www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 01, 17:58:51
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921183
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
32
33
34
35
36
[
37
]
38
39
40
41
42
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3321070 alkalommal)
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20844 Dátum:
2014 Október 13, 16:49:48 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Október 11, 06:39:45
Kérdésem lenne!
Eladásra kínáltak,új,vagy szinte új,csak egy-kétezer km-t futott,44-es karbiszettet,amire azt beszéli a tulaj,hogy nem original,hanem "Nachgemachtes".
A kérdés az,hogy ezek az utángyártott karbik mennyire szarok,lehet-e ilyennel egyáltalán kezdeni,vagy felejtsem el az egészet?
Callook,Varázsló,Tati,SleepAIR,mit tutok a témáról?
Válaszotokat előre is köszönöm!!
Én annyit tudok a témáról, hogy nekem most is weber44 kínai koppintás karbim van az autón (1303) és tökéletes. Mind a megmunkálása, mind a beállíthatósága, új korában a tisztasága, semmi probléma nem volt vele.
Én azt mondom, hogy az olasz weberek jobbak, de sajnos már mind nagyon öreg, ezért a használati értékük általában szarabb (sokszor produkálnak dugulást), de a spanyol weberek SEMMIVEL sem jobbak.
Nagyon szépek a mart felületek, a nyers öntvények felületi minősége is nagyon jó, az illesztett dolgok, pl. a venturik tökéletesen csúsznak be a torokba.
Ezt azért mondom, mert láttam spanyol webert, amiben lötyögött a venturi legalább 3 tizedet.
Az amerikaiak (TheSamba) azt mondják új korukban érdemes szétszedni őket és kifújni, mert gyakran van bennük megmunkálási forgács. Én semmit nem találtam, és a fedél tömítés is nagyon jó anyagból van, nem gagyi.
Fúvókák és a teljes kialakítása tökéletesen azonos, kivéve, hogy ezekbe nem lehet szivatót szerelni, eleve le van zárva és egy-két furat is hiányzik.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
luftsick
Hozzászólások: 1047
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20843 Dátum:
2014 Október 13, 13:37:46 »
Idézetet írta: te_o - 2014 Október 10, 10:57:59
Viszel egy kört?
Simán
majd nézünk vmi alkalmas időpontot rá
luftsick
Hozzászólások: 1047
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20842 Dátum:
2014 Október 13, 13:36:40 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2014 Október 10, 20:54:47
Ma mi is kaptunk egy kegyelem kettest
<beszúrt kép törölve>
Gratulálok, szuper!
Bill
Hozzászólások: 8606
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20841 Dátum:
2014 Október 13, 09:04:10 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2014 Október 10, 20:54:47
Ma mi is kaptunk egy kegyelem kettest
<beszúrt kép törölve>
Kegyelem!
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20840 Dátum:
2014 Október 11, 19:58:06 »
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Október 10, 11:41:31
Ez azért van, mert nem lineáris a pedálerő-fékerő grafikon.
Pláne a dobfék nem túl jó ilyen szempontból, mert a pedálerő nagyon pici növelésével a fék blokkol ("bekap") így a fékerő nem adagolható, a határhelyzetet nem tudod kihasználni, nem fog úgy lassulni.
A tárcsafék általánosságban is jobban adagolható, már a blokkolás határán is szélesebb az a fékpedál erő tartomány, ahol még pont nem blokkol, de már majdnem.
Erre utalt GSA írása, azt hiszem.
ezt, amit írtál pont értem.
köszönöm!
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20839 Dátum:
2014 Október 11, 14:20:09 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Október 11, 14:19:40
Most erre gyúrok rá,szinte új,3.000 km-t futott 44-es karbiszett,és typ1-es,Porsche stílusú hűtés.
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?194531
Azt írta a srác,hogy szettenként 1.000-Euro az irányár (Neupreis pro set/1.500-Euro),tehát 2.000-Euro a kettő.Ezt sikerült lefaragnom 1.900-Euro-ra,és ő állja még a postát,elküldi egy németországi ismerősömhöz.
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20838 Dátum:
2014 Október 11, 14:19:40 »
Most erre gyúrok rá,szinte új,3.000 km-t futott 44-es karbiszett,és typ1-es,Porsche stílusú hűtés.
