www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 21:02:49
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
225
226
227
228
229
[
230
]
231
232
233
234
235
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3389907 alkalommal)
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13124 Dátum:
2011 Február 10, 19:27:28 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Február 10, 19:24:17
és 1 karbinál hogy csövezed be?
most egy van, majd nyár végén lesz dupla karbim, de addig is felraknám.
belötöd egy szívó ágba légszüröre csinálst csonkot....
de 1200re minek?
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
drflexes
Hozzászólások: 4531
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13123 Dátum:
2011 Február 10, 19:24:31 »
.
[a csatolmányt egy admin törölte]
új számom van:20 592 5434
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13122 Dátum:
2011 Február 10, 19:24:17 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Február 10, 19:22:43
karbik gyakorlatilag porszivó hatásásra szivnak át a dobozon ennyi
és 1 karbinál hogy csövezed be?
most egy van, majd nyár végén lesz dupla karbim, de addig is felraknám.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13121 Dátum:
2011 Február 10, 19:22:43 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Február 10, 19:18:09
eddig azt hittem értem hogy kell bekötni, de már nem tudom.
de ez hogy van? az alsóba megy bele a gáz, éa a 2 oldalsó meg a 2 karbira van kötve? és akkor ami leülepszik hol folyik vissza?
karbik gyakorlatilag porszivó hatásásra szivnak át a dobozon ennyi
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13120 Dátum:
2011 Február 10, 19:21:46 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2011 Február 10, 19:16:15
ami a képen van az milyen cső?
Fémszövet borítású gumicső, de nem én fényképeztem.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13119 Dátum:
2011 Február 10, 19:21:25 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Február 10, 19:18:09
eddig azt hittem értem hogy kell bekötni, de már nem tudom.
de ez hogy van? az alsóba megy bele a gáz, éa a 2 oldalsó meg a 2 karbira van kötve? és akkor ami leülepszik hol folyik vissza?
Ugyanott ahol felmegy. SZVSZ.
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13118 Dátum:
2011 Február 10, 19:18:09 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Február 10, 19:14:22
nekem 2éves és tök jó birja
<beszúrt kép törölve>
eddig azt hittem értem hogy kell bekötni, de már nem tudom.
de ez hogy van? az alsóba megy bele a gáz, éa a 2 oldalsó meg a 2 karbira van kötve? és akkor ami leülepszik hol folyik vissza?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13117 Dátum:
2011 Február 10, 19:16:15 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Február 10, 19:10:33
Vannak benne csövek, de kb. kerti slag minőségű, fél év alatt megkeményedő gumicsövek.
Én azt mondom, hogy ha valaki sportosan vezet, többet megy padlógázon, vagy már kicsit kopottabb a motorja, akkor igenis van értelme.
De igazán nagy fordulatú, nagy köbcentis motoron van értelme (egy nagyobb doboznak), mert fordulaton elkezdi nyomni kifelé az olajat.
ami a képen van az milyen cső?
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13116 Dátum:
2011 Február 10, 19:14:22 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Február 10, 19:10:33
Vannak benne csövek, de kb. kerti slag minőségű, fél év alatt megkeményedő gumicsövek.
Én azt mondom, hogy ha valaki sportosan vezet, többet megy padlógázon, vagy már kicsit kopottabb a motorja, akkor igenis van értelme.
De igazán nagy fordulatú, nagy köbcentis motoron van értelme (egy nagyobb doboznak), mert fordulaton elkezdi nyomni kifelé az olajat.
nekem 2éves és tök jó birja
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13115 Dátum:
2011 Február 10, 19:10:33 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2011 Február 10, 19:04:51
A csövek is benne vannak a szetben?Van értelme széria motoron is?
Vannak benne csövek, de kb. kerti slag minőségű, fél év alatt megkeményedő gumicsövek.
Én azt mondom, hogy ha valaki sportosan vezet, többet megy padlógázon, vagy már kicsit kopottabb a motorja, akkor igenis van értelme.
