www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 16, 23:58:58
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921217
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
111
112
113
114
115
[
116
]
117
118
119
120
121
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3362225 alkalommal)
Blacksheep
Hozzászólások: 575
low n' slow
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17684 Dátum:
2013 Február 10, 20:26:15 »
Idézetet írta: tati - 2013 Február 10, 20:03:29
én még nem láttam de teccik
http://www.youtube.com/watch?v=FnBXr4mDVxA
filippinó, tai, vagy valami húzottszemű részen is keményen nyomják.
'65 1200 De Luxe "Built not Bought"
balu67
Hozzászólások: 1307
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17683 Dátum:
2013 Február 10, 20:23:38 »
Idézetet írta: tati - 2013 Február 10, 14:49:21
kész
Jól néz ki, zsír lett, kár hogy nem hagytad rajta az alvázamon
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17682 Dátum:
2013 Február 10, 20:03:29 »
Idézetet írta: Blacksheep - 2013 Február 10, 19:32:17
http://www.youtube.com/watch?v=YlqaUtQommI
elég kemény kis bogár
én még nem láttam de teccik
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Blacksheep
Hozzászólások: 575
low n' slow
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17681 Dátum:
2013 Február 10, 19:58:28 »
Idézetet írta: Varázsló - 2013 Február 10, 19:45:52
Idén még nem volt, jó hogy betetted.
'65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17680 Dátum:
2013 Február 10, 19:45:52 »
Idézetet írta: Blacksheep - 2013 Február 10, 19:32:17
http://www.youtube.com/watch?v=YlqaUtQommI
elég kemény kis bogár
Idén még nem volt, jó hogy betetted.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Blacksheep
Hozzászólások: 575
low n' slow
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17679 Dátum:
2013 Február 10, 19:32:17 »
http://www.youtube.com/watch?v=YlqaUtQommI
elég kemény kis bogár
'65 1200 De Luxe "Built not Bought"
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17678 Dátum:
2013 Február 10, 15:44:00 »
Idézetet írta: tati - 2013 Február 10, 14:59:21
az előre menő bekötés azért van hogy kevésbé hullámoztassa a keresztcsövet mert ha ugrálok rajta akkor kicsit rugózik lehet csinálok másikat nagyobb átmérőjű csőből
Nagyon jó. Nekem jó lesz ez is
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17677 Dátum:
2013 Február 10, 15:09:57 »
Idézetet írta: tati - 2013 Február 10, 15:02:27
ezt még felrakom aztán vagy lesz 23,5rugóm vagy nem de a vagy az biztos
Ilyen kellene nekem is.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17676 Dátum:
2013 Február 10, 15:02:27 »
ezt még felrakom aztán vagy lesz 23,5rugóm vagy nem de a vagy az biztos
[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17675 Dátum:
2013 Február 10, 14:59:21 »
Idézetet írta: Varázsló - 2013 Február 10, 14:52:42
Kár, hogy a kuplungharang alatti bekötés nem tud nagyobb terpeszben menni a lengéscsillapítók felső pontjához, mert úgy jobban merevítene. Az a másik irányú bekötés meg szerintem túlbiztosítás, van ilyen Mendeola stiffy nevű brace is, de ott is felesleges, többen kifejtették.
Baszd ki a fűtésdobot és csinálj újat!
az előre menő bekötés azért van hogy kevésbé hullámoztatja a a keresztcsövet mert ha ugrálok rajta akkor kicsit rugózik lehet csinálok másikat nagyobb átmérőjű csőből
«
Utoljára szerkesztve: 2013 Február 10, 16:07:22 írta tati
»
www.tatinson.hu
www.kck.hu
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17674 Dátum:
2013 Február 10, 14:54:09 »
Menő. :-)
Idézetet írta: tati - 2013 Február 10, 14:49:21
kész
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17673 Dátum:
2013 Február 10, 14:53:29 »
Idézetet írta: tati - 2013 Február 10, 14:49:21
kész
zsir
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17672 Dátum:
2013 Február 10, 14:52:42 »
Idézetet írta: tati - 2013 Február 10, 14:49:21
kész
Kár, hogy a kuplungharang alatti bekötés nem tud nagyobb terpeszben menni a lengéscsillapítók felső pontjához, mert úgy jobban merevítene. Az a másik irányú bekötés meg szerintem túlbiztosítás, van ilyen Mendeola stiffy nevű brace is, de ott is felesleges, többen kifejtették.
