www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Június 30, 19:34:15

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921183 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 50 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3318921 alkalommal)
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #20524 Dátum: 2014 Június 29, 09:27:42 »

épp a hátsó fékemet reszelem, és az egyik munkahenger szivárog.
szétszedtem és azt látom, hogy a karmantyúkon vannak bemaródási csíkok - nyilván ezért szivárog. valamint azt is látom, hogy a dugattyúkon és a hengerben vannak oxidációs nyomok, ujjal nem tapintható felületi egyenetlenségek.
a kérdés, hogy felújítókészlettel javítsam inkább, vagy vegyek új munkahengert? (nem látok rajta ate feliratot, talán egy bosch logó van elbújva a vas oxid ölelésében)
ha új munkahengert veszek, akkor olyat vegyek ami rajta volt: 17,45mm átmérőjűt, vagy láttam Unixnál 19mm-eset is?
volt beszélgetés arról, hogy a bogár hátul gyengébben fékez mint lehetne... még nem csináltam ilyen átalakítást - azt gondolom, hogy a 19mm-es munkahengerrel nagyobb erővel tudja nyomni a pofákat, viszont ugyanakkora pedálúthoz kisebb elmozdulás tartozik...  Huh
mindenem gyári bogár cucc: elöl egy tüskés tárcsa, hátul dob, bogár főfékhenger (1303)

samko munkahengerről van tapasztalat? teszi a dolgát pár évig, vagy nagyon hamar elfossa magát? (nyilván ate, fte jobb, de nem feltétlen akarok nagyot beruházni a dobfékre, mert lehet pár éven belül tárcsásítanám, ha indokoltnak látom)
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #20523 Dátum: 2014 Június 27, 19:09:58 »

Én sem fogom.Csak egy ötlet volt.


VW 1200.1963.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #20522 Dátum: 2014 Június 27, 18:29:55 »


Köszönöm.Ha érdekel van kontakt.
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #20521 Dátum: 2014 Június 27, 15:38:05 »

Köszönöm.Ha érdekel van kontakt.
Nem passzol az IDF, DRLA szívócsövekre. Vagy direkt hozzá való szívócső kell hozzá, vagy adapter. Nem jó rá az IDF, DRLA légszűrő. Picit gyengébb a Weberhez, Dellortohoz képest. Alkatrészt nehezebb hozzá szerezni és drágább is. Tapasztalat nem sok van vele. Én nem szopatnám magamat vele.


VW 1200.1963.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20520 Dátum: 2014 Június 27, 13:38:40 »

Nem passzol az IDF, DRLA szívócsövekre. Vagy direkt hozzá való szívócső kell hozzá, vagy adapter. Nem jó rá az IDF, DRLA légszűrő. Picit gyengébb a Weberhez, Dellortohoz képest. Alkatrészt nehezebb hozzá szerezni és drágább is. Tapasztalat nem sok van vele. Én nem szopatnám magamat vele.

A karbikról senki semmit?

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #20519 Dátum: 2014 Június 27, 12:28:14 »

Van bontott főfékhenger itthon de hol kapok hozzá gumikat?  Hudák? 
pedálnál a tüske.....be van állitva?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #20518 Dátum: 2014 Június 27, 07:11:47 »

Csinalsz tulnyomast a fekfolyadek tartalyaban ?
felesleges.
a gravitáció elintézi a dolgot.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #20517 Dátum: 2014 Június 26, 22:56:30 »

Sleepair írta korábban, ha visszaolvasol, hogy Porsche fékhez Porsche főfékhenger kell.
Nekem valami 18 mm és 23 mm rémlik, amit nézni kell a főfékhengernél.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #20516 Dátum: 2014 Június 26, 22:08:03 »

A karbikról senki semmit?

