www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 01:09:33
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
127
128
129
130
131
[
132
]
133
134
135
136
137
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3365770 alkalommal)
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17044 Dátum:
2012 Augusztus 20, 21:59:24 »
Na, már kezdi is az okoskodást...
Idézetet írta: Varázsló - 2012 Augusztus 20, 21:51:51
Hibakeresésnél jó, ha az ember konzultál valakivel, mert sokszor van, hogy csak egy dologra fókuszál és nem tud elvonatkoztatni, mindig ott keresi a hibát, pedig valami teljesen más.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17043 Dátum:
2012 Augusztus 20, 21:51:51 »
Idézetet írta: callook - 2012 Augusztus 20, 21:34:51
..... emiatt ráfeszültem a fals levegő témára...
Hibakeresésnél jó, ha az ember konzultál valakivel, mert sokszor van, hogy csak egy dologra fókuszál és nem tud elvonatkoztatni, mindig ott keresi a hibát, pedig valami teljesen más.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17042 Dátum:
2012 Augusztus 20, 21:34:51 »
Az év 364 napján csesztetem a Varázslót, most van az az 1 nap, amikor el kell ismernem, hogy segített... Leírom, hátha másnak is segít a dolog:
Nem kevés motort raktam össze, szereltem fel, állítottam be dupla karbikkal. Amikor olyan gond volt, hogy a motor felpörgetése után gázelvételre nem állt vissza az alapjárat csak nagyon késve 5-10 másodperc után, akkor minden esetben a fals levegő volt a probléma, vagy valami karburátor hiba (tömítettség, repedés, ház korrózió).
A mostani esetnél a fentieket kizártam, a fordulat mégis idegesítően magasan maradt minden gázelvétel után... Szóval, konzultáltam a Varázslóval, aki rögtön rákérdezett, hogy az alapjárathoz nincs-e nagyon kinyitva a pillangószelep?! Mert ő többször találkozott olyan esettel, hogy a motor valamely részével volt valami probléma, ami miatt csak túlságosan nyitott pillangószelep-állással lehetett alapjáratot kicsikarni az autóból. Igen, ilyenkor van szép alapjárat, de gázelvételkor a pillangószelepek nem eléggé zárt helyzetéből adódóan a torkokban, a pillangóknál lévő furatok nem üzemszerűen működnek, így lassan esik a fordulat.
Jelen esetben nagyon komoly alapjárati CO problémák voltak, így nem tudott üzemszerű pillangó állással alapjáraton járni a motor... Mindig CO-műszerrel állítom be a hengerenkénti CO-t a Webereknél, Dellortóknál, de még nem jutottam el odáig, mert annyira zavart ez a fordulatvisszaesési probléma és emiatt ráfeszültem a fals levegő témára...
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17041 Dátum:
2012 Augusztus 20, 17:22:02 »
Ahogy mondja a Varázsló, van még vele egy kis hegesztési meló, amivel nagyban javul a hőátadás... De azért megjegyezném, hogy amilyen lerakódások vannak a 40 éves szívócsövekben, lehet, hogy még azzal a 4 centivel is jobb lenne a hőátadás mint egynéhány bogárnál...
Idézetet írta: Mákos - 2012 Augusztus 20, 15:05:04
Ezt nem téli autóba tervezték, van legalább 4 centi, amin érintkezik az előmelegítő a szívócsővel...
Nem tudok dojcsul, most akkor az egész szett 250 ojró ?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17040 Dátum:
2012 Augusztus 20, 17:19:07 »
Igen, a karbi az egyetlen rizikós pont... Linz mellett van a cucc, szólsz Xoyox-nak, átmegy, bevizsgálja a karbit, aztán minőségtől függetlenül leszarozza az egész cuccot és elhozza neked 100 Euroért...
Idézetet írta: Varázsló - 2012 Augusztus 20, 14:57:47
Ez engem is izgat. A Zöldön nagyon jó lenne a későbbiekben. Vajon milyen karbi másolat lehet ez? Kadron azaz Solex H40 EIS?
