www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 16, 23:42:56

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921217 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 111 112 113 114 115 [116] 117 118 119 120 121 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3362189 alkalommal)
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #17684 Dátum: 2013 Február 10, 20:26:15 »

én még nem láttam de teccik Shocked
http://www.youtube.com/watch?v=FnBXr4mDVxA
filippinó, tai, vagy valami húzottszemű részen is keményen nyomják.

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető balu67
Hozzászólások: 1307


« Hozzászólás #17683 Dátum: 2013 Február 10, 20:23:38 »

kész

Jól néz ki, zsír lett, kár hogy nem hagytad rajta az alvázamon  Evil
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17682 Dátum: 2013 Február 10, 20:03:29 »

én még nem láttam de teccik Shocked

Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #17681 Dátum: 2013 Február 10, 19:58:28 »

Idén még nem volt, jó hogy betetted.  Evil

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17680 Dátum: 2013 Február 10, 19:45:52 »


Idén még nem volt, jó hogy betetted.  Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #17679 Dátum: 2013 Február 10, 19:32:17 »

http://www.youtube.com/watch?v=YlqaUtQommI

elég kemény kis bogár

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #17678 Dátum: 2013 Február 10, 15:44:00 »

az előre menő bekötés azért van hogy kevésbé hullámoztassa a keresztcsövet mert ha ugrálok rajta akkor kicsit rugózik lehet csinálok másikat nagyobb átmérőjű csőből  Roll Eyes
Nagyon jó. Nekem jó lesz ez is Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17677 Dátum: 2013 Február 10, 15:09:57 »

ezt még felrakom aztán vagy lesz 23,5rugóm vagy nem de a vagy az biztos Undecided

Ilyen kellene nekem is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17676 Dátum: 2013 Február 10, 15:02:27 »

ezt még felrakom aztán vagy lesz 23,5rugóm vagy nem de a vagy az biztos Undecided

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17675 Dátum: 2013 Február 10, 14:59:21 »

Kár, hogy a kuplungharang alatti bekötés nem tud nagyobb terpeszben menni a lengéscsillapítók felső pontjához, mert úgy jobban merevítene. Az a másik irányú bekötés meg szerintem túlbiztosítás, van ilyen Mendeola stiffy nevű brace is, de ott is felesleges, többen kifejtették.

Baszd ki a fűtésdobot és csinálj újat!   Grin
az előre menő bekötés azért van hogy kevésbé hullámoztatja a a keresztcsövet mert ha ugrálok rajta akkor kicsit rugózik lehet csinálok másikat nagyobb átmérőjű csőből  Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2013 Február 10, 16:07:22 írta tati »

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #17674 Dátum: 2013 Február 10, 14:54:09 »

Menő. :-)

kész
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #17673 Dátum: 2013 Február 10, 14:53:29 »

kész
zsir

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17672 Dátum: 2013 Február 10, 14:52:42 »

kész

Kár, hogy a kuplungharang alatti bekötés nem tud nagyobb terpeszben menni a lengéscsillapítók felső pontjához, mert úgy jobban merevítene. Az a másik irányú bekötés meg szerintem túlbiztosítás, van ilyen Mendeola stiffy nevű brace is, de ott is felesleges, többen kifejtették.

Baszd ki a fűtésdobot és csinálj újat!   Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17671 Dátum: 2013 Február 10, 14:49:21 »

pecabot tartó Cool
kész

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #17670 Dátum: 2013 Február 10, 14:39:54 »

nekem elöl typ 3 nyereg van nagyobb a dugattyú benne
hátul sima bogár nyereg ez kissebb

hidrós kézi van  még a hátsó körbe bekötve...

nekem hibátlan ,fékpad szerint is

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #17669 Dátum: 2013 Február 10, 14:26:00 »

lehet. Fog is rendesen. Nem hianyolom a tarcsat.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #17668 Dátum: 2013 Február 10, 13:07:33 »

Persze, hogy nem egyforma, mert gyárilag ELŐL nagyobb a fék a bogáron.
Fékbetétek szélessége:
1957-ig
elől: 30mm hátul: 30mm
1957-1967
elől: 40mm hátul: 30mm
1967-től
elől: 40mm hátul: 40mm
1302/1303
elől: 45mm hátul: 40mm

Fékmunkahengerek méretei:
1957-ig
elől: 19.05mm hátul:17.5mm
1957-1964
elől: 22.2mm hátul: 19.05mm
1964-1967
elől: 22mm hátul: 19.05mm
1967-től
elől: 22mm hátul: 17.5mm
1302/1303
elől: 23mm hátul: 17.5mm

