www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 21:08:15

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 225 226 227 228 229 [230] 231 232 233 234 235 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3389946 alkalommal)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #13124 Dátum: 2011 Február 10, 19:27:28 »

és 1 karbinál hogy csövezed be?
most egy van, majd nyár végén lesz dupla karbim, de addig is felraknám.
belötöd egy szívó ágba légszüröre csinálst csonkot....


de 1200re minek?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #13123 Dátum: 2011 Február 10, 19:24:31 »

.

[a csatolmányt egy admin törölte]

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #13122 Dátum: 2011 Február 10, 19:24:17 »

karbik gyakorlatilag porszivó hatásásra szivnak át a dobozon ennyi
és 1 karbinál hogy csövezed be?
most egy van, majd nyár végén lesz dupla karbim, de addig is felraknám.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #13121 Dátum: 2011 Február 10, 19:22:43 »

eddig azt hittem értem hogy kell bekötni, de már nem tudom. Lips Sealed
de ez hogy van? az alsóba megy bele a gáz, éa a 2 oldalsó meg a 2 karbira van kötve? és akkor ami leülepszik hol folyik vissza?
karbik gyakorlatilag porszivó hatásásra szivnak át a dobozon ennyi

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13120 Dátum: 2011 Február 10, 19:21:46 »

ami a képen van az milyen cső?


Fémszövet borítású gumicső, de nem én fényképeztem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #13119 Dátum: 2011 Február 10, 19:21:25 »

eddig azt hittem értem hogy kell bekötni, de már nem tudom. Lips Sealed
de ez hogy van? az alsóba megy bele a gáz, éa a 2 oldalsó meg a 2 karbira van kötve? és akkor ami leülepszik hol folyik vissza?
Ugyanott ahol felmegy. SZVSZ.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #13118 Dátum: 2011 Február 10, 19:18:09 »

nekem 2éves és tök jó birja
<beszúrt kép törölve>
eddig azt hittem értem hogy kell bekötni, de már nem tudom. Lips Sealed
de ez hogy van? az alsóba megy bele a gáz, éa a 2 oldalsó meg a 2 karbira van kötve? és akkor ami leülepszik hol folyik vissza?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #13117 Dátum: 2011 Február 10, 19:16:15 »


Vannak benne csövek, de kb. kerti slag minőségű, fél év alatt megkeményedő gumicsövek.

Én azt mondom, hogy ha valaki sportosan vezet, többet megy padlógázon, vagy már kicsit kopottabb a motorja, akkor igenis van értelme.

De igazán nagy fordulatú, nagy köbcentis motoron van értelme (egy nagyobb doboznak), mert fordulaton elkezdi nyomni kifelé az olajat.
ami a képen van az milyen cső?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #13116 Dátum: 2011 Február 10, 19:14:22 »


Vannak benne csövek, de kb. kerti slag minőségű, fél év alatt megkeményedő gumicsövek.

Én azt mondom, hogy ha valaki sportosan vezet, többet megy padlógázon, vagy már kicsit kopottabb a motorja, akkor igenis van értelme.

De igazán nagy fordulatú, nagy köbcentis motoron van értelme (egy nagyobb doboznak), mert fordulaton elkezdi nyomni kifelé az olajat.
nekem 2éves és tök jó birja

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13115 Dátum: 2011 Február 10, 19:10:33 »

A csövek is benne vannak a szetben?Van értelme széria motoron is?


Vannak benne csövek, de kb. kerti slag minőségű, fél év alatt megkeményedő gumicsövek.

Én azt mondom, hogy ha valaki sportosan vezet, többet megy padlógázon, vagy már kicsit kopottabb a motorja, akkor igenis van értelme.

De igazán nagy fordulatú, nagy köbcentis motoron van értelme (egy nagyobb doboznak), mert fordulaton elkezdi nyomni kifelé az olajat.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #13114 Dátum: 2011 Február 10, 19:04:51 »

<beszúrt kép törölve>


A csövek is benne vannak a szetben?Van értelme széria motoron is?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13113 Dátum: 2011 Február 10, 19:02:30 »




Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13112 Dátum: 2011 Február 10, 19:00:56 »

tegyetek már be képet amin látszik hova szokták felrakni a bugpack szellőző dobozt.
Köszi.


http://www.google.hu/images?q=bugpack+breather+box&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&hl=hu&tab=wi&biw=1280&bih=709

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #13111 Dátum: 2011 Február 10, 18:52:28 »

tegyetek már be képet amin látszik hova szokták felrakni a bugpack szellőző dobozt.
Köszi.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #13110 Dátum: 2011 Február 10, 11:11:49 »

Ezek a fordulatok egy boxer motornál nagyon durvák!