De igazán nagy fordulatú, nagy köbcentis motoron van értelme (egy nagyobb doboznak), mert fordulaton elkezdi nyomni kifelé az olajat.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13114 Dátum:
2011 Február 10, 19:04:51 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Február 10, 19:02:30
<beszúrt kép törölve>
A csövek is benne vannak a szetben?Van értelme széria motoron is?
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13113 Dátum:
2011 Február 10, 19:02:30 »
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13112 Dátum:
2011 Február 10, 19:00:56 »
Idézetet írta: maxi - 2011 Február 10, 18:52:28
tegyetek már be képet amin látszik hova szokták felrakni a bugpack szellőző dobozt.
Köszi.
http://www.google.hu/images?q=bugpack+breather+box&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&hl=hu&tab=wi&biw=1280&bih=709
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13111 Dátum:
2011 Február 10, 18:52:28 »
tegyetek már be képet amin látszik hova szokták felrakni a bugpack szellőző dobozt.
Köszi.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
xoyox
Hozzászólások: 1177
visszatertem a Boxsterhez
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13110 Dátum:
2011 Február 10, 11:11:49 »
Idézetet írta: Narancs - 2011 Február 09, 23:42:14
Ezek a fordulatok egy boxer motornál nagyon durvák!
Ma beszéltem egy profi osztrák autószerelőnek a Stunt motorjáról.A faszi 1967-ben kezdte a szakmát,Eisenstadtban,a Volkswagen Kampernál.Az 1970-es években autóversenyző volt,Ausztriában,NSZK-ban akkoriban ismerősen csengett a neve.Magának és versenytársainak is rengetek tuningmotort épített.Volkswagennal kezdte,aztán átnyergelt BMW-re.Olyan autószerelő,ami manapság már nem terem.Több olyan szakmát tud egyszerre,ami az autóval kapcsolatos,ha kell gépi forgácsoló,esztergályos,karosszérialakatos,autószerelő,villamossági szerelő,mindent megcsinál.A műhelye többrészre tagolt,egy hatalmas helyiségben,van több mint tíz,hatalmas eszterga és marógép.Ő ha úgy van,maga vonalbafúr egy motort,vagy megköszörüli a főtengelyt...
Mondtam neki,hogy a srácnak 6.500-ról felpörgött a motor 8.500-ra,és elszállt a lendkerék.Utána úgy jött ki a dolog,hogy azt hitte lódítok,mert azt mondja,hogy olyan VW boxert még a világon nem építettek,ami 8.500-at forog!Nem hitte el nekem!De azt beszélte,hogy nemhogy a 8.500,még a 6.500 is túlzás.
az öreg Kampert Neusiedelböl ismertem szemelyesen, mar bekrepalt regebben .
az a mühely ott Burgenlandban hires, termezsetesen kinövi magat par ember, de ha nem hallott meg nagy fordulato motorrol, akkor allva maradt es beavasodott szerencsetlen.
Na ja oda a madar is csak 3 napi hidegelelemmel repül . . .
))
hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13109 Dátum:
2011 Február 10, 03:49:39 »
Idézetet írta: Narancs - 2011 Február 10, 00:01:19
Akkor olvasd el figyelmesebben mit írtam!
Volkswagen szakszervízben kezdte tanulni az autószerelő szakmát (1967-ben még csak léghűtéses Volkswagenok voltak,hol van még 1974.).
Később Volkswagenokkal versenyzett,pl Formel Vau,Formel Supervau,typ1-typ4 tuningmotorokat hegyekbe építette magának és a versenytársainak,mikor maszek autószerelő lett,az elején sokáig a nevéből élt.
Akkor miért vonod kétségbe,hogy nem ért a VW boxer tuninghoz?
de te mondod hogy a 70es években abba is hagyta a bogártuningot....30év alatt gondolom változott pár dolog
1300as formel vau 70 lovas, az se hiszem hogy keveset forogna
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13108 Dátum:
2011 Február 10, 00:04:02 »
Más dolog, hogy egy motor üresen, terheletlenül mennyit forog és mekkora fordulaton adja le a maximális teljesítményét.