Baszd ki a fűtésdobot és csinálj újat!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17671 Dátum:
2013 Február 10, 14:49:21 »
Idézetet írta: tati - 2013 Február 09, 21:02:16
pecabot tartó
kész
[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17670 Dátum:
2013 Február 10, 14:39:54 »
nekem elöl typ 3 nyereg van nagyobb a dugattyú benne
hátul sima bogár nyereg ez kissebb
hidrós kézi van még a hátsó körbe bekötve...
nekem hibátlan ,fékpad szerint is
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Forest
Hozzászólások: 3760
+36-20-458-5399
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17669 Dátum:
2013 Február 10, 14:26:00 »
Idézetet írta: maxi - 2013 Február 10, 13:07:33
lehet. Fog is rendesen. Nem hianyolom a tarcsat.
Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17668 Dátum:
2013 Február 10, 13:07:33 »
Idézetet írta: callook - 2013 Február 10, 13:00:24
Persze, hogy nem egyforma, mert gyárilag ELŐL nagyobb a fék a bogáron.
Fékbetétek szélessége:
1957-ig
elől: 30mm hátul: 30mm
1957-1967
elől: 40mm hátul: 30mm
1967-től
elől: 40mm hátul: 40mm
1302/1303
elől: 45mm hátul: 40mm
Fékmunkahengerek méretei:
1957-ig
elől: 19.05mm hátul:17.5mm
1957-1964
elől: 22.2mm hátul: 19.05mm
1964-1967
elől: 22mm hátul: 19.05mm
1967-től
elől: 22mm hátul: 17.5mm
1302/1303
elől: 23mm hátul: 17.5mm
Lehet, hogy akad hiba a fenti felsorolásban, lehet nem pontosak az évjáratok, de bogáron gyárilag soha sem volt szélesebb hátul a fékbetét és soha sem volt nagyobb a munkahenger mint elől. Még akkor sem, ha Te a tiédet így raktad össze.
lehet. Fog is rendesen. Nem hianyolom a tarcsat.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17667 Dátum:
2013 Február 10, 13:00:24 »
Persze, hogy nem egyforma, mert gyárilag ELŐL nagyobb a fék a bogáron.
Fékbetétek szélessége:
1957-ig
elől: 30mm hátul: 30mm
1957-1967
elől: 40mm hátul: 30mm
1967-től
elől: 40mm hátul: 40mm
1302/1303
elől: 45mm hátul: 40mm
Fékmunkahengerek méretei:
1957-ig
elől: 19.05mm hátul:17.5mm
1957-1964
elől: 22.2mm hátul: 19.05mm
1964-1967
elől: 22mm hátul: 19.05mm
1967-től
elől: 22mm hátul: 17.5mm
1302/1303
elől: 23mm hátul: 17.5mm
Lehet, hogy akad hiba a fenti felsorolásban, lehet nem pontosak az évjáratok, de bogáron gyárilag soha sem volt szélesebb hátul a fékbetét és soha sem volt nagyobb a munkahenger mint elől. Még akkor sem, ha Te a tiédet így raktad össze.
Idézetet írta: maxi - 2013 Február 10, 11:50:11
Biztos, 2éve cseréltem, és emlékeztem hogy nem egyforma volt. Ha jól emlékszem talán hatul meg a fékpofa is szélesebb. Ez szinte biztos mert összenéztük.
