www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 02:31:29
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
126
127
128
129
130
[
131
]
132
133
134
135
136
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3366033 alkalommal)
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17084 Dátum:
2012 Szeptember 02, 12:53:01 »
Idézetet írta: Varázsló - 2012 Szeptember 02, 12:50:12
Ez egy csővázas kaszni és a váltó meg a motor között van egy közbetét, amihez a csőváz csatlakozik.
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17083 Dátum:
2012 Szeptember 02, 12:50:12 »
Idézetet írta: gas - 2012 Szeptember 02, 12:44:41
Milyen váltóra van szerelve az a majdnem bogármotor?
Ez egy csővázas kaszni és a váltó meg a motor között van egy közbetét, amihez a csőváz csatlakozik.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17082 Dátum:
2012 Szeptember 02, 12:44:41 »
Idézetet írta: Bripery - 2012 Szeptember 02, 11:12:05
Depo Drag Day, tegnap, Kiskunlacháza
Milyen váltóra van szerelve az a majdnem bogármotor?
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17081 Dátum:
2012 Szeptember 02, 11:12:05 »
Depo Drag Day, tegnap, Kiskunlacháza
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17080 Dátum:
2012 Szeptember 01, 21:43:36 »
Idézetet írta: maxi - 2012 Szeptember 01, 21:16:32
melyik képen látod az gyújtást rajta?
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17079 Dátum:
2012 Szeptember 01, 21:16:32 »
Idézetet írta: Mákos - 2012 Szeptember 01, 20:05:03
Ez is öngyilkosjelölt ezzel a motorral, és sima dobfékekkel
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=1353582
A gyújtást kicsit túlzásnak érzem egy karburátoros összeállításhoz.
melyik képen látod az gyújtást rajta?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17078 Dátum:
2012 Szeptember 01, 21:12:44 »
Idézetet írta: Mákos - 2012 Szeptember 01, 20:05:03
Ez is öngyilkosjelölt ezzel a motorral, és sima dobfékekkel
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=1353582
A gyújtást kicsit túlzásnak érzem egy karburátoros összeállításhoz.
Ha nem pályázik vagy hegyet mászik, jól be van állítva, akkor talán elég a dob... eléggé showcar kinézete van.
A gyújtás-karbi összefüggést nem értem... egyrészt, minél rosszabb a keverékképzés és magasabb a fordulat, annál jobb az elektronikus, nagyobb szikrateljesítményű gyújtás. Másrészt ez turbós, a nagyobb töltöttség miatt magasabb lesz az átütési feszültség, tehát nem árt az...
VW Beetle - the original since 1938
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17077 Dátum:
2012 Szeptember 01, 20:05:03 »
Ez is öngyilkosjelölt ezzel a motorral, és sima dobfékekkel
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=1353582
A gyújtást kicsit túlzásnak érzem egy karburátoros összeállításhoz.
«
Utoljára szerkesztve: 2012 Szeptember 01, 20:07:33 írta Mákos
»
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17076 Dátum:
2012 Augusztus 31, 18:40:38 »
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17075 Dátum:
2012 Augusztus 28, 09:31:26 »
Idézetet írta: tati - 2012 Augusztus 27, 22:37:33
a fedél árán veszel egy szűrős puNpát
De abban nincsen semmi extra. Mert nem kell másik fedél, meg visszavezetni, meg szűrőtartó, meg csövezés.
És nincs legalább 6új pont ahol folyhat az olaj. Nem tud eldurranni a cső.
Kell az izgalom.
De nem tudom nem költök rá. Kell a zsé a vadászatra
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17074 Dátum:
2012 Augusztus 27, 22:39:24 »
Idézetet írta: Varázsló - 2012 Augusztus 27, 22:13:59
A kivezetős fedélből van olcsóbb is...de összességében nem lesz olcsó a dolog.
és akkor még a szopóálarc bérleti díját nem is számoltátok
jó kis tefloncsőnek is van 7ezerft métere...