VW 1200.1963.
1303LS
« Hozzászólás #20515 Dátum: 2014 Június 26, 21:06:35 »

Van bontott főfékhenger itthon de hol kapok hozzá gumikat?  Hudák? 
http://goo.gl/maps/hCHM7
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #20514 Dátum: 2014 Június 26, 20:43:05 »

Hátul dobfék maradt? Rá van állítva a pofa a dobra? Bár ez alap, gondolom nem hagytad ki.
Szerezz egy normális bontott főfékhengert és gumizd meg. Életed végéig fog szolgálni.
Mindig mondom, de......

Van bontott főfékhenger itthon de hol kapok hozzá gumikat?  Hudák? 

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #20513 Dátum: 2014 Június 26, 20:41:52 »

Mit ír az a nagy könyv?  Cool Ketten csináljátok? vagy -ahogy Proti írta- van nyomás a tartályban?

Igen ketten csináltuk vagyis próbáltuk,  hátul is rárcsa van mindenhol.  Kétlem hogy csak a porsche főfékhenger lenne a jó mert másnak is megy gyárival.  Nyomást nem csináltam a tartályban külön levegővel.  Az a xoxy elvű dolog ami a tudásbázisban van? 

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #20512 Dátum: 2014 Június 26, 20:37:44 »

Segítsetek!


Nem bírom lelégteleníteni a féket! Másik off autón mindig sikerült, mindent úgy csinálok mint ahogy a nagykönyvben meg van írva. Tartályban olajszintre figyelek jobb hátulról indulok sorban vissza bal elsővel bezárólag. Minden féknyeregből jön az olaj buborékmentesen. Pedál mégsem keményedig fel ha pumpálom akkor lesz egy kis ellenállása de semmi több. Főfékhengerem új arra gyanakodtam hogy szar lenne átvan szakadva valamelyik gumi benne de levettem újra, szétszedtem hibátlan belül. Összeraktam vissza minden kezdtem előről és megint semmit. Porsche 944 fék van fent. Főfékhenger bogáré.

Becsókolonék ha sikerülne valahogy  Grin
Mit ír az a nagy könyv?  Cool Ketten csináljátok? vagy -ahogy Proti írta- van nyomás a tartályban?

1303LS
« Hozzászólás #20511 Dátum: 2014 Június 26, 20:12:27 »

Segítsetek!


Nem bírom lelégteleníteni a féket! Másik off autón mindig sikerült, mindent úgy csinálok mint ahogy a nagykönyvben meg van írva. Tartályban olajszintre figyelek jobb hátulról indulok sorban vissza bal elsővel bezárólag. Minden féknyeregből jön az olaj buborékmentesen. Pedál mégsem keményedig fel ha pumpálom akkor lesz egy kis ellenállása de semmi több. Főfékhengerem új arra gyanakodtam hogy szar lenne átvan szakadva valamelyik gumi benne de levettem újra, szétszedtem hibátlan belül. Összeraktam vissza minden kezdtem előről és megint semmit. Porsche 944 fék van fent. Főfékhenger bogáré.

Becsókolonék ha sikerülne valahogy  Grin
Hátul dobfék maradt? Rá van állítva a pofa a dobra? Bár ez alap, gondolom nem hagytad ki.
Szerezz egy normális bontott főfékhengert és gumizd meg. Életed végéig fog szolgálni.
Mindig mondom, de......
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #20510 Dátum: 2014 Június 26, 19:54:13 »

Sleepair írta korábban, ha visszaolvasol, hogy Porsche fékhez Porsche főfékhenger kell.
Nekem valami 18 mm és 23 mm rémlik, amit nézni kell a főfékhengernél.
Mondjuk rémlik, hogy a hidraulikus rendszerekben nem csak a nyomás, de a mennyiség is számít, ezt az a szerelés igazolta, amikor az istennek sem volt rendes fékhatás, mire kiderült, hogy a fékpedál tüskéjét valaki alapra tekerte vissza, ki tudja , miért?...