Lehet, hogy akad hiba a fenti felsorolásban, lehet nem pontosak az évjáratok, de bogáron gyárilag soha sem volt szélesebb hátul a fékbetét és soha sem volt nagyobb a munkahenger mint elől. Még akkor sem, ha Te a tiédet így raktad össze.


lehet. Fog is rendesen. Nem hianyolom a tarcsat.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17667 Dátum: 2013 Február 10, 13:00:24 »

Persze, hogy nem egyforma, mert gyárilag ELŐL nagyobb a fék a bogáron.
Fékbetétek szélessége:
1957-ig
elől: 30mm hátul: 30mm
1957-1967
elől: 40mm hátul: 30mm
1967-től
elől: 40mm hátul: 40mm
1302/1303
elől: 45mm hátul: 40mm

Fékmunkahengerek méretei:
1957-ig
elől: 19.05mm hátul:17.5mm
1957-1964
elől: 22.2mm hátul: 19.05mm
1964-1967
elől: 22mm hátul: 19.05mm
1967-től
elől: 22mm hátul: 17.5mm
1302/1303
elől: 23mm hátul: 17.5mm

Lehet, hogy akad hiba a fenti felsorolásban, lehet nem pontosak az évjáratok, de bogáron gyárilag soha sem volt szélesebb hátul a fékbetét és soha sem volt nagyobb a munkahenger mint elől. Még akkor sem, ha Te a tiédet így raktad össze.


Biztos, 2éve cseréltem, és emlékeztem hogy nem egyforma volt. Ha jól emlékszem talán hatul meg a fékpofa is szélesebb. Ez szinte biztos mert összenéztük.
De idén szétszedem mert a sok pihenőtől jobb hatul megszorult a fék.

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17666 Dátum: 2013 Február 10, 12:49:33 »

kis zsírral bekened az első tárcsát, akkor pont jó lesz :-))
húzzál csak gyorsan pólót csinálni ! lassan már a 2014esen is kezdhetsz munkálkodni

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #17665 Dátum: 2013 Február 10, 12:19:17 »

- fékerő szabályzóval csökkentem az elejét
- a hátsó nyergeket teszem előre (nagyobb dugattyús az első nyereg)
- talán megcserélve az első és hátsó fékkört a főhengeren (ezt szokták, állítólag)

kis zsírral bekened az első tárcsát, akkor pont jó lesz :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #17664 Dátum: 2013 Február 10, 11:50:11 »

Ebből csak annyi az igaz, hogy hátul nehezebb a bogár  Wink Bogárnál is az első fék a nagyobb, mint minden autónál, mert fékezéskor elől nő, hátul meg csökken a tapadás. Annyi igaz, hogy mivel a bogár fara nehéz, ezért hátul is lehet viszonylag nagy fékerő megcsúszás nélkül, de attól még az elején nagyobb a fék.

Biztos, 2éve cseréltem, és emlékeztem hogy nem egyforma volt. Ha jól emlékszem talán hatul meg a fékpofa is szélesebb. Ez szinte biztos mert összenéztük.
De idén szétszedem mert a sok pihenőtől jobb hatul megszorult a fék.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17663 Dátum: 2013 Február 10, 11:06:43 »


arról nem is beszélve hogy 140-160ról fékezve sokkal több fékerő kell elöl  sőt nem hogy több hanem sokszorosa kell mint 60-80km/h-ról .... de még lehet ezt felrakom próbálgatni

Nem a fékerő, hanem a fékerő eloszlás a két tengely között az a kérdés. Ez nem annyira függ a sebességtől, sokkal inkább a futóműtől.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17662 Dátum: 2013 Február 10, 11:01:53 »

nekem  a bmw nyereg 44mm és hátul bogár első dob 22mm-es munkahenger volt ez volt a legjobb száraz egyenes úton de kétszer megviccelt szar úton meg szintén kétszer beleestem viszonylag nagy sebességgel országúton körforgalomba és hirtelen terhelés váltásra kicsúszott a hátulja nagyon befostam .....
kellene a bogárra hátra aktív fékerőszabályzó csak  a kemény rugózás miatt keveset mozdulna a vezérlőkar és qrva nehéz lenne belőni de ha sikerülne kibaszott jó lenne  Undecided
arról nem is beszélve hogy 140-160ról fékezve sokkal több fékerő kell elöl  sőt nem hogy több hanem sokszorosa kell mint 60-80km/h-ról .... de még lehet ezt felrakom próbálgatni

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17661 Dátum: 2013 Február 10, 10:03:23 »

Ha majd jön a jó idő, én is belekezdek a fék variálásba.