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?194531
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20837 Dátum:
2014 Október 11, 13:53:18 »
Idézetet írta: tati - 2014 Október 11, 13:38:26
lehet az is meg a leesett cselendzser ürrepülőnek is valami alkatrésze .aki a fényképet csinálta vagy tökhülye vagy titkol valamit.
Nem látod,hogy tök oridzsi főtengely,még védőzsírral bekenve,gyári dobozában és gyári nejloncsomagolásában?
Csak annyira bontotta ki,hogy látszódjon a gyári gravírozás,hogy hány mm az emelése,és a végén pedig a nyolc stift,hogy lássuk,hogy nem typ4-es főtengely,mert annak más ez a része.
A csávó valami 80-ast látott a dobozán,és azt beszélte,hogy lehet,hogy nyolcvanas tengely,de nem érti,mert ő 78-asnak vásárolta,és 80-as meg elvileg nem is létezik.Typ4-esben viszont létezik nyolcvanas is.Ekkor ajánlotta Callook,hogy kérjek a végéről képeket,mert azzal ki lehet zárni a typ4-et.Állítólag a typ1-esnek van körbe 4 vagy 8 stiftje,meg középen egy csavar.A typ4-esnek pedig körben van öt db csavar,és középen semmi.Ezért kértem a csávótól képet a végéről és a gyári írásról vagy gravírozásról.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20836 Dátum:
2014 Október 11, 13:38:26 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Október 11, 06:41:41
Még egy kérdés!
Ez egy 78 mm-es löketű,Volkswagen csapágyazású,typ1-es főtengelynek néz ki?
Vagy valami más?
(szintén segítségre szorulok!)
lehet az is meg a leesett cselendzser ürrepülőnek is valami alkatrésze .aki a fényképet csinálta vagy tökhülye vagy titkol valamit.
www.tatinson.hu
www.kck.hu
BlueBear
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20835 Dátum:
2014 Október 11, 07:06:59 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2014 Október 10, 20:54:47
Ma mi is kaptunk egy kegyelem kettest
Szép lett! Gratula!
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20834 Dátum:
2014 Október 11, 06:41:41 »
Még egy kérdés!
Ez egy 78 mm-es löketű,Volkswagen csapágyazású,typ1-es főtengelynek néz ki?
Vagy valami más?
(szintén segítségre szorulok!)
[a csatolmányt egy admin törölte]
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20833 Dátum:
2014 Október 11, 06:39:45 »
Kérdésem lenne!
Eladásra kínáltak,új,vagy szinte új,csak egy-kétezer km-t futott,44-es karbiszettet,amire azt beszéli a tulaj,hogy nem original,hanem "Nachgemachtes".
A kérdés az,hogy ezek az utángyártott karbik mennyire szarok,lehet-e ilyennel egyáltalán kezdeni,vagy felejtsem el az egészet?
Callook,Varázsló,Tati,SleepAIR,mit tutok a témáról?
Válaszotokat előre is köszönöm!!
BlackP
Hozzászólások: 27138
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20832 Dátum:
2014 Október 10, 21:43:07 »
Idézetet írta: sparkafer - 2014 Október 10, 21:40:12
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
sparkafer
Hozzászólások: 13991
30-347-1939
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20831 Dátum:
2014 Október 10, 21:38:26 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2014 Október 10, 20:54:47
Ma mi is kaptunk egy kegyelem kettest
<beszúrt kép törölve>
Gratula!
http://sparkafer.blogspot.hu/
Forest
Hozzászólások: 3760
+36-20-458-5399
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20830 Dátum:
2014 Október 10, 21:34:52 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2014 Október 10, 20:54:47
Ma mi is kaptunk egy kegyelem kettest
<beszúrt kép törölve>
gratula. Szépen gyűlünk.
Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
TBK001
Hozzászólások: 29077
Road Force One
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20829 Dátum:
2014 Október 10, 21:01:23 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2014 Október 10, 20:54:47
Ma mi is kaptunk egy kegyelem kettest
<beszúrt kép törölve>
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
BlackP
Hozzászólások: 27138
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20828 Dátum:
2014 Október 10, 20:57:48 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2014 Október 10, 20:54:47
Ma mi is kaptunk egy kegyelem kettest
<beszúrt kép törölve>
csak össze kéne hozni valami krúznájtot még idén. pl teljesítményméréssel egybekötve...