A pénzen kívül még az tart vissza, hogy valami eredeti (nem empi) karbit szeretnék..
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17039 Dátum:
2012 Augusztus 20, 15:10:18 »
Idézetet írta: Varázsló - 2012 Augusztus 20, 15:06:57
Úgy kell, hogy amikor méretre állítod, akkor odahegeszted végig
Oh, ezt nem tudtam.
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17038 Dátum:
2012 Augusztus 20, 15:06:57 »
Idézetet írta: Mákos - 2012 Augusztus 20, 15:05:04
Ezt nem téli autóba tervezték, van legalább 4 centi, amin érintkezik az előmelegítő a szívócsővel...
Úgy kell, hogy amikor méretre állítod, akkor odahegeszted végig
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17037 Dátum:
2012 Augusztus 20, 15:05:04 »
Idézetet írta: callook - 2012 Augusztus 20, 11:08:30
Ha valaki olyan tuningmotorban gondolkozik, ami gyárihoz közeli kinézetű, akkor ajánlom ezt a karbi szettet:
http://www.luftgekuehlt.at/inst_detail.asp?aid=10310
Ha ráfaragják a gyári légszűrőházat, akkor nem is feltűnő... Nyilván nem lehet vele csinálni egy drag gépet, de egy felújított, sűrítési viszony növelt 1,6 motor, enyhén megdolgozott hengerfejekkel, 1,25 himbasorral, csőkígyós kipufogóval (ami gyári helyen jön ki), jó beállításokkal, pontos összeszereléssel dinamikus lehet...
Ha valaki ügyes és jól csinálja a dolgokat, akkor még egy visszafogott sportvezérműtengelyt, vagy/és nagyobb henger-dugó garnitúrát is kaphat a motor... De itt már tényleg ügyesnek kell lenni, hogy jól összeválogatott legyen...
Ezt nem téli autóba tervezték, van legalább 4 centi, amin érintkezik az előmelegítő a szívócsővel...
Nem tudok dojcsul, most akkor az egész szett 250 ojró ?
«
Utoljára szerkesztve: 2012 Augusztus 20, 15:07:18 írta Mákos
»
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17036 Dátum:
2012 Augusztus 20, 14:57:47 »
Idézetet írta: callook - 2012 Augusztus 20, 11:08:30
Ha valaki olyan tuningmotorban gondolkozik, ami gyárihoz közeli kinézetű, akkor ajánlom ezt a karbi szettet:
http://www.luftgekuehlt.at/inst_detail.asp?aid=10310
Ha ráfaragják a gyári légszűrőházat, akkor nem is feltűnő... Nyilván nem lehet vele csinálni egy drag gépet, de egy felújított, sűrítési viszony növelt 1,6 motor, enyhén megdolgozott hengerfejekkel, 1,25 himbasorral, csőkígyós kipufogóval (ami gyári helyen jön ki), jó beállításokkal, pontos összeszereléssel dinamikus lehet...
Ha valaki ügyes és jól csinálja a dolgokat, akkor még egy visszafogott sportvezérműtengelyt, vagy/és nagyobb henger-dugó garnitúrát is kaphat a motor... De itt már tényleg ügyesnek kell lenni, hogy jól összeválogatott legyen...
Ez engem is izgat. A Zöldön nagyon jó lenne a későbbiekben. Vajon milyen karbi másolat lehet ez? Kadron azaz Solex H40 EIS?
A pénzen kívül még az tart vissza, hogy valami eredeti (nem empi) karbit szeretnék..
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17035 Dátum:
2012 Augusztus 20, 11:08:30 »
Ha valaki olyan tuningmotorban gondolkozik, ami gyárihoz közeli kinézetű, akkor ajánlom ezt a karbi szettet:
http://www.luftgekuehlt.at/inst_detail.asp?aid=10310
Ha ráfaragják a gyári légszűrőházat, akkor nem is feltűnő... Nyilván nem lehet vele csinálni egy drag gépet, de egy felújított, sűrítési viszony növelt 1,6 motor, enyhén megdolgozott hengerfejekkel, 1,25 himbasorral, csőkígyós kipufogóval (ami gyári helyen jön ki), jó beállításokkal, pontos összeszereléssel dinamikus lehet...