Most minden hagyományosan van bekötve, a műszaki vizsgán azt mondta az ember, hogy nem csak a hatékonysága, de a karakterisztikája is tökéletes.

Nekem azonban nem tetszik, mert az eleje sokkal hamarabb blokkol, úgy érzem, hogy arányaiban több fékerőt is ki lehetne vinni hátra. Ennek több módja is lehet:

- fékerő szabályzóval csökkentem az elejét
- a hátsó nyergeket teszem előre (nagyobb dugattyús az első nyereg)
- talán megcserélve az első és hátsó fékkört a főhengeren (ezt szokták, állítólag)


Az a véleményem, hogy a fék a Bogáron úgy van méretezve, hogy az eleje nagyon puha és ha megnyomod, az előre terhelődés miatt kevésbé csúszik meg. Sajnos ez a kemény futóműves, előre kevésbé billenő autónál kicsit máshogy alakul.
Lehet az enyémmel nagyot fékezni, nem összehasonlítható egy Bogár fékével, de nem is egy 944-es Porsche, pedig arról van a fék.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Február 10, 10:05:29 írta Varázsló »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #17660 Dátum: 2013 Február 09, 23:53:10 »

Ebből csak annyi az igaz, hogy hátul nehezebb a bogár  Wink Bogárnál is az első fék a nagyobb, mint minden autónál, mert fékezéskor elől nő, hátul meg csökken a tapadás. Annyi igaz, hogy mivel a bogár fara nehéz, ezért hátul is lehet viszonylag nagy fékerő megcsúszás nélkül, de attól még az elején nagyobb a fék.


Ha lehet hinni a netes írásoknak, egy gyári bogár súlyelosztása durván 30-70%, ami satuféknél 50-50%. Ezért van az, hogy egy orrmotoros autóról származó fék sosem működik rajta tökéletesen, így lett triviális a porsche paletta. Van egy angol faszi, fotelmérnök, de mindent folyton képletez és számol...addig matekolt, hogy most 944 úszónyergese van elől és a 944T 4 dugós bremboja hátul..még így is az eleje satuzik először, ez mondjuk meglepett. Akik rácsingolnak, szintén szeretnek porshe hátsó fékeket (kisebb súly, mint 4 első) használni mind a 4 sarokban és azt vallják, hogy bogárra a közel olyan erős e-h fék az ideális.

Az van, amit callook írt, különben gyárilag sem jött volna ki tárcsafék-dobfék kombóval. A régi autóm mikor megkapta hátra a tárcsákat, sokat javult, de továbbra is az eleje blokkolt. Kell egy nagyjából kiszámolt balansz (50-50%) és egy fékerőszabályozó a finomhangoláshoz. Ez megint egyénenként változó, konkrét autó súlya, akkumulátor helye, szárazkarter tankja, pótkerék, futómű, gumik mérete, vezetési stílus.....

Mareszé cseszett nagy, de gondolom első sorban show elem, aztán bármi más..
 
« Utoljára szerkesztve: 2013 Február 10, 00:12:25 írta sleepAIR »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17659 Dátum: 2013 Február 09, 23:28:50 »

Ebből csak annyi az igaz, hogy hátul nehezebb a bogár  Wink Bogárnál is az első fék a nagyobb, mint minden autónál, mert fékezéskor elől nő, hátul meg csökken a tapadás. Annyi igaz, hogy mivel a bogár fara nehéz, ezért hátul is lehet viszonylag nagy fékerő megcsúszás nélkül, de attól még az elején nagyobb a fék.

Gyárilag hátul nagyobb a fékerő mint elöl, és nagyobb a munkahenger is, mert a hátulja nehezebb.

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17658 Dátum: 2013 Február 09, 22:16:42 »

Jól Gondolom, hogy első futóműnek lesz a féke?
Gyárilag hátul nagyobb a fékerő mint elöl, és nagyobb a munkahenger is, mert a hátulja nehezebb.
Ha 350mm tárcsa lesz elől, akkor mekkora lesz hátul, hogy ne satuzzon rögtön az eleje?
az hülyeség hogy hátul nagyobb a fékmunka henger pl ha elöl 22mm akkor hátul 17 mm Kiss illetve hosszúplatós hátul duplakerekes teherautónál létezik elől hátul egyforma fék Wink

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #17657 Dátum: 2013 Február 09, 21:29:43 »

<beszúrt kép törölve>

Na szóval egy olyan tárcsa hogy külön van az agyrész

Mexikoi bogár agyba bele van furva 5x130(vastag)kb 8-10 menet van
Egy sima bogár tárcsábolmeg lett csinálva a tárcsa...furva.....