Bácsi Győző
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #20509 Dátum: 2014 Június 26, 19:50:44 »

Segítsetek!

 Porsche 944 fék van fent. Főfékhenger bogáré.


Sleepair írta korábban, ha visszaolvasol, hogy Porsche fékhez Porsche főfékhenger kell.
Nekem valami 18 mm és 23 mm rémlik, amit nézni kell a főfékhengernél.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #20508 Dátum: 2014 Június 26, 19:44:30 »

Segítsetek!


Nem bírom lelégteleníteni a féket! Másik off autón mindig sikerült, mindent úgy csinálok mint ahogy a nagykönyvben meg van írva. Tartályban olajszintre figyelek jobb hátulról indulok sorban vissza bal elsővel bezárólag. Minden féknyeregből jön az olaj buborékmentesen. Pedál mégsem keményedig fel ha pumpálom akkor lesz egy kis ellenállása de semmi több. Főfékhengerem új arra gyanakodtam hogy szar lenne átvan szakadva valamelyik gumi benne de levettem újra, szétszedtem hibátlan belül. Összeraktam vissza minden kezdtem előről és megint semmit. Porsche 944 fék van fent. Főfékhenger bogáré.

Becsókolonék ha sikerülne valahogy  Grin
Ilyen egyszer volt, új főfékhenger beépítése után, kereskedő durcásan visszavette, és láss csodát, rossz volt, amit a kijelölt szakműhely igazolt. Nem volt átszakadva, csak szar volt.

Bácsi Győző
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #20507 Dátum: 2014 Június 26, 19:43:32 »

Nem bírom lelégteleníteni a féket!
Csinalsz tulnyomast a fekfolyadek tartalyaban ?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #20506 Dátum: 2014 Június 26, 19:42:20 »

Segítsetek!


Nem bírom lelégteleníteni a féket! Másik off autón mindig sikerült, mindent úgy csinálok mint ahogy a nagykönyvben meg van írva. Tartályban olajszintre figyelek jobb hátulról indulok sorban vissza bal elsővel bezárólag. Minden féknyeregből jön az olaj buborékmentesen. Pedál mégsem keményedig fel ha pumpálom akkor lesz egy kis ellenállása de semmi több. Főfékhengerem új arra gyanakodtam hogy szar lenne átvan szakadva valamelyik gumi benne de levettem újra, szétszedtem hibátlan belül. Összeraktam vissza minden kezdtem előről és megint semmit. Porsche 944 fék van fent. Főfékhenger bogáré.

Becsókolonék ha sikerülne valahogy  Grin

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #20505 Dátum: 2014 Június 26, 09:51:37 »

Solex P 40 dupla karbi mennyire jó?Minden tekinteteben.A többi duplához képest,illetve alkarész van-e hozzá.

VW 1200.1963.
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8606


« Hozzászólás #20504 Dátum: 2014 Június 25, 13:23:33 »

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20503 Dátum: 2014 Június 24, 20:53:18 »

estleg keresnék a bolti ár alatt ilyenet :

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #20502 Dátum: 2014 Június 23, 21:38:56 »

Nem tudom, hogy a typ3 féltengelye hosszabb-e, de ugyanaz lehet a helyzet mint amikor öreg bogárra fiatalra való dobot, vagy fiatal bogárra öregre való dobot szerelsz hátra: Egyiknek hosszabb a féltengelyén a bordás rész, így egyik esetben le kell annyit szedni a dob agyából, hogy rá tudd tenni az anyát, másik esetben pedig esztergálni kell egy távtartó gyűrűt, hogy meg tudd húzni az anyát. Rögtön adja magát a dolog amikor felpróbálod a dobot. Ezt leszámítva minden stimmel (apunak is typ3 dob van hátul a bogarán).

Köszönöm Zoli Wink lehet CB tárcsafék lesz elöl ez meg hátul...

