www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 17, 20:17:51

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 127 128 129 130 131 [132] 133 134 135 136 137 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3365062 alkalommal)
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17044 Dátum: 2012 Augusztus 20, 21:59:24 »

Na, már kezdi is az okoskodást...  Tongue

Hibakeresésnél jó, ha az ember konzultál valakivel, mert sokszor van, hogy csak egy dologra fókuszál és nem tud elvonatkoztatni, mindig ott keresi a hibát, pedig valami teljesen más.

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17043 Dátum: 2012 Augusztus 20, 21:51:51 »

..... emiatt ráfeszültem a fals levegő témára...

Hibakeresésnél jó, ha az ember konzultál valakivel, mert sokszor van, hogy csak egy dologra fókuszál és nem tud elvonatkoztatni, mindig ott keresi a hibát, pedig valami teljesen más.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17042 Dátum: 2012 Augusztus 20, 21:34:51 »

Az év 364 napján csesztetem a Varázslót, most van az az 1 nap, amikor el kell ismernem, hogy segített... Leírom, hátha másnak is segít a dolog:

Nem kevés motort raktam össze, szereltem fel, állítottam be dupla karbikkal. Amikor olyan gond volt, hogy a motor felpörgetése után gázelvételre nem állt vissza az alapjárat csak nagyon késve 5-10 másodperc után, akkor minden esetben a fals levegő volt a probléma, vagy valami karburátor hiba (tömítettség, repedés, ház korrózió).
A mostani esetnél a fentieket kizártam, a fordulat mégis idegesítően magasan maradt minden gázelvétel után... Szóval, konzultáltam a Varázslóval, aki rögtön rákérdezett, hogy az alapjárathoz nincs-e nagyon kinyitva a pillangószelep?! Mert ő többször találkozott olyan esettel, hogy a motor valamely részével volt valami probléma, ami miatt csak túlságosan nyitott pillangószelep-állással lehetett alapjáratot kicsikarni az autóból. Igen, ilyenkor van szép alapjárat, de gázelvételkor a pillangószelepek nem eléggé zárt helyzetéből adódóan a torkokban, a pillangóknál lévő furatok nem üzemszerűen működnek, így lassan esik a fordulat.
Jelen esetben nagyon komoly alapjárati CO problémák voltak, így nem tudott üzemszerű pillangó állással alapjáraton járni a motor... Mindig CO-műszerrel állítom be a hengerenkénti CO-t a Webereknél, Dellortóknál, de még nem jutottam el odáig, mert annyira zavart ez a fordulatvisszaesési probléma és emiatt ráfeszültem a fals levegő témára...

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17041 Dátum: 2012 Augusztus 20, 17:22:02 »

Ahogy mondja a Varázsló, van még vele egy kis hegesztési meló, amivel nagyban javul a hőátadás... De azért megjegyezném, hogy amilyen lerakódások vannak a 40 éves szívócsövekben, lehet, hogy még azzal a 4 centivel is jobb lenne a hőátadás mint egynéhány bogárnál...  Roll Eyes

Ezt nem téli autóba tervezték, van legalább 4 centi, amin érintkezik az előmelegítő a szívócsővel... Undecided

Nem tudok dojcsul, most akkor az egész szett 250 ojró ?

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17040 Dátum: 2012 Augusztus 20, 17:19:07 »

Igen, a karbi az egyetlen rizikós pont... Linz mellett van a cucc, szólsz Xoyox-nak, átmegy, bevizsgálja a karbit, aztán minőségtől függetlenül leszarozza az egész cuccot és elhozza neked 100 Euroért...  Evil

Ez engem is izgat. A Zöldön nagyon jó lenne a későbbiekben. Vajon milyen karbi másolat lehet ez? Kadron azaz Solex H40 EIS?
A pénzen kívül még az tart vissza, hogy valami eredeti (nem empi) karbit szeretnék..