Ma beszéltem egy profi osztrák autószerelőnek a Stunt motorjáról.A faszi 1967-ben kezdte a szakmát,Eisenstadtban,a Volkswagen Kampernál.Az 1970-es években autóversenyző volt,Ausztriában,NSZK-ban akkoriban ismerősen csengett a neve.Magának és versenytársainak is rengetek tuningmotort épített.Volkswagennal kezdte,aztán átnyergelt BMW-re.Olyan autószerelő,ami manapság már nem terem.Több olyan szakmát tud egyszerre,ami az autóval kapcsolatos,ha kell gépi forgácsoló,esztergályos,karosszérialakatos,autószerelő,villamossági szerelő,mindent megcsinál.A műhelye többrészre tagolt,egy hatalmas helyiségben,van több mint tíz,hatalmas eszterga és marógép.Ő ha úgy van,maga vonalbafúr egy motort,vagy megköszörüli a főtengelyt...
Mondtam neki,hogy a srácnak 6.500-ról felpörgött a motor 8.500-ra,és elszállt a lendkerék.Utána úgy jött ki a dolog,hogy azt hitte lódítok,mert azt mondja,hogy olyan VW boxert még a világon nem építettek,ami 8.500-at forog!Nem hitte el nekem!De azt beszélte,hogy nemhogy a 8.500,még a 6.500 is túlzás.  Grin
az öreg Kampert  Neusiedelböl ismertem szemelyesen, mar bekrepalt regebben  .
az a mühely ott  Burgenlandban hires, termezsetesen kinövi magat par ember, de ha nem hallott meg nagy fordulato motorrol, akkor allva maradt es beavasodott szerencsetlen.
Na ja oda a madar is csak 3 napi hidegelelemmel repül . . .  Smiley))

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #13109 Dátum: 2011 Február 10, 03:49:39 »

Akkor olvasd el figyelmesebben mit írtam!

Volkswagen szakszervízben kezdte tanulni az autószerelő szakmát (1967-ben még csak léghűtéses Volkswagenok voltak,hol van még 1974.).
Később Volkswagenokkal versenyzett,pl Formel Vau,Formel Supervau,typ1-typ4 tuningmotorokat hegyekbe építette magának és a versenytársainak,mikor maszek autószerelő lett,az elején sokáig a nevéből élt.
Akkor miért vonod kétségbe,hogy nem ért a VW boxer tuninghoz?
de te mondod hogy a 70es években abba is hagyta a bogártuningot....30év alatt gondolom változott pár dolog

1300as formel vau 70 lovas, az se hiszem hogy keveset forogna
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13108 Dátum: 2011 Február 10, 00:04:02 »

Más dolog, hogy egy motor üresen, terheletlenül mennyit forog és mekkora fordulaton adja le a maximális teljesítményét.

Olyan boxer vw tényleg kevés van, ami 8500-nál adja le a max. teljesítményét.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #13107 Dátum: 2011 Február 10, 00:01:19 »

ilyen az én szerelőm is lakatol fényez villamosságot csinál van eszterga és marógép is ügyes és jó szakember, de ettől még a bogár motor tuninghoz nem sokkal ért többet mint én
Akkor olvasd el figyelmesebben mit írtam!

Volkswagen szakszervízben kezdte tanulni az autószerelő szakmát (1967-ben még csak léghűtéses Volkswagenok voltak,hol van még 1974.).
Később Volkswagenokkal versenyzett,pl Formel Vau,Formel Supervau,typ1-typ4 tuningmotorokat hegyekbe építette magának és a versenytársainak,mikor maszek autószerelő lett,az elején sokáig a nevéből élt.
Akkor miért vonod kétségbe,hogy nem ért a VW boxer tuninghoz?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13106 Dátum: 2011 Február 09, 23:47:58 »

Ezek a fordulatok egy boxer motornál nagyon durvák!


Mondtam neki,hogy a srácnak 6.500-ról felpörgött a motor 8.500-ra,és elszállt a lendkerék.Utána úgy jött ki a dolog,hogy azt hitte lódítok,mert azt mondja,hogy olyan VW boxert még a világon nem építettek,ami 8.500-at forog!Nem hitte el nekem!De azt beszélte,hogy nemhogy a 8.500,még a 6.500 is túlzás.  Grin


Minden a hengerfejen múlik. És az ahhoz illeszkedő alkatrészeken.

Vannak olyan UTCAI motorok, amik a maximális teljesítményüket 6800 körül érik el (pl. Glenn Ring motorja www.glenn-ring.com) és már 40.000 mérföld felett van bennük.
172 lóerő 6800 fordulaton, 2180 ccm.