De idén szétszedem mert a sok pihenőtől jobb hatul megszorult a fék.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17666 Dátum:
2013 Február 10, 12:49:33 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2013 Február 10, 12:19:17
kis zsírral bekened az első tárcsát, akkor pont jó lesz :-))
húzzál csak gyorsan pólót csinálni ! lassan már a 2014esen is kezdhetsz munkálkodni
[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17665 Dátum:
2013 Február 10, 12:19:17 »
Idézetet írta: Varázsló - 2013 Február 10, 10:03:23
- fékerő szabályzóval csökkentem az elejét
- a hátsó nyergeket teszem előre (nagyobb dugattyús az első nyereg)
- talán megcserélve az első és hátsó fékkört a főhengeren (ezt szokták, állítólag)
kis zsírral bekened az első tárcsát, akkor pont jó lesz :-))
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17664 Dátum:
2013 Február 10, 11:50:11 »
Idézetet írta: callook - 2013 Február 09, 23:28:50
Ebből csak annyi az igaz, hogy hátul nehezebb a bogár
Bogárnál is az első fék a nagyobb, mint minden autónál, mert fékezéskor elől nő, hátul meg csökken a tapadás. Annyi igaz, hogy mivel a bogár fara nehéz, ezért hátul is lehet viszonylag nagy fékerő megcsúszás nélkül, de attól még az elején nagyobb a fék.
Biztos, 2éve cseréltem, és emlékeztem hogy nem egyforma volt. Ha jól emlékszem talán hatul meg a fékpofa is szélesebb. Ez szinte biztos mert összenéztük.
De idén szétszedem mert a sok pihenőtől jobb hatul megszorult a fék.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17663 Dátum:
2013 Február 10, 11:06:43 »
Idézetet írta: tati - 2013 Február 10, 11:01:53
arról nem is beszélve hogy 140-160ról fékezve sokkal több fékerő kell elöl sőt nem hogy több hanem sokszorosa kell mint 60-80km/h-ról .... de még lehet ezt felrakom próbálgatni
Nem a fékerő, hanem a fékerő eloszlás a két tengely között az a kérdés. Ez nem annyira függ a sebességtől, sokkal inkább a futóműtől.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17662 Dátum:
2013 Február 10, 11:01:53 »
nekem a bmw nyereg 44mm és hátul bogár első dob 22mm-es munkahenger volt ez volt a legjobb száraz egyenes úton de kétszer megviccelt szar úton meg szintén kétszer beleestem viszonylag nagy sebességgel országúton körforgalomba és hirtelen terhelés váltásra kicsúszott a hátulja nagyon befostam .....
kellene a bogárra hátra aktív fékerőszabályzó csak a kemény rugózás miatt keveset mozdulna a vezérlőkar és qrva nehéz lenne belőni de ha sikerülne kibaszott jó lenne
arról nem is beszélve hogy 140-160ról fékezve sokkal több fékerő kell elöl sőt nem hogy több hanem sokszorosa kell mint 60-80km/h-ról .... de még lehet ezt felrakom próbálgatni
[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17661 Dátum:
2013 Február 10, 10:03:23 »
Ha majd jön a jó idő, én is belekezdek a fék variálásba.
Most minden hagyományosan van bekötve, a műszaki vizsgán azt mondta az ember, hogy nem csak a hatékonysága, de a karakterisztikája is tökéletes.
Nekem azonban nem tetszik, mert az eleje sokkal hamarabb blokkol, úgy érzem, hogy arányaiban több fékerőt is ki lehetne vinni hátra. Ennek több módja is lehet:
- fékerő szabályzóval csökkentem az elejét
- a hátsó nyergeket teszem előre (nagyobb dugattyús az első nyereg)
- talán megcserélve az első és hátsó fékkört a főhengeren (ezt szokták, állítólag)
Az a véleményem, hogy a fék a Bogáron úgy van méretezve, hogy az eleje nagyon puha és ha megnyomod, az előre terhelődés miatt kevésbé csúszik meg. Sajnos ez a kemény futóműves, előre kevésbé billenő autónál kicsit máshogy alakul.
Lehet az enyémmel nagyot fékezni, nem összehasonlítható egy Bogár fékével, de nem is egy 944-es Porsche, pedig arról van a fék.
«
Utoljára szerkesztve: 2013 Február 10, 10:05:29 írta Varázsló
»
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17660 Dátum:
2013 Február 09, 23:53:10 »
Idézetet írta: callook - 2013 Február 09, 23:28:50
Ebből csak annyi az igaz, hogy hátul nehezebb a bogár
Bogárnál is az első fék a nagyobb, mint minden autónál, mert fékezéskor elől nő, hátul meg csökken a tapadás. Annyi igaz, hogy mivel a bogár fara nehéz, ezért hátul is lehet viszonylag nagy fékerő megcsúszás nélkül, de attól még az elején nagyobb a fék.