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #17039 Dátum: 2012 Augusztus 20, 15:10:18 »

Úgy kell, hogy amikor méretre állítod, akkor odahegeszted végig

Oh, ezt nem tudtam.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17038 Dátum: 2012 Augusztus 20, 15:06:57 »

Ezt nem téli autóba tervezték, van legalább 4 centi, amin érintkezik az előmelegítő a szívócsővel... Undecided

Úgy kell, hogy amikor méretre állítod, akkor odahegeszted végig

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #17037 Dátum: 2012 Augusztus 20, 15:05:04 »

Ha valaki olyan tuningmotorban gondolkozik, ami gyárihoz közeli kinézetű, akkor ajánlom ezt a karbi szettet:

http://www.luftgekuehlt.at/inst_detail.asp?aid=10310

Ha ráfaragják a gyári légszűrőházat, akkor nem is feltűnő... Nyilván nem lehet vele csinálni egy drag gépet, de egy felújított, sűrítési viszony növelt 1,6 motor, enyhén megdolgozott hengerfejekkel, 1,25 himbasorral, csőkígyós kipufogóval (ami gyári helyen jön ki), jó beállításokkal, pontos összeszereléssel dinamikus lehet...
Ha valaki ügyes és jól csinálja a dolgokat, akkor még egy visszafogott sportvezérműtengelyt, vagy/és nagyobb henger-dugó garnitúrát is kaphat a motor... De itt már tényleg ügyesnek kell lenni, hogy jól összeválogatott legyen...

Ezt nem téli autóba tervezték, van legalább 4 centi, amin érintkezik az előmelegítő a szívócsővel... Undecided

Nem tudok dojcsul, most akkor az egész szett 250 ojró ?
« Utoljára szerkesztve: 2012 Augusztus 20, 15:07:18 írta Mákos »

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17036 Dátum: 2012 Augusztus 20, 14:57:47 »

Ha valaki olyan tuningmotorban gondolkozik, ami gyárihoz közeli kinézetű, akkor ajánlom ezt a karbi szettet:

http://www.luftgekuehlt.at/inst_detail.asp?aid=10310

Ha ráfaragják a gyári légszűrőházat, akkor nem is feltűnő... Nyilván nem lehet vele csinálni egy drag gépet, de egy felújított, sűrítési viszony növelt 1,6 motor, enyhén megdolgozott hengerfejekkel, 1,25 himbasorral, csőkígyós kipufogóval (ami gyári helyen jön ki), jó beállításokkal, pontos összeszereléssel dinamikus lehet...
Ha valaki ügyes és jól csinálja a dolgokat, akkor még egy visszafogott sportvezérműtengelyt, vagy/és nagyobb henger-dugó garnitúrát is kaphat a motor... De itt már tényleg ügyesnek kell lenni, hogy jól összeválogatott legyen...

Ez engem is izgat. A Zöldön nagyon jó lenne a későbbiekben. Vajon milyen karbi másolat lehet ez? Kadron azaz Solex H40 EIS?
A pénzen kívül még az tart vissza, hogy valami eredeti (nem empi) karbit szeretnék..

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17035 Dátum: 2012 Augusztus 20, 11:08:30 »

Ha valaki olyan tuningmotorban gondolkozik, ami gyárihoz közeli kinézetű, akkor ajánlom ezt a karbi szettet:

http://www.luftgekuehlt.at/inst_detail.asp?aid=10310

Ha ráfaragják a gyári légszűrőházat, akkor nem is feltűnő... Nyilván nem lehet vele csinálni egy drag gépet, de egy felújított, sűrítési viszony növelt 1,6 motor, enyhén megdolgozott hengerfejekkel, 1,25 himbasorral, csőkígyós kipufogóval (ami gyári helyen jön ki), jó beállításokkal, pontos összeszereléssel dinamikus lehet...
Ha valaki ügyes és jól csinálja a dolgokat, akkor még egy visszafogott sportvezérműtengelyt, vagy/és nagyobb henger-dugó garnitúrát is kaphat a motor... De itt már tényleg ügyesnek kell lenni, hogy jól összeválogatott legyen...

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #17034 Dátum: 2012 Augusztus 19, 10:08:42 »

Igen, folyamatosan kapja amikor jár a motor. (Nálam gyújtás szálra van kötve, egy inerciakapcsoló közbeiktatásával)

kösz!

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17033 Dátum: 2012 Augusztus 19, 08:45:21 »

Igen, folyamatosan kapja amikor jár a motor. (Nálam gyújtás szálra van kötve, egy inerciakapcsoló közbeiktatásával)

Elektromos AC-nál a tápfeszültséget folyamatosan kapja a pumpa? Mire érdemes kötni az elektromos betápot?