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20827 Dátum:
2014 Október 10, 20:54:47 »
Idézetet írta: luftsick - 2014 Október 09, 10:39:25
tegnap meglett a műszakim
Ma mi is kaptunk egy kegyelem kettest
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20826 Dátum:
2014 Október 10, 20:29:23 »
Kösz. Én is ezt akartam volna írni, ha meg tudtam volna fogalmazni
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Október 10, 11:41:31
Ez azért van, mert nem lineáris a pedálerő-fékerő grafikon.
Pláne a dobfék nem túl jó ilyen szempontból, mert a pedálerő nagyon pici növelésével a fék blokkol ("bekap") így a fékerő nem adagolható, a határhelyzetet nem tudod kihasználni, nem fog úgy lassulni.
A tárcsafék általánosságban is jobban adagolható, már a blokkolás határán is szélesebb az a fékpedál erő tartomány, ahol még pont nem blokkol, de már majdnem.
Erre utalt GSA írása, azt hiszem.
sparkafer
Hozzászólások: 13991
30-347-1939
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20825 Dátum:
2014 Október 10, 20:03:30 »
Idézetet írta: te_o - 2014 Október 10, 10:57:59
Viszel egy kört?
Én megyek majd vele valamikor mostanában.
http://sparkafer.blogspot.hu/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20824 Dátum:
2014 Október 10, 11:41:31 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2014 Október 08, 21:02:40
ezt most nem értem.
ha a gyári cucc már beblokkolta a kereket és a tuning még nem, akkor nekem az jön le, hogy a gyári jobban fog.
Ez azért van, mert nem lineáris a pedálerő-fékerő grafikon.
Pláne a dobfék nem túl jó ilyen szempontból, mert a pedálerő nagyon pici növelésével a fék blokkol ("bekap") így a fékerő nem adagolható, a határhelyzetet nem tudod kihasználni, nem fog úgy lassulni.
A tárcsafék általánosságban is jobban adagolható, már a blokkolás határán is szélesebb az a fékpedál erő tartomány, ahol még pont nem blokkol, de már majdnem.
Erre utalt GSA írása, azt hiszem.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20823 Dátum:
2014 Október 10, 10:57:59 »
Idézetet írta: luftsick - 2014 Október 09, 16:35:59
köszi Srácok!
ha lesz még idén összejövetel, akkor próbálunk jönni, és ott meg lehet nézni. egyébként vizuálisan semmi extra: egy közepesen lepukkant 1303 rivierákon, számomra szép belsővel. inkább a műszaki tartalomra koncentráltam
BlueBear-nek: egyelőre csak az empi csőkígyó van single pack-kal, a rávaló 38mm csp rendszer még azóta a dobozában vár, nem volt időm felpróbálni. remélem hamarosan ráfordulok
Viszel egy kört?
VW Beetle - the original since 1938
sparkafer
Hozzászólások: 13991
30-347-1939
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20822 Dátum:
2014 Október 09, 21:15:28 »
Idézetet írta: luftsick - 2014 Október 09, 10:39:25
tegnap meglett a műszakim
azonnal mentünk egy próbakört Visegrádra, elég finom lett a gépsárkány.
úgyhogy én is benevezek a teljesítménymérésre
Gratula!
http://sparkafer.blogspot.hu/
BlueBear
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20821 Dátum:
2014 Október 09, 17:39:02 »
Idézetet írta: luftsick - 2014 Október 09, 16:35:59
BlueBear-nek: egyelőre csak az empi csőkígyó van single pack-kal, a rávaló 38mm csp rendszer még azóta a dobozában vár, nem volt időm felpróbálni. remélem hamarosan ráfordulok
Ok.
luftsick
Hozzászólások: 1047
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20820 Dátum:
2014 Október 09, 16:35:59 »
köszi Srácok!
ha lesz még idén összejövetel, akkor próbálunk jönni, és ott meg lehet nézni. egyébként vizuálisan semmi extra: egy közepesen lepukkant 1303 rivierákon, számomra szép belsővel. inkább a műszaki tartalomra koncentráltam
BlueBear-nek: egyelőre csak az empi csőkígyó van single pack-kal, a rávaló 38mm csp rendszer még azóta a dobozában vár, nem volt időm felpróbálni. remélem hamarosan ráfordulok
TBK001
Hozzászólások: 29077
Road Force One
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20819 Dátum:
2014 Október 09, 15:43:10 »
Idézetet írta: luftsick - 2014 Október 09, 10:39:25
tegnap meglett a műszakim
azonnal mentünk egy próbakört Visegrádra, elég finom lett a gépsárkány.