Ha lehet hinni a netes írásoknak, egy gyári bogár súlyelosztása durván 30-70%, ami satuféknél 50-50%. Ezért van az, hogy egy orrmotoros autóról származó fék sosem működik rajta tökéletesen, így lett triviális a porsche paletta. Van egy angol faszi, fotelmérnök, de mindent folyton képletez és számol...addig matekolt, hogy most 944 úszónyergese van elől és a 944T 4 dugós bremboja hátul..még így is az eleje satuzik először, ez mondjuk meglepett. Akik rácsingolnak, szintén szeretnek porshe hátsó fékeket (kisebb súly, mint 4 első) használni mind a 4 sarokban és azt vallják, hogy bogárra a közel olyan erős e-h fék az ideális.
Az van, amit callook írt, különben gyárilag sem jött volna ki tárcsafék-dobfék kombóval. A régi autóm mikor megkapta hátra a tárcsákat, sokat javult, de továbbra is az eleje blokkolt. Kell egy nagyjából kiszámolt balansz (50-50%) és egy fékerőszabályozó a finomhangoláshoz. Ez megint egyénenként változó, konkrét autó súlya, akkumulátor helye, szárazkarter tankja, pótkerék, futómű, gumik mérete, vezetési stílus.....
Mareszé cseszett nagy, de gondolom első sorban show elem, aztán bármi más..
«
Utoljára szerkesztve: 2013 Február 10, 00:12:25 írta sleepAIR
»
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17659 Dátum:
2013 Február 09, 23:28:50 »
Ebből csak annyi az igaz, hogy hátul nehezebb a bogár
Bogárnál is az első fék a nagyobb, mint minden autónál, mert fékezéskor elől nő, hátul meg csökken a tapadás. Annyi igaz, hogy mivel a bogár fara nehéz, ezért hátul is lehet viszonylag nagy fékerő megcsúszás nélkül, de attól még az elején nagyobb a fék.
Idézetet írta: maxi - 2013 Február 09, 21:29:43
Gyárilag hátul nagyobb a fékerő mint elöl, és nagyobb a munkahenger is, mert a hátulja nehezebb.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17658 Dátum:
2013 Február 09, 22:16:42 »
Idézetet írta: maxi - 2013 Február 09, 21:29:43
Jól Gondolom, hogy első futóműnek lesz a féke?
Gyárilag hátul nagyobb a fékerő mint elöl, és nagyobb a munkahenger is, mert a hátulja nehezebb.
Ha 350mm tárcsa lesz elől, akkor mekkora lesz hátul, hogy ne satuzzon rögtön az eleje?
az hülyeség hogy hátul nagyobb a fékmunka henger pl ha elöl 22mm akkor hátul 17 mm
illetve hosszúplatós hátul duplakerekes teherautónál létezik elől hátul egyforma fék
www.tatinson.hu
www.kck.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17657 Dátum:
2013 Február 09, 21:29:43 »
Idézetet írta: Maresz - 2013 Február 06, 23:23:51
<beszúrt kép törölve>
Na szóval egy olyan tárcsa hogy külön van az agyrész
Mexikoi bogár agyba bele van furva 5x130(vastag)kb 8-10 menet van
Egy sima bogár tárcsábolmeg lett csinálva a tárcsa...furva.....
Azért lett külön agy mert van már ehez az agyhoz csinálva cayene 350mm féktárcsája hütött
az már rá is van probálva..megvan 6 dugos nyereg is.......
-nyeregtartó val még gondba vagyok mert lehet dobos csonkra lesz rakva nem a tárcsásra....
illetve csak 17es felnink van még.........igy marad bogár tárcsa és nyereg.....egyenlöre
Jól Gondolom, hogy első futóműnek lesz a féke?
Gyárilag hátul nagyobb a fékerő mint elöl, és nagyobb a munkahenger is, mert a hátulja nehezebb.