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17073 Dátum:
2012 Augusztus 27, 22:37:33 »
Idézetet írta: maxi - 2012 Augusztus 27, 22:12:23
akkor még kell egy ilyen:
http://www.csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&tmpl=shop_detail_popup.html&wkid=10692877973&rub1=Engine&rub2=Oil%20System%2COil%20Pumps&artnr=10343a&pn=0&sort=&all=&fromdet=22630a
ennek elég húzós az ára.
neg a csövezés+ a szűrő adapter.
a fedél árán veszel egy szűrős puNpát
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17072 Dátum:
2012 Augusztus 27, 22:13:59 »
Idézetet írta: maxi - 2012 Augusztus 27, 22:12:23
akkor még kell egy ilyen:
http://www.csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&tmpl=shop_detail_popup.html&wkid=10692877973&rub1=Engine&rub2=Oil%20System%2COil%20Pumps&artnr=10343a&pn=0&sort=&all=&fromdet=22630a
ennek elég húzós az ára.
neg a csövezés+ a szűrő adapter.
A kivezetős fedélből van olcsóbb is...de összességében nem lesz olcsó a dolog.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17071 Dátum:
2012 Augusztus 27, 22:12:23 »
Idézetet írta: Varázsló - 2012 Augusztus 27, 20:48:04
A CSP-nek van visszavezető csavarja az ékszíjtárcsa melletti olajnyomás szabályzó szelepnél. A pumpánál kell kihozni és itt vissza.
http://csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=252992681855&rub1=Engine&rub2=Oil%20System%2COil%20Filtering&artnr=22630a&pn=0&sort=0&all=
akkor még kell egy ilyen:
http://www.csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&tmpl=shop_detail_popup.html&wkid=10692877973&rub1=Engine&rub2=Oil%20System%2COil%20Pumps&artnr=10343a&pn=0&sort=&all=&fromdet=22630a
ennek elég húzós az ára.
neg a csövezés+ a szűrő adapter.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17070 Dátum:
2012 Augusztus 27, 21:21:54 »
Idézetet írta: maxi - 2012 Augusztus 27, 16:13:47
na pont ezt akarom elkerülni.
És nem cserélnék olajpumpát sem, mert most vettem újat 30mm-eset.
de egykettesbe minek? cserélj 5ezrenként olajat oszt kész az neked úgyis 2év
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17069 Dátum:
2012 Augusztus 27, 20:48:04 »
Idézetet írta: maxi - 2012 Augusztus 27, 12:36:44
kérdés, hogy hol tudom kihozni az olajat és hol tudom visszavezetni a blokkba, úgy hogy egy olajszűrőt közbe tudjak iktatni.
És mindezt úgy hogy a motort nem akarom kivenni!
Köszi.
A CSP-nek van visszavezető csavarja az ékszíjtárcsa melletti olajnyomás szabályzó szelepnél. A pumpánál kell kihozni és itt vissza.
http://csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=252992681855&rub1=Engine&rub2=Oil%20System%2COil%20Filtering&artnr=22630a&pn=0&sort=0&all=
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17068 Dátum:
2012 Augusztus 27, 16:42:20 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2012 Augusztus 27, 16:39:19
alul, a leeresztőcsavarnál leengeded, átszűröd, visszatöltöd.
ennyi...
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17067 Dátum:
2012 Augusztus 27, 16:39:19 »
Idézetet írta: maxi - 2012 Augusztus 27, 12:36:44
kérdés, hogy hol tudom kihozni az olajat és hol tudom visszavezetni a blokkba, úgy hogy egy olajszűrőt közbe tudjak iktatni.
És mindezt úgy hogy a motort nem akarom kivenni!
Köszi.
alul, a leeresztőcsavarnál leengeded, átszűröd, visszatöltöd.
ennyi...
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17066 Dátum:
2012 Augusztus 27, 16:13:47 »
Idézetet írta: Mákos - 2012 Augusztus 27, 16:01:03
Olaj visszavezető járat befúrás, beragasztás...stb.
na pont ezt akarom elkerülni.
És nem cserélnék olajpumpát sem, mert most vettem újat 30mm-eset.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17065 Dátum:
2012 Augusztus 27, 16:01:03 »
Idézetet írta: 1303LS - 2012 Augusztus 27, 14:26:57
Nemrég csináltuk Istennyiláét, bent a buszban. Híresek vagyunk?
Kiszedőszerszám nélkül.
Nem a pumpa kiszedésre gondoltam. Olaj visszavezető járat befúrás, beragasztás...stb.
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17064 Dátum:
2012 Augusztus 27, 15:59:55 »
Idézetet írta: 1303LS - 2012 Augusztus 27, 14:26:57
Nemrég csináltuk Istennyiláét, bent a buszban. Híresek vagyunk?