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #17032 Dátum: 2012 Augusztus 19, 08:19:06 »

Elektromos AC-nál a tápfeszültséget folyamatosan kapja a pumpa? Mire érdemes kötni az elektromos betápot?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17031 Dátum: 2012 Augusztus 13, 08:04:11 »

na át állitgattam a szelephézagokat kisebb lett a belepukkogás és csak alapjáraton vagy motorféknél pukkog már csak az az ötletem van hogy valamelyik henger kicsit több kaját kaphat alapjáraton és a maradékot gyújtja be a következő henger forró kipufogógáza . van valakinek jobb ötlete?
egyébbként a moci qrva jó

Motorféknél az Oettinger még lángot is pukkantott. Ez részben a nyitott kipufogó miatt is van.
Alapjáraton nem kellene ilyen legyen.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17030 Dátum: 2012 Augusztus 12, 22:15:52 »

na át állitgattam a szelephézagokat kisebb lett a belepukkogás és csak alapjáraton vagy motorféknél pukkog már csak az az ötletem van hogy valamelyik henger kicsit több kaját kaphat alapjáraton és a maradékot gyújtja be a következő henger forró kipufogógáza . van valakinek jobb ötlete?
egyébbként a moci qrva jó

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17029 Dátum: 2012 Augusztus 11, 19:52:41 »

ma geciztem egy kicsit a karbi szinkronnal , mostmár jól esik vissza a fordulat és 2ezres fordulaton is megjött az a kicsi + erő amit nagyon hiányoltam  ,ezen kívül kb 1centivel több gázt lehet húzni mert állítottam a rudazaton is ez a karbi pillangó tengelyén még vagy 15-20fok de véggázon nem tudtam próbálgatni mert most meg bele pukkog valamelyik henger a kipufogóba  holnap átállítom az összes kipu hézagot 0,15re Undecided remélem az segít mert egyébként kezd ez a bánat elég jól viselkedni ... így hogy gyakorlatilag mindig csak gyentelem szegénykét  10lityi alatt vagyok még mindig..... remélem még idén valami túrácska belefér valahová Roll Eyes

Elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #17028 Dátum: 2012 Augusztus 09, 16:12:41 »

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17027 Dátum: 2012 Augusztus 09, 10:52:32 »

http://www.youtube.com/watch?v=MGu5LMqQ70Q  Roll Eyes

Nem elérhető balu67
Hozzászólások: 1307


« Hozzászólás #17026 Dátum: 2012 Augusztus 07, 22:09:36 »

én csináltam már 10-15ilyen gyújtást eddig mindenki meg volt velük elégedve pusmogas

Többek közt az enyém is ilyen  Grin
Nagyon tuti, csak ajánlani tudom mindenkinek  Cool
Nem elérhető Póli
Hozzászólások: 886


« Hozzászólás #17025 Dátum: 2012 Augusztus 06, 14:58:32 »

Többek közt nekem is kirááály Wink

Csatlakozom!  Wink

VW 1200 (1979),       T2 (1978)

http://www.bmvwbk.eoldal.hu/  - Békés Megyei Bogár Klub
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #17024 Dátum: 2012 Augusztus 06, 14:36:31 »

én csináltam már 10-15ilyen gyújtást eddig mindenki meg volt velük elégedve pusmogas
Többek közt nekem is kirááály Wink

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17023 Dátum: 2012 Augusztus 06, 12:38:07 »

végül is csak nem a budi maradt benne Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #17022 Dátum: 2012 Augusztus 06, 08:23:44 »

Talán én is ilyet használok most. :-)

én csináltam már 10-15ilyen gyújtást eddig mindenki meg volt velük elégedve pusmogas
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17021 Dátum: 2012 Augusztus 06, 08:21:27 »

elektronikus gyújtás lesz az 1302-esemben.
nem a bogárboltosoknál kapható kit, hanem valami bontott OFF alkatrészekből hakkolt cucc. olcsón összerakható, úgyhogy hagytam magam rábeszélni.
Führer Zolinál van a bogim és Zoli esküszik erre a megoldásra, állítólag megbízható, van olyan bogár, amiben már 15 éve teljesít.

van értelme? nincs értelme? egyéb? (mindenképpen meg lesz csinálva)
én csináltam már 10-15ilyen gyújtást eddig mindenki meg volt velük elégedve pusmogas

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17020 Dátum: 2012 Augusztus 04, 08:19:37 »

Van.
Majd ha bent lesz tapasztalhatod a különbséget.
elektronikus gyújtás lesz az 1302-esemben.
nem a bogárboltosoknál kapható kit, hanem valami bontott OFF alkatrészekből hakkolt cucc. olcsón összerakható, úgyhogy hagytam magam rábeszélni.
Führer Zolinál van a bogim és Zoli esküszik erre a megoldásra, állítólag megbízható, van olyan bogár, amiben már 15 éve teljesít.

van értelme? nincs értelme? egyéb? (mindenképpen meg lesz csinálva)