Ha 350mm tárcsa lesz elől, akkor mekkora lesz hátul, hogy ne satuzzon rögtön az eleje?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17656 Dátum:
2013 Február 09, 21:02:16 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2013 Február 09, 20:27:32
ez mi lesz?
virágállvány? :-))
pecabot tartó
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17655 Dátum:
2013 Február 09, 20:27:32 »
Idézetet írta: tati - 2013 Február 09, 10:19:34
Hekmányolok is, ami azt illeti vagy egy éve nem awiztam. Meg is lácik
ez mi lesz?
virágállvány? :-))
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17654 Dátum:
2013 Február 09, 19:59:10 »
Igyál többet, akkor nem remeg a kezed
Idézetet írta: tati - 2013 Február 09, 10:19:34
Hekmányolok is, ami azt illeti vagy egy éve nem awiztam. Meg is lácik
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17653 Dátum:
2013 Február 09, 10:19:34 »
Idézetet írta: tati - 2013 Február 09, 10:17:18
hullik a forgács
Hekmányolok is, ami azt illeti vagy egy éve nem awiztam. Meg is lácik
[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17652 Dátum:
2013 Február 09, 10:17:18 »
hullik a forgács
[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17651 Dátum:
2013 Február 07, 14:12:05 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2013 Február 07, 14:06:00
az eleg beteg
mire rakod? Hatul mi lesz a parja?
67es patkányra
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17650 Dátum:
2013 Február 07, 14:06:00 »
Idézetet írta: Maresz - 2013 Február 06, 23:23:51
van már ehez az agyhoz csinálva cayene 350mm féktárcsája hütött
az már rá is van probálva..megvan 6 dugos nyereg is.......
az eleg beteg
mire rakod? Hatul mi lesz a parja?
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17649 Dátum:
2013 Február 07, 14:04:09 »
Beszélgettem ma egy kollégámmal (régebben ismerem), akiről kiderült, hogy a cégen belül működő autós klub vezetője. Épített már magának baja-bug-ot egy zöld 302-esből (mindent SK csinált), most egy 968-as porkén dolgozik. Minden átalakítást ő csinál a kocsin, most építette át a motort, de nem sokat tudott menni vele mert a váltó elcsattant. Most szedi szét a hétvégén hogy megnézze, mizu van vele. Ilyesmi a kocsija (én nem értek hozzá, hátha a szakértők megértik): 968-95 Coupe with LSD and fully adjustable Konichassi, self-made exhaust all the way, Fidanza flywheels, new ground cams with lots of duration, increased comp, vented top, matched inlet, Pauter lightweight, stiffer valve springs, fully balanced engine, Lindsey bafflekit.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17648 Dátum:
2013 Február 06, 23:23:51 »
Na szóval egy olyan tárcsa hogy külön van az agyrész
Mexikoi bogár agyba bele van furva 5x130(vastag)kb 8-10 menet van
Egy sima bogár tárcsábolmeg lett csinálva a tárcsa...furva.....
Azért lett külön agy mert van már ehez az agyhoz csinálva cayene 350mm féktárcsája hütött
az már rá is van probálva..megvan 6 dugos nyereg is.......
-nyeregtartó val még gondba vagyok mert lehet dobos csonkra lesz rakva nem a tárcsásra....
illetve csak 17es felnink van még.........igy marad bogár tárcsa és nyereg.....egyenlöre
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17647 Dátum:
2013 Február 06, 23:13:59 »
Idézetet írta: Maresz - 2013 Február 06, 23:12:42
szemek honnan vannak?
csapágybolt
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17646 Dátum:
2013 Február 06, 23:12:42 »
Idézetet írta: tati - 2013 Február 06, 22:14:54
szerintem itt meg is állt a mutatvány
szemek honnan vannak?
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17645 Dátum:
2013 Február 06, 22:14:54 »
Idézetet írta: callook - 2013 Február 06, 21:58:53
Bogár. Vágva és hegesztve.
szerintem itt meg is állt a mutatvány
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Oldalak:
1
...
111
112
113
114
115
[
116
]
117
118
119
120
121
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...