www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 05, 18:58:08

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921192 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3329057 alkalommal)
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20764 Dátum: 2014 Október 03, 20:02:05 »

Nekem amúgy valami sántít ennek a typ4 motornak a sztorijával kapcsolatban:

Azt írják, hogy stabil motorként üzemelt, ezért csak egy kevés üzemóra van benne. Ezzel ellentétben rajt van a komplett kipufogórendszere a középmotoros 914-nek (tehát valószínűleg mielőtt stabil motor lett, egy 914-ben volt). Kiszedhették egy null kilométeres autóból, hogy aggregátor legyen belőle?! Az oké, hogy pár órát futott aggregátorként, de az autóban amiben előtte volt (a kipufogó alapján) abban csak beleraktak pár kilométert.

Ha pedig gyárilag aggregátorként kezdi életét egy motor, akkor arra olyan kipufogót raknak. Illetve csökkentik, egy alacsonyabb fordulatra tolják a csúcsteljesítményét. Ezzel csak azt akarom mondani, hogy attól függetlenül, hogy mit írnak egy hirdetésben, azért bele lehet nyúlni egy problémás motorba...

Motortémában szeretnék kérdezni!

Melyik a jobb dolog,ötlet?

Egy 2.1 ccm-es hosszúlöketű typ1,vagy egy keveset futott,Porsche 914-es,2.0-es GB-s motorját beépíteni?

Mostanában jött fel a hírdetés,egy kb 25 órát futott,hegyi vasút pótagregátja,gondolom áramszünet esetén biztosított volna áramot.Ez a motor annyit futott,hogy évente egy alkalommal próbaüzemből beindították.

http://www.willhaben.at/iad/kaufen-und-verkaufen/kfz-zubehoer-motorradteile/vw-porsche-typ-4-motor-100071246?adId=100071246

Pont tegnap vásároltam egy ilyen főtengelyt,vezérműtengelyt és HD garnitúrát.

http://www.typ4shop.de/product_info.php?info=p248_Typ-1-Kolben-und-Zylinder-92-x-82-mm.html

http://www.typ4shop.de/product_info.php?info=p50_Typ-1-Kurbelwelle--78-mm-Hub.html

http://www.typ4shop.de/product_info.php?info=p21_Sport-Nockenwelle-Engle-W120.html

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #20763 Dátum: 2014 Október 03, 15:30:50 »

Én most is azt mondom, ha 150-160 lóerőig gondolkozik valaki, akkor a typ1 jobb megoldás Bogárba, ha pedig egy igazi, erős és tartós motor szeretne, akkor csak a typ4 lejet a megoldás, esetleg az oxiboxer, de ez utóbbi azért nem egy egyszerű dolog, számos egyedi dolgot kell csinálni.

A typ4 sima GB változatban azért nem egy tigris, azt azonosan erősre és tartósra typ1-ből is meg lehet építeni, ami sokkal könnyebb (ezt se felejtsük el, a farnehéz Bogarat a typ4-gyel tovább nehezíteni hátul) és árban közel azonos.

Ha elkezdesz 150 lóerő felett gondolkodni, akkor inkább a typ4, mert a typ1-hez kell számos extraszuper alkatrész, ami elviszi a költségeket az egekbe.

szerintem 150 lóig typ1, 150 ló felett typ4, pénzügyileg is valahogy így jön jól ki az ember.


Tudom, hogy imádják az emberek a GB kódú motor Porsche motornak nevezni, de merjük kimondani: az egy VW motor, semmi Porsche nincs benne, csak nagyobb szelepes VW hengerfej, stb.

A 356-os motorja, na az már Porsche motor. Jobban is kellene nekem akár 1.6-osban, mint bármilyen állapotú GB kódú typ4-es. De drágább is. :-(

Köszönöm a választ Zsolti!

Úgyérzem,hogy számomra segítő,motorokkal kapcsolatban elfogulatlan,hozzáértő és alapos választ adtál! Wink Kezfogas
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #20762 Dátum: 2014 Október 03, 15:23:45 »

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8606


« Hozzászólás #20761 Dátum: 2014 Október 03, 13:27:00 »

Én most is azt mondom, ha 150-160 lóerőig gondolkozik valaki, ...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20760 Dátum: 2014 Október 03, 09:49:38 »

Motortémában szeretnék kérdezni!

Melyik a jobb dolog,ötlet?

Egy 2.1 ccm-es hosszúlöketű typ1,vagy egy keveset futott,Porsche 914-es,2.0-es GB-s motorját beépíteni?