De példát is fogunk látni hasonlóra, Shaun MCarthy motorja személyében...és az enyém is valamivel 6000 felett fog teljesíteni, ott éri el a maximális teljesítményét.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #13105 Dátum: 2011 Február 09, 23:46:31 »

Ezek a fordulatok egy boxer motornál nagyon durvák!

Ma beszéltem egy profi osztrák autószerelőnek a Stunt motorjáról.A faszi 1967-ben kezdte a szakmát,Eisenstadtban,a Volkswagen Kampernál.Az 1970-es években autóversenyző volt,Ausztriában,NSZK-ban akkoriban ismerősen csengett a neve.Magának és versenytársainak is rengetek tuningmotort épített.Volkswagennal kezdte,aztán átnyergelt BMW-re.Olyan autószerelő,ami manapság már nem terem.Több olyan szakmát tud egyszerre,ami az autóval kapcsolatos,ha kell gépi forgácsoló,esztergályos,karosszérialakatos,autószerelő,villamossági szerelő,mindent megcsinál.A műhelye többrészre tagolt,egy hatalmas helyiségben,van több mint tíz,hatalmas eszterga és marógép.Ő ha úgy van,maga vonalbafúr egy motort,vagy megköszörüli a főtengelyt...
Mondtam neki,hogy a srácnak 6.500-ról felpörgött a motor 8.500-ra,és elszállt a lendkerék.Utána úgy jött ki a dolog,hogy azt hitte lódítok,mert azt mondja,hogy olyan VW boxert még a világon nem építettek,ami 8.500-at forog!Nem hitte el nekem!De azt beszélte,hogy nemhogy a 8.500,még a 6.500 is túlzás.  Grin
ilyen az én szerelőm is lakatol fényez villamosságot csinál van eszterga és marógép is ügyes és jó szakember, de ettől még a bogár motor tuninghoz nem sokkal ért többet mint én
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #13104 Dátum: 2011 Február 09, 23:45:24 »

Ezek a fordulatok egy boxer motornál nagyon durvák!


Mondtam neki,hogy a srácnak 6.500-ról felpörgött a motor 8.500-ra,és elszállt a lendkerék.
Rossz a sorrend.

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #13103 Dátum: 2011 Február 09, 23:42:14 »

felpörgött 6500-ról 8500-ra a motor és ezt a fordulatot valami nem bírta.
Ezek a fordulatok egy boxer motornál nagyon durvák!

Ma beszéltem egy profi osztrák autószerelőnek a Stunt motorjáról.A faszi 1967-ben kezdte a szakmát,Eisenstadtban,a Volkswagen Kampernál.Az 1970-es években autóversenyző volt,Ausztriában,NSZK-ban akkoriban ismerősen csengett a neve.Magának és versenytársainak is rengetek tuningmotort épített.Volkswagennal kezdte,aztán átnyergelt BMW-re.Olyan autószerelő,ami manapság már nem terem.Több olyan szakmát tud egyszerre,ami az autóval kapcsolatos,ha kell gépi forgácsoló,esztergályos,karosszérialakatos,autószerelő,villamossági szerelő,mindent megcsinál.A műhelye többrészre tagolt,egy hatalmas helyiségben,van több mint tíz,hatalmas eszterga és marógép.Ő ha úgy van,maga vonalbafúr egy motort,vagy megköszörüli a főtengelyt...
Mondtam neki,hogy a srácnak 6.500-ról felpörgött a motor 8.500-ra,és elszállt a lendkerék.Utána úgy jött ki a dolog,hogy azt hitte lódítok,mert azt mondja,hogy olyan VW boxert még a világon nem építettek,ami 8.500-at forog!Nem hitte el nekem!De azt beszélte,hogy nemhogy a 8.500,még a 6.500 is túlzás.  Grin
Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #13102 Dátum: 2011 Február 09, 21:58:00 »

Jön a videó csak szívok az átkonvertálással!
Nem elérhető péter
Hozzászólások: 1227


« Hozzászólás #13101 Dátum: 2011 Február 09, 20:09:02 »

Máté legyen eszed!!
Építs most már féket is.

Fiatalság bolondság!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13100 Dátum: 2011 Február 09, 20:07:25 »

Sziasztok!
Ma meg lett futtatva végre a gépjármű (az első komolyabb elpadlózás)... Hát ijesztő! Videót rakok fel 170felett GPS-el néztük mert a 140es óra leakadt elég csúnyán...Cheesy
140nél még olyat húz beszarok.... tényleg ijesztő...