úgyhogy én is benevezek a teljesítménymérésre
Gratula!!
Hol lehet először megtekinteni majd?
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20818 Dátum:
2014 Október 09, 15:09:49 »
Idézetet írta: luftsick - 2014 Október 09, 10:39:25
tegnap meglett a műszakim
azonnal mentünk egy próbakört Visegrádra, elég finom lett a gépsárkány.
úgyhogy én is benevezek a teljesítménymérésre
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Forest
Hozzászólások: 3760
+36-20-458-5399
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20817 Dátum:
2014 Október 09, 13:49:26 »
Idézetet írta: luftsick - 2014 Október 09, 10:39:25
tegnap meglett a műszakim
azonnal mentünk egy próbakört Visegrádra, elég finom lett a gépsárkány.
úgyhogy én is benevezek a teljesítménymérésre
Nagy gratuláció!
Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
kövi
Hozzászólások: 1150
0620/5989495
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20816 Dátum:
2014 Október 09, 12:28:24 »
Idézetet írta: luftsick - 2014 Október 09, 10:39:25
tegnap meglett a műszakim
azonnal mentünk egy próbakört Visegrádra, elég finom lett a gépsárkány.
úgyhogy én is benevezek a teljesítménymérésre
Átérzem
Leld sok örömödet benne
VW 1300 1968.06.
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20815 Dátum:
2014 Október 09, 12:22:11 »
Idézetet írta: luftsick - 2014 Október 09, 10:39:25
tegnap meglett a műszakim
azonnal mentünk egy próbakört Visegrádra, elég finom lett a gépsárkány.
úgyhogy én is benevezek a teljesítménymérésre
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20814 Dátum:
2014 Október 09, 11:50:12 »
Idézetet írta: luftsick - 2014 Október 09, 10:39:25
tegnap meglett a műszakim
azonnal mentünk egy próbakört Visegrádra, elég finom lett a gépsárkány.
úgyhogy én is benevezek a teljesítménymérésre
Gratulálok!
VW Beetle - the original since 1938
BlueBear
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20813 Dátum:
2014 Október 09, 10:51:37 »
Idézetet írta: luftsick - 2014 Október 09, 10:39:25
tegnap meglett a műszakim
azonnal mentünk egy próbakört Visegrádra, elég finom lett a gépsárkány.
úgyhogy én is benevezek a teljesítménymérésre
Király
Gratula!
A kipuff gond nélkül felment? Kell majd rajta igazítani?
luftsick
Hozzászólások: 1047
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20812 Dátum:
2014 Október 09, 10:39:25 »
tegnap meglett a műszakim
azonnal mentünk egy próbakört Visegrádra, elég finom lett a gépsárkány.
úgyhogy én is benevezek a teljesítménymérésre
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20811 Dátum:
2014 Október 08, 23:16:40 »
A mondás szerint a bogár dobfékek átlagosan 800-900 N fékerőnél blokkolnak. A 944 tárcsafék 1200-1300 N körüli értékig nem "kapott be", nem csúsztak meg a kerekek.
Idézetet írta: Pityubácsi - 2014 Október 08, 21:02:40
ezt most nem értem.
ha a gyári cucc már beblokkolta a kereket és a tuning még nem, akkor nekem az jön le, hogy a gyári jobban fog.