Én most is azt mondom, ha 150-160 lóerőig gondolkozik valaki, akkor a typ1 jobb megoldás Bogárba, ha pedig egy igazi, erős és tartós motor szeretne, akkor csak a typ4 lejet a megoldás, esetleg az oxiboxer, de ez utóbbi azért nem egy egyszerű dolog, számos egyedi dolgot kell csinálni.

A typ4 sima GB változatban azért nem egy tigris, azt azonosan erősre és tartósra typ1-ből is meg lehet építeni, ami sokkal könnyebb (ezt se felejtsük el, a farnehéz Bogarat a typ4-gyel tovább nehezíteni hátul) és árban közel azonos.

Ha elkezdesz 150 lóerő felett gondolkodni, akkor inkább a typ4, mert a typ1-hez kell számos extraszuper alkatrész, ami elviszi a költségeket az egekbe.

szerintem 150 lóig typ1, 150 ló felett typ4, pénzügyileg is valahogy így jön jól ki az ember.


Tudom, hogy imádják az emberek a GB kódú motor Porsche motornak nevezni, de merjük kimondani: az egy VW motor, semmi Porsche nincs benne, csak nagyobb szelepes VW hengerfej, stb.

A 356-os motorja, na az már Porsche motor. Jobban is kellene nekem akár 1.6-osban, mint bármilyen állapotú GB kódú typ4-es. De drágább is. :-(

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #20759 Dátum: 2014 Október 02, 21:14:30 »

Kattnits a képekre,ott a fotó a GB-s blokkról!


http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #20758 Dátum: 2014 Október 02, 20:38:06 »

ha tenyleg 2.0!
Kattnits a képekre,ott a fotó a GB-s blokkról!

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #20757 Dátum: 2014 Október 02, 20:36:06 »

Izles dolga (malna fagyi vagy csoki fagyi), de a porsche motor jo aron van, ha tenyleg 2.0! (Egy german style autoba typ4 valo szerintem) A masikhoz viszont mar van cuccod..
Egy haverom,emlékezett egy helyre,ahol valamikor egy 914-es Porschet bontottak.Bekérdezett,és elhozott tőlük 150e Forintért egy 2.0-es GB-s motort,amiknek újra vannak fényezve a motorburkolatai,a tömítései most lettek cserélve,injectorral,teljes kábelköteggel és vezérlő elektronikával,egy 914-es váltót,egy 914-esnek az egész hátulját,két 914-es taposót,és egy motorszerelő állványt is belealkudott.
Ez most volt szeptember 14-én,tehát két hete. Shocked
« Utoljára szerkesztve: 2014 Október 02, 20:38:39 írta Narancs »
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #20756 Dátum: 2014 Október 02, 20:19:10 »

Melyik a jobb dolog,ötlet?
Izles dolga (malna fagyi vagy csoki fagyi), de a porsche motor jo aron van, ha tenyleg 2.0! (Egy german style autoba typ4 valo szerintem) A masikhoz viszont mar van cuccod..

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #20755 Dátum: 2014 Október 02, 20:03:35 »

Motortémában szeretnék kérdezni!

Melyik a jobb dolog,ötlet?

Egy 2.1 ccm-es hosszúlöketű typ1,vagy egy keveset futott,Porsche 914-es,2.0-es GB-s motorját beépíteni?

Mostanában jött fel a hírdetés,egy kb 25 órát futott,hegyi vasút pótagregátja,gondolom áramszünet esetén biztosított volna áramot.Ez a motor annyit futott,hogy évente egy alkalommal próbaüzemből beindították.

http://www.willhaben.at/iad/kaufen-und-verkaufen/kfz-zubehoer-motorradteile/vw-porsche-typ-4-motor-100071246?adId=100071246

Pont tegnap vásároltam egy ilyen főtengelyt,vezérműtengelyt és HD garnitúrát.

http://www.typ4shop.de/product_info.php?info=p248_Typ-1-Kolben-und-Zylinder-92-x-82-mm.html

http://www.typ4shop.de/product_info.php?info=p50_Typ-1-Kurbelwelle--78-mm-Hub.html

http://www.typ4shop.de/product_info.php?info=p21_Sport-Nockenwelle-Engle-W120.html
« Utoljára szerkesztve: 2014 Október 02, 20:40:16 írta Narancs »
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #20754 Dátum: 2014 Szeptember 30, 23:37:06 »

illetve egész pontosan azért kell hogy a motorhűtése közben felmelegített levegőt ne szívja vissza alulról  hanem felülről friss levegővel hűtsön.
Igen, én a motor lemezelésre gondoltam... Cool

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20753 Dátum: 2014 Szeptember 30, 23:28:41 »

A lezárás azért kell, hogy a "turbina" a helyére fújja a levegőt, ne szana-szét kb. Gondolom, neked nincs ventilátor a motortérben. És még nem láttam "lezárt" motorterű vizeset.
illetve egész pontosan azért kell hogy a motorhűtése közben felmelegített levegőt ne szívja vissza alulról  hanem felülről friss levegővel hűtsön.