Ha valaki ügyes és jól csinálja a dolgokat, akkor még egy visszafogott sportvezérműtengelyt, vagy/és nagyobb henger-dugó garnitúrát is kaphat a motor... De itt már tényleg ügyesnek kell lenni, hogy jól összeválogatott legyen...
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Forest
Hozzászólások: 3760
+36-20-458-5399
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17034 Dátum:
2012 Augusztus 19, 10:08:42 »
Idézetet írta: callook - 2012 Augusztus 19, 08:45:21
Igen, folyamatosan kapja amikor jár a motor. (Nálam gyújtás szálra van kötve, egy inerciakapcsoló közbeiktatásával)
kösz!
Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17033 Dátum:
2012 Augusztus 19, 08:45:21 »
Igen, folyamatosan kapja amikor jár a motor. (Nálam gyújtás szálra van kötve, egy inerciakapcsoló közbeiktatásával)
Idézetet írta: Forest - 2012 Augusztus 19, 08:19:06
Elektromos AC-nál a tápfeszültséget folyamatosan kapja a pumpa? Mire érdemes kötni az elektromos betápot?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Forest
Hozzászólások: 3760
+36-20-458-5399
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17032 Dátum:
2012 Augusztus 19, 08:19:06 »
Elektromos AC-nál a tápfeszültséget folyamatosan kapja a pumpa? Mire érdemes kötni az elektromos betápot?
Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17031 Dátum:
2012 Augusztus 13, 08:04:11 »
Idézetet írta: tati - 2012 Augusztus 12, 22:15:52
na át állitgattam a szelephézagokat kisebb lett a belepukkogás és csak alapjáraton vagy motorféknél pukkog már csak az az ötletem van hogy valamelyik henger kicsit több kaját kaphat alapjáraton és a maradékot gyújtja be a következő henger forró kipufogógáza . van valakinek jobb ötlete?
egyébbként a moci qrva jó
Motorféknél az Oettinger még lángot is pukkantott. Ez részben a nyitott kipufogó miatt is van.
Alapjáraton nem kellene ilyen legyen.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17030 Dátum:
2012 Augusztus 12, 22:15:52 »
na át állitgattam a szelephézagokat kisebb lett a belepukkogás és csak alapjáraton vagy motorféknél pukkog már csak az az ötletem van hogy valamelyik henger kicsit több kaját kaphat alapjáraton és a maradékot gyújtja be a következő henger forró kipufogógáza . van valakinek jobb ötlete?
egyébbként a moci qrva jó
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17029 Dátum:
2012 Augusztus 11, 19:52:41 »
ma geciztem egy kicsit a karbi szinkronnal , mostmár jól esik vissza a fordulat és 2ezres fordulaton is megjött az a kicsi + erő amit nagyon hiányoltam ,ezen kívül kb 1centivel több gázt lehet húzni mert állítottam a rudazaton is ez a karbi pillangó tengelyén még vagy 15-20fok de véggázon nem tudtam próbálgatni mert most meg bele pukkog valamelyik henger a kipufogóba holnap átállítom az összes kipu hézagot 0,15re
remélem az segít mert egyébként kezd ez a bánat elég jól viselkedni ... így hogy gyakorlatilag mindig csak gyentelem szegénykét 10lityi alatt vagyok még mindig..... remélem még idén valami túrácska belefér valahová
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17028 Dátum:
2012 Augusztus 09, 16:12:41 »
Idézetet írta: tati - 2012 Augusztus 09, 10:52:32
http://www.youtube.com/watch?v=MGu5LMqQ70Q
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17027 Dátum:
2012 Augusztus 09, 10:52:32 »
http://www.youtube.com/watch?v=MGu5LMqQ70Q
www.tatinson.hu
www.kck.hu
balu67
Hozzászólások: 1307
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17026 Dátum:
2012 Augusztus 07, 22:09:36 »
Idézetet írta: tati - 2012 Augusztus 06, 08:21:27
én csináltam már 10-15ilyen gyújtást eddig mindenki meg volt velük elégedve
Többek közt az enyém is ilyen
Nagyon tuti, csak ajánlani tudom mindenkinek
Póli
Hozzászólások: 886
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17025 Dátum:
2012 Augusztus 06, 14:58:32 »
Idézetet írta: gas - 2012 Augusztus 06, 14:36:31
Többek közt nekem is kirááály
Csatlakozom!