Olyan boxer vw tényleg kevés van, ami 8500-nál adja le a max. teljesítményét.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13107 Dátum:
2011 Február 10, 00:01:19 »
Idézetet írta: vw1966 - 2011 Február 09, 23:46:31
ilyen az én szerelőm is lakatol fényez villamosságot csinál van eszterga és marógép is ügyes és jó szakember, de ettől még a bogár motor tuninghoz nem sokkal ért többet mint én
Akkor olvasd el figyelmesebben mit írtam!
Volkswagen szakszervízben kezdte tanulni az autószerelő szakmát (1967-ben még csak léghűtéses Volkswagenok voltak,hol van még 1974.).
Később Volkswagenokkal versenyzett,pl Formel Vau,Formel Supervau,typ1-typ4 tuningmotorokat hegyekbe építette magának és a versenytársainak,mikor maszek autószerelő lett,az elején sokáig a nevéből élt.
Akkor miért vonod kétségbe,hogy nem ért a VW boxer tuninghoz?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13106 Dátum:
2011 Február 09, 23:47:58 »
Idézetet írta: Narancs - 2011 Február 09, 23:42:14
Ezek a fordulatok egy boxer motornál nagyon durvák!
Mondtam neki,hogy a srácnak 6.500-ról felpörgött a motor 8.500-ra,és elszállt a lendkerék.Utána úgy jött ki a dolog,hogy azt hitte lódítok,mert azt mondja,hogy olyan VW boxert még a világon nem építettek,ami 8.500-at forog!Nem hitte el nekem!De azt beszélte,hogy nemhogy a 8.500,még a 6.500 is túlzás.
Minden a hengerfejen múlik. És az ahhoz illeszkedő alkatrészeken.
Vannak olyan UTCAI motorok, amik a maximális teljesítményüket 6800 körül érik el (pl. Glenn Ring motorja
www.glenn-ring.com
) és már 40.000 mérföld felett van bennük.
172 lóerő 6800 fordulaton, 2180 ccm.
De példát is fogunk látni hasonlóra, Shaun MCarthy motorja személyében...és az enyém is valamivel 6000 felett fog teljesíteni, ott éri el a maximális teljesítményét.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13105 Dátum:
2011 Február 09, 23:46:31 »
Idézetet írta: Narancs - 2011 Február 09, 23:42:14
Ezek a fordulatok egy boxer motornál nagyon durvák!
Ma beszéltem egy profi osztrák autószerelőnek a Stunt motorjáról.A faszi 1967-ben kezdte a szakmát,Eisenstadtban,a Volkswagen Kampernál.Az 1970-es években autóversenyző volt,Ausztriában,NSZK-ban akkoriban ismerősen csengett a neve.Magának és versenytársainak is rengetek tuningmotort épített.Volkswagennal kezdte,aztán átnyergelt BMW-re.Olyan autószerelő,ami manapság már nem terem.Több olyan szakmát tud egyszerre,ami az autóval kapcsolatos,ha kell gépi forgácsoló,esztergályos,karosszérialakatos,autószerelő,villamossági szerelő,mindent megcsinál.A műhelye többrészre tagolt,egy hatalmas helyiségben,van több mint tíz,hatalmas eszterga és marógép.Ő ha úgy van,maga vonalbafúr egy motort,vagy megköszörüli a főtengelyt...
Mondtam neki,hogy a srácnak 6.500-ról felpörgött a motor 8.500-ra,és elszállt a lendkerék.Utána úgy jött ki a dolog,hogy azt hitte lódítok,mert azt mondja,hogy olyan VW boxert még a világon nem építettek,ami 8.500-at forog!Nem hitte el nekem!De azt beszélte,hogy nemhogy a 8.500,még a 6.500 is túlzás.
ilyen az én szerelőm is lakatol fényez villamosságot csinál van eszterga és marógép is ügyes és jó szakember, de ettől még a bogár motor tuninghoz nem sokkal ért többet mint én
Zoli
Hozzászólások: 8690
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13104 Dátum:
2011 Február 09, 23:45:24 »
Idézetet írta: Narancs - 2011 Február 09, 23:42:14
Ezek a fordulatok egy boxer motornál nagyon durvák!
Mondtam neki,hogy a srácnak 6.500-ról felpörgött a motor 8.500-ra,és elszállt a lendkerék.
