzembiztosra állítani(tattni) a motort
ebben szezonban szerintem már én is új dobbal akarok járni
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12412 Dátum:
2011 Január 05, 12:31:05 »
Kérhetek egy linket?
Idézetet írta: vw1966 - 2011 Január 05, 11:18:01
Én is olyanban gondolkodom, Ti mikorra tervezitek? A Gt dobot már nagyon unom.
vgd
Hozzászólások: 420
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12411 Dátum:
2011 Január 05, 12:21:36 »
Idézetet írta: vw1966 - 2011 Január 05, 11:18:01
Én is olyanban gondolkodom, Ti mikorra tervezitek? A Gt dobot már nagyon unom.
Kb egy hónap múlva, de lehet hogy még annyi se. Áprilisra be akarom üzembiztosra állítani(tattni) a motort
Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12410 Dátum:
2011 Január 05, 11:18:01 »
Idézetet írta: vgd - 2011 Január 05, 09:25:31
Ha a Vintage Speed -es kipufogóra gondolsz akkor én olyat akarok venni.
Én is olyanban gondolkodom, Ti mikorra tervezitek? A Gt dobot már nagyon unom.
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12409 Dátum:
2011 Január 05, 09:37:58 »
Idézetet írta: BigBug - 2011 Január 04, 21:25:05
magyarul be lehet e tenni ebbe a rendszerbe egy hőcserélőt ?
ebbe a dob megoldasba nem lehet beepiteni ( köze).
Ugyanolyan a megoldas mint a Typ-4-, es lathato hogy egy lapra van a ket csö felhegesztve
Igen a könnyebb szerelhetöseg miatt--
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 04, 22:01:52
A CSP Supercompetition minden szerelékkel, gumibakkal, felfüggesztővel, réz csavarokkal, réz tömítésekkel, rozsdamentes bilincsekkel és egy szakácsoknak, cukrászoknak szóló, szájbarágós leírással 218.000 HUF volt nekem. Nekem is kibaszott sok pénz, de nem tudtam jobbat.
Egyelőre pontosnak néz ki, de majd ha fent lesz az autón, akkor kiderül.
en nem sympatizalok a CSP-vel sok megrendelt cuccnal lattam, hogy a beszallitojuk / Azsiai ??? / cedulajat letepkedtek,
es nem volt a kidolgozas sem German Qualität
)
Remelem a Te cuccod bevalik majd . Ennyi penzert müködnie kell € 800.- nem keves !
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
vgd
Hozzászólások: 420
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12408 Dátum:
2011 Január 05, 09:25:31 »
Idézetet írta: stonemen - 2011 Január 05, 05:41:37
Ilyen kipuffot szeretnék venni én is. Ha valaki rendel onnan valamit, szóljon, osztozunk a postán.
Esetleg ha van valakinek jobb CSENDES kipufogó ötlete, ami a gyári helyen jön ki és nem hangos (tehát mondjuk a gyárinál nem hangosabb), az is jó lehet.
Azon kellenne elgondolkodnom, hogy a gyári dob mennyit vesz le a teljesítményből. Ha 1-2 lóerőt, akkor lehet, hogy nem játszanék a dologgal.
Ha a Vintage Speed -es kipufogóra gondolsz akkor én olyat akarok venni.
Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12407 Dátum:
2011 Január 05, 05:41:37 »
Ilyen kipuffot szeretnék venni én is. Ha valaki rendel onnan valamit, szóljon, osztozunk a postán.
Esetleg ha van valakinek jobb CSENDES kipufogó ötlete, ami a gyári helyen jön ki és nem hangos (tehát mondjuk a gyárinál nem hangosabb), az is jó lehet.
Azon kellenne elgondolkodnom, hogy a gyári dob mennyit vesz le a teljesítményből. Ha 1-2 lóerőt, akkor lehet, hogy nem játszanék a dologgal.
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 04, 22:06:44
...meg az látszik a CSP rendszerein, hogy próbálgatták, mert ez is és a python is nagyon meg van csinálva, ahol kell ott van megerősítve, nem olyanok a flajsnik, mint az empi csöveken, hogy belelóg a cső a kipufogónyílásba, hanem pontos, belül is végigvarrt, kívül megerősített.
Eddig aki szakember látta, az mind azt mondta, hogy profi munka.
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12406 Dátum:
2011 Január 04, 22:34:56 »
Idézetet írta: BigBug - 2011 Január 04, 22:09:15
egy gyári kipuffogón a csövek bírják legtovább ! én azon filózom,hogy mivel kaptam valakitől egy cca 1m2-es 1,5-es rozsdamentes lemezt, egy bádogos haverommal hajlíttatok egy palástot ami pont olyan lesz mint most a buszomon az adonyi burkolata
ha legközelebb kilukad (a jelen használat mellett cca 10 év) akkor majd arra kicseréltetem a héját
szvsz a cső elbír 20 évet
mondjuk az tény,hogy esetemben sem a tulajdonságai sem pedig a tuning nem játszik, szval csak ne legyen lukas és hangos
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12405 Dátum:
2011 Január 04, 22:09:15 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Január 04, 22:01:52
Ja, meg lehet próbálni. Itt is van egy kipufogós, elvittem hozzá a CSP rendszert, forgatta, mint majom a zsebórát, de azt mondta, hogy nem tud ilyet hajlítani, aztán már nem is tértünk ki arra mennyi lenne az anyagköltség.
A dinamit kipufogósok meg tudnák hajlítani egy (valójában kettő, jobb meg bal) ív kivételével, azt patentból tennék össze, mert nekik sincs arra hajlítójuk.
Kb. 140-160-at mondtak rá, de abban a dob nem roszdamentes...és még mindig nem tudod mennyire lesz pontos.
A CSP Supercompetition minden szerelékkel, gumibakkal, felfüggesztővel, réz csavarokkal, réz tömítésekkel, rozsdamentes bilincsekkel és egy szakácsoknak, cukrászoknak szóló, szájbarágós leírással 218.000 HUF volt nekem. Nekem is kibaszott sok pénz, de nem tudtam jobbat.
Egyelőre pontosnak néz ki, de majd ha fent lesz az autón, akkor kiderül.
egy gyári kipuffogón a csövek bírják legtovább ! én azon filózom,hogy mivel kaptam valakitől egy cca 1m2-es 1,5-es rozsdamentes lemezt, egy bádogos haverommal hajlíttatok egy palástot ami pont olyan lesz mint most a buszomon az adonyi burkolata
ha legközelebb kilukad (a jelen használat mellett cca 10 év) akkor majd arra kicseréltetem a héját
szvsz a cső elbír 20 évet
mondjuk az tény,hogy esetemben sem a tulajdonságai sem pedig a tuning nem játszik, szval csak ne legyen lukas és hangos
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Oldalak:
1
...
242
243
244
245
246
[
247
]
248
249
250
251
252
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...