Nem elérhető Come in
Hozzászólások: 68


« Hozzászólás #20752 Dátum: 2014 Szeptember 30, 23:15:27 »

úgy van nem számít , például a typ3nál sincs körbezárva a motor egy vastag csövön szívja a turbina "kintről" a levegőt mint a kispolszki...

Köszi
Nem elérhető Come in
Hozzászólások: 68


« Hozzászólás #20751 Dátum: 2014 Szeptember 30, 23:13:16 »

A lezárás azért kell, hogy a "turbina" a helyére fújja a levegőt, ne szana-szét kb. Gondolom, neked nincs ventilátor a motortérben. És még nem láttam "lezárt" motorterű vizeset.

Köszi
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20750 Dátum: 2014 Szeptember 30, 23:12:40 »

A lezárás azért kell, hogy a "turbina" a helyére fújja a levegőt, ne szana-szét kb. Gondolom, neked nincs ventilátor a motortérben. És még nem láttam "lezárt" motorterű vizeset.
úgy van nem számít , például a typ3nál sincs körbezárva a motor egy vastag csövön szívja a turbina "kintről" a levegőt mint a kispolszki...

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #20749 Dátum: 2014 Szeptember 30, 23:07:13 »

Sziasztok!

Itt olvastam, hogy a bogaraknál milyen fontos szerepe van a motortér lemezeknek. Én WBX-et építettem be ( bogárba ), sok külföldi weboldalt néztem meg, ki hogy csinálta. Beüzemelve még nincs. A kérdésem az lenne, hogy vizes motornál is fontos lenne "lezárni" a motorteret, vagy az más tészta? Amiatt, hogy hűtőfolyadék kering benne még forrósodhat jobban a motor?
A lezárás azért kell, hogy a "turbina" a helyére fújja a levegőt, ne szana-szét kb. Gondolom, neked nincs ventilátor a motortérben. És még nem láttam "lezárt" motorterű vizeset.

Nem elérhető Come in
Hozzászólások: 68


« Hozzászólás #20748 Dátum: 2014 Szeptember 30, 22:58:10 »

Sziasztok!

Itt olvastam, hogy a bogaraknál milyen fontos szerepe van a motortér lemezeknek. Én WBX-et építettem be ( bogárba ), sok külföldi weboldalt néztem meg, ki hogy csinálta. Beüzemelve még nincs. A kérdésem az lenne, hogy vizes motornál is fontos lenne "lezárni" a motorteret, vagy az más tészta? Amiatt, hogy hűtőfolyadék kering benne még forrósodhat jobban a motor?
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #20747 Dátum: 2014 Szeptember 30, 21:22:19 »

Nem semmi cuccok! Shocked

http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?194332

http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?194289

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #20746 Dátum: 2014 Szeptember 17, 13:26:29 »

Ugye hogy megmondtam, hogy kellenek neked azok a szelepek. Igaz majd 2év hogy megvetted Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20745 Dátum: 2014 Szeptember 15, 21:51:17 »

http://oettingertsv.blogspot.hu/2014/09/az-1776-os-blokk.html



Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #20744 Dátum: 2014 Szeptember 15, 21:43:15 »


 

köszönjük, végre egy kis online élet Wink

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20743 Dátum: 2014 Szeptember 15, 21:38:45 »

http://oettingertsv.blogspot.hu/2014/09/a-1302-es-mukodik.html

Írom a blogot tovább.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #20742 Dátum: 2014 Szeptember 15, 21:08:43 »


Nekem semmi üres hely nincs, sőt az illesztésekre is figyeltem. Tudtam, hogy fontos, de nem hittem, hogy ennyire.
Jaja, nem véletlen, hogy pl. csp -n árulnak rendes "teli" hátsó lemezt a duplakarbikhoz. (Én meg csóró módon szabtam lemezt mindenhová, szépen lefújva mattfeketére, anno sem csinálták máshogyan... Smiley )

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20741 Dátum: 2014 Szeptember 15, 19:48:13 »

Vagy ha például a lemezelésen van egy-egy nem használt cső helye üresen (pl. duplakarbival üresen marad a légszűrő előmelegítő cső helye).
És eléggé rendesen szív is, amikor én letömítettem egy kis műanyag lemezzel (régi plasztikkártyából vágtam), igaz, hogy a meleg miatt is lágyult, de a lemez felhajlott, alulról kellett rögzíteni a lemezelés alá. Főleg fordulaton van ott vákuum is jól...