Kiszedőszerszám nélkül.
Én a bogárban cseréltem. csak a kipufogót vettem le.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17063 Dátum:
2012 Augusztus 27, 15:08:29 »
Idézetet írta: Mákos - 2012 Augusztus 27, 13:42:51
Ha van olajpuNpa kiszedő szerszámod, akkor szűrőspuNpa. Ha nincs, akkor blokk szétborítás. Ha megcsinálod motor kivétel nélkül, híres leszel.
1303LS
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17062 Dátum:
2012 Augusztus 27, 14:26:57 »
Idézetet írta: Mákos - 2012 Augusztus 27, 13:42:51
Ha van olajpuNpa kiszedő szerszámod, akkor szűrőspuNpa. Ha nincs, akkor blokk szétborítás. Ha megcsinálod motor kivétel nélkül, híres leszel.
Nemrég csináltuk Istennyiláét, bent a buszban. Híresek vagyunk?
Kiszedőszerszám nélkül.
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17061 Dátum:
2012 Augusztus 27, 13:42:51 »
Idézetet írta: maxi - 2012 Augusztus 27, 12:36:44
kérdés, hogy hol tudom kihozni az olajat és hol tudom visszavezetni a blokkba, úgy hogy egy olajszűrőt közbe tudjak iktatni.
És mindezt úgy hogy a motort nem akarom kivenni!
Köszi.
Ha van olajpuNpa kiszedő szerszámod, akkor szűrőspuNpa. Ha nincs, akkor blokk szétborítás. Ha megcsinálod motor kivétel nélkül, híres leszel.
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17060 Dátum:
2012 Augusztus 27, 12:36:44 »
kérdés, hogy hol tudom kihozni az olajat és hol tudom visszavezetni a blokkba, úgy hogy egy olajszűrőt közbe tudjak iktatni.
És mindezt úgy hogy a motort nem akarom kivenni!
Köszi.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17059 Dátum:
2012 Augusztus 22, 22:23:44 »
nah meló után voltam kicsit kocsikázni nagyon geciállat módon kezd jó lenni a motorom tökéletesen működik 2ezres fordulaton nem rángat nem csörög be ,fölül ugye meg nem kell már mondanom ...
Többen is megkérdezték már hogy turbós
mondtam is nekik hogy igen, azért erős kisfordulaton
www.tatinson.hu
www.kck.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17058 Dátum:
2012 Augusztus 22, 22:15:58 »
Ennyit írtál: ez a legerősebb stabil motor
Idézetet írta: maxi - 2012 Augusztus 22, 21:59:11
1,7 meg 2Literes ezeknek mi köze az 1200ccm-hez?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17057 Dátum:
2012 Augusztus 22, 21:59:11 »
Idézetet írta: callook - 2012 Augusztus 22, 21:09:37
Biztos?
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?154750
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?152974
1,7 meg 2Literes ezeknek mi köze az 1200ccm-hez?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17056 Dátum:
2012 Augusztus 22, 21:09:37 »
Biztos?
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?154750
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?152974
Idézetet írta: maxi - 2012 Augusztus 22, 13:26:05
kuss ez a legerősebb stabil motor
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
gumibogi
Hozzászólások: 13424
20-9111-661 www.ftgumi.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17055 Dátum:
2012 Augusztus 22, 13:33:48 »
Idézetet írta: maxi - 2012 Augusztus 22, 13:26:05
kuss ez a legerősebb stabil motor
zengőgumi
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17054 Dátum:
2012 Augusztus 22, 13:26:05 »
Idézetet írta: gumibogi - 2012 Augusztus 22, 13:21:34
kuss ez a legerősebb stabil motor
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
gumibogi
Hozzászólások: 13424
20-9111-661 www.ftgumi.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17053 Dátum:
2012 Augusztus 22, 13:21:34 »
Idézetet írta: 1303LS - 2012 Augusztus 22, 13:04:50
zengőgumi
1303LS
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17052 Dátum:
2012 Augusztus 22, 13:04:50 »
Idézetet írta: tati - 2012 Augusztus 22, 13:01:48
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17051 Dátum:
2012 Augusztus 22, 13:01:48 »
Idézetet írta: maxi - 2012 Augusztus 22, 11:14:37
mondj még egy 1,2-est ami van c25 tengely meg 1:25himbasor, és nagy olajpumpa.