Rossz a sorrend.
http://hapsi96.blogspot.hu/
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13103 Dátum:
2011 Február 09, 23:42:14 »
Idézetet írta: callook - 2011 Február 02, 19:11:11
felpörgött 6500-ról 8500-ra a motor és ezt a fordulatot valami nem bírta.
Ezek a fordulatok egy boxer motornál nagyon durvák!
Ma beszéltem egy profi osztrák autószerelőnek a Stunt motorjáról.A faszi 1967-ben kezdte a szakmát,Eisenstadtban,a Volkswagen Kampernál.Az 1970-es években autóversenyző volt,Ausztriában,NSZK-ban akkoriban ismerősen csengett a neve.Magának és versenytársainak is rengetek tuningmotort épített.Volkswagennal kezdte,aztán átnyergelt BMW-re.Olyan autószerelő,ami manapság már nem terem.Több olyan szakmát tud egyszerre,ami az autóval kapcsolatos,ha kell gépi forgácsoló,esztergályos,karosszérialakatos,autószerelő,villamossági szerelő,mindent megcsinál.A műhelye többrészre tagolt,egy hatalmas helyiségben,van több mint tíz,hatalmas eszterga és marógép.Ő ha úgy van,maga vonalbafúr egy motort,vagy megköszörüli a főtengelyt...
Mondtam neki,hogy a srácnak 6.500-ról felpörgött a motor 8.500-ra,és elszállt a lendkerék.Utána úgy jött ki a dolog,hogy azt hitte lódítok,mert azt mondja,hogy olyan VW boxert még a világon nem építettek,ami 8.500-at forog!Nem hitte el nekem!De azt beszélte,hogy nemhogy a 8.500,még a 6.500 is túlzás.
reitim
Hozzászólások: 196
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13102 Dátum:
2011 Február 09, 21:58:00 »
Jön a videó csak szívok az átkonvertálással!
péter
Hozzászólások: 1227
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13101 Dátum:
2011 Február 09, 20:09:02 »
Idézetet írta: bitus76 - 2011 Február 09, 19:49:45
Máté legyen eszed!!
Építs most már féket is.
Fiatalság bolondság!
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13100 Dátum:
2011 Február 09, 20:07:25 »
Idézetet írta: reitim - 2011 Február 09, 18:32:46
Sziasztok!
Ma meg lett futtatva végre a gépjármű (az első komolyabb elpadlózás)... Hát ijesztő! Videót rakok fel 170felett GPS-el néztük mert a 140es óra leakadt elég csúnyán...
140nél még olyat húz beszarok.... tényleg ijesztő...
Hol a video?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
bitus76
Hozzászólások: 2024
06 30 460 2831
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13099 Dátum:
2011 Február 09, 19:49:45 »
Máté legyen eszed!!
Építs most már féket is.
Idézetet írta: reitim - 2011 Február 09, 18:32:46
Sziasztok!
Ma meg lett futtatva végre a gépjármű (az első komolyabb elpadlózás)... Hát ijesztő! Videót rakok fel 170felett GPS-el néztük mert a 140es óra leakadt elég csúnyán...
140nél még olyat húz beszarok.... tényleg ijesztő...
VW 1200.1963.
péter
Hozzászólások: 1227
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13098 Dátum:
2011 Február 09, 19:36:59 »
Idézetet írta: reitim - 2011 Február 09, 18:32:46
Sziasztok!
Ma meg lett futtatva végre a gépjármű (az első komolyabb elpadlózás)... Hát ijesztő! Videót rakok fel 170felett GPS-el néztük mert a 140es óra leakadt elég csúnyán...
140nél még olyat húz beszarok.... tényleg ijesztő...
Hajrá hajrá!
Gyilkos!
reitim
Hozzászólások: 196
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13097 Dátum:
2011 Február 09, 18:32:46 »
Sziasztok!
Ma meg lett futtatva végre a gépjármű (az első komolyabb elpadlózás)... Hát ijesztő! Videót rakok fel 170felett GPS-el néztük mert a 140es óra leakadt elég csúnyán...