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20501 Dátum: 2014 Június 23, 20:56:28 »

Nem tudom, hogy a typ3 féltengelye hosszabb-e, de ugyanaz lehet a helyzet mint amikor öreg bogárra fiatalra való dobot, vagy fiatal bogárra öregre való dobot szerelsz hátra: Egyiknek hosszabb a féltengelyén a bordás rész, így egyik esetben le kell annyit szedni a dob agyából, hogy rá tudd tenni az anyát, másik esetben pedig esztergálni kell egy távtartó gyűrűt, hogy meg tudd húzni az anyát. Rögtön adja magát a dolog amikor felpróbálod a dobot. Ezt leszámítva minden stimmel (apunak is typ3 dob van hátul a bogarán).

Üdv az Uraknak!


Amennyiben az lenne az elvetemült szándékom,h Typ3-as fékeket rakjak fel hátra (5*205) van é vki aki már csinált,utánnajárt ilyesminek???

az világos h mindent át kell tenni be kell szerezni...
vhol azt olvastam h le kell venni 14mm a dobból a rögzítőanyánál, mert a Typ3-as féltengely hosszabb....

köszönön előre is az építő jellegű hsz-ket Wink



Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #20500 Dátum: 2014 Június 23, 11:37:23 »

Üdv az Uraknak!


Amennyiben az lenne az elvetemült szándékom,h Typ3-as fékeket rakjak fel hátra (5*205) van é vki aki már csinált,utánnajárt ilyesminek???

az világos h mindent át kell tenni be kell szerezni...
vhol azt olvastam h le kell venni 14mm a dobból a rögzítőanyánál, mert a Typ3-as féltengely hosszabb....

köszönön előre is az építő jellegű hsz-ket Wink


30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #20499 Dátum: 2014 Június 20, 19:29:31 »

http://isdc.ie/discussion/index.php?topic=41521.msg479353#new

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #20498 Dátum: 2014 Június 20, 18:27:46 »

http://m.youtube.com/watch?v=KjdaM-Qwszg

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #20497 Dátum: 2014 Június 19, 12:29:52 »


WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13418


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #20496 Dátum: 2014 Június 19, 06:45:39 »

Eddig úgy tudtam, hogy központi Weber felszerelős tuning esetén progresszív Webert (DFAV vagy DFEV) szoktak föltenni.
Erre most láttam egy olyat, hogy sima 40-es IDF van fölrakva a központi csőre.
Előnye?
Hátránya?
Azért kérdezem, mert fölmerült bennem, hogy a félautomatával lenne összerakva majd a bogaram, és ahhoz gondolkodok, hogyan lehet egy kicsit erősíteni rajta.
 
Sompinak van hasonló karbija,gondolom ir majd róla
ezt a megoldást lehet hogy én is kipróbálnám.

Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #20495 Dátum: 2014 Június 18, 19:26:13 »

Eddig úgy tudtam, hogy központi Weber felszerelős tuning esetén progresszív Webert (DFAV vagy DFEV) szoktak föltenni.
Erre most láttam egy olyat, hogy sima 40-es IDF van fölrakva a központi csőre.
Előnye?
Hátránya?
Azért kérdezem, mert fölmerült bennem, hogy a félautomatával lenne összerakva majd a bogaram, és ahhoz gondolkodok, hogyan lehet egy kicsit erősíteni rajta.
 

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20494 Dátum: 2014 Június 16, 15:48:09 »


Bizonyos fejeken van egy felöntés, oda szokták tenni (befúrni) a jeladót. Valójában az öntvény hőmérsékletét méri, nem az égéstérét közvetlenül.

Ez az adat arra van, hogy ha melegszik a fej, látod, nem pedig arra, hogy meghatározd, hogy 238,4 C fok a hengerfej hőmérséklete.
az injektorosok is ott mérik mikor lehet a szivatót elvenni

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20493 Dátum: 2014 Június 16, 15:43:10 »

Hol mérsz, és hogy rögzíted az adót. Valahol a két égéstér között lenne SZVSZ a legjobb.