[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17050 Dátum:
2012 Augusztus 22, 11:14:37 »
Idézetet írta: callook - 2012 Augusztus 21, 21:18:54
Az egyikőtöknek van egy motorja darabokban, a másiknak meg egy szimplaszívós 1,2-ese...
Mire raknátok?
Ráér az még
mondj még egy 1,2-est ami van c25 tengely meg 1:25himbasor, és nagy olajpumpa.
Duplakarbis már nem lesz, de turbós még lehet
Tényleg a turbó 1,6 hogyan halad?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17049 Dátum:
2012 Augusztus 21, 21:43:53 »
Idézetet írta: callook - 2012 Augusztus 21, 21:18:54
Az egyikőtöknek van egy motorja darabokban, a másiknak meg egy szimplaszívós 1,2-ese...
Mire raknátok?
Ráér az még
a harmadiknak meg nem adod vissza a motorját
«
Utoljára szerkesztve: 2012 Augusztus 21, 21:49:53 írta sleepAIR
»
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17048 Dátum:
2012 Augusztus 21, 21:18:54 »
Az egyikőtöknek van egy motorja darabokban, a másiknak meg egy szimplaszívós 1,2-ese...
Mire raknátok?
Ráér az még
Idézetet írta: maxi - 2012 Augusztus 21, 06:52:36
Idézetet írta: Varázsló link=topic=359.msg774467#msg774467
A váltó első rögzítésemet kinyögöd végre?
ez nekem egy eve keszul. szerintem mostmar ajandekba kapjuk.
[/quote
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17047 Dátum:
2012 Augusztus 21, 07:52:24 »
Idézetet írta: callook - 2012 Augusztus 20, 21:34:51
Az év 364 napján csesztetem a Varázslót, most van az az 1 nap, amikor el kell ismernem, hogy segített... Leírom, hátha másnak is segít a dolog:
Nem kevés motort raktam össze, szereltem fel, állítottam be dupla karbikkal. Amikor olyan gond volt, hogy a motor felpörgetése után gázelvételre nem állt vissza az alapjárat csak nagyon késve 5-10 másodperc után, akkor minden esetben a fals levegő volt a probléma, vagy valami karburátor hiba (tömítettség, repedés, ház korrózió).
A mostani esetnél a fentieket kizártam, a fordulat mégis idegesítően magasan maradt minden gázelvétel után... Szóval, konzultáltam a Varázslóval, aki rögtön rákérdezett, hogy az alapjárathoz nincs-e nagyon kinyitva a pillangószelep?! Mert ő többször találkozott olyan esettel, hogy a motor valamely részével volt valami probléma, ami miatt csak túlságosan nyitott pillangószelep-állással lehetett alapjáratot kicsikarni az autóból. Igen, ilyenkor van szép alapjárat, de gázelvételkor a pillangószelepek nem eléggé zárt helyzetéből adódóan a torkokban, a pillangóknál lévő furatok nem üzemszerűen működnek, így lassan esik a fordulat.
Jelen esetben nagyon komoly alapjárati CO problémák voltak, így nem tudott üzemszerű pillangó állással alapjáraton járni a motor... Mindig CO-műszerrel állítom be a hengerenkénti CO-t a Webereknél, Dellortóknál, de még nem jutottam el odáig, mert annyira zavart ez a fordulatvisszaesési probléma és emiatt ráfeszültem a fals levegő témára...
az enyém is pont ilyen volt és annak is ez volt a megoldás
www.tatinson.hu
www.kck.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17046 Dátum:
2012 Augusztus 21, 06:52:36 »
Idézetet írta: Varázsló link=topic=359.msg774467#msg774467
A váltó első rögzítésemet kinyögöd végre?
[/quote
ez nekem egy eve keszul. szerintem mostmar ajandekba kapjuk.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17045 Dátum:
2012 Augusztus 20, 22:04:07 »
Idézetet írta: callook - 2012 Augusztus 20, 21:59:24
Na, már kezdi is az okoskodást...
Mond az neked valamit, hogy CSP Torque bar?
A váltó első rögzítésemet kinyögöd végre?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak:
1
...
126
127
128
129
130
[
131
]
132
133
134
135
136
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...