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #17019 Dátum: 2012 Augusztus 03, 22:37:41 »

elektronikus gyújtás lesz az 1302-esemben.
nem a bogárboltosoknál kapható kit, hanem valami bontott OFF alkatrészekből hakkolt cucc. olcsón összerakható, úgyhogy hagytam magam rábeszélni.
Führer Zolinál van a bogim és Zoli esküszik erre a megoldásra, állítólag megbízható, van olyan bogár, amiben már 15 éve teljesít.

van értelme? nincs értelme? egyéb? (mindenképpen meg lesz csinálva)

1963 VW1200 DeLuxe
1303LS
« Hozzászólás #17018 Dátum: 2012 Augusztus 01, 22:10:56 »

suzukival megyek. ha gond van majd huzlak felvonulason:-)
Keress meg, ha nem felejtem el reggel berakni nálam lesznek a szaros törpefeszültségű újságaid. Jó nagy kupac.
Sört ne hozz, borozok.  Cheesy
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #17017 Dátum: 2012 Augusztus 01, 22:00:51 »

amelyikhez jobban nemértek
suzukival megyek. ha gond van majd huzlak felvonulason:-)

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17016 Dátum: 2012 Augusztus 01, 21:59:12 »

melyik motort tetted végül a wc helyére?
amelyikhez jobban nemértek

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #17015 Dátum: 2012 Augusztus 01, 21:36:03 »

ha értenék hozzá már nem érdekelne  Wink már rég nem alszok   Tongue ma voltam vele gyomán  pusmogas
melyik motort tetted végül a wc helyére?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17014 Dátum: 2012 Augusztus 01, 21:35:01 »

Minek csinálod, ha nem értesz hozzá? :-)))))
Mi tette be a kaput? Amúgy meg légy kemény, alvás nélkül még sokminden belefér.

ha értenék hozzá már nem érdekelne  Wink már rég nem alszok   Tongue ma voltam vele gyomán  pusmogas

1303LS
« Hozzászólás #17013 Dátum: 2012 Augusztus 01, 21:32:29 »

A nem sokkal nagyobb az van vagy 2 m2, nem ?

1303LS
« Hozzászólás #17012 Dátum: 2012 Augusztus 01, 21:28:52 »

A nem sokkal nagyobb az van vagy 2 m2, nem ?
Áááá, sokkal kisebb. Elöl pl a 67esében fel tudok állni (most nem találok képet) de hátul sokkal kisebb és annak is csak kis része ami tolja a repülőt.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #17011 Dátum: 2012 Augusztus 01, 21:22:58 »

Ennél nem sokkal nagyobb lukon tolják azokat a repülőket is amik a népeket viszik szerte a világban.
A nem sokkal nagyobb az van vagy 2 m2, nem ?


Buzi, aki fékez! :-)))
1303LS
« Hozzászólás #17010 Dátum: 2012 Augusztus 01, 21:22:10 »

ezen a 15 centi átmérőjű lyukon?
Ennél nem sokkal nagyobb lukon tolják azokat a repülőket is amik a népeket viszik szerte a világban.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #17009 Dátum: 2012 Augusztus 01, 19:24:12 »

ezen a 15 centi átmérőjű lyukon?
bőven. egy makettekben használt cucc gördeszkán eltol egy 80 kilós embert simán, nem vánszorogva

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #17008 Dátum: 2012 Augusztus 01, 19:06:33 »

minek váltó? az csak a kereket meg a turbinát tartja jelen esetben szerintem. a tolóerő hajtja

ezen a 15 centi átmérőjű lyukon?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #17007 Dátum: 2012 Augusztus 01, 19:00:07 »

és ez hogyan adja át a váltónak a kb. 100 ezres fordulatszámát?
minek váltó? az csak a kereket meg a turbinát tartja jelen esetben szerintem. a tolóerő hajtja

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #17006 Dátum: 2012 Augusztus 01, 18:46:10 »

http://stinkingass.blogspot.hu/2009/01/gasser-turbonique-black-widow.html
jet turbinát kellene építeni a bogárba, kell itt baszkódni a tuninggal Grin
<beszúrt kép törölve>

és ez hogyan adja át a váltónak a kb. 100 ezres fordulatszámát?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #17005 Dátum: 2012 Augusztus 01, 14:55:05 »

http://stinkingass.blogspot.hu/2009/01/gasser-turbonique-black-widow.html
jet turbinát kellene építeni a bogárba, kell itt baszkódni a tuninggal Grin

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Oldalak: 1 ... 127 128 129 130 131 [132] 133 134 135 136 137 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.167 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.