Hol a video?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #13099 Dátum: 2011 Február 09, 19:49:45 »

Máté legyen eszed!!
Építs most már féket is.
Sziasztok!
Ma meg lett futtatva végre a gépjármű (az első komolyabb elpadlózás)... Hát ijesztő! Videót rakok fel 170felett GPS-el néztük mert a 140es óra leakadt elég csúnyán...Cheesy
140nél még olyat húz beszarok.... tényleg ijesztő...

VW 1200.1963.
Nem elérhető péter
Hozzászólások: 1227


« Hozzászólás #13098 Dátum: 2011 Február 09, 19:36:59 »

Sziasztok!
Ma meg lett futtatva végre a gépjármű (az első komolyabb elpadlózás)... Hát ijesztő! Videót rakok fel 170felett GPS-el néztük mert a 140es óra leakadt elég csúnyán...Cheesy
140nél még olyat húz beszarok.... tényleg ijesztő...

Hajrá hajrá! Wink
Gyilkos!
Nem elérhető reitim
Hozzászólások: 196


« Hozzászólás #13097 Dátum: 2011 Február 09, 18:32:46 »

Sziasztok!
Ma meg lett futtatva végre a gépjármű (az első komolyabb elpadlózás)... Hát ijesztő! Videót rakok fel 170felett GPS-el néztük mert a 140es óra leakadt elég csúnyán...Cheesy
140nél még olyat húz beszarok.... tényleg ijesztő...
« Utoljára szerkesztve: 2011 Február 09, 18:39:07 írta reitim »
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #13096 Dátum: 2011 Február 09, 11:47:21 »

lassan de biztossan alakul  Cool Grin
ez nem is piros  Shocked  Shocked
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #13095 Dátum: 2011 Február 09, 08:33:52 »

lassan de biztossan alakul  Cool Grin
szép karburátorok!

Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #13094 Dátum: 2011 Február 09, 07:47:31 »

lassan de biztossan alakul  Cool Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #13093 Dátum: 2011 Február 06, 17:45:04 »

Rád jár a rúd Undecided
Remélem tényleg jóval komolyabb problémák nélkül megúszod. Gyártó meddig ajánlja ezt a lendkereket?
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #13092 Dátum: 2011 Február 05, 18:44:38 »


sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #13091 Dátum: 2011 Február 04, 23:18:58 »


Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #13090 Dátum: 2011 Február 04, 23:08:48 »

M14-es ha jol emlekszem. (legalabbis en anno az M10-es helyere ekkorakat csinaltattam)

Persze nalam alapmeretes (egyenlore) a henger furata. Nagyobbaknal nem tudom beleerhet-e.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #13089 Dátum: 2011 Február 04, 22:59:51 »

kimegyek és megmérem!
a 8as csavarokhoz 12mm a 10es hez meg 14es van pusmogas

Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #13088 Dátum: 2011 Február 04, 22:57:02 »

Amikor az M10-es hengerfej csavar kiveszi a menetet, akkor be szoktak csavarni egy menetperselyt, aminek a belseje M8-as és a vékony pálcás hengerfejcsavart használják.

Kérdés:

Mi a menetpersely mérete?

M14-es ha jol emlekszem. (legalabbis en anno az M10-es helyere ekkorakat csinaltattam)

Persze nalam alapmeretes (egyenlore) a henger furata. Nagyobbaknal nem tudom beleerhet-e.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #13087 Dátum: 2011 Február 04, 22:50:03 »

Amikor az M10-es hengerfej csavar kiveszi a menetet, akkor be szoktak csavarni egy menetperselyt, aminek a belseje M8-as és a vékony pálcás hengerfejcsavart használják.

Kérdés:

Mi a menetpersely mérete?
kimegyek és megmérem!

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13086 Dátum: 2011 Február 04, 22:34:40 »

mi a faszról habratyolsz? Roll Eyes

Amikor az M10-es hengerfej csavar kiveszi a menetet, akkor be szoktak csavarni egy menetperselyt, aminek a belseje M8-as és a vékony pálcás hengerfejcsavart használják.

Kérdés:

Mi a menetpersely mérete?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #13085 Dátum: 2011 Február 04, 22:21:52 »

Nem tudja valaki a pontos méreteit a 8 mm hengerfej csavar case saver-ének? Talán 14 mm a külső átmérő?

És a 10 mm csavar case saver? Lehet, hogy az is 14 mm.

Van egy-két hengerfej csavarom, amit nem találok túl bizalomgerjesztőnek, így megerősíteném az összeset case saverrel.
mi a faszról habratyolsz? Roll Eyes

Oldalak: 1 ... 225 226 227 228 229 [230] 231 232 233 234 235 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.12 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.