Bizonyos fejeken van egy felöntés, oda szokták tenni (befúrni) a jeladót. Valójában az öntvény hőmérsékletét méri, nem az égéstérét közvetlenül.

Ez az adat arra van, hogy ha melegszik a fej, látod, nem pedig arra, hogy meghatározd, hogy 238,4 C fok a hengerfej hőmérséklete.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #20492 Dátum: 2014 Június 16, 14:48:01 »

A hely nem rossz, kérdés az élettartam.


Igy talan nem nyirja ki a gyertya kivetel

http://www.germansupply.com/xcart/customer/home.php?gspage=customer/main/tech/cht/cht_install_2.tpl

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Póli
Hozzászólások: 886


« Hozzászólás #20491 Dátum: 2014 Június 16, 09:39:41 »

Nekem van egy ilyenem, ha érdekel.
Buszra való, saválló CSP gyártmány, vadiúj.
80eft


Köszi, de még tényleg csak nézegetem még őket, és tényleg typ4 mocira lesz majd egyszer.

Vagy majd Tati gyárt rá valami tutit, úgyis imádja a typ4-est!  Grin Grin

VW 1200 (1979),       T2 (1978)

http://www.bmvwbk.eoldal.hu/  - Békés Megyei Bogár Klub
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #20490 Dátum: 2014 Június 16, 08:51:19 »

A hely nem rossz, kérdés az élettartam.

Ebayeztem egyet / a holland-spanyol meccs alatt jart le, kevesen porogtek ra Smiley / olyan a csatlakozoja, amit a gyertya ala kell rakni, meglatjuk mit tud. Nem tul premium cucc, lehet, hogy csak kozelito homersekletet mutat majd, de a valtozas igy is leolvashato, ez a lenyeg. Kicsit dragabban van olyan is, ami programozhato es a beallitott hofoknal vonyit, lehet azzal jobban jartam volna, de nem akartam flancolni vele
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #20489 Dátum: 2014 Június 15, 14:29:23 »

Ebayeztem egyet / a holland-spanyol meccs alatt jart le, kevesen porogtek ra Smiley / olyan a csatlakozoja, amit a gyertya ala kell rakni, meglatjuk mit tud. Nem tul premium cucc, lehet, hogy csak kozelito homersekletet mutat majd, de a valtozas igy is leolvashato, ez a lenyeg. Kicsit dragabban van olyan is, ami programozhato es a beallitott hofoknal vonyit, lehet azzal jobban jartam volna, de nem akartam flancolni vele
« Utoljára szerkesztve: 2014 Június 15, 14:31:50 írta sleepAIR »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #20488 Dátum: 2014 Június 15, 10:38:32 »

Ha jól tudom typ-4-es motorban menne. Annak nem tudom hogy áramlik a hűtő levegője. Typ-1-re igaz lehet.

Hármas négyes henger közé befúrva a hengerfejbe.
1303LS
« Hozzászólás #20487 Dátum: 2014 Június 15, 08:25:48 »

Hármas négyes henger közé befúrva a hengerfejbe.
Ez a lényeg
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14975

« Hozzászólás #20486 Dátum: 2014 Június 15, 08:24:18 »

Hol mérsz, és hogy rögzíted az adót. Valahol a két égéstér között lenne SZVSZ a legjobb.

Hármas négyes henger közé befúrva a hengerfejbe.
1303LS
« Hozzászólás #20485 Dátum: 2014 Június 15, 08:09:49 »

Hol mérsz, és hogy rögzíted az adót. Valahol a két égéstér között lenne SZVSZ a legjobb.

Általában ezen szokott elbukni a dolog.
Annyira nagy és változó ott a levegőáram, hogy nehéz jó helyet találni neki. Talán a két égéstér között a legrosszabb.
Oldalak: 1 ... 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 50 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.149 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.