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20810 Dátum:
2014 Október 08, 21:02:40 »
Idézetet írta: gsattila - 2014 Október 07, 19:14:28
az átlag bogár fék fékerejének másfélszeresénél (ahol azok már blokkoltak) még adagolható volt a fékerő
ezt most nem értem.
ha a gyári cucc már beblokkolta a kereket és a tuning még nem, akkor nekem az jön le, hogy a gyári jobban fog.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20809 Dátum:
2014 Október 08, 10:43:05 »
Idézetet írta: 1303LS - 2014 Október 07, 18:54:24
Milyen lengéscsillapítókat szoktak berakni ezekhez a súlyokhoz? Ki gondolta át azoknak a karakterisztikáját.
Csak kérdezem, mert nem tudok ezekről semmit. De látványom kívül semmi pozitívat nem látok ezekben utcai körülményekhez. Illetve annyi a hozadék negatívum, hogy azt semmi nem kompenzálja.
Azért nem kell ezt túlragozni, ezek tákolt autók, amúgy is 170 felett az enyém is életveszély, annyira könnyű az eleje. Kemény gátló van benne és kész, nem fog itt senki járműdinamikai számításokat végezni, meg lengéscsillapító karakterisztikát szerkeszteni és illeszteni a tömeghez, ez nem a DTM vagy a Formula 1, hanem a dudukocsi.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20808 Dátum:
2014 Október 08, 09:52:04 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Október 07, 18:59:45
a German stílusirányzatról
Nem feltétlenül azért van mindegyiken Porsche fék, mert az a legszebb/legjobb! Történelmi és a stílus kialakulásával, fejlődésével összefüggő okai vannak inkább.
Egyrészt a GS stílus a Kafer-Cup versenysorozat népszerűségének volt köszönhető, amit anno egy olcsó, az átlag ember számára is megfizethető versenysorozatnak szántak. Akkoriban hegyekben álltak az udvarokban ezek a Porsche alkatrészek, tehát olcsó volt, ami versenyautónál mindig fontos szempont.
Másrészt az alkatrészek kompatibilitása vonzó volt (ahogy ma is), mert pl. a hátsó tárcsa fékhez nem kell fúrni-faragni SEMMIT. Ma már nem akkora trauma CNC-vel konzolt készíteni, de Jürgennek '78-ban még nem volt ilyen szomszédja. A szurkolók ezt látták a verseny gépeken, elkezdték alárakni az utcai bogaraknak is + a Porsche márkának mindig volt kultusza a bogarasok körében.
Harmadszor a németeknél mindig nagyon haraptak a bizonylat nélküli mókolásokra. Egy CSP vagy Kerscher fék árába a TUV megszerzéséhez szükséges minősítési vizsgálatok, mérések is be vannak építve, ezért kerülnek ennyibe. Mindez elkerülhető olyan alkatrészekkel, amik sorozatgyártású autóból származnak, hisz a Porsche már kifizette ezeket a 944 megjelenése előtt...
Ezekért lett népszerű.
Ma már sok szebb, jobb, könnyebb dolgoból lehet válogatni (Wilwood, AP Racing, Tarox stb.), de még mindig gond a TÜV, ezért nem tarolnak Európa fejlettebb részén. Itt a balkánon (meg USA-ban) mindegy miért veszik le a rendszámodat..
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20807 Dátum:
2014 Október 08, 09:27:59 »
Idézetet írta: Come in - 2014 Október 07, 22:56:05
Én Passat ( Audi, Vw)fékeket tettem, erősebb első stabilizátorral, szintén Passat főfékhengerrel. Bár meghajlok a Porsche-sok előtt.
jól néz ki! bogár dob van leesztergálva a tárcsák alá? Az autódról vannak valahol képek?
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20806 Dátum:
2014 Október 08, 08:14:38 »
Praktice ugyanaz.
Idézetet írta: Come in - 2014 Október 07, 22:56:05
Én Passat ( Audi, Vw)fékeket tettem, erősebb első stabilizátorral, szintén Passat főfékhengerrel. Bár meghajlok a Porsche-sok előtt.
Come in
Hozzászólások: 68
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20805 Dátum:
2014 Október 07, 23:37:16 »
Mármint az én bogaram 74-es. A régi bogár főfékhengerből kivettem a pipacsöveket, (kis fehér műanyag cső) és beraktam az új fékfolyadéktartályának helyére, és még ez is úgy passzolt, mintha ehhez gyártották volna.
Oldalak:
1
...
32
33
34
35
36
[
37
]
38
39
40
41
42
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...