140nél még olyat húz beszarok.... tényleg ijesztő...
«
Utoljára szerkesztve: 2011 Február 09, 18:39:07 írta reitim
»
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13096 Dátum:
2011 Február 09, 11:47:21 »
Idézetet írta: Melák - 2011 Február 09, 07:47:31
lassan de biztossan alakul
ez nem is piros
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13095 Dátum:
2011 Február 09, 08:33:52 »
Idézetet írta: Melák - 2011 Február 09, 07:47:31
lassan de biztossan alakul
szép karburátorok!
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Melák
Hozzászólások: 3046
Tel:06-30-921-91-36
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13094 Dátum:
2011 Február 09, 07:47:31 »
lassan de biztossan alakul
[a csatolmányt egy admin törölte]
Farkas Andris
Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13093 Dátum:
2011 Február 06, 17:45:04 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Február 02, 22:35:27
http://www.youtube.com/watch?v=7dqnx9IrX0I
Itt a rémdráma.
Rád jár a rúd
Remélem tényleg jóval komolyabb problémák nélkül megúszod. Gyártó meddig ajánlja ezt a lendkereket?
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13092 Dátum:
2011 Február 05, 18:44:38 »
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
GeRGelu:
Hozzászólások: 1019
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13091 Dátum:
2011 Február 04, 23:18:58 »
Idézetet írta: vw1966 - 2011 Február 04, 23:08:48
Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13090 Dátum:
2011 Február 04, 23:08:48 »
Idézetet írta: GeRGelu: - 2011 Február 04, 22:57:02
M14-es ha jol emlekszem. (legalabbis en anno az M10-es helyere ekkorakat csinaltattam)
Persze nalam alapmeretes (egyenlore) a henger furata. Nagyobbaknal nem tudom beleerhet-e.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13089 Dátum:
2011 Február 04, 22:59:51 »
Idézetet írta: tati - 2011 Február 04, 22:50:03
kimegyek és megmérem!
a 8as csavarokhoz 12mm a 10es hez meg 14es van
www.tatinson.hu
www.kck.hu
GeRGelu:
Hozzászólások: 1019
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13088 Dátum:
2011 Február 04, 22:57:02 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Február 04, 22:34:40
Amikor az M10-es hengerfej csavar kiveszi a menetet, akkor be szoktak csavarni egy menetperselyt, aminek a belseje M8-as és a vékony pálcás hengerfejcsavart használják.
Kérdés:
Mi a menetpersely mérete?
M14-es ha jol emlekszem. (legalabbis en anno az M10-es helyere ekkorakat csinaltattam)
Persze nalam alapmeretes (egyenlore) a henger furata. Nagyobbaknal nem tudom beleerhet-e.
Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13087 Dátum:
2011 Február 04, 22:50:03 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Február 04, 22:34:40
Amikor az M10-es hengerfej csavar kiveszi a menetet, akkor be szoktak csavarni egy menetperselyt, aminek a belseje M8-as és a vékony pálcás hengerfejcsavart használják.
Kérdés:
Mi a menetpersely mérete?
kimegyek és megmérem!
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13086 Dátum:
2011 Február 04, 22:34:40 »
Idézetet írta: tati - 2011 Február 04, 22:21:52
mi a faszról habratyolsz?
Amikor az M10-es hengerfej csavar kiveszi a menetet, akkor be szoktak csavarni egy menetperselyt, aminek a belseje M8-as és a vékony pálcás hengerfejcsavart használják.
Kérdés:
Mi a menetpersely mérete?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #13085 Dátum:
2011 Február 04, 22:21:52 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2011 Február 04, 22:16:02
Nem tudja valaki a pontos méreteit a 8 mm hengerfej csavar case saver-ének? Talán 14 mm a külső átmérő?
És a 10 mm csavar case saver? Lehet, hogy az is 14 mm.
Van egy-két hengerfej csavarom, amit nem találok túl bizalomgerjesztőnek, így megerősíteném az összeset case saverrel.
mi a faszról habratyolsz?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Oldalak:
1
...
225
226
227
228
229
[
230
]
231
232
233
234
235
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...