Nekem semmi üres hely nincs, sőt az illesztésekre is figyeltem. Tudtam, hogy fontos, de nem hittem, hogy ennyire.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #20740 Dátum: 2014 Szeptember 15, 10:25:07 »

Érdekességnek írom, hogy a zöld autómnak egy elég drága ezüst festékkel próbáltam,a  kipufogóját lefesteni, de apró kis darabokban hullik le róla, amikor igazán forró...és a kicsi lefolyón, ami az ékszíjtárcsa alatt van VISSZAJUT (!) a motortérbe, amikor megy az autó. Kicsit jön az olaj az ékszíjtárcsa alól (permet, köd) és abba ragad bele.

Még a légszűrőn is láttam apró darabokat.

Pedig minden lemezem és tömítésem a helyén van.
Képzeljétek, amikor hiányzik a hátsó lemez, milyen meleg jön ott fel...
Vagy ha például a lemezelésen van egy-egy nem használt cső helye üresen (pl. duplakarbival üresen marad a légszűrő előmelegítő cső helye).
És eléggé rendesen szív is, amikor én letömítettem egy kis műanyag lemezzel (régi plasztikkártyából vágtam), igaz, hogy a meleg miatt is lágyult, de a lemez felhajlott, alulról kellett rögzíteni a lemezelés alá. Főleg fordulaton van ott vákuum is jól...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #20739 Dátum: 2014 Szeptember 14, 22:07:55 »

Érdekességnek írom, hogy a zöld autómnak egy elég drága ezüst festékkel próbáltam,a  kipufogóját lefesteni, de apró kis darabokban hullik le róla, amikor igazán forró...és a kicsi lefolyón, ami az ékszíjtárcsa alatt van VISSZAJUT (!) a motortérbe, amikor megy az autó. Kicsit jön az olaj az ékszíjtárcsa alól (permet, köd) és abba ragad bele.

Még a légszűrőn is láttam apró darabokat.

Pedig minden lemezem és tömítésem a helyén van.
Képzeljétek, amikor hiányzik a hátsó lemez, milyen meleg jön ott fel...
kísérletezz még rajta, hogyan lehetne flipflop fényezést nyomatni így a motorburkoló lemezekre :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20738 Dátum: 2014 Szeptember 14, 21:21:26 »

Érdekességnek írom, hogy a zöld autómnak egy elég drága ezüst festékkel próbáltam,a  kipufogóját lefesteni, de apró kis darabokban hullik le róla, amikor igazán forró...és a kicsi lefolyón, ami az ékszíjtárcsa alatt van VISSZAJUT (!) a motortérbe, amikor megy az autó. Kicsit jön az olaj az ékszíjtárcsa alól (permet, köd) és abba ragad bele.

Még a légszűrőn is láttam apró darabokat.

Pedig minden lemezem és tömítésem a helyén van.
Képzeljétek, amikor hiányzik a hátsó lemez, milyen meleg jön ott fel...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27141


« Hozzászólás #20737 Dátum: 2014 Szeptember 14, 14:25:10 »

Az 1,25-ös himbasor benn van már? Egy garnitúra 40-es karbiban lévő 32-es venturival lehetne még vinni a sportosság felé...

nincs meg bent, de meg iden bekerul remelem. Varazsloval is beszeltuk a 40-es karbit, viszont akkor jobban kajazna, nem tudok szukseg van e ra, igy is durva.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20736 Dátum: 2014 Szeptember 14, 14:14:09 »

Az 1,25-ös himbasor benn van már? Egy garnitúra 40-es karbiban lévő 32-es venturival lehetne még vinni a sportosság felé...

jaja, ez az. A motor a jo, en csak nyomom neki, a harmast meg elvaltottam, bar akkor mar vesztettem, tanulnom kell ezt a kart.