VW 1200 (1979), T2 (1978)
http://www.bmvwbk.eoldal.hu/
- Békés Megyei Bogár Klub
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17024 Dátum:
2012 Augusztus 06, 14:36:31 »
Idézetet írta: tati - 2012 Augusztus 06, 08:21:27
én csináltam már 10-15ilyen gyújtást eddig mindenki meg volt velük elégedve
Többek közt nekem is kirááály
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17023 Dátum:
2012 Augusztus 06, 12:38:07 »
végül is csak nem a budi maradt benne
[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17022 Dátum:
2012 Augusztus 06, 08:23:44 »
Talán én is ilyet használok most. :-)
Idézetet írta: tati - 2012 Augusztus 06, 08:21:27
én csináltam már 10-15ilyen gyújtást eddig mindenki meg volt velük elégedve
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17021 Dátum:
2012 Augusztus 06, 08:21:27 »
Idézetet írta: SiD - 2012 Augusztus 03, 22:37:41
elektronikus gyújtás lesz az 1302-esemben.
nem a bogárboltosoknál kapható kit, hanem valami bontott OFF alkatrészekből hakkolt cucc. olcsón összerakható, úgyhogy hagytam magam rábeszélni.
Führer Zolinál van a bogim és Zoli esküszik erre a megoldásra, állítólag megbízható, van olyan bogár, amiben már 15 éve teljesít.
van értelme? nincs értelme? egyéb? (mindenképpen meg lesz csinálva)
én csináltam már 10-15ilyen gyújtást eddig mindenki meg volt velük elégedve
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17020 Dátum:
2012 Augusztus 04, 08:19:37 »
Van.
Majd ha bent lesz tapasztalhatod a különbséget.
Idézetet írta: SiD - 2012 Augusztus 03, 22:37:41
elektronikus gyújtás lesz az 1302-esemben.
nem a bogárboltosoknál kapható kit, hanem valami bontott OFF alkatrészekből hakkolt cucc. olcsón összerakható, úgyhogy hagytam magam rábeszélni.
Führer Zolinál van a bogim és Zoli esküszik erre a megoldásra, állítólag megbízható, van olyan bogár, amiben már 15 éve teljesít.
van értelme? nincs értelme? egyéb? (mindenképpen meg lesz csinálva)
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17019 Dátum:
2012 Augusztus 03, 22:37:41 »
elektronikus gyújtás lesz az 1302-esemben.
nem a bogárboltosoknál kapható kit, hanem valami bontott OFF alkatrészekből hakkolt cucc. olcsón összerakható, úgyhogy hagytam magam rábeszélni.
Führer Zolinál van a bogim és Zoli esküszik erre a megoldásra, állítólag megbízható, van olyan bogár, amiben már 15 éve teljesít.
van értelme? nincs értelme? egyéb? (mindenképpen meg lesz csinálva)
1963 VW1200 DeLuxe
1303LS
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17018 Dátum:
2012 Augusztus 01, 22:10:56 »
Idézetet írta: maxi - 2012 Augusztus 01, 22:00:51
suzukival megyek. ha gond van majd huzlak felvonulason:-)
Keress meg, ha nem felejtem el reggel berakni nálam lesznek a szaros törpefeszültségű újságaid. Jó nagy kupac.
Sört ne hozz, borozok.