Azért lett külön agy  mert van már ehez az agyhoz csinálva cayene 350mm féktárcsája hütött
az már rá is van probálva..megvan 6 dugos nyereg is.......
-nyeregtartó val még gondba vagyok mert lehet dobos csonkra lesz rakva nem a tárcsásra....

illetve csak 17es felnink van még.........igy marad bogár tárcsa és nyereg.....egyenlöre
Jól Gondolom, hogy első futóműnek lesz a féke?
Gyárilag hátul nagyobb a fékerő mint elöl, és nagyobb a munkahenger is, mert a hátulja nehezebb.
Ha 350mm tárcsa lesz elől, akkor mekkora lesz hátul, hogy ne satuzzon rögtön az eleje?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17656 Dátum: 2013 Február 09, 21:02:16 »

ez mi lesz?
virágállvány? :-))
pecabot tartó Cool

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #17655 Dátum: 2013 Február 09, 20:27:32 »

Hekmányolok is, ami azt illeti vagy egy éve nem awiztam. Meg is lácik  Undecided
ez mi lesz?
virágállvány? :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #17654 Dátum: 2013 Február 09, 19:59:10 »

Igyál többet, akkor nem remeg a kezed Smiley

Hekmányolok is, ami azt illeti vagy egy éve nem awiztam. Meg is lácik  Undecided
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17653 Dátum: 2013 Február 09, 10:19:34 »

hullik a forgács Roll Eyes
Hekmányolok is, ami azt illeti vagy egy éve nem awiztam. Meg is lácik  Undecided

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17652 Dátum: 2013 Február 09, 10:17:18 »

hullik a forgács Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #17651 Dátum: 2013 Február 07, 14:12:05 »

az eleg beteg Smiley mire rakod? Hatul mi lesz a parja?
67es patkányra

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #17650 Dátum: 2013 Február 07, 14:06:00 »


van már ehez az agyhoz csinálva cayene 350mm féktárcsája hütött
az már rá is van probálva..megvan 6 dugos nyereg is.......
az eleg beteg Smiley mire rakod? Hatul mi lesz a parja?

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #17649 Dátum: 2013 Február 07, 14:04:09 »

Beszélgettem ma egy kollégámmal (régebben ismerem), akiről kiderült, hogy a cégen belül működő autós klub vezetője. Épített már magának baja-bug-ot egy zöld 302-esből (mindent SK csinált), most egy 968-as porkén dolgozik. Minden átalakítást ő csinál a kocsin, most építette át a motort, de nem sokat tudott menni vele mert a váltó elcsattant. Most szedi szét a hétvégén hogy megnézze, mizu van vele. Ilyesmi a kocsija (én nem értek hozzá, hátha a szakértők megértik): 968-95 Coupe with LSD and fully adjustable Konichassi, self-made exhaust all the way, Fidanza flywheels, new ground cams with lots of duration, increased comp, vented top, matched inlet, Pauter lightweight, stiffer valve springs, fully balanced engine, Lindsey bafflekit.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #17648 Dátum: 2013 Február 06, 23:23:51 »



Na szóval egy olyan tárcsa hogy külön van az agyrész

Mexikoi bogár agyba bele van furva 5x130(vastag)kb 8-10 menet van
Egy sima bogár tárcsábolmeg lett csinálva a tárcsa...furva.....


Azért lett külön agy  mert van már ehez az agyhoz csinálva cayene 350mm féktárcsája hütött
az már rá is van probálva..megvan 6 dugos nyereg is.......
-nyeregtartó val még gondba vagyok mert lehet dobos csonkra lesz rakva nem a tárcsásra....

illetve csak 17es felnink van még.........igy marad bogár tárcsa és nyereg.....egyenlöre

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17647 Dátum: 2013 Február 06, 23:13:59 »

szemek honnan vannak?
csapágybolt

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #17646 Dátum: 2013 Február 06, 23:12:42 »

szerintem itt meg is állt a mutatvány Undecided
szemek honnan vannak?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17645 Dátum: 2013 Február 06, 22:14:54 »

Bogár. Vágva és hegesztve.

szerintem itt meg is állt a mutatvány Undecided

Oldalak: 1 ... 111 112 113 114 115 [116] 117 118 119 120 121 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.164 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.