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #20735 Dátum: 2014 Szeptember 14, 13:29:08 »

"Eléggé" hiányos...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #20734 Dátum: 2014 Szeptember 14, 10:33:50 »

A 15-ös? Monyónak is felment amíg a kis fék volt az autón. A nagy fékkel már nem.


"Alu" = 16 vagy 17

a 15 vas, (amit elore en viszont nem tudok felrakni a fektol, pedig elfer 15 felnivel, csak nem ezzel Undecided)
« Utoljára szerkesztve: 2014 Szeptember 14, 10:48:27 írta sleepAIR »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20733 Dátum: 2014 Szeptember 14, 07:09:25 »

A 15-ös? Monyónak is felment amíg a kis fék volt az autón. A nagy fékkel már nem.

Nekem a 911-es összehajtogatott gumijú alu mankókereke van, az felmegy és befér.
Mást én sem tudtam kitalálni.


Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #20732 Dátum: 2014 Szeptember 14, 05:47:39 »

Köszi, közben letettem a dologról. Lenne 1 misi mire felkerül, inkább más projekt lesz, ha sikerül.

Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #20731 Dátum: 2014 Szeptember 13, 23:02:43 »

SZTÓN:

http://www.willhaben.at/iad/kaufen-und-verkaufen/kfz-zubehoer-motorradteile/original-judson-kompressor-fuer-vw-95221498?adId=95221498

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20730 Dátum: 2014 Szeptember 13, 21:39:06 »

Kérdésem lenne!



Az ilyen fékkel szerelt german gépeknek,hogyan megoldott ez a pótkerék dolog,egyáltalán milyen pótkerekük van,és hol?
A 15-ös Porsche lemezfelnik,vagy mankókerekek alá bemegy ez a fék?

Nekem a 911-es összehajtogatott gumijú alu mankókereke van, az felmegy és befér.
Mást én sem tudtam kitalálni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20729 Dátum: 2014 Szeptember 13, 18:58:27 »



Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20728 Dátum: 2014 Szeptember 13, 18:41:06 »

Az RMB ovál bogara meg ment egy leggyorsabb kört a Salzburgringen rendezett veterán versenyen ezzel a motorral:

https://www.youtube.com/watch?v=yVV1XdOOevA

Annak a leggyorsabb körnek és a 195km/h átlépőnek ez lett az eredménye: http://wheelerdealer-blog.blogspot.hu/2014/08/oval-beetle-crash-195kmh-with-8000rpm.html

 Undecided



Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20727 Dátum: 2014 Szeptember 13, 18:33:30 »

Az RMB ovál bogara meg ment egy leggyorsabb kört a Salzburgringen rendezett veterán versenyen ezzel a motorral:

https://www.youtube.com/watch?v=yVV1XdOOevA

Annak a leggyorsabb körnek és a 195km/h átlépőnek ez lett az eredménye: http://wheelerdealer-blog.blogspot.hu/2014/08/oval-beetle-crash-195kmh-with-8000rpm.html

 Undecided


Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #20726 Dátum: 2014 Szeptember 13, 11:31:45 »

Szerintem nagyon lassan kifilézném a fiatalembert.
Ez az egyik vintage speed motorom:

http://www.andreas-lerch.com/fokker-vw-bus-erinnerungen/

A T1-be úgy csináltak egy 3 literes, 52 IDA karbis motort, hogy egy új versenyblokkra áthegesztették a 30 lovas motor dinamó bakját, illetve még a blokkot összefogó csavarhelyeket is rátették az új blokkra.
Először nem értettem, hogy egy 30 lovas motoron hogyan lehet 48 IDA, aztán elolvastam a cikket a Kaefer Revü-ben. Nagyon profi munka. A réz tüték kikalapálása egyenként valami egy hetes meló volt.


VW 1200.1963.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #20725 Dátum: 2014 Szeptember 13, 10:26:17 »

Ez az egyik vintage speed motorom:

http://www.andreas-lerch.com/fokker-vw-bus-erinnerungen/

A T1-be úgy csináltak egy 3 literes, 52 IDA karbis motort, hogy egy új versenyblokkra áthegesztették a 30 lovas motor dinamó bakját, illetve még a blokkot összefogó csavarhelyeket is rátették az új blokkra.
Először nem értettem, hogy egy 30 lovas motoron hogyan lehet 48 IDA, aztán elolvastam a cikket a Kaefer Revü-ben. Nagyon profi munka. A réz tüték kikalapálása egyenként valami egy hetes meló volt.

Oldalak: 1 ... 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.173 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.