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17017 Dátum:
2012 Augusztus 01, 22:00:51 »
Idézetet írta: tati - 2012 Augusztus 01, 21:59:12
amelyikhez jobban nemértek
suzukival megyek. ha gond van majd huzlak felvonulason:-)
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17016 Dátum:
2012 Augusztus 01, 21:59:12 »
Idézetet írta: maxi - 2012 Augusztus 01, 21:36:03
melyik motort tetted végül a wc helyére?
amelyikhez jobban nemértek
www.tatinson.hu
www.kck.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17015 Dátum:
2012 Augusztus 01, 21:36:03 »
Idézetet írta: tati - 2012 Augusztus 01, 21:35:01
ha értenék hozzá már nem érdekelne
már rég nem alszok
ma voltam vele gyomán
melyik motort tetted végül a wc helyére?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17014 Dátum:
2012 Augusztus 01, 21:35:01 »
Idézetet írta: stonemen - 2012 Július 31, 16:06:39
Minek csinálod, ha nem értesz hozzá? :-)))))
Mi tette be a kaput? Amúgy meg légy kemény, alvás nélkül még sokminden belefér.
ha értenék hozzá már nem érdekelne
már rég nem alszok
ma voltam vele gyomán
www.tatinson.hu
www.kck.hu
1303LS
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17013 Dátum:
2012 Augusztus 01, 21:32:29 »
Idézetet írta: Protheus - 2012 Augusztus 01, 21:22:58
A nem sokkal nagyobb az van vagy 2 m
2
, nem ?
1303LS
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17012 Dátum:
2012 Augusztus 01, 21:28:52 »
Idézetet írta: Protheus - 2012 Augusztus 01, 21:22:58
A nem sokkal nagyobb az van vagy 2 m
2
, nem ?
Áááá, sokkal kisebb. Elöl pl a 67esében fel tudok állni (most nem találok képet) de hátul sokkal kisebb és annak is csak kis része ami tolja a repülőt.
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17011 Dátum:
2012 Augusztus 01, 21:22:58 »
Idézetet írta: 1303LS - 2012 Augusztus 01, 21:22:10
Ennél nem sokkal nagyobb lukon tolják azokat a repülőket is amik a népeket viszik szerte a világban.
A nem sokkal nagyobb az van vagy 2 m
2
, nem ?
Buzi, aki fékez! :-)))
1303LS
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17010 Dátum:
2012 Augusztus 01, 21:22:10 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2012 Augusztus 01, 19:06:33
ezen a 15 centi átmérőjű lyukon?
Ennél nem sokkal nagyobb lukon tolják azokat a repülőket is amik a népeket viszik szerte a világban.
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17009 Dátum:
2012 Augusztus 01, 19:24:12 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2012 Augusztus 01, 19:06:33
ezen a 15 centi átmérőjű lyukon?
bőven. egy makettekben használt cucc gördeszkán eltol egy 80 kilós embert simán, nem vánszorogva
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17008 Dátum:
2012 Augusztus 01, 19:06:33 »
Idézetet írta: BlackP - 2012 Augusztus 01, 19:00:07
minek váltó? az csak a kereket meg a turbinát tartja jelen esetben szerintem. a tolóerő hajtja
ezen a 15 centi átmérőjű lyukon?
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17007 Dátum:
2012 Augusztus 01, 19:00:07 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2012 Augusztus 01, 18:46:10
és ez hogyan adja át a váltónak a kb. 100 ezres fordulatszámát?
minek váltó? az csak a kereket meg a turbinát tartja jelen esetben szerintem. a tolóerő hajtja
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17006 Dátum:
2012 Augusztus 01, 18:46:10 »
Idézetet írta: Blacksheep - 2012 Augusztus 01, 14:55:05
http://stinkingass.blogspot.hu/2009/01/gasser-turbonique-black-widow.html
jet turbinát kellene építeni a bogárba, kell itt baszkódni a tuninggal
<beszúrt kép törölve>
és ez hogyan adja át a váltónak a kb. 100 ezres fordulatszámát?
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Blacksheep
Hozzászólások: 575
low n' slow
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17005 Dátum:
2012 Augusztus 01, 14:55:05 »
http://stinkingass.blogspot.hu/2009/01/gasser-turbonique-black-widow.html
jet turbinát kellene építeni a bogárba, kell itt baszkódni a tuninggal
'65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Oldalak:
1
...
127
128
129
130
131
[
132
]
133
134